Κυριακή 3 Σεπτεμβρίου 2017

Πώς συγχωρείς τον εαυτό σου;

Πώς συγχωρείς τον εαυτό σου; από την Αριστονίκη Θεοδοσίου-Τρυφωνίδου

«Αν είχα ένα σφουγγάρι που μπορούσε να σβήνει τα λάθη του παρελθόντος θα έσβηνα πολλά από τα λάθη που έκανα.

Θα επέλεγα να σβήσω εκείνα που πλήρωσα ακριβά, που με βασάνισαν περισσότερο, που με έκαναν να μετανιώσω. Αλλά κυρίως αυτά τα λάθη που δυσκολεύτηκα να συγχωρήσω στον εαυτό μου», μου είπε.
- Πιστεύεις πως τα λάθη σου, σε βοήθησαν κάπως να αντιληφθείς καποια πράγματα;
- Ναι, ίσως να με βοήθησαν. Δεν ξέρω όμως.Δεν υπάρχει  άραγε κάποιος πιο ανώδυνος τρόπος να μάθεις κάτι; Χρειαζεται  ό,τι μαθαίνεις να το πληρώνεις;
- Υπάρχουν πράγματα  που μπορεί κανείς να τα μάθει βλέποντας τα λάθη των άλλων. Ακόμη μπορεί κανεις να περιορίσει τις λάθος  επιλογές του αν θελήσει να συμβουλευθεί ανθρώπους που εμπιστεύεται. Υπάρχουν φυσικά και τα λάθη που κάνουμε σε νεαρή ηλικία καθότι είμαστε ανώριμοι.
- Γι'αυτά τα λάθη σου μιλάω. Αυτά που κάνει κανείς όταν είναι νέος. Στην ηλικία που βράζει το αίμα και νομίζεις πως ο κοσμος σου ανήκει. Ποιος μπορεί να συγκρατήσει τον οίστρο για ζωή που νιώθει ένας νέος; Εκείνα τα λάθη που κάνεις ως νεαρός ενήλικας και καλείσαι να τα αντιμετωπίσεις καθότι στην ενήλικη ζωή σου δεν δικαιολογούνται οι παιδιάστικες συμπεριφορές.
- Από ποιους δεν δικαιολογούνται;

Μια ηδυπαθής τρέλα είναι αυτό που κάνει τον άντρα να πιστεύει πως στην αγκαλιά κάποιας ωραίας γυναίκας, θα βρει πιο μεγάλη απόλαυση από ό,τι στην αγκαλιά οποιασδήποτε άλλης (A. SCHOPENHAUER)



Αυτό λοιπόν που οδηγεί τον άνθρωπο στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι πραγματικά ένα ένστικτο το οποίο είναι προσανατολισμένο στο καλύτερο για το γένος, ενώ ο ίδιος ο άνθρωπος φαντάζεται πως αναζητά την ιδιαίτερη δική του απόλαυση. 
Πράγματι, έχουμε ένα πολύ διδακτικό παράδειγμα που αφορά την εσωτερική ουσία όλων των ενστίκτων, η οποία σχεδόν οε κάθε περίπτωση, όπως εδώ με το άτομο, ενεργεί για το καλό του είδους. 
Γιατί η φροντίδα με την οποία κάποιο έντομο αναζητά ένα συγκεκριμένο λουλούδι ή φρούτο ή κοπριά ή κρέας ή, όπως οι σφήκες αναζητούν μια ξένη νύμφη εντόμου για να τοποθετήσουν εκεί τα αυγά τους και, για να το πετύχουν αυτό, δε νοιάζονται ούτε για κόπο ούτε για κίνδυνο, αυτή η φροντίδα είναι φανερό πως είναι ανάλογη με εκείνη με την οποία ένας άντρας για τη σεξουαλική ικανοποίηση αναζητά μια γυναίκα με συγκεκριμένη ιδιοσυστασία επιδεικνύοντας επιμέλεια και τόσο ζήλο, ώστε συχνά, για να πετύχει αυτόν το σκοπό, σε πείσμα κάθε λογικής, θυσιάζει την ίδια την ευτυχία της ζωής του με απερίσκεπτη παντρειά, με ερωτικές συναλλαγές που του στοιχίζουν περιουσία, τιμή και ζωή, ακόμα και μέσα από εγκλήματα, όπως η μοιχεία και ο βιασμός. 
Όλα αυτά μόνο για να υπηρετηθεί, ανάλογα με το γένος, με τον πιο σκόπιμο τρόπο η απανταχού κυρίαρχη βούληση της φύσης, αν και σε βάρος του ατόμου.

Καιρική Τρομοκρατία από ξηράς, θαλάσσης και αέρος

Εγ-κλιματική αλλαγή. Ακτιβιστές σε όλο τον κόσμο ξεσηκώνονται μπροστά στο έγκλημα που συντελείται κατά ανθρώπων και πλανήτη. Καταγγέλλουν τους καιρικούς τρομοκράτες και εμφανίζουν γνωστές και άγνωστες πατέντες χειραγώγησης καιρού


Αποτέλεσμα εικόνας για Καιρική Τρομοκρατία από ξηράς, θαλάσσης και αέρος

Όπως έγραψα και σε προηγούμενο άρθρο, η καταιγίδα Χάρβεϊ δεν κατέβασε μόνο πολλές βροχές, ύψωσε περισσότερες φωνές

Στην δημοσιότητα γνωστές και άγνωστες τεχνικές φέρνουν οι αμερικάνοι ακτιβιστές, οργισμένοι και μπουχτισμένοι με όλα αυτά που συμβαίνουν στη χώρα τους αλλά και σε όλον τον πλανήτη.
Μιλούν για ξεκάθαρη Καιρική Τρομοκρατία από ξηράς, θαλάσσης και αέρος. Εκμεταλλεύονται τα πάντα για να δημιουργήσουν ακραία φαινόμενα ή να μεγιστοποιήσουν τα ήδη υπάρχοντα. Έτσι κι αλλιώς, το κλίμα τρελάθηκε και κανείς δεν μπορεί να πει με σιγουριά που είναι η δράση και που η αντίδραση.
Ωστόσο για την καταιγίδα Χάρβει, όλοι συμφωνούν ότι πρόκειται για δράση. Κάποιος έβαλε το χεράκι του και πήρε την ελάχιστη ατμοσφαιρική υγρασία και την μετέτρεψε σε κανονικό φονικό όπλο.
Τα κέντρα εξουσίας έχουν στα χέρια τους όλη την τεχνολογία. Οι κοινωνικοποιηθείς που τα ελέγχουν μαζί με τους άλλους ψυχοπαθείς τους επιστήμονες και τους μηχανικούς που δουλεύουν για πάρτη τους και εφευρίσκουν τις πατέντες, αποτελούν το απόλυτο δίδυμο μαζικού καταστροφέα.
Οι χημικοί αεροψεκασμοί είναι το βασικό κλειδί γιατί, εκτός από το ίδιο το χααρπ και τα συναφή του, όλες σχεδόν οι άλλες τεχνολογίες δουλεύουν επίσης μέσω ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων, είτε έχουν ως βάση την ξηρά, την θάλασσα, ακόμα και το διάστημα.

Αρπύιες οι Αρπάχτρες των Ψυχών

Αρπύιες οι Αρπάχτρες των Ψυχών
Χρησιμοποιώντας ο Περσέας την ασπίδα του ως καθρέπτη, για να αποκεφαλίσει την Μέδουσα, μας έρχεται στο νου η παλαιά αντίληψη, σύμφωνα με την οποία κάθε αντικατοπτρισμός είναι ψυχή, την οποία αντικατοπτριζούσα ψυχή μπορεί να κλέψει όποιος νεκρός ή δαίμονας βρισκότανε εκεί κοντά. Με τη δοξασία αυτή σχετίζονται και οι Αρπυιες, για τις οποίες πίστευαν πως είχαν τη δυνατότητα να αρπάζουν τις ψυχές.
Απεικόνιση αυτού του ρόλου τους έχουμε στη ζωφόρο ενός ναού στην περιοχή της Λυκίας, όπου οι ‘Αρπυιες έχουν στην αγκαλιά τους μωρά, με τα μωρά να παριστάνουν τις ψυχές. Κατά την μυθολογία οι ‘Αρπυιες ήτανε κόρες του Θαύμαντα και της Ωκεανίδας Ηλέκτρας και απεικονίζονταν ως φτερωτά όντα με ανθρώπινο πρόσωπο και χέρια αλλά πόδια και νύχια πουλιών.
Μορφή και Δύναμη των Πλασμάτων
Εντούτοις ως προς αυτήν την περιγραφή ο Βιργίλιος αναφέρει πως τα χέρια τους δεν ήταν όπως του ανθρώπου αλλά είχαν σχήμα αρπάγης. Ως προς τον πατέρα του, τώρα, αυτός ήτανε γιος του Πόντου και της Γαίας και το όνομά του σημαίνει αυτόν που τον θαυμάζεις μην μπορώντας να τον εξηγήσεις, ενώ η μητέρα τους ήτανε κόρη του Ωκεανού. Εκτός από τις ‘Αρπυιες είχαν και κόρη την Ίριδα, την αγγελιοφόρο των θεών. Στην θεογονία του ο Ησίοδος αναφέρεται σε δύο ‘Αρπυιες, στην Αελλώ ή Αελλόπους (γρήγορη σαν καταιγίδα) και στην Ωκύπετη ή Ωκύποδη (γρήγορη στα πόδια), σ’ αντίθεση με τον Όμηρο που αναφέρει μόνο την Ποδάγρη, που το όνομά της σημαίνει γρήγορη στα πόδια και ταυτίζεται με την Ωκύποδη.
Γίνεται, λοιπόν, αντιληπτό πως οι ‘Αρπυιες είναι η καταστροφική δύναμη των καταιγίδων και των θυελλών και θα μπορούσαμε να πούμε πως όταν έχουμε αναφορά σε θύελλες ή μαύρες θύελλες τότε υπονοούνται οι ‘Αρπυιες. Έτσι τις ‘Αρπυιες επικαλείται και η Πηνελόπη όταν ζητά να την πάρουνε οι θύελλες, δηλαδή να πεθάνει. Πιθανότατα η δοξασία που θέλει τις ‘Αρπυιες να αρπάζουν τις ψυχές θα πρέπει να έχει τις ρίζες της σε μια απώτερη περίοδο, όπου ο πρωτόγονος άνθρωπος ήταν ανήμπορος να αντιδράσει στα τρομερά στοιχεία της φύσεως και οι τρομερές θύελλες, που άγγιζαν τα όρια των θεομηνιών, ήταν αιτία για την απώλεια ανθρωπίνων ζωών.
Αρπάχτρες Ψυχών και Αγγελιοφόροι Τιμωριών
Έχουμε λοιπόν κατά πρώτον πως οι ‘Αρπυιες είναι οι θύελλες και οι καταιγίδες ενώ από το γεγονός πως θεωρούνται αρπάχτρες των ψυχών, συμπεραίνουμε πως θεωρούνται δαίμονες που ως στόχο έχουνε την αρπαγή των ψυχών, αλλά εξαιτίας τις παρουσίας τους εκδηλώνονται οι καταιγίδες. Δηλαδή η καταστροφική δύναμη των καταιγίδων και των θυελλών είναι το σήμα κατατεθέν της παρουσίας των Aρπυιων σε έναν τόπο. Λόγο της καταστροφικής τους δύναμης στα μεταγενέστερα χρόνια πίστευαν πως πατέρας τους ήτανε ο Τυφώνας, ο οποίος μάλιστα όταν οι Βορεάδες προσπαθούσαν να τις σκοτώσουνε βγήκε από τον Βεζούβιο για να τους εμποδίσει. Εδώ ο Τυφώνας σχετίζεται με την καταστροφική δράση του Βεζούβιου και πιθανότατα ο Βαλέριος Φλάκκος, που μας διασώζει αυτήν την εκδοχή, περιγράφει κάποια έκρηξή του.

Άνθρωπος: Απολιθωμένες πατημασιές στην Κρήτη προκαλούν τις κυρίαρχες θεωρίες της ανθρώπινης εξέλιξης



Αποτυπώματα ποδιού όπως του ανθρώπου, που ανακαλύφθηκαν πρόσφατα στην Κρήτη ίσως θέσουν την κυρίαρχη αφήγηση για την εξέλιξη του πρωτόγονου ανθρώπου σε δοκιμασία. 
Τα αποτυπώματα είναι περίπου 5,7 εκατομμυρίων ετών και έγιναν σε μια χρονική περίοδο στην οποία η προηγούμενη έρευνα τοποθετεί προγόνους μας στην Αφρική – με πόδια όπως του πιθήκου.
Από την ανακάλυψη των απολιθωμάτων του Αυστραλοπίθηκου στη Νότια και Ανατολική Αφρική, κατά τη διάρκεια των μέσων χρόνων του 20ου αιώνα, η κοιτίδα του ανθρώπου θεωρείτο ότι βρίσκεται στην Αφρική. 
Πιο πρόσφατες ανακαλύψεις απολιθωμάτων στην ίδια περιοχή, [συμπεριλαμβανομένων των χαρακτηριστικών – 3,7 εκατομμυρίων ετών – αποτυπωμάτων της περιοχής Laetoli στην Τανζανία, που δείχνουν πόδια όμοια με ανθρώπου και όρθια κίνηση], έχουν ενισχύσει την άποψη ότι οι ανθρωπίδες (πρόδρομα μέλη ανθρώπινης προέλευσης) όχι μόνο προέρχονταν από την Αφρική, αλλά παρέμειναν απομονωμένες για κάποια εκατομμύρια χρόνια πριν εξαπλωθούν σε Ευρώπη και Ασία. 
Η ανακάλυψη των περίπου 5,7 εκατομμυρίων ετών αποτυπωμάτων ποδιών όμοιων με του ανθρώπου στην Κρήτη, που δημοσιεύθηκε αυτή την εβδομάδα από ομάδα ερευνητών, ανατρέπει αυτή την απλή εικόνα και υποστηρίζει την ύπαρξη μιας περισσότερο περίπλοκης πραγματικότητας.
Το ανθρώπινο πόδι έχει ένα πολύ διακριτό σχήμα, διαφορετικό από άλλα ζώα της ξηράς. Ο συνδυασμός ενός μακριού πέλματος, πέντε κοντά, που δείχνουν προς τα εμπρός, δάχτυλα χωρίς νύχια και ένα μεγάλο δάχτυλο που είναι μεγαλύτερο από τα άλλα δάχτυλα, είναι μοναδικός. 

Ανακαλύφθηκε στην Ιταλία οίνος 6.000 ετών!


Οίνος που βρέθηκε στην Ιταλία θεωρείται ένας από τους παλαιότερους στον κόσμο, με ηλικία περίπου 6.000 ετών.

Τα απομεινάρια του βρέθηκαν σε ένα μεγάλο ποτήρι της εποχής του Χαλκού και ανακαλύφθηκε σε ένα σπήλαιο κοντά στην πόλη Αγκριτζέντο της Σικελίας, όπου στην αρχαιότητα ήταν η επιφανέστατη πόλη Ακράγας της Μεγάλης Ελλάδας.

Η έρευνα, σύμφωνα με το περιοδικό  «Microchemical Journal», γίνεται από μια διεθνή
ομάδα ερευνητών που συντονίζεται από τον αρχαιολόγο Νταβίντ Τάνασι (Davide Tanasi) του Πανεπιστημίου της Νότιας Φλόριντα, συμμετέχει, επίσης το Εθνικό Συμβούλιο Έρευνας του Πανεπιστημίου της Κατάνιας και εμπειρογνώμονες πολιτιστικών αγαθών του Αγκριτζέντο.


Η ανακάλυψη, δείχνει ότι η αμπελοκαλλιέργεια και παραγωγή κρασιού στην Ιταλία δεν ξεκίνησε την εποχή του Χαλκού, όπως πιστευόταν μέχρι τώρα, αλλά περισσότερο από 2.000 χρόνια πριν.

Καθαριότητα σπιτιού, η σωστή οργάνωση

Η σωστή οργάνωση στο πώς θα καθαρίσουμε το σπίτι μας, μας γλιτώνει από άγχος και περιττή κούραση. Τι πρέπει να κάνουμε καθημερινά για να λάμπει το σπίτι μας από καθαριότητα; Τι πρέπει να κάνουμε μια φορά την εβδομάδα, μία φορά τον μήνα ή στην αλλαγή εποχής; Φυσικά, κάθε περίπτωση είναι διαφορετική. Σε κάποια σπίτια υπάρχουν παιδιά, σε άλλα κατοικίδια και κάποιοι ζούνε μόνοι τους. Με δεδομένες, λοιπόν, αυτές τις ιδιαιτερότητες ετοιμάσαμε ένα βασικό πρόγραμμα, το οποίο θα προσαρμόσει ο καθένας στις δικές του ανάγκες.
kathariothta-spitiou-ingolden.gr
Καθημερινά
– Ανοίγουμε τα παράθυρα να μπει καθαρός αέρας και στρώνουμε τα κρεβάτια.
– Πλένουμε τα πιάτα και καθαρίζουμε το νεροχύτη, τον πάγκο και το τραπέζι της κουζίνας με ένα πανί και μια μικρή ποσότητα υγρού καθαριστικού πιάτων.
– Καθαρίζουμε την καφετιέρα, εφόσον τη χρησιμοποιούμε καθημερινά.
– Σκουπίζουμε το πάτωμα της κουζίνας για να απομακρύνουμε ψίχουλα και άλλα υπολείμματα φαγητού. Περνάμε με ένα πανάκι που απομακρύνει τη σκόνη όλο το σπίτι.

Η ξεχασμένη τέχνη της διπλωματίας Μέρος Δεύτερο

Μέρος δεύτερο

Ο Μαρκ Τουέιν είχε πει: «Το δούνε και λαβείν είναι η βάση της διπλωματίας – να δίνεις ένα και να παίρνεις δέκα». Το παράδειγμα που ακολουθεί δείχνει πόσο δίκιο είχε.

Αριστερά: προτομή του αυτοκράτορα Δομιτιανού (βασ. 81-96 μ.Χ.). Μητροπολιτικό Μουσείο Νέας Υόρκης. Δεξιά: ρωμαϊκό γλυπτό από την Αγορά της Σμύρνης, που εικονίζει πιθανώς τον Σκοπελιανό.

Ο τύραννος και ο ρήτορας

Στο τέλος του 1ου αι. μ.Χ., ο αυτοκράτορας Δομιτιανός, επειδή πίστευε ότι το κρασί οδηγεί σε εξεγέρσεις και επαναστάσεις, διέταξε να ξεριζωθούν όλα τα αμπέλια στη Μικρά Ασία και να μην φυτευτούν άλλα. Αυτό, όπως αντιλαμβάνεται κανείς, απειλούσε με οικονομική καταστροφή όλες τις ελληνικές πόλεις της Μικράς Ασίας και τα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου, κυρίως όμως ήταν οδυνηρό για τη Σμύρνη η οποία έβγαζε και εμπορευόταν ένα από τα πιο φημισμένα κρασιά. Οι αντιπρόσωποι των ελληνικών πόλεων συναντήθηκαν στη Σμύσρνη κι αποφάσισαν να στείλουν κατεπείγουσα πρεσβεία στη Ρώμη για να μεταπείσουν τον αυτοκράτορα.
Ο Δομιτιανός, γιος του Βεσπασιανού και αδελφός του Τίτου, όταν ανέλαβε την εξουσία άρχισε να κυβερνά απολυταρχικά, μειώνοντας τις εξουσίες της συγκλήτου και επιβάλλοντας ένα καθεστώς που δεν απείχε πολύ από την τυραννία. Όταν οι φιλόσοφοι και οι άνθρωποι των γραμμάτων αντιτάχθηκαν στην αυταρχικότητά του, ο Δομιτιανός αντέδρασε με διώξεις, εξορίες και εκτελέσεις των αντιφρονούντων. Πολλοί φιλόσοφοι, επειδή θεωρήθηκαν ύποπτοι συνωμοσίας, φυλακίστηκαν και οι υπόλοιποι διατάχθηκαν να εγκαταλείψουν την Ιταλία. Αυτόν λοιπόν τον τύραννο έπρεπε να μεταπείσει η ελληνική πρεσβεία.
Έτυχε τότε ο πιο φημισμένος ρήτορας στη Σμύρνη να είναι ο Σκοπελιανός. Σε αυτόν έπεσε ο κλήρος να πάει στον αυτοκράτορα, που τον περιέβαλαν 24 σωματοφύλακες, σε μια αποστολή λιγότερο διπλωματική και περισσότερο αυτοκτονίας, καθώς ο Δομιτιανός θεωρούσε τους φιλοσόφους και τους διανοούμενους εχθρούς του. Είχε φυλακίσει και εξορίσει πολλούς, ενώ άλλους τους είχε εκτελέσει. Ο Σκοπελιανός λοιπόν έπρεπε να μαγέψει αυτό το θηρίο σαν άλλος Ορφέας.

Η ξεχασμένη τέχνη της διπλωματίας Μέρος Πρώτο

Από τον Αναστάσιο Ν. Πανά
Μέρος πρώτο

Το ότι η διπλωματία είναι μια τέχνη που έχει ξεχαστεί, φαίνεται από την αδυναμία των σύγχρονων ηγετών να έρθουν σε συνεννόηση μεταξύ τους, επιλέγοντας την οδό της ανώφελης σύγκρουσης από την οδό της συνεργασίας.


ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ είναι η πρακτική της διεξαγωγής διαπραγματεύσεων όχι μόνο μεταξύ εκπροσώπων ομάδων ή κρατών, αλλά και μεταξύ ατόμων. Θέλοντας να δώσουμε ένα σύντομο ορισμό, θα λέγαμε ότι διπλωματία είναι η ευγενής τέχνη μέσω της οποίας πετυχαίνεις αυτό που θέλεις με την πειθώ του λόγου, χωρίς να χρειαστεί να καταφύγεις στο ψεύδος, την υποκρισία, την επιβολή κυρώσεων, την αντιπαλότητα και τον πόλεμο.
Αυτό είναι πράγματι δύσκολο, γι’ αυτό και οι πολλοί, με τον ίδιο τρόπο που ερμηνεύουν την συμπεριφορά του ευγενούς ανθρώπου ως υποχωρητικότητα και αδυναμία, ταυτίζουν λανθασμένα τη διπλωματία με την υποκριτική συμπεριφορά.
Όμως, η διπλόη, η απάτη, δεν έχει καμία σχέση με τη διπλωματική συμπεριφορά. Διπλόη (απ’ όπου και η λέξη δολοπλόκος) αποκαλούσαν οι αρχαίοι Έλληνες αυτό που εξωτερικά εμφανίζεται ως αρετή, εσωτερικά όμως βρίθει κακίας. Στις προσωπικές σχέσεις, πολλοί υποκρίνονται ότι είναι φίλοι σου στα φανερά, κρυφά όμως ψάχνουν την ευκαιρία να σε εκμεταλλευτούν και να σου σκάψουν το λάκκο.
Μια τέτοια στάση είναι πράγματι απεχθής, γιατί όπως λέει ο Όμηρος:
Δεν μου αρέσει ο άνθρωπος που άλλα λέει,και άλλα έχει στο μυαλό του.
Σε αντίθεση με την διπλόη, η διπλωματία είναι μια από τις ευγενείς τέχνες και συγκεκριμένα είναι «φιλοσοφική ρητορική». Αυτός είναι και ο λόγος που σήμερα ξεχάστηκε, ή μάλλον υποβιβάστηκε σε θεραπαινίδα της πολιτικής. Είναι δε τέτοιος ο ξεπεσμός της ώστε ο όρος έφτασε να καλύπτει τις διπλωματικές υπηρεσίες, τις προξενικές αρχές και τους υπαλλήλους του υπουργείου εξωτερικών, δηλαδή ανθρώπους που δεν ελάχιστη σχέση έχουν με τη διπλωματία.

Μὰ ὅλα τὰ λάθη καὶ τὰ σωστά μου, στοιχειοθετοῦν αὐτὸ ποὺ εἶμαι σήμερα!

Τὸ τιμῶ αὐτὸ ποὺ εἶμαι σήμερα!
Καλό, κακό, στραβὸ ἤ ἴσιο, ὀρθὸ ἤ ἀνορθόδοξον, εἶναι ὁ δρόμος μου! Ὁ βίος μου! Ἡ προσωπική μου ἐμπειρία. 
Εἶναι αὐτὰ ποὺ ἀγαπῶ. Εἶναι αὐτὰ ποὺ ἄφησα πίσω μου!
Εἶναι τὸ τώρα μου! 
Γιατί λοιπόν νά μετανοήσω γιά κάτι;
Τιμῶ κάθε μου στραβοπάτημα…
Κάθε λάθος στροφή…
Κάθε βιαστικὴν ἀπόφασιν…
Τιμῶ ὅσους ἀγάπησα ἀλλὰ καὶ ὅσους δὲν ἀγάπησα!
Ὅσους μοιράσθηκα ἀλλὰ κι ὅσους δὲν μοιράσθηκα!
Ὅσους συμπορευθήκαμε ἀλλὰ κι αὐτοὺς ποὺ χαθήκαμε….
Οὐδέποτε ἐμίσησα, δὲν μισῶ καὶ δὲν θὰ μισήσω!
Αὐτὴ εἶναι ἡ Φύσις μου!

Risk & Vulnerability έκθεση Ελλάδος απέναντι σε πλήγμα τζιχαντιστών


Φωτογραφία: Αστυνομικός με πλήρη εξοπλισμό μετά από καταδίωξη
στο κέντρο της Αθήνας με τραυματισμό Αυστραλού πολίτη
από σφαίρα τρομοκράτη.




Ένα από τα πρώτα αιτήματα που δέχεσαι σαν σύμβουλος ασφαλείας είναι να κάνεις μια αναφορά που θα περιέχει εκτιμήσεις για κενά ασφαλείας και τις πιθανότητες που μπορεί να συμβεί κάτι που θα θέσει σε κίνδυνο την ασφάλεια και ακεραιότητα του υπό προστασία αντικειμένου. 

Ο καλύτερος τρόπος για αυτό είναι να κινηθεί κάποιος με την μέθοδο του κόκκινου/μπλε σεναρίου. Δηλαδή να θέσεις ένα ρεαλιστικό σενάριο με μια σκηνοθετημένη απειλή/ες και να βάλεις τις δύο ομάδες (κόκκινες/μπλε) να παίξουν τον ρόλο τους ως απειλή/προστασία αντίστοιχα.

Το σενάριο που ακολουθεί ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ αλλά δημιουργημένο για να δώσει μια εικόνα. Επίσης στο σενάριο αυτό ΔΕΝ ΔΙΝΟΝΤΑΙ στοιχεία για εκφοβισμό αλλά για να υπάρξει μια αντικειμενική εικόνα σε μια διαμορφωμένη κατάσταση που θα χρειαστεί να υπάρξει μια σχεδιασμένη αντίδραση τόσο από Αρχές όσο και από πολίτες. Σημειώνεται επίσης πώς το σενάριο δεν περιέχει πλήρεις τεχνικές λεπτομέρειες και περιγραφές καθώς δεν πρόκειται για άρτια μελέτη αλλά για υπόθεση σε επίπεδο περιγραφής κατάστασης και οχι ανάλυσης μεθόδων και τακτικής.


ΥΠΟΘΕΣΗ.

 Έχοντας στο μυαλό δεδομένα από άλλες περιπτώσεις επιθέσεων τρομοκρατών της τζιχάντ αλλά και με δεδομένο πώς η Ελλάδα ως στόχος δεν είναι το πρωταρχικό σημείο αναφοράς για τους ίδιους για διάφορους λόγους, η λογική κατάληξη είναι πώς αν υπάρξει επίθεση, αυτή θα γίνει κατά στόχους ξένων συμφερόντων, που αν δεχθούν πλήγμα θα τύχουν και της αντίστοιχης διεθνούς προβολής.

Οι κατηγορίες των στόχων ξένων συμφερόντων χωρίζονται, όπως πάντα, σε hard targets (φυλασσόμενες δομές, στρατόπεδα κτλ. ) και σε soft targets(εταιρίες, τουρισμός κτλ. )
Με δεδομένο το ιστορικό των πρώτων επιθέσεων σε χώρες με τρομοκρατικά χτυπήματα του Ισλάμ ίσως αρκετοί να αναφερόντουσαν στην περίπτωση αρχικού πλήγματος μιας πρεσβείας. Όμως, το πιθανότερο είναι πώς ακριβώς λόγω της φυλασσόμενης δομής μιας πρεσβείας και της δυσκολίας επίτευξης σημαντικού πλήγματος σε αυτήν, οι τρομοκράτες θα προτιμήσουν ένα πιο εύκολο στόχο με πολύ λιγότερα μέτρα φύλαξης καθώς  δεν θα απαιτεί από τους ίδιους ιδιαίτερες προσπάθειες.

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν ιδιωτικοί οργανισμοί ξένων συμφερόντων, καθώς και σημεία που συγκεντρώνουν τουρισμό που θα θεωρείται πλήγμα για το σύνολο της Δύσης κυρίως και όχι μόνο για την Ελλάδα. Σε αυτό το σημείο είναι τα αεροδρόμια ( αν και δύσκολος στόχος πλέον), τα λιμάνια λόγω κρουαζιερόπλοιων και 1-2 εταιρίες κυρίως Αμερικανικών συμφερόντων που δεν θα κατονομάσω για ευνόητους λόγους.

Μια επίθεση στους παραπάνω στόχους αναλόγως του μεγέθους του πλήγματος που θα θελήσουν να επιφέρουν μπορεί να γίνει είτε με VHIED , είτε με επιθετικά όπλα για να διασφαλιστεί το στοιχείο της ταχύτητας και του αιφνιδιασμού από τους τρομοκράτες αλλά και για να υπάρξει καλύτερο ποσοστό επιτυχίας για αυτούς απέναντι στον στόχο τους.  Η χρήση επιθετικών όπλων ή δημιουργία ενός VHIED είναι σαφώς πιο εύκολη τακτική από μια ANFO επίθεση που θέλει χώρους, χρόνο και αρκετό χρήμα για να γίνει.

Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να αποθηκεύεις τις ντομάτες

Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να αποθηκεύεις τις ντομάτες

Αν και συνήθως συνιστάται να αποθηκεύουμε τις ντομάτες σε θερμοκρασία δωματίου καθώς διατηρούν καλύτερα τη γεύση και την υφή τους, δεν είναι και τόσο απλό.
Ακολουθούν οι βέλτιστες πρακτικές ανάλογα με το βαθμό ωρίμανσης της ντομάτας:
Για τις άγουρες:
Κρατήστε τις άγουρες πράσινες ντομάτες με την πλευρά του κοτσανιού προς τα κάτω, τοποθετήστε τις σε μια χάρτινη σακούλα ή σε ένα κουτί από χαρτόνι σε ένα μόνο στρώμα. Τοποθετήστε το σε δροσερό χώρο μέχρι να γίνουν κόκκινες.
Για τις ώριμες ντομάτες:
Οι τέλεια ώριμες ντομάτες θα πρέπει να διατηρούνται σε θερμοκρασία δωματίου στον πάγκο μακριά από το ηλιακό φως. Βεβαιωθείτε ότι είναι σε ένα μόνο στρώμα, να μην αγγίζει η μία την άλλη και με το κοτσάνι προς τα πάνω. Καταναλώστε μέσα σε μερικές ημέρες.

Ούρσουλα Άντρες : Δεν έχω χρόνο να σκεφτώ την ηλικία μου. Έχω τόσα άλλα πράγματα να κάνω

Από τη Μανταλένα Μαρία Διαμαντή

Το πρώτο κορίτσι του Τζέιμς Μποντ… Πανέμορφη, γοητευτική, σαγηνευτική με ένα ιδιαίτερο σεξαπίλ που κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει.-
Ούρσουλα Άντρες…

Και ποιός δεν τη θυμάται στην ταινία «Dr.No» με πρωταγωνιστή τον Σον Κόνερι, το 1962. Εκείνη, θεμελίωσε μια παράδοση.Ποία; Μα φυσικά, ότι οι συμπρωταγωνίστριες του διάσημου κατάσκοπου, πρέπει να είναι πανέμορφες.
Δεν είναι λίγοι εκείνοι που την αποκαλούν «ο ορισμός του Κοριτσιού του Μποντ»,μετά τη μαγευτική της παρουσία εκεί. Είναι η γυναίκα που ανακάλυψε ο Μάρλον Μπράντο, την ερωτεύτηκε ο Τζέιμς Ντιν και χώρισε τον άντρα της για τον Μπελμοντό.

Τί και αν ο χρόνος είναι αδυσώπητος; Ακόμα και σήμερα, στα 81 της χρόνια, η Ούρσουλα Άντρες, παραμένει μια ωραία γυναίκα…
Γεννήθηκε στο Ostermundigen της Ελβετίας. Μεγάλωσε σε μια εξαιρετικά αυστηρή οικογένεια. Τόσο πολύ, που οι γονείς δεν επέτρεπαν στα παιδιά τους να μιλάνε αν δεν τους απηύθυναν το λόγο εκείνοι. Ο πατέρας της, Ρολφ, ήταν Γερμανός διπλωμάτης, που στον Β` Παγκόσμιο Πόλεμο, εξαφανίστηκε για άγνωστους λόγους. Της μητέρας δε, της άρεσε πολύ να ασχολείται με την κηπουρική.
Η Άντρες ήταν από παιδί ένα ατίθασο πνεύμα . Όνειρό της ήταν να γίνει σταρ και να κάνει καριέρα Χόλλυγουντ. Μετά την ενηλικίωσή της, με αποφασιστικότητα και τόλμη, αψηφά τα συντηρητικά ήθη της οικογένειάς της και ταξιδεύει μέχρι την Ιταλία. Εκεί συμμετέχει σε διάφορες κωμωδίες.
Η ομορφιά και το ασυναγώνιστο σεξαπίλ της τραβά το ενδιαφέρον του ανεπανάληπτου Μάρλον Μπράντο. Ενός από τους πιο ταλαντούχους και γοητευτικούς ηθοποιούς του κόσμου. Λέγεται, μάλιστα, ότι υπήρξε ερωτική σχέση άλλά αυτό δεν έχει αποδειχθεί.
Όταν 19χρονη Ούρσουλα φτάνει στο Χόλλυγουντ το 1959, υπογράφει συμβόλαιο με το στούντιο Paramount. Της απαγορεύουν, ωστόσο να συμμετέχει σε ταινίες γιατί ήταν απαραίτητο να τελειοποιήσει τα αγγλικά της. Μπορούσε, όμως, να κυκλοφορεί στους χουλιγουντιανούς κύκλους για γνωριμίες.
Γνωρίζει, λοιπόν, τον Τζέιμς Ντιν, τότε που πρωταγωνιστούσε στην ταινία «Ανατολικά της Εδέμ».Η σχέση τους χαρακτηρίζεται από μεγάλο πάθος και χωρίς μέλλον. «Προσπάθησα να τον αγαπήσω, αλλά δεν γινόταν», είναι τα λόγια της Άντρες χρόνια αργότερα. Χωρίζουν ένα μήνα πριν φύγει πρόωρα από τη ζωή ο Τζέιμς Ντιν σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα, στις 30 Σεπτεμβρίου του 1955.

Πανσέληνος Σεπτεμβρίου* Έχει Πολλή Ψυχή Αυτή η Πανσέληνος*



ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΣ*


Στον Άξονα Ιχθύων ~ Παρθένου*


Στην 13η, 54' Μοίρα*




Την Τετάρτη 6 Σεπτεμβρίου*


Στις 10:04 το πρωί*







Αυτή η Πανσέληνος


έχει πολλή Θάλασσα


πολύ Μπλέ


πολύ Ποσειδώνα


πολλή Γλυκύτητα


πολύ Έρωτα


πολύ Συναίσθημα*





Αυτή η Πανσέληνος


έχει Νοσταλγία για το Παλιό


και Προσμονή για το Καινούργιο*


Έχει Αγάπη


Προσευχή


Δάκρυα Χαράς


ή Λύτρωσης,


έχει Δύναμη


έχει Ρομαντισμό


έχει Δημιουργία


έχει Ποίηση*

ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ, ΜΙΛΗΣΕ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΨΥΧΗ ΤΗΣ


sex08
Είδες τις φωτογραφίες της και σου άρεσε. Την γουστάρισες για το σώμα της, για την ομορφιά της, για το στήθος της, για τα πόδια της και θέλεις να την κάνεις δική σου. Να την έχεις δίπλα σου γυμνή να την απολαμβάνεις. 

Μην της πετάς μαλακίες τύπου είσαι θεά, κουκλάρα αυτές τις σαχλαμαρίστικες λέξεις που τις σερβίρουν όλοι όσοι δεν ξέρουν πως να φλερτάρουν μια γυναίκα, ένα απόλυτο θηλυκό. 

Δεν συζητάω για τους τιποτένιους τους ανώμαλους  που θα της στείλουν μια φωτό με τα γεννητικά τους όργανα. Δεν ασχολούμαστε με τέτοιου επιπέδου ανθρώπους, με αποβράσματα. Ασχολούμαστε με ανθρώπους επιπέδου που γουστάρουν μια γυναίκα που τους έκανε κλίκ και θέλουν να την κατακτήσουν.