Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

Ο Μάρκο Πόλο και οι Μονόκεροι


Picture Source


Ένα από τα πλέον εύθυμα ιστορικά ντοκουμέντα, σχετικό με τις αντιλήψεις των ανθρώπων του Μεσαίωνα, σχετίζεται με τον θρύλο του Μονόκερου και τα ταξίδια του Μάρκο Πόλο.

Ήδη από τους πρώτους αιώνες μ.χ., από την εποχή της Φυσικής Ιστορίας του Πλίνιου του Πρεσβύτερου και των πρώιμων εγκυκλοπαιδειών, ήταν άφθονες οι περιγραφές φαντασμαγορικών και τερατόμορφων όντων, τα οποία υποτίθεται ζούσαν στις μακρινές και ανεξερεύνητες ακόμα, περιοχές του κόσμου. Ανάμεσα στα εκπληκτικά αυτά πλάσματα, ξεχώριζαν ασφαλώς και οι Μονόκεροι - τα ευγενή αυτά, πανέμορφα ζώα, που τα προσέλκυε το άρωμα μιας παρθένας, η εικόνα των οποίων κατόρθωσε να φτάσει ως τις μέρες μας και να διαποτίσει τη σκέψη και τη φαντασία μας - μέσα από βιβλία, εικονογραφήσεις και ταινίες...

Ο ποταμός και το κορίτσι. Μια ιστορία από τα νεανικά χρόνια του Σαίξπηρ.




John William Waterhouse, Ophelia (1894)


Μια αληθινή ιστορία θα σας πω. Λίγο μακάβρια ίσως, λίγο θλιβερή, μα σημαντική, όπως θα δείτε. Ήταν ένα κρύο πρωινό του Δεκέμβρη του 1579, στο Στάτφορντ της Αγγλίας, όταν μια νεαρή κοπέλα βγήκε να μαζέψει νερό. Τον καιρό εκείνον έπρεπε να βγεις έξω και να κουβαλήσεις το νερό σπίτι σου, από τα πηγάδια, όπου αυτά υπήρχαν, ή αν δεν υπήρχαν, από τις λίμνες και τους ποταμούς. Και αν έκανε κρύο η μεταφορά του νερού ασφαλώς γινόταν ακόμα δυσκολότερη.

Η κοπέλα κουκουλώθηκε στα ρούχα της και βγήκε έξω, ο κουβάς στο ένα της χέρι. Ο αέρας μαστίγωνε το έδαφος, τα χορτάρια παράδερναν στη δίνη του. Άρχισε να βαδίζει αργά στο λασπωμένο έδαφος, η σκέψη της στον ποταμό. Κάποιοι που την είχαν δει, λίγες μέρες πριν, ισχυρίζονται πως βίωνε μια έντονη ερωτική απογοήτευση. Άλλοι όμως λένε πως κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Η κοπέλα συνέχιζε τον δρόμο της, το βλέμμα της μισόκλειστο, ο ορίζοντας θολός. Παγερές σταγόνες περιέλουσαν το πρόσωπό της. Το ποτάμι ήταν κοντά.

Αποσύρθηκε το ντόνατ-πατούσα λόγω μη ελληνικότητας των δαχτύλων!

Σε εσπευσμένη αντικατάσταση του γνωστού γλυκίσματος, με τα ξένα 

ανθελληνικά δάχτυλα προχώρησαν οι ντονατοπαραγωγοί, προκειμένου να το 

αντικαταστήσουν με νέο που θα διαθέτει εθνικά αποδεκτά δάχτυλα

Το ανθελληνικό ντόνατ (αριστερά), πρόκειται να αντικατασταθεί, το συντομότερο δυνατόν, από το εθνικά ορθό με τα Ελληνικά δάχτυλα (δεξιά)
Το ανθελληνικό ντόνατ (αριστερά), πρόκειται να αντικατασταθεί, το

συντομότερο δυνατόν, από το εθνικά ορθό μ
ε τα Ελληνικά δάχτυλα (δεξιά)
Απρόβλεπτες εξελίξεις στην αγορά ντόνατς, αλλά και στην ευρύτερη βιομηχανία των τροφίμων πατούσα (π.χ. παγωτά κοκ), φέρνει η επίσιμη παραδοχή από θεσμικούς παράγοντες της πολιτείας, της θεωρίας του «Ελληνικού Ποδιού». Σύμφωνα με αυτήν, η ελληνική φυλή (και μόνο αυτή) έχει ως γενετικό χαρακτηριστικό το μεγαλύτερο δεύτερο δάχτυλο του ποδιού.

Η συναισθηματική ανωριμότητα είναι "κολλητική"...

Δεν νομίζω να έχει κανείς συνειδητά συναισθήματα,  αν ο συναισθηματικός του τομέας είναι ανεπεξέργαστος...
Συνειδητά συναισθήματα μπορεί να είναι η θλίψη και η χαρά, αλλά κανείς δεν αναγνωρίζει εύκολα αυτήν την εσωτερική "δυσαρέσκεια" που νιώθει, χωρίς εμφανή και συγκεκριμένο λόγο...

Το λένε άλλωστε οι άνθρωποι "είμαι ψυχολογικά κάτω"...Γιατί? αν ρωτήσεις, ποτέ δεν θα πάρεις συγκεκριμένη απάντηση...
Οι διαθέσεις των ανθρώπων αλλάζουν από την μία στιγμή στην άλλη, χωρίς εμφανή λόγο... Άρα σημαίνει ότι περισσότερο ζουν ασυνείδητα, γιατί αν ζούσαν συνειδητά δεν θα είχαν καμία ανάγκη την ταυτοποίηση... Θα ήταν απλά ο Εαυτός τους, ανεξάρτητα από το πως θα ήταν οι άλλοι...

Οι αλληλεπιδράσεις μεταξύ των ανθρώπων γίνονται μόνο ασυνείδητα... Αν γίνονταν συνειδητά, δεν θα μιλάγαμε για αλληλεπιδράσεις, αλλά για ενσυνάισθηση...
Γιατί άλλο είναι να σε νιώθω, και άλλο είναι να επιδράς με την δική σου συναισθηματική σύγχυση, στον δικό μου κόσμο, χωρίς να το καταλαβαίνω...

Η συναισθηματική ανωριμότητα είναι "κολλητική" μόνο και μόνο γιατί οι άνθρωποι δεν έχουν συναισθηματική νοημοσύνη και δεν μπορούν να έρθουν σε επαφή με τα συναισθήματά τους, ώστε να πάρουν τις πληροφορίες για τις καταστάσεις που τους συμβαίνουν.

Τα μάτια μας είναι "έξω", γιατί έτσι μάθαμε να ζούμε... Και όταν τα μάτια μας είναι "έξω", τότε το μόνο που μπορεί να συμβεί είναι να ταυτιστούμε, αφήνοντας τον άλλον να μας καθρεφτίσει ότι δεν μπορούμε να νιώσουμε εμείς μέσα μας.
Είναι πολύ εύκολο στην κατάσταση συναισθηματικής ανωριμότητας, να επιδράσουν οι άλλοι στην Θέλησή μας, χωρίς να το πάρουμε είδηση…

Να προσέχουμε πολύ αυτούς που διαβάλουν, γιατί οι ίδιοι δεν είναι σε θέση να εκτιμήσουν τίποτα όμορφο…
Και όταν δεν μπορούν να εκτιμήσουν τίποτα όμορφο μέσα τους, δεν θα μπορέσουν να εκτιμήσουν τίποτα όμορφο και στον άλλον...
Υπάρχουν πολλά και όμορφα στοιχεία μέσα σε έναν άνθρωπο... Αλλά για να τα βρει κανείς, χρειάζεται να αποφύγει όλους όσοι τα διαβάλουν.. .Όποιοι κι αν είναι…

Διάκριση… συμβαίνει πάντα όταν επιτρέπουμε στον Εαυτό μας να ωριμάσει πνευματικά, νοητικά και συναισθηματικά, παίρνοντας όλες τις εσωτερικές πληροφορίες που εκείνο το αυθεντικό μας μέρος μας δίνει απλόχερα, στην καρδιά μας…

Καλημέρα <3 <3 <3
Δεν νομίζω να έχει κανείς συνειδητά συναισθήματα, αν ο συναισθηματικός του τομέας είναι ανεπεξέργαστος...

Συνειδητά συναισθήματα μπορεί να είναι η θλίψη και η χαρά, αλλά κανείς δεν αναγνωρίζει εύκολα αυτήν την εσωτερική "δυσαρέσκεια" που νιώθει, χωρίς εμφανή και συγκεκριμένο λόγο...

Το λένε άλλωστε οι άνθρωποι "είμαι ψυχολογικά κάτω"...Γιατί? αν ρωτήσεις, ποτέ δεν θα πάρεις συγκεκριμένη απάντηση...

Οι διαθέσεις των ανθρώπων αλλάζουν από την μία στιγμή στην άλλη, χωρίς εμφανή λόγο... Άρα σημαίνει ότι περισσότερο ζουν ασυνείδητα, γιατί αν ζούσαν συνειδητά δεν θα είχαν καμία ανάγκη την ταυτοποίηση... Θα ήταν απλά ο Εαυτός τους, ανεξάρτητα από το πως θα ήταν οι άλλοι...

Ο εσωτερικός μας διάλογος είναι ο δρόμος για την αυτογνωσία.


inn
Ο εσωτερικός μας διάλογος είναι μια συνεχής διεργασία αναστοχασμού και ενδοσκόπησης που συμβάλλει στην επίλυση προβλημάτων, στη βιωματική γνώση, την αυτοβελτίωση και εν τέλει στην αυτογνωσία και την ενδυνάμωση. Δεν πρόκειται για κάποια μυστηριακή, απόκρυφη ή απευθυνόμενη σε λίγους διαδικασία αλλά μια από τις ανώτερες λειτουργίες του ανθρώπινης συνειδητής και ασυνείδητης σκέψης. Η συνειδητότητα του εαυτού μας οικοδομείται σε αναπτυξιακά στάδια.

Χοντρές ιστορίες

Δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία πως όχι μόνο είμαι χοντρή αλλά νιώθω και χοντρή. Νιώθω ελαττωματική όπως νιώθουν οι περισσότεροι χοντροί άνθρωποι ακόμα και όταν δεν το δείχνουν. Ακόμα κι όταν είναι η ψυχή της παρέας, οι πιο συμπαθείς, οι πιο γελαστοί, οι πάντα έτοιμοι να αυτοσαρκαστούν και να κάνουν αστεία σχετικά με τον σωματικό τους όγκο, κάτι μέσα τους είναι απόλυτα κλειστό και σφιγμένο ακόμα κι όταν διακηρύσσουν προς όλους «τα πάχη μου τα κάλλη μου».

H πρώτη φορά που ένιωσα πραγματικά και αμετάκλητα «χοντρή» ήταν σε κάτι επιδείξεις ρυθμικής που συνηθιζόταν εκείνα τα χρόνια να γίνονται κάτω από την βλοσυρή ματιά της Κούλας Πράτσικα - ονομαστής και μεγάλης Κυρίας της ορχηστικής τέχνης. Θυμάμαι τη στιγμή, σαν να ήταν χθες, που μας μάζεψε όλους η δασκάλα του χορού να μας μοιράσει ρόλους για την θερινή επίδειξη που θα έκανε υπερήφανους τους γονείς μας και μας ανακοίνωσε ότι αυτή τη περίφημη χρονιά θα παρουσιάζαμε μια αναπαράσταση του ζωϊκού βασιλείου. Μόλις το άκουσα αυτό η καρδιά μου άρχισε να χτυπάει δυνατά. Τις μυρίζομαι από μακριά εγώ αυτού του τύπου τις ιστορίες και ήξερα ότι δεν θα είχαμε καλά ξεμπερδέματα…

Αμφίπολη: Πού οδηγεί η μαρμάρινη θύρα

Η βαριά μαρμάρινη θύρα ενισχύει την άποψη ότι ο χώρος πίσω από αυτήν ήταν κλειστός. Το δάπεδο του τέταρτου χώρου βρίσκεται δύο μέτρα βαθύτερα από τους προηγούμενους.

Δεν ανοίγουν εύκολα πόρτες σαν και αυτή. Μοιάζουν σα να κατασκευάστηκαν με τη λογική της «μιας χρήσεως», μας λέει αρχαιολόγος με μεγάλη ανασκαφική εμπειρία, θεωρώντας ότι, η αποκάλυψη των τριών σπασμένων τμημάτων της βαριάς, μαρμάρινης θύρας, με τον «χθόνιο» χαρακτήρα, ενισχύει απόλυτα την άποψη ότι πρόκειται για ταφικό κτίσμα.

Η «βαριά» μαρμάρινη πόρτα που έκλεισε για πάντα

Η ώρα του Ιορδάνη Τζαμτζή



Η αίτηση των κυρίων Σαμαρά και Βενιζέλου για ψήφο εμπιστοσύνης από τη Βουλή, ισοδυναμεί στη συγκεκριμένη συγκυρία με πρόταση μομφής εναντίον του εαυτού τους.

Η κυβέρνηση βρίσκεται σε άμυνα. Δυσκολεύεται να κρατήσει τη συνοχή της όχι μόνο σε βουλευτικό, αλλά και σε υπουργικό επίπεδο. Οι διαπραγματεύσεις με την τρόικα δεν της βγαίνουν. Νιώθει να βουλιάζει σε ένα προεκλογικό πλέον κλίμα που αναιρεί ντεφάκτο το έσχατο εγχείρημά της, ότι θα εξασφαλίσει τους 180 βουλευτές που χρειάζεται για την προεδρική εκλογή και θα παρατείνει τον βίο της έως τη λήξη της τετραετίας, τον Ιούνιο του 2016.
 
Κοινός παρονομαστής όλων αυτών είναι η απώλεια της πρωτοβουλίας των κινήσεων, η αδυναμία της κυβέρνησης να επιβάλει στοιχειωδώς την ατζέντα της.

Ρίξτε τη χοληστερίνη άμεσα τρώγοντας...

Ρίξτε τη χοληστερίνη άμεσα τρώγοντας...
Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο της Αδελαΐδας, στην Αυστραλία, διαπίστωσαν ότι υπάρχει ένας πολύ εύκολος τρόπος να μειώσουμε τα επίπεδα της χοληστερίνης στον οργανισμό μας, ιδιαίτερα μάλιστα αν αντιμετωπίζουμε το συγκεκριμένο πρόβλημα.
Στο πλαίσιο της έρευνάς τους, ανέλυσαν τα στοιχεία 14 προγενέστερων διεθνών μελετών, οι οποίες διεξήχθησαν τα τελευταία 55 χρόνια.
Όπως διαπίστωσαν, οι βρασμένες τομάτες και τα προϊόντα τομάτας μπορεί να βοηθήσουν όσο και τα φάρμακα όσους προσπαθούν να ρίξουν τη χοληστερόλη τους.

Οι αρχαιολόγοι ανακάλυψαν στην Αμφίπολη το μπάφο του Μεγάλου Αλεξάνδρου

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΗ ΛΗΨΗ

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΗ ΛΗΨΗ
Μεταφέρεται αυτή τη στιγμή από μεγάλη αστυνομική δύναμη σε ασφαλές μέρος.

Πώς να ενεργοποιήσετε και να αντιμετωπίσετε έναν τεμπέλη θυρεοειδή;


Συμπτώματα όπως η κούραση, η κατάθλιψη και η αύξηση του βάρους σχετίζονται με πολλές παθήσεις και ψυχικές καταστάσεις, γι? αυτό και δεν είναι σπάνια η καθυστέρηση όσον αφορά στη σύνδεσή τους με τον υποθυρεοειδισμό.

Υποθυρεοειδισμός, είναι όταν ο θυρεοειδής αδένας δεν παράγει επαρκείς ποσότητες ορμονών που ρυθμίζουν το μεταβολισμό και αποτελέσματα αυτής της υπολειτουργίας είναι, μεταξύ άλλων, η τριχόπτωση, το πρησμένο πρόσωπο και οι δύσκολες εμμηνόρροιες. Εάν δεν διαγνωστεί και μείνει χωρίς σχετική αγωγή ο υπολειτουργικός αδένας, μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα καρδιάς αλλά και γονιμότητας.
Στην περίπτωση που παρατηρείτε 3 ή περισσότερα από τα συμπτώματα, ζητήστε τη συμβουλή του γιατρού σας και προβείτε στις αντίστοιχες αιματολογικές εξετάσεις που θα διαλευκάνουν την πηγή του προβλήματος.

Πάψε να ζείς φυλακισμένη στη γνώμη των άλλων.

Χιλιοειδωμένο μοτίβο, άμεσα αναγνωρίσιμο από χιλιόμετρα και διαρκώς επαναλαμβανόμενο σε ολοένα και μεγαλύτερη μερίδα του πληθυσμού, ιδιαίτερα του γυναικείου: η παράδοση στο τριπάκι του καλού και υπάκουου κοριτσιού, το οποίο δεν φέρνει πολλές αντιρρήσεις στους γύρω του και που, κυρίως, δεν μοιάζει να έχει μία ολοκληρωμένη και στερεή άποψη αναφορικά με το τι είναι αυτό που θέλει και προτίθεται να κάνει σε όλες τις πτυχές της καθημερινής της ζωής. Η εν λόγω εξουσία μοιάζει να έχει εξαχθεί στον ευρύτερο περίγυρο της, ακόμη και το θεωρούμενο μη στενό, στις θελήσεις του οποίου υπακούει τυφλά, χωρίς αντίρρηση ή αντίδραση. Όταν το βλέπω από άβγαλτα κοριτσάκια, ίσως και να μπορώ να το δικαιολογήσω. Αλλά όχι κι εσύ, ρε φίλη, είναι δυνατόν;

Δύο εξηγήσεις μπορώ να δώσω: είτε ότι βαριέσαι να σκεφτείς και να δράσεις, αρκούμενη στη μικρότερη δυνατή ζημιά που μπορείς να σου προκαλέσεις ακολουθώντας κατευθύνσεις ακόμη και καταφανώς λανθασμένες, αναφορικά με τις απόλυτα προσωπικές σου ανάγκες και επιδιώξεις. Είτε ότι, απλούστατα, για να αποκομίσεις άλλα οφέλη, είσαι πρόθυμη να εκχωρήσεις την ατομική σου βούληση, σε αυτόν που κάνει την καλύτερη προσφορά ή σου δίνει τα υψηλότερα εχέγγυα προσωπικής σου ικανοποίησης. Θλιβερές αμφότερες έτσι; Και σου εξηγώ γιατί:

Εγώ που νομίζω οτι παίζω μαζί σου



Ναι, με ανακάλυψες. Δε νοιάζομαι για εσένα. Δε με νοιάζουν τα παιχνίδια σου, δε με νοιάζει που μου λες για άλλους, ενώ ξέρεις πώς λάμπει το βλέμμα μου πάνω σου. Δε με νοιάζει ούτε που προσπερνάς κάθε μου λέξη, όταν την γυρίζω σε κάτι μικρό που έχεις και μου αρέσει. Είμαι ένας άκαρδος υπολογιστής. 

Έχω προϊστορία στη σχολή του Μαρσέλ Μαρσώ, βλέπεις και είμαι ένας τέλειος μίμος. Και όταν σου λέω πως είμαι ερωτευμένος μαζί σου, μπορώ να το υποκριθώ τόσο τέλεια, που μπορώ να υποκριθώ και την προσπάθειά μου να μην βουρκώσω, και τα δυο μπουκάλια Μπακάρντι που έχω κατεβάσει για την πάρτη σου, και τα σάπια πηδήματα που κάνω για να μην σε σκέφτομαι με τον μπάσταρδο τον Βολιώτη. Όλα περιστρέφονται γύρω από το να μου κάτσεις. 

3. Αμφίπολη – Οι Καρυάτιδες μας δίνουν και τον χρυσό αριθμό Φ=1,618!


Αμφίπολη – 02/10/ 2014

Νέο στοιχείο επιβεβαιώνει την θεϊκή παρουσία κωδικοποιημένη  στο μνημείο της Αμφίπολης.

Αυτή την φορά οι καρυάτιδες μας δίνουν και τον χρυσό αριθμό Φ=1,618 που χρησιμοποιεί ο γενετικός μας κώδικας για να δομήσει το ανθρώπινο σώμα και όχι μόνο.

Η συμπαντική χρυσή αναλογία δόμησης σωμάτων και φυτών ανιχνεύτηκε ηδη  στο μνημείο της Αμφίπολης και ακόμη είμαστε στην αρχή της αναζήτησης.

Το ύψος του βάθρου των Καρυάτιδων  είναι τελικά 140 εκατοστά του μέτρου σύμφωνα με την ανακοίνωση του Υπουργείου Το ύψος των Καρυάτιδων είναι  227 εκατοστά του μέτρου και συνολικά το ύψος βάθρου και Καρυάτιδας ανέρχεται σε 367 εκατοστά.

Ο αριθμός 140 είναι ο πρώτος της  σειράς ακεραίων αριθμών [γνωστών ως φιμπονατσι]  που στην ανάπτυξη τους  αποδίδουν τον χρυσό αριθμό Φ=1,618

Φυσικά ο Φ=1,618 δεν προκύπτει για πρώτη φορά από το συγκεκριμένο μνημείο στην παγκόσμια ιστορία  Έχει προηγηθεί η ανακάλυψη του  στο μεγαλιθικό  μνημείο  των αρχαίων Μυκηνών με την Ονομασία ο «Θησαυρός του Ατρέα» με έτος κατασκευής  το 1240 π.χ. και στην συνέχεια από την Οδύσσεια του Ομήρου το 840 π.χ. 

Πρόκειται για την  τελειότερη αναλογία που θα μπορούσε να υπάρξει για ένα άγαλμα με το βάθρο του στον συγκεκριμένο χώρο.

Η σειρά ακεραίων αριθμών έχει ως εξής .

140-227-367-594-961-1555-2516-4071-6587-10658-17245-27903-45148-73051-118199

Έχουμε και εδώ τα ίδια αριθμητικά δεδομένα με την σειρά ακεραίων του [3] που παρουσιάζεται στην αρχή της Οδύσσειας

Α1 + α2 = α3
Α2+α3 =α4 
κοκ
140 +227 = 367
227  +367= 594
367 + 594  = 961
594+961 = 1555
Κοκ

Από τον λόγο 2516/1555 και κάτω όλοι οι λόγοι αποδίδουν τον χρυσό αριθμό Φ=1,618
…………………………………
Ας δούμε τι πληροφορίες απορρέουν από την  λεξαριθμικη σχεση  των εμπλεκομενων λεξαριθμων .

Η χρυσή αναλογία των αριθμών  140 > 227 > 367 

140[5]=εμμεν*.-[εμμεν = ειμι = είμαι-υπάρχω-βρίσκομαι] ……….. το ύψος του βάθρου
227[2]=Ελληνική Έλικα.-[ ο γενετικός μας κώδικας ].- ………. Το ύψος των Καρυάτιδων 
367[7]=μητι αγε.- [μητι = η σοφία / αγε = εμπρός / εμπρός την σοφία της Ε.Ε. ανακάλυψε]…………………………..το συνολικό ύψος βάθρου και καρυάτιδας

Ερμηνεία .- η Ελληνική έλικα υπάρχει  [αποτυπωμένη στα σώματα και τα ρούχα των Καρυάτιδων]  Εμπρός ανακαλύψτε την σοφία της.
Το μνημείο αναφέρεται  εκτός όλων των άλλων που θα προκύψουν κωδικοποιημένα  και στην σοφία της αόρατης Ελληνικής Έλικας. 

……………………………………………..

Τα στοιχεία , από τις Καρυάτιδες,  που οδηγούν στο συμπέρασμα πως το μνημείο κρύβει κάτι πολύ μεγαλο και θεϊκό  είναι πολλα και διασταυρωμένα.
Κάτι που έχει σχεση με τους δημιουργούς μας Έλληνες αθανάτους  και την αγαπημένη τους ολιγάριθμη  γενιά των Δωριέων .Αντιπρόσωπος της οποίας ήταν και ο Μέγας Αλέξανδρος.
Να έχουμε πάντα υπ’οψιν μας πως οι επιστημονικές πληροφορίες, που προκύπτουν από τα αρχαία μνημεία ο «θησαυρός του Ατρέα»  και του ανώνυμου της Αμφίπολης, σχετικές με τον ανθρώπινο γενετικό κωδικα και τον χρυσό αριθμό Φ=1,618 , είναι μοναδικές στον κόσμο .

Νέο στοιχείο επιβεβαιώνει την θεϊκή παρουσία κωδικοποιημένη στο μνημείο της Αμφίπολης.
Αυτή την φορά οι καρυάτιδες μας δίνουν και τον χρυσό αριθμό Φ=1,618 που χρησιμοποιεί ο γενετικός μας κώδικας για να δομήσει το ανθρώπινο σώμα και όχι μόνο.
Η συμπαντική χρυσή αναλογία δόμησης σωμάτων και φυτών ανιχνεύτηκε ηδη στο μνημείο της Αμφίπολης και ακόμη είμαστε στην αρχή της αναζήτησης.
Το ύψος του βάθρου των Καρυάτιδων είναι τελικά 140 εκατοστά του μέτρου σύμφωνα με την ανακοίνωση του Υπουργείου Το ύψος των Καρυάτιδων είναι 227 εκατοστά του μέτρου και συνολικά το ύψος βάθρου και Καρυάτιδας ανέρχεται σε 367 εκατοστά.
Ο αριθμός 140 είναι ο πρώτος της σειράς ακεραίων αριθμών [γνωστών ως φιμπονατσι] που στην ανάπτυξη τους αποδίδουν τον χρυσό αριθμό Φ=1,618

Το ασυνείδητο κίνητρο της πλεονεξίας

Μια νέα έρευνα δείχνει ένα βαθιά ριζωμένο ένστικτο να κερδίζουμε περισσότερα από όσα είναι δυνατόν να καταναλώσουμε, ακόμη και όταν αυτή η ανισορροπία μας κάνει δυστυχισμένους.
moneyΜόνο εργασία χωρίς χαρά μπορεί να είναι το αποτέλεσμα μιας «απερίσκεπτης συσσώρευσης», ισχυρίζονται οι επιστήμονες που βρίσκονται πίσω από μια νέα έρευνα, η οποία δείχνει ένα βαθιά ριζωμένο ένστικτο να κερδίζουμε περισσότερα από όσα είναι δυνατόν να καταναλώσουμε, ακόμα και όταν αυτή η ανισορροπία μας κάνει δυστυχισμένους.

Η νοητική προέλευση των ασθενειών


body on
Στο βιβλίο You Can Heal Your Life της Louise L. Hay μας παρουσιάζει την άποψη της για την νοητική προέλευση των ασθενειών. Το σώμα μας υποστηρίζει πως αντανακλά τις σκέψεις μας και τις πεποιθήσεις μας. Υποστηρίζει πως όταν σκεφτόμαστε το κάνουμε με όλο το σώμα και όλα τα κύτταρα μας και έτσι οι σκέψεις και οι ψυχολογικές καταστάσεις μπορούν να δημιουργήσουν ασθένειές. Τις περισσότερες φορές λοιπόν σύμφωνα με τη συγγραφέα το να είμαστε υγιείς ή άρρωστοι είναι απόρροια της σκέψης μας.
  • Το κεφάλι αντιπροσωπεύει το πώς αισθανόμαστε για τον εαυτό μας. Έχοντας πονοκέφαλο σημαίνει καταπιεσμένη οργή και έλλειψη σεβασμού για τον εαυτό σας.
  • Τα μαλλιά συμβολίζουν τη ψυχική δύναμη που έχουμε. Προβλήματα στην ποιότητα ή την πυκνότητα των μαλλιών σηματοδοτούν την δύναμη που έχει χαθεί λόγω έντονου στρες και της αδυναμίας στην διαχείριση του.

Σήκω και λάμψε

rise and swim

6 το πρωί και το χέρι σου δεν βρίσκει τη δύναμη να σταματήσει το ξυπνητήρι, πριν αρχίσουν εκείνες οι φωνές στο κεφάλι να σου λένε ότι είναι πολύ νωρίς, πολύ σκοτεινά και κάνει πολύ κρύο για να σηκωθείς.
Οι πονεμένοι μύς σου έχουν επαναστατήσει μένοντας ξαπλωμένοι στο κρεβάτι, υποκρινόμενοι πως δεν ακούν το μυαλό σου που τους διατάζει να σηκωθούν.
Μια λεγεώνα φωνών σου επιτρέπει ουρλιάζοντας να πατήσεις το snooze και να ξαναγυρίσεις στη χώρα των ονείρων, αλλά δε ζητάς τη γνώμη της.
Η φωνή που έχεις διαλέξει να ακούς καλύπτει τις υπόλοιπες.