Παρασκευή 25 Μαρτίου 2016

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ ΑΠΑΤΗΣ ΤΩΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΧΤΥΠΗΜΑΤΩΝ ΣΤΙΣ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ {ΦΩΤΟ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ}

Μέσα σε δύο ώρες από την είδηση ​​των επιθέσεων της Τρίτης στις Βρυξέλλες , κάποια βίντεο εμφανίστηκαν στα μεγαλύτερα τηλεοπτικά δίκτυα παγκοσμίως, τα οποία φέρεται να είναι από κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης που δείχνει εκρήξεις στο τρένο και το αεροδρόμιο στις Βρυξέλλες.



Η Αθέατη γνώση σας παρουσιάζει όλες τις ενδείξεις για το υποτιθέμενο τρομοκρατικό χτύπημα των Τζιχαντιστών στις Βρυξέλλες το οποίο ήταν μια φάρσα.

Η γυναίκα που βλέπετε στην παρακάτω φωτογραφία είναι μια ηθοποιός κρίσης η οποία είχε βρεθεί <<εντελώς τυχαία>> και σε αντίστοιχα τρομοκρατικά χτυπήματα των Illuminati στην Αουρόρα, Βοστώνη, Σάντι Χούκ και φέτος στο Παρίσι.









Δείτε πόσο μοιάζουν οι παραπάνω φωτό, με την ηθοποιό (βλέπε φωτό παρακάτω) που έπαιξε τον ρόλο της τραυματισμένης σε μια άσκηση που έγινε στο λονδίνο τον περασμένο μήνα. Την συγκεκριμένη στιγμή βλέπετε τη γυναίκα να γελάει γνωρίζοντας ότι πρόκειται για άσκηση. Λεπτομέρειες για αυτή την άσκηση θα σας παρουσιάσουμε στο άρθρο αυτό.

Κέτεβαν Καρντάβα – Ποια είναι η «αθάνατη» δημοσιογράφος που τράβηξε τις φωτογραφίες;





Oι φωτογραφίες της Κέτεβαν Καρντάβα από τις τρομοκρατικές επιθέσεις στις Βρυξέλλες έκαναν τον γύρο του κόσμου και σχολιάστηκαν έντονα

Η νεαρή, άγνωστη σε μας ως τώρα, δημοσιογράφος της δημόσιας τηλεόρασης της Γεωργίας ταξίδευε προς Γενεύη για να γράψει για τις συνομιλίες μεταξύ της Ρωσίας και της χώρας της, «βρέθηκε» την ώρα της έκρηξης στο αεροδρόμιο και πήρε κάποιες φωτογραφίες επί τόπου, λίγα μέτρα από την έκρηξη, χωρίς να πάθει ούτε μια γρατζουνιά!
Αυτή η φωτογραφία, καθώς και εκείνη του μπασκετμπολίστα Σεμπάστιαν Μπελίν, ο οποίος τραυματίστηκε και έπεσε στο πάτωμα του αεροδρομίου, μέσα στα αίματα, είναι δικές της και τις ανέβασε στο Facebook. Από εκεί τις “πήραν” όλα τα ΜΜΕ (όλη μέρα παρακολουθούν τα προφίλ, φαίνεται!)

Η ημίγυμνη κοπέλα “έχασε” το πουκάμισο από το οστικό κύμα, λένε (ούτε ο Κόπερφιλντ δεν μπορεί να κάνει τέτοιο τρικ) όμως η δημοσιογράφος όχι μόνο δεν έχασε κάτι, αντιθέτως, κέρδισε παγκόσμια προβολή:

ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΕΣ ΝΑ ΣΕ ΑΛΛΑΞΟΥΝ;

Δαμάσκου Ευαγγελία

ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΕΣ ΝΑ ΣΕ ΑΛΛΑΞΟΥΝ; 

 Όλοι μας έχουμε βρεθεί σε καταστάσεις όπου έχουμε πονέσει. Όλοι μας έχουμε πονέσει από άλλους ανθρώπους. Όλοι μας έχουμε γνωρίσει εκείνο το σκληρό πρόσωπο των ανθρώπων. Εκείνο που μας μάτωσε την καρδιά. Εκείνο που μας πλήγωσε, που μας άλλαξε.
Μας άλλαξε.
Και ξυπνάς μια μέρα και δεν είσαι ο ίδιος. Κοιτάς την ψυχή σου και δεν είναι η ίδια. Κάτι έχει σκληρύνει, κάτι έχει παγώσει. Ένας χωρισμός, μία προδοσία, μία εγκατάλειψη και πολλά άλλα είναι εκείνα που μας οδηγούν στην απομόνωση. Είναι σαν αγκάθια που μας τρυπάνε κάθε μέρα ξανά και ξανά και παρατηρείς ότι άλλαξες, παρατηρείς ότι πλέον δεν κουβαλάς την ίδια ευαισθησία που είχες όταν ήσουν μικρός/η.

Και αναρωτιέσαι γιατί επέτρεψες να στο κάνουν αυτό. Γιατί άφησες να σε αλλάξουν; Να σε επηρεάσουν;
Γιατί μόνο έτσι μπόρεσες να επιβιώσεις από τους ανθρώπους. Από τον πόνο που σου προκάλεσαν. Μόνο έτσι μπόρεσες να προχωρήσεις.

Δυστυχώς πάντα πίστευα ότι είμαστε το χειρότερο είδος πάνω στη γη και πάντα έδινα το προβάδισμα σε άλλες ψυχές όπως τα ζώα. Ζούμε σε έναν κόσμο που το μόνο που ξέρει να κάνει είναι να βρίσκει τα ελαττώματα των άλλων και να πατάει σε αυτά.

Είναι έτσι όμως πραγματικά;

Πώς απέδειξαν οι Ελληνίδες την ανδρεία τους το 1821;


«Ψυχή μεγάλη και γλυκειά μετά χαράς σ΄ το λέω,
θαυμάζω τες γυναίκες μας και στ΄ όνομά τους μνέω».

(Στίχοι του Διονύσιου Σολωμού, που εξυμνούν την προσφορά της Ελληνίδας στον εθνικό ξεσηκωμό του 1821).

Η ανδρεία είναι μόνο γένους αρσενικού; Στην Ελλάδα, την ώρα της ανάγκης – και όχι μόνο, η ανδρεία γίνεται και γυναικείο προσόν. Τα παραδείγματα είναι πολλά: Στην επανάσταση του 1821 εμφανίστηκαν στο προσκήνιο γυναίκες που το έλεγε πραγματικά η καρδιά τους. Ατρόμητες και ικανές, δεν άφησαν τη γυναικεία τους φύση να βάλει όρια και φραγμούς στη δίκαιη απαίτησή τους για ελευθερία και αυτονομία. Αυτό σημαίνει ότι η γυναίκα φιλόπατρις μπορεί άνετα να κάνει την υπέρβαση και να ξεδιπλώσει τις στρατηγικές της ικανότητες, αρκεί να μην συμβιβαστεί με τον φόβο.

Γενναίες καπετάνισσες

Ανάμεσα στους άντρες μαχητές, καπετάνισσες έπαιρναν μέρος σε στρατιωτικά συμβούλια, χειρίζονταν τα όπλα με δεξιοτεχνία (καταπλήσσοντας τους πάντες), αρματώνονταν και πολεμούσαν με λύσσα πριν καλά-καλά στεγνώσει το δάκρυ τους για τον χαμό των παιδιών τους. Ας θυμηθούμε κάποιες από αυτές.

Λασκαρίνα Μπουμπουλίνα

Δυναμική και ανεξάρτητη καπετάνισσα, υπήρξε «η αμαζόνιος διακόσμησις του πολεμικού πίνακος του 1821». Όλη η Ευρώπη έμεινε έκπληκτη από την πολεμική της δράση και την αφοσίωσή της στην πατρίδα. Δίκαια ονομάστηκε θηλυκός Κολοκοτρώνης (λένε ότι δεν άφηνε ποτέ το σπαθί της).

ΚΥΝΕΣ ΑΡΓΟΙ ΕΠΟΝΤΟ = 1434[3] = ΚΥΝΟΣ ΑΓΙΟ ΕΡΠΕΤΟΝ




Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΘΑΝΑΤΩΝ 
Η αποκωδικοποίηση της Ομηρικής Οδύσσειας.
βιβλίο Βήτα
Βασίλης .Ι.Λυκιαρδοπουλος
Στίχος β11 της ΟΔΥΣΣΕΙΑΣ – ΑΡΧΑΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ και ΕΡΜΗΝΕΙΑ του στίχου σύμφωνα με την εκδοχή που αφορούσε τους απογόνους των Δωριέων του 840 π.χ.
Στίχος [β11].- ουκ οίος , αμα τω γε κυνες πόδας αργοί εποντο
Στίχος [β11].- Όχι μόνος του , τον ακολουθουσαν γοργοπόδαροι σκύλοι.
Ερμηνεία του στίχου β11 σύμφωνα με την ΥΠΟΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ πως η ΟΔΥΣΣΕΙΑ είναι μήνυμα εξωγήινου πολιτισμού προς την ανθρώπινη κοινωνία του σήμερα.
ΚΥΝΕΣ ΑΡΓΟΙ ΕΠΟΝΤΟ = 1434[3] = ΚΥΝΟΣ ΑΓΙΟ ΕΡΠΕΤΟΝ
Ο στίχος β11
[β11].-ουκ οίος , αμα τω γε κυνες πόδας αργοί εποντο
[Όχι μόνος του , τον ακολουθουσαν γοργοπόδαροι σκύλοι]

Το αστρικό σύστημα Μέγας κύων = Μέγας Σκύλος.
Όπως θα δούμε στην συνέχεια η μεγάλη συμπαντική κύρτωση του διαστημικού μανδύα της «γειτονιάς» μας λαμβάνει χώρα σε αυτό το αστρικό σύστημα.

Το κυρτωμένο σύμπαν είναι αυτό που δημιουργεί τις προϋποθέσεις ύπαρξης των ηλεκτρομαγνητικών πτυχών του διαστημικού χιτώνα [Ο.Π.] , αυτοί επιτρέπουν την ταχεία επικοινωνία μεταξύ των Ουρανίων σωμάτων.

Εκεί υπάρχει ο Σείριος που ελέγχει αυτόν τον συγκοινωνιακό κόμβο. Δεν γνωρίζουμε μέχρι στιγμής τον αριθμό των Ο.Π. που ελέγχονται από τους εξωγήινους του Σείριου. Όλα δείχνουν όμως πως είναι αρκετοί ,ώστε να καταστήσουν τον εκαστοτε άρχοντα του Σείριου βασιλέα ολόκληρης της «γειτονιάς», που συμπεριλαμβάνει και τον δικό μας πλανήτη με το αστρικό του σύστημα.
Είναι σαν να πληρώνεις διόδια στους Σειριους για να μετακινηθείς στον υπόλοιπο γαλαξία.
Συμπέρασμα, όποιος ελέγχει τους συγκοινωνιακούς κόμβους του διαστήματος κυβερνά στη γειτονιά του.
Με αυτή την ιδιότητα του, ο άρχοντας του Σείριου, μετά την επιτυχημένη εκστρατεία του στον πόλεμο με τον τριγωνικό γαλαξία ,αποδέχτηκε το δωρο του Δια που ήταν ο πλανήτης Γη και το αστρικό της σύστημα για εκμετάλλευση για 2.592.000 χρόνια, δηλαδή, [100] εκατό Μεγάλους Ενιαυτούς.
Δεκάδες εξωγήινες αποστολές εγκαταστάθηκαν στη ΓΗ.
Οι εξωγήινοι Σειριοι εγκαταστάθηκαν στην περιοχή της Αιγύπτου. Για όλα τα μνημεία που υπάρχουν στην Αίγυπτο και είναι κτισμένα πριν το 2320 π.χ. η έτος [1] ένα του Κριού υπεύθυνοι είναι αυτοί. Μετά ήρθε η θεά Αθηνά.
Το θέμα με τους εξωγήινους Σειριους όπως μας αποκαλύπτει ο Όμηρος είναι πως αγαπούν υπερβολικά τις τερατογεννησεις .

Η ΑΡΩΓΗ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΔΡΕΣ ΤΟΥ ΑΡΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΣΤΟ ΣΕΙΡΙΟ






Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΘΑΝΑΤΩΝ 
Η αποκωδικοποίηση της Ομηρικής Οδύσσειας.
βιβλίο Βήτα
Βασίλης .Ι.Λυκιαρδοπουλος

Στίχος β10 της ΟΔΥΣΣΕΙΑΣ – ΑΡΧΑΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ και ΕΡΜΗΝΕΙΑ του στίχου σύμφωνα με την εκδοχή που αφορούσε τους απογόνους των Δωριέων του 840 π.χ.

Στίχος [β10].- βη ‘ρ’ ιμεν εις αγορην , παλάμη δ’εχε χαλκεον εγχος.
Στίχος [β10].- Ξεκίνησε για την συνέλευση ,κρατώντας στο χέρι του χάλκινο δόρυ.

Ερμηνεία του στίχου β10 σύμφωνα με την ΥΠΟΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ πως η ΟΔΥΣΣΕΙΑ είναι μήνυμα εξωγήινου πολιτισμού προς την ανθρώπινη κοινωνία του σήμερα.

Η ΑΡΩΓΗ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΔΡΕΣ ΤΟΥ ΑΡΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΣΤΟ ΣΕΙΡΙΟ

Στιχος [β10 [1].-βη ‘ρ’ ιμεν εις αγορην ,
[Ξεκίνησε για την συνέλευση ]

 
Ο Όμηρος γίνεται κουραστικός καταθέτοντας ξανά και ξανά κάθε λεπτομέρεια του μελλοντικού σχεδιασμού αυτής της συνάντησης .Το ίδιο κάνει στα πάντα όλα όσα περιγράφει.

Ένας από λόγους, αυτού του είδους καταγραφής των γεγονότων εκ μέρους του, είναι η εξάλειψη της περίπτωσης να θεωρηθούν συμπτώσεις . Αφαιρει, δηλαδή ,την δυνατότητα αμφισβήτησης των κειμένων του από κάθε καλόβουλο ,η κακόβουλο σύγχρονο σκεπτικιστή.

Η συνάντηση είναι Όρος της συμφωνίας Δια –Ποσειδώνα και είναι απόλυτα σημαντική για εμάς , εκεί θα κριθούμε για το αν είμαστε ικανοί να ανήκουμε στην γαλαξιακή οικογένεια, η όχι. 

Ο Ομηρικός στίχος προσφέρει μερικές νέες πληροφορίες που πηγάζουν κυρίως από τον αναγραμματισμό της λέξεως [αγορην]. 

Μαθαίνουμε λοιπόν, πως η ανθρωπινή κοινότητα [Τηλέμαχος] θα πραγματοποιήσει το ταξίδι στο αστρικό σύστημα του Σείριου μόνη της, χωρίς καμιά βοήθεια από κανέναν. Το πλήρωμα του αστρικού σκάφους πρέπει να είναι νεανικό [20 χρόνων] και να έχει απόλυτη ευχέρεια στην πρόσληψη ιερών γνώσεων από την εε μέσα στα μυαλά του.

Η αποστολή στον Αργο θα ξεκινήσει πρωί, με ότι σημαίνει αυτό. 

Πως η συνέλευση με τους Αργειους στο Σείριο άφορα αποκλειστικά θέματα του πλανήτη μας .Θα μας υποδεχτούν ως ισότιμους στην γαλαξιακή οικογένεια και θα μας πληροφορήσουν για θέματα του γαλαξία άγνωστα σε εμάς.

Στη συνέλευση αυτή θα παραβρεθούν άνδρες του κατεστραμμένου πλανήτη Αρη.
Η ιστορία του πλανήτη τους θα μας γίνει γνωστή από πρώτο χέρι. 

Το ταξίδι στον Σείριο θα γίνει εφικτό με την βοήθεια της Αθηνάς προς το ανθρώπινο γένος της ΓΗΣ [ τρεις Ιπτάμενοι δίσκοι]. 

ΠΩΣ Η ΕΩΣΦΟΡΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ «ΚΡΑΝΙΟ ΚΑΙ ΟΣΤΑ » ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΩΝ ILLUMINATI ΣΤΙΣ ΒΡΥΞΕΛΕΣ

Κάποιοι από εσάς ίσως γνωρίζετε, ότι η 22 Μαρτίου κατέχει μια ιδιαίτερη σημασία για τους Skull & Bones (η οργάνωση Κρανίο και Οστά) και ορισμένοι άλλοι της παγκόσμιας ελίτ.




Κατα την ημερομηνία αυτή, στις 22 Μαρτίου το1980, αποκαλύφθηκαν οι Κατευθυντήριοι Λίθοι της Γεωργίας, υπέγραψαν το Obamacare - και 22/3/2013, ο Ομπάμα παρακολούθησε μια τελετή στην εκκλησία του Ισραήλ που φέρεται να χτίστηκε στο σημείο όπου γεννήθηκε ο Ιησούς. Αναφέρουμε μόνο μερικά από τα γεγονότα.

Η ημερομηνία υπάρχει ακόμα στο λογότυπο της οργάνωσης κρανίο και οστά, με τη μορφή του αριθμού 322. Υπενθυμίζουμε για όσους δεν γνωρίζουν, ότι οι Αμερικανοί γράφουν πρώτα στην ημερομηνία το μήνα.

Πόσο πιθανό ήταν λοιπόν να χτυπήσουν οι Illuminati στις 22 Μαρτίου του τρέχοντος έτους; 

Γιατί οι γυναίκες κρατούν το αριστερό μπράτσο του άντρα όταν περπατούν;

Εάν θέλετε να κρατάτε τους τύπους, τότε επιβάλλεται να συνοδέψετε τη σύντροφό σας, προσφέροντας το μπράτσο σας. Και μάλιστα το αριστερό.
giati-h-gynaika-krataei-to-aristero-xeri-toy-antra-ingolden.gr
Η παράδοση αυτή ξεκίνησε από το Μεσαίωνα, όταν οι άνδρες συνόδευαν τις κυρίες τους στην πόλη αλλά και στα χωράφια. Οι εποχές ήταν δύσκολες και εκείνοι έπρεπε να είναι προετοιμασμένοι για παν ενδεχόμενο. Σε περίπτωση λοιπόν, που προέκυπτε κάποια απειλή για να υπερασπιστούν την τιμή της καλής τους, απλά έβγαζαν το σπαθί από τη θήκη του -που βρισκόταν στην αριστερή πλευρά- με το δεξί τους χέρι, για μεγαλύτερη ευκολία. Άρα με απλά λόγια, το αριστερό χέρι έμενε ελεύθερο για τις κυρίες.

Το DNA στην Ελληνική Μυθολογία

OI 2 x 23 NAYTEΣ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ ΚΑΙ TA 2 x 23 XPΩΜΟΣΩΜΑΤΑ

To «κηρύκειο» ήταν το κύριο έμβλημα του Ερμή, το οποίο σχηματιζόταν από λεπτή ράβδο δάφνης ή ελιάς. Γύρω-γύρω περιτυλλίσσονταν δύο φίδια, που τα κεφάλια τους συναντιώνταν αντικρυστά. Λίγο πιό πάνω, στην κορυφή της ράβδου, υπήρχαν δυό φτερούγες.

Η ομοιότητά του με το έμβλημα του Ασκληπιού είχε ως αποτέλεσμα την υιοθέτηση του κηρύκειου ως συμβόλου των γιατρών και της Ιατρικής Επιστήμης γενικότερα. Κι ο Ερμής, δίχως να είναι καθ’ αυτό θεός της Ιατρικής, επιστατούσε στην υγεία των ανθρώπων και στην ανάγκη τούς πρόσφερνε αποτελεσματική συνδρομή κατά των ασθενειών. Διηγούνταν, πως κάποτε είχε σώσει την Τανάγρα από μιά θανατηφόρα επιδημία.

Για το τί συμβολίζουν τα δύο φίδια έχουν δοθεί πολλές ερμηνείες, οι οποίες δεν θα αναλυθούν εδώ, διότι πεποίθησή μου είναι, ότι το κηρύκειο είναι κάτι πολύ σημαντικότερο, όπως θα εξηγηθεί στη συνέχεια.

Image
Αριστερά: Έμβλημα Iατρικής Ένωσης. Μέση: Ο Ερμής με το Κηρύκειο. Δεξιά: το DNA.

To DNA είναι ο κώδικας της ζωής, αποτελεί το συστατικό των χρωμοσωμάτων και των γονιδίων και βρίσκεται στον πυρήνα του κυττάρου. Περιέχει κωδικοποιημένες πληροφορίες για τη μεταβίβαση των γενετικών χαρακτηριστικών από τη μία γενιά στην επόμενη, καθώς επίσης για το σχηματισμό μορίων, που είναι απαραίτητα για την ανάπτυξη του οργανισμού. Μοιάζει με διπλή έλικα, που σχηματίζεται από δύο μακρά σπειροειδή νήματα (κλώνους), πλεγμένα το ένα γύρω από το άλλο κι αποτελείται από τέσσερις αζωτούχες βάσεις. Στον πυρήνα των σωματικών κυττάρων του ανθρώπου υπάρχουν 23 ζεύγη χρωμοσωμάτων.

15 πράγματα που κάνουν οι επιτυχημένοι άνθρωποι και 15 οι αποτυχημένοι

Οι όροι «αποτυχημένος» και «επιτυχημένος» δεν είναι ό,τι πιο ορθό πολιτικά. Ας το πούμε οι άνθρωποι που κερδίζουν τη ζωή κι αυτοί που την χάνουν.
15-pragmata-pou-kanoun-oi-epityximenoi-anthropoi-kai-15-oi-apotyximenoi.col-8

1. Οι επιτυχημένοι είναι πάντα σε ετοιμότητα για οποιαδήποτε αλλαγή. Οι αποτυχημένοι τρέμουν στην ιδέα της αλλαγής.
in__2388_56f14b62b2bb4
2. Οι επιτυχημένοι εύχονται να προοδεύουν όλοι. Οι αποτυχημένοι ελπίζουν στην αποτυχία των άλλων.
in__2388_56f14b62b9bfd
3. Οι επιτυχημένοι δείχνουν ευγνωμοσύνη και μοιράζουν κοπλιμέντα. Οι αποτυχημένοι κριτικάρουν τους πάντες αδιακρίτως.

Τι θα πει απέτυχα και τι επέτυχα;



Τι θα πει απέτυχα και τι επέτυχα; 

Με μια απλή ετυμολογία αυτών των λέξεων που ως ρίζα έχουν κι οι δυο την λέξη «τύχη» είναι εύκολο να εννοήσουμε ότι επιτυχία είναι αυτό που κινείται επί της τύχης κι αποτυχία αυτό που έχει ξεφύγει από την οδό της τύχης.

Το πρόβλημα της εννοιολογικής αποσαφήνισης μετατοπίζεται, όπως είναι φανερό, στην ρίζα των σύνθετων λέξεων, στην τύχη. 


Τι σημαίνει όμως τύχη; 

Είναι δυνατόν να υπάρχει επίτευξη στόχου από τύχη και αστοχία από την έλλειψη αυτής; 

Αν θέλουμε να εμβαθύνουμε στο πραγματικό νόημα της λέξης «τύχη» θα πρέπει να ξεφύγουμε για λίγο, από την στερεοτυπική της απόδοση, την προκατειλημμένη σημασία που απέκτησε στο πέρασμα του χρόνου από τις κοινωνίες Τύχη δεν είναι αυτό που συνειρμικά θα θεωρούσαμε τυχαίο, το γεγονός δηλαδή που συνέβη απρόσμενα ή κατά λάθος. Αντιθέτως αν κάτι συμβεί από λάθος τότε μπορούμε να μιλήσουμε για ατυχία, όπου το γράμμα «α» είναι στερητικό της τύχης, εκεί όπου το πρόθεμα «ευ» μας δίνει ως αποτέλεσμα την λέξη «ευτυχία».

Ας κάνουμε τα πράγματα ακόμη πιο ξεκάθαρα: Τύχη είναι το έργο που πρέπει να ολοκληρωθεί, ο δρόμος προς την πρωταρχική μας θεϊκή προέλευση, η ατραπός που οδηγεί στον Πατέρα, τον εν τοις ουρανοίς, και κάθε βήμα πάνω σ αυτό το μονοπάτι είναι «ευτυχές» αφού οδηγεί στον στόχο, ενώ κάθε παρέκκλιση ακούσια ή εκούσια θεωρείται ως «αμαρτία» δηλαδή αστοχία. 

Η ψυχή στην Αρχαία Ελλάδα, και η Αγία κόρη


«Λέγουν ότι η ψυχή του ανθρώπου είναι αθάνατος και άλλοτε μεν τελειώνει, οπότε λέγομε ότι ο άνθρωπος αποθνήσκει, άλλοτε δε πάλιν γεννάται, ποτέ όμως δεν χάνεται» 
ΜΕΝΩΝ-ΠΛΑΤΩΝ


Για τους Έλληνες όπως αποδεικνύεται και από τον μύθο των Ελευσίνιων μυστηρίων, η μεταθανάτια ζωή ήταν δεδομένη, λόγω του αιώνιου τμήματος που υπήρχε μέσα στον άνθρωπο. Σύμφωνα με την Ορφική θεολογία η ψυχή επιβιώνει του σωματικού θανάτου, και μετενσαρκώνεται ξανά σε ένα νέο σώμα. 

Υποστήριζε ότι γίνονται πολλές ενσαρκώσεις έως ότου η ψυχή δεν θα χρειάζεται πια να ξανά-ενσαρκωθεί, καθώς θα ενωθεί με την παλαιότερη καθαρή της κατάσταση. Ο μύθος του Κάστορα και του Πολυδεύκη χαρακτηρίζει την πίστη αυτή. Τα δύο αδέλφια ζούσαν εναλλάξ. Όταν ζούσε ο ένας πέθαινε ο άλλος. Στον μύθο αυτό τα δύο αδέλφια αντιπροσώπευαν τα ανώτερο και το κατώτερο εγώ, που δεν μπορούν να είναι και τα δύο«ζωντανά» ταυτόχρονα. Ο Πλούταρχος μας εξηγεί στο ακόλουθο απόσπασμα το ταξίδι της ψυχής:

«Γνωρίζουμε πως η ψυχή είναι άφθαρτη και θα πρέπει να την σκεπτόμαστε σαν ένα πουλί εγκλωβισμένο. Αν μείνει για πολύ χρόνο στο σώμα και εξοικειωθεί με τούτη την ζωή σαν αποτέλεσμα κάθε είδους εμπλοκής και συνήθειας, θα λάμψει ξανά μέσα σε ένα σώμα μετά από αλλεπάλληλες γεννήσεις και δεν θα πάψει ποτέ να εμπλέκεται στα πάθη και στις τύχες αυτού του κόσμου», ενώ ο «Πυθαγόριος» Εμπεδοκλής δήλωνε για αυτούς που αμφέβαλαν για την προΰπαρξη της ψυχής:

«Άφρονες και αγνοούντες είναι και με την σκέψη τους μακριά δεν φτάνουν, αυτοί που υποθέτουν πως εκείνο που δεν υπήρχε μπορεί να υπάρξει, ή πως εντελώς να πεθάνει κάτι μπορεί , και παντελώς να εξαφανιστεί. Αδύνατον αρχή να γίνει από την Μη ύπαρξη. Αδύνατον επίσης η ύπαρξη στο τίποτε να σβήσει, διότι εκεί όπου μία ύπαρξη οδηγείτε, εκεί θα συνεχίσει να είναι. Ποτέ κανένα μην πιστέψετε που καθοδηγούμενος εις τα θέματα αυτά υπήρξε, ότι τα πνεύματα των ανθρώπων ζουν μόνο όσο η αποκαλούμενη ζωή κρατά. Ότι μονάχα τότε ζούνε, όσοι απολαμβάνουν τις χαρές και τις  λύπες τους, ή ότι προτού να γεννηθούν και αφού πεθάνουν, αυτοί είναι ένα τίποτα…».

Ο Ερμής ο Τρισμέγιστος σε έναν από τους σοφούς διάλογους του εξηγεί ότι τα πάντα είναι κίνηση, και ότι θάνατος είναι η αλλαγή μιας κατάστασης σε μία άλλη:

«-Δεν παθαίνουν πατέρα τα ζωντανά όντα στον κόσμο, μολονότι αποτελούν τμήματα του κόσμου;

Πλούτος – Απόσπασμα 1

post-206


ΠΛΟΥΤΟΣ          Ακούστε λοιπόν, εγώ είμαι ο Πλούτος, αν κι είχα πάρει απόφαση να σας το κρύψω.
ΧΡΕΜΥΛΟΣ       Παμπόνηρε, και γιατί δεν το ‘λεγες τόσο καιρό, πως είσαι ο Πλούτος;
ΚΑΡΙΩΝΑΣ        Συ είσαι ο Πλούτος και με τέτοια χάλια; Τι λες μωρέ; Εσύ είσαι ο Πλούτος;
ΧΡΕΜΥΛΟΣ      Ο ίδιος ο Πλούτος;
ΠΛΟΥΤΟΣ         Ο ίδιος και αυτοπροσώπως.
ΧΡΕΜΥΛΟΣ      Πούθε λοιπόν μας ήρθες έτσι βρωμισμένος;
ΠΛΟΥΤΟΣ         Απ’ τον Πατροκλή (Πλούσιο Αθηναίο που δε λουζότανε απ’ την τσιγγουνιά του) που δε λούστηκε ποτέ απ’ τον καιρό που γεννήθηκε.
ΧΡΕΜΥΛΟΣ      Για πε μου τώρα, πώς τα μάτια σου έχασες;
ΠΛΟΥΤΟΣ         Ο Δίας μου την έσκασε από φθόνο και ζήλια των ανθρώπων. Όταν ήμουν νέος φοβέριζα πως θα πηγαίνω μόνο στους  τίμιους τους                              σοφούς και τους δίκαιους. Τότε μου ‘βγαλε τα μάτια για να μη μπορώ να ξεχωρίζω τους κακούς απ’ τους καλούς. Τόσο ζηλεύει                                         τους καλούς ανθρώπους; (Ο Δίας ήθελε να μην ανταμοίβεται η Αρετή στους ανθρώπους γιατί τότε όλοι θα προσπαθούσαν να είναι                              ενάρετοι από συμφέρον).
ΧΡΕΜΥΛΟΣ      Και όμως ο Δίας τιμάται απ’ τους δίκαιους και τους καλούς και όχι τους κακούς.
ΠΛΟΥΤΟΣ         Είμαι σύμφωνος.
ΧΡΕΜΥΛΟΣ      Για πε μου. Αν ξάφνου αποχτούσες το φως σου θα έφευγες μακριά απ’ τους κακούς;

wir sind im Krieg (είμαστε σε πόλεμο): η Ευρώπη-φρούριο (Europaburg) ως αρχαία ελληνική πόλις

Αποτέλεσμα εικόνας για η Ευρώπη-φρούριο
φίλες και φίλοι
ΤΟ αναμενόμενο με κατηγορηματική βεβαιότητα κλείσιμο των πυλών του φρουρίου της Ευρώπης (Europaburg) είναι μία ακόμα έμπρακτη επιβεβαίωση της κρυφής και μη ομολογημένης επιθυμίας  του Κυρίου να εξοντώσει κατά τις προσεχείς δεκαετίες τον μισό σχεδόν ενδεή παγκόσμιο πληθυσμό,  που χαρακτηρίζεται άχρηστος, περιττός και επικίνδυνος. Το κλείσιμο των θυρών σημαίνει ότι η εξόντωση αρχίζει για τα καλά. Αυτό θέλει να μας πει η γερμανική εφημερίδα Bild με τον πηχιαίο πρωτοσέλιδο τίτλοWIR SIND IM KRIEG.
ΕΞΩ από τα τείχη, ένδεια και εξόντωση. Τι γίνεται όμως, τι θα γίνει μέσα;  Για να απαντήσουμε σε αυτά τα ερωτήματα, φίλες και φίλοι, θα πρέπει πρώτα να απαντήσουμε σε ένα άλλο, που προηγείται χρονικά και λογικά: ποιο είναι το κεντρικό μέλημα του φρουρίου, της πόλεως; Εάν το μέλημα είναι απόρροια κάποιας ανησυχίας, ποια είναι αυτή η ανησυχία, από που πηγάζει; Σε όλα αυτά τα ερωτήματα θα απαντήσουμε, φίλες και φίλοι, κι όποιος, όποια θυμώσει, να πιει ξύδι να ξεθυμώσει.
ΤΟ φρούριο, η πόλις, με την πρωτογενή αρχαιοελληνική σημασία της λέξης, είναι ένας χώρος πολέμου. Ως χώρος πολέμου είναι αναποφεύκτως λογικά χώρος άμυνας και χώρος επίθεσηςΠόλεμος είναι αυτό που γίνεται έξω και γύρω από την πόλιν, η οποία είναι έναςπόλος. Αύριο, θα εξετάσουμε την ετυμολογική συγγένεια των όρων. Σήμερα όμως θα δούμε τις δύο κομβικές αντιφάσεις της πόλεως, του φρουρίου, αντιφάσεις που θα εξηγήσουν πολλά από τα γεγονότα, του παρελθόντος και του παρόντος, άμα και του μέλλοντος.
Η πρώτη αντίφαση:  ενώ η πόλις, το φρούριο είναι χώρος πολέμου, δεν πρέπει κατά κανένα τρόπο να γίνεται πόλεμος μέσα σε αυτόν, στο εσωτερικό της πόλεως. Η διατύπωση της αντίφασης αποτελεί μια ομολογία ότι το ενδεχόμενο του πολέμου δεν μπορούμε και δεν μας επιτρέπεται να το αποκλείουμε. Γιατί;  Διότι, φίλες και φίλοι, η δεύτερη αντίφαση είναι μια διαρκής πηγή εμφάνισης του πολέμου, ο οποίος, επαναλαμβάνω, πρέπει να αποκλειστεί: η πόλις, το οχυρό, το κάστρο είναι επίσης και ένας χώρος Κυριαρχίας, είναι ένας χώρος όπου ζουν Κύριοι (και υποτελείς Κύριοι) και Υποτελείς. Γνωρίζουμε καλά ότι όπου υπάρχει Κυριαρχία εκεί υπάρχει και πόλεμος  –  είτε μεταξύ των Κυρίων είτε μεταξύ Κυρίου και Υποτελών.

Τα Γουρούνια Δεν Πολεμούν


war7
Οι τζιχαντιστές, οι τρομοκράτες, που σκοτώνουν στα αεροδρόμια, στις πλατείες, στα χωριά, είναι ψυχοπαθείς.
Οι πιλότοι, οι στρατιώτες, που βομβαρδίζουν τα νοσοκομεία, τις πόλεις, τα χωριά, είναι ήρωες.
Οι «εγκέφαλοι», αυτοί που σχεδιάζουν τις τρομοκρατικές ενέργειες, είναι φανατικοί.
Οι στρατηγοί, αυτοί που σχεδιάζουν τις αεροπορικές επιθέσεις, είναι παρασημοφορεμένοι.
Οι φονταμενταλιστές, αυτοί που χρηματοδοτούν τις σφαγές αμάχων, είναι τέρατα.
Οι πολιτικοί, αυτοί που εγκρίνουν τους στρατιωτικούς εξοπλισμούς, είναι εκλεγμένοι αντιπρόσωποι.
Οι βιομήχανοι, όταν πουλάνε όπλα στους ισλαμιστές, είναι έμποροι θανάτου.
Οι βιομήχανοι, όταν πουλάνε όπλα στους χριστιανούς, είναι επιχειρηματίες.
Οι δυτικοί, όταν δολοφονούνται, είναι αθώα θύματα.
Οι τριτοκοσμικοί, όταν δολοφονούνται, είναι αριθμοί.
~~
Χολιγουντιακή ταινία β’ διαλογής έχει γίνει ο κόσμος.
Κι οι πεποιθήσεις μας σαν να βγαίνουν από κακογραμμένο σενάριο.
Οι καλοί σκοτώνουν γιατί είναι καλοί και θέλουν να προστατέψουν τη δημοκρατία (μας), την ελευθερία (μας), την ειρήνη (μας), τη θρησκεία (μας), την οικογένεια (μας).
Οι κακοί σκοτώνουν γιατί είναι κακοί και θέλουν να καταστρέψουν τη δημοκρατία (μας), την ελευθερία (μας), την ειρήνη (μας), τη θρησκεία (μας), την οικογένεια (μας).
Όλοι σκοτώνουν, αλλά κάποιοι σκοτώνουν για καλό σκοπό κι άλλοι για κακό σκοπό. Κι ο σκοπός αγιάζει τα μέσα (μας).

Η Ιστορία της Καρδιοπνευμονικής Ανάνηψης ή CPR (ΚΑΡΠΑ)



Οι προσπάθειες αναζωογόννησης ανθρώπων που έχουν σταματήσει να αναπνέουν χρονολογούνται εδώ και αιώνες. 
Αλλά ήταν στα τέλη της δεκαετίας του 1950 και στις αρχές της δεκαετίας του 1960 που η σύγχρονη ΚΑΡΠΑ αναπτύχθηκε.
1740 - Η Ακαδημία των Επιστημών στο Παρίσι συνιστά την στόμα-με-στόμα ανάνηψη για τα θύματα πνιγμού. 
1891 - Ο Dr. Friedrich Maass εκτελεί τις πρώτες τεκμηριωμένες θωρακικές συμπιέσεις σε έναν ασθενή. 
1903 - Ο Dr. George Crile αναφέρει την πρώτη επιτυχημένη χρήση των εξωτερικών θωρακικών συμπιέσεων για να αναβιώσει έναν ασθενή. 
1956 - Οι γιατροί James Elam και Peter Safar αναπτύσσουν την σύγχρονη τεχνική ανάνηψης στόμα-με-στόμα.