Σάββατο 2 Σεπτεμβρίου 2017

Κική Δημουλά, «Βροχή επιστροφής»

Κική Δημουλά, «Βροχή επιστροφής»

Εγώ, όταν μεγαλώσω
θα γίνω Σεπτέμβριος έλεγε ο Αύγουστος.
Έβρεξε δω λιγάκι.
Δοκιμαστικά, σαν έλεγχος
αν λειτουργούν καλά οι πτώσεις.
Όπως χτυπάνε κάθε τόσο
ξαφνικά οι σειρήνες, δοκιμαστικά,
αν λειτουργεί καλά
ο τρόμος του πολέμου.
Ελάχιστη βροχή,
ίσα που την πλατάγισε στο στόμα του
το χώμα τη σταγόνα
– καθώς δοκιμαστής κρασιών-,
μόλις που πρόλαβε η υγρόεσσα ευωδιά
παραπονιάρα να τριφτεί
πάνω στα περιβόλια.
Δέναν οι παραθεριστές
στις σχάρες των αυτοκινήτων την Αθήνα
μαρσάραν τις βαλίτσες τους και φεύγαν.

Η ανταρσία του Σάντα Μαρία που λίγο έλειψε να γίνει


  Ήταν το βράδυ της 6ης Οκτωβρίου του 1492. Μετά από δύο μήνες και πλέον στον ωκεανό, τα τρία πλοία του Κολόμβου, είχαν καθηλωθεί σε μία από τις τροπικές νηνεμίες του Ατλαντικού Ωκεανού. Το μεγάλο αυτό χρονικό διάστημα στην θάλασσα, χωρίς να υπάρχει ίχνος στεριάς, ήταν πρωτοφανές για τα πληρώματα του Σάντα Μαρία, του Νινιά και του Πίντα. Οι δεισιδαιμονίες των ναυτών, επηρεασμένοι και από την θρησκοληψία της εποχής, είχαν οξύνει την ανησυχία τους, πιστεύοντας πως είχαν χαθεί και πως είχαν φτάσει στην άκρη του Κόσμου, αποδίδοντας τις συχνές άπνοιες σε τιμωρία του Θεού για την απληστία τους να φτάσουν σε νέες χώρες και να πλουτίσουν από αυτές. Και όπως ήταν αναμενόμενο, αποδέχτης όλης αυτής της κατάστασης, ήταν ο ηγέτης της αποστολής, Χριστόφορος Κολόμβος.

  Οι Ισπανοί που ακολούθησαν τον Κολόμβο στο πρώτο του ταξίδι προς τον Νέο Κόσμο, είχαν αρχίσει να αμφιβάλουν για τις ικανότητες του και να χάνουν την ήδη μετριασμένη εμπιστοσύνη τους προς το πρόσωπο του Γενουάτη θαλασσοπόρου, αφού η υπόσχεση του για άφθονο πλούτο όταν τα πλοία θα έφταναν στην Ασία, είχε αρχίσει πλέον να ξεθωριάζει και το εξαντλημένο ψυχικά αλλά και φοβισμένο πλήρωμα άρχισε να πιστεύει πως ο Κολόμβος τους είχε παραπλανήσει σε ένα ταξίδι προς το άγνωστο. Αντιθέτως, το πλήρωμα εμπιστευόταν περισσότερο τον μεγαλύτερο από τους Αδελφούς Πινθόν, Μαρτίν, ο οποίος ήταν σεβαστός στους άνδρες της αποστολής, τόσο γιατί ήταν συμπατριώτης τους και αναγνωρισμένος θαλασσοπόρος στην ιδιαίτερη πατρίδα του το Πάλος, όσο και γιατί πολλοί από τους συμμετέχοντες στην αποστολή ήταν συγγενείς και φίλοι της οικογένειας Πινθόν. 

  Ένα άλλο σοβαρό πρόβλημα που είχε αρχίσει πλέον να αντιμετωπίζει η αποστολή, ήταν οι προμήθειες. Τα τρόφιμα, είχαν αρχίσει να εξαντλούνται, ενώ το νερό το οποίο φυλάσσονταν σε ξύλινα βαρέλια άρχισε να αλλοιώνεται σε τέτοιο σημείο, που αν τα πλοία εγκατέλειπαν την προσπάθεια και επέστρεφαν πίσω, το πλήρωμα θα είχε να αντιμετωπίσει το πρόβλημα της πείνας και της δίψας με τον κίνδυνο να μην επιστρέψουν ποτέ. Αυτό, ήταν και ένα από τα επιχειρήματα του Κολόμβου προς το πλήρωμα που είχε αρχίσει πλέον να γίνεται απείθαρχο. Το κύρος όμως του Μαρτίν Πινθόν και η μεσολάβηση του, επανέφερε την τάξη στο Σάντα Μαρία πείθοντας το πλήρωμα να αποδεχθεί την πρόταση του Κολόμβου να ταξιδέψουν για οχτώ ακόμα ήμερες προς την δύση και αν σε αυτό το χρονικό διάστημα δεν έχει βρεθεί ίχνος στεριάς, να επιστρέψουν προς την Ισπανία. Ο Μαρτίν Πινθόν, συμβούλεψε τον Κολόμβο να αλλάξει την πορεία του από δυτική σε νοτιοδυτική και έτσι, με την καθοριστική συμβολή του Ισπανού θαλασσοπόρου, στις 12 Οκτωβρίου του 1492 οι άνδρες της αποστολής αντίκρισαν για πρώτη φορά τις Αμερικανικές ακτές ανακαλύπτοντας το νησί Γουαναχάνι το οποίο ο Κολόμβος ονόμασε Σαν Σαλβαδόρ (Άγιος Σώστης). 

Ο θρύλος του ''Δαίμονα της Λαγκάδας'' στο Αγρίνιο



Η πρώτη αναφορά στο «Δαίμονα της Λαγκάδας» έγινε στην «Αναγγελία» της 8ης Ιανουαρίου 2004 (φ. 52), όπου είχε δημοσιευτεί ο θρύλος της Λεπενού. Η Λεπενού είναι κωμόπολη του Νομού Αιτωλοακαρνανίας με ιστορικό παρελθόν. Ήταν ο μεγαλύτερος οικισμός του πρώην καποδιστριακού Δήμου Στράτου.
Η Λεπενού σήμερα ανήκει στο Δήμο Αγρινίου. Στο δημοτικό διαμέρισμα Λεπενούς ανήκει και η συνοικία Λαγκάδα (ή Λαγκάδι). Η συνοικία Λαγκάδι είχε 41 κατοίκους στην απογραφή του 2011. Το θέμα αναδημοσιεύτηκε στο 16ο τεύχος του «ΑγοράΖην» (Ιούλιος 2006), ενώ την ιστορία κατέγραψε σε ένα εκτενές άρθρο το περιοδικό «Ανεξήγητο» (τεύχος 209, Μάρτιος 2006) που αναζωπύρωσε το ενδιαφέρον για το «Δαίμονα της Λαγκάδας». Ολοκληρωμένο το θέμα αναρτάται για πρώτη φορά στο Διαδίκτυο στις 24 Σεπτεμβρίου 2012 από την ιστοσελίδα agriniovoice.gr.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ:
Παρουσιάστηκε καθαρά πριν οχτώ – εννιά χρόνια, δώδεκα ώρα τη νύχτα, στον Δημήτρη Κακαβούλα. Με το μηχανάκι του ερχόταν από τη Λεπενού προς το σπίτι του στη Λαγκάδα. Το είδε στη μέση του δρόμου. Σε απόσταση τριάντα, σαράντα μέτρα. Τόσο κοντά. Είχε ύψος στο ένα μέτρο, μεγάλα μαύρα γένια και μακριά μαύρα μαλλιά. Έπεσε πάνω του το φως από το μηχανάκι. Φρενάρισε. Σταμάτησε το παιδί. Κι από το φόβο του έσβησε το μηχανάκι. Γύρισε και πήγε στο χωριό. Δεν πήγε στο σπίτι του εκείνη τη νύχτα. Και οι παλιότεροι έλεγαν για το πλάσμα. Υπάρχουν πολλές τέτοιες αφηγήσεις. Αλλά ο τριανταεξάχρονος σήμερα κτηνοτρόφος Αντώνης Βαμβακάς στηρίζεται στις μαρτυρίες των πέντε φίλων του, που συζήτησε ο ίδιος μαζί τους. Προτιμάει να μιλάει για «σίγουρα πράματα», λέει ο Αντώνης. «Εμείς ξέραμε από πριν ότι βγαίνει, αλλά δεν ήταν τεκμηριωμένο. Δεν ήταν σίγουρο. Στο παιδί, βγήκε ακριβώς μπροστά του».

Η πρώτη μαρτυρία καταγράφεται είκοσι χρόνια πριν. Πάντα βγαίνει μετά τις δώδεκα τη νύχτα. Όλες οι μαρτυρίες λένε αυτό. Όπως επίσης λένε, ότι βγαίνει ανήμερα μεγάλων εορτών. Δεν βγήκε ποτέ τις καθημερινές. Βγαίνει πάντα στην ίδια μεριά. Σ’ αυτό το μέρος.

Πάλι το είδε ο Αθανασάκης, πριν από τον Δημήτρη Κακαβούλα. Κι αυτός κάτοικος της Λαγκάδας. Το είδε στο φως του αγροτικού του αυτοκινήτου. Πήγαινε να πάρει νερό και καθώς κατέβαινε το δρόμο, πήγε να στρίψει και το είδε στην αριστερή του μεριά. Με το που γύρισε τ’ αμάξι, το πλάσμα εξαφανίστηκε. Αυτός το είδε σα μαύρη σκιά. Δεν το είδε τόσο καθαρά, όσο ο Δημήτρης Κακαβούλας.

Η φιλοσοφία και η μυστική θεολογία του Πλωτίνου



«Αγαθό είναι εκείνο από το οποία εξαρτώνται τα πάντα, αλλά το οποίο δεν εξαρτάται από τίποτε».
Πλωτίνου Εννεάδες, Α.7, 1.


Η φιλοσοφία για τον Πλωτίνο αποτελεί κάτι μακράν της αφηρημένης Ακαδημαϊκής σπουδής. Για αυτόν, όπως και για τον Πλάτωνα, η εκγύμναση του φιλοσόφου είναι τόσο ηθική όσο και πνευματική· χωρίς τη διαλεκτική η αρετή είναι ατελής, όμως και χωρίς την αρετή η αληθινή φιλοσοφία είναι ανέφικτη. Αυτός ο εξαγνισμός περιλαμβάνει μια αυστηρή διανοητική εκγύμναση, και σκοπός του φιλοσόφου είναι να υπερβεί τους αφηρημένους τύπους ( και να φτάσει στο σημείο να ενατενίσει το Νου «ως εάν ήταν αισθητό αντικείμενο» .

Δεν μπορούμε να φτάσουμε το Εν παρά μόνο περνώντας μέσω του Νοητού κόσμουΌντας εκεί, πρέπει να επιδιώξουμε να υπερβούμε τη δυαδικότητα υποκειμένου-αντικειμένου και να ενωθούμε με το φως που φωτίζει και τα δύο. έτσι ώστε να τα αντικρίσουμε χωρίς διάμεσο . Διότι οι πνευματικές οντότητες δεν είναι χωρισμένες η μία από την άλλη όπως ακριβώς το ανώτερο επίπεδο της Ψυχής παραμένει ενωμένο με το Νου. έτσι και το ανώτερο μέρος του Νου παραμένει ενωμένο με το Εν .

Έχοντας φτάσει σε αυτό το επίπεδο, η ψυχή μπορεί μόνο να περιμένει ήρεμα και υπομονετικά μέχρι τη στιγμή που το Εν ξαφνικά εμφανιστεί ή μέχρις ότου «παρασυρμένη ψηλά από το κύμα του Νου, ξαφνικά δει, χωρίς να γνωρίζει ωστόσο το πώς». Η  μυστική ένωση δεν μπορεί να εκφραστεί με λόγια- μάλιστα δηλώνει ότι η σιωπή που απολαμβάνουν οι μυούμενοι στα Μυστήρια είναι συμβολική αυτού του γεγονότος .

Το Εν, δεν χρειάζεται να στραφεί προς εμάς - είναι παρόν οποτεδήποτε στρεφόμαστε προς τα ένδον, διακόπτοντας τη συνήθη προσκόλληση μας στον αισθητό κόσμο, και με τον τρόπο αυτό γινόμαστε ικανοί να γνωρίσουμε τον εαυτό μας και τελικά το Εν που είναι η πηγή μας . Για να αντικρίσουμε το τελευταίο πρέπει να «απεκδυθούμε από τα πάντα» ή να «εγκαταλείψουμε κάθε ετερότητα», που σημαίνει κάθε πολλαπλότητα και καθετί τα οποίο μας διακρίνει από το Εν.

Ήρθε η ώρα να καταλάβουν οι Γάλλοι τι εστί Μακρόν



Η αποχή στις τελευταίες προεδρικές εκλογές στη Γαλλία ήταν μεγάλη. Αλλά όσοι επέλεξαν Μακρόν τώρα θα μάθουν τι ψήφισαν. Και… το μάθημα, θα έχει υψηλό κόστος!

​Οι επερχόμενες σκληρές εργασιακές μεταρρυθμίσεις του Μακρόν δεν αποτελούν υποχρέωση με κάποιους “θεσμούς” μέσα από ένα μνημόνιο. Αποτελούν υποχρέωση προς την παγκόσμια ελίτ, τις οποίες έχει εκφράσει ή… διατάξει μέσω των διαφόρων οργανισμών που την εξυπηρετούν, όπως το ΔΝΤ, ο ΟΟΑΣΑ, η Παγκόσμια Τράπεζα κλπ.
Το τσιράκι του Rothschild, Εμανουέλ Μακρόν, δεν έκρυψε ποτέ, από εποχής Ολάντ, τις προθέσεις του να εφαρμόσει τα πλέον αντεργατικά μέτρα, ίδια με αυτά που η Τρόικα απαιτεί για την Ελλάδα. Αυτά που θέλουν την απανταχού Κινεζοποίηση όλων των εργασιακών σχέσεων.
Το ποσοστό ανεργίας στη Γαλλία αγγίζει το 9.5%, ποσοστό διπλάσιο από αυτό άλλων μεγάλων ευρωπαϊκών οικονομιών, το οποίο και ο Γάλλος πρόεδρος δεσμεύθηκε να το μειώσει στο 7% έως το 2022. Και αυτός ο νέος εργασιακός κώδικας, είναι ο τρόπος της κυβέρνησης του.
​Η γαλλική κυβέρνηση ανακοίνωσε πως θα θέσει ανώτατο όριο στις αποζημιώσεις μισθωτών για απόλυση και θα δώσει στις εταιρείες μεγαλύτερη ευελιξία για να προσαρμόζουν τους μισθούς και το ωράριο εργασίας στις συνθήκες της αγοράς.
Η υπουργός Εργασίας Μιριέλ Πενικό περιέγραψε τις μεταρρυθμίσεις ως “αλλαγή μεγάλης κλίμακας που δεν έχει ξαναγίνει στη χώρα”. Σύμφωνα με τον πρωθυπουργό Φιλίπ, οι αλλαγές είναι “απαραίτητες για να καταπολεμηθεί η ανεργία” που φτάνει στο 9.5%.
Οι μεγάλες αλλαγές που προωθούνται:

Ο ναός του Ηφαίστου στην Αγγλία!



Πιστό αντίγραφο έχει κατασκευαστεί στο Σάντερλαντ!

Το μνημείο Πένσο (Penshaw) δεσπόζει στην κορυφή ενός λόφου στο Ντάραμ έχει ζωή δύο αιώνων και είναι αντιγραφή του ναού του Ηφαίστου στην Αθήνα.
Χτίστηκε το 1844 προς τιμή του πρώτου κόμη της περιοχής, Τζον Λάμπτον (John Lambton).

Το δωρικό τετράστυλο μνημείο είναι μήκους 30 μέτρων, πλάτους 16 μέτρων και ύψους 20 μέτρων. Οι στήλες του έχουν διάμετρο 2 μέτρων.

Με μια εσωτερική σπειρωειδή σκάλα οι επισκέπτες μπορούν να φτάσουν στην κορυφή του για να θαυμάσουν τη θέα.

Ωστόσο, το μνημείο αυτό έχει στιγματιστεί από ένα δυστύχημα με θύμα 15χρονο παιδί, που σκοτώθηκε πέφτοντας από την κορυφή του, το 1920.

Η σκάλα έκλεισε για να μην υπάρξουν και άλλα θύματα, μέχρι το 1960, όταν κάποιοι έσπασαν τις κλειδαριές που εμπόδιζαν την πρόσβαση.

Τα εξωγήινα UFOs είναι Μύθος;


Τα εξωγήινα UFOs είναι Μύθος;

Νομίζετε ότι τα εξωγήινα UFOs είναι Μύθος;

Υπάρχουν πάρα πολλοί ανενημέρωτοι και άσχετοι άνθρωποι, που κάνουν ότι τα ξέρουν όλα, οι οποίοι νομίζουν (και διαδίδουν «με επιχειρήματα» όπου σταθούν και όπου βρεθούν) ότι οι μεγάλες κυβερνήσεις και οι στρατοί δεν ασχολούνται με το ζήτημα των UFO και των εξωγήινων επισκεπτών. Κάνουν λάθος. Επίσης, πολλοί που νομίζουν ότι δεν ασχολούνται οι μεγάλες κυβερνήσεις και οι στρατοί, λένε ότι κάτι τέτοιο είναι φυσιολογικό, αφού πρόκειται για μυθολογία κι όχι για πολιτικό ή στρατιωτικό ζήτημα (!) Κάνουν λάθος, επίσης. Ας δούμε, τελείως μα τελείως ενδεικτικά, μερικές πολύ ενδιαφέρουσες δημόσιες δηλώσεις του παρελθόντος:

>Στρατηγός Nathan Twining (Αρχηγός του Γενικού Επιτελείου των Η.Π.Α.) στο Κογκρέσο 23 Σεπτεμβρίου 1947: «The phenomenon reported is something real and not visionary or fictitious» («Το φαινόμενο για το οποίο έχουμε αυτές τις αναφορές, είναι κάτι αληθινό και δεν είναι οπτασίες ή φαντασιώσεις»)

>Χάρυ Τρούμαν (Πρόεδρος των Η.Π.Α.) συνέντευξη τύπου στο Λευκό Οίκο, 4 Απριλίου 1950: «I Can assure you that flying saucers, given that they exist, are not constructed by any power on earth» («Μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι οι ιπτάμενοι δίσκοι, αν όντως υπάρχουν, δεν είναι κατασκευασμένοι από καμία δύναμη στη Γη»)

>Λόρδος Downing (Γενικός Διοικητής της Βασιλικής Βρετανικής Αεροπορίας, RAF), στην εφημερίδα London Sunday Dispatch, 11 Ιουλίου 1954: «I Am convinced that these objects do exist and are not manufactured by any nation on earth» («Είμαι πεπεισμένος ότι αυτά τα αντικείμενα υπάρχουν στ’ αλήθεια, και ότι δεν κατασκευάζονται από κανένα έθνος της Γης»)

Η Ιστορία του Ταξιδιώτη των Κόσμων



Η Ιστορία του Ταξιδιώτη των Κόσμων
Ο Ταξιδιώτης των Κόσμων και τα Κρυμμένα Όντα
«Υπάρχουν κι άλλα πράγματα, Οράτιε, στον ουρανό και στη γη, που δεν τα ονειρεύτηκε η φιλοσοφία μας» Γουίλιαμ Σαίξπηρ
Οι παλιές ιστορίες λένε πως κάποτε ο κόσμος των ξωτικών και ο κόσμος των ανθρώπων ήταν ένας κι αδιαίρετος μα κάτι συνέβη, χωρίστηκε στα δύο κι από τότε ο καθένας τους ζει στο δικό του κομμάτι του κόσμου. Οι παλιές ιστορίες μας λένε ακόμα, πως οι δύο αυτοί κόσμοι είναι τόσο διαφορετικοί μεταξύ τους, όσο διαφορετική είναι η μέρα από τη νύχτα, ο αέρας από το χώμα ή το όνειρο από την πραγματικότητα.
Κι αν δεν υπήρχαν εκείνα τα λιγοστά μαγικά μονοπάτια που συνδέουν τους δύο αυτούς κόσμους είναι πολύ πιθανό να μην είχαμε τώρα, ούτε τις μαγευτικές ιστορίες των ξωτικών, μα ούτε και τα ίδια τα ξωτικά. Αν δεν υπήρχαν εκείνες οι ελάχιστες σχισμές από όπου ο ένας κόσμος εισχωρεί μέσα στον άλλον και μετά αποσύρεται και πάλι αφήνοντας πίσω του τα λιγοστά του ίχνη, σίγουρα θα είχαμε χάσει το πιο γοητευτικό κομμάτι των ονείρων μας.
Πολλές φορές ακούμε ή διαβάζουμε για ανθρώπους, που ξαφνικά εξαφανίζονται και κανείς δεν μαθαίνει ποτέ τίποτε γι’ αυτούς. Το μόνο που μένει πίσω τους είναι ερωτηματικά και υποθέσεις που αμβλύνουν την έμφυτη ανθρώπινη περιέργεια, τόσο πολύ που αποφασίζουν να διαιωνίσουν εκείνη τη φευγαλέα μεθυστική συνάντησή τους με το «παράξενο» και το «μαγικό», μέσα από τις ιστορίες που διηγούνται.
Κι είναι τότε που κι οι δικοί μας εσωτερικοί μηχανισμοί του θαυμαστού αρχίζουν να λειτουργούν κι ο κόσμος γύρω μας γίνεται μια θάλασσα που μας ταξιδεύει στις πιο μακρινές ακτές. Και δεν είναι καθόλου παράξενο αν κάποτε, στη διάρκεια αυτού του υπέροχου ταξιδιού μας, αρχίσουμε να αισθανόμαστε κάποια αδιόρατα νήματα να συνδέουν μ’ έναν περίεργο ακατανόητο τρόπο όλες αυτές τις ιστορίες και να νιώθουμε πως, κάπως, με κάποιο παράξενο υπέροχο τρόπο, όλες αυτές οι ιστορίες του κόσμου δεν είναι παρά μια και μοναδική ιστορία: η ιστορία του Ταξιδιώτη των Κόσμων.
Ο Robert Kirk, έβδομος γιος του James Kirk, ενός κληρικού από τη Σκωτία, σπούδασε Θεολογία και ακολούθησε κι ο ίδιος το δρόμο του πατέρα του φορώντας τελικά το σχήμα. Στα 1685 κατάφερε να διοριστεί στο Aberfoyle, στην παλιά ενορία του πατέρα του στην περιοχή των Highlands, όπου αφθονούσαν οι παλιές παραδόσεις των ξωτικών και των νεράιδων. Αν και θα περίμενε κανείς από τον Kirk να καταδικάσει αυτήν την παραδοσιακή πίστη του ποιμνίου του, στα 1691, ένα μόνο χρόνο πριν το «φαινομενικό» θάνατό του, τελειώνει μια συμπαθή προς τις παραδόσεις εκείνες εργασία, με θέμα: The commonwealth of Elves, Fauns and Fairies (A’ έκδοση, 1815)·

Στην εργασία του, αναφέρει για τα ξωτικά πως:
1) είναι ένα είδος που βρίσκεται μεταξύ των ανθρώπων και των αγγέλων,
2) τα σώματά τους είναι φωτεινά και ρευστά και μπορούν να εμφανίζονται ή να εξαφανίζονται κατά βούληση,
3) είναι έξυπνα και περίεργα,
4) μπορούν και κλέβουν οτιδήποτε τους αρέσει,
5) ζουν σε σπηλιές και μπορούν να φτάσουν οποιεσδήποτε ρωγμές του εδάφους απ’ όπου περνάει αέρας,
6) κάποτε είχαν τη δική τους κοινωνία και γεωργία,
7) δεν μπορούν να μείνουν σε μία περιοχή, αλλά ταξιδεύουν συνέχεια,
8) από τη φύση τους είναι σχεδόν άυλα,
9) ανήκουν σε φυλές, παντρεύονται, κάνουν παιδιά, πεθαίνουν,
10) έχουν σπίτια αόρατα για τα μάτια των ανθρώπων,
11) μιλούν με έναν σφυριχτό ήχο,
12) έχουν ρούχα και γλώσσα που για τους ανθρώπους φαντάζουν ανθρώπινα,
13) λένε πως τίποτα δεν πεθαίνει, πως όλα εξελίσσονται και επαναλαμβάνονται για πάντα,
14) έχουν αρχηγούς, όχι όμως οργανωμένη θρησκεία,
15) έχουν φιλοσοφικά βιβλία, καθώς και βιβλία για να διασκεδάζουν και
16) ίσως μπορείς να τα διατάξεις να εμφανιστούν μπροστά σου ανάλογα με τη θέλησή σου…

Τεράστιος αστεροειδής πέρασε σήμερα δίπλα από τη Γη (Βίντεο)

Ο 4,4 χλμ. αστεροειδής Φλόρενς πέρασε τη νύχτα πάνω από τα κεφάλια μας, γεμίζοντας με δέος στους αστρονόμους.

Ο αστεροειδής Φλόρενς έχει μέγεθος 4,4 χλμ. και είναι ο μεγαλύτερος αστεροειδής που έχει καταγραφεί ποτέ. Photo: JPL/NASA
ΕΝΑΣ από τους μεγαλύτερους αστεροειδείς που έχουν καταγραφεί ποτέ, πέρασε τη νύχτα μεταξύ 1 και 2 Σεπτεμβρίου δίπλα από τη Γη, σε απόσταση ασφαλείας. Κάποια στιγμή όμως στο μέλλον θα επιστρέψει.
Πρόκειται για τον αστεροειδή Φλόρενς (Florence), ο οποίος ονομάστηκε έτσι προς τιμήν της Φλόρενς Νάιτινγκεϊλ, της Βρετανίδας πρωτοπόρου της σύγχρονης νοσηλευτικής, με σημαντικό έργο κοινωνικής αναμόρφωσης, αλλά και αξιοσημείωτη παρουσία στον τομέα της στατιστικής.
Ο αστεροειδής πέρασε σε απόσταση «ασφαλείας», επτά εκατομμύρια χιλιόμετρα μακριά από τη Γη, που είναι 18 φορές η απόσταση μεταξύ Γης και Σελήνης. Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις αστεροειδών που περνούν κοντά από τη Γη, αλλά είναι μικρού μεγέθους σε σύγκριση με τον Φλόρενς.
Η τελευταία φορά που ο Φλόρενς πέρασε κοντά από τη Γη ήταν πριν από 127 χρόνια το 1890. Ένας αστεροειδής αυτού του μεγέθους μπορεί να καταστρέψει ολόκληρο τον πλανήτη.

Το πείραμα για την αυτοσυγκράτηση των παιδιών [Βίντεο]



Η ισορροπία στα παιδιά είναι από τα βασικότερα στοιχεία της παιδικής ψυχολογίας. Οι κανόνες και τα όρια θα πρέπει να είναι ξεκάθαρα από τους γονείς  με στόχο να τους παρέχουν ελευθερία, έκφραση από τη μία αλλά και ασφάλεια και αυτοσυγκράτηση από την άλλη.
Με βάση το κλασσικό πλέον ψυχολογικό πείραμα για την αυτοσυγκράτηση του 1960 στο Stanford, ερευνητές έβαλαν παιδιά σε ένα δωμάτιο και τους έδωσαν ένα ζαχαρωτό, λέγοντας τους ότι μπορούν είτε να το φάνε κατευθείαν, είτε να περιμένουν τον ερευνητή να επιστρέψει. Αν μπορούσαν να συγκρατηθούν, ο ερευνητής θα τους έδινε ένα ακόμα ζαχαρωτό.
 Η έρευνα απέδειξε ότι τα παιδιά που ολοκλήρωσαν με επιτυχία το τεστ με το ζαχαρωτό, εξελίχθηκαν σε πιο επιτυχημένους ενήλικες σε σύγκριση με τα υπόλοιπα παιδιά που έλαβαν μέρος.

"Οι περισσότεροι τεκνοποιούν όπως να’ναι..."


"Πίστευαν (οι Πυθαγόρειοι) ότι πρέπει, όσοι πρόκειται να τεκνοποιήσουν, να προνοήσουν πολύ για τους μελλοντικούς απογόνους τους. 

Το πρώτο και σπουδαιότερο μέλημα είναι να προσέρχεται κάποιος για τεκνοποιία, έχοντας ζήσει και ζώντας ακόμα με εγκράτεια και υγιεινά, χωρίς να έχει φάει υπερβολικά ούτε να έχει καταναλώσει τέτοιες τροφές που χαλάνε τον οργανισμό, και χωρίς να είναι μεθυσμένος πάνω απ’ όλα. 


Διότι θεωρούσαν ότι από κακή, δυσαρμονική και διαταραγμένη οργανική κατάσταση βγαίνουν και κακής ποιότητας σπέρματα. 

Γενικά, πίστευαν ότι είναι γνώρισμα εντελώς ράθυμου και απερίσκεπτου ανθρώπου να σκοπεύει να δώσει ζωή, γέννηση και ύπαρξη σε έναν άλλο άνθρωπο, χωρίς να προνοήσει με μεγάλη επιμέλεια πώς θα κάνει την άφιξη των παιδιών του στον κόσμο και στη ζωή όσο το δυνατόν ωραιότερη, αλλά από τη μια, όσοι αγαπούν τα σκυλιά, να φροντίζουν με κάθε τρόπο την γέννηση των σκυλιών, πώς θα βγουν καλά σκυλάκια από τους γονείς που πρέπει, όταν και όπως πρέπει, το ίδιο και όσοι αγαπούν τα πτηνά (και είναι φανερό ότι και οι υπόλοιποι που φροντίζουν για τα ζώα καλής ράτσας παίρνουν κάθε μέτρο,για να μη γίνονται τυχαία οι γεννήσεις τους), και από την άλλη οι άνθρωποι να μην προσέχουν καθόλου τους δικούς τους απογόνους, αλλά να τους γεννούν όπως-όπως και όπως λάχει, αυτοσχεδιάζοντας με όποιον τρόπο να’ ναι, και στη συνέχεια να παραμελούν εντελώς την ανατροφή και την παιδεία τους. 

7 σημάδια πως τα πράγματα δεν πάνε καλά μέσα στο μυαλό σας


Στην πραγματικότητα δεν μπορούμε να μιλήσουμε για το ‘φυσιολογικό’ και το ‘αφύσικο’ μυαλό. Αν το σκεφτείτε, κάτι το οποίο θεωρείται κάπου φυσιολογικό σε κάποιο άλλο μέρος και άλλη χρονική περίοδο θα μπορούσε να θεωρείται παθολογικό. Το μυαλό και η ανθρώπινη συμπεριφορά εκδηλώνονται με πολλούς διαφορετικούς τρόπους και ένα ‘αφύσικο’ μυαλό ή μια ασυνήθιστη συμπεριφορά δεν σημαίνει απαραίτητα πως υπάρχει κάποιο πρόβλημα.

Παρόλα αυτά, είναι καλό να θυμόμαστε πως το μυαλό μπορεί να παρουσιάσει προβλήματα και/ή να γίνει χειρότερα. Για παράδειγμα, αυτό συμβαίνει όταν κάποιος αναπτύσσει ιδέες ή συμπεριφορές που συστηματικά καταστρέφουν τον εαυτό του ή τους γύρω του ή υπάρχει έντονη δυσκολία στη διάκριση μεταξύ του πραγματικού και του φανταστικού.
«Οι αλυσίδες της σκλαβιάς δένουν μόνο τα χέρια: το μυαλό είναι αυτό που κάνει κάποιον ελεύθερο ή σκλάβο» – Franz Grillparzer-
Η μεγαλύτερη δυσκολία στα άτομα με ψυχολογικά προβλήματα είναι ότι πολλές φορές το άτομο δεν ξέρει πως έχει αυτά τα προβλήματα. Σε γενικές γραμμές είναι μια αντίστροφη σχέση: όσο χειρότερα τα προβλήματα, τόση περισσότερη είναι και η άγνοια του ατόμου προς αυτά. Αυτό συμβαίνει επειδή το πρόβλημα προέρχεται από το μυαλό και είναι το ίδιο μυαλό που πραγματοποιεί την αξιολόγηση.

Είναι επομένως σημαντικό να δώσουμε προσοχή στα συμπτώματα. Ορίζονται ως χαρακτηριστικά ή σημάδια στην συμπεριφορά. Δεν είναι αποδεικτικά αλλά μπορούν να υποδείξουν την παρουσία κάποιου είδους ψυχικής δυσκολίας. Σε αυτό το άρθρο θα μοιραστούμε 7 από αυτά.

Ρόμπερτ Νατζέμυ: Το να μη δείχνουμε αδυναμία δεν είναι σημάδι δύναμης


Μια ψευδαίσθηση που έχουμε πολλοί λέει ότι "για να αξίζω και να είμαι αγαπητός, χρειάζεται να είμαι πάντα δυνατός και να μην έχω στιγμές αδυναμίας".

Ή τουλάχιστον χρειάζεται να φαίνομαι δυνατός και να μην αφήνω κανέναν να αντιλαμβάνεται την αδυναμία, την ανάγκη ή το φόβο μου. Μια όψη αυτού είναι η πεποίθηση ότι οι δυνατοί αξίζουν και οι αδύναμοι όχι. Μια άλλη όψη είναι ότι, αν οι άλλοι δουν την αδυναμία και τις ανάγκες μου, θα χάσουν το σεβασμό τους για μένα ή ίσως ακόμη και να το χρησιμοποιήσουν εναντίον μου. 

Η προσπάθειά μας να φαινόμαστε δυνατοί, μαζί με την προσπάθειά μας να φαινόμαστε τέλειοι ή πολύ ικανοί, μπορεί να μην προσελκύσει την αγάπη που ελπίζουμε. Μπορεί να προσελκύσει ακόμη και μνησικακία, ανταγωνισμό και άλλες δυσάρεστες αντιδράσεις, επειδή σε κανέναν δεν αρέσει να βρίσκεται κοντά σε κάποιον που θεωρεί τον εαυτό του καλύτερο από τους άλλους. 

Όλοι έχουμε αδυναμίες και αδύναμες στιγμές. Όλοι χρειαζόμαστε βοήθεια και στήριξη κατά καιρούς, ακόμη κι αν είναι επειδή έχουμε ένα κοινό κρυολόγημα ή κάποια άλλη ελαφρά αδιαθεσία. Οι άνθρωποι που δεν μπορούν να παραδεχτούν την αδυναμία ή την ανάγκη τους, δημιουργούν συχνά ένα περιβάλλον όπου οι άλλοι δεν μπορούν να αντιληφθούν ή να σεβαστούν τις ανάγκες τους, ακόμη κι όταν τελικά τις εκφράζουν. Τότε το άτομο, που έπαιζε το ρόλο του δυνατού, νιώθει μεγάλη αδικία, επειδή βοηθούσε τους άλλους για τόσα χρόνια και τώρα κανείς δεν ανταποκρίνεται στο κάλεσμά του για βοήθεια. 

Η αβλάβεια είναι ένα επιθετικό ενδιαφέρον για την ευημερία της ανθρωπότητας



Αποτέλεσμα εικόνας για Η αβλάβεια είναι ένα επιθετικό ενδιαφέρον για την ευημερία της ανθρωπότητας

Οι άνθρωποι πιστεύουν ότι το να είναι αβλαβείς σε μια κοινωνία σημαίνει να αποσυρθούν στο καβούκι τους και να θάψουν τον εαυτό τους στις ευτελείς τους απολαύσεις. 

Δεν είναι έτσι.

 Ένα αβλαβές άτομο προσπαθεί να εξαλείψει όλες αυτές τις πηγές που βλάπτουν τους ανθρώπους, στρεβλώνουν το μέλλον τους και τους οδηγούν σε σωματική και πνευματική αποτυχία.

H Αλήθεια, η αποδοχή της, το ψέμα, η συνείδηση και οι αμυντικοί μηχανισμοί του ανθρώπου


Αλήθεια, ψέμα, συνείδηση και οι αμυντικοί μηχανισμοί του ανθρώπου ...
Λένε ότι όταν ο Θεός ρώτησε τον Καιν γιατί σκότωσε τον Αβελ, εκείνος με μια κίνηση απορίας και έκπληξης του απάντησε: Ποιος; Εγώ;

Γνωρίζετε ποια είναι σημαντικότερη δυσκολία του ψυχοθεραπευτή στην δουλειά του; Η σημαντικότερη δυσκολία είναι ότι ο θεραπευμένος δυσκολεύεται να πει την αλήθεια. Πολλές φορές μάλιστα εσκεμμένα την αποφεύγει. Στην Ψυχανάλυση-ξέρετε αυτό που έχετε δει ίσως σε κινηματογραφικές ταινίες-κάποιον ξαπλωμένο σε ένα ντιβάνι να μιλάει, και πίσω του έναν άλλον να σημειώνει. Στην Ψυχανάλυση λοιπόν γίνεται ένα πολύχρονο ταξίδι αναζήτησης της αλήθειας. Οι Γκουρού των Ιμαλαΐων με άλλο τρόπο βρίσκονται σε μια παρόμοια αναζήτηση.


Ο κύριος στόχος της ψυχοθεραπείας είναι να βοηθήσει τον θεραπευμένος να αναγνωρίσει τα ψέματα του και να φωτίσει τις αλήθειες του. Να θυμηθεί, να συνδυάσει γεγονότα και καταστάσεις που έζησε, ν’ απαλλαγή από μια ψεύτικη πραγματικότητα που έχτισε . Να σχηματίσει την εικόνα του πραγματικού εαυτού του, που χάθηκε μέσα από τις συνήθως πιεστικές η αφόρητες καταστάσεις των εμπειριών του. Να φοβάται δηλαδή όσο γίνεται λιγότερο!

Οι αλήθειες και τα ψέματα ισχυρίζομαι είναι οντότητες που χρησιμεύουν στην ζωή μας για να μπορέσουμε να επιβιώσουμε. Είναι στοιχεία της ανθρώπινης λειτουργίας στο πάρε -δώσε με το περιβάλλον μας. Δεν γίνεται να ζήσουμε χωρίς αυτές.

Όλοι έχουμε κάποια στιγμή αντιληφθεί τις αρνητικές συνέπειες της αλήθειας. Όλοι έχουμε αντιληφθεί τις αρνητικές συνέπειες του ψέματος. Φυσικά έχουμε αντιληφθεί και τις θετικές τους πλευρές. Αλλά θα είναι ψέμα κανείς να πει, ότι η αλήθεια είναι μόνον θετική, η το ψέμα είναι μόνον αρνητικό. Ισχύουν και τα δυο, αλλά κατά περίπτωση. Είναι θέμα πολύπλοκων συγκυριών για το ποια έννοια θα χρησιμοποιήσουμε σε μια ανάλογη στιγμή η κατάσταση.

Κι’ όλα αυτά γιατί; Γιατί(;) ο άνθρωπος είναι υποχρεωμένος, κατασκευασμένος έτσι, ούτως ώστε με κάθε τι που τον περιβάλει να συμπεριφέρεται πότε με μια αλήθεια και πότε με ένα ψέμα;

Αυτή την αλήθεια θα προσπαθήσω να σας περιγράψω ,χρησιμοποιώντας , (νομίζω άθελα μου), μια σειρά από αληθινά και ψεύτικα επιχειρήματα. Γιατί υποστηρίζω ότι κάθε φράση, κάθε πράξη, κάθε ανθρώπινη λειτουργία εμπεριέχει και τις δυο ιδιότητες. Σε σας εναπόκειται μέσα από αυτή την ομιλία να ερμηνεύσετε αυτό που ο καθένας ξέχωρα, θεωρεί αληθινό η ψεύτικο.

Ο άνθρωπος απ’ ότι λένε οι ερευνητές , στην σχέση του με τον κόσμο συνδιαλέγεται με διάφορες λειτουργίες. Που είναι για όλους μας κοινές.

Η Συνείδηση,το Ασυνείδητο, η Αντίληψη, η Προσοχή, η Μνήμη, η Σκέψη, το Συναίσθημα είναι λειτουργίες σε όλους μας γνωστές, άλλα χωρίς να το πολυσυνειδητοποιούμε, μας είναι και... άγνωστες!!! Άγνωστες για το πώς ακριβώς λειτουργούν.

Η Συνείδηση για παράδειγμα. Για τους περισσότερους από μας νομίζω έχει την ηθική σημασία. «Δεν μου το επιτρέπει η συνείδηση μου» λέει κάποιος και μάλλον εννοεί ότι πρόκειται για κάτι ηθικά απαράδεκτο. H πάλι λέμε σε κάποιον: “Καλά συνειδητοποιείς τι κανείς;» η «Είσαι ασυνείδητος» κ.λ.π.

Γνωρίζετε περισσότερα από όσα νομίζετε ότι γνωρίζετε



Όταν αναφερόμαστε στις «υποσυνείδητες πηγές», εννοούμε τις δυνατότητες και ικανότητες που διαθέτει και επιδεικνύει ολόκληρος ο νους, ανεξάρτητα αν εκφράζονται σε συνειδητό ή ασυνείδητο επίπεδο.
Θα πρέπει να έχουμε πάντα υπόψη ότι οι γνωστικοί μηχανισμοί του νου γίνονται εμπόδιο στη συναισθηματική μας υγεία και ισορροπία περισσότερο από ότι νομίζουμε. Ένας εξτρεμιστής θα περιέγραφε την αναλυτική σκέψη σαν τον «εχθρό» μας στη δουλειά αυτή.
Με δεδομένο ότι το υποσυνείδητο υπάρχει (ή τουλάχιστον μια δραστηριότητα την οποία ονομάζουμε υποσυνείδητο), ας εξετάσουμε τις δυνατότητές του και πως συνδέεται με τη θεραπεία.
Γνωρίζουμε ότι είναι ένας απέραντος αποθηκευτικός χώρος μνήμης. Η «βιβλιοθήκη» ολόκληρης της ιστορίας της ζωής μας βρίσκεται εκεί.
Ο ρόλος του στην αποτύπωση και κωδικοποίηση μάθησης, την εγκατάσταση συνηθειών, τη μνήμη κτλ. είναι αδιαμφισβήτητος, τι άλλο όμως μπορεί να κάνει για εμάς ο υποσυνείδητος νους; Γιατί είναι τόσο σημαντικός όσον αφορά την επίτευξη θετικών αλλαγών στον άνθρωπο;
Συχνά ακούμε επιστήμονες και άλλους να λένε: “Χρησιμοποιούμε μόνο δέκα τοις εκατό του μυαλού μας. Το συνειδητό μέρος είναι μόνο γύρω στα δέκα τοις εκατό, η δύναμη του υποσυνειδήτου αποδίδεται στο υπόλοιπο ενενήντα τοις εκατό”. Αν δημιουργούσατε ένα πίνακα με τις δραστηριότητες του συνειδητού και του υποσυνειδήτου και συγκρίνατε αυτές τις δραστηριότητες μεταξύ τους, το αποτέλεσμα θα ήταν ίσως μια μεγάλη έκπληξη για σας.
Αρκεί να αναφέρουμε ότι η αναλογία “10% – 90%” είναι απόλυτα λανθασμένη.

Υπάρχει μια λανθασμένη αντίληψη για την απάρνηση

Αποτέλεσμα εικόνας για Υπάρχει μια λανθασμένη αντίληψη για την απάρνηση

Υπάρχει μια λανθασμένη αντίληψη για την απάρνηση: ότι οι άνθρωποι πρέπει να θυσιάσουν τα πράγματα που χρειάζονται για να προωθήσουν την πνευματική εργασία και να συνεχίσουν χρήσιμες πνευματικές δραστηριότητες. 

Οι μαθητές του κόσμου χρειάζονται χρήματα· χρειάζονται υγεία, προσωπικότητα, ατομικότητα, εκτάσεις γης και μηχανήματα για να καταστήσουν αποτελεσματική την θυσιαστική υπηρεσία τους σε έναν υπερσύγχρονο, εξελιγμένο κόσμο. 

Αλλά πρέπει να τα έχουν όλα αυτά χωρίς ταύτιση, ματαιοδοξία, υπερηφάνεια και την αίσθηση της χωριστικότητας.

Τίνος είναι ρε γυναίκα το παιδί;



Δεν μπορεί κάποιος να κάνει παιδιά λόγω αδύναμου σπέρματος ή είναι ομοφυλόφιλος; Κανένα πρόβλημα αν έχει λίγα φράγκα στην τσέπη: Πάει στην κλινική και το παραγγέλνει. Ωστόσο, δεν είναι ο μόνος και εδώ αρχίζουν τα περίεργα…

Όλο και περισσότερα ζευγάρια στο δυτικό κόσμο δεν μπορούν να κάνουν παιδιά λόγω της υψηλής μόλυνσης περιβάλλοντος από την ακτινοβολία. Κινητά, wifi, ασύρματα τηλέφωνα κι όλα τα σχετικά σκοτώνουν το σπέρμα – πληθαίνουν οι μελέτες επ’ αυτού. Η “λύση” για αυτά τα ζευγάρια είναι η τράπεζα σπέρματος.
Αλλά και με την αναγνώριση των δικαιωμάτων των ομοφυλοφίλων τα οποία πλέον δικαιούνται να γίνουν και γονείς, πάλι η επιστήμη εδώ μπορεί πλέον να κάνει το “θαύμα” της, με το αζημίωτο, βεβαίως βεβαίως.
Έτσι το προϊόν “μπεμπέ” έχει καταλήξει να είναι μια πολύ καλή μπίζνα. Σύντομα και στα ebay και amazon, η κινέζικη διαδικτυακή αγορά ίσως αργήσει λίγο λόγω… baby controls!
Από την άλλη, κάποιοι έχουν βρει τον αυνανισμό που θρέφει την οικογένεια. Ένας ανώνυμος δότης, σύμφωνα με την mirror, αποκάλυψε πως είναι δωρητής σπέρματος για περισσότερα από 15 χρόνια. «Δεν είναι απλό πράγμα ξαφνικά να μαθαίνεις πως ο σύζυγός σου δεν έχει έξι παιδιά αλλά 60! Είναι ένα μυστικό που θα πάρω μαζί μου στον τάφο μου» λέει ένας δωρητής.

Η ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ ΤΩΝ ΙΝΚΑΣ: H ΠΡΩΤΗ ΦΑΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΩΝ

Inca  Peruvian battle1
            Φονική  σύρραξη  ανάμεσα  σε  πολεμιστές  των  προκολομβιανών  Ανδεων  σε  πίνακα  του  Βέλγου  Jean  Τorton.  Η  ομοιομορφία  των  ενδυμασιών  είναι  συμβατική  και  δεν  υφίστατο  στην  πραγματικότητα, τουλάχιστον  πριν  την αυτοκρατορία  των  Ινκας..  Τα  υπόλοιπα  στοιχεία  ένδυσης  και  οπλισμού  είναι  σε  γενικές  γραμμές  έγκυρα.  Παρατηρείστε  το  ρόπαλο  με  την  ακτινοειδή  χάλκινη  κεφαλή,  το  πιο  δημοφιλές  όπλο  κατά  την  εποχή  των  Ινκας  (copyright: Jean  Torton)
Η  έλλειψη  καλλιεργήσιμης  γης  και  η  επιθετικότητα  των  γειτονικών  φυλών  ανάγκασε  τον  Μάνκο  Καπάκ,  ιδρυτή  της  δυναστείας  των  Ίνκας (μίας  φυλής  της  εθνογλωσσικής  ομάδας  Κετσούα),  να  οδηγήσει  τη  φυλή  του  από  το  Πακάρι  Τάμπου  σε  μια  πορεία  προς  αναζήτηση  νέας  πατρίδας. 
 Τελικά  οι  Ίνκας  εισχώρησαν  στην  εύφορη  κοιλάδα  του  Κούσκο,  όπου  επιτέθηκαν  στους  κατοίκους  του  ομώνυμου  χωριού  και  τους  εξεδίωξαν.  Από  το  Κούσκο  άρχισαν  να  διενεργούν  επιδρομές  εναντίον  των  γειτονικών  οικισμών,  καθιστώντας  εντέλει  φόρου  υποτελείς  αρκετούς  από  αυτούς.  Έτσι  δημιουργήθηκε  το  πρώτο  βασίλειο  των  Ίνκας.  
Οι  διάδοχοι  του  Μάνκο,  ο  Σίντσι  Ρόκα  και  ο  Γιόκε  Γιουπάνκι,  αναφέρονται  από  την  παράδοση  των  Ίνκας  ως  φιλειρηνικοί  ηγεμόνες  που  δεν  προσέθεσαν  νέες  κατακτήσεις  στο  βασίλειο.  Παρά  ταύτα,  οι  νέες  συνθήκες  που  διαμορφώθηκαν  οδήγησαν  στην  επέκταση  του.  
Σύμφωνα  με  μια  άποψη,  αυτές  οι  συνθήκες  σχετίζονται  με  την  αλλαγή  του  κλίματος  στις  κεντρικές  Άνδεις  κατά  τον  14ο  αι.,  η  οποία  επέφερε  μικρή  μείωση  των  βροχοπτώσεων  στην  περιοχή.  Η  ευφορία  της  κοιλάδας  του  Κούσκο  εξαρτάται  σε  μεγάλο  βαθμό  από  τις  βροχοπτώσεις,  γι’  αυτό  εκτιμάται  πως  υπήρξε  σημαντική  κάμψη  της  γεωργικής  παραγωγής  ενώ  μερικές  εκτάσεις  ενδεχομένως  ερημώθηκαν.  
Οι  Ίνκας  όφειλαν  να  αντιμετωπίσουν  την  κρίση  με  την  κατάκτηση  περισσότερης  καλλιεργήσιμης  γης  ή  υδάτινων  πόρων  για  άρδευση.  Αυτό  οδήγησε  τον  νέο  ηγεμόνα  Μάυτα  Καπάκ,  έναν  πανήψυλο  και  επιθετικό  νέο  όπως  περιγράφεται,  σε  νέους  πολέμους.  Κατά  την  αρχή  της  βασιλείας  του,  οι  Ίνκας  άρχισαν  να  χρησιμοποιούν  πηγές  νερού  που  ανήκαν  στην  επικράτεια  μιας  γειτονικής  φυλής.  Οι  άνδρες  της  υπερασπίστηκαν  τα  εδάφη  τους  με  αποτέλεσμα  να  εκραγεί  ένας  σκληρός  πόλεμος  με  τους  Ίνκας.  Οι  πολεμιστές  του  Μάυτα  ήταν  οι  τελικοί  νικητές.  Σκότωσαν  πολλούς  από  τους  εχθρούς,  λεηλάτησαν  τις  εστίες  τους,  προσάρτησαν  μερικά  εδάφη  τους  και  υποχρέωσαν  τους  επιζώντες  να  πληρώνουν  φόρο.

Πείτε Αντίο στο Γκριζάρισμα των Μαλλιών με...Πατάτες

Πείτε Αντίο στο Γκριζάρισμα των Μαλλιών με...Πατάτες

Αν θέλεις να διατηρήσεις το φυσικό σκούρο χρώμα των μαλλιών σου και σε αγχώνει το γκριζάρισμα, τη λύση θα τη βρεις σε ένα πάμφθηνο υλικό που υπάρχει σε κάθε κουζίνα.
Ο λόγος για τις πατάτες και συγκεκριμένα για τις φλούδες από τις πατάτες που πλέον δεν θα τις πετάς στα σκουπίδια αλλά θα τις βράζεις με νερό και θα κάνεις ένα πατατόζουμο.
    Αυτό το υγρό περιέχει βασικές βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία που ενδυναμώνουν τα μαλλιά ενώ παράλληλα τους χαρίζουν πιο έντονο χρώμα και κάνει θαύματα ειδικά στα σκούρα μαλλιά.
    Υλικά
    Φλούδες από 4 πατάτες
    2 λίτρα νερό
    Οδηγίες

    Όποτε βλέπεις έναν ευτυχισμένο άνθρωπο, σεβάσου τον —είναι άγιος.



    Η δυστυχία έχει πολλά πράγματα να σου δώσει, που δεν μπορεί να σου τα δώσει η ευτυχία. Η ευτυχία σου παίρνει πολλά πράγματα. Η ευτυχία παίρνει όλα όσα είχες ποτέ, όλα όσα ήσουν ποτέ. Η ευτυχία σε καταστρέφει! Η δυστυχία θρέφει το εγώ σου και η ευτυχία είναι βασικά μια κατάσταση χωρίς εγώ.

    Αυτό είναι το πρόβλημα, το επίκεντρο του προβλήματος. Γι’ αυτό οι άνθρωποι το βρίσκουν δύσκολο να είναι ευτυχισμένοι. Γι’ αυτό, εκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο έχουν αποφασίσει να ζουν μίζερα και δυστυχισμένα. Αυτό σου δίνει ένα πάρα πολύ αποκρυσταλλωμένο εγώ. Όταν είσαι δυστυχισμένος, υπάρχεις. Όταν είσαι ευτυχισμένος, δεν υπάρχεις. Μέσα στη δυστυχία αποκρυσταλλώνεσαι, μέσα στην ευτυχία σκορπίζεσαι.

    Αν αυτό γίνει κατανοητό, τότε τα πράγματα γίνονται ξεκάθαρα.

    Η δυστυχία σε κάνει ιδιαίτερο. Η ευτυχία είναι ένα συμπαντικό φαινόμενο. Δεν υπάρχει τίποτα το ιδιαίτερο σ’ αυτήν.

    Τα δέντρα είναι ευτυχισμένα και τα ζώα είναι ευτυχισμένα και τα πουλιά είναι ευτυχισμένα. Ολόκληρη η ύπαρξη είναι ευτυχισμένη, εκτός από τον άνθρωπο. Με το να είναι δυστυχισμένος, ο άνθρωπος γίνεται πολύ ιδιαίτερος, ξεχωριστός.

    Η δυστυχία σου δίνει την ικανότητα να προσελκύεις την προσοχή των ανθρώπων. Όποτε είσαι δυστυχισμένος, σε προσέχουν, σε συμπαθούν, σ’ αγαπούν. Οι πάντες αρχίζουν να σε φροντίζουν. Ποιος θέλει να πληγώσει έναν άνθρωπο δυστυχισμένο;

    Αν η σύζυγος δεν είναι δυστυχισμένη, ο σύζυγος έχει απλώς την τάση να την ξεχνάει. Αν είναι δυστυχισμένη, ο σύζυγος δεν μπορεί να την αγνοήσει. Αν ο σύζυγος είναι δυστυχισμένος, ολόκληρη η οικογένεια –η σύζυγος, τα παιδιά– βρίσκονται γύρω του και τον νοιάζονται. Αυτό του δίνει μεγάλη παρηγοριά. Νιώθει κανείς ότι δεν είναι μόνος, ότι έχει οικογένεια, φίλους.

    Ελιγμοί εσωτερικής δράσης





    Να σου αρνούνται το βλέμμα κι εσύ να μην ρίχνεις το φταίξιμο στα μάτια

    Να ξημερώνει η νύχτα κι εσύ να μη θρηνείς την ημέρα

    Να αρνείσαι πεισματικά να είσαι διάφανος ακόμα κι αν έχεις ενοχές που είσαι σκοτεινός

    Να φυσά τόσο δυνατά που να πιστεύεις πως όλα θα εκριζωθούν κι εσύ να μην αγκιστρώνεσαι από πουθενά

    Να έχεις την επιλογή να γίνεις αλλά να επιμένεις να είσαι

    Να μη φοβάσαι το άγγιγμα

    Να μάχεσαι τον κυνισμό στο πνεύμα όπως θα μαχόσουν τον καρκίνο στο σώμα

    Να στέκεις όρθιος αλλά να μορφάζεις από πόνο αν το αισθάνεσαι

    ΦΑΛΑΚΡΑΣ ΕΓΚΩΜΙΟΝ !


    Η φαλάκρα αποτελεί βασικό στοιχείο της ανδρικής γοητείας.
    Για τον λόγο αυτό στους προνομιούχους η φύση φροντίζει να γυμνώνει το κρανίο τους από νεανικής ηλικίας ,ενώ οι έχοντες μαλλιά αναγκάζονται σήμερα να ξυρίζουν συνεχώς το κεφάλι τους για να γίνουν και αυτοί γοητευτικοί ως οι φαλακροί.



    Η φαλάκρα είναι μία διαχρονική μόδα ,κάτι σαν το ταγιέρ στις γυναίκες και ο κάτοχος είναι πάντα in.

    Η φαλάκρα προσδίδει νεανικότητα στον άνδρα γιατί αν παρατηρήσετε τους φαλακρούς θα διαπιστώσετε ότι η περιφερειακή τριχοφυΐα που τους έχει παραμείνει διατηρεί συνήθως το φυσικό της χρώμα ,σε αντίθεση με όσους διατηρούν όλα τα μαλλιά τους οι οποίοι εμφανίζονται από νεανικής ηλικίας κάτασπροι ως γέροντες η αναγκάζονται να καταφεύγουν σε συνεχές βάψιμο με αποτέλεσμα να καταντούν σαν τον Ετσεβίτ.


    Εκτός όμως της γοητείας η φαλάκρα εμφανίζει και χρησιμότητα η οποία έχει αποδειχθεί στην ταινία του Μαραγκού «Μάθε παιδί μου γράμματα» από τον Τσάκωνα.(στο 1:12:30 της ταινίας)