Κυριακή 10 Μαΐου 2015

Και ο Σόιμπλε υπέρ του δημοψηφίσματος; Τι τρέχει με το δημοψήφισμα;


 Η γερμανική πλευρά είχε ταχθεί υπέρ της πρότασης Παπανδρέου για δημοψήφισμα το 2011, σύμφωνα με τον Βόλφγκανγκ Σόιμπλε.


Ο υπουργός οικονομίας της Γερμανίας, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην κυριακάτικη έκδοση της «Frankfurter Allgemeine Zeitung», ερωτηθείσες σχετικά, ανέφερε ότι «τότε είχα συμβουλεύσει τον Γιώργο Παπανδρέου υπέρ ενός δημοψηφίσματος» και πρόσθεσε πως «ήταν και παραμένει απόφαση του ελληνικού λαού ποιον δρόμο θα πάρει, αλλά υπάρχουν και άλλες αποφάσεις χωρών, από την Εσθονία μέχρι την Ισπανία, που πρέπει να γίνουν σεβαστές».

Σε άλλη ερώτηση για το αν η Ελλάδα θα είναι μέλος της ευρωζώνης το φθινόπωρο απαντά πως το «ελπίζει», λέγοντας πως «η απόφαση όμως δεν είναι δική μας, αλλά της Ελλάδας».

Τέλος, για τις διαπραγματεύσεις σημειώνει ότι ζητούμενο είναι «η ολοκλήρωση του τρέχοντος προγράμματος» και πως «η Αθήνα μπορεί να αντικαταστήσει μεταρρυθμίσεις με άλλες ισοδύναμες, αλλά θα πρέπει και να τις εφαρμόσει». 

Τι τρέχει με το δημοψήφισμα;

Τα μυστικά όσων δεν ανησυχούν ποτέ


Τι κρύβεται μέσα στο μυαλό όσων κοιμούνται σαν πουλάκια, σπανίως ανησυχούν και το στρες φαίνεται να μην τους αγγίζει;
Κάνουμε μια βουτιά στις σκέψεις εκείνων που δεν αφήνουν τη συνεχή ανησυχία να στοιχειώσει τη ζωή τους και αποκαλύπτουμε τα μυστικά τους.

Η ανησυχία είναι ωφέλιμη όταν μας κινητοποιεί να δράσουμε και να βρούμε λύσεις. Όταν όμως στο μυαλό μας κυριαρχούν τα χειρότερα σενάρια, τότε ξεκινούν τα προβλήματα. «Και αν με απολύσουν και καταλήξω στο δρόμο;», «Και αν δεν πληρώσω το πρόστιμο και βρεθώ χρεωμένος και μπω στη φυλακή;», «Τι θα συμβεί αν…;».

Η υπερβολική ανησυχία, που συνδυάζεται με μπόλικα στοιχεία αβεβαιότητας και καταστροφολογίας, σπανίως ωφελεί. Οι άνθρωποι που ανησυχούν υπερβολικά συνήθως φοβούνται μια απροσδιόριστη απειλή - ένα αόριστο κακό ενδεχόμενο στο μέλλον. Η συνεχής ανησυχία είναι δυνατόν να επηρεάσει τη ζωή μας και να μας παραλύσει συναισθηματικά.

Μπορούμε, όμως, να σπάσουμε τον φαύλο κύκλο των παράλογων φόβων παίρνοντας πρώτα απ’ όλα μαθήματα από εκείνους που δεν χάνουν τον ύπνο τους, ούτε τρώνε τα νύχια τους ανησυχώντας για το «τι θα συμβεί αν...». Ας δούμε, λοιπόν, πώς σκέφτονται.

Είναι σωστό να απειλούμε τα παιδιά να πουν την αλήθεια?

 
Η απειλή στα παιδιά με τιμωρία αν λένε ένα ψέμα είναι τελικά αντιπαραγωγική, είναι τα αποτελέσματα μιας πρόσφατης έρευνας.


Η μελέτη αποκάλυψε ότι τα παιδιά είναι λιγότερο πιθανό να είναι ειλικρινής, αν φοβούνται να τιμωρηθούν από ό, τι αν τους ζητηθεί να πουν την αλήθεια, επειδή είναι το σωστό πράγμα που κάνει, θα τους κάνει να αισθάνονται καλά ή επειδή θα ευχαριστήσουν τον ενήλικα.

Οι επιστήμονες πίσω από το ερευνητικό κομμάτι, πιστεύουν ότι τα ευρήματα προσφέρουν "χρήσιμες πληροφορίες" για γονείς με μικρά παιδιά, καθώς και επαγγελματίες που εργάζονται μαζί τους σε τακτική βάση, όπως οι δάσκαλοι.

"Η κατώτατη γραμμή είναι ότι η τιμωρία δεν προάγει την αλήθεια", δήλωσε Victoria Talwar, επικεφαλής ερευνητής της μελέτης.

Να προσέχεις το βλέμμα

κυριακήαπόγευμα

Της θύμιζε κατά τις συνεδρίες τους εκείνο το ωραίο του Νίτσε: «Μ’ αρέσει εκείνος που η ψυχή του είναι πιο βαθιά απ’ την πληγή του». Να δουλέψουμε με τις πληγές μας αλλά να μην τις γλείφουμε∙ κινδυνεύουμε να διαστρέψουμε τις ηδονές μας. Η ψυχή είναι πανίσχυρη. Μην κολλάς! Μην κολλάς ούτε στην ψυχανάλυση, προορίζεται μονάχα για τις πληγές, για την ψυχή σου θα προχωρήσεις πιο πέρα, στην πνευματική περιπέτεια. Για να σου δώσω να καταλάβεις, είναι σαν να πηγαίνεις σε έναν ορθοπεδικό γιατί έσπασες το πόδι σου. Ο ορθοπεδικός θα σου γιατρέψει το κάταγμα, δε θα σου μάθει όμως ούτε να βαδίζεις, ούτε ποιο δρόμο θα περπατήσεις, ούτε πολύ περισσότερο τον προορισμό. 

Η ευθύνη σου είναι αμεταβίβαστη. Αν κάτσεις εκεί να σου χαϊδεύουν, να σου κάνουν μασάζ στο σπασμένο πόδι σου, θα ατροφήσεις, θα μείνεις ακίνητη. Ο δρόμος είναι αποκλειστικά δικός σου. Πολύ δύσκολο αυτό αλλά τίποτα σαγηνευτικότερο. Ετοιμάσου να με εγκαταλείψεις πριν παραλύσεις στο ντιβάνι μου. Να μην εμπιστεύεσαι με την πρώτη τα συναισθήματά σου, ούτε αγαπώ, ούτε δεν αγαπώ να λες εύκολα.

Η πολυπλοκότητα του έρωτα

Artist: Hans Erni 


Η ομορφιά του έρωτα είναι η αμοιβαία διείσδυση της αλήθειας του άλλου στον εαυτό μας και της δικής μας στον άλλον.


…ο έρωτας είναι ίσως η πιο αληθινή μας θρησκεία και συγχρόνως η πιο αληθινή μας πνευματική νόσος.

Αμφιρρέπουμε ανάμεσα σ’ αυτούς τους δύο πόλους που είναι εξ’ ίσου πραγματικοί. Αλλά, σ’ αυτή τη ταλάντευση, το υπέροχο είναι πως η προσωπική μας αλήθεια αποκαλύπτεται και φέρεται από τον άλλον. Ταυτόχρονα, ο έρωτας μας κάνει να ανακαλύπτουμε την αλήθεια του άλλου.

Η γνησιότητα του έρωτα δεν έγκειται μόνο στο να προβάλουμε την αλήθεια μας στον άλλον και τελικά να μη βλέπουμε τον άλλον παρά μόνο σύμφωνα με τα μάτια μας, έγκειται και στο να μας αφήσει να μολυνθούμε από την αλήθεια του άλλου.

Στο αυτόφωρο οι ενήλικες οδηγοί δικύκλων για έκθεση παιδιών σε κίνδυνο



Στο αυτόφωρο θα οδηγούνται πλέον οι γονείς που κατά την οδήγηση εκθέτουν σε κίνδυνο τα παιδιά τους. 

Συγκεκριμένα ο νόμος προβλέπει πως οι οδηγοί δίκυκλου οχήματος που μεταφέρουν παιδιά, αν δεν τηρούν τα προβλεπόμενα μέτρα για την προφύλαξη των ανηλίκων, όπως αυτά καθορίζονται από τον ΚΟΚ, εκτός της επιβολής προστίμου, θα οδηγούνται στο αυτόφωρο, με την κατηγορία της "έκθεσης ανηλίκου σε κίνδυνο".

ΤΟ ΨΗΛΟ ΤΑΚΟΥΝΙ ΒΟΗΘΑΕΙ ΣΤΟ ΓΑΜΗΣΙ



 


Σε κάποιες περιπτώσεις γυναίκες έπαθαν κατάγματα από τα υψηλά τακούνια. Άσε τους πόνους που αισθάνονται στα δάκτυλα. Είναι φανατική της γόβας-στιλέτο διότι τονώνει τη σεξουαλικότητά της. Και ξεχνάει ότι κάποιες φορές χρειάστηκε να χρησιμοποιήσει μια φίλη της ή, τον συνοδό της για... πατερίτσα.

Για μια φορά ακόμα έγινε έρευνα πανεπιστημιακή και επιβεβαιώθηκε πανηγυρικά ότι τα υψηλά τακούνια τα γουστάρουν οι... άνδρες, να τα βλέπουν να κουβαλάνε γυναικείο σώμα. Τι, όμως, είναι εκείνο που σεξουαλικά ερεθίζει, το ίδιο τακούνι ή, ο τρόπος που λικνίζει το κορμί της η γυναίκα όταν περπατάει με παπούτσι υψηλοτάκουνο; Αδιευκρίνιστο.

Ισχυρό αφροδισιακό, λοιπόν, το υψηλό τακούνι στο οποίο έχουν υποκύψει και οι φεμινίστριες. Καμμιά δεν μπορεί να μην παραδεχθεί ότι με τη γόβα-στιλέτο η γυναίκα γίνεται πιο κομψή, πιο γοητευτική, κλέβει περισσότερο την προσοχή του αρσενικού.

ΤΑ ΜΑΤΟΚΛΑΔΑ ΣΟΥ ΛΑΜΠΟΥΝ



 


Έχει πεθάνει από το 1972,  ο Μάρκος Βαμβακάρης αλλά μ' αυτόν τον λαϊκό μουσικό, μ' αυτόν τον κουβαλητή του ρεμπέτικου τραγουδιού, ακόμα δεν έχουμε τελειώσει. Βέβαια, κάποιοι δεν έχουν καν αρχίσει, διότι δεν γνωρίζουν τους πολύτιμους λίθους που ξεπετάχτηκαν από το ορυχείο του ελληνισμού του 20ου αιώνα. Μιλάω για κάποια άτομα, για κάποιους Έλληνες, που επηρέασαν αποφασιστικά, φανερά, κρυφά, ύπουλα, την πολιτιστική μας ταυτότητα.

Ένας ασπούδαστος από φτωχή οικογένεια που πιτσιρίκι έκανε το λούστρο στη Σύρο, τον εφημεριδοπώλη, εργάτη κλωστοϋφαντουργείου και μετά στον Πειραιά τον λιμενεργάτη και τον εκδορέα στα σφαγεία του Ταύρου, έγραψε έναν “εθνικό ύμνο”, την Φραγκοσυριανή.

Η Ηθική του Σωκράτη





H έγνοια του για το «τι εστίν» κάθε πράγματος, έννοιας και αρετής, ανάλογο με το αριστοτελικό «διότι» στον χώρο της επιστήμης, κληροδοτήθηκε από τον Σωκράτη στην ανθρωπότητα ως θεμελιακή αφετηρία της φιλοσοφίας. Και η αγωνία του για το «πως βιωτέον» και «όντινα τρόπον χρη ζην» αποτέλεσαν τα καταστατικά προβλήματα τόσο της ηθικής φιλοσοφίας όσο και της ηθικής πράξης.


Ο Σωκράτης δεν πρέπει να μεταχειρίστηκε τον όρο «ηθική», που καθιερώνεται ως επίθετο από τον Αριστοτέλη και ως ουσιαστικό από την Ακαδημία και τους στωικούς, εκφράζοντας το πράγμα ως «επιμέλεια αρετής» και ως «ψυχής θεραπεία», με την προσωπική του ηθική έννοια της ψυχής και σε αντιδιαστολή με το σοφιστικό «επάγγελμα αρετής». 

 O Σωκράτης, ωστόσο, πρέπει να μεταχειρίστηκε τον όρο φιλοσοφία, που για πρώτη φορά απαντά στον Πλάτωνα, τον Ισοκράτη και τον Ξενοφώντα, καίτοι από τον Διογένη Λαέρτιο αποδίδεται στον Πυθαγόρα, ενώ τόσο οι όροι «φιλόσοφος» (Ηράκλειτος) και φιλοσοφώ» (Ηρόδοτος) είναι αρκετά παλαιότεροι. Μέχρι την εποχή του τον όρο μάλλον απέδιδε η λέξη «σοφία», αλλά για τον Σωκράτη «σοφός είναι μόνο ο θεός». 

Σωκράτης (469 – 399 π.Χ.)



Βιογραφικά
Ο διασημότερος φιλόσοφος όλων των αιώνων και των εποχών Σωκράτης, γιος του Σωφρονίσκου και της Φαιναρέτης, γεννήθηκε στην Αθήνα, όπου, μετά από μια ζωή πλουσιότατη σε δράση και διδασκαλία, φιλοσοφική, πέθανε το 399 π.Χ. πίνοντας το κώνειο, ύστερα απ` τη γνωστή θανατική καταδίκη του, σε ηλικία 70 ετών.
Πριν απ` όλα τα άλλα θεωρούμε απαραίτητο να υπενθυμίσουμε εδώ τον χρησμό εκείνο του αρχαίου μαντείου, ο οποίος έλεγε: `Σοφός Σοφοκλής, σοφότερος Ευριπίδης, ανδρών δ` απάντων Σωκράτης σοφότατος`.
Ήταν μάλλον φτωχός, για αυτό και υπηρέτησε τη στρατιωτική του θητεία στο βαρύ πεζικό. Αν και δεν πήρε μεγάλη μόρφωση, ωστόσο ήδη από τα νιάτα του παραμελούσε τις κοσμικές του υποθέσεις για να αφοσιωθεί στη σκέψη. Παραδίδεται μάλιστα ότι συνήθιζε να στέκεται για ολόκληρες ώρες ατενίζοντας το κενό, απόλυτα απορροφημένος από το διαλογισμό του για κάποιο θέμα ή πρόβλημα που τύχαινε εκείνη τη στιγμή να τον απασχολεί.

Παντρεύτηκε την Αθηναία Ξανθίππη, μάλλον σε προχωρημένη ηλικία, και απέκτησε τρία αγόρια. Ιδιαίτερα ενεργός πολίτης, συμμετείχε σε όλες πς εκδηλώσεις της Αθήνας και έλαβε μέρος, στη διάρκεια του Πελοποννησιακού Πολέμου, στις μάχες της Ποτίδαιας (431 π.Χ.), του Δηλίου (424 π.Χ.) και της Αμφίπολης (422 π.Χ.).

Πώς να χάσω εύκολα λίπος στην κοιλιά

belly_fat_590_b 


Από το καλοκαίρι και τις παραλίες μας χωρίζει λιγότερο από ένας μήνας. Τα ψέματα, λοιπόν, τελειώσαν -ήρθε ο καιρός για άσκηση και διατροφή, προκειμένου το λίπος της κοιλιάς, γνωστό και ως «σωσίβιο», να εξαφανιστεί κι εσείς περήφανες να φορέσετε το μπικίνι σας! Αν ανήκετε σ” αυτούς που η κοιλιά τους, τους ταλαιπωρεί, διαβάστε το παρακάτω άρθρο και δείτε τι πρέπει να κάνετε για να προτάξετε την κοιλιά σας φέτος χωρίς ανασφάλεια και ντροπή.
Μειώστε τη ζάχαρη και τα αναψυκτικά
Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες, η εκτεταμένη χρήση ζάχαρης είναι ο νούμερο ένα παράγοντας συσσώρευσης λίπους στην κοιλιά! Γι’ αυτό ένας από τους χρυσούς κανόνες είναι ο προφανής: περιορίστε τη ζάχαρη και κόψτε εντελώς τα αναψυκτικά και τους συσκευασμένους χυμούς.
Η ζάχαρη περιέχει γλυκόζη και φρουκτόζη και, δυστυχώς, περιορισμένη ποσότητα φρουκτόζης μπορεί να μεταβολιστεί από το συκώτι. Έτσι, η υπέρ-ποσότητα ζάχαρης που μπαίνει στον οργανισμό σας, μεταβάλλεται σε λίπος. Και, σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες, το λίπος αυτό τείνει να… κατοικοεδρεύει στην κοιλιά!
Ναι στις φυτικές ίνες, αλλά προσέξτε…

Η ΜΗΔΕΙΑ ΚΑΙ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ ΤΑΥΡΟΣ - ΑΝΑΚΥΡΗΞΗ ΘΗΣΕΩΣ ΩΣ ΔΙΑΔΟΧΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΙΓΕΑ (Μέρος Β΄')




 Πραγματικά ο Θησέας ξεκίνησε προς ανεύρεση του Ταύρου και λίγο πριν φθάσει στον Μαραθώνα συνάντησε μια γριά, την Εκάλη, που κατοικούσε στην περιοχή. Αυτή φιλοξένησε τον Θησέα και του έδωσε συμβουλές για το τι πρέπει να κάνει και τι να προσέχει, επειδή τον έβλεπε σαν γιό της. Μάλιστα του υποσχέθηκε πως αν γυρνούσε σώος μετά από αυτό  θα θυσίαζε στον Δία ! Ο Θησέας βρήκε τον ταύρο, τον εξολόθρευσε αλλά όταν γύρισε η Εκάλη δεν ζούσε πια. Έτσι ανέλαβε εκείνος να εκπληρώσει την υπόσχεσή της προς τον Δία και πραγματοποίησε την θυσία, επίσης καθιέρωσε προς τιμή της εορτή τα Εκαλήσια και τον Δία ονόμασε Εκαλήσιον!  Την δε περιοχή ονόμασε Εκάλη, όπως και μέχρι σήμερα ονομάζεται!


(Πλουτάρχου «Βίοι Παράλληλοι», κεφ. 14, παραγρ. 1-3):

« δ Θησες νεργς εναι βουλόμενος, μα δ κα δημαγωγν, ξλθεν π τν Μαραθώνιον ταρον, οκ λίγα πράγματα τος οκοσι τν Τετράπολιν παρέχοντα· κα χειρωσάμενος πεδείξατο ζντα δι το στεος λάσας, ετα τ πόλλωνι τ Δελφινί κατέθυσεν.(2) δ κάλη κα τ περ ατν μυθολόγημα το ξενισμο κα τς ποδοχς οικε μ πάσης μοιρεν ληθείας. θυον γρ καλήσια ο πέριξ δμοι συνιόντες κάλ Διΐ, κα τν κάλην τίμων, καλίνην ποκοριζόμενοι δι τ κκείνην νέον ντα κομιδ τν Θησέα ξενίζουσαν σπάσασθαι πρεσβυτικς κα φιλοφρονεσθαι τοιούτοις ποκορισμος.(3)πε δ εξατο μν πρ ατο τ Διί, βαδίζοντος π τν μάχην, ε σς παραγένοιτο, θύσειν, πέθανε δ πρν κενον πανελθεν, σχε τς ερημένας μοιβς τς φιλοξενίας το Θησέως κελεύσαντος, ς Φιλόχορος στόρηκεν.»


Αξίζει να σημειωθεί και ένα ακόμη γεγονός που έλαβε χώρα κατά τον άθλο αυτό του Θησέα, και είναι αυτό με τους εργάτες που έκτιζαν τον Ναό του Δελφινίου Απόλλωνος στο Δελφίνιο ( όρμος της Αττικής ο σημερινός Ωροπός) . Ο Ναός αυτός κτιζόταν κατ’ εντολή του Αιγέως προς τιμή της θαλάσσιας ιδιότητας του Θεού, αλλά και της αδερφής του Αρτέμιδος με την επωνυμία Δελφινίας. Περιγράφει λοιπόν ο Παυσανίας στα «Αττικά», κεφ. 19, παραγρ. 1 :

Η ΜΗΔΕΙΑ ΚΑΙ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ ΤΑΥΡΟΣ - ΑΝΑΚΥΡΗΞΗ ΘΗΣΕΩΣ ΩΣ ΔΙΑΔΟΧΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΙΓΕΑ (Μέρος Α')




Η Μήδεια ήταν κόρη του βασιλιά της Αίας, Αιήτη και αδερφή με την Χαλκιόπη και τον Άψυρτο.  Από τον Αιήτη που ήταν γιός του βασιλιά της Ακροκορίνθου Ήλιου ήταν ανηψιά της Κίρκης, και της Πασιφάης αλλά και της Περσίδος και του Αλοέως. Όμως από την συγγένεια αυτή μας ενδιαφέρει αυτή της Πασιφάης αφού συνδέεται με τον Μινώταυρο και το κατόρθωμα του Θησέως στην Κρήτη.

Η Πασιφάη παντρεύεται τον Μίνωα τον Β’ που είναι δισέγγονος του Μίνωα του Α΄ του βασιλιά της Κνωσού και μέγα νομοθέτη  ο οποίος ως γνωστό κάθε εννέα χρόνια πήγαινε στην Ίδη και απομονωνόταν σε ένα σπήλαιο όπου ο Ζεύς του έδινε συμβουλές για την βελτίωση  των υπαρχόντων νόμων ή την δημιουργία νέων που βοηθούσαν στην καλύτερη διακυβέρνηση! Για την άρτια από κάθε άποψη βασιλεία του ο Μίνως ο Α’ μετά τον θάνατό του ορίσθηκε από τον Δία, Κριτής στον Άδη!

Γιός του Λύκαστου και  της Ίδης, ο Μίνως ο Β΄ παντρεύεται την Πασιφάη.   
Ο Ποσειδών που είχε στείλει έναν ταύρο μέσα από την θάλασσα για να τον θυσιάσει ο Μίνως προς τιμή του, εξοργίστηκε διότι ο Κρήτας βασιλιάς θαμπώθηκε τόσο από την ομορφιά του ζώου ώστε θυσίασε κάποιο άλλο στην θέση του και αυτό το έβαλε ανάμεσα στο κοπάδι του.