Χημικά ίχνη στους ουρανούς
Ο Κλιματολογικός Πόλεμος
Η εφιαλτική πραγματική διάσταση μιας σύγχρονης μυθολογίας
Πολλοί από εσάς έχετε παρατηρήσει στον ουρανό κατά τη διάρκεια της μέρας ή της νύχτας, την παρουσία αεροπλάνων σε μεγάλο υψόμετρο που εκπέμπουν καπνό πολύ πιο πυκνό και μεγαλύτερης διάρκειας από τα ίχνη που αφήνουν πίσω τους τα εμπορικά αεροπλάνα. Πολλές φορές ο ουρανός, μετά το πέρασμα ενός αεροσκάφους μοιάζει με τεράστια σκακιέρα και γεμίζει με ευθείες, παράλληλες ή τεμνόμενες γραμμές. Αυτά τα ίχνη ονομάζονταιchemtrails (chemical traces) και η ύπαρξη τους έχει αποσιωπηθεί μέχρι σήμερα, [2003 που γράφτηκε το άρθρο] ενώ όπως συμβαίνει σε παρόμοιες περιπτώσεις η παραπληροφόρηση και η εσκεμμένη συγκάλυψη, τους έχει προσδώσει μυθικές διαστάσεις και ιδιότητες.
Στην Αθήνα οι εκπομπές αυτές παρατηρήθηκαν πάνω από το κέντρο της Αθήνας, τα βόρεια και νότια προάστια, τη Πεντέλη και το Σαρωνικό Κόλπο αλλά γενικά έχουν παρατηρηθεί σε ολόκληρη την ελληνική επικράτεια. Τα ίχνη παραμένουν ορατά αρκετή ώρα. Σταδιακά διαλύονται και γίνονται σύννεφα που και πάλι δεν μοιάζουν με τους φυσιολογικούς σωρείτες (πυκνά σύννεφα) που συχνά υπάρχουν στον ουρανό σε χαμηλότερα υψόμετρα.
Πολλοί τύποι αεροσκαφών συμμετέχουν σε αυτές τις δραστηριότητες συμπεριλαμβανομένων των στρατιωτικών KC-135 stratotankers και KC-10 extenders. Επίσης παίρνουν μέρος, άσπρα αεριωθούμενα αεροπλάνα χωρίς διακριτικά σήματα. Ένα τέτοιο ανώνυμο αεροσκάφος εθεάθη στις 21-12-2002 να πετάει σχετικά χαμηλά πάνω από την Πεντέλη κατά τη διάρκεια της επιχείρησης chemtrails. Εκείνη τη στιγμή βρισκόταν σε δεξιά παραπεταμένη στροφή και δεν εξέπεμπε αέρια.
Πολλές πληροφορίες που σχετίζονται με τους τύπους των αεροπλάνων προέρχονται από τη συγγραφέα Toni Thayer ήδη από το 2001. Τότε καμία κυβέρνηση καμίας χώρας δεν θα επιβεβαίωνε ότι πράγματι γίνονται οι πτήσεις αυτές. [των αεροπλάνων που βλέπαμε με τα μάτια μας]
Τα θέματα που προκύπτουν μέχρι αυτό το σημείο είναι πολλά και περίπλοκα. Σε πρώτη φάση, η φυσική της ατμόσφαιρας αποτελεί έναν ιδιαίτερο κλάδο της φυσικής, που εκτός από την εξειδίκευση που απαιτεί, πολλά από τα φαινόμενα που μελετά βρίσκονται ακόμα στο επίπεδο της θεωρίας, ενώ σε άλλα, μόνο εικασίες μπορούν να γίνουν. Σε αυτό το χαοτικό σκηνικό, αν προσθέσουμε και την πτήση ενός σύγχρονου αεροσκάφους (που για τους περισσότερους η φυσική της πτήσης του, παραμένει άγνωστη) είναι επόμενο να εξαχθούν λανθασμένα συμπεράσματα τα οποία καταλήγουν να γίνουν νεοαστικοί μύθοι. Η θερμοκρασία των στρωμάτων της ατμόσφαιρας, η υγρασία, η πυκνότητα της, καθώς και το ύψος που πετά το αεροσκάφος, έχουν σαν αποτέλεσμα να δημιουργούνται περίεργα φαινόμενα τυρβώδους ροής αέρα, αλλά όχι ανεξήγητα.
Εξώφυλλο από Creative Art Director / Σταύρος Καραμανλίδης
Έτσι λοιπόν παρουσιάζονται λευκά ίχνη από τα ακροπτερύγια του αεροσκάφους ή τα κάθετα σταθερά του, πουυπό φυσιολογικές συνθήκες δεν θα έπρεπε να υπάρχουν. Αυτά τα ίχνη αναλόγως με τις συνθήκες που επικρατούν εκείνη τη στιγμή στην περιοχή (ας θυμόμαστε ότι σε όλη την έκταση του ουρανού που βλέπουμε δεν επικρατούν οι ίδιες συνθήκες) διαλύονται πιο γρήγορα ή πιο αργά. Η πτήση του αεροσκάφους δημιουργεί πλευρικά σημεία πίεσης και πολλές φορές σε έναν ασυννέφιαστο ουρανό, μετά το πέρασμα ενός αεροσκάφους, συμπυκνώνονται οι υδρατμοί (αόρατοι ως τότε) και δημιουργούν λευκές λωρίδες, σαν κύματα στον ουρανό.