Πέμπτη 21 Ιουλίου 2016

12 σκληρές οδηγίες για να αλλάξεις τον εαυτό σου

Στην πραγματικότητα είναι δώδεκα τρόποι για να κατανοήσεις την ζωή που ζεις και την συμπεριφορά σου και με αποφασιστικό τρόπο να προχωρήσεις μπροστά. Στον δικό σου καλύτερο τρόπο ζωής.
Clipboard01
1. Όλα είναι όπως θα έπρεπε να είναι. Είναι τρελό πως καταλήγεις πάντα εκεί που προορίζεσαι να είσαι – πως, ακόμα και οι πιο τραγικές και αγχωτικές καταστάσεις τελικά σε διδάσκουν σημαντικά μαθήματα που ποτέ δεν είχες ονειρευτεί ότι θα είχες την ευκαιρία να μάθεις. Να θυμάσαι, πολλές φορές, όταν τα πράγματα καταρρέουν, στην πραγματικότητα βρίσκουν επιτέλους τη θέση τους.
2. Δεν μπορείς να αρχίσεις να βρεις τον αληθινό σου εαυτό, πριν χαθείς σε αυτό τον κόσμο. Το να συνειδητοποιήσεις ότι έχεις χαθεί είναι το πρώτο βήμα για να ζήσεις τη ζωή που θέλεις. Το δεύτερο βήμα είναι να αφήσεις τη ζωή που δεν θέλεις. Το να κάνεις μια μεγάλη αλλαγή στη ζωή σου είναι αρκετά τρομαχτικό. Αλλά ξέρεις τι είναι ακόμα πιο τρομαχτικό; Το να μετανιώνεις. Το όραμα χωρίς δράση είναι ονειροπόληση και η δράση χωρίς όραμα είναι ένας εφιάλτης. Η καρδιά σου είναι ελεύθερη, έχε το θάρρος να την ακολουθήσεις.
3. Είναι συνήθως ο πιο βαθύς πόνος που σε κάνει να αναπτύξεις πλήρως τις δυνατότητες σου. Είναι οι τρομαχτικές, αγχωτικές επιλογές που καταλήγουν να είναι οι πιο αξιόλογες. Χωρίς πόνο, δεν θα υπάρξει καμία αλλαγή. Αλλά να θυμάσαι, ο πόνος, όπως ακριβώς και τα πάντα στη ζωή, έχει ως στόχο να μάθεις από αυτόν και στη συνέχεια να αφεθείς ελεύθερος.

Αντιμετωπίστε τις τρίχες που φυτρώνουν προς τα μέσα σε κάθε σημείο του σώματος που αποτριχώνετε



Σπάστε 3-4 ασπιρίνες (ανάλογα με την επιφάνεια πόυ θέλετε να θεραπεύσετε) και φτιάξτε μια πάστα, ρίχνοντας μερικές σταγόνες νερό. 

Τοποθετήστε την πάστα στην ερεθισμένη περιοχή και αφήστε την μέχρι να ξεραθεί εντελώς. 

Ποιες τροφές επιλέγουν οι στρεσαρισμένοι άνθρωποι

Αρθρογράφος: Ελίνα Τσιούλη
Ψυχολόγος


στρες και διατροφή
Σε «δύσκολες» περιόδους κατά τις οποίες το άτομο δέχεται την παρατεταμένη επίδραση στρεσογόνων παραγόντων, παρατηρείται διαταραχή της ομοιόστασης του οργανισμού στην προσπάθειά του να αντιμετωπίσει τα στρεσογόνα ερεθίσματα που συνίσταται σε αλλαγή στην ψυχοφυσιολογία του οργανισμού.
Η νευροορμονική ανταπόκριση του οργανισμού στο στρες συνίσταται στην αύξηση των επιπέδων της κορτιζόλης στον οργανισμό, της αδρεναλίνης και άλλων ορμονών του στρες.
Όταν ένα άτομο βιώνει χρόνιο στρες, αυτό σημαίνει ότι υπάρχει χρόνια απόκλιση των ρυθμιστικών συστημάτων του οργανισμού από το μέσο κανονικό επίπεδο λειτουργίας με αποτέλεσμα να εμφανίζει υπερκορτιζολαιμία. Το χρόνιο στρες προσαρμόζει και την όρεξη και την πρόσληψη τροφής με αποτέλεσμα η ημερήσια θερμιδική πρόσληψη να υπερβαίνει το φυσιολογικό και η ενεργειακή δαπάνη να μειώνεται καθώς το στρες επηρεάζει όλες τις συμπεριφορές υγείας μεταξύ των οποίων και την άσκηση, όπου παρατηρείται μείωση της συνολικής φυσικής δραστηριότητας του ατόμου.
Όπως φαίνεται από το σύγχρονο φάσμα της νοσηρότητας και της θνησιμότητας, η υγεία και η ασθένεια δεν αποτελούν απλά το αποτέλεσμα των βιολογικών διεργασιών, αλλά σχετίζονται σημαντικά με τις επιλογές των ατόμων σε επίπεδο συμπεριφοράς και τρόπου ζωής. Σε περιόδους στρες, όλες οι έρευνες συμφωνούν, ότι επηρεάζονται αρνητικά οι συμπεριφορές υγείας μεταξύ των οποίων και η διατροφική συμπεριφορά. Έρευνα στον Καναδά έδειξε, ότι όσο πιο έντονο ήταν το στρες που βιώνουν τα άτομα, τόσο πιο συχνά κατανάλωναν έτοιμο και γρήγορο φαγητό (3 ή περισσότερες φορές την εβδομάδα).
Το στρες επηρεάζει τις διατροφικές συνήθειες, τόσο των ενηλίκων, όσο και των παιδιών προάγοντας συμπεριφορές, όπως η συναισθηματική υπερφαγία, η κατανάλωση τροφών πλούσιων σε λιπαρά, αλάτι και ζάχαρη και κατανάλωση λιγότερων λαχανικών και φρούτων. Οι τροφές που είναι πλούσιες σε αλάτι και λιπαρά είναι πιο εύγευστες με αποτέλεσμα να έχουν εθιστική επίδραση καθώς διεγείρονται τα συστήματα ανταμοιβής στον εγκέφαλο με αποτέλεσμα να ενισχύεται η συνεχής επιλογή τέτοιων τροφίμων.

ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ: Από ποιες τροφές θα πάρεις κάθε βιταμίνη; (Η πλήρης λίστα με τις πηγές)

Oι βιταμίνες που βρίσκονται στο πιάτο σου! Αν τα συμπληρώματα διατροφής για να πάρεις τις απαραίτητες βιταμίνες δεν σε ενθουσιάζουν, προτίμησε να βάλεις τις βιταμίνες στο πιάτο σου.
Ποιές τροφές σου εξασφαλίζουν συγκεκριμένες βιταμίνες; Οι βιταμίνες που βρίσκονται στις τροφές σου μπορούν να κάνουν τη διαφορά στην υγεία σου κι  εμείς δημιουργήσαμε μια λίστα με  τροφές που τις περιέχουν.
Ασβέστιο: στα γαλακτοκομικά, τα καρύδια και σκουρόχρωμα λαχανικά.
Βιταμίνη Α: Βούτυρο, μαργαρίνη, γαλακτοκομικά πλήρη ή με λίγα λιπαρά, συκώτι, κρόκος αβγού, ψάρι και θαλασσινά.
Βιταμίνη Β1: Χοιρινό όσον αφορά το κρέας αλλά και  όσπρια, δημητριακά ολικής αλέσεως ή ξηροί καρποί. Αν γυμνάζεσαι πολύ, έχεις μεγαλύτερες τ ανάγκες σε βιταμίνη Β1.
Βιταμίνη Β2: Θα την βρεις περισσότερο σε γαλακτοκομικά, κόκκινο κρέας, λευκό κρέας (πουλερικά), δημητριακά ολικής αλέσεως, στα πράσινα λαχανικά (μπρόκολο, σπανάκι, σπαράγγια). Κι εδώ πρέπει να τιμήσειςτην βιταμίνη Β2, αν γυμνάζεσαι πολύ.
Βιταμίνη Β3: Υπάρχει περισσότερο στο κόκκινο και το λευκό κρέας, τα αβγά, τα όσπρια και τα φιστίκια.

Σεξουαλική παρενόχληση στο χώρο εργασίας.

Ο όρος σεξουαλική παρενόχληση στο χώρο εργασίας είναι ένας σχετικά νέος όρος που περιγράφει ένα ιδιαίτερα σοβαρό φαινόμενο. Έκθεση εμπειρογνωμόνων που συντάχθηκε για λογαριασμό της Επιτροπής των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων, διαπίστωσε ότι η σεξουαλική παρενόχληση στο χώρο εργασίας αποτελεί σοβαρό πρόβλημα για πολλές εργαζόμενες γυναίκες στην Ευρωπαϊκή Κοινότητα και αποτελεί μια δυσάρεστη και αναπόφευκτη όψη της επαγγελματικής ζωής (Επιτροπή των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων, 1993).
Μόλις τις τελευταίες δεκαετίες η σεξουαλική παρενόχληση στο χώρο εργασίας αναγνωρίστηκε ως πρόβλημα που απαιτούσε την εξεύρεση τρόπων αντιμετώπισής του (European Parliament, 1994). Ποικίλες συμπεριφορές μπορούν να θεωρηθούν ότι αποτελούν σεξουαλική παρενόχληση. Πρέπει να σημειωθεί ότι το περιεχόμενο που αποδίδεται στη σεξουαλική παρενόχληση είναι άμεσα συνυφασμένο με τα κοινωνικό-πολιτικά συστήματα, τις κυρίαρχες αξίες μέσα σε μια κοινωνία, τις κατακτήσεις του νομικού πολιτισμού, καθώς και τις σχέσεις εξουσίας που διαρθρώνονται μέσα στον κοινωνικό σχηματισμό.
Η πρώτη προσπάθεια για τη διαμόρφωση ενός κοινά αποδεκτού ορισμού της σεξουαλικής παρενόχλησης, έγινε το 1975 από τη φεμινίστρια Lin Farley, σε συνεργασία με την Ένωση Εργαζομένων Γυναικών της Νέας Υόρκης. Στον πρώτο αυτό ορισμό η σεξουαλική παρενόχληση αφορούσε σε συμπεριφορές, όπως επαναλαμβανόμενα και ανεπιθύμητα για τον αποδέκτη σεξουαλικά σχόλια, βλέμματα, προτάσεις ή ακόμη και σωματική επαφή, που έκαναν το θιγόμενο άτομο να αισθάνεται ενόχληση ή προσβολή και του προκαλούσαν δυσαρέσκεια και αμηχανία στο εργασιακό περιβάλλον. Ο συγκεκριμένος ορισμός έχει πολλά κοινά με τον αντίστοιχο νομικό που έχουν υιοθετήσει πολλές χώρες.
Ο αρχικός ορισμός της σεξουαλικής παρενόχλησης δεν ήταν τόσο ευρύς σε σχέση με τον ορισμό που υιοθετήθηκε στις επόμενες δεκαετίες.

Ο ρόλος του άντρα σήμερα...

Ζούμε σε μια κοινωνία, όπου όλα αλλάζουν κι όλα μετακινούνται.. Η καθημερινότητα είναι πιο απαιτητική, οι ρυθμοί γρήγοροι και οι απαιτήσεις αυξάνονται.. Τι γίνεται με τους ρόλους όμως των φύλων;Αλλάζουν ή επικρατούν ακόμα στερεοτυπικές αντιλήψεις;
Μπαίνοντας οι γυναίκες πιο ενεργά στον επαγγελματικό χώρο με αποτέλεσμα να αφήνουν κάπως στην άκρη και να περιορίζουν την προοπτική δημιουργίας οικογένειας, οι άντρες διαπραγματεύονται το ρόλο τους.
Ο παραδοσιακός ρόλος του άντρα-κουβαλητή φαίνεται ότι περνά «κρίση». Φαίνεται ότι πλέον και η γυναίκα συνεισφέρει οικονομικά στο σπίτι. Επομένως εκείνος τι θα κάνει; Αγωνιά, φοβάται και ίσως θυμώνει. Πώς μπορεί να βοηθήσει σε πρώτο επίπεδο τους άλλους και σε δεύτερο τον εαυτό του; Πώς θα είναι χρήσιμος στην οικογένεια του;
Πολλοί άντρες, αφήνοντας πίσω τα ταμπού έρχονται σε θεραπεία με αίτημα τη διαπραγμάτευση του ρόλου τους. «Αισθάνομαι άχρηστος», «Δε μπορώ να βρω τρόπους να κάνω την οικογένειά μου ευτυχισμένη» ή «Με φοβίζουν οι αλλαγές» είναι μερικά από τα λόγια τους. Αισθάνονται «θολωμένοι», απελπισμένοι, χωρίς στόχο και με δυσκολία κατεύθυνσης. Τους «στοιχίζει» που και η γυναίκα έχει αποκτήσει δύναμη και ίσως φοβούνται μήπως χάσουν την ισχυρή θέση που κατέχουν στην κοινωνία αλλά και την προσοχή των γύρω τους..

Μέθοδος συλλήψεως, αντισυλλήψεως, επιλογής φύλλου με βάσει την Σελήνη



    
   
 

ΤΟΥ ΟΜΗΡΟΥ ΕΡΜΕΙΔΗ

  
Και ενώ αυτή η γνώση μεταφέρθηκε για πολλούς αιώνες, ξαφνικά από τις αρχές του 1900 γίνεται ένας «πετυχημένος» πόλεμος εναντίον της, όπου μέχρι το 1960 με 1970 χάνεται η γνώση αυτή ως προληπτική και ως μια ψευδαίσθηση και τίποτε άλλο. Όλα ισοπεδώνονται και φθάνουμε λίγα χρόνια πριν το 2000, οπότε ανακαλύπτουμε ότι κάτι δεν πάει καλά και κάτι πρέπει να αλλάξουμε για το καλό όλων μας. Διότι αρχίζουν να επιβεβαιώνονται μέσω της Γεωπαθολογίας, ειδικότητος η οποία εις την πατρίδα μας υπάρχει μόνο εις το Πανεπιστήμιο των Πατρών.  



  Έτσι, κάνοντας τρόπο ζωής όλα αυτά που αναφέρονται σε όλα αυτά τα βιβλία και βλέποντας ότι υπάρχει ανταπόκριση εδώ και είκοσι χρόνια τώρα,  σκέφτηκα πως είναι μια ευκαιρία αυτή την ξεχασμένη γνώση να την επαναφέρουμε στην επικαιρότητα μέσω ενός ημερολογίου της Σελήνης [εκδόσεις προσωπική, Περίπλους & Πατάκη ], προσιτού σε όλους. Επαναφέροντας πράγματα που γνώριζαν οι παππούδες μας και οι γιαγιάδες μας αποτίουμε φόρο τιμής σε αυτούς τους ανθρώπους που κάποτε τους «κατηγόρησαν» σαν προληπτικούς ή αγράμματους.



  Έτσι δημιουργήθηκε η ιδέα και στήθηκε το ημερολόγιο της Σελήνης. Ένα ημερολόγιο που δίνει την ευκαιρία στους νέους να γνωρίσουν και τους παλιούς να θυμηθούν τη συνεργασία του ανθρώπου με τη φύση - και κυρίως τη συνεργασία  της Σελήνης - Άρτεμης με τον άνθρωπο - στη διατροφή του, στην εργασία του, μέσα ή έξω από το σπίτι, στην πρόβλεψη του καιρού της επομένης ημέρας ή του επομένου έτους ή ενός σεισμού (!), ή επίσης στην πρόβλεψη για την εγκυμοσύνη μιας γυναίκας αν θα φέρει στον κόσμο αγόρι ή κορίτσι. Μας αποκαλύπτει πράγματα που ήταν γνωστά εις τους παλαιοτέρους με πολλούς τρόπους και σήμερα ή είναι ξεχασμένα ή τα αγνοούμε εντελώς.



Και ενώ αυτή η γνώση μεταφέρθηκε για πολλούς αιώνες, ξαφνικά από τις αρχές του 1900 γίνεται ένας «πετυχημένος» πόλεμος εναντίον της, όπου μέχρι το 1960 με 1970 χάνεται η γνώση αυτή ως προληπτική και ως μια ψευδαίσθηση και τίποτε άλλο. Όλα ισοπεδώνονται και φθάνουμε λίγα χρόνια πριν το 2000, οπότε ανακαλύπτουμε ότι κάτι δεν πάει καλά και κάτι πρέπει να αλλάξουμε για το καλό όλων μας.

Η Σελήνη και οι δυνάμεις της μέσα από αναφορές των αρχαίων



     
moon

[η ανωτέρω φωτογραφία προέρχεται από την ακόλουθη ιστοσελίδα europolitis]

ΤΟΥ ΟΜΗΡΟΥ ΕΡΜΕΙΔΗ


  Ο μεγαλύτερος όλων ήταν ο Ησίοδος, ο οποίος μέσα στο έργο του «Έργα και Ημέραι» αναλύει την κάθε εργασία που γινόταν και δη αγροτική, όπου μας αναφέρει ότι η τάδε εργασία έπρεπε να αρχίσει μόλις ανατέλλει το τάδε αστέρι και να τελειώσει μόλις δύσει το δείνα.

 Το θέρισμα για παράδειγμα, αρχίζει μόλις … οι Πλειάδες οι κόρες του Άτλαντα ανατέλλουν και το όργωμα όταν δύουν, όπου οι ημέρες είναι συγκεκριμένες και όχι στο περίπου (στίχοι 383 – 388). Όταν τελειώνει η ορμή του κοφτερού ήλιου το κάμα του ιδρώτα, μετ’ απ’ το κάρπισμα, όταν βρέξει ο πολυδύναμος Δίας και γίνεται το σώμα των θνητών πολύ πιο ελαφρό, τότε ο Σείριος, το αστέρι λίγο πάνω απ’ το κεφάλι των θανατοτρόφων ανθρώπων, προχωράει κάθε μέρα και πιο πολύ, παίρνει από την νύχτα τότε πιο λίγο απ’ το σκουλήκι τρώγεται το κομμένο απ’ το σίδερο ξύλο και ρίχνει τα φύλλα στη γη και σταματάει το βλαστάρι τότε να υλοτομείς θυμάμενος τη δουλειά στο καιρό της (στίχοι 414 – 423). Εδώ μας αναφέρει, ότι πρέπει να υλοτομούμε μόλις η πρώτη βροχή ρίξει τα φύλλα στη γη, τότε τα ξύλα είναι καλύτερα. Γιατί όπως ο Σείριος τρώει κομμάτια της νύκτας έτσι και το σκουλήκι του ξύλου κάθε μέρα δυσκολεύεται περισσότερο. Ο Σείριος αρχίζει να τρώει από την νύχτα, συγκεκριμένη ημέρα. Βλέπουμε ότι υπάρχουν πολλά παραδείγματα, ήδη στις δύο πρώτες σελίδες όπου από τον στίχο 380 αρχίζουν οι συμβουλές για τις αγροτικές εργασίες. Μπορούμε να σκεφτούμε πόσα τέτοια στοιχεία περιέχει το βιβλίο αυτό του Ησιόδου «Έργα και Ημέραι».


      Υπήρχαν και έργα άλλων συγγραφέων με συμβουλές για τις εργασίες του ανθρώπου, αλλά δεν διασώθηκαν. Απλά, έχουμε αναφορές από άλλους συγγραφείς. Σπουδαίο αλλά και πιο αναλυτικό ήταν η  «Πεντηκοντάδα», η οποία και αυτή δεν διασώθηκε αλλά αναφέρεται από τον Ρωμαίο Ουάρρωνα. Η «Πεντηκοντάδα» ήτο και αυτή ένας θησαυρός, όσον αφορά τις αγροτικές, κτηνοτροφικές εργασίες, αλλά και τις εργασίες στο σπίτι, η αρχή για το μάζεμα των φρούτων αλλά και το σταμάτημα, το μάζεμα των φυτών ή των βοτάνων πότε άρχιζε πότε σταμάταγε αλλά και πότε απαγορευόταν. Φυσικά όλη αυτή η γνώση χάθηκε και δεν ξέρουμε άμα ποτέ βρεθεί κάποιο κομμάτι της μέσα σε όλα αυτά τα «άγνωστα», αδιάβαστα και αμέτρητα που υπάρχουν στις βιβλιοθήκες του Βατικανού, της Βιέννης, της Λειψίας και όσων άλλων ομοίων των.

ΒΑΘΑΙΝΕΙ ΤΟ ΡΗΓΜΑ ΜΕ ΝΑΤΟ ΚΑΙ ΗΠΑ

image010Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης
Την καταπληκτική είδηση ότι η μεγαλύτερη αμερικανική βάση εκτός ΗΠΑ, το γνωστό Ιντζιρλίκ, που έχει παίξει καθοριστικό ρόλο στις εξελίξεις στην Μέση Ανατολή τις τελευταίες δεκαετίες είναι ουσιαστικά υπό “πολιορκία” από την περασμένη Παρασκευή και είναι άγνωστο το πότε θα επανέρθει στην κανονική λειτουργία, μεταδίδουν τα μεγαλύτερα τουρκικά ΜΜΕ.
Όπως αναφέρεται από την περασμένη Παρασκευή 15 Ιουλίου όταν εκδηλώθηκε το πραξικόπημα και ενώ το Ιντζιρλι ήταν ένα από τα κέντρα του πραξικοπήματος, κόπηκε το ρεύμα στην μεγάλη βάση θέτοντας σε κίνδυνο πολλές στρατιωτικές εγκαταστάσεις και από εκείνη την μέρα οι Τούρκοι δεν έχουν ξαναδώσει το ρεύμα στην βάση.
Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο του αμερικανικού υπουργείου Εξωτερικών, Mark Toner, η αμερικανική βάση είναι ουσιαστικά σε μόνιμη πολιορκία από τις τουρκικές δυνάμεις ασφαλείας κάτι το πρωτοφανές για την ιστορία της βάσης, ενώ ο εκπρόσωπος της αμερικανικής στρατιωτικής διοίκησης Ευρώπης, συνταγματάρχης Danny Hernandez, κατήγγειλε ότι δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτή η κατάσταση και ότι η μη ηλεκτρική τροφοδότηση της βάσης ουσιαστικά την έχει θέσει εκτός λειτουργίας.

ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΩΝ ΚΟΜΑΝΤΟΣ ΑΝΑΖΗΤΟΥΝ ΜΕ ΛΥΣΣΑ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ

asker-kapak-fotolar-880Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης
Αυτή είναι η ομάδα των Τούρκων κομάντος που με λύσσα αναζητούν οι τουρκικές αρχές ενώ έχουν εξαπολύσει ένα ανελέητο κυνηγητό σε όλο το μήκος των ακτών του Αιγαίου της Μικράς Ασίας.
Οι Τούρκοι κομάντος κατηγορούνται ότι είναι αυτοί που διενέργησαν την επιχείρηση δολοφονίας του Τούρκου προέδρου Ταγίπ Ερντογάν στην Μαρμαρίδα μια επιχείρηση που τελικά απέτυχε.
Οι πληροφοριες αναφέρουν ότι οι Κομάντος μετά την αποτυχία της επιχείρησης τους κατέφυγαν στην περιοχή της Μούγλας όπου από το πρωί έχουν στηθεί μεγάλα μπλόκα από τις δυνάμεις της τουρκικής ασφάλειας ενώ φωτογραφίες τους κυκλοφορούν ευρέως σε όλη την Τουρκία.

Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΗΣ CIA ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΧΑΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ

75559Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης
Ιδιαίτερα καυστικός για τις εξελίξεις στην Τουρκία ήταν ο αρχηγός της CIA, John Brennan, μιλώντας στο Εθνικό Συμβούλιο Ασφαλείας Πληροφοριών και Συνεργασίας των HΠA, ομολογώντας πως γνώριζαν ότι επίκειται πραξικόπημα στην Τουρκία αλλά δεν μπορούσαν να ξέρουν την χρονική στιγμή που θα ξεσπούσε. Ο John Brennan προέβλεψε ότι από εδώ και πέρα οι εξελίξεις θα τρέχουν και θα προκληθεί ένα επικίνδυνο χάος στην περιοχή.
Η ομολογία αυτή του John Brennan ήδη έχει προκαλέσει έντονα επικριτικά σχόλια από τα τουρκικά ΜΜΕ, ενώ η εφημερίδα Yeni Şafak έγραψε χαρακτηριστικά ότι το πραξικόπημα το επιχείρησαν τρομοκράτες ορμώμενοι από τις ΗΠΑ.
Αυτό το ζήτημα της ανάμειξης των ΗΠΑ στο τουρκικό πραξικόπημα, έχει γίνει θέμα στον τύπο εξ’ αιτίας και μιας δήλωσης του Lawrence Wilkerson, διευθυντή του γραφείου του πρώην υπουργού Εξωτερικών των ΗΠΑ, Colin Pauel, ο οποίος ανέφερε ότι είναι γνωστός ο ρόλος του John Brennan στο αποτυχών πραξικόπημα της Τουρκίας. Σύμφωνα με τις αποκαλύψεις του Wilkerson, η CIA την εποχή του Ρήγκαν είχε οργανώσει 58 μυστικές επιχειρήσεις.

ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΜΑΓΕΙΑ



Αυτό είναι το Ιερό Εξάγραμμο. Το Κόκκινο Τρίγωνο είναι η κατερχόμενη γλώσσα της Χάρης. Το Μπλε Τρίγωνο είναι η ανερχόμενη γλώσσα της Προσευχής. Αυτή η ανταλλαγή , το διπλό δώρο των γλωσσών, η λέξη της διπλής δύναμης - ABRAHADABRA - είναι το σύμβολο του Μεγάλου Έργου και το Μεγάλο Έργο επιτυγχάνεται στη Σιωπή . Αυτό το Έργο επίσης τρώει τον εαυτό του , επιτυγχάνει το δικό του σκοπό, τρέφει τον εργάτη , δεν αφήνει σπόρο, είναι τέλειο από μόνο του.
Κεφάλαιο 69 . Book of Lies




Γράφει ο Φοίβος Καλφόπουλος



Η χαλιναγώγηση της σεξουαλικής δύναμης , η χρήση των μαγικών <<ελιξιρίων>> της, η  καλλιέργεια των ενεργειακών φορτίων της,  απασχόλησε έντονα τους ανθρώπους της Ανατολής όσο και της Δύσης. Ο φαλλός στη συμβολική μορφή του ματιού και το γεννητικό γυναικείο τρίγωνο στη συμβολική μορφή της πυραμίδας δεσπόζουν στη σφραγίδα της Δυτικής αυτοκρατορίας της Αμερικής. Στην αντίπερα όχθη στη περίεργη σχέση αυτού του γεωπολιτικού δίπολου , στις ΕΣΣΔ δέσποζε ένα άλλο σεξομαγικό σύμβολο αυτό του σφυροδρέπανου. Το σφυρί πανάρχαιο φαλλικό σύμβολο ενώ το κυρτό δρεπάνι θηλυκό και σεληνιακό σύμβολο της γονιμότητας της θηλυκής Γαίας.  Προφανώς και κάτι βαθύτερο  κρύβεται στην ερωτική πράξη πέρα από συσπάσεις μερικών μυών και τις εκκρίσεις ορισμένων αδένων .


Οι δημοφιλής έρευνες των Masters & Johnson έχουν δείξει ότι οι γυναίκες επιτυγχάνουν πολύ μεγαλύτερη ικανοποίηση μόνες τους παρά με τη σεξουαλική συνεύρεση παρόλα αυτά κανείς δεν απορεί που οι άντρες ακόμα κατέχουν τα ηνία στις προτιμήσεις τους. Πέρα από τη συναισθηματική αλληλεπίδραση μεταξύ των δύο φύλων άκρως σημαντικό ρόλο παίζει και η ενεργειακή αλληλεπίδραση. Το όνομα αυτής της περιβόητης ενέργειας έχει πάρει απειράριθμα προσωνύμια στο ρου της ιστορίας. Τσι για τους Κινέζους , Πράνα και για τους Ινδουιστές ,Σίβα και Σάκτι στους Ταντριστές ,  Τέλεσμα για τον Ερμη το τρισμέγιστο, Μπάρακα για τους Σουφι, Μούμια για το Παράκελσο, ζωικός μαγνητισμός για το Mesmer ,  Od για το Reichenbach ,Λίμπιντο για το Freud (πριν το μετανιώσει) και Οργόνη για το Reich είναι μόνο μερικά από τα πάμπολλα ονόματα που εφευρέθηκαν για να περιγράψουν αυτό το περίεργο ηλεκτρισμό που ορισμένες φορές διαπερνάει το ανθρώπινο σώμα. Μεγάλο μέρος της σεξουαλικής μαγείας επικεντρώνεται στη φόρτιση αυτής τη ενέργειας που προκαλεί η ένωση των δύο αντίθετων ελκυόμενων πόλων , του αρσενικού και του θηλυκού...

Η πραγματική μαγεία είναι ένας λεπτός και επιδέξιος τρόπος χειρισμού των αισθήσεων.


Πηγή της γυναικείας δύναμης είναι η μήτρα. 
Οι γυναίκες ονειρεύονται με τη μήτρα ή μάλλον από τη μήτρα. 
Το γεγονός και μόνο ότι διαθέτουν μήτρα τις κάνει ιδανικούς ονειρευτές.
 Η μήτρα είναι το κέντρο της δημιουργικής μας ενέργειας σε σημείο που, αν δεν υπήρχαν πια άντρες στον κόσμο, οι γυναίκες θα συνέχιζαν να αναπαράγονται. 
Από τη στιγμή λοιπόν που οι γυναίκες έχουν τη δυνατότητα αλλά και τα όργανα για αναπαραγωγή, μπορούν επίσης να δημιουργήσουν όνειρα, με τα ίδια πάντα όργανα.

Το να είσαι μάγος δεν είναι δύσκολο. Το να είσαι άνθρωπος της Γνώσης είναι διαφορετικό. 

Ορισμένοι μάγοι περιμένουν μια ολόκληρη ζωή για να πετύχουν κάτι τέτοιο. 
Ο άνθρωπος της γνώσης είναι ηγέτης. 
Οι μάγοι χρειάζονται τους ηγέτες για να τους οδηγούν μέσα στο άγνωστο.

Ελληνικός τουρισμός: «Όλα τα είχε η Μαριορή το πραξικόπημα της έλειπε» – Βαθιά «βουτιά» ακόμα και στην Μύκονο!

ΜΙΑ ΧΑΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΠΛΟΚΑΡΕΙ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΕΣΤΩ ΓΙΑ ΣΥΜΒΟΛΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

του Πέτρου Αναστασίου

Δυσοίωνα είναι τα στοιχεία του πρώτου εξαμήνου στην χώρα, σε σημείο που να απειλείται η πρόβλεψη για, μικρή συμβολική, έστω, ανάπτυξη στο τέλος του έτους.
Για την ανάσχεση του τουριστικού ρεύματος, υπάρχουν πολλοί παράγοντες, βασικά εξωγενείς:
Η περιοχή «έβραζε», αεροπλάνα έπεφταν σε απόσταση αναπνοής για τα τουριστικά δεδομένα, λόγω τρομοκρατικών ενεργειών, οι εικόνες με τους εκατοντάδες χιλιάδες παράνομους μεταναστες και πρόσφυγες να κατακλύζουν τα νησιά του Αιγαίου, έπαιζαν όλο τον προηγούμενο χρόνο στις τηλεοράσεις Ευρώπης και ΗΠΑ, η οικονομική κρίση είναι πανταχού παρούσα πλέον κλπ. κλπ.
Και αν υπήρχαν πριν προβλήματα και η περιοχή έδινε την εικόνα του «ενεργού ηφαιστείου» στον κάτοικο του Κεντάκι ή του Μόντρεαλ ή του Σάο Πάολο, ή, ή, ή, μετά το αιματηρό τουρκικό πραξικόπημα και την εξίσου αιματηρή καταστολή του η περιοχή δείχνει την εικόνα «ηφαιστείου» που έχει εκραγεί!
Με ότι αυτό συνεπάγεται για τον τουρισμό. 
Πόσο τουρισμό να προσελκύσει μία χώρα που γειτνιάζουν όλα τα νησιά της με μία άλλη που στέλνει εκατομμύρια πρόσφυγες σε αυτά τα νησιά και πλέον στέλνει και… πραξικοπηματίες;

Ο ΗΛΙΟΣ. ΑΠΟ ΓΩΝΙΕΣ ΤΟΥ ΗΛΙΑΚΟΥ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

Ίσως πια, στο μυαλό μας να έχουμε εικόνες από τους πλανήτες του ηλιακού μας συστήματος. Τα διαστημικά ταξίδια άλλωστε, επανδρωμένων ή μη σκαφών, έχουν βοηθήσει την ζωηρή φαντασία μας.
Ωστόσο, πως θα σου φαινόταν να μπορώ να σου δείξω τη θέα του ήλιου από οικόπεδα με καταπληκτική θέα που δεν είναι στην… γη;
Ό,τι θα δεις από ‘δω και κάτω, είναι η δουλειά του Ron Miller, που προσπάθησε να αποτυπώσει τη θέα του ήλιου από πλανήτες, δορυφόρους και λοιπά ουράνια σώματα της γειτονιάς μας. Της ευρύτερης γειτονιάς μας.
01-sun-seen-from-mercury
Ο ήλιος όπως φαίνεται από τον Ερμή, 58 εκατομμύρια χιλιόμετρα από την επιφάνειά του.
02-sun-seen-from-venus
Ο ήλιος από την Αφροδίτη. Σε απόσταση 108 εκατομμυρίων χιλιομέτρων, μια μέρα με… λιακάδα μοιάζει κάπως έτσι, στην ηφαιστειακή της επιφάνεια και στην γεμάτη διοξείδιο του άνθρακα ατμόσφαιρά της. 
03-sun-seen-from-the-earth-t
Για να σας εντυπωσιάσουμε, ο ήλιος απ’ την Γη, την ώρα μιας απ’ τις εκλείψεις του. Στα 150 εκατομμύρια χιλιόμετρα μακριά, το αστέρι του συστήματός μας, επέτρεψε τη ζωή την ίδια. 

1. Τα βότανα στην εποχή μας δεν αποκαθιστούν την υγεία στον άνθρωπο....Η ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ!



Μέρος Πρώτο...

Ας έλθω όμως στο θέμα των βοτάνων, που ενδιαφέρει κάποιους ανθρώπους.

Έως ώρας, όσοι τα έπαιρναν με μια τακτικότητα, το έκαναν για να ενισχύουν τον οργανισμό στις μεταβολιστικές του δράσεις.

Μάθετε, λοιπόν, ότι σήμερα πολλές από τις συστατικές ουσίες των θεραπευτικών φυτών έχουν απωλέσει την δυνατότητά τους να ενισχύουν τον ανθρώπινο οργανισμό.

Από την άλλη, όμως, έχει χάσει και ο ίδιος ο άνθρωπος την ισορροπημένη φυσιογενετική κατάσταση που διέθετε πριν, ως μεταβολιστική οριοθέτηση για την αντίσταση και σταθεροποίηση της υγείας.

Αυτό τι ακριβώς σημαίνει;

Αρκετά βότανα έχουν χάσει σήμερα την δραστικότητα των συστατικών τους στοιχείων, εκείνων που ενίσχυαν - προσέξτε, ενίσχυαν - την βιολογική οργάνωση που είναι απαραίτητη για τους μεταβολισμούς ενός οργανισμού.

Λέγω <<ενίσχυαν>>, διότι παλαιότερα ο οργανισμός ήταν κατά το πλείστον σε θέση να λαμβάνει μέτρα για να αποκαταστήσει αφ ' εαυτού την κάθε ασθενοπάθεια.

Παράλληλα, ο άνθρωπος της σημερινής εποχής, που μεταλαβαίνει καθημερινά την μόλυνση της ατμόσφαιρας και της τροφής του, έχει απωλέσει την αντιστασιακή δύναμη της βιολογικής του συστοιχείωσης.

Έτσι, άνθρωποι και φυτικά ενισχυτικά συστατικά έχασαν την ισοσταθμική τους θέση, που είχε καταγραφεί ως προδιαγραφή της συντήρησης των οργανισμών της Γης κατά τον ερχομό τους.

Αυτό σημαίνει ότι κάποια βότανα δεν μπορούν να συμπαρασταθούν πλέον απόλυτα στον οργανισμό, δεν μπορούν να συμβάλουν, ώστε αυτός να έχει καλούς μεταβολισμούς.

Ο άνθρωπος δεν ανέπτυξε την δυνατότητα να αντιλαμβάνεται την αντινομική (αρνητική) κατάσταση της Φύσης, που έρχεται σαν μια συμπυκνωμένην αιθερική εισβολή μέσα στον οργα

Ήφαιστος, ο άγνωστος Θεός και δημιουργός του ανθρώπινου γένους




Οι Ολύμπιοι θεοί, ενώ ήταν πλασμένοι από τους αρχαίους Έλληνες με ανθρώπινη μορφή και ανθρώπινο σώμα, διακρίνονταν για την εξαιρετική τους ομορφιά. Τα μαλλιά και το πρόσωπό τους ακτινοβολούσαν και η μορφή τους μπορούσε να μαγέψει και να γαληνέψει και τα πιο άγρια θηρία της φύσης. Τα σώματά τους ήταν αρμονικά πλασμένα με τις τελειότερες αναλογίες.

Όμως ανάμεσά τους ζούσε και ένας θεός που εκτός από την ακατανίκητη δύναμή του και την αθανασία του, δεν έμοιαζε καθόλου με τους υπόλοιπους.  Αυτός ήταν ο Ηφαιστος, ο θεος προστάτης της φωτιάς, της σιδηρουργίας των πέτρινων κατασκευών και της γλυπτικής. Γιος του Δία και της Ήρας από τη γέννηση του ακόμη γνώρισε την εγκατάλειψη, τον εκδιωγμό και την περιφρόνηση. 

Ο Ήφαιστος είναι ο πιο άσχημος από τους θεούς, μαυριδερός και κουτσός τόσο που η αποκρουστική του όψη τον κάνει ανεπιθύμητο μεταξύ των υπολοίπων Ολύμπιων θεών. Παρουσιαζόταν με παχιά και μακριά γενειάδα, με χοντρά και άσχημα χαρακτηριστικά. Επιπλέον, ήταν κοντός και χοντρός, με αδύναμα πόδια που δεν μπορούσαν να συγκρατήσουν εύκολα το βάρος του. Είχε δασύτριχο στήθος και τα μπράτσα του ήταν τεράστια από τη συνεχή δουλειά στο εργαστήρι του.

 Σχετικά με τα πρώτα χρόνια της ζωής του και την αναπηρία που αντιμετώπιζε στο πόδι του,δίνονται πολλές και ποικίλες εξηγήσεις. Μια παράδοση μας αναφέρει ότι η Ήρα μόλις γέννησε τον Ήφαιστο πάνω στον Όλυμπο,ζήτησε να δει το μωρό της. Μόλις όμως αντίκρισε το κουτσό και μαυριδερό βρέφος που της παρουσίασαν έγινε έξω φρενών. Πώς ήταν δυνατόν να γεννήσει αυτή, μια πανέμορφη θεά, ένα τόσο άσχημο μωρό; Σκέφτηκε ότι δε θα μπορούσε με κανένα τρόπο ν' αντιμετωπίσει τις κοροϊδίες των υπόλοιπων θεών και τα ειρωνικά τους γέλια.

Έτσι λοιπόν άρπαξε μανιασμένη το μωρό και το πέταξε από τον Όλυμπο. Ο Ήφαιστος κατέληξε στον Ωκεανό. Εκεί τον βρήκαν και τον περιμάζεψαν η Θέτιδα και η Ευρυνόμη. Ο Ήφαιστος πέρασε μαζί τους τα εννιά πρώτα χρόνια της ζωής του, σε μια θαλάσσια σπηλιά, το παλάτι του Νηρέα. Με τα κοράλλια και τα μαργαριτάρια ο Ήφαιστος έφτιαχνε θαυμαστά κοσμήματα στις θεές που τον προστάτευαν. Έτσι τους έδειχνε την αγάπη και την ευγνωμοσύνη του.

 Ένας άλλος μύθος διηγείται ότι ο Ήφαιστος έπαθε το ατυχές γεγονός σε μεγαλύτερη ηλικία. Ήταν μια μέρα, όπως πολλές άλλες, που το θεϊκό ζευγάρι ο Δίας και η Ήρα μάλωναν. Οι φωνές της πρώτης θεάς αντηχούσαν σ' ολόκληρο τον Όλυμπο και προκαλούσαν τα σχόλια των υπολοίπων. Δεν μπορούσε να διανοηθεί πώς κατάφερε ο σύζυγός της, παρόλες τις δικές της προσπάθειες να τον παρακολουθεί συνέχεια, να συνάψει ερωτικές σχέσεις με μια θνητή, την Αλκμήνη. Το χειρότερο απ' όλα ήταν ότι απέκτησε μαζί της κι ένα γιο, τον Ηρακλή. Ο Δίας άρχισε ν' αστράφτει και να βροντά από τα νεύρα του· δεν άντεχε άλλο την αρρωστημένη ζήλια της Ήρας. 

Ο θεός Ύπνος στην μυθολογία



Ο θεός Ύπνος σύμφωνα με τους Αρχαίους Έλληνες είναι γιος της Νύχτας και του Ερέβους. Τον φαντάζονταν νέο, ωραίο, με φτερά στους ώμους, να αποκοιμίζει τους κουρασμένους καθώς τους ραντίζει με ένα κλαδί μουσκεμένο από τη δροσιά της λήθης ή καθώς τους ποτίζει από ένα κέρας υπνωτικούς χυμούς ή απλά κουνώντας τα φτερά του.

Η δύναμη του θεού Ύπνου είναι πολύ μεγάλη. Μπορεί να κοιμίσει όλους τους θεούς και όλους τους ανθρώπους. Μάλιστα κοίμισε ακόμα και τον αρχηγό των θεών, τον Δία, παρά τη θέλησή του, ύστερα από πιέσεις της θεάς Ήρας η οποία ήθελε να επηρεάσει την εξέλιξη του Τρωικού Πολέμου.

Η Ήρα επισκέπτεται τον Ύπνο στη Λήμνο πού κατοικούσε. Τον προσφωνεί «άνακτα» (άρχοντα, βασιλιά) όλων των θεών και των ανθρώπων, για να τον πείσει, αλλά ο Ύπνος το σκέφτεται να τα βάλει με τον Δία, διότι είχαν προηγούμενα από το παρελθόν. Πείθεται να το κάνει, αφού όμως πρώτα η Ήρα του ορκίστηκε να τον παντρέψει με μία από τις νεότερες Χάριτες, την γλυκιά Πασιθέη, πού τόσο επιθυμούσε. Ο Ύπνος με την Ήρα αναχωρούν μαζί για να βρουν το Δία. Η Ήρα σκορπάει στην καρδιά του Δία «γλυκιά αγάπη και επιθυμία» και ο Ύπνος μεταμορφωμένος σε πουλί, τον αποκοιμίζει.
Να σημειώσουμε ότι η Πασιθέη είναι η θεά της χαλάρωσης και της ξεκούρασης, και έτσι καταλαβαίνουμε γιατί είναι τόσο πολύ επιθυμητή στον θεό Ύπνο !

Ο Ύπνος με την αγαπημένη του Πασιθέη, έκαναν παιδιά τους Όνειρους, που φυσικά ακολούθησαν την οικογενειακή επιχείρηση! Τα αδέρφια οι Όνειροι είναι: ο Μορφεύς, ο Ίκελος, ο Φοβήτωρ και ο Φάντασος. Όλοι μαζί ονομάζονται "Όνειροι" και είναι οι θεοί των ονείρων. Κατοικούσαν στις ακτές του ωκεανού, στη Δύση, σε ένα σπήλαιο κοντά στα σύνορα του Άδη. Οι όνειροι, έστελναν τα όνειρα στους θνητούς, μέσα από δύο πύλες που βρίσκονταν εκεί. Η μία πύλη ήταν φτιαγμένη από Κέρατο, και με αυτή έστελναν τα αληθινά όνειρα (προμηνύματα), ενώ με τη δεύτερη που ήταν φτιαγμένη από Ελεφαντόδοντο, έστελναν τα ψεύτικα όνειρα.

Όπου υπάρχει αγάπη, ο νόμος δεν έχει θέση



"Η θέσπιση νόμων που διέπουν τις ανθρώπινες σχέσεις είναι αναγκαία, επειδή δεν έχει ακόμη κατοικήσει μέσα στις ψυχές η αγάπη. Όταν μάθουν τι είναι η αληθινή αγάπη, όταν θα ζουν απ’ αυτήν και μέσα σ’ αυτήν, δεν θα χρειάζεται να τους θυμίζουν συνεχώς οι νόμοι τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνουν: Θα το κάνουν, επειδή θα βρίσκουν από μόνοι τους πώς να εναρμονιστούν μεταξύ τους.

Η αγάπη είναι η μοναδική εκείνη δύναμη που οργανώνει τα πράγματα, που τα κάνει να αναπτύσσονται και να ανθίζουν.

''αυτό που άλλαξε τον κόσμο δεν ήταν η ουτοπία, ήταν η αναγκαιότητα''




Οφείλω να σας πω μια κακή είδηση: εγώ δεν είμαι ουτοπιστής. Και μια χειρότερη είδηση: Θεωρώ την έννοια της ουτοπίας ανώφελη και αρνητική, όπως είναι και η ιδέα ότι μετά τον θάνατό μας πηγαίνουμε στον παράδεισο. Θα προσπαθήσω να δείξω στη συνέχεια ότι υπάρχει ένα ζήτημα που είναι οργανικά συνδεδεμένο με την ουτοπία ή με την ουτοπική σκέψη ή με τη διακαή επιθυμία της ανθρώπινης ύπαρξης να βελτιώνει τη ζωή της όχι μόνον υλικά αλλά και πνευματικά και ηθικά: η αναζωογόνηση, η εκ νέου επινόηση της δημοκρατίας. Πριν μιλήσουμε για τον Δον Κιχώτη, πρέπει να πούμε ότι για τα 5 δισεκατομμύρια πρόσωπα που ζουν μέσα στην αθλιότητα η λέξη ουτοπία δεν σημαίνει απολύτως τίποτα (...).

Στην πραγματικότητα, ο Δον Κιχώτης δεν είναι ουτοπιστής. Στο βάθος είναι ένας πραγματιστής με την καλύτερη έννοια της λέξης, γιατί αυτή η λέξη μπορεί να έχει και ένα καλό νόημα. Σίγουρα οι λέξεις είναι κακότυχες. Τις κάνουμε ό,τι θέλουμε. Οταν λέω ότι δεν είμαι ουτοπιστής, οφείλω να πω με κάθε ειλικρίνεια ότι δεν μου αρέσει ο λόγος περί ουτοπίας, επειδή είναι ένας λόγος περί αυτού που δεν υπάρχει.

Ουτοπία, όπως όλοι γνωρίζουμε, είναι ένας ου-τόπος. Δεν γνωρίζουμε ποιος είναι ο δρόμος για να φτάσουμε μέχρι εκεί, ούτε το πότε θα φτάσουμε, ούτε το αν θα φτάσουμε, αλλά το χειρότερο είναι η τρομερή παρεξήγηση στην οποία πέφτουν όλοι όσοι μιλούν για ουτοπία. Στο βάθος ουτοπία πρακτικά σημαίνει ότι εγώ, ως μέλος ενός συνόλου, χρειάζομαι ορισμένα πράγματα, αλλά έχω επίγνωση του ότι δεν μπορώ να τα έχω τώρα -επειδή οι εχθροί είναι πιο ισχυροί, επειδή μου λείπουν τα μέσα, επειδή οι καρποί δεν είναι ώριμοι- και επομένως λέω: καλά, αφού δεν μπορώ να τα έχω τώρα, θα τα αποκτήσω κάποτε. (...)

Η μεγάλη παρεξήγηση στην οποία πέφτουμε όλοι είναι ότι τοποθετώντας στο μέλλον εκείνο που χρειαζόμαστε σήμερα -αλλά που σήμερα δεν μπορούμε να το έχουμε επειδή μας λείπουν τα μέσα- ξεχνάμε κάτι πολύ απλό: αν αυτό που εμείς επιθυμούμε τώρα μπορούσε να υλοποιηθεί το 2043 ή σε 100-150 χρόνια, αν αυτό που για μας τώρα θα ήταν θαυμάσιο, η υλοποιημένη ουτοπία που θα μπορούσαν να έχουν σε 100-150 χρόνια οι απόγονοί μας, ποιος μας εγγυάται ότι θα τους ενδιαφέρει αυτό για το οποίο ενδιαφερόμαστε εμείς σήμερα;

Εγώ νομίζω, πιο απλά, λιγότερο ρητορικά και, αν μου το επιτρέπετε, λιγότερο δημαγωγικά, ότι ο μοναδικός τόπος στον οποίο πραγματικά η εργασία μας μπορεί να έχει αποτέλεσμα και αυτό το αποτέλεσμα μπορεί να αναγνωριστεί, να συζητηθεί και να αμφισβητηθεί από μας, είναι η αυριανή μέρα. Το αύριο είναι η ουτοπία μας. Και με την εργασία που κάνουμε σήμερα, με τις μικρές μας ζωές και με τις σχετικές ελπίδες μας ότι αύριο θα είμαστε όλοι ζωντανοί, θα οικοδομηθεί το αύριο. Ας μη σκεφτόμαστε την ουτοπία.

Οταν ο Μπόρχες γράφει το «Πιέρ Μενάρ, συγγραφέας του Δον Κιχώτη», μιλάει για έναν άνθρωπο ο οποίος αφοσιώνεται στο καθήκον να γράψει τον Δον Κιχώτη παρά το γεγονός ότι αυτός έχει ήδη γραφτεί. Και τον γράφει με τα ίδια ακριβώς λόγια που χρησιμοποίησε ο Θερβάντες. Ενα καθήκον τόσο γιγάντιο, που παραμένει ατελές. Αλλά ο Μπόρχες εστιάζει στο γεγονός ότι ο Πιέρ Μενάρ έγραψε ένα διαφορετικό βιβλίο. Γιατί η λέξη δικαιοσύνη, για παράδειγμα, δεν σήμαινε για τον Θερβάντες, στα τέλη του 16ου και στις αρχές του 17ου αιώνα, αυτό που σημαίνει για μας σήμερα.