Δευτέρα 29 Μαΐου 2017

ΕΙΣΑΙ ΜΙΑ ΙΔΙΟΦΥΙΑ

«Καθώς αρχίζεις να αναγνωρίζεις τις ενδείξεις της έμπνευσης και της πηγής ολόγυρα σου, μείνε ταπεινός ενώ παραμένεις σε μια κατάσταση ευγνωμοσύνης».
Η ιδιοφυία είναι μια δυνατότητα που ζει μέσα σε σένα και κάθε άλλη ανθρώπινη ύπαρξη. Έχεις πολλές στιγμές ιδιοφυίας κατά την διάρκεια της ζωής σου. Αυτές είναι οι φορές που έχεις μια μοναδικά λαμπρή ιδέα και την εφαρμόζεις ακόμη και αν είσαι ο μόνος που γνωρίζει πόσο φανταστική είναι. Ίσως δημιούργησες κάτι εκπληκτικό και εξέπληξες ακόμα και τον εαυτό σου. Μετά υπάρχουν οι στιγμές που πετυχαίνεις ακριβώς το σωστό κτύπημα σε ένα γύρο στο γκόλφ ή σε ένα παιχνίδι τένις και συνειδητοποιείς με μεγάλη ευχαρίστηση αυτό που έχεις μόλις καταφέρει. Είσαι μια ιδιοφυία.
Δεν υπάρχει κάτι σαν αυτό που λέμε τύχη ή ατυχήματα σε αυτό το νοήμον σύμπαν. Όχι μόνον το κάθε τι είναι συνδεδεμένο με το κάθε τι άλλο, αλλά κανείς δεν αποκλείεται από την συμπαντική Πηγή που ονομάζεται πρόθεση. Και η ιδιοφυία, εφ’ όσον αποτελεί χαρακτηριστικό της συμπαντικής Πηγής, πρέπει να είναι συμπαντική, πράγμα που σημαίνει ότι σε καμία περίπτωση δεν είναι περιορισμένη. Είναι διαθέσιμη σε κάθε μία ανθρώπινη ύπαρξη. Αδιαμφισβήτητα μπορεί να εμφανιστεί και εμφανίζεται διαφορετικά σε κάθε έναν από εμάς.

Γι’ αυτό εκείνος κοιτάζει συνέχεια γύρω του για άλλες γυναίκες. (SCHOPENHAUER)

To ότι κάθε ερωτική σχέση έχει στη βάση της ένα ένστικτο προσανατολισμένο στο παιδί που θα γεννηθεί θα επιβεβαιωθεί χωρίς αμφιβολία μέσω της λεπτομερέστερης ανάλυσης αυτού του ενστίκτου, την οποία δεν μπορούμε να μην επιχειρήσουμε. Πρώτα πρώτα ο άντρας από τη φύση του τείνει προς την αστάθεια στον έρωτα, ενώ η γυναίκα στη σταθερότητα. Ο έρωτας του άντρα μειώνεται αισθητά από τη στιγμή που έχει δεχτεί ικανοποίηση: σχεδόν κάθε άλλη γυναίκα τον ερεθίζει περισσότερο από ό,τι αυτή που έχει· ζητά αλλαγή. Αντίθετα, ο έρωτας της γυναίκας μεγαλώνει από εκείνη τη στιγμή. Αυτό αποτελεί συνέπεια του σκοπού της φύσης, ο οποίος αποβλέπει στη διατήρηση και επομένως στην κατά το δυνατόν μεγαλύτερη διεύρυνση του γένους. Δηλαδή ο άντρας μπορεί να παράγει άνετα περισσότερα από εκατό παιδιά το χρόνο. Αντίθετα, η γυναίκα, με όσους άντρες και αν πήγαινε, θα μπορούσε να φέρει στον κόσμο μόνο ένα παιδί το χρόνο (εκτός από την περίπτωση διδύμων).

Γι’ αυτό εκείνος κοιτάζει συνέχεια γύρω του για άλλες γυναίκες·

Κυβέλη η «Μητέρα των Θεών»

Φωτογραφία του χρήστη The Mythologists.
Η Κυβέλη ήταν μεγάλη θεά της Μικράς Ασίας. Ήταν η «Μητέρα των Θεών» ή «Μεγάλη Μητέρα». Ενσάρκωνε τη δύναμη της βλάστησης οπότε είχε «εξουσία» πάνω σε όλη τη φύση. Την τιμούσαν στα βουνά της Μικράς Ασίας και από εκεί η λατρεία της εξαπλώθηκε σε ολόκληρο τον ελληνικό κόσμο.
Από την Ελλάδα η θεά «μεταφέρθηκε» στην Ρώμη όταν η ρωμαϊκή Σύγκλητος (που ήταν ένα από τα πιο ισχυρά όργανα στη ρωμαϊκή ιστορία και ιδρύθηκε κατά τις πρώτες ημέρες της πόλης) αποφάσισε να μεταφέρει από την Φρυγία (Μ. Ασία) στην Ρώμη, στον Παλατίνο λόφο, το "μαύρο λίθο" που συμβόλιζε τη θεότητα και να της χτίσουν εκεί ιερό.
Σύμφωνα με αρχεία του Τσατάλ Χουγιούκ, η Κυβέλη ήταν πανάρχαια θεότητα που προέρχεται από άλλη θηλυκή πανάρχαια θεότητα της 6ης χιλιετίας π.Χ. Προστάτευε την άγρια φύση (κάτι που πιστεύω πως είναι πολύ επείγον και σπουδαίο να κάνουμε και σήμερα «ρεαλιστικά») και τις δημιουργικές και παραγωγικές δυνάμεις της γης. Μεταφερόταν σε άρμα που το έσερναν λιοντάρια. 

Εφηύρε την παραμάνα, αλλά πούλησε τα δικαιώματα για μόλις 100 δολάρια. Γουόλτερ Χαντ, ο εφευρέτης της ραπτομηχανής, της πένας και της επαναληπτικής καραμπίνας πέθανε φτωχός



Του Rick Beyer
Στη μακρά ιστορία των εφευρέσεων δεν υπάρχει πιο θλιβερή περίπτωση από εκείνη του Γουόλτερ Χαρντ. Ήταν απόλυτη ιδιοφυΐα στο να φτιάχνει πράγματα, αλλά εντελώς ανίκανος να κερδίζει χρήματα.

Το 1834 εφηύρε την πρώτη ραπτομηχανή στις Ηνωμένες Πολιτείες. Τότε όμως υπήρχε οικονομική κρίση και κανείς δεν ενδιαφερόταν για μία μηχανή που θα στερούσε δουλειά από ανθρώπους.
Έτσι, δεν φρόντισε να κατοχυρώσει την ευρεσιτεχνία του. Λίγα χρόνια αργότερα, ο Ιλάιας Χάου εφηύρε και κατοχύρωσε μια παρόμοια μηχανή και απέκτησε πλούτη πέρα από τα πιο απίθανα όνειρά του.
Ο Χαντ κατοχύρωσε επίσης την πρώτη πένα και την πρώτη επαναληπτική καραμπίνα, αλλά δεν κατάφερε να τα κάνει λειτουργικά προϊόντα.

Πως ο Δίας εμβάλει τη νοητική για να ξεκινήσει τη δημιουργική


Το όνομά του είναι διττό, όπου το Δίας δηλώνει την αιτίαν "διά" της οποίας έγιναν τα πάντα που είναι η πατρική του αγαθότητα, ενώ το Ζεύς την "ζωογονία" των πραγμάτων που τις πρώτες αιτίες τους μέσα στο σύμπαν ο δημιουργός συμπεριέλαβε εκ των προτέρων κατά τρόπο ενιαίο. (Πρόκλου Κρατύλος 101,20)

Ο Δίας έλαβε την πιο υψηλή βαθμίδα της Δημιουργικής τριάδας, κατευθύνοντας από ψηλά από  την περιοχή του νου, τις ψυχές και τα σώματα "φροντίζοντας τα πάντα". Αναφερόμαστε στο απόσπασμα του Φαίδρου:

"Ο Ζεύς μέγας ηγεμών εις τον Ουρανόν, διευθύνων πτερωτόν άρμα, πρώτος πορεύεται κανονίζων τα πάντα και φροντίζων δι’αυτά. Τον ακολουθεί στρατιά θεών και δαιμόνων διηρημένη εις ένδεκα τάγματα, διότι μόνον η θεά Εστία παραμένει μέσα εις τον οίκον των αθανάτων. Οι άλλοι δε από τους δώδεκα θεούς,  όσοι είναι ταγμένοι άρχοντες των άλλων ταγμάτων προηγούνται κατά την ορισθείσα σειρά." (Φαίδρος 246e-247).

O Δίας αφού κλήρωσε το ενιαίο κράτος της σύνολης δημιουργικής σειράς και αφού έδωσε υπόσταση σε όλα τα αφανή και τα εμφανή, νοητικός ο ίδιος κατά την τάξη, προάγοντας όμως τις μορφές των όντων και τα γένη στον αισθητό κόσμο, πλήρης από τους υπέρ αυτόν θεούς και παραχωρώντας ο ίδιος σε όλους τους ενδοκοσμικούς που προέρχονται από αυτόν, την πορεία προς το είναι. Για τούτο και ο Ορφέας παραδίδει ότι αυτός δημιούργησε σύμπασα την ουράνια γενιά και έφτιαξε τον ήλιο, την σελήνη και τους άλλους αστρικούς θεούς κι ότι επίσης δημιούργησε τα στοιχεία της υποσελήνιας περιοχής και διευθέτησε τα είδη, τα οποία προηγουμένως βρίσκονταν σε αταξία. Έδωσε υπόσταση σε θεολογικές γεναολογίες, σε όλο τον κόσμο, εξαρτημένες από εκείνον και θέσπισε για όλους τους ενδοκοσμικούς θεούς τις κατά την αξία τους παροχές από την πρόνοια του σύμπαντος. (Πρόκλος εις τον Κρατύλον &99στ.10-29)

Πώς όμως ο Ζεύς δημιούργησε όλα αυτά τα οποία αναφέραμε πιο πάνω;

Αρακάς για την χοληστερίνη, την πίεση, την δυσκοιλιότητα αλλά και την προστασία του στομάχου από τον καρκίνο



της Αγγελικής Μήλιου, βιολόγος 

Κατάγεται από την Άπω Ανατολή( Ινδία, Κίνα). Στην Ελλάδα είναι γνωστό ως Πίσον ή Πίσος από την αρχαία εποχή για τα ξηρά του σπέρματα και αναφέρεται από τον Θεόφραστο και σε συγγράμματα. Οι Προέλληνες χρησιμοποιούσαν στην καθημερινή γλώσσα για τον αρακά τη λέξη «αρακός». Ιδιαίτερα στους Μεσογειακούς πολιτισμούς είναι γνωστός από την αρχαιότητα στους κατοίκους της Συρίας και της Ιορδανίας ήδη από την Νεολιθική Εποχή(4800 π.Χ.). Επιστημονικά είναι γνωστό ως Pisum sativum Lvar pachyloba.

Αρκετοί αποφεύγουν τον αρακά εξαιτίας της σχετικάυψηλής θερμιδικής του αξίας. Μάλλον όμως αγνοούν ότι μπορεί να προστατέψει τα κύτταρά μας από τη φθορά του χρόνου. Είναι μια από τις καλύτερες πηγές πρωτεϊνών και υδατανθράκων ενώ περιέχει κάλιο, φώσφορο (σημαντικό για την καλή λειτουργία της καρδιάς και του νευρικού συστήματος), καροτίνη (προστατεύει από τις ελεύθερες ρίζες) και φυτικές ίνες απαραίτητες για την ομαλή λειτουργία του εντέρου.
Ο αρακάς περιέχει επίσης βιταμίνες του συμπλέγματος Β και βιταμίνη C, σίδηρο, ασβέστιο, μαγνήσιο αλλά και αντιοξειδωτικές φλαβόνες, που προστατεύουν τα κύτταρα από την υπεριώδη ηλιακή ακτινοβολία, καταπολεμούν τις φλεγμονές, ελαττώνουν τον κίνδυνο θρομβώσεων και βοηθούν στην εξουδετέρωση ιών και καρκινογόνων ουσιών.
Διαθέτει 1,6 μονάδα σιδήρου ανά 100 γρ. φαγητού και το σώμα μας απορροφά περίπου το 20% από αυτόν.

Η υψηλή περιεκτικότητα του αρακά σε ίνες και πρωτεΐνες, επιβραδύνει τη χώνεψη των σακχάρων, ρυθμίζοντας αυτόματα την περιεκτικότητά τους στο αίμα. Οι πολλές αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ενώσεις στα μπιζέλια, υποστηρίζουν τα υγιή αιμοφόρα αγγεία. Τέλος, η νιασίνη στο μπιζέλι, βοηθά στη μείωση της παραγωγής των τριγλυκεριδίων και της VLDL (πολύ χαμηλής πυκνότητας λιποπρωτεΐνη), που καταλήγει σε λιγότερο κακή χοληστερόλη και αυξημένα επίπεδα HDL («καλής») χοληστερόλης.

Η Επαφή με τον Αιθερικό Κόσμο και το «Ιερό Πέπλο» της Αθηνάς

Αθηνά

Σύμφωνα με την Κβαντική θεωρία , σωματίδια και κύματα ενέργειας ταυτίζονται, γιατί στο υποατομικό επίπεδο, η ύλη δεν υπάρχει, αλλά έχει την τάση να υπάρξει.

Ο φυσικός Τζών Γουίλερ είχε πει ότι, ο επιστήμονας «παρατηρητής» των φαινομένων γύρω από την έρευνα της ύλης και των σωματιδίων της, πρέπει να λέγεται «συμμέτοχος», διότι η κβαντική θεωρία μας αποκαλύπτει ότι όσο δεν παρατηρούμε κάτι, αυτό είναι ενέργεια, αν εστιάσουμε την προσοχή μας σ΄ αυτό, μεταμορφώνεται σε σωματίδιο.

Ο Κόσμος μας οργανώνεται κάθε στιγμή από την παραμικρή μας σκέψη. Κάθε τι που έρχεται στην ζωή μας το έχουμε εμείς καλέσει. Είναι μέρος της μαγικής μας δύναμης από την οποία έχουμε αποκοπεί. Η δύναμη αυτή ονομάζετε Αθηνά.

Η επίδραση του πνεύματος δημιουργεί πρώτα το ψυχικό σώμα και μετά το υλικό. Έτσι ή Αθηνά γεννήθηκε από το κεφάλι του Δία με την έννοια της σκέψης για την δημιουργία του κόσμου, αλλά ή εμφάνισής της ως πάνοπλη, εκφράζει την ψυχή του κόσμου από τον χώρο του Σείριου.

Ο Αξιώτης λέει ότι οι Έλληνες «πετούσαν» από τον Σείριο στην Γη, αφού «έφερναν» την ύλη (το σώμα τους) σε ενεργειακή μορφή , ώστε οι ταχύτητες που πετύχαιναν ήταν εκείνες του φωτός, χωρίς κανένα πρόβλημα βαρύτητας.

Η βαρύτητα επιδρά στην μάζα

Όταν η ύλη (μάζα) γίνει ενέργεια, τότε η βαρύτητα μπαίνει στο περιθώριο. Αυτές οί ενέργειες αφορούν ψυχικές ικανότητες και δυνάμεις πού φέρουν και όλοι όσοι διαθέτουν προέλευση θεϊκού σπέρματος και Επίφυσης.

Το «ιερό πέπλο» της Αθηνάς που μεταφερόταν κατά την τελετή της εορτής των Παναθηναίων, υπέκρυπτε την γνώση του ενεργειακού μορφογενετικού πεδίου.