Τετάρτη 23 Αυγούστου 2017

Ιοδάμα: το άσβεστο πυρ της θεάς Αθηνάς


  «Όθεν αυτήν εθεοποίησαν οι Έλληνες, καθάπερ και την πολεμικωτάτην Αθηνάν, Ιτωνίου μεν υπάρχουσαν θυγατέρα, Ιοδάμου δε αδελφήν, ήν Ιοδάμαν αντιπολεμούσαν Αθηνά ανείκεν, ως φησί Σιμωνίδης ο γενεαλόγος, και ο Απολλώνιος».
Σχόλια εις Λυκόφρονα, Ισαακίου και Ιωάννου του Τζέτζου, σελ. 555, σχόλιο 355.

 Κατά την ελληνική μυθολογία η Ιοδάμα ήταν ιέρεια της Ιτωνίας Αθηνάς στην αρχαία Κορώνεια Βοιωτίας. Σύμφωνα με τον μύθο η Ιοδάμεια ήταν θυγατέρα του Θεσσαλού ήρωα Ιτώνου, εγγονή του Αμφικτύονα και δισέγγονη του Δευκαλίωνα και της Πύρρας. Πρόκειται για μια τοπική θεότητα της Κορώνειας εκδιωγμένη από την Αθηνά. Ας πάμε να δούμε τον μύθο.  


Η Ιοδάμα λέγεται κατά μία εκδοχή, πως ήταν ιέρεια της Αθηνάς που εισήλθε στο ιερό τη νύχτα και είδε την κεφαλή της Μέδουσας στην ασπίδα της Αθηνάς ή να φέρεται στο στήθος εκείνης και αμέσως απολιθώθηκε. Κατ΄ άλλο μύθο είδε την Αθηνά νύκτα έχοντας το πρόσωπο της Μέδουσας και ομοίως απολιθώθηκε. Σύμφωνα με τον Παυσανία η μεταμόρφωση έγινε ως εξής: «[…] η Ιοδάμα, η ιέρεια της θεάς, μπήκε νύχτα στο τέμενος της θεάς κι είδε να εμφανίζεται μπροστά της η Αθηνά. Στον χιτώνα της θεάς ήταν κεντημένη η κεφαλή της Γοργόνας Μέδουσας. Και η Ιοδάμα, μόλις την είδε, έγινε πέτρα. Και γι' αυτόν τον λόγο μια γυναίκα ανάβει κάθε μέρα φωτιά στον βωμό της Ιοδάμας και εκεί που την ανάβει φωνάζει τρεις φορές στη διάλεκτο των Βοιωτών ότι η Ιοδάμα ζει και ζητάει φωτιά ». (Παυσ. 9.39.2)


Από τότε οι κάτοικοι που ανήγειραν προς τιμή της βωμό διόριζαν ιέρεια υπεύθυνη για την διατήρηση μόνιμης φωτιάς («άσβεστης φλόγας») στον βωμό της Ιοδάμαςεπαναλαμβάνοντας τρεις φορές:  «Η Ιοδάμα ζει και ζητεί πυρ». Αυτό ίσχυε τουλάχιστον μέχρι την εποχή του Παυσανία, ο οποίος και διέσωσε την παράδοση αυτή (Θ΄ 34, 2).


Μας λέει επίσης ο Παυσανίας: «Πριν φτάσουμε στην Κορώνεια από τις Αλαλκομενές, συναντούμε το ιερό της Ιτωνίας Αθηνάς. Πήρε το όνομα από τον Ίτωνο, γιο του Αμφικτύονα, και σ' αυτό συνέρχονται οι Βοιωτοί, όταν έχουν γενική συνέλευση. Στον ναό υπάρχουν δύο χάλκινα αγάλματα, της Ιτωνίας Αθηνάς και του Δία, έργα του Αγοράκριτου». (Παυσ. 9.39.1). Λέγεται επίσης πως την Ιοδάμα την ερωτεύθηκε ο Δίας και απέκτησε μαζί της μία κόρη, τη Θήβη, την οποία αργότερα πάντρεψε με τον Ώγυγο.

Δεξίωση: Ο τελευταίος αποχαιρετισμός


"Θανέειν πέπρωται άπασι"  έλεγε ο  Πυθαγόρας. Δηλαδή "είναι γραφτό σε όλους να πεθάνουν". Και ποιος δεν το ξέρει θα μουρμουρίσει κάποιος και θα έχει δίκιο.

Το μόνο που ξέρουμε στα σίγουρα, παρόλο που μας ..διαφεύγει. Αλλά ας μην χαθούμε σε κουβέντες και ας πάμε να ξετυλίξουμε το κουβάρι. Γιατί και πως να συνδέεται άραγε ο θάνατος με την δεξίωση, τις επιτύμβιες στήλες και εν τέλει με την χειραψία των δεξιών χειρών; 

Πολλά χρόνια πριν, στους τάφους δεν τοποθετούνταν σύμβολα σταυρού αλλά επιτύμβιες στήλες συνήθως μαρμάρινες ή γενικά λίθινες. Στήνονταν στον τάφο, ώστε αφενός να γίνεται ορατή η θέση του τάφου, αφετέρου για να σημειώνονται τα στοιχεία του νεκρού. Οι στήλες αυτές μπορεί να είναι απλώς ενεπίγραφες ή διακοσμημένες, για παράδειγμα με σχήματα ή τη μορφή του νεκρού ή παραστάσεις σχετικές με τη ζωή του. Συνηθίζεται ο νεκρός να απεικονίζεται όπως ήτανε στη επίγεια ζωή του.

Ένα από τα πιο διαδεδομένα θέματα των στηλών αυτών ήταν η χειραψία των δεξιών χειρών ανάμεσα στον νεκρό και τους ή τον ζωντανό που αφήνει πίσω. 

Η δεξίωση - όπως ονομάζεται αυτή η χειραψία- αποτελεί το επικρατέστερο εικονογραφικό θέμα των αττικών επιτάφιων ανάγλυφων μετά το 430 πχ, όταν ξαναρχίζει η παραγωγή τους μετά την απαγόρευση ανέγερσης πολυτελών επιτάφιων μνημείων που επέβαλε ο Κλεισθένης το 508 π.χ. Ωστόσο, το 317 π.χ. ένας νόμος του Δημητρίου του Φαληρέως, που έγινε κυβερνήτης της Αθήνας, θα απαγορεύσει τις πολυτελείς ταφές. Τότε σταμάτησε στην Αττική η ανέγερση των πολυτελών επιτύμβιων στηλών οι οποίες έδωσαν τη θέση τους σε πιο απλά επιτάφια μνημεία. Θεωρείται ότι συμβολίζει τον αποχαιρετισμό του νεκρού από τους συγγενείς ή, ίσως, το σμίξιμο στον άλλο κόσμο όσων είχε χωρίσει ο θάνατος.

Οι σκηνές αυτές περιλαμβάνουν τον νεκρό, συνήθως καθιστό αλλά ενίοτε και όρθιο, να χαιρετά μια όρθια συγγενική μορφή και συχνά ένα τρίτο ιστάμενο πρόσωπο πίσω ή ανάμεσά τους, Το γεγονός ότι οι καθιστές μορφές είναι συνήθως γερασμένες και οι όρθιες νεαρότερες καθιστά πιθανότερη την πρώτη εκδοχή. Κάποιοι ερευνητές υποστηρίζουν, μάλιστα, πως η επιλογή του συγκεκριμένου θέματος είχε ως στόχο την επιβεβαίωση των οικογενειακών δεσμών μεταξύ των εικονιζομένων και συνδέουν τη συχνότητα με την οποία εμφανίζονται σκηνές δεξιώσεως στην Αττική με τη σημασία της καταγωγής για τη διατήρηση του δικαιώματος του Αθηναίου πολίτη, όπως αυτή καθορίστηκε την εποχή του Περικλή (πολίτης εθεωρείτο μόνον όποιος είχε Αθηναία μητέρα και Αθηναίο πατέρα).

Κάνε κάτι και για τον εαυτό σου

Μια θετική λίστα για να ξεκινήσεις άμεσα.


Να ξοδεύεις χρόνο με τους κατάλληλους ανθρώπους. Αυτοί είναι οι άνθρωποι που απολαμβάνεις την παρέα τους, που σε αγαπούν και σε εκτιμούν, και που σε ενθαρρύνουν να βελτιώνεσαι με υγιής και συναρπαστικούς τρόπους. Είναι αυτοί που σε κάνουν να αισθάνεσαι πιο ζωντανός, αυτοί που δεν αγκαλιάζουν μόνο αυτό που είσαι τώρα, αλλά ενσωματώνουν και αγκαλιάζουν αυτό που θες να είσαι, άνευ όρων.
Να αντιμετωπίζεις τα προβλήματα με το κεφάλι ψηλά.  Δεν είναι τα προβλήματά σου που σε καθορίζουν, αλλά πώς αντιδράς σε αυτά και πως ανακάμπτεις από αυτά. Τα προβλήματα δεν θα εξαφανιστούν αν δεν αναλάβεις δράση. Κάνε ό, τι μπορείς, όταν μπορείς, και αναγνώρισε τι έχεις κάνει. Όλα σχετίζονται με το να κάνεις μικρά βήματα όπως ένα μωρό, προς τη σωστή κατεύθυνση, σπιθαμή προς σπιθαμή. Αυτές οι σπιθαμές είναι που μετράνε, προσθέτονται και σχηματίζουν μέχρι και μίλια σε μακροπρόθεσμη βάση.
Να είσαι ειλικρινής με τον εαυτό σου για τα πάντα. Να είσαι ειλικρινής σχετικά με το τι είναι σωστό, καθώς και με το τι χρειάζεται να αλλάξει. Να είσαι ειλικρινής σχετικά με το τι θέλεις να πετύχεις και ποιος θέλεις να γίνεις. Να είσαι ειλικρινής με κάθε πτυχή της ζωής σου, πάντα. Επειδή το μόνο άτομο που μπορείς πάντα να βασίζεσαι, είσαι εσύ. Αναζήτησε στην ψυχή σου την αλήθεια, έτσι ώστε να μπορείς πραγματικά να ξέρεις ποιος είσαι. Μόλις το κάνεις, θα κατανοήσεις καλύτερα αυτό πού είσαι τώρα και πώς έφτασες ως εδώ. Θα είσαι καλύτερα εξοπλισμένος για να αναγνωρίσεις που θέλεις να πας και πως να πας ως εκεί.

Περί του μείζονα είναι την παρ’ ημάς αιτίαν προς ευδαιμονίαν της εκ των πραγμάτων. (Κλήμης Αλεξανδρεύς – Schopenhauer)



Απέναντι στα γνήσια προσωπικά προτερήματα, το μεγάλο πνεύμα, τη μεγάλη καρδιά, φαίνονται όλα τα προτερήματα που απορρέουν από αξιώματα, καταγωγή, ακόμα και βασιλική, πλούτο και τα παρόμοια όπως οι βασιλείς που μας παρουσιάζει το θέατρο απέναντι στους πραγματικούς.
Ήδη ο Μητρόδωρος, ο πρώτος μαθητής του Επίκουρου, είχε τιτλοφορήσει ένα κεφάλαιο: Περί του μείζονα είναι την παρ’ ημάς αιτίαν προς ευδαιμονίαν της εκ των πραγμάτων [Όσον αφορά την ευδαιμονία οι εσωτερικές αιτίες είναι σπουδαιότερες από αυτές που συνδέονται με τις εξωτερικές περιστάσεις (Κλήμης Αλεξανδρεύς, Στρωματείς 2, 21, σ. 362).] Και σε κάθε περίπτωση, το σημαντικότερο για τη διάθεση του ανθρώπου, για τη γενικότερη ψυχική στάση της ύπαρξής του μάλιστα είναι προφανώς αυτό που υπάρχει και συμβαίνει μέσα του. Εδώ βρίσκεται άμεσα η ευχαρίστηση ή η δυσφορία που μπορεί να νιώθει, και οι οποίες καταρχήν είναι το αποτέλεσμα των αισθημάτων του, της βούλησής του και της σκέψης του, ενώ όλα όσα βρίσκονται έξω από αυτόν μόνο έμμεσα τις επηρεάζουν.

Γι’ αυτό οι ίδιες εξωτερικές καταστάσεις και γεγονότα επιδρούν εντελώς διαφορετικά στον καθένα, και μέσα στο ίδιο περιβάλλον, καθένας ζει σε έναν άλλο κόσμο. Γιατί μόνο με τις ιδέες του, τα αισθήματά του και τους στόχους της βούλησής του έχει κάποιος άμεση επαφή- τα εξωτερικά πράγματα τον επηρεάζουν μόνο έμμεσα στο μέτρο που επιδρούν στις ιδέες του, τα αισθήματά του και τη βούλησή του. 

Τα εγκλήματα κάτω απ’ το χαλί της ιδεολογίας ή/και της προόδου



«Δεν υπάρχει σημαία αρκετά μεγάλη για καλύψει τη ντροπή να σκοτώνεις αθώους ανθρώπους.»
Χάουαρντ Ζιν

~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ο Χάουαρντ Ζιν ξεκινάει το εμβληματικό «Η ιστορία του λαού των Ηνωμένων Πολιτειών» με τα εγκλήματα του Χριστόφορου Κολόμβου. Απ’ τις πρώτες σελίδες μας εξηγεί πώς αντιλαμβάνεται την Ιστορία και τις αφηγήσεις της.

«Η αβασάνιστη αποδοχή φρικαλεοτήτων, ως λυπηρό αλλά αναγκαίο τίμημα για την πρόοδο (η Χιροσίμα και το Βιετνάμ, προκειμένου να σωθεί ο Δυτικός Πολιτισμός, η Κροστάνδη και η Ουγγαρία προκειμένου να σωθεί ο σοσιαλισμός) συμβαίνει ακόμα και σήμερα.

Ένας από τους λόγους που τέτοιες φρικαλεότητες εξακολουθούν να συμβαίνουν είναι ότι μάθαμε να τις θάβουμε κάτω από χιλιάδες άλλα γεγονότα, όπως θάβουμε τα ραδιενεργά κατάλοιπα μέσα στη γη.

Η δική μου οπτική γωνιά στην αφήγηση της ιστορίας είναι διαφορετική: πιστεύω ότι δεν πρέπει να δεχόμαστε ότι η μνήμη των κρατών ταυτίζεται με τη δική μας. Τα έθνη δεν είναι και δεν υπήρξαν ποτέ κοινότητες.

Όταν η ιστορία οποιασδήποτε χώρας παρουσιάζεται ως ιστορία μιας οικογένειας, τότε αποκρύπτονται λυσσαλέες συγκρούσεις συμφερόντων ανάμεσα σε κατακτητές και κατακτημένους, σε αφέντες και δούλους, σε καπιταλιστές και εργάτες, σε εξουσιαστές και εξουσιαζόμενους, σε άτομα διαφορετικής φυλής και φύλου.

Και σ’ έναν τέτοιο κόσμο συγκρούσεων, σ’ έναν κόσμο θυμάτων και δημίων, είναι καθήκον των σκεπτόμενων ανθρώπων, όπως είπε ο Αλμπέρ Καμύ, να μη συμμαχήσουν με τους δήμιους.

Νανοτεχνολογία: Τρανζίστορ σπάζει τον νόμο της θερμικής αγωγιμότητας

Τρανζίστορ μονού ηλεκτρονίου (SET) μεταφέρει περισσότερη θερμότητα από αυτή που προβλέπεται από τον νόμο Wiedemann-Franz, που συνδέει τη θερμική αγωγιμότητα και τη ηλεκτρική αγωγιμότητα. Καλοί αγωγοί της θερμότητας είναι συνήθως επίσης καλοί αγωγοί του ηλεκτρισμού. [Στα μέταλλα, η ομοιότητα στους μηχανισμούς διάδοσης του ηλεκτρικού φορτίου και της θερμότητας βρίσκει την έκφρασή της στον πειραματικά διαπιστωμένο, αρχικά, νόμο των Wiedemann-Franz (1853). Σύμφωνα με αυτόν, σε θερμοκρασία δωματίου (σωστότερα, σε θερμοκρασίες όχι πολύ χαμηλές, άνω της θερμοκρασίας Debye), στα μέταλλα, η θερμική αγωγιμότητά (λ) είναι ανάλογη προς την αντίστοιχη ηλεκτρική (σ). Δηλαδή, λ = cσ ή ο λόγος (λ/σ) = c (σταθερός αριθμός). Βέβαια παρατηρήθηκε ότι ο λόγος (λ/σ) εξαρτάται από τη θερμοκρασία και η εξάρτηση αυτή είναι της μορφής: (λ/σ) = LT, όπου Τ (T > T Debye) είναι η απόλυτη θερμοκρασία του μετάλλου και L είναι ένας σταθερός αριθμός, ίδιος για όλα τα μέταλλα και ονομάζεται σταθερά του Lorentz].
Όμως, ερευνητές έχουν βρει ότι ο νόμος δεν ισχύει σε ορισμένα υλικά, όπως το μεταλλικό διοξείδιο του βαναδίου. Ο Bivas Dutta από το Πανεπιστήμιο Grenoble Alpes στη Γαλλία, ο Joonas Peltonen από το Πανεπιστήμιο Aalto στη Φιλανδία και συνάδελφοί τους τώρα δείχνουν ότι ένα SET επίσης παραβιάζει τον νόμο. Αυτά τα τρανζίστορ διαμορφώνουν τη βάση ενός ηλεκτρονικού κυκλώματος στην περιοχή της νανοκλίμακας, έτσι το εύρημα μπορεί να είναι χρήσιμο για την διαχείριση και τη συλλογή θερμότητας που παράγεται σε τέτοια κυκλώματα.

Μόλοτοφ – Ρίμπεντροπ: το Σύμφωνο του Διαβόλου

Τα εγκλήματα που διέπραξαν οι Γερμανοί και οι Σοβιετικοί στις χώρες της Αν. Ευρώπης και της Βαλτικής κατά τη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου.

Η συμφωνία που υπέγραψαν οι Σοβιετικοί με τους Γερμανούς το 1939, παραμονές του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, ήταν μια συμφωνία μεταξύ δύο γκάγκστερ που μοίραζαν τη λεία που σχεδίαζαν να αρπάξουν. Πηγή: Wikimedia Commons
Ο ΟΡΟΣ «Γερμανοσοβιετικό Σύμφωνο μη Επίθεσης» ή «Σύμφωνο Μόλοτοφ – Ρίμπεντροπ» (επίσημα: Γερμανοσοβιετική Συνθήκη) χαρακτηρίζει το σύμφωνο μη επίθεσης που υπέγραψαν στις 23 Αυγούστου 1939 στη Μόσχα ο υπουργός Εξωτερικών της ναζιστικής Γερμανίας Γιοάχιμ φον Ρίμπεντροπ και ο υπουργός Εξωτερικών της Σοβιετικής Ενώσεως, Βιατσεσλάβ Μιχάηλοβιτς Μόλοτοφ. Την συνθήκη αυτή επικύρωσε το Ανώτατο Σοβιέτ, οκτώ ημέρες μετά, στις 31 Αυγούστου.
Η ΕΣΣΔ (Ένωση Σοβιετικών Σοσιαλιστικών Δημοκρατιών, όπως λεγόταν τότε η Ρωσία), υπό την ηγεσία του Στάλιν, ήθελε να επεκτείνει την επιρροή της προς Δυσμάς, κατακτώντας προς Βορρά την Φινλανδία και νοτιότερα τις χώρες της Βαλτικής (Εσθονία, Λετονία, Λιθουανία) και την Πολωνία.
Η Γερμανία του Χίτλερ, από την άλλη πλευρά, ήθελε ένα μαξιλάρι προς Ανατολάς, ανάμεσα σε αυτήν και την ΕΣΣΔ, ώστε να επιδοθεί απερίσπαστη στο επεκτατικό έργο της που ήταν η απόκτηση «ζωτικού χώρου», δηλαδή η κατάκτηση των υπολοίπων ευρωπαϊκών χωρών, συμπεριλαμβανομένης της Βρετανίας, καθώς και της Βόρειας Αφρικής.
Ο Μόλοτοφ (υπογράφοντας το Σύμφωνο), ο Ρίμπεντροπ (όρθιος με τα μαύρα πίσω από τον Μόλοτοφ) και ο «πατερούλης» Στάλιν με αυτάρεσκο χαμόγελο (δεξιά), μοιράζουν την Ευρώπη στις 23 Αυγούστου 1939, υπό το «βλέμμα» του Βλαντίμιρ Ιλίτς Λένιν. Πηγή: Wikimedia Commons
Στάλιν και Χίτλερ συμφώνησαν να υπογράψουν ένα σύμφωνο μη επίθεσης μεταξύ των δύο χωρών (Γερμανίας και ΕΣΣΔ), το οποίο άφηνε τον μεν Χίτλερ ελεύθερο να επιτεθεί στις υπόλοιπες χώρες της Δυτικής Ευρώπης, τον δε Στάλιν να επεκτείνει την επιρροή του στις βαλτικές χώρες (πλην Λιθουανίας), στη Φινλανδία και τη Ρουμανία.
Με τη συμφωνία αυτή οι δύο χώρες υποχρεώνονταν να μην επιτεθεί η μια στην άλλη. Επίσης καθεμία έπρεπε να μείνει ουδέτερη, αν η άλλη αναμιχθεί σε πόλεμο.

Το μυστικό συμπληρωματικό πρωτόκολλο

Υπήρξαν μυστικά προσαρτήματα στη συνθήκη αυτή, τα οποία προέβλεπαν ότι:

Κρυογονική: Η Μελλοντική «Ανάσταση» των νεκρών γίνεται πραγματικότητα



Για πρώτη φορά στην Ανθρώπινη Ιστορία της Κίνας, μία γυναίκα καταψύχθηκε με την Κρυογονική Μέθοδο.

Κρυογονική ονομάζεται η πρακτική της κατάψυξης των προσφάτως νεκρών ανθρώπων ( ή μονάχα των εγκεφάλων εκείνων που απεβίωσαν πρόσφατα), με την ελπίδα αυτοί οι άνθρωποι κάποτε να επιστρέψουν ξανά στην ζωή, αφού στο Μέλλον είναι πιθανή η ανακάλυψη της Αθανασίας από όσους την αναζητούν. Η Κρυογονική έχει υπάρξει αντικείμενο επιστημονικής μελέτης και καταγραφής – καθώς και ένα από τα αγαπημένα θέματα της ψευδο-επιστήμης, της μυθοπλασίας και των θεωριών συνωμοσίας. Ποιός άλλωστε δεν γνωρίζει την θεωρία συνωμοσίας σχετικά με την υπόθεση της κρυογονικής ψύξης του Γουόλτ Ντίσνευ, που λέγεται πως επιθυμούσε να επιστρέψει στην ζωή μελλοντικά;

Η Κρυογονική διατήρηση της Ζωής

Πρόσφατα όμως και για πρώτη φορά στην ιστορία μία γυναίκα από την Κίνα καταψύχθηκε με την Κρυογονική Μέθοδο! Η Zhan Wenlian πέθανε στα 49 της χρόνια από Καρκίνο του Πνεύμονα, και ο σύζυγός της Gui Junmin αποφάσισε την επεξεργασία της σωρού της γυναίκας του με την Κρυογονική μέθοδο. Βέβαια αυτή ήταν μία απόφαση που είχαν πάρει από κοινού, αφού και εκείνη ήθελε να δωρίσει το σώμα της στην Επιστήμη. Ο Gui  υποστήριξε στην Mirror UK πως αποδέχθηκαν την Κρυογονική μέθοδο ως «Σχέδιο διατήρησης της Ζωής». Αυτή η διαδικασία – που κρατάει το σώμα της Wenlian  βυθισμένο σε 2.000 λίτρα υγρού άζωτου – ολοκληρώθηκε στο Yinfeng Biological Group και στηρήχθικε από την Κρυογονική Εταιρεία που εδρεύει στις Η.Π.Α lcor Life Extension Foundation. 
Το ερώτημα όμως παραμένει: Πως είναι δυνατόν να επιτευχθεί η ανάσταση των νεκρών μέσα από την Κρυογονική Μέθοδο στο μέλλον; Πρόκειται απλά για ένα πείραμα που θα μας επιτρέψει να κατανοήσουμε την ανθρώπινη Βιολογία ή θα μπορούσε η Κρυογονική να επιτρέψει την ολική επαναφορά στην ζωή;

ΟΤΙ ΖΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΟΝΕΙΡΟ ΕΝΑ MATRIX



Ένα άτομο εμφανίζεται σε ένα συγκεκριμένο σημείο. ΑΝ ΤΟ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ !!
Με άλλα λόγια ένα άτομο είναι σκορπισμένο σε όλο τον χώρο, μέχρι ένας συνειδητός παρατηρητής να αποφασίσει να το κοιτάξει.
Έτσι η πράξη της μέτρησης ή της παρατήρησης, δημιουργεί το σύμπαν! δηλαδή την πραγματικότητα που ζούμε! ΕΜΕΙΣ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ!!
Από την στιγμή που ανοίγουμε τα μάτια μας ή αγγίζουμε οτιδήποτε αμέσως του δίνουμε ΥΛΙΚΗ ΥΠΟΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ!!
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΟ ΠΛΕΟΝ!!
ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ MATRIX

ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΝΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ!
ΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ!

ΣΤΗΝ ΟΥΡΑ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΚΟΥΚΛΑ FANNY

kon-oikos anoxis

Στην ανεργία θα βρεθούν πολλές γυναίκες που ασκούν το αρχαιότερο επάγγελμα. Αυτό της πόρνης. Η μαλακία των αντρών όπως δέιχνουν τα πράγματα δεν έχει όρια αφού προτιμά να πηγαίνει σε οίκους ανοχής που έχουν αντικαταστήσει τις γυναίκες με κούκλες. Μιλάμε για το πόσο μαλάκας μπορεί να φτάσει να γίνει ένας άντρας. Να πληρώσει σε οίκο ανοχής για να πηδήξει μιά κούκλα. Ένας οίκος ανοχής στη Βιένη έχει αρχίσει να προσανατολίζεται πλέον στις πλαστικές κούκλες μετά την  εξαιρετική επιτυχία που έχει σημειώσει το πρόσφατο αποκτημά του, μια κούκλα του σεξ ονόματι Fanny και  φαίνεται άνοιξε την όρεξη του ιδιοκτήτη για κέρδη χωρίς τα έξοδα και τους κινδύνους του… ζωντανού προσωπικού.

Η ασυνήθιστη ιστορία της Fanny, της κούκλας του σεξ που εξελίχθηκε σε Νο 1 επιλογή των πελατών του οίκου ανοχής  Kontakthof έκανε τον γύρο του διαδικτύου τον περασμένο μήνα.

Απίστευτο: Το τεστ με το κουτάλι για να δείτε αν σας λείπει… ύπνος! [vid]

ύπνος
Ο σύγχρονος τρόπος ζωής και οι απαιτήσεις που την συνοδεύουν έχουν επηρεάσει το πρόγραμμα ύπνου πολλών ανθρώπων σε όλο τον κόσμο. Η στέρηση του ύπνου είναι το αρχικό στάδιο πολλών υπνικών διαταραχών, επηρεάζοντας όλους τους ανθρώπους, ανεξάρτητα από την ηλικία, τη φυλή ή την εθνικότητα, και περιλαμβάνει την αϋπνία και τις διαταραχές του κιρκαδικού κύκλου ύπνου-αφύπνισης.
Ο μακροχρόνια ανεπαρκής σε ποιότητα και ποσότητα ύπνος μπορεί να οδηγήσει σε χρόνια στέρηση ύπνου. Η ποσότητα του ύπνου που χρειάζεται ο κάθε άνθρωπος μεταβάλλεται ανά περιόδους και ειδικά όσο μεγαλώνει ηλικιακά. Κατά μέσο όρο, ένας ενήλικας χρειάζεται 7-9 ώρες συνεχούς ύπνου, ενώ ένα παιδί χρειάζεται πολύ περισσότερο και οι ηλικιωμένοι συχνά χρειάζονται ελαφρώς λιγότερες ώρες ύπνου.
Ο ανεπαρκής ύπνος μπορεί να έχει σοβαρές συνέπειες για την υγεία όπως αυξημένο κίνδυνο για καρδιακή νόσο, νεφροπάθειας, υπέρταση, διαβήτη, παχυσαρκία και συναισθηματικές διαταραχές.
Το τεστ με το κουτάλι για να δείτε αν σας λείπει ύπνος
Αν και η στέρηση του ύπνου εκτιμάται ότι επηρεάζει έναν στους τρεις ανθρώπους, δεν διαγιγνώσκεται εύκολα. Το τεστ με το κουτάλι είναι μια πολύ απλή μέθοδος που χρησιμοποιείται για τη διάγνωση της στέρησης του ύπνου.
Το τεστ με το κουτάλι το επινόησε πριν πολλά χρόνια ο δρ Nathaniel Kleitman από το Πανεπιστήμιο του Σικάγο, ο οποίος έμεινε γνωστός στην ιστορία της ιατρικής ως ο “πατέρας της έρευνας για τον ύπνο”.
Τι θα χρειαστείτε:
Ένα ρολόι για τη μέτρηση του χρόνου
Ένα μεταλλικό κουτάλι
Ένα μεταλλικό δίσκο

ΟΛΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΟΣ


Με αφορμή την εμφάνιση σε βίντεο ενός δολοφονηθέντος νεκρού ράπερ,με τη μορφή ολογράμματος και την επιθυμία να συνεχίσουν την εμφάνιση του Φρεντ Μέρκιουρι των Queen αλλά και άλλων συγχωρεμένων ψυχών,θα αναφερθώ στη διάλεξη"ατομικά πνευματικά όντα και ενιαία βάση του κόσμου" του Ρ.Στάινερ το 1914.Ο μεγάλος αυτός μύστης είχε προβλέψει από τότε την προσπάθεια και τον τελικό στόχο των "σκοτεινών" να απομακρύνουν τον άνθρωπο από το Χριστό και να εξασφαλίσουν την κυριαρχία της Γης με μια άλλη ατομικότητα!

"Πρόκειται για τελείως πραγματικό αγώνα και όχι για κάποια αφηρημένη ιδέα..αλλά αγώνα για να βάλουν στη θέση της Οντότητος του Χριστού μια άλλη οντότητα...Ανήκει στα καθήκοντα μιας υγιούς και έντιμης Πνευματικής Εξέλιξης να εκτοπίζει και να εξολοθρεύει τέτοιες απόπειρες,οι οποίες είναι στην κυριολεξία αντιχριστιανικές....το άλλο αυτό Ον που οι Αδελφότητες θέλουν να εγκαταστήσουν σαν κυρίαρχο άρχοντα θα το ονομάσουν "Χριστό",μάλιστα,θα το χαρακτηρίσουν σαν "Χριστό".


Και το θέμα είναι να μάθει κανείς πραγματικά να ξεχωρίζει τον Αληθινό Χριστό,που όπως θα εμφανιστεί,δεν θα είναι μια Ατομικότητα ενσωματωμένη σε σάρκα,απ' αυτό το Ον που διαφέρει από το Χριστό μη έχοντας ποτέ ενσωματωθεί κατά την εξέλιξη της Γης.

Το Ον αυτό έχει φτάσει μόνο μέχρι την αιθερική(είναι ένα επίπεδο πιο πάνω της φυσικής) ενσωμάτωση και σκοπός των Αδελφοτήτων είναι να αντικαταστήσουν μ' αυτό τον Χριστό,ώστε να περάσει Αυτός απαρατήρητος.Εδώ έχουμε...το μέρος του αγώνα που αποσκοπεί ..στην πλαστογράφηση του Συμβάντος του Χριστού!"

"...Οι αδελφότητες του Κακού προωθούν τους στόχους τους με πλήρη συνείδηση" ενώ η οντότητα αυτή που θα εμφανίσουν είναι "έντονα Σατανικής φύσεως".

Η ΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΜΕΣΣΙΑ και άλλες ΘΕΪΚΕΣ ΕΝΣΑΡΚΩΣΕΙΣ


Στα τέλη του 19ου αιώνα,αρχές του 20ου οι θεοσοφιστές της Δύσης με προεξάρχοντες την Annie Besant και τον Charles Leadbeater(1854-1934) αναζητούσαν εναγωνίως τον παγκόσμιο δάσκαλο που θα έφερνε την παγκόσμια ειρήνη στον πλανήτη και θα ωθούσε την ανθρωπότητα στην ατραπό του παραδείσου!

Η Αννα Μπεζάντ τον βρήκε τελικά στο πρόσωπο του ινδού Κρισναμούρτι που δεν έγινε μεσσίας ,έγινε όμως μεγάλος δάσκαλος και φιλόσοφος,αφήνοντας το ρόλο του μεσσία για κάποιον άλλον!

.Η Θεοσοφική εταιρεία είχε ιδρύσει ολόκληρο τάγμα τότε το τάγμα του άστρου της Ανατολής με χιλιάδες οπαδούς και πολλά χρήματα.

Όμως ο σοφός Κρισναμούρτι τα αποδοκίμασε δημοσίως όλα-οπαδούς,χρήματα,δόξα- και ακολούθησε το δρόμο της καρδιάς του και του εσωτερικού ανθρώπου που κατοικεί εκεί.

Η Άννα Μπεζάντ εκτός από μεγάλη εσωτερική φιλόσοφος ήταν δραστήρια συνδικαλίστρια,με συμμετοχή σε αγώνες για τα δικαιώματα των γυναικών στην Αγγλία και μέλος της σοσιαλιστικής φαβιανής εταιρείας!

Έζησε από το 1847-1933 συγχρόνως σχεδόν με τον Καρλ Μάρξ(1814-1883) ο οποίος έδρασε στο Λονδίνο από το 1849 έως το 1883 που πέθανε!Ομοίως έζησε συγχρόνως με τον Φρίντριχ Ένγκελς(1820-1895) που έδρασε και πέθανε στο Λονδίνο από καρκίνο του λάρυγγα όπως ο σοφός ινδός Ράμακρίσνα(1836-1886) που θεωρήθηκε μετεμψύχωση μεγάλου ινδού αγίου και έζησε στην Ινδία όπου η Άννα Μπεζάντ πέρασε μεγάλο διάστημα της ζωής της!

Στην Βουλγαρία,στα βουνά της Ροδόπης, την ίδια εποχή έδρασε ο μεγάλος δάσκαλος Πέταρ Ντένωφ(1864-1944) που το σπίτι του στη Σόφια ήταν δίπλα στο σπίτι του μεγάλου ηγέτη του κομουνισμού  Γ. Δημητρώφ(ως γνωστόν κατηγορήθηκε από τους Ναζί για εμπρησμό του Ράιχσταγκ και εκφώνησε την περίφημη απολογία κατηγορητήριο με την οποία αθωώθηκε.Έγινε ο πρώτος Γ.Γ.του Κ.Κ.Βουλγαρίας και μεταπολεμικός πρωθυπουργός!).Ο Πέταρ Ντένωφ κατά την προσωπική μου άποψη ήταν η μετενσάρκωση του μεγάλου μύστη Πυθαγόρα!

ΣΠΕΙΡΑ - Το ιερότερο σύμβολο του κόσμου


 Η σημασία της σπείρας στην αρχαία ελληνική φιλοσοφία αλλά και στην ινδική.

Αποτέλεσμα εικόνας για ΣΠΕΙΡΑ-Το ιερότερο σύμβολο του κόσμου

Ο τυφώνας αποτελεί μια σπείρα με το κέντρο της στην ουσία ένα κενό,όπου επικρατεί απόλυτη νηνεμία και καθαρός ουρανός.

Ο δάσκαλος Μιχαήλ Άιβανχοφ παρακινούσε να διαβάζουμε πρώτα απ'όλα το μεγάλο βιβλίο της φύσης που ανοίγεται παντού μπροστά μας και ο Σωκράτης και οι μεγάλοι Ινδοί φιλόσοφοι όπως ο Ρανάνα-Μαχάρσι έλεγαν να μάθουμε πρώτα τον ΕΑΥΤΟ μας και μετά να αναζητήσουμε τον κόσμο.


Η σπείρα λοιπόν είναι το πλησιέστερο φαινοτυπικά σύμβολο στον αρχέτυπο Εαυτό μας ,αυτό που είναι η μόνη πραγματικότητα και η αρχή των πάντων και απ'αυτό εκπορεύονται τα πάντα.


Ήξεραν οι αρχαίοι πρόγονοι μας την μεγάλη μυστική της σημασία.Γι'αυτό την σχεδίαζαν παντού.

Από τους ναούς και τις ασπίδες των πολεμιστών μέχρι τα μαλλιά των γυναικών και τα κοσμήματα τους.

Οι Αινιγματικές Γραμμές Νάζκα και οι παράξενες θεωρίες για την ύπαρξή τους

Οι Γραμμές Νάζκα του Περού, παραμένουν ένα από τα πιο συναρπαστικά μυστήρια της ανθρώπινης ιστορίας, και εξακολουθούν να συνταράσσουν την κοινή γνώμη παρά τις αναρίθμητες απόπειρες για να εξηγηθεί η ύπαρξή τους. Ποιός σχεδίασε και κατασκεύασε αυτά τα Γεωγλυφικά και για ποιό λόγο; Με ποιό τρόπο κατόρθωσε να σχεδιάσει τόσο ακριβείς σχηματισμούς τεράστιας κλίμακας στο έδαφος χωρίς την χρήση αεροπλάνου, ώστε να τα ελέγξει από αέρος; Ο Πολιτισμός Νάζκα άνθισε από το 200 Π.Χ ως το 600 Μ.Χ στις πεδιάδες του Νότιου Περού. Οι άνθρωποι της Νάζκα εξάσκησαν καλά τα αρδευτικά συστήματα στα κέντρα του Πολιτισμού τους και έχτισαν δύο αστικά συμπλέγματα, τα χαλάσματα των οποίων παραμένουν εκεί ως και σήμερα. Όμως όταν ακούμε Νάζκα, αυτό που έρχεται στο μυαλό μας είναι τα ανεξήγητα Γεωγλυφικά που ονομάζονται και Γραμμές Νάζκα. Αυτές αλλά και πολλές ακόμη ερωτήσεις σχετικά με τις Γραμμές Νάζκα παραμένουν αναπάντητες. Ας δούμε λοιπόν από που προήλθαν:

Ο Αρχαίος Κόσμος των Νάζκα
Ο Πολιτισμός Νάζκα δημιουργήθηκε από αυτόνομους Φύλαρχους που ένωναν συχνά τις δυνάμεις τους για κάποιο κοινό σκοπό. Για αυτό το λόγο χωρίστηκε σε δύο μεγάλα αστικά κέντρα, μία πρωτεύουσα στην Ventilla του Περού και μία τελετουργική πρωτεύουσα στο Cahuachi. Η Τελετουργική αυτή πρωτεύουσα αποτελούταν από αρκετούς ιερούς λόφους, με τον μεγαλύτερο εξ’αυτών να ονομάζεται ο Μέγας Ναός. Αυτό το σύμπλεγμα ήταν το μεγαλύτερο από τα δύο. Ο Πολιτισμός των Νάζκα άνθισε για σύντομο χρονικό διάστημα, και τα νεκρικά του συμπλέγματα έχουν ανακαλυφθεί μέσα σε τροπικά δάση. Φυσικά, σε σύντομο χρονικό διάστημα τον 5ο αιώνα κατέπεσαν όλα όσα είχαν δημιουργήσει οι άνθρωποι εκεί όπου και κατακτήθηκαν από τους Wari. Όμως πρόλαβαν προτού εξαλειφθούν από την ανθρώπινη ιστορία, να αφήσουν ανεξίτηλα στη γη τα μυστηριώδη σημάδια τους. Τις Γραμμές Νάζκα!

Όσσο: «ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΤΗΝ ΤΡΕΛΑ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΑΣ...»


ΕΝΑΣ ΦΙΛ-ΟΣΣΟ-ΦΟΣ - ΕΞΟΛΟΘΡΕΥΤΗΣ ΤΟΥ ΤΡΕΛΟΥ ΚΑΙ ΑΡΡΩΣΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΜΑΣ

Η ΕΚΛΕΚΤΙΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΝΤΙΘΕΤΩΝ ΠΟΛΩΝ, ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΚΑΙ ΔΥΣΗΣ
«Δεν γνωρίζεις την αρχή της ζωής, δεν γνωρίζεις ούτε το τέλος. Είμαστε πάντοτε στην μέση και όλοι βρίσκονται πάντοτε στα μισά τής διαδρομής. Είναι μία διαδικασία σε εξέλιξη, ένα ποτάμι που ρέει συνέχεια. Αυτή είναι η ομορφιά του, αυτή είναι η λάμψη του.»
Όταν κάποτε μου δόθηκε από την φίλη μου και δασκάλα τής γιόγκα ως δώρο ένα βιβλίο τού Όσσο με τίτλο «Η κρυμμένη αρμονία» (πρόκειται για μία φιλοσοφική ανάλυση και ανάπτυξη πάνω στα διασωσμένα σπαράγματα τού Ηράκλειτου), δεν μπορούσα καν να φανταστώ περί τίνος επρόκειτο. Θεώρησα, ότι είναι απλά μία ανατολική προσέγγιση τού Ηράκλειτου από κάποιον περίεργο Ινδό γκουρού. Αρχικά αναρωτήθηκα πώς ένας θρησκευόμενος Ινδός θα μπορούσε να προσεγγίσει την καθαρή ορθολογιστική σκέψη ενός τόσο δυσκολονόητου φυσικού φιλοσόφου, όπως τού Ηράκλειτου, τού λεγόμενου και σκοτεινού.

Απ΄ την άλλη ένα γρήγορο σερφάρισμα στο internet αρχικά με γέμισε αμφιβολίες για την αξιοπιστία τού Όσσο και της διδασκαλίας του. Μεγάλη αντιφατικότητα. Μέσα απ΄ τα γνωμικά του, που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο, εμφανίζεται απ΄ την μία μεριά ως ένας σπουδαίος φιλόσοφος και απ΄ την άλλη ως ένας φιλοχρήματος γκουρού, που είχε φτιάξει κάποια κοινόβια πιστών με πορτοκαλί ρούχα κάπου στο Όρεγκον των Η.Π.Α. και στην Πούνα της Ινδίας, όπου κυκλοφορούσε με Rolls-Royce, που τον πηγαινοέφερναν και άλλα τέτοια. Όλα αυτά μου θύμιζαν κάτι από ποίμνιον με τυφλούς οπαδούς και φανατικές θρησκευτικές οργανώσεις τύπου Σάι Μπάμπα και Κορρέ παλαιοτέρων εποχών. Όμως, η μελέτη από μέρους μου τού βιβλίου του «Η κρυμμένη αρμονία» αρχικά, καθώς και κάποιων άλλων αργότερα, αποτέλεσαν για μένα μία τεράστια κι ευχάριστη έκπληξη. Η δε αρνητική του εικόνα φτιαγμένη και στημένη απ΄ τα media, ήταν αποτέλεσμα ατελείωτης λάσπης και κατηγοριών από τα εξουσιαστικά κέντρα τού πλανήτη, για έναν επικίνδυνο γι΄ αυτούς άνθρωπο.

Έτσι θα μπορούσα να χαρακτηρίσω τον Όσσο ως ένα πραγματιστή, ρήτορα, ποιητή, φιλόσοφο και μύστη της Φύσης, όπου πρεσβεύει μία τελείως ιδιόρρυθμη και διαφορετική θέση από κάθε άλλη, απ΄ όσες έχω μελετήσει μέχρι σήμερα. Όποιος τολμήσει και μελετήσει τον Όσσο ή θα τον κλείσει γρήγορα, ή θ΄ αναγκαστεί να γκρεμίσει τον σιδερόφραχτο κόσμο φυλακή, που τον περιβάλλει και να κολυμπήσει αναγεννημένος σ΄ έναν πολύ διαφορετικό, ανασυντεθειμένο, ελεύθερο, χαρούμενο κι ερωτικό κόσμο, στον κόσμο τού Όσσο.


Όσσο: Δεν γεννήθηκε ποτέ. Δεν πέθανε ποτέ. Επισκέφθηκε μόνο τον πλανήτη Γή από τις 11 Δεκ. 1931 έως τις 19 Ιαν. 1990. (Το ιδιότυπο αναγραμμένο ρητό στον τάφο τού ανατρεπτικού Ινδού φιλοσόφου, αντικατοπτρίζει πλήρως την «αιρετική» διδασκαλία του). Το όνομα Όσσο στα Ινδικά σημαίνει «Ωκεάνιος», ή αυτός που ενώθηκε με τον ωκεανό. Το όνομα, που τού είχε δοθεί από τους γονείς του ήταν Μπαγκουάν Σρι Ραζνίς.

ΛΟΓΙΑ ΜΕΓΑΛΩΝ ΑΝΔΡΩΝ

Αποτέλεσμα εικόνας για ΛΟΓΙΑ ΜΕΓΑΛΩΝ ΑΝΔΡΩΝ


  • Ο νεκρός Αχιλλέας στον Άδη:
"ΖΗΝΟΣ ΜΕΝ ΠΑΙΣ ΗΑ ΚΡΟΝΙΩΝΟΣ, ΑΥΤΑΡ ΟΙΖΥΝ ΕΙΧΟΝ ΑΠΕΙΡΕΣΙΕΙΝ"

"Παιδί ήμουν του Διός, του γιού του Κρόνου, κι όμως ο πόνος που ένοιωθα ήταν ατελείωτος"

  • το επιτύμβιο στο τάφο του Ηράκλειτου:
ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ ΕΓΩ. ΤΙ Μ' ΑΝΩ ΚΑΤΩ ΕΛΚΕΤ' ΑΜΟΥΣΟΙ
ΟΥΧ ΥΜΙΝ ΕΠΟΝΟΥΝ, ΤΟΙΣ Δ' ΕΜ' ΕΠΙΣΤΑΜΕΝΟΙΣ.
ΕΙΣ ΕΜΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΡΙΣΜΥΡΙΟΙ, ΟΙ Δ' ΑΝΑΡΙΘΜΟΙ
ΟΥΔΕΙΣ.
ΤΑΥΤΑ ΑΥΔΩ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΦΕΡΣΕΦΟΝΗΙ
 
Εγώ είμαι ο Ηράκλειτος. Τι με τραβάτε πάνω-κάτω 
αγράμματοι;
Κόπιαζα όχι για σας αλλά γιαυτούς που με εννοούν.
Ο ένας άνθρωπος είναι για μένα τρεις μυριάδες, και οι αμέτρητοι
κανένας.
Τούτα θα πώ και στην Περσεφόνη.

  • Ο ανώτερος άνθρωπος ασχολείται με το πως θα ακολουθήσει το Τάο. Ο τιποτένιος ασχολείται με το πως θα αποφύγει την φτώχεια

ΚΟΜΦΟΥΚΙΟΣ

  • Η μεγαλύτερη δόξα μας δεν είναι ότι δεν πέφτουμε ποτέ αλλά ότι σηκωνόμαστε κάθε φορά που πέφτουμε

ΚΟΜΦΟΥΚΙΟΣ

  • Στο άκουσμα του ΤΑΟ:
Ο σοφός θα το διευρευνήσει σε όλη την έκταση του.
Ο σκεπτικιστής θα το ακολουθήσει και θα το καταγράψει.
Οι υπόλοιποι θα γελάσουν. Αν δεν γελάσουν τότε δεν θα είναι το ΤΑΟ 


ΛΑΟ ΤΣΕ

  • Ύπνος είναι όσα βλέπουμε όταν κοιμόμαστε.
Θάνατος είναι όσα βλέπουμε όταν ξυπνάμε