Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

10 πράγματα που έμαθα μετά από 10 χρόνια ως γονιός!

10 πράγματα που έμαθα μετά από 10 χρόνια ως γονιός!
1. Μην ασχολείστε συνεχώς με τις ενοχές σας! 
Και αυτό ισχύει για όλους τους γονείς, αλλά κυρίως για τις μαμάδες. Όλες οι μαμάδες νιώθουν ενοχές. Εκείνες που εργάζονται έχουν ενοχές γιατί δε βλέπουν τα παιδιά τους, εκείνες που δεν εργάζονται έχουν ενοχές που δεν εργάζονται. Αυτό που πρέπει να θυμάστε είναι ότι ο κόσμος της μητρότητας είναι ένας κόσμος γεμάτος λάθη. Και γεμάτος σωστά πράγματα! Την επόμενη φορά που θα αρχίσετε να νιώθετε ενοχές θυμηθείτε πόσα άλλα χρήσιμα πράγματα θα μπορούσατε να κάνετε για (ή με) τα παιδιά σας, αντί να χασομεράτε με ανώφελες ενοχές!  

ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΟΥ ΑΝΔΡΟΣ


Είναι σκληρό. Δεν καταπίνεται. Νέος άνθρωπος να χάνει τη ζωή του. Από τον καρκίνο που τον άρπαξε, τον σούρωσε και τον τελείωσε. Μιλάμε για τον Τίτο Βιλανόβα που έφυγε πριν γίνει 46 χρονών.
Η απώλεια είναι μεγάλη πρώτα για την οικογένειά του. Εφυγε ένας πατέρας δυο παιδιών, ένας σύζυγος. Ενας ευπρεπής ποδοσφαιράνθρωπος για όλους τους υπόλοιπους. Μπαρτσελωνοαναθρεμένος, ανέβηκε τα σκαλιά της ιεραρχίας και έφτασε να προπονεί την πρώτη ομάδα.

Αυτό είναι το θεμέλιο της μακροχρόνιας αγάπης!

Φωτογραφία: Ο άντρας δεν αγαπά μία γυναίκα για το σέξ.Ούτε επειδή ειναι καλή μαγείρισσα.Ούτε επειδή είναι καλή μητέρα.
Την αγαπά επειδή μπορεί να τον τραβήξει έξω απο τα εγκόσμια.
Θέλει απο την γυναίκα να τον τοποθετήσει σε μία κατάσταση " ύπαρξης " ή σε μία υπερβατική κατάσταση που θα απομακρύνει τη σύγκρουση από τον νου του και θα του προσφέρει ηρεμία.
Την αγαπά γιατί εκείνη μπορεί να του προσφέρει την εμπειρία του διεσταλμένου άπειρου εαυτού του.
Αυτό είναι το θεμέλιο της μακροχρόνιας αγάπης!
Όταν ένας άντρας αγαπά πραγματικά τη σύντροφό του,θέλει να την βλέπει να αναπτύσσει το δυναμικό της και να εκφράζει το Απειρο,γιατί με αυτόν τον τρόπο τον εμπνέει και τον μεταφέρει σε βασίλεια τα οποία εκείνος δεν έχει καν ονειρευτεί!!!!~Γιόγκι Μπάτζαν~

Ο άντρας δεν αγαπά μία γυναίκα για το σέξ.Ούτε επειδή ειναι καλή μαγείρισσα.Ούτε επειδή είναι καλή μητέρα.

Την αγαπά επειδή μπορεί να τον τραβήξει έξω απο τα εγκόσμια.

Θέλει απο την γυναίκα να τον τοποθετήσει σε μία κατάσταση " ύπαρξης " ή σε μία υπερβατική κατάσταση που θα απομακρύνει τη σύγκρουση από τον νου του και θα του προσφέρει ηρεμία.

Την αγαπά γιατί εκείνη μπορεί να του προσφέρει την εμπειρία του διεσταλμένου άπειρου εαυτού του.

O ΔΥΝΑΤΟΣ

Φωτογραφία: 'Οταν από την παιδική ηλικία ακόμα βραβευθείς με τον τίτλο του ''δυνατού'',τότε εφ'όρου ζωής επωμίζεσαι στους ώμους σου ένα βαρύ φορτίο να ανταπεξέρχεσαι επάξια ανεξαρτήτων συνθηκών.Αυτό γίνεται πρωτίστως για να μην "πέσεις"στα δικά σου μάτια και ύστερα στου περιβάλλοντος σου.Είναι άραγε τόσο ευφυείς όλοι αυτοί οι "¨θαυμαστές" σου?ευφυείς και με υψηλό δείκτη IQ,θα σπεύσω να απάντήσω (χαμηλό ίσως EQ)...Θεέ μου,πόσο βολική για την συνείδηση τους η περιθωριοποίηση του "θαυμασμού",πόσο χαριτωμένα κρατούν αποστάσεις ασφαλείας έχοντας ήσυχο το κεφαλάκι τους ότι ο "ήρωας ή η ηρωίδα"τους δεν έχει κανενός είδους ανάγκη, ηθική υποστήριξη ή οτιδήποτε άλλο,ποτέ δεν θα μπουν στον κόπο να μάθουν.Οι ήρωες είναι μόνο για να τρέχουν όταν εμείς τους ψάξουμε,το αντίθετο θα ήταν το παραδοξότερο του αιώνος!!!!!δεν είθισται των δυνατών να ζητούν βοήθεια.Αραγε είναι ευχή ή κατάρα να είσαι δυνατός? ένας "ήρωας" λοιπόν βουβά και αγόγγυστα θα εδραιώσει καλά τον τίτλο επάνω του,ΔΥΝΑΤΟΣ το γράφει και η επωμίδα του παλιάτσου στο τσίρκο που όλοι τον χειροκροτούν εντυπωσιασμένοι από  τα κατορθώματα του μέσα στο μοναχικό του και ακούραστο σκετσάκι του,και εκείνος δέχεται ευπροσήγορα και γλυκά την αποδοχή? αποστασιοποίηση? του κοινού με ένα αξιοπρεπές,ευγενικό και διακριτικά μελαγχολικό μειδίαμα.....Κate.Κos.~~ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ <3 ~~

'Οταν από την παιδική ηλικία ακόμα βραβευθείς με τον τίτλο του ''δυνατού'',τότε εφ'όρου ζωής επωμίζεσαι στους ώμους σου ένα βαρύ φορτίο να ανταπεξέρχεσαι επάξια ανεξαρτήτων συνθηκών.Αυτό γίνεται πρωτίστως για να μην "πέσεις"στα δικά σου μάτια και ύστερα στου περιβάλλοντος σου.

Είναι άραγε τόσο ευφυείς όλοι αυτοί οι "¨θαυμαστές" σου? ευφυείς και με υψηλό δείκτη IQ,θα σπεύσω να απάντήσω (χαμηλό ίσως EQ)...

Θεέ μου,πόσο βολική για την συνείδηση τους η περιθωριοποίηση του "θαυμασμού",πόσο χαριτωμένα κρατούν αποστάσεις ασφαλείας έχοντας ήσυχο το κεφαλάκι τους ότι ο "ήρωας ή η ηρωίδα"τους δεν έχει κανενός είδους ανάγκη, ηθική υποστήριξη ή οτιδήποτε άλλο,ποτέ δεν θα μπουν στον κόπο να μάθουν.

Είναι κ οι άνθρωποι που θέλουν να κρίνουν ή να κρίνονται....



Αυτή η ανάγκη να μας καταλαβαίνουν...να μας νιώθουν..να μας αποδέχονται...πόσο...μα πόσο επικίνδυνη τελικά μπορεί να αποδειχθεί;;Βλέπετε είναι που επιθυμούμε να αγαπάμε τον εαυτό μας μέσα από τα μάτια των άλλων...να αγαπάμε αυτό που οι άλλοι θέλουν να αγαπούν...τον εαυτό μας που έφτιαξαν εκείνοι....κ η ανάγκη να μας αγαπούν κ να μας αποδέχονται...πόσο χαμηλά μπορεί να ρίξει την αυτοεκτίμησή μας κ πόσο να εξοντώσει την αλήθεια μας;;;Πόσο μακρυά από τα θέλω κ τις επιθυμίες μας μπορεί να μας φέρει;;
Γιατί έχω ανάγκη να τους έχω κοντά μου...να ζω μαζί τους αρμονικά...να δέχονται την άρνηση κ την αποδοχή μου...να ακούνε..να βλέπουν...να μπαίνουν στην θέση μου....Ναι ναι...να μπούνε στην θέση μου...μα πως;;;Πως να νιώσουν τα συναισθήματά μου...πως να βιώσουν τις σκέψεις μου;;Πως να αγγίξουν την αλήθεια μου...αφού δε γίνεται να γίνουν εγώ κ εγώ εκείνοι....Είναι βλέπετε που όταν τους ρωτώ..άλλες φορές θέλω να ακούσω ένα μπράβο..άλλες πάλι θέλω να ακουστώ...κ άλλες θέλω να αναλάβουν για εμένα την ευθύνη που εγώ δε μπορώ να πάρω για τον εαυτό μου...

Ο άνθρωπος-αγάπη!

Θυμήσου! Κάποτε, κάποιος σε ευχαρίστησε για το καλό που του έκανες! Κάποιος είπε εξαιρετικά λόγια για το άτομό σου, επειδή σε εκτίμησε! Κάποιος σε αγάπησε για ότι είσαι! Κάποιος σε θέλησε για φίλο, γιατί του ταίριαξες! Κάποιος για εραστή, γιατί τον έλκυσες! Κάποιος όταν απομακρύνθηκες κράτησε την εικόνα σου, γιατί τον συντάραξε η αύρα σου! Κάποιος σου εξέφρασε την ευγνωμοσύνη του, επειδή του έδωσες χωρίς αντάλλαγμα! Κάποιος σε θυμάται ακόμα επειδή πέρασες από τη ζωή του! Και αν ενώσεις όλες αυτές τις στιγμές των κάποιων, είσαι εσύ και αυτό που μπορείς να είσαι κάθε ημέρα, κάθε στιγμή. Ο άνθρωπος-αγάπη!



Θυμήσου! Κάποτε, κάποιος σε ευχαρίστησε για το καλό που του έκανες! Κάποιος είπε εξαιρετικά λόγια για το άτομό σου, επειδή σε εκτίμησε! Κάποιος σε αγάπησε για ότι είσαι! Κάποιος σε θέλησε για φίλο, γιατί του ταίριαξες! Κάποιος για εραστή, γιατί τον έλκυσες! 

Ψύχωση - Σάρα Κέιν


«να επιτυγχάνω στόχους και φιλοδοξίες/ να ξεπερνώ εμπόδια και να επιτυγχάνω υψηλές επιδόσεις/ να αυξάνω τον αυτοσεβασμό με την επιτυχή άσκηση του ταλέντου/ να υπερνικώ τους αντιπάλους/ να ασκώ έλεγχο και επιρροή στους άλλους/ να υπερασπίζω τον εαυτό μου/ να υπερασπίζω τον ψυχολογικό μου χώρο/ να δικαιώνω το εγώ/ να προσελκύω την προσοχή/ να φαίνομαι και να ακούγομαι/ να συγκινώ, να καταπλήσσω, να γοητεύω, να αιφνιδιάζω, να διεγείρω, να ψυχαγωγώ, να διασκεδάζω ή να ξελογιάζω τους άλλους/ 

Κυλά το ποτάμι..



Τίποτα δεν είναι σταθερό και μόνιμο στη ζωή... Ούτε η στενοχώρια, ούτε η απελπισία, ούτε η χαρά, ούτε η πληρότητα που γεμίζει την καρδιά μας κάποιες στιγμές...

Όλα αλλάζουν, αέναα, κυκλικά, κυλάνε μέσα μας τα συναισθήματα σαν ρυάκια, συμαπαρασύρουν μαζί τους κατακάθια και φύλλα πεσμένα απο το δέντρο της καρδιάς μας..

Τι μένει; Τί αντέχει μέσα μας, δίπλα μας, κοντά μας; 

Το ''Μαζί'' - Αλκυόνη Παπαδάκη

Τι φταις αλήθεια.
Κανείς δε σου μαθε το δρόμο για το "εμείς".
Και το χειρότερο, κανένας δε σε εκπαίδευσε
να επενδύεις στο "εγώ".

Σαν επαίτης εκλιπαρείς μπροστά στην πόρτά του "εσείς".
Έσπασες αμέτρητες φορές τα μούτρα σου, προσπαθώντας
ανάμεσα σε σκοτάδια ν' ανακαλύψεις το "εσύ".

Σ' έπιανε πάντα πανικός στη θέα και στη σκέψη του "αυτοί".
Και στην απελπισία, στο χαμό σου, φώναξες
"Αυτός! Αυτός!"
Κι έπιασες ένα πιστόλι, να πολεμάς.

Τις ώρες και της πιο μικρής απώλειας οι άνθρωποι κακιώνουν - ΜΑΡΩ ΒΑΜΒΟΥΝΑΚΗ


"Ένας δεσμός δεν τελειώνει ποτέ. Έτσι και κάποτε συναντήθηκες, βρέθηκες με κάποιον, βρέθηκες πια για πάντα.

Ο χωρισμός δεν σημαίνει τέλος, σημαίνει γύρισμα σελίδας, σημαίνει μεταμόρφωση ή σημαίνει πως: ξέρεις, δεν μπορώ πια να σε καταλάβω και πρέπει να φύγω. Πρέπει να πάω τόσο μακριά που να σε κατανοήσω.

Οι εποχές των χωρισμών είναι πολύ σκληρές και άρρωστες. Κάνουν πυρετό, πονούν, αγριεύουν. Ποτέ ο άλλος δεν σου είναι πιο ξένος όσο την εποχή που χωρίζετε. Ξένος, άγνωστος, εχθρικός, αισθάνεσαι βάναυσα να σε προδίδει.

Τις ώρες και της πιο μικρής απώλειας οι άνθρωποι κακιώνουν. Γίνονται μνησίκακοι, εκδικητικοί, φτηνοί και ωμοί. Γίνονται χειρότεροι και κατώτεροι απ’ τον εαυτό τους. Είναι που έχουμε την κακιά συνήθεια να πιστεύουμε πως οι άλλοι, διαρκώς, μας χρωστούνε διάφορα. Τα περισσότερα απ’ τα χιλιάδες παράπονά μας που μας φθείρουν αυτή η συνήθεια τα προκαλεί.

Έρωτας και θάνατος - Δ.ΛΙΑΝΤΙΝΗΣ


Κάθε φορά που ερωτεύονται δύο άνθρωποι, γεννιέται το σύμπαν. Η, για να μικρύνω το βεληνεκές, κάθε φορά που ερωτεύουνται δύο άνθρωποι γεννιέται ένας αστέρας με όλους τους πρωτοπλανήτες του.

"Και κάθε φορά που πεθαίνει ένας άνθρωπος, πεθαίνει το σύμπαν. Η, για να μικρύνω το βεληνεκές, κάθε φορά που πεθαίνει ένας άνθρωπος στη γη, στον ουρανό εκρήγνυται ένας αστέρας supernova. 

Έτσι , από την άποψη της ουσίας ο έρωτας και ο θάνατος δεν είναι απλώς στοιχεία υποβάθρου. Δεν είναι δύο απλές καταθέσεις της ενόργανης ζωής. 

Πιο πλατιά, και πιο μακρυά, και πιο βαθιά, ο έρωτας και ο θάνατος είναι δύο πανεπίσκοποι νόμοι ανάμεσα στους οποίους ξεδιπλώνεται η διαλεκτική του σύμπαντος. Το δραστικό προτσές δηλαδή ολόκληρης της ανόργανης και της ενόργανης ύλης. Είναι το Α και το ω του σύμπαντος κόσμου και του σύμπαντος θεού. Είναι το είναι και το μηδέν του όντος. Τα δύο μισά και αδελφά συστατικά του. 

Ν.ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ "ΑΣΚΗΤΙΚΗ"




Πρόλογος

Ερχόμαστε από μια σκοτεινή άβυσσο· καταλήγουμε σε μια σκοτεινή άβυσσο· το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή.
Ευτύς ως γεννηθούμε, αρχίζει κι η επιστροφή· ταυτόχρονα το ξεκίνημα κι ο γυρισμός· κάθε στιγμή πεθαίνουμε. Γι αυτό πολλοί διαλάλησαν: Σκοπός της ζωής είναι ο θάνατος.
Μα κι ευτύς ως γεννηθούμε, αρχίζει κι η προσπάθεια να δημιουργήσουμε, να συνθέσουμε, να κάμουμε την ύλη ζωή· κάθε στιγμή γεννιούμαστε. Γι΄ αυτό πολλοί διαλάλησαν: Σκοπός της εφήμερης ζωής είναι η αθανασία.

Στα πρόσκαιρα ζωντανά σώματα τα δυο τούτα ρέματα παλεύουν: 
α) ο ανήφορος, προς τη σύνθεση, προς τη ζωή, προς την αθανασία· 
β) ο κατήφορος, προς την αποσύνθεση, προς την ύλη, προς το θάνατο.
Και τα δυο ρέματα πηγάζουν από τα έγκατα της αρχέγονης ουσίας. Στην αρχή η ζωή ξαφνιάζει· σαν παράνομη φαίνεται, σαν παρά φύση, σαν εφήμερη αντίδραση στις σκοτεινές αιώνιες πηγές· μα βαθύτερα νιώθουμε: η Ζωή είναι κι αυτή άναρχη, ακατάλυτη φόρα του Σύμπαντου.
Αλλιώς, πούθε η περανθρώπινη δύναμη που μας σφεντονίζει από το αγέννητο στο γεννητό και μας γκαρδιώνει· φυτά, ζώα, ανθρώπους· στον αγώνα; Και τα δυο αντίδρομα ρέματα είναι άγια.
Χρέος μας λοιπόν να συλλάβουμε τ΄ όραμα που χωράει κι εναρμονίζει τις δυο τεράστιες τούτες άναρχες, ακατάλυτες Ορμές· και με τ΄ όραμα τούτο να ρυθμίσουμε το στοχασμό μας και την πράξη.

Πως κατεβαιναν οι προγονοι μας στον Αδη και μετα ανεβαιναν επανω στην γη :

Οι προγονοι μας στους μυθους ειχαν πολλους ηρωες (Ηρακλης) και μυστες που κατεβαιναν στον Αδη και συνομιλουσαν με διαφορα προσωπα και ξανανεβαινανε στην γη.

Εμεις νομιζουμε οτι ειναι παραμυθια, γιατι λεμε οτι δεν υπαρχει αδης και για να παει κανεις πρεπει να πεθανει πρωτα, χωρις βεβαια επιστροφη. Βγαζει δηλ.εισητηριο μονο αλέ, οχι αλε-ρετουρ. Και ομως δεν καταλαβαινουμε τους προγονους μας .

Ο θανατος για αυτους που κατεβαιναν στον Αδη, ηταν ο «θανατος» των αισθησεων. Ο στιχος (α196 της οδυσσεας) μας ενημερωνει για τον «θανατο» των αισθησεων.«Ου γαρ πω τεθνηκεν ουδε τι ισασιν θανατον και κηρα» = δεν μπορω να πω πως πεθαινεις (στον διαλογισμο), διοτι άλλο ο «θανατος» του διαλογισμου και άλλο ο ολεθρος του πραγματικου θανατου.

Οι αισθησεις που πεθαιναν ηταν :1.οραση, 2.ακοη ,3.αφη, 4.γευση , 5.οσμη.

ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΡΕΙ


Τίποτα δεν σε βλάπτει , όλα είναι φως , το φως μόνο να φωτίσει μπορεί , κανείς δεν μπορεί να βλάψει εσένα ή οτιδήποτε, εσύ είσαι συνείδηση η οποία είναι αγνή, είσαι η ίδια η πηγή, η ίδια καρδιά και αίμα που ταξιδεύει παντού στο άπειρο σώμα του σύμπαντος,δεν είσαι ούτε το γήινο σώμα, ούτε οι καταστάσεις και οι μνήμες που έχεις βιώσει, αυτά είναι κομμάτια του οργάνου που λέγεται εγκέφαλος και μόνο εκεί μέσα μπορούν να δημιουργηθούν πλασματικοί κόσμοι και εμπόδια.

Είσαι φως-είσαι συνείδηση η οποία ζει την προβολή του εαυτού της,ο πυρήνας της ύπαρξής σου είναι φως,εσύ δίνεις ζωή σε ότι ζει,ότι ζει είναι ότι φωτίζεις-βλέπεις, είσαι ότι είναι και ότι υπόλοιπο υπάρχει ,σε περιορίζουν εντός του μυαλού μόνο οι ψευδαισθήσεις που σου έχουν διδάξει για να σε φοβίσουν μιας και δεν μπορούν να σε ελέγξουν αλλιώς από το να καταφέρουν να σε πείσουν να κάνεις αυτό που θέλουν μέσω εκφοβισμού. 

Γιατί το κάνουν αυτό?

Τρώω ή τρέφομαι;


Το τελευταίο διάστημα έτυχε να πέσω στις διαμάχες μεταξύ χορτοφάγων και κρεατοφάγων η ημιχορτοφάγων, η πλήρως χορτοφάγων τέλος πάντων.

Μιας και εγώ δεν είμαι αμιγώς χορτοφάγος (τρέφομαι από τα πάντα) σε αυτή τη διαμάχη με ξένισαν πολλά πράγματα που θα προσπαθήσω να σας τα αναλύσω.

Καταρχήν θέλω να πω ότι η αντιπαράθεση απόψεων γίνεται σαν τις γνωστές διαμάχες μεταξύ ζευγαριών... Όχι εγώ έχω δίκιο γιατί αυτό ο ένας, γιατί το άλλο ο άλλος κλπ... και μάλιστα σε συνθήκες πλήρους εγωισμού που στο τέλος χάνεται και η αυτοεκτίμηση.
Εδώ δεν θέλω να περιγράψω αν τρώγοντας μόνο φυτά υπολείπεσαι πνευματικά απ' ότι αν τρως και κρέας ταυτόχρονα η ότι έχεις καλύτερη υγεία.

Μικρά μυστικά για τα όσπρια!

Λατρεύετε τα όσπρια και δεν λείπουν ποτέ από το τραπέζι σας; Τότε, δείτε τα μυστικά τους για να τα αγαπήσετε ακόμη περισσότερο!


Για να έχετε καλύτερο αποτέλεσμα, πρέπει να μουσκεύετε τα όσπρια από το προηγούμενο βράδυ. Την επόμενη τα στραγγίζετε και τα βάζετε σε καθαρό νερό.


Αν θέλετε να επιταχύνετε τη διαδικασία του μουλιάσματος, βάλτε τα σε μια κατσαρόλα με κρύο νερό, αφήστε τα να πάρουν μια βράση και συνεχίστε το μαγείρεμα για 5 λεπτά σε σιγανή φωτιά. Αποσύρετε από τη φωτιά, σκεπάστε την κατσαρόλα και αφήστε τα να κρυώσουν. Μετά μαγειρέψτε τα κανονικά.

Κάνε… πνευματικό παιχνίδι γράφοντας με το «άλλο» χέρι

Είναι ένα παιχνίδι αλλά ταυτόχρονα και μια εξαιρετική πνευματική άσκηση, που μπορεί να σπρώξει τον εγκέφαλο να δημιουργήσει νέους νευρώνες και να αναζωογονηθεί:
Πάρε χαρτί και μολύβι και άρχισε να γράφεις λέξεις με το «άλλο» χέρι, όχι το καλό σου. Δηλαδή, αν είσαι δεξιόχειρας, με το αριστερό και το αντίθετο. Γράφε στα διαλείμματα της δουλειάς, σε ένα σημειωματάριο στο σπίτι, κάνε το ακόμα και υπό μορφή ομαδικού παιχνιδιού με συγγενείς και φίλους (συμφωνώντας να κερδίζει πόντους όποιος γράφει τη λέξη που θα ορίζετε πιο γρήγορα και πιο ευανάγνωστα). Είναι πολύ διασκεδαστικό!

“Κοινωνίες των Ρομπότ”




“Έχει τίποτα καλό η τηλεόραση;”
“μπαααα… τα ίδια και τα ίδια. Βάλε Facebook”.
“μπαααα… εκεί και αν δεν παίζει τίποτα καινούριο”.
“Και τί να κάνουμε; Πάμε καμιά βόλτα;”
“Και δεν πάμε; Πού λες;”
“Ξέρω γω; Κάπου που να έχει Wi Fi να κάνω tag… δεν έχω μονάδες”.

Η ανακάλυψη της διπλής έλικας του DNA …

… από τους J.D. Watson και F.H.C. Crick, δημοσιεύθηκε σαν σήμερα πριν από 61 χρόνια

DNA_orbit_animatedO James D. Watson αναφέρει χαρακτηριστικά στο βιβλίο του “Η διπλή έλικα”:
«….Ο Francis και εγώ στεκόμασταν από πάνω της (την αδερφή του Watson) ενώ εκείνη δακτυλογραφούσε το άρθρο των εννιακοσίων λέξεων που άρχιζε ως εξής:
“Επιθυμούμε να προτείνουμε μια δομή για το άλας του δεοξυριβονουκλεϊκού οξέος (D.N.A.) H δομή αυτή έχει καινούργια χαρακτηριστικά που παρουσιάζουν μεγάλο βιολογικό ενδιαφέρον”. Την Τρίτη το χειρόγραφο στάλθηκε στο γραφείο του Bragg και την Τετάρτη 2 Απριλίου έφυγε προς τους εκδότες του “Nature”…».
Τελικά, το άρθρο δημοσιεύθηκε στις 25 Απριλίου του 1953, και ήταν το σημαντικότερο γεγονός της βιολογίας μετά το βιβλίο του Δαρβίνου.

Πάπυρος Αιγύπτου: «Δωροδοκία πρώτον των Ελλήνων εφεύρημα»...


Ο πάπυρος της πόλεως Οξυρρύγχου της Αιγύπτου- Συμφωνία για στημένο παιχνίδι...

Απρίλιος 25, 2014.

Ένας μόλις αποκρυπτογραφηθείς πάπυρος μας γνωστοποιεί για ... στημένους αγώνες πάλης μεταξύ Ελλήνων αθλητών.

Οι ερευνητές έχουν μεταφράσει ένα αρχαίο ελληνικό κείμενο σε πάπυρο του 267 μ.Χ., που βρέθηκε στην αρχαία πόλη Οξύρρυγχος της Αιγύπτου και ομιλεί για έναν αγώνα ελληνικής πάλης.

Το έγγραφο είναι ένα συμβόλαιο, μεταξύ δύο εγγυητών των έφηβων παλαιστών, του Ντικάντινου και του Δημητρίου, που έφθασαν στο τελικό στάδιο των αγώνων που διεξήχθησαν στην Αντινοπόλιν (ονομαστική Αντινόπολις) της Αιγύπτου.

Σημάδια κατάρρευσης του "νου Ρώμης" (εγκλήματα και τελετουργικές θυσίες / αποκαθήλωση της εκκλησίας της Ρώμης)


Στις προηγούμενες τρεις αναρτήσεις είδαμε πως οι ενέργειες και αστρικές επιρροές της περιόδου που διανύουμε προετοιμάζουν και οδηγούν στην κατάρρευση του ιεραρχικού "νου Ρώμης", του συστήματος δηλαδή που στηρίζεται στο φόβο, την (τυφλή) υπακοή σε "αρχές", την στυγνή (έως απάνθρωπη και αφύσικη) ιεραρχική δομή εξουσίας και την σημαντική διαφορά στις συνθήκες ζωής όσων ανήκουν στο σύστημα της δομής αυτής σε σχέση με όσους είναι εκτός...

Ουσιαστικά μιλήσαμε για ένα παρασιτικό νου, που επί δύο χιλιάδες χρόνια συντήρησε τέτοιου είδους άρρωστες (αρσενικές καθαρά) δομές, με χαρακτηριστικότερη τη δομή της ρωμαϊκής αυτοκρατορίας. Η θηλυκή ενέργεια, η ενέργεια της ίδιας της ζωής, είχε κατά κόρον λεηλατηθεί και στραγγαλιστεί... τόσο εντός της πολιτικής, όσο και εντός της θρησκευτικής ιεραρχίας.

Ένα από τα πρώτα ίσως οφθαλμοφανή παραδείγματα τούτης της κατάρρευσης αποτελούν οι ειδήσεις που αφορούν την αποκαθήλωση της εξουσίας της εκκλησίας της Ρώμης μετά τις αποκαλύψεις για φρικιαστικές πρακτικές που ασκούνταν στα πλαίσια της ρωμαιοκαθολικής και αγγλικανικής εκκλησίας, όπως και από Ιησουίτες και Ιπποτικά τάγματα σαν τους "Ιππότες του Σκότους".

Η Διοτίμα και οι 7 αναβαθμοί του έρωτα

Τα στάδια του έρωτα που οδηγούν στην αναβάθμιση της ψυχής
Στο «Συμπόσιον 210a» του Πλάτωνα, εμφανίζεται ένα από τα πλέον μυστηριακά πρόσωπα της Φιλοσοφίας, η Διοτίμα η οποία ανακοινώνει στον Σωκράτη ότι θα του αποκαλύψει και θα του διδάξει τους αναβαθμούς του έρωτα. 


Τον τρόπο δηλαδή που θα μπορούσε ένας άνθρωπος να κατανοήσει ότι εκτός από τον σαρκικό έρωτα που βρίσκεται στον πρώτο ερωτικό αναβαθμό, θα μπορούσε σταδιακά να εισχωρήσει στον «Πλατωνικό έρωτα» της Φιλοσοφίας με αποτέλεσμα να αναβαθμίσει την ψυχή του!

Το Ευρωκοινοβούλιο ψήφισε υπέρ για τους επαναπατρισμούς "εθνικών θησαυρών"

Ένα νέο όπλο υπέρ του επαναπατρισμού πολιτιστικών αγαθών που χαρακτηρίζονται ως «εθνικοί θησαυροί» και έχουν απομακρυνθεί παράνομα από το έδαφος κράτους-μέλους ενέκρινε με μεγάλη πλειοψηφία η Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου. 

Πρόκειται για την αναδιατύπωση της οδηγίας 93/7/ΕΟΚ, για τον επαναπατρισμό των «εθνικών θησαυρών», που πλέον καθιστά απλούστερη τη συνεννόηση μεταξύ των κυβερνήσεων των κρατών- μελών, αλλά και πιο δύσκολη την απόκτηση πολιτιστικών αγαθών από ιδιώτες...


Προβλέπεται η ίδρυση μιας ηλεκτρονικής βάσης δεδομένων, στην οποία το κάθε κράτος-μέλος δημοσιοποιεί πολιτιστικούς θησαυρούς που έχουν φύγει παράνομα από τη χώρα και αμέσως ενημερώνονται αυτόματα και τα υπόλοιπα κράτη-μέλη. Πέραν αυτών, περιλαμβάνεται ειδική αναφορά στα προϊόντα λαθρανασκαφής, κάτι που δεν υπήρχε μέχρι τώρα στην οδηγία. Η αναδιατύπωση της οδηγίας αφορά σε πολιτιστικά αγαθά που έφυγαν παράνομα από τα σύνορα κρατών-μελών της Ε.Ε. από το 1993 και μετά. 

Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ: ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΕΣ 2190 ΗΜΕΡΕΣ {ΒΙΝΤΕΟ}


Κάθε μέρα που περνάει τα πράγματα χειροτερεύουν, και η απελπισία αυξάνεται. 


Η Υπερνέα Τάξη Πραγμάτων είναι πλέον γεγονός.

Οταν όμως όλα θα τα σκεπάζει η απελπισία και η ολιγοπιστία, και όταν όλα θα φαίνονται χαμένα.

Τότε θα έρθει ....

Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ!

5 καταραμένα αντικείμενα που υπάρχουν στην πραγματικότητα

Παλιότερα σας είχα παρουσιάσει μερικά αντικείμενα -κοσμήματα, μάσκες, ένας πίνακας, ακόμη και ο γνωστός στρατός από τερακότα της Κίνας- που θεωρούνται καταραμένα. Πληθώρα αντικειμένων έχουν τρομερές κατάρες, που μπορούν να βλάψουν, να ενοχλήσουν ή ακόμη και να σκοτώσουν ανθρώπους. Δείτε ακόμη επτά τέτοια αντικείμενα.

1. Η καρέκλα του Thomas Busby


Εσείς έχετε κάποια αγαπημένη καρέκλα στο σπίτι σας; Σκεφτείτε το ενδεχόμενο να την καταραστείτε μετά το θάνατό σας, ώστε κανένας άλλος να μην μπορεί να καθίσει, χωρίς να πεθαίνει. Αυτό έκανε ο Thomas Busby το 1702, λίγο πριν εκτελεστεί επειδή στραγγάλισε τον πεθερό του, λόγω του ότι εκείνος ... κάθισε στην καρέκλα του. Υποτίθεται ότι 63 άνθρωποι που έχουν καθίσει στην καρέκλα βρήκαν πρόωρο θάνατο, μερικές φορές κάποιες ώρες αφότου ξεκουράστηκαν για λίγο στην αγαπημένη καρέκλα του Busby. Το 1972, το Thirsk Museum την κρέμασε ψηλά ώστε να μην κάθεται κανένας στην καρέκλα.

“Τα αποτσίγαρα της Βουλής”


Τα αποτσίγαρα της ΒουλήςΟι υπάλληλοι της Βουλής καπνίζουν στην λούφα το τσιγάρο τους, όπως μας λένε και τα Μ.Μ.Ε… Η φωτογραφία που συνοδεύει το κείμενο από Κυριακάτικη εφημερίδα με ημερομηνία 19 Απριλίου του 2014.
Ε, που είναι το περίεργο θα μου πείτε… τόσοι και τόσοι το κάνουν.
Το παρόν κείμενο δεν το γράφω για να θίξω το γεγονός αυτό καθαυτό… το γράφω για να επιστήσω την προσοχή στην φωτογραφία.

Η Χώρα των Λωτοφάγων


File:Lotus-eaters.png
Land of the Lotos Eaters
Ο Οδυσσέας μεταξύ των λωτοφάγων σε ένα σχέδιο του 18ου αι.
και ο λαιμός των ταύρων
Οι Λωτοφάγοι είναι μυθικός, φιλόξενος και ειρηνικός λαός της ελληνικής μυθολογίας. Ορισμένοι ιστορικοί που έχουν ασχοληθεί με την γεωγραφία της Οδύσσειας τοποθετούν το νησί τους κοντά στις ακτές της Β. Αφρικής, περιοχή όπου είναι ευρύτατα διαδεδομένο το φυτό λωτός. Ειδικότερα την λωτοφαγίτιδα νήσο την ταυτίζουν με εκείνη στον Κόλπο της Σύρτης στο μυχό όπου βρίσκεται η σημερινή νήσος Ζέρμπα ή Τζέρμπα, που διοικητικά ανήκει στην Τυνησία.
Τα άνθη και οι καρποί του λωτού ήταν η κύρια τροφή των κατοίκων αυτού του νησιού και θεωρούντο σαν ναρκωτικά που προκαλούσαν ειρηνική απάθεια. Τον καρπό αυτό πρόσφεραν στους ταξιδιώτες επισκέπτες τους οι οποίοι στη συνέχεια έχαναν την επιθυμία της επιστροφής στη πατρίδα τους ή τη συνέχιση του ταξιδιού τους.

Άντρες…

andresΤο παλεύεις από ‘δω, το παλεύεις από ‘κει, αλλά αυτό δεν αλλάζει εύκολα. Στο μυαλό του άντρα παραμένει πάντα η όμορφη γυναίκα, και φυσικά οι όποιες επιπτώσεις…  Δείτε το παρακάτω βίντεο με τις πέντε μικρές αστείες ιστορίες.

Η Tέχνη της Νύχτας…

vincent-van-gogh-13
Ο άνθρωπος πρέπει κάθε μέρα ν’ ακούει ένα γλυκό τραγούδι, να διαβάζει ένα ωραίο ποίημα, να βλέπει μια ωραία εικόνα και αν είναι δυνατό, να διατυπώνει μερικές σκέψεις. Αλλιώτικα χάνει την αίσθηση του καλού και τη τάση προς αυτό…”
Γκαίτε.
Με τον ίδιο τρόπο που φροντίζουμε το σώμα μας, τρώγοντας όσο μπορούμε πιο σωστά, με τον ίδιο τρόπο νομίζω πως πρέπει να τρέφουμε και το νου μας, δίνοντας του την κατάλληλη πνευματική τροφή.
Αυτή η ανάρτηση είναι αφιερωμένη στη “Τέχνη της Νύχτας”, γιατί η νύχτα γοητεύει, εμπνέει και μαγεύει ποιητές, συγγραφείς, ζωγράφους, γλύπτες, φωτογράφους και όχι μόνο…

Να ελπίζεις για το καλύτερο αλλά να προετοιμάζεσαι για το χειρότερο!

Ξέχνα τα παραμύθια για «θετική» σκέψη.
Είναι για τους αφελείς.
Θετική σκέψη χωρίς θετική δράση και παράλληλη προετοιμασία για τα χειρότερα είναι αυτοκτονία!
Να είσαι προετοιμασμένος για αναταράξεις κατά τη διάρκεια της «πτήσης» σου προς την επαγγελματική καταξίωση και προκοπή.  Εσύ είσαι ο «πιλότος» της. Όλοι οι πιλότοι της αεροπορίας συναντούν αναταράξεις στις πτήσεις τους.
Στο πλαίσιο αυτής της προετοιμασίας να εξασκείς την ικανότητά σου να μη φοβάσαι και να αντιμετωπίζεις κατάματα τα προβλήματα που σου παρουσιάζονται.