Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2014

Πτηνό Κορυδαλλός κάθισε πάνω στο κεφάλι του Γιώργου Καρατζαφέρη!


_e__st___ 1
Για περιστατικό με πολύ έντονο συμβολισμό για το μέλλον του προέδρου του ΛΑ.Ο.Σ. κάνουν λόγο οι πολιτικοί αναλυτές της χώρας μας!
Λίγα μόλις χρόνια μετά την ιστορική ανάπαυση ενός περιστεριού πάνω στο κεφάλι του Γιώργου Καρατζαφέρηνέο περιστατικό με πρωταγωνιστή πάλι ένα αθώο πτηνό απασχολεί έντονα εδώ και λίγες ώρες τον Λαϊκό Ορθόδοξο Συναγερμό (και όχι μόνο).
Ήταν λίγο πριν το ρολόι δείξει 9 ακριβώς το πρωί της Τρίτης, όταν ο πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ. κατά τη διάρκεια μίας εθιμοτυπικής του επίσκεψης στα γραφείο του κόμματός του αντίκρυσε ξαφνικά έναν γλυκύτατο Κορυδαλλό να προσγειώνεται στο κεφάλι του μπροστά στα μάτια των άναυδων εκείνη τη στιγμή συνεργατών του.
«Συναγωνιστές, τώρα αυτό τί να σημαίνει άραγε;

Ο αστείος άνθρωπος

της Ειρήνης Παραδεισανού // *

kavafis

«Το ξέρω που για να επιτύχει κανείς στην ζωή, και για να εμπνέει σεβασμό χρειάζεται σοβαρότης. Και όμως με είναι δύσκολο να είμαι σοβαρός, και δεν εκτιμώ την σοβαρότητα.
Ας εξηγηθώ καλλίτερα. Με αρέσει στα σοβαρά μόνον η σοβαρότης΄ δηλ. ½ ώρα, ή μια ώρα, ή δυο ή τρεις ώρες σοβαρότητα την ημέρα. Συχνά βέβαια και σχεδόν ολόκληρη μέρα  σοβαρότητα.
Άλλως με αρέσουν τα χωρατά, η αστειότης, η ειρωνεία η με ευφυή λόγια, το χαμπαγκάρισμα.
Αλλά δεν κάνει.
Δυσκολεύει τες δουλειές.
Διότι ως επί το πλείστον έχεις να κάμνεις με ζευζέκηδες και αμαθείς. Αυτοί δε είναι πάντοτε σοβαροί. Μούτρα , σέρια ζωωδώς΄ πού να αστειευθούν΄ αφού δεν καταλαμβάνουν. Τα σέρια τους μούτρα είναι αντικατοπτρισμός .Όλα τα πράγματα είναι προβλήματα και δυσκολίες για την αγραμματοσύνη τους και για την κουταμάρα τους , γι’ αυτό σαν βόδια και σαν πρόβατα (τα ζώα έχουν σοβαρότατες φυσιογνωμίες) είναι περιχεμένη επάνω στα χαρακτηριστικά τους η σοβαρότης.
Ο αστείος άνθρωπος γενικώς περιφρονείται , τουλάχιστον δεν λαμβάνεται υπόψην σημαντικά, δεν εμπνέει πολλήν πεποίθησιν.
Γι’ αυτό κι εγώ καταγίνομαι στους πολλούς να παρουσιάζω σοβαρήν όψι. Ηύρα πως μεγάλως με διευκολύνει τες υποθέσεις μου. Εσωτερικώς γελώ και αστειεύομαι πολύ.»
26-10-1908

«…όταν το μυαλό παίζει περίεργα παιχνίδια!»

της Ιουλίας Ιωάννου // *

Typewriter_keysΤο τοπίο μοναδικό, μαγευτικό. Η θέα που απλώνεται κάτω από τα πόδια της και φτάνει ως πέρα μακριά στη θάλασσα της κόβει την ανάσα. Στέκεται στην άκρη της βεράντας και απλώνει τα χέρια νιώθοντας το ελαφρύ αεράκι να ανασηκώνει τα ξέπλεκα μαλλιά της. Θυμάται τη σκηνή που έχει ξεχωρίσει από τον «Τιτανικό» με τους πρωταγωνιστές να ερωτοτροπούν με απλωμένα τα χέρια σαν φτερά έτοιμα να πετάξουν και αισθάνεται κι εκείνη τη θαλασσινή αύρα να της χαϊδεύει το πρόσωπο. Το μυαλό της δημιουργεί σκόρπιες εικόνες, ακούει γύρω της φωνές χαρούμενες, ξέγνοιαστες, ανθρώπους να επιδίδονται σε ερωτικές περιπτύξεις χωρίς ίχνος ντροπής. Κλείνει τα μάτια και φαντάζεται κι εκείνη ότι έχει το θάρρος να ξεφύγει για μια φορά έστω από τη σεμνότυφη φύση της, να αφεθεί σε δυο στιβαρά μπράτσα που θα την οδηγήσουν σε στιγμές αχαλίνωτου πάθους, να ζήσει όσα ονειρεύεται και δεν τόλμησε ποτέ να εκφράσει.
Παράξενα πλάσματα που είναι οι άνθρωποι, ζουν για το αύριο, σκέφτονται για το αύριο και αφήνουν το σήμερα, το τώρα να φύγει, να χαθεί όπως η άμμος γλιστράει ανάμεσα στα δάχτυλα. Το ίδιο είναι κι εκείνη, δεν μπορεί να κρίνει κανέναν γιατί κάνει κι εκείνη ακριβώς το ίδιο. Σκέφτεται πάντα το μετά, τι επιπτώσεις θα έχει το κάθε τι στο μέλλον και αφήνει να της ξεφύγει το παρόν. Δεν έχει τη δύναμη να αφήσει πίσω της, έξω από τα πρέπει του μυαλού της τους κανόνες που έχει η ίδια επιβάλει στη ζωή της.

Το μέλι και τα 8 πιο σημαντικά οφέλη του

Ένα από τα πιο παλιά και σημαντικά γλυκαντικά που χρησιμοποιεί ο άνθρωπος, το μέλι, έχει ευεργετική δράση και του αξίζει να… πάρει τη θέση της ζάχαρης.
Τώρα που χειμωνιάζει, το μέλι ταιριάζει στα ροφήματά μας για να μαλακώσει το λαιμό μας, αλλά δεν είναι αυτός ο μοναδικός τρόπος που μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε. Λίγο μέλι στα ντρέσινγκ που φτιάχνουμε για τη σαλάτα, στο κοτόπουλο, στα smoothies, στο γιαούρτι μας, δίνει πάντα μια γλυκιά και υγιεινή νότα, ενώ ταυτόχρονα έχει πολλά να προσφέρει στον οργανισμό μας.
Δείτε τα πιο σημαντικά οφέλη του και βάλτε το στη διατροφή σας, υπολογίζοντας πάντα πως μια κουταλιά αποδίδει περίπου 65 θερμίδες.

να αγαπάτε τους εχθρούς σας και να αγαθοποιείτε



«Το μίσος διεγείρει έριδες· η αγάπη, όμως, σκεπάζει όλα τα σφάλματα.»
(Παροιμίες 10: 12)

«Εκείνος που λέει ότι είναι μέσα στο φως, αλλά μισεί τον αδελφό του, είναι μέχρι τώρα μέσα στο σκοτάδι. Εκείνος που αγαπάει τον αδελφό του μένει μέσα στο φως, και σκάνδαλο σ' αυτόν δεν υπάρχει.

Εκείνος, όμως, που μισεί τον αδελφό του είναι μέσα στο σκοτάδι και περπατάει μέσα στο σκοτάδι, και δεν ξέρει πού πηγαίνει, επειδή το σκοτάδι έχει τυφλώσει τα μάτια του.» 
(Α´ Ιωάννου 2: 9-11)

«Αλλά, σε σας που ακούτε, λέω: Να αγαπάτε τούς εχθρούς σας, να αγαθοποιείτε εκείνους που σας μισούν, να ευλογείτε εκείνους που σας καταρώνται και να προσεύχεστε για εκείνους που σας βλάπτουν.

Σ' εκείνον που σε χτυπάει στο ένα σαγόνι, πρόσφερέ του και το άλλο, και από εκείνον που αφαιρεί το ιμάτιό σου μην εμποδίσεις και τον χιτώνα.


Σε καθέναν που ζητάει από σένα, δίνε, και από εκείνον που αφαιρεί τα δικά σου μην απαιτείς.

ΒΡΕΘΗΚΕ η πρώτη ιστορική πηγή που αναφέρει τον Τύμβο της Αμφίπολης! ΟΧΙ Ρωμαϊκός ΟΧΙ επισκέψιμος! Πολύ σημαντικός ο νεκρός!


Ο ΤΥΜΒΟΣ ΤΗΣ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΗΓΗ

Ο Έλληνας συγγραφέας και ποιητής Αντίπατρος ο Σιδώνιος, γεννημένος το 280 περίπου π.Χ, κάνει την γνωστή αναφορά του στον λέοντα της Αμφίπολης λέγοντας: "Ειπέ Λέον, φθιμένοιο τίνος τάφον αμφιβέβηκας , βουφάγε; Τις τασ άξιος ην αρετάς;". 
Η μετάφραση είναι η εξής:"Πες, λέοντα, ποιανού τον τάφο φυλάς , εσύ που τρως τα βουβάλια; Ποιος ήταν άξιος των αρετών σου;"
 (Υπενθυμίζεται ότι ο Αντίπατρος ο Σιδώνιος ήταν γνωστός για τον κατάλογο που συνέταξε για τα επτά θαύματα του αρχαίου κόσμου. Μάλιστα λέγεται ότι τα επισκέφτηκε όλα για να διαπιστώσει ιδίοις όμμασι αν άξιζε να συμπεριληφθούν στον κατάλογό του.)  

Τι σχέση όμως μπορεί να έχει η εν λόγω ιστορική αναφορά με τον Τύμβο Καστά;

Μια επιπλέον «ασπίδα» προστασίας της Γης από την ακτινοβολία


H εικόνα δείχνει πως τα σωματίδια κινούνται μέσα από τις ζώνες ακτινοβολίες της Γης Ιmage Credit: NASA/Goddard/Scientific
H κίνηση φορτισμένων σωματιδίων γύρω από τη Γη
Ιmage Credit: NASA/Goddard/Scientific
Επιστήμονες εντόπισαν έναν ακόμη φυσικό μηχανισμό, άγνωστο μέχρι σήμερα, που «θωρακίζει» τον πλανήτη μας από δυνητικά επικίνδυνη ακτινοβολία. Πιο συγκεκριμένα, ο μηχανισμός μπλοκάρει τα ηλεκτρόνια που βρίσκονται στα εξωτερικά όρια των ζωνών Βαν Άλεν και τα οποία κινούνται με ταχύτητες κοντά στην ταχύτητα του φωτός. Έτσι, δεν επιτρέπει στα σωματίδια να προκαλέσουν βλάβες στους δορυφόρους ή, ακόμη χειρότερα, να θέσουν σε κίνδυνο τη ζωή των αστροναυτών σε σκάφη τα οποία κινούνται σε τροχιά γύρω από τη Γη.
Οι ερευνητές, στους οποίους συγκαταλέγονται επιστήμονες από το ΜΙΤ και το Πανεπιστήμιο του Κολοράντο στο Μπόλντερ, δημοσίευσαν την ανακάλυψή τους σε άρθρο στο περιοδικό Nature. Σε αυτό αναφέρουν πως, παρά τη μεγάλη ενέργεια που έχουν τα ηλεκτρόνια, δεν μπορούν να πλησιάσουν την επιφάνεια του πλανήτη σε υψόμετρο μικρότερο από τα 11.000 χιλιόμετρα, καθώς «φρενάρονται» απότομα.

Σὰν ἀνθρωπότητα τείνουμε στὴν ὁλικὴ παραφροσύνη!!!


Σὰν ἀνθρωπότητα τείνουμε στὴν ὁλικὴ παραφροσύνη!!!Ανοίγουν τρύπες στα πλευρά των αγελάδων για να μπορούν να βγάζουν ή να βάζουν πράγματα κατευθείαν στο στομάχι τους. Στις τρύπες αυτές εφαρμόζουν και βιδωτό καπάκι. Άλλοτε κάνουν αναλύσεις για να δουν πως χωνεύουν τα ζώα κι άλλοτε μεταφέρουν υλικό από υγιείς αγελάδες σε άρρωστες για να επανεκκινήσουν την διαδικασία χώνεψης. Η ανθρωπότητα τείνει στην ολική παραφροσύνη όσο περνάει ο καιρός.

Μήπως ζούμε σε βουδιστικό μοναστήρι ;




Έλληνας επιχειρηματίας, αγανακτισμένος από τα φοροεισπρακτικά μέτρα της κυβέρνησης που δείχνουν να μην έχουν τέλος, και μπουχτισμένος από την ρηχή ζωή του άγχους και της έντασης, κλείνει την επιχείρησή του (που έτσι κι αλλιώς, αργά η γρήγορα θα του την έκλεινε η εφορία από τα χρέη) κι αποφασίζει να ταξιδέψει στο Νεπάλ και να παρουσιαστεί σε ένα βουδιστικό μοναστήρι σαν υποψήφιος μαθητής.

Φτάνοντας τον υποδέχεται ένας μοναχός και του λέει:


«Μπορείς να μείνεις μαζί μας, αλλά θα πρέπει να αποποιηθείς όλα σου τα υπάρχοντα».


«Με έχουν εκπαιδεύσει σ’ αυτό οι ελληνικές κυβερνήσεις τα τελευταία χρόνια», σκέφτεται ο επιχειρηματίας και μην έχοντας πολλά να χάσει πια, συμφωνεί με ευκολία.


«Θα πρέπει να εγκαταλείψεις όλους σου τους δεσμούς έξω από το ναό», του επισημαίνει ο μοναχός.


«Σύμφωνοι» λέει ο Έλληνας.


«Θα σου δοθεί ένας μανδύας κι ένα ζευγάρι σανδάλια. Θα κάνεις όρκο απόλυτης σιωπής. Κάθε δέκα χρόνια θα μπορείς να πεις δύο μόνο λέξεις στον μεγάλο δάσκαλο.»

Χαλάσματα




Ερείπια παντού! Τραγικό! Χμ... Και μήπως δε χτίζεται ξανά; Μπαίνω ύστερα από τόσα χρόνια -θαρρώ είκοσι θά ’ναι- και ένα γλυκό ρίγος με διαπερνά μέχρι το μεδούλι!
Αγγίζω τα πάντα με λαχτάρα, προσπαθώ να θυμηθώ . Το πατρικό μου. Κοντά στο Αρχαίο θέατρο. Τι ειρωνεία! Δεν μου κάνει καμιά εντύπωση πια. Κάποτε όταν ήρθα στην Αθήνα να σπουδάσω τό ’λεγα στις φίλες μου με καμάρι ότι έμενα κοντά στο θέατρο.
Έφυγα τότε και απογοητευμένη απ' όλους και από όλα δε γύρισα ποτέ! Τώρα τι ζητάω εδώ;
Μες την απόλυτη ησυχία ακούω φωνές. Χαρούμενες, λυπημένες. Σε κάθε μικρό πεσμένο πετραδάκι ακούω τη φωνή μου, των αδερφών μου της μητέρας του πατέρα μου. Τόσες φωνές πώς ν’ αντέξω! Νομίζω μου φωνάζουν ''τι θες εδώ τώρα; Που ήσουνα όταν σε χρειαζόμασταν;''. Φωνές, ήχοι αγαπημένοι απ’ τα παιδικά μας χρόνια, το τρίκυκλο μηχανάκι του πατέρα μας που μας έβαζε και τα τρία παιδιά πίσω και η φωνές και τα γέλια μας ακούγονταν σ’ όλη την πόλη. Κι άλλες φορές πάλι όταν η φτώχια μας στερούσε και την πιο μικρή απόλαυση, γκρινιάζαμε και ''φορτωνόμασταν'' στους γονείς μας λες και φταίγανε αυτοί .

Κινητά και Tablets..κατά πόσο μας βλάπτουν;



Έρευνες αποκαλύπτουν ότι η χρήση κινητών και tablets είναι υπεύθυνη για την καταπόνηση της σπονδυλικής μας στήλης. Όταν κοιτάμε την συσκευή μας είναι σαν να ασκούμε βάρος 30 κιλών στην αυχενική χώρα. Με λίγα λόγια αυτή η κίνηση δεν είναι και ότι καλύτερο για την σπονδυλική μας στήλη και όπως συνεπάγεται της υγείας μας αν κάτσουμε και αναλογιστούμε πόσες ώρες περνάμε έχοντας αυτή τη στάση στο σώμα μας.


Στην έρευνα που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Surgical Technology International, ο Dr. Hansraj τονίζει πως η σωστή στάση ενώ χειριζόμαστε ένα κινητό ή tablet και είμαστε όρθιοι, είναι τα αυτιά μας να είναι ευθυγραμμισμένα με τους ώμους και την ωμοπλάτη. Κατά αυτόν τον τρόπο μειώνεται η καταπόνηση του σώματος ενώ παράλληλα μειώνονται τα επίπεδα κορτιζόλης.

online-converter: Μετατρέψτε οποιαδήποτε αρχεία επιθυμείτε χωρίς περιττές εγκαταστάσεις!


Ανακαλύψαμε μια καταπληκτική ιστοσελίδα η οποία σας προσφέρει online μετατροπή διαφόρων αρχείων δίχως να εγκαταστήσετε κάποιο πρόγραμμα στον υπολογιστή σας! 

Πηγαίνοντας στο online-convert.com, θα μπορείτε να μετατρέψετε αρχεία ήχου (Audio Converter), αρχεία βίντεο (video converter), εικόνας (image converter), εγγράφων (documents converter),ηλεκτρονικών βιβλίων και συμπιεσμένων αρχείων.

Το στρες και ο σακχαρώδης διαβήτης




Γεια σας φίλες και φίλοι μου
Είναι καλά γνωστό ιατρικά πως κάθε είδους στρες επιδεινώνει τον σακχαρώδη διαβήτη. Το σάκχαρο των διαβητικών ασθενών αυξάνει και αυξάνει και η αναγκαία δόση των φαρμάκων με τα οποία ρυθμίζεται αυτό, όταν οι διαβητικοί ασθενείς υποστούν κάποια λοίμωξη ή αντιμετωπίσουν κάποια στενοχώρια.
Αυτό δεν συμβαίνει μόνον στον διαβήτη τύπου ΙΙ, τον διαβήτη των ενηλίκων δηλαδή, που οφείλεται σε μειωμένη δράση της ινσουλίνης. Συμβαίνει και στον διαβήτη τύπου Ι, αυτόν δηλαδή που εμφανίζεται στους νέους ανθρώπους και οφείλεται σε έλλειψη ινσουλίνης.
Η νόσος όμως αυτή καθ’ αυτή, αποτελεί από μόνη της ένα στρες για τους ασθενείς που πάσχουν από αυτήν, αναγκάζοντάς τους να προσέχουν καθημερινά την θεραπεία τους, δημιουργώντας τους αγωνία για την διατήρηση «καλών» τιμών σακχάρου και επηρεάζοντας έτσι αρνητικά την ζωή τους.

Η πόρτα της καρδιάς




  
Ένας ζωγράφος σχεδίασε έναν πίνακα. Τον ονόμασε «Η πόρτα της καρδιάς».

Στην έκθεσή του ένας από τους προσκεκλημένους παρατήρησε : «Aπό την πόρτα λείπει το χερούλι»

Ο ζωγράφος εξήγησε : «Είναι γιατί η πόρτα της καρδιάς ανοίγει μόνο από μέσα»

Θυμωμένος ο Ερντογάν με τα ΜΜΕ για τον Κολόμβο

Θυμωμένος ο Ερντογάν με τα ΜΜΕ για τον Κολόμβο

Ο πρόεδρος της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν προσέφυγε σε όρους της ψυχανάλυσης για να καταγγείλει τα ειρωνικά σχόλια με τα οποία τα δυτικά μέσα ενημέρωσης υποδέχθηκαν τις πρόσφατες δηλώσεις του ότι η αμερικανική ήπειρος ανακαλύφθηκε από τους μουσουλμάνους τον 12ο αιώνα και όχι από τον Χριστόφορο Κολόμβο δύο αιώνες αργότερα, διαπιστώνοντας ότι διακατέχονται από “πρόβλημα του εγώ”, αναφέρει το Γαλλικό Πρακτορείο (AFP).
“Εδώ και μόλις δύο εβδομάδες είπα ότι οι μουσουλμάνοι ανακάλυψαν την Αμερική πριν από τον Χριστόφορο Κολόμβο. Εκτοτε, γίνομαι στόχος σφοδρής κριτικής εκ μέρους των δυτικών μέσων. Απλώς και μόνο διότι επανέλαβα ένα γεγονός που βασίζεται στην επιστημονική έρευνα, επικρίθηκα από τα δυτικά μέσα ενημέρωσης και τους ξένους που ζουν ανάμεσά μας (αναφορά στους Τούρκους που είναι προσανατολισμένοι προς τη Δύση) και διακατέχονται από ένα πρόβλημα του εγώ”, είπε κατά τη διάρκεια ομιλίας του σε ισλαμικό οικονομικό φόρουμ στην Κωνσταντινούπολη.

ΚΡΑΤΥΛΟΣ – Η περί ορθότητος ονομάτων

(Απόσπασμα από τον διάλογο του Πλάτωνα)
ΠΡΟΣΩΠΑ του διαλόγου
ΣΩΚΡΑΤΗΣ
ΕΡΜΟΓΕΝΗΣ
ΚΡΑΤΥΛΟΣ
Σε αυτό το κείμενο του Πλάτωνα μπορούμε να παρακολουθήσουμε τη σκέψη του Σωκράτη πάνω στο θέμα πως δημιουργήθηκαν τα ονόματα που χρησιμοποιούνταν εκείνη την εποχή και εξακολουθούμε να χρησιμοποιούμε και σήμερα στην ελληνική γλώσσα. Διακρίνουμε το πνεύμα του που συνεχώς κινείται και εξερευνά με μεγάλη ευκολία και κατανόηση, προς όλες τις κατευθύνσεις. Άλλες φορές ψηλώνει πολύ και φτάνει το θεϊκό, άλλες γίνεται πιο απλοϊκό, όπως ακριβώς οι λέξεις δημιουργήθηκαν άλλες από σοφές και άλλες από πιο απλοϊκές
διάνοιες. Ίσως σε αυτό το κείμενο να μπορούμε να διακρίνουμε καθαρότερα τι ακριβώς είναι αυτό που ο Σωκράτης λέει στην “Απολογία” του: “η σοφία μου είναι ανθρώπινη” σε αντίθεση με τους σοφιστές που “είναι σοφοί με μια σοφία ανώτερη από την ανθρώπινη”.
Επίσης πολύ σημαντική παρατήρηση είναι ότι την λέξη “κακό” την αποδίδει σε βαρβάρους… Για την ελληνική φιλοσοφία υπήρχε η “εμπόδιση της κίνησης”, της “ροής”, που είναι η “θεϊκή περιπλάνηση” = θεία άλη = “αλήθεια”.

Η πρώτη τρισδιάστατη εκτύπωση στο διάστημα


O επικεφαλής του Διεθνούς Διαστημικού Σταθμού Barry "Butch" Wilmore επιδεικνύει το πρώτο τρισδιάστατα εκτυπωμένο αντικείμενο στο διάστημα
O επικεφαλής του Διεθνούς Διαστημικού Σταθμού Barry «Butch» Wilmore επιδεικνύει το πρώτο τρισδιάστατα εκτυπωμένο αντικείμενο στο διάστημα
Το πρώτο αντικείμενο, που εκτυπώθηκε στο διάστημα από τρισδιάστατο εκτυπωτή, είναι πλέον γεγονός, όπως ανακοίνωσε η Αμερικανική Διαστημική Υπηρεσία, που χαρακτήρισε «ιστορική» την εξέλιξη. Στο μέλλον δεν θα χρειάζεται πλέον το κάθε τι να μεταφέρεται στο διάστημα έτοιμο από τη Γη, αλλά θα είναι δυνατό να κατασκευάζεται επί τόπου, κάτι πολύτιμο για τις μελλοντικές επανδρωμένες διαστημικές αποστολές.
Μια ορθογώνια πλαστική πλακέτα -ένα ανταλλακτικό για τον ίδιο τον εκτυπωτή- με την επιγραφή «Κατασκευασμένο στο Διάστημα» (Made in Space/NASA) μόλις εκτυπώθηκε από τον Αμερικανό αστροναύτη Μπάρι Γουίλμορ στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό (ISS). Η εντολή για την εκτύπωση στάλθηκε στον εκτυπωτή από το κέντρο ελέγχου στη Γη και ο αστροναύτης απλώς έβγαλε το αντικείμενο από τον εκτυπωτή.

Συνέντευξη με την συγγραφέα και εκπαιδευτικό Αθανασία Κιφοκέρη

10672383_531371796995267_9089872763856319632_n
Γιατί ασχοληθήκατε με τη συγγραφή παιδικών ιστοριών;
Τα παιδιά είναι πραγματικά το μέλλον αυτού του κόσμου. Αν θέλει, λοιπόν, κάποιος να κάνει τον κόσμο μας καλύτερο θα πρέπει να απευθυνθεί στα ίδια τα παιδιά διότι αν εμφυσήσουμε σε αυτά καλές ηθικές αξίες από τη μικρή κιόλας ηλικία τότε αυτές θα τα συντροφεύουν και στην ενήλικη ζωή τους.
Όλα τα παιδικά βιβλία μου τα γράφω με μεγάλη αγάπη προς τα παιδιά και κύριος στόχος μου είναι να τους μεταδώσω ηθικά διδάγματα που θα τα βοηθήσουν στην ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητάς τους μέσα από μια ωραία κι ενδιαφέρουσα ιστορία.
Πείτε μας για ένα παιδικό βιβλίο που δεν έχετε γράψει εσείς και θα θέλατε να το είχατε γράψει.

Γιατί ένα μέρος της ανθρωπότητας έχει Ουράνια προέλευση



Γράφει ο Νικ. Αλ. Αργυρίου

Ο Πλάτων αναφέρει τρία γένη  που είχαν καταγωγή : Το αρσενικό από τον Ήλιο, το θηλυκό από την Γη και το μεικτό (ερμαφρόδιτο) από τη Σελήνη.

Το μεικτό γένος τα έβαλε με τους θεούς κι εκείνοι το χώρισαν στα δυο και μαζί με το ψυχικό πρότυπό του διαχωρίστηκε το πραγματικό Εγώ του.

Ο αείμνηστος Έλλην συγγραφέας  Θ. Αξιώτης εξηγώντας την προέλευση του γένους αυτού αναφέρει μεταξύ των άλλων ότι το μεικτό γένος είχε Ουράνια προέλευση και συγκεκριμένα από το Συνοδό του Σείριο. Ενώ τα υπόλοιπα γένη εξελίχθηκαν πάνω στη Γη.

Αν επιθυμείτε ανατροπές δυσάρεστων καταστάσεων στη ζωή σας αν έχετε επικαλεσθεί ένα "θαύμα" τότε αρχίστε να ανυψώνετε τη δόνηση σας



Υπάρχει ένας τρόπος να αντιμετωπίσετε τα φαινόμενα αυτού του εικονικού κόσμου δίχως να χάσετε τη ψυχραιμία σας ή μάλλον δυο. Ο πρώτος είναι να συνειδητοποιήσετε ότι η κατάσταση που βιώνεται ή καλύτερα που έχει εμφανιστεί στη καθημερινότητα και σας προκαλεί να αντιδράσετε, να τη διαχειριστείτε εν ολίγοις δεν αφορά εσάς.

Σε πρώτη φάση υποθέστε ότι δεν είστε εσείς ο στόχος γιατί πραγματικά ο άνθρωπος που μπορεί να κατανοήσει ότι δεν είναι αυτή η προσωρινή προσωπικότητα αλλά μια Ψυχή που έχει ως φορέα σε τούτο το φυσικό πεδίο αυτή τη φθαρτή προσωπικότητα θα γίνει ικανός να υπομείνει στωικά κι αποστασιοποιημένα το γεγονός. 


Θα μπορέσει να συλλογιστεί να διαλογισθεί νηφάλια και να συλλάβει αμέσως πρώτα το περιεχόμενο του φαινομένου και το μάθημα που περικλείει και δεύτερον την λύση του. Πρέπει πάντα να θυμόμαστε ότι όλα υπάρχουν εν είδη σπέρματος στο σύμπαν και κάθε τι έχει μέσα του τον αντίθετο του πόλο, έτσι κάθε πρόβλημα πάντα έχει μέσα του τη λύση. 

H ζωή μας σε ταμπέλες

Pneymatikos
penγράφει η Χρύσα Ευαγγέλου
 
Μεγαλώσαμε με ταμπέλες. Μάθαμε να λειτουργούμε με καθορισμένες συμπεριφορές, να είμαστε το καλό παιδί και να κάνουμε όλα αυτά που υπαγόρευε αυτός ο τίτλος, να είμαστε ευγενικά παιδιά, ήσυχα, με τρόπους, να διαβάζουμε, να αγαπάμε και να προσφέρουμε στους άλλους. Το είχαμε ανάγκη να το κάνουμε αυτό γιατί μόνο έτσι αισθανόμασταν κάποιου είδους αναγνώριση, λαμβάναμε κάποια φιλοφρόνηση, αποφεύγαμε κριτική και μαλώματα και γινόμασταν αποδεκτοί.
Μεγαλώνοντας μπήκαμε σε άλλη πανοπλία. Αυτή του καλού/ής συζύγου, γονιού, συντρόφου, εργαζομένου/ης και συνεχίσαμε από κεκτημένη ταχύτητα να δημιουργούμε αυτή την πανοπλία με σκοπό να ενταχθούμε, αυτή τη φορά, στην κοινωνία. Κάθε φορά που κάναμε κάποιο βήμα να σπάσουμε αυτή την εικόνα βρίσκαμε αντιμέτωπους γονείς, το κοινωνικό περίγυρο, την κριτική, την αποδοκιμασία τους και ενίοτε το θυμό τους.
Κάποια στιγμή θελήσαμε να ξεφύγουμε από αυτές τις μάσκες, δεν είμαστε πια ούτε παιδιά, ούτε ο κοινωνικός περίγυρος τόσο καθοριστικός για να μας κρατά δέσμιους. Μπουχτίσαμε και είπαμε να δούμε λίγο τον εαυτό μας.

Το πέρασμα από το φόβο στην αγάπη

Enosi
penγράφει η Χρύσα Ευαγγέλου
 
Είναι καιρός τώρα που αισθάνομαι ασυντόνιστη. Όλα τα κουτάκια του μυαλού μου έχουν διαλυθεί. Όλη η τάξη στη ζωή μου, οι πεποιθήσεις μου, οι απόψεις μου, τα πιστεύω μου έχουν γίνει μια μάζα άμορφης ενέργειας. Δεν υπάρχει τίποτα σαφές, τίποτα ξεκάθαρο, τίποτα από όλα αυτά που πίστευα μέχρι τώρα. Οι προκλήσεις στη ζωή μου έχουν γιγαντωθεί και αισθάνομαι ένα κενό Ύπαρξης, σαν να υπάρχω χωρίς να ζω, χωρίς ταυτότητα.
‘Έχω εμπιστοσύνη ότι κάτι χρήσιμο συμβαίνει. Έχω εμπιστοσύνη ότι όλα είναι όπως χρειάζεται να είναι. Πολλές φορές σηκώνω τα χέρια ψηλά και αισθάνομαι ανήμπορη να διαχειριστώ κάποια θέματα. Είμαι ανήμπορη να λειτουργήσω με το παλιό τρόπο, δεν με εξυπηρετεί. Και πως τώρα θα διαχειριστώ τις καταστάσεις της ζωής μου, αναρωτιέμαι. Δεν ξέρω , δεν έχω βρει απάντηση.

Ο κύλικας του Κόδρου και η περίμετρος του μνημειου της Αμφίπολης

ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΘΕΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ


Η άγνωστη τεχνοτροπία παρουσιάζεται ,για πρώτη φορά ,στο έργο του Κόδρου, η πυθία και ο Αιγεύς.

Ο Κόδρος είναι ζωγράφος του 5ου αιώνα, ο κύλικας του είναι έργο του 440-430 π.χ.

Στον κύλικα παρατηρούμε μια συνειδητή , όπως αποδεικνύεται σήμερα με τον αποσυμβολισμο του, σχεδιαστική «ανωμαλία» .

Ο Μαίανδρος του κύλικα, αν είχε σχεδιαστεί «σωστά», θα έπρεπε να χωρέσει 12 θέσεις από τρεις Μαιάνδρους η κάθε θέση. 

Στο έργο του Κόδρου, όμως, έχει 11 θέσεις με τρεις Μαιάνδρους σε κάθε θέση και μια θέση με δυο μαιάνδρους.

Ο σύγχρονος σχεδιαστής του έργου, αναγνωρίζοντας σφάλμα στον Κόδρο, στο αντίγραφο που δημιουργεί, ζωγραφίζει τον κύλικα με τρεις μαιάνδρους σε κάθε μια από τις δώδεκα θέσεις , όπως μπορεί να δει ο καθένας από εμάς στο διαδίκτυο, αποκαθιστώντας το «σφάλμα» του Κόδρου στην σύγχρονη εκδοχή του.

Έκανε ο ζωγράφος Κόδρος τέτοιο πελώριο σφάλμα, η μήπως συμβαίνει κάτι άλλο ;;;

Ο από-συμβολισμός του κύλικα μας βεβαιώνει πως ο Κόδρος ανήκει στους φωτισμένους άνδρες του παρελθόντος [Μεντης - Πιστοξενος κ.α.], που με τα έργα τους προσπάθησαν να βοηθήσουν την σημερινή ανθρώπινη κοινωνία. 
Την κοινωνία του D.N.A. , του ηλεκτρονικού μικροσκοπίου, των διαστημικών σταθμών και της διάσπασης του ατόμου. 

Τι σχεση μπορεί να έχει όμως ο κύλικας του Κόδρου με την συνειδητή σχεδιαστική «ανωμαλία», με το κυκλικό μνημείο της Αμφίπολης ;;;

Ο ΤΑΦΟΣ ΤΗΣ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ - ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

Κατά την διάρκεια της μελέτης της πορείας της ανασκαφής και των ευρημάτων αυτής, από τους σχολιαστές του ιστολογίου  προέκυψαν πολλά εύλογα ερωτήματα  τα οποία χρειάζεται να απαντηθούν ώστε να  ριχθεί όσο το δυνατόν περισσότερο φωςστο μυστήριο του Τάφου της Αμφίπολης.

Εν όψει της παρουσίασης από την κα Περιστέρη το Σάββατο 29 Νοεμβρίου της ανασκαφής του Τάφου της Αμφίπολης παρουσιάζουμε ενδεικτικά κάποια από τα ερωτήματα που προέκυψαν και ελπίζουμε είτε να απαντηθούν από την κα Περιστέρη κατά την παρουσίαση της, είτε να τεθούν από τους παρευρισκόμενους δημοσιογράφους ή/και αρχαιολόγους προς την ανασκαφική ομάδα.



1) Πώς προκύπτει τόσο ξεκάθαρη σύνδεση του μνημείου με το Δεινοκράτη, δεδομένου πως για το συγκεκριμένο αρχιτέκτονα σώζονται ελάχιστες αναφορές ενώ όλα τα υπόλοιπα έργα του έχουν χαθεί ή υποστεί σημαντικές καταστροφές (πχ. ναός Αρτέμιδος Εφέσου); Μήπως απλά ο Δεινοκράτης είναι η πιο πιθανή λύση για τον αρχιτέκτονα του μνημείου;

2) Όταν λέτε πως το μνημείο χρονολογείται στο τελευταίο τέταρτο του 4ου π.Χ. αιώνα, πόσο αυστηρά είναι τα χρονολογικά όρια που βάζετε; Πχ. το 295 π.Χ. απορρίπτεται;

3) Η σύνδεση του μνημείου με το Δεινοκράτη χρησιμοποιήθηκε για τη χρονολόγηση του μνημείου (δεδομένου του ότι έπρεπε να είναι ζωντανός για να το σχεδιάσει/κατασκευάσει) ή μήπως έγινε το αντίθετο; (δηλαδή η χρονολόγηση μας επιτρέπει να υποστηρίξουμε πως ο Δεινοκράτης είναι ένας από τους υποψήφιους αρχιτέκτονες);

30 ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΟΙ ΜΥΘΟΙ


ΜΥΘΟΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
Mύθος 1. «Ο καφές με γάλα είναι ελαφρύς». Αντίθετα με όσα πιστεύουν οι περισσότεροι, το γάλα κάνει τον καφέ πιο «βαρύ». Αιτία; Ο συνδυασμός της καφεΐνης με την καζεΐνη (πρόκειται για πρωτεΐνη του γάλακτος). Η ένωσή τους δημιουργεί αδιάλυτους θρόμβους, που είναι δύσπεπτοι, δεν διασπώνται, δηλαδή, εύκολα από τα γαστρικά υγρά. Βέβαια, το πόσο βαρύς θα είναι ο καφές με το γάλα εξαρτάται από την ευαισθησία του καθενός. Άλλωστε, πολλοί είναι αυτοί που απολαμβάνουν έναν καπουτσίνο χωρίς να νιώσουν την παραμικρή ενόχληση.

Mύθος 2. «Η σόδα είναι χωνευτική». Προσπαθούμε να ηρεμήσουμε το στομάχι μας μετά από ένα λουκούλλειο γεύμα πίνοντας μια σόδα. Κι όμως, πετυχαίνουμε ακριβώς το αντίθετο.
Ουσιαστικά το ανθρακικό που περιέχει η σόδα μάς φουσκώνει και προκαλεί ρέψιμο, το οποίο αρχικά μας ανακουφίζει. Στην πραγματικότητα, όμως, η κατανάλωση σόδας έχει ως αποτέλεσμα την αραίωση των γαστρικών υγρών που βρίσκονται στο στομάχι, καθυστερώντας έτσι τη χώνεψη. Επιπλέον, η σόδα συμβάλλει στη δημιουργία αλκαλικού περιβάλλοντος στο στομάχι, δυσχεραίνοντας έτσι την πέψη, για την οποία απαιτείται όξινο περιβάλλον.

Μύθος 3. «Η φρουκτόζη έχει λιγότερες θερμίδες από τη ζάχαρη». Η φρουκτόζη και η ζάχαρη περιέχουν τις ίδιες θερμίδες, δηλαδή 4 θερμίδες ανά γραμμάριο. Η διάφορά τους συνίσταται στο ότι η φρουκτόζη είναι 1 1/2 φορά πιο γλυκιά από τη ζάχαρη και επομένως για να πετύχουμε το ίδιο γλυκαντικό αποτέλεσμα χρησιμοποιούμε μικρότερη ποσότητα φρουκτόζης, συνεπώς προσλαμβάνουμε λιγότερες θερμίδες.

Μύθος 4. «Η μαύρη ζάχαρη παχαίνει λιγότερο από τη λευκή». Η μαύρη ζάχαρη έχει σχεδόν ίδιες θερμίδες με την λευκή ζάχαρη. Η υπεροχή της μαύρης ζάχαρης ως προς τη λευκή αφορά στη μεγαλύτερη περιεκτικότητά της σε μερικά ιχνοστοιχεία, όπως το ασβέστιο, το μαγνήσιο, το κάλιο και το νάτριο.

Η ένωση των γραμμάτων Ε και F απελευθερώνει την Ψυχή από το σώμα



Γράφει ο Νικ. Αλ. Αργυρίου 


Τα γράμματα απεικονίζουν τα ονόματα των θεών με αριθμούς. 

Τα γράμματα μέσω συμβόλων δίνουν ήχο και συχνότητα. Η συχνότητα προκαλεί παλμό, που αλληλεπιδρά στην ανθρώπινη Ψυχή.

Ο Πλάτων στο Τίμαιο αναφέρει ότι οι θεοί τοποθέτησαν το θεϊκό μέρος της  Ψυχή και την στερέωσαν στο ανθρώπινο σώμα με λεπτά "καρφάκια".

Ο κατάλληλος συνδυασμός των παλμώσεων στην ένωση των γραμμάτων Ε και F (Το απολεσθέν Ελληνικόν Δίγαμμα) προκαλεί ταλάντωση  στα σημεία που έχει συνδεθεί η θεϊκή ψυχή.


 Ακριβώς για το λόγο αυτό αποτελούσε η ένωση αυτή τον ιερότερο συμβολισμό της μυστικής γνώσης, διότι οδηγεί στον Δημιουργό (ΕΝ).

Ο ΑΙΓΥΠΤΙΑΚΟΣ ΘΕΟΣ ΣΕΤ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΜΑΥΡΗ ΤΡΥΠΑ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΤΟ ΤΡΙΓΩΝΟ ΤΩΝ ΒΕΡΜΟΥΔΩΝ



Γράφει ο Νικ. Αλ. Αργυρίου


Ο αιγυπτιακός θεός Σετ  που  οι σημίτες Άραβες πίστευαν ότι ήταν ο τυφώνας,   θεωρούνταν πως ήταν ένας από τους επτά αγγέλους.

Ο Θ. Αξιώτης αναφέρει ότι το "Σετ' είναι το Άστρο του τόξου( Σείριο) και,  έχει ταυτιστεί με το μυθολογικό Τυφώνα τον αντίπαλο των ηλιακών θεών Δία, Απόλλωνα, Διόνυσο κ.λπ.

Στα νεότερα χρόνια ταυτίστηκε με τον θεό Έπαφο  γιο του Δία και της Ιούς.

Για να κατανοηθούν αυτές οι αρχαίες αντιλήψεις είναι αναγκαίο να δούμε πως φαντάζονταν οι αρχαίοι τον ουρανό.