Τρίτη 9 Μαΐου 2017

Ο αριθμός των βοδιών του Ήλιου: το βοϊκόν πρόβλημα του Αρχιμήδη



Το 1773 ο φημισμένος Γερμανός συγγραφέας G. E. Lessing ανακάλυψε χειρόγραφο, το οποίο περιείχε ένα άγνωστο μέχρι τότε αρχαίο ελληνικό ποίημα. Το χειρόγραφο απέδιδε το κείμενο στον Αρχιμήδη (287-212 π.Χ.), ενώ το ποίημα από τότε έγινε γνωστό με τον τίτλο βοϊκόν πρόβλημα (=το πρόβλημα των βοδιών). Η σύνθεση έχει έκταση 44 στίχων και αντλεί την έμπνευσή της  από  την περίφημη ομηρική περιγραφή των βοδιών του Ήλιου στη δωδέκατη ραψωδία της Οδύσσειας και την αριθμητική της πλευρά. Μόνο που τα μαθηματικά του Αρχιμήδη είναι φυσικά πολύ περισσότερο περίπλοκα: έχουμε να κάνουμε με μια περιγραφή των σχετικών αναλογιών των μαύρων, λευκών, ξανθών και ποικιλόχρωμων κοπαδιών από βόδια, τα οποία στη συνέχεια κατανέμονται γεωμετρικά στη Σικελία.[1] 

Από την εποχή της ανακάλυψης του έργου οι μελετητές ασχολήθηκαν κυρίως με τη μαθηματική πλευρά του ποιήματος, διατυπώνοντας λύσεις και τονίζοντας την περιπλοκότητα αυτών των λύσεων. Μόνο το 1965 το πρόβλημα λύθηκε αριθμητικά και καταγράφηκε στην πληρότητά του: το αποτέλεσμα είναι ένας αριθμός του οποίου τα ψηφία γεμίζουν 42 σελίδες χαρτιού.[2] Στη μαθηματική μελέτη του προβλήματος τονίζεται κυρίως το γεγονός ότι οι αρχαίοι, και προπάντων ο Αρχιμήδης, είχαν συνειδητοποιήσει την λειτουργία των διαφορικών εξισώσεων, καθώς και τις πιθανές περιπλοκότητες και τα όριά τους.[3] 

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΟΣ - ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΟΝΤΑ - ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΗ ΟΝ - ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΗ ΟΝΤΑ - ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΚΕΝΟ - ΕΙΜΑΣΤΕ ΝΟΥΣ ΚΑΙ ΚΙΝΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΑΙΘΕΡΑ ΔΗΛΑΔΗ ΜΕΣΑ ΣΕ ΝΟΗΤΙΚΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΠΕΔΙΑ - ΛΟΓΟΣ Β - ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ ΛΟΓΟΣ ΚΑΘΟΛΙΚΟΣ




ΛΟΓΟΣ Β - ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ

ΛΟΓΟΣ ΚΑΘΟΛΙΚΟΣ


Οτιδήποτε κινείται, Ασκληπιέ, δεν κινείται μέσα σε κάτι κι από κάποιον;
-Μάλιστα.
-Δεν είναι αναγκαίο να είναι μεγαλύτερο αυτό, μέσα στο οποίο κινείται το κινούμενο;
-Είναι αναγκαίο.
-Επομένως είναι ισχυρότερο αυτό που κινεί απ'ότι αυτό που κινείται; 
-Σίγουρα ισχυρότερο.
-Και είναι αναγκαίο αυτό, μέσα στο οποίο κινείται, να έχει φύση αντίθετη με τη φύση του κινούμενου; 
-Σιγουρότατα.
-Επομένως, είναι μεγάλος εκείνος ο κόσμος, απ'τον οποίο δεν υπάρχει σώμα μεγαλύτερο;
-Αποδεκτό.
-Και στιβαρός; Διότι είναι πλήρης από πολλά άλλα μεγάλα σώματα, μάλλον δε απ'όλα τα υπάρχοντα σώματα.
- Έτσι είναι.
-Κι ο κόσμος σώμα είναι; 
-Σώμα.
-Και σώμα κινούμενο;
-Μάλιστα.
-Ποιο επομένως πρέπει να είναι το μέγεθος του χώρου, μέσα στον οποίο κινείται και ποιο το είδος της φύσης του; Όχι πολύ μεγαλύτερος, για να μπορεί να δέχεται τη συνεχή περιφορά και για να μη σταματά η κίνηση του κινούμενου, καθώς θα πιέζεται απ'τη στενότητα;
-Ένα πράγμα τεράστιο Τρισμέγιστε.
-Και τι είδους φύσης; Άραγε αντίθετης, Ασκληπιέ; Αντίθετη δε φύση για το σώμα αποτελεί το ασώματο.

Ασώματος, επομένως είναι ο χώρος και το ασώματο είναι ή θεϊκό ή ο Θεός. Και σαν θεϊκό εννοώ τώρα όχι αυτό που έχει γεννηθεί, αλλά το αγέννητο.
Κι εάν, επομένως, είναι θεϊκό, είναι ουσιώδες.

Να βρεις ανθρώπους..

Να βρεις ανθρώπους όμορφους. Από μέσα. Αν δεν τους έχεις βρει, συνέχισε να ψάχνεις.
Να βρεις ανθρώπους που σε σέβονται και σε εκτιμούν πραγματικά γι’ αυτό που είσαι.
Να βρεις ανθρώπους που σου κάνουν χώρο στη ζωή τους και δε σε βάζουν να στριμωχτείς. 
na-vreis-anthrvpous-ingolden-gr
Να βρεις ανθρώπους που δεν προσπαθούν να σε αλλάξουν για να μοιάσεις σε αυτό που εκείνοι έχουν ονειρευτεί.
Να βρεις ανθρώπους που σε κοιτάνε λες και είσαι κάτι το μαγικό.
Να βρεις ανθρώπους που δεν κουτσομπολεύουν, που δε θέλουν το κακό κανενός, που δε χαίρονται με τα προβλήματα των άλλων.
Να βρεις ανθρώπους που στις σχέσεις τους έχουν μόνο σκηνή και ποτέ παρασκήνιο.
Να βρεις ανθρώπους διάφανους. Που λένε αυτό που νιώθουν και που νιώθουν αυτό ακριβώς που λένε.
Να βρεις ανθρώπους που προσπαθούν να κερδίσουν την εμπιστοσύνη σου και τα καταφέρνουν.
Να βρεις ανθρώπους που προσπαθούν ακόμα να κάνουν τον κόσμο και τον εαυτό τους καλύτερο.
Να βρεις ανθρώπους που δε σταματάνε να ονειρεύονται και δε συμβιβάζονται με το άσχημο και το άδικο.

Αξίζει να γνωρίζουμε καλά τον χαρακτήρα μας

Αυτογνωσία σημαίνει, εκτός των άλλων, βαθιά κατανόηση του χαρακτήρα μας, που συνήθως συνδέεται με ισχυρά και ασθενή χαρακτηριστικά, δυνατότητες και αδυναμίες. Με βάση τον χαρακτήρα μας αποφασίζουμε, συμπεριφερόμαστε και πράττουμε.
igor-morski
Στοχεύοντας προς την αυτογνωσία, πρέπει να μάθουμε να εντοπίζουμε πιο μέρος του εαυτού μας υποκινεί την κάθε πράξη μας. Μέσω της παρατήρησης μπορούμε να αντιληφθούμε ότι η συμπεριφορά μας συνδέεται με τα βιώματα μας, καθώς μέσα από αυτά έχουν παγιωθεί τρόποι για να αντιλαμβανόμαστε και να αντιδρούμε στα διάφορα ερεθίσματα.
O Γάλλος συγγραφέας Νicolas Chamfort με τη φράση του Η τύχη, για να φτάσει σε εμάς, περνά μέσα από συνθήκες που δημιουργεί ο χαρακτήρας μας, επισημαίνει πως αυτά που μας συμβαίνουν («η τύχη») εξαρτώνται από τις συνθήκες που δημιουργούμε και καθορίζονται από τον χαρακτήρα μας.

Η εκδίκηση σημαίνει και διεκδίκηση;

ΕΚΔΙΚΗΣΗ, ένα «πιάτο που τρώγεται κρύο» ή μήπως το «αγαπημένο, όξινο φρούτο» των εμμονικών ανθρώπων οι οποίοι αδυνατούν να διαχειριστούν τις αρνητικές εμπειρίες;


Είναι η εκδίκηση ο τρόπος, με τον οποίο μπορούμε να αντιμετωπίσουμε ωφέλιμα τα αρνητικά ερεθίσματα και τις επιθετικές συμπεριφορές στην καθημερινή αλληλεπίδρασή μας με τους άλλους;
Είναι γεγονός ότι οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν βρεθεί, έστω και σε μία περίσταση της ζωής τους, κατά την οποία ένιωσαν ότι αδικηθήκαν, προσεβλήθησαν, δέχθηκαν επίθεση από ένα φίλο, έναν ερωτικό σύντροφο, ένα συγγενή, ένα συνάδελφο.  Σε αυτήν την περίσταση και βιώνοντας το φυσιολογικά στάδια του θυμού και της ματαίωσης, η λέξη εκδίκηση, δηλαδή η πρόκληση στον άλλο βλάβης ίσης με αυτή που προξένησε, έχει υπάρξει ενδεχομένως στη σκέψη των περισσοτέρων.
Ωστόσο, από εκεί και πέρα, οι άνθρωποι διακρίνονται σε δύο κατηγορίες, σε εκείνους οδηγούνται στην εκδίκηση και σε εκείνους που προτιμούν να μην προβούν σε μια τέτοια πράξη διαχειριζόμενοι την κατάσταση.
Πως λειτουργούν οι εκδικητικοί χαρακτήρες;

ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΣΤΗΜΕΝΑ

Αποτέλεσμα εικόνας για ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΣΤΗΜΕΝΑ
Η αρθρογραφία των τελευταίων ημερών, πρέπει να σας κάλυψε πλήρως. Ούτε Κάλχας είμαι, ούτε κάποιο inside information υπήρχε. Τα πάντα ήταν περιγεγραμμένα απλά, απτά κι απόλυτα γλαφυρά. Με στόχο να προστατευτούν κάποιοι άπιστοι οικογενειάρχες που πήγαν στον Βόλο, και με στόχο να βγάλουν τις τσίπμπλες από τα μάτια μπας και δουν το αύριο.
Η υπέρτατη αρχή θεωρητικά είναι ο υπουργός. Αυτός στήθηκε δυό φορές στις συνεχείς εισηγήσεις του για αναβολή του αγώνα. Από ποιόν; Μα από αυτούς που κάνουν κουμάντο στην χώρα. Τους επιχειρηματίες, τα έχουμε ξαναπεί. Οι οποίοι επιχειρηματίες φυσικά και στήσανε την ΕΠΟ, που ούτως ή άλλως δική τους είναι. Δεν υπάρχει πιο αστείο πράμα από την ανακοίνωση της διοργανώτριας. Οτι πρότεινε πέντε κατάλληλα γήπεδα, αλλά οι Ιβάν και Δημήτριος, θέλανε άλλο. Ψάξε τώρα να βρεις, τι σόι διοργανώτρια είναι.
Φυσικά οι επιχειρηματίες στήθηκαν από κάποιον Μπέο, που απ’ ότι ξέρω έκανε φυλακή για κάποια στημένα παιχνίδια. Δηλαδή αυτή είναι η δουλειά του. Πώς να κάνει άλλη; Ξέρει άλλη; Κι όταν έστησε την θέση του δίπλα στους οργανικούς παράγοντες του τελικού, κάποιοι πήγαν και σφύριξαν το παραμύθι περί της έκπτωσης από το δημαρχηλίκι, και σηκώθηκε κι έφυγε σαν καλή κότα. Φυσικά οι δηλώσεις του περί του καλύτερου τελικού, είναι απλά στημένες για το πόπολο που εκείνη την ώρα δεν ασχολήθηκε με τις φασαρίες.
Οι ποδοσφαιρικές εταιρείες, ακολουθώντας την καθοδική διαλεκτική, είχαν φροντίσει να στήσουν τους κόσμους τους. Με τον τρόπο τους φρόντισαν να αποκλείσουν τους καλούς και διαχρονικούς πελάτες τους, εξυπηρετώντας τις ανάγκες των συνδέσμων τους. Τα θεάματα τα είδατε βέβαια με τα στημένα τάγματα εφόδου όπως τα έγραφα, με τους διακόσιους τραυματίες – κύρια ηλίθιους Αεκτζήδες -, που γέμισαν τα τοπικά νοσοκομεία. Ένα άλλο αστείο ήταν κάπου εκεί στα τσιπουράδικα του χωριού, που άντρας ανακάλυψε οτι την γυναίκα του την λένε Βαγγέλη. Αυτό το όνομα είχε πάνω το εισιτήριο της.
Μετά κατεβήκαμε στο παιχνίδι. Εντάξει εδώ δεν ήταν όλοι στημένοι, αφού δεν μπορείς να πιάσεις και τους πάντες. Όμως μια χαρά στημένοι ήταν όλοι τακτικά για να δολοφονήσουν το ποδόσφαιρο βάσει δημιουργίας και τελικών προσπαθειών. Οι χειρότεροι δε όλων, ήταν οι δαντελάτοι. Στήσανε και στήθηκαν φυσικά. Σοκαρίστηκαν τα παιδιά από τα δακρυγόνα και τις φασαρίες, στον καλύτερο τελικό, που το μόνο μεμπτό ήταν οτι άργησε να αρχίσει ένα μισάωρο, προφανώς επειδή ο Κομίνης δεν εύρισκε σερβιέτα στο νούμερο του.

Οἱ δικοί μας Ἄνθρωποι εἶναι πολύτιμοι!!!

Οἱ δικοί μας Ἄνθρωποι εἶναι πολύτιμοι!!!Καὶ πρέπει, μὲ κάθε τρόπο, κάθε μας στιγμή, νὰ προστατεύονται.
Οἱ Ἀνθρώπινες σχέσεις εἶναι ὅλο καὶ πιὸ δύσκολες στὶς ἡμέρες μας.
Μὰ ὅταν κτίζονται, μέσα στὸν …πόλεμο τῆς γενικοτέρας ἀποδομήσεως, εἶναι ἱερές, πολύτιμες, μονάκριβες.
Αὐτὸ τὸ γνωρίζουμε.
Αὐτὸ ποὺ δὲν γνωρίζουμε ὅμως εἶναι πὼς ὀφείλουμε καὶ νὰ τὶς προστατεύουμε ἀπὸ κάθε πίκρα, ἀνοησία, ἐπίθεσιν, ἀστοχία, μετριότητα, μικρότητα, παρανοϊκότητα, ἐμπάθεια καὶ κακία.
Οἱ δικοί μας Ἄνθρωποι, αὐτοὶ ποὺ μᾶς κατανοοῦν καὶ τοὺς κατανοοῦμε, ἔχουν μίαν ἱερότητα γιὰ ἐμᾶς, διότι ἐπάνω τους φέρουν ἕνα δικό μας κομμάτι. 
Διότι εἶναι ἕνα δικό μας κομμάτι.
Διότι αὐτοὶ μᾶς δίνουν τὴν δυνατότητα νὰ ἀνοίξουμε ἕνα παράθυρο στὸν κόσμο ποὺ ἔρχεται, ὄχι μόνοι μας πλέον… Αὐτὸν τὸν κόσμο ποὺ δὲν ὑπάρχει καὶ  ποὺ ἐμεῖς θὰ κτίσουμε…!!!
Διότι ὁ κόσμος ποὺ χάνεται πάει, τελείωσε…
Διότι γιὰ νὰ κτίσῃς τὸ νέον πρέπει νὰ τὸ κάνῃς μὲ καθαρὰ ὑλικὰ καὶ καθαρὲς ἀνθρώπινες σχέσεις, ποὺ …κοστίζουν σὲ ἀφοσίωσιν καὶ ἐντιμότητα…
Διότι ὅταν ἔχουμε ἐμπρός μας μίαν ἄνοδον, μεγάλη, ποὺ ἀπαιτεῖ σκληρὲς προσπάθειες, προσήλωσιν καὶ ἰσχυροὺς δεσμοὺς συντροφικότητος, ἐὰν δὲν ἔχουμε κοντά μας ἀξίους συντρόφους, ἡ προσπάθεια κινδυνεύει.

Αστυνομία Λόγου και Αντιρατσιστικός νόμος στην εποχή της πολιτικής ορθότητας



Γράφει η Γιώτα Χουλιάρα
giota.houliara@gmail.com


Μέσα στην γενικότερη λαίλαπα του survivor, των τηλεοπτικών εκπομπών μαγειρικής και των επεισοδίων του χθεσινού τελικού στον Βόλο, στην Ελλάδα, τη χώρα της Δημοκρατίας επιχειρείται, στο όνομα του αντιρατσιστικού νόμου, η αστυνομία του λόγου.

Η συγγραφέας Σώτη Τριανταφύλλου θα δικαστεί για δημόσια υποκίνηση μίσους, με βάση τον αντιρατσιστικό νόμο, γιατί ανέφερε μια αμφιλεγόμενη ρήση του Μάρκο Πόλο.


Πιο συγκεκριμένα, σε άρθρο της στην Athens Voice όπου σχολίαζε την τρομοκρατική επίθεση στο Bataclan κι ανέφερε, μεταξύ άλλων, πως: «Ο Μάρκο Πόλο [είχε γράψει:] φανατικός μουσουλμάνος είναι αυτός που σου κόβει το κεφάλι, ενώ μετριοπαθής είναι εκείνος που σε κρατάει για να σου κόψουν το κεφάλι».

Κάπως έτσι και «με βάση τον αντιρατσιστικό νόμο», η Σώτη Τριανταφύλλου θα δικαστεί για «υποκίνηση ισλαμοφοβικής βίας» στις 21 Ιουλίου στο Μονομελές Εφετείο Αθηνών. Τη μήνυση υπέβαλλε ο Παναγιώτης Δημητράς από το «Racist Crimes Watch».

Για τους φίλους που δεν θυμούνται, να θυμίσω τη νύχτα της φρίκης της 13ης Νοεμβρίου του 2015. «Μερικά από τα πτώματα που βρέθηκαν στο Μπατακλάν ήταν τόσο ακρωτηριασμένα που ήταν δύσκολο να αντιστοιχίσουμε τα διαμελισμένα μέλη» ανέφερε ο ερευνητής Christian Saint, επιβεβαιώνοντας: «Είναι αλήθεια. Ένα από τα θύματα είχε τους όρχεις στο στόμα του».

Από την πλευρά της, αστυνομική πηγή ανέφερε πως σε πολλά από τα θύματα δεν έγινε αναγνώριση από συγγενείς, καθώς «ήταν ξεκοιλιασμένα ή αποκεφαλισμένα», ενώ υπήρξαν ενδείξεις για σεξουαλική κακοποίηση σε γυναίκες και ακρωτηριασμό των γεννητικών τους οργάνων.

Προσωπικά, θεωρώ την δίωξη της κυρίας Τριανταφύλλου, η οποία σε μια ελεύθερη χώρα όπως η Ελλάδα, έγραψε ελεύθερα την γνώμη της για το Ισλάμ, ως το πρώτη βήμα για την αστυνομία της σκέψης και του λόγου. 

Το Wi-Fi μπορεί να επιτρέψει σε κατασκόπους να δουν μέσα σε κλειστά δωμάτια



Ο ασύρματος δρομολογητής σας (router) μπορεί να σας προδώσει με τρόπο που δεν φαντάζεστε.

Γερμανοί ερευνητές έδειξαν για πρώτη φορά ότι είναι δυνατό να χρησιμοποιήσει κάποιος τα ραδιοκύματα της ασύρματης μετάδοσης (Wi-Fi) για να δημιουργήσει μια τρισδιάστατη εικόνα με μορφή ολογράμματος ενός αντικειμένου, που βρίσκεται μέσα σε ένα κλειστό χώρο με router.
Όπως προειδοποίησαν οι φυσικοί Φίλιπ Χολ και Φρίντεμαν Ράινχαρτ του Τεχνικού Πανεπιστημίου του Μονάχου, οι οποίοι έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό φυσικής «Physical Review Letters», σύμφωνα με το «Science», η τεχνική αυτή θα μπορούσε μελλοντικά να αξιοποιηθεί από οποιονδήποτε τρίτο (π.χ. κατάσκοπο) για να «δει» μέσα σε ένα δωμάτιο, χρησιμοποιώντας μόνο τα σήματα Wi-Fi που προέρχονται από αυτό.
Συνήθως ένα ολόγραμμα παράγεται με τη χρήση ακτίνων λέιζερ. Οι Γερμανοί ερευνητές χρησιμοποίησαν, αντί για λέιζερ, ραδιοκύματα Wi-Fi από ένα router, καταφέρνοντας να δημιουργήσουν το ολόγραμμα ενός αλουμινένιου λεπτού σταυρού πλάτους ενός μέτρου, ο οποίος βρισκόταν μέσα σε ένα κλειστό δωμάτιο και απείχε περίπου ένα μέτρο από το «δρομολογητή» που έστελνε τα κύματα Wi-Fi.

Αλβανία: Η συσκευή που κατασχέθηκε από Έλληνα στο αεροδρόμιο χρησιμοποιείται από τις μυστικές υπηρεσίες



Ο τίτλος από το δημοσίευμα


Μάιος 9, 2017. 13:51



Αποκαλύφθηκε το είδος της συσκευής που κατασχέθηκε πριν από δύο ημέρες στο αεροδρόμιο Ρίνας των Τιράνων από τον Έλληνα Ηρακλή Δραγούνη, σημειώνει αλβανικό δημοσίευμα.




Πηγές από την Εισαγγελία αναφέρουν ότι πρόκειται για μια συσκευή με την ονομασία «OSCOR 5000», που έχει τη δυνατότητα εντοπισμού δικτύων και συσκευών  καταγραφής.



Από έρευνα στο Διαδίκτυο, προέκυψε ότι η «OSCOR 5000»,  έχει έναν προηγμένο εξοπλισμό που παράχθηκε πρώτη φορά το 1998. Η συσκευή  με ένα μικρό επεξεργαστή είναι σε θέση να ανιχνεύσει συχνότητες για υποκλοπές σε ένα ευρύ φάσμα συχνοτήτων. 

Είχαν ανακαλύψει οι Αρχαίοι Έλληνες την Αμερική;

  Κατά καιρούς, έχουν ακουστεί και έχουν γραφτεί διάφορες θεωρίες που υποστηρίζουν πως οι Αρχαίοι Έλληνες, είχαν φτάσει και είχαν ανακαλύψει την Αμερική. Πολλοί μάλιστα, υποστηρίζουν πως την είχαν αποικίσει κιόλας, διαδίδοντας τον ελληνικό πολιτισμό, όχι μόνο στην Αμερική αλλά και σε ολόκληρο τον Κόσμο. Όλες αυτές οι θεωρίες, έχουν βρει αρκετούς ένθερμους υποστηρικτές διότι στοχεύουν περισσότερο στο εθνικό συναίσθημα ενός λαού, παρά στην ιστορική πραγματικότητα. Ο καθένας φυσικά, μπορεί να ερμηνεύει τα γεγονότα όπως θέλει, να γράφει και να λέει ό,τι θέλει. Από εκεί και πέρα όμως, κρίνεται για την εγκυρότητα και την σοβαρότητα του λόγου του. Σε αυτό το κείμενο λοιπόν, θα ασχοληθούμε με το αν τελικά οι Αρχαίοι Έλληνες έφτασαν, ανακάλυψαν, ή και αποίκησαν την Αμερική χιλιάδες χρόνια πριν από τον Κολόμβο. 

  Για να προσεγγίσουμε σωστά το θέμα, θα πρέπει αρχικά να έχουμε υπόψιν μας την έννοια κάποιων ορισμών. Πρώτα απ’ όλα, τι είναι Ιστορία. Ιστορία, ονομάζεται η επιστήμη που μελετά το παρελθόν της ύπαρξης και της δράσης της ανθρωπότητας και του κάθε πολιτισμού, αντλώντας πληροφορίες μέσα από γραπτά αρχεία της κάθε εποχής. Η Ιστορία, τόσο για τον Άνθρωπο όσο και για τον κάθε πολιτισμό, αρχίζει από την στιγμή που συναντώνται τα πρώτα στοιχεία ύπαρξης του. Η περίοδος πριν, ονομάζεται Προϊστορία. Αντιθέτως, τα αφηγήματα που αναφέρονται σε παραβολές, υπερφυσικά γεγονότα ή ακόμη και γεγονότα που θα μπορούσαν να είχαν συμβεί αλλά δεν τεκμηριώνονται όπως ορίζει η Ιστορία, ονομάζονται Μύθοι.


    Στην ερώτηση αν οι Αρχαίοι Έλληνες είχαν ανακαλύψει την Αμερική, υπάρχουν πολλοί που απαντούν αβίαστα, πως ναι. Οι Αρχαίοι Έλληνες, είχαν γνώση για την ύπαρξη της Αμερικής, πηγαινοέρχονταν στην ήπειρο, είχαν χτίσει τις δικές τους αποικίες, και μάλιστα διέδωσαν και τον πολιτισμό τους στην ήπειρο. Κάπου εδώ όμως, δημιουργούνται τα εύλογα ερωτήματα για τα οποία, προσωπικά, δεν έχω λάβει - τουλάχιστον μέχρι τώρα - κάποια σοβαρή απάντηση. Αφού λοιπόν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι ανακάλυψαν την Αμερική, τι έγινε ξαφνικά και την ξέχασαν ολόκληρη ήπειρο; Γιατί από τους αρχαίους συγγραφείς δεν αναφέρεται όπως αναφέρονται οι υπόλοιπες αποικίες ή άλλα ταξίδια τους; Και πώς είναι δυνατόν να έχει ανακαλυφθεί κάτι για το οποίο υπήρχε άγνοια από την αρχή της Ιστορίας - όπως αυτή ορίζεται - μέχρι την εποχή του Κολόμβου;

Περι Γεωγραφικών Ανακαλύψεων


Ποιος τελικά ανακάλυψε την Αμερική; Αν την ανακάλυψε ο Κολόμβος, πώς είναι δυνατόν να συμβαίνει αυτό από την στιγμή που όταν έφτασε εκεί για πρώτη φορά βρήκε άλλους να την κατοικούν; Και γιατί η ανακάλυψη της πιστώθηκε στον Κολόμβο και όχι στους Βίκινγκς που έφτασαν μέχρι τις ακτές του σημερινού Καναδά πέντε αιώνες πριν; Ερωτήματα τέτοιου τύπου μπορούν να γίνουν αφορμή ατελείωτων συζητήσεων αλλά και θεωριών που πολλές φορές όμως, δεν έχουν καμία βάση. Αυτό, συμβαίνει όταν συγχέεται η ιστορική πραγματικότητα με υποθέσεις και σεναριολογίες, χωρίς μάλιστα να υπάρχει η αντίληψη των γεωγραφικών μεγεθών. Σε όλα αυτά τα ερωτήματα, απαντήσεις υπάρχουν. Αρκεί η έρευνα να κινείται στο πλαίσιο της λογικής.

  Για την ανακάλυψη της Αμερικής, έχουν ειπωθεί αμέτρητες θεωρίες σε κάθε γωνιά του πλανήτη που τις περισσότερες φορές είναι προσαρμοσμένες στις εθνικότητες εκείνων που τις αναπτύσσουν. Στο ερώτημα ποιος έφτασε πρώτος στην Αμερική, έχουμε ακούσει για Αρχαίους Έλληνες, Φοίνικες, Κέλτες, Κινέζους, Πολυνήσιους, Αφρικανούς, μέχρι και Οθωμανούς. Και ίσως εδώ να ρωτήσει κάποιος: “Αποκλείεται δηλαδή να έχουν φτάσει κάποιοι άλλοι πριν τον Κολόμβο στην Αμερική και να μην το ξέρουμε;”. Όχι, δεν αποκλείεται. Μπορεί και όλοι αυτοί που προανέφερα να έχουν φτάσει μέχρι την Αμερική. Το θέμα όμως, δεν είναι ποιος έφτασε πρώτος εκεί από ένα τυχαίο ταξίδι αλλά ποιος αντιλήφθηκε και κατέγραψε πρώτος την νέα γεωγραφική πραγματικότητα, ώστε να είναι σε θέση να ξαναπάει εκεί και να την ενσωματώσει στην συλλογική γνώση. Αυτό, δεν συνέβη σε καμία περίπτωση πριν την εποχή του Κολόμβου. 

Αυτο-σχεδιασμός

fridakahlo

[…] Με τα παιδιά της ηλικίας της οι σχέσεις της Φρίντα είναι πάντα τεταμένες, λόγω του σωματικού της μειονεκτήματος. Τα παιδιά είναι ανελέητα και την κοροϊδεύουν: «Φρίντα, κουτσοπόδα», «Κουτσο-Φρίντα» της φωνάζουν. «Τότε η Φρίντα έβριζε με όλους τους τρόπους που είχε ακούσει». Ίσως η εμπειρία της αρρώστιας να την είχε μεγαλώσει ταχύτερα από τα άλλα παιδιά, κι έτσι οι μικροί της φίλοι να βρίσκουν μόνο αυτό τον τρόπο να τη «μικρύνουν». Μόνο με το ποδήλατο έχει πρόβλημα η Φρίντα. Κατά τ’ άλλα γρήγορα καταφέρνει να περπατά κανονικά, «με απόλυτη μεγαλοπρέπεια και χάρη στις κινήσεις της. Τα προβλήματα που είχε στο βάδισμά της ήξερε να τα καλύπτει τόσο καλά, που μερικές φορές έμοιαζε να κινείται ανάλαφρα σαν πουλί». Ως παιδί, οι γονείς της κάποτε την ντύνουν αγγελάκι και της βάζουν ψεύτικα φτερά – η Φρίντα είναι απαρηγόρητη γιατί διαπιστώνει πως δεν τη βοηθούν να πετάξει. Αισθάνεται ξεχωριστή, γιατί λοιπόν να μην μπορεί να πετάει;
Κάποτε, σε μια παιδιάστικη συναισθηματική έκρηξη, η Φρίντα σπρώχνει την ετεροθαλή αδελφή της Μαρία Λουίσα από το δοχείο νυκτός. Πληγώνεται υπερβολικά όταν εκείνη της ουρλιάζει «Δεν είσαι η κόρη της μαμάς μου, ούτε του μπαμπά μου. Από τα σκουπίδια σε μαζέψανε!» Η Φρίντα προσπαθεί να επουλώσει το τραύμα της κι αποτραβιέται στον εαυτό της. Μέσα στη μοναξιά της φτιάχνει με τη φαντασία της ένα αντίγραφό της, ένα κοριτσάκι το οποίο μοιράζεται και κατανοεί όλες τις σκέψεις και όλα τα συναισθήματά της.

Ντοστογιέφσκι: Το ψέμα και η αγάπη

«Το κυριότερο είναι να μη λέτε ψέματα στον ίδιο σας τον εαυτό. Αυτός που λέει ψέματα στον εαυτό του και πιστεύει στο ίδιο του το ψέμα, φτάνει στο σημείο να μη βλέπει καμιά αλήθεια ούτε μέσα του ούτε και στους άλλους. Κι έτσι χάνει κάθε εκτίμηση για τους άλλους και κάθε αυτοεκτίμηση.
lie-love
Μην εκτιμώντας κανέναν, παύει να αγαπάει. Και μην έχοντας την αγάπη, αρχίζει να παρασέρνεται από τα πάθη και την ακολασία για να απασχοληθεί και να διασκεδάσει. Έτσι φτάνει στην απόλυτη κτηνωδία, και όλα αυτά επειδή λέει συνεχώς ψέματα στους άλλους και στον εαυτό του»
«Η ενεργός αγάπη είναι κάτι πολύ πιο σκληρό και φοβερό από την αγάπη που περιορίζεται στα όνειρα. Η ονειροπόλα αγάπη διψάει για σύντομα κατορθώματα, ζητάει μια γρήγορη ικανοποίηση και το γενικό θαυμασμό. Σε τέτοιες περιπτώσεις μερικοί φτάνουν πραγματικά να θυσιάσουν και τη ζωή τους ακόμα, αρκεί να μην περιμένουν πολύ, μα να πραγματοποιηθεί γρήγορα τ’ όνειρό τους. Και να’ ναι σα μια θεατρική παράσταση που να τη βλέπουν όλοι και να τη χειροκροτούν.

24 γεγονότα που μάλλον δε γνωρίζεις



1. Ο ήχος που ακούς όταν βάλεις κοχύλι στο αυτί σου δεν είναι ο ήχος του ωκεανού αλλά το αίμα που ρέει μέσα στο κεφάλι σου.

2. To λιοντάρι του λογότυπου της Metro-Goldwyn-Mayer (ΜGM), σκότωσε τον εκπαιδευτή του την επόμενη ημέρα μετά τα γυρίσματα.

3. Ο Άλμπερτ Αϊνστάιν δεν θυμόταν ποτέ τον...
αριθμό του τηλεφώνου του

4. Το βρόμικο χιόνι λιώνει γρηγορότερα από ό, τι το καθαρό.

5. Το γραφείο έχει 400 φορές περισσότερα βακτήρια από μια τουαλέτα

6. 1111111 x 1111111 = 1234567654321.

7. Ο Λεονάρντο ντα Βίντσι ζωγράφιζε τα χείλη της Μόνα Λίζα 12 χρόνια.

8. Όταν φτερνίζεστε τα μάτια σας δεν μπορείτε να τα έχετε ανοιχτά.

9. Ένα παιδί τεσσάρων χρονών κάνει 400 ερωτήσεις την ημέρα.

10. "OK" - η πιο δημοφιλής λέξη στον κόσμο.

11. Εάν ένας αστακός χάσει το ένα του μάτι, θα αναπτυχθεί καινούργιο!!!

12. Τον χειμώνα του 1932 ήταν τόσο κρύο που οι καταρράκτες του Νιαγάρα πάγωσαν τελείως.

13. Η κύρια αιτία θανάτου στο χώρο εργασίας είναι η δολοφονία (να προσεχουν όσοι έχουν iphone).

Πόσο διαρκεί το σεξ και γιατί το «ένα στα γρήγορα» είναι μύθος



Υπάρχει ιδανική διάρκεια στο σεξ; Όλοι αναρωτιούνται πόσο πρέπει να κρατάει η σεξουαλική πράξη για να προσφέρει ευχαρίστηση και στα δυο φύλλα.
Νέα βρετανική μελέτη στην οποία συμμετείχαν 4.400 άτομα, έδειξε ότι η μέση διάρκεια σεξουαλικής επαφής είναι 19 λεπτά.
Σύμφωνα με τις απαντήσεις, το 50% των ζευγαριών είναι ικανοποιημένο με αυτή τη διάρκεια.
Ωστόσο το 23% των ανδρών και το 19% των γυναικών είπαν ότι δεν ήταν αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα.
Από τα 19 λεπτά, τα δέκα αφορούν στα προκαταρκτικά χάδια και παιχνίδια, ενώ τα υπόλοιπα 9 λεπτά την διείσδυση.
Το 24% των συμμετεχόντων παραδέχτηκε ότι θα ήθελε η διείσδυση να διαρκεί πάνω από 30 λεπτά, ενώ το 66% δήλωσε ότι ιδανική διάρκεια θα ήταν τα 15 λεπτά.
Αν και τα περισσότερα ζευγάρια είπαν ότι το σεξ έχει πρωταγωνιστικό ρόλο σε μια σχέση, οι ρυθμοί της καθημερινότητας και οι επαγγελματικές υποχρεώσεις, τους οδηγούν σε «ένα στα γρήγορα», στο ¼ των περιπτώσεων σεξουαλικής συνεύρεσης.

Τι πιστεύουν οι νάρκισσοι για τους εαυτούς τους. Πως συμπεριφέρονται και πως θα τους ξεχωρίσετε



Το βασικό συστατικό του ναρκισσισμού είναι ο αυτοθαυμασμός. Δηλαδή η τάση που έχουν οι νάρκισσοι να δοξάζουν τους εαυτούς και να θεωρούν ότι είναι σημαντικότεροι από τους άλλους.
Οι επιστήμονες λένε ότι σχεδόν κάθε άνθρωπος έχει αρκετά θετική άποψη για τον εαυτό του. Αυτό αποκαλείται «φαινόμενο της λίμνης Wobegon», που σε γενικές γραμμές σημαίνει ότι οι πολλοί έχουν την πεποίθηση πως τα καταφέρνουν καλύτερα, από ότι πραγματικά ισχύει.
Η έννοια αυτή γεννήθηκε στη Μινεσότα των ΗΠΑ, στη ραδιοφωνική εκπομπή του διάσημου παραγωγού Garrison Keillor, που ανέφερε το εξής παράδειγμα: όλα τα παιδιά της φανταστικής πόλης Λίμνη Wobegon, είναι πάνω από τον μέσο όρο. Φυσικά, δεν γίνεται όλοι να είναι πάνω από τον μέσο όρο.
Το ερώτημα είναι εάν αυτή η τάση – δηλαδή, να ενισχύει κάποιος την άποψη που έχει για τον εαυτό του – εκδηλώνεται σε κάθε συμπεριφορά.
Εργασία των Emily Grijalva και Luyao Zhang τον Ιανουάριο του 2016 που δημοσιεύθηκε στο Personality and Social Psychology Bulletin, ασχολήθηκε με το θέμα και κατέληξε σε ενδιαφέρονται συμπεράσματα.
Τι έδειξε η έρευνα

Είμαι ευτυχισμένη γιατί...



Μην την προσπαθείς την ευτυχία.

Η ευτυχία δεν καταπιέζεται.

Άστο να πάει όταν αρχίζεις να την καταπιέζεις να σου έρθει καλά και ντε.

Δεν έχει καμία ουσία η παρακαλετή.

Ή είσαι εξ αρχής ή δεν θα γίνεις ποτέ.

Ευτυχία αγάπη μου υπό πίεση ίσον δυστυχία στον μέγιστο βαθμό της.

Για την ευτυχία θα σου μιλήσω των απλών καθημερινών, μυστικών, συγκυριών.

Είμαι ευτυχισμένη γιατί…

Το παρατσούκλι μου είναι το αγαπημένο σου παιδικό παιχνίδι.

Γιατί έχω ακούσει μία ιστορία που την έχω ξανακούσει από άλλον, που δεν βρίσκεται πια στην ζωή, που δεν συναντηθήκατε ποτέ αλλά οι ζωές σας ήταν όμοιες με μικρές διαφορές.

Που ξέρεις τον ρόλο του στην ζωή μου και πόσο τον αγάπησα και τον αγαπάω.

Γιατί την ενδοφλέβια τονωτική ένεση όταν χρειαστεί θα στην κάνω εγώ και μόνο.

Απόλυτα και εγωιστικά, εγώ θα σε περιθάλψω.

Οι άνθρωποι που σε εξοργίζουν γίνονται αφέντες σου. Μην τους το επιτρέπεις. (ΕΞΕΛΜΑΝ)



Η διαχείριση του θυμού είναι μια ολόκληρη επιστήμη που πρέπει να μάθουμε.
Λέει ο Βούδας: «Το να είσαι θυμωμένος είναι σαν να κρατάς ένα αναμμένο κάρβουνο για να το πετάξεις σε κάποιον. Αυτός που καίγεται είσαι εσύ». 
Πάνω στον θυμό μας λέμε και κάνουμε πράγματα ανόητα και καταστροφικά.
 Υπάρχουν κάποιες συνταγές για να μην υποτασσόμαστε στον θυμό, για να μην αφήνουμε να μας εξουσιάζουν όσοι μας ενοχλούν. 
Για παράδειγμα, όταν προσπαθούμε να συνεννοηθούμε με κάποιον που βρίσκεται σε έξαλλη κατάσταση, αντί να προσπαθούμε να τον πείσουμε ή να τον ηρεμήσουμε, προτιμότερο είναι να εγκαταλείψουμε τη συζήτηση. 

Το μέτρο της δυνατής ευτυχίας του καθενός είναι καθορισμένο εκ των προτέρων. (ΣΟΠΕΝΧΑΟΥΕΡ)



Επάνω στη σκηνή κάποιος παίζει τον πρίγκιπα, ένας άλλος τον συμβουλάτορα, ένας τρίτος τον υπηρέτη ή τον στρατιώτη ή τον στρατηγό κ.λπ. Αλλά αυτές οι διαφορές υπάρχουν μόνο εξωτερικά, από μέσα, σαν πυρήνας μιας τέτοιας εμφάνισης, βρίσκεται σε όλους το ίδιο: ένας φτωχός θεατρίνος με τα βάσανά του και τις ανάγκες του. Στη ζωή είναι επίσης έτσι· οι διαφορές της κοινωνικής θέσης και του πλούτου δίνουν σε καθέναν τον ρόλο που θα παίξει, αλλά αυτός δεν αντιστοιχεί διόλου σε μια εσωτερική διαφορά της ευτυχίας και του ευάρεστου συναισθήματος, παρά και εδώ μέσα σε καθέναν βρίσκεται ο ίδιος φτωχός φουκαρατζίκος με τα βάσανά του και τις ανάγκες του, οι οποίες βέβαια στη σύνθεσή τους μπορεί να είναι διαφορετικές στον καθέναν, αλλά στη μορφή τους, στη βασική τους ουσία, είναι σε όλους αρκετά ίδιες, αν και με διαφορές στον βαθμό, οι οποίες όμως δεν εξαρτώνται καθόλου από την κοινωνική θέση και τα πλούτη, δηλαδή από τον ρόλο. Γιατί όλα όσα για τον άνθρωπο υπάρχουν και συμβαίνουν στο παρόν, υπάρχουν και συμβαίνουν άμεσα πάντα μόνο στη συνείδησή του.
 Έτσι, η υφή της ίδιας της συνείδησης είναι προφανώς το καταρχήν ουσιαστικό, και στις περισσότερες περιπτώσεις η υφή αυτή μετράει πιο πολύ απ’ ό,τι οι μορφές που παριστάνονται εκεί. Όλες οι λαμπρότητες και οι απολαύσεις αντικατοπτρισμένες στην αμβλυμένη συνείδηση ενός ανόητου, είναι πολύ φτωχές απέναντι στη συνείδηση του Θερβάντες, όταν σε μιαν άβολη φυλακή έγραφε τον Δον Κιχώτη του. – Το αντικειμενικό μισό του παρόντος και της πραγματικότητας βρίσκεται στα χέρια της μοίρας και επομένως μπορεί να είναι μεταβλητό’ το υποκειμενικό είμαστε εμείς οι ίδιοι, γι’ αυτό στην ουσία του είναι αμετάβλητο. Έτσι η ζωή κάθε ανθρώπου, παρ’ όλες τις έξωθεν εναλλαγές, διατηρεί συνέχεια τον ίδιο χαρακτήρα και μπορεί να παρομοιαστεί με μια σειρά παραλλαγές επάνω σε ένα μουσικό θέμα. Έξω από την ατομικότητά του δεν μπορεί να βγει κανένας. Και όπως το ζώο σε όποιο περιβάλλον κι αν το βάλεις μένει πάντα μέσα στον στενό κύκλο που αμετάκλητα έχει χαράξει η φύση για το είδος του – κάτι που εξηγεί, για παράδειγμα, το ότι οι προσπάθειές μας να χαροποιήσουμε ένα αγαπημένο ζώο, εξαιτίας εκείνων των ορίων της συνείδησής του, παραμένουν πάντοτε περιορισμένες σε στενά πλαίσια – , έτσι συμβαίνει και με τον άνθρωπο: μέσα από την ατομικότητά του, το μέτρο της δυνατής ευτυχίας του είναι καθορισμένο εκ των προτέρων. Ιδιαίτερα τα όρια των πνευματικών του δυνάμεων έχουν μια για πάντα καθορίσει την ικανότητά του για υψηλού επιπέδου απόλαυση.

Βρήκαν την αιτία της φαλάκρας και του γκριζαρίσματος των μαλλιών

Βρήκαν την αιτία της φαλάκρας και του γκριζαρίσματος των μαλλιών

Επιμέλεια: Ρούλα Τσουλέα

Την βιολογική αιτία που οδηγεί στην τριχόπτωση και το γκριζάρισμα των μαλλιών με το πέρασμα του χρόνου πιστεύουν ότι βρήκαν επιστήμονες από τις ΗΠΑ.

Σε πειράματα σε ποντίκια κατόρθωσαν να απομονώσουν τα εξειδικευμένα κύτταρα που είναι υπεύθυνα για την ανάπτυξη των τριχών και την παραγωγή των χρωστικών ουσιών που προσδίδουν στα μαλλιά μας το χρώμα τους.

Το επίτευγμα αυτό εκτιμάται ότι συνιστά σημαντική πρόοδο στην αναζήτηση μιας οριστικής θεραπείας για την τριχόπτωση και το γκριζάρισμα των μαλλιών.

Οι ερευνητές εντόπισαν κατά λάθος τα προγονικά κύτταρα των τριχοθυλακίων ενόσω διερευνούσαν μία σπάνια γενετική διαταραχή που ονομάζεται νευροϊνωμάτωση τύπου 1και προκαλεί την ανάπτυξη όγκων στα νεύρα.

«Αν και η έρευνά μας άρχισε για να κατανοήσουμε καλύτερα τη νόσο αυτή, τελικά βρήκαμε γιατί γκριζάρουν τα μαλλιά και γιατί πέφτουν καθώς μεγαλώνουμε», δήλωσε ο επικεφαλής ερευνητής δρ Λου Λι, αναπληρωτής καθηγητής Δερματολογίας στο Πανεπιστήμιο Southwestern του Τέξας.

Πάντα να σκέφτεστε πρώτα τι πρόκειται να κάνετε

Αποτέλεσμα εικόνας για Πάντα να σκέφτεστε πρώτα τι πρόκειται να κάνετε και πώς αυτό θα σας επηρεάσει.

Πάντα να σκέφτεστε πρώτα τι πρόκειται να κάνετε και πώς αυτό θα σας επηρεάσει. 

Το να πράττετε παρορμητικά δεν είναι ελευθερία, γιατί θα υποστείτε τα δυσάρεστα αποτελέσματα των λανθασμένων πράξεών σας. 

Το να πράττετε όμως με τη διάκρισή σας που σας λέει τι είναι σωστό σας απελευθερώνει.