Επί πλέον των πολλών τρόπων που το χρώμα επηρεάζει την ενέργεια σας, τα συναισθήματα, και την διάθεση, επηρεάζει επίσης πολύ τις αποφάσεις που παίρνετε σχετικά με την τροφή.
Έχετε ποτέ παρατηρήσει πόσο πολύ κόκκινο υπάρχει στα fast food εστιατόρια και τις μεγάλες αλυσίδες σουπερ-μάρκετ; Αυτό συμβαίνει επειδή το κόκκινο είναι διεγερτικό της όρεξης.
Το γαλάζιο, αντιθέτως, είναι κατασταλτικό της όρεξής. Τα άτομα που είναι σε δίαιτα συχνά ενθαρρύνονται να τρώνε σε γαλάζια πιάτα καθώς και να βάζουν γαλάζια φώτα στα ψυγεία τους.
Το πράσινο έχει την τάση να ξεκουράζει και να καταπραϋνει. Θεωρείται ότι το πράσινο μπορεί ακόμα και να βοηθήσει στην πέψη.
Σε καμία περίπτωση τα χρώματα στα τρόφιμα δεν είναι συμπτωματικά.
Το τσάϊ μέντας, για παράδειγμα, ηρεμεί όχι μόνον λόγω της μέντας, αλλά επίσης επειδή το χρώμα του είναι καταπρϋντικό.
Ο εγκέφαλος σας είναι καλωδιωμένος έτσι ώστε να βιώνει και να γεύεται την τροφή διαφορετικά με βάση το χρώμα τους.
Για παράδειγμα, “The Journal of Consumer Research” emoticon smile Το Περιοδικό της Έρευνας του Καταναλωτή) δημοσίευσε μια μελέτη στα αποτελέσματα του χρώματος στην γεύση των χυμών.
Ο χυμός ήταν ο ίδιος σε γεύση, αλλά ένας είχε βαθύτερη απόχρωση του πορτοκαλί. Χωρίς εξαίρεση, οι συμμετέχοντες στην έρευνα δήλωσαν ότι ο πιο σκούρος χυμός ήταν πιο γλυκός.
Κατόπιν, όταν σερβιρίστηκαν ένα ποτήρι με ανόθευτο χυμό και ένα δεύτερο ποτήρι στο οποίο είχε προστεθεί ζάχαρη (αυτή τη φορά είχαν το ίδιο χρώμα), οι συμμετέχοντες στην μελέτη δεν μπόρεσαν να εντοπίσουν καμία αξιοσημείωτη διαφορά στην γεύση.
Το χρώμα των τροφίμων που τρώτε ή πίνετε επηρεάζει τον τρόπο που τα αντιλαμβάνεστε και, ως εκ τούτου, τον τρόπο που το σώμα σας αντιδρά σε αυτά.