Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

Αποσυμβολισμός της Σφίγγας.



H Σφίγγα, το μυθικό τέρας που έθετε μυστηριώδεις γρίφους στους ανθρώπους που την συναντούσαν, έχει συνδεθεί με το θείο, την απόκρυφη γνώση και τη σοφία.

Σύμφωνα με τον Papus, η Σφίγγα ήταν η πιο ξεκάθαρη αρχαία σύνθεση που μ’αυτήν μπορούμε να απεικονίσουμε τις διάφορες προσαρμογές του ανθρώπινου όντος μέσα σε όλα τα επίπεδα.

Ένας πρώτος αποσυμβολισμός της είναι η αντιστοίχηση με τα 4 στοιχεία.
Ταύρος – Γη
Λιοντάρι – Φωτιά
Αετός – Νερό
Άγγελος – Αέρας

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ



Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ

Το ελληνικό ρήμα ΕΧΩ δεν έχει τύχει ενδελεχούς μελέτης. Στην αρχαιότητα, εκτός του κατέχω εσήμαινε και ΤΕΙΝΩ και αυτή είναι μία του έννοια η οποία ναι μεν δεν ισχύει σήμερα, ωστόσο, υφίσταται ως συνθετικό άλλων λέξεων.
Αυτό φαίνεται παράξενο αλλά δίνει λύσι σε λέξεις όπως το ΕΞΕΧΩ που σημαίνει τείνω προς τα έξω… ΕΣΟΧΗ λοιπόν αντιστοίχως σημαίνει ότι τείνει προς τα μέσα.

Περιπετειώδη τα αποκαλυπτήρια της Προμάχου Αθηνάς


ΜΝΗΜΕΙΟ_ΠΕΣΟΝΤΩΝΓράφει ο Ελευθέριος Γ. Σκιαδάς
Η ανέγερση του μνημείου των «Βρετανών, Αυστραλών και Νεοζηλανδών πεσόντων εν Ελλάδι κατά τον Ελληνοϊταλικόν πόλεμον», στην είσοδο της λεωφόρου Αλεξάνδρας, ξεκίνησε το 1947. Πρόεδρος της Επιτροπής Ανέγερσης ήταν ο στρατηγός Αλέξανδρος Παπάγος και τα περιπετειώδη αποκαλυπτήριά του έγιναν από τον βασιλιά Παύλο και τον αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης Σοφοκλή Βενιζέλο το πρωινό της 25ης Απριλίου 1952, παρουσία πλήθους ξένων εκπροσώπων και πρεσβευτών. Ακολούθησε, δε, παρέλαση ελληνικών και αγγλικών ταγμάτων του Στρατού, του Ναυτικού και της Αεροπορίας.

Ο μπάρμπα Γιάννης Κανατάς στο Δικαστήριο!


ΜΠΑΡΠΜΑ ΓΙΑΝΝΗΣ
Γράφει ο Ελευθέριος Γ. Σκιαδάς
Είναι γνωστή η μυστηριώδης παρουσία του πλανώδιου πωλητή αιγινήτικων κανατιών και σταμνών στις παραδοσιακές γειτονιές της Πλάκας, της Βλασσαρούς και του Ψυρρή. Τις Κυριακές αντέγραφε τις συνήθειες των μεγαλοαστών, φορώντας ρεντιγκότα, ριγωτό παντελόνι με άψογη τσάκιση, λουστρίνια, γιλέκο γαρνιρισμένο με λουλούδια, ψηλό καπέλο και κρατώντας ασημένιο μπαστουνάκι. Τροφοδότησε σενάρια όταν εξαφανίσθηκε ξαφνικά από τους δρόμους των Αθηνών μετά τον Ρωσοτουρκικό Πόλεμο του 1878.

ΤΟ ΛΙΟΝΤΑΡΙ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΡΟΥΝΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ


Αναπαράσταση της ρουνικής γραφής του λέοντος

Ως γνωστό ο βενετός ναύαρχος Φραντσέσκο Μοροζίνι, όταν επέστρεψε στη Βενετία πήρε μαζί του και το γνωστό Λιοντάρι του Πειραιά, το οποίο φυσικά δεν ήταν στημένο εκεί που βρίσκεται σήμερα το αντίγραφό του αλλά στον Τινάνειο κήπο, και το πήγε στη Βενετία.

Γεράσιμος Ραυτόπουλος. Λοχίας ετών 11



Η ζωή του, οι περιπέτειές του, η πολεμική του δράση, ο ηρωϊσμός του, το ντύσιμό του και η εποχή στην οποία έζησε και έδρασε δεν αφήνουν άλλα περιθώρια.
Μιλάμε για τον Γεράσιμο Ραυτόπουλο τον οποίο βλέπετε στην φωτογραφία. Στην μέση του κρέμεται μαστίγιο, στο κεφάλι του τυλιγμένος επίδεσμος, ενώ φέρει στολή δεκανέα του Ελληνικού Στρατού.
Αυτός είναι και ο μικρότερος υπαξιωματικός του στρατού μας και μάλιστα με πολεμική δράση.
Ο μικρός Γεράσιμος με πατέρα αρτοποιό από την Ύδρα και με τη μάνα του να μένει στον Πειραιά, εργάζεται σε μικρή ηλικία ως υπηρέτης σε σπίτι πλουσίου.

Η μεγάλη κακοφωνία του πλανήτη...


Ο πλανήτης αναζητά για μια ακόμα φορά τη νέα διεθνή τάξη…!

Στο αριστούργημά του «Διπλωματία», ο Χένρι Κίσινγκερ περιγράφει – ίσως υπερβολικά ειδυλλιακά - το διεθνές σύστημα ισορροπίας δυνάμεων το οποίο, μετά το Συνέδριο της Βιέννης το 1814-1815, παρήγαγε αυτό που αργότερα αποκαλέστηκε «Ευρωπαϊκή Συμφωνία». Όπως περιγράφει ο Κίσινγκερ, μετά τους Ναπολεόντειους Πολέμους «δεν επικράτησε μόνο μία φυσική ισορροπία, αλλά και μία ηθική. Η εξουσία και η δικαιοσύνη βρίσκονταν σε ουσιαστική αρμονία.» Φυσικά, η συμφωνία κατέληξε σε κακοφωνία με το ξέσπασμα του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου το καλοκαίρι του 1914.

Η ΦΥΣΗ, Η ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΛΦΑΒΗΤΟΥ


Από την ιστοσελίδα ΕΛΛΗΝ ΛΟΓΟΣ... Μία σημαντική προσπάθεια μετάδοσης του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ!!
Ανάλυση πάνω σε στοιχεία του Βασικού Σχεδίου και του «Κώδικος του Έλληνος Λόγου» του Δρος Θεολόγου Σημαιοφόρου.
Tης Φωτεινής Τυράσκη
(Πτυχιούχου Τ.Ε.Ι. της σχολής Γραφικών Τεχνών και Καλλιτεχνικών Σπουδών του Τμήματος Γραφιστικής, με ειδικότητα στο Κινούμενο Σχέδιο και την Γραφιστική Κινηματογράφου – Ειδικά Εφέ).
Τα γράμματα του ελληνικού αλφαβήτου, παρ’ ότι φτάνουν ως τις μέρες μας τροποποιημένα ή “παραμορφωμένα” σε σχέση με την αρχική τους μορφή, συνεχίζουν να κουβαλούν έννοιες, τίς οποίες αποκωδικοποίησε ο Δρ Θεολόγος Σημαιοφόρος αποκαλύπτοντας το μεγαλείο της γλώσσας μας αλλά και αυτών των διανοιών που επινόησαν και «κατασκεύασαν» την ελληνική Γλώσσα.
Η γλώσσα μας περιγράφει, εκτός των άλλων και τις λειτουργίες της Φύσης, γι’ αυτό και είναι Αθάνατη…

Αργοπεθαίνει (Muere lentamente) - Πάμπλο Νερούντα



Αργοπεθαίνει...
όποιος γίνεται σκλάβος της συνήθειας,
επαναλαμβάνοντας κάθε μέρα τις ίδιες διαδρομές,
όποιος δεν αλλάζει το βήμα του,
όποιος δεν ρισκάρει να αλλάξει χρώμα στα ρούχα του,
όποιος δεν μιλάει σε όποιον δεν γνωρίζει.

Οι Αλχημείες της Αειζωείας



Μία αναζωογονητική εμπειρία σε 5 ασκήσεις...
Συγχαρητήρια! Είστε έτοιμοι να αρχίσετε ένα ταξίδι στην φυσική αναζωογόνηση και νεότητα, μια εμπειρία που είναι η μοίρα και το κύμα του μέλλοντος σε πολλούς από εμάς μέσα στην ανθρώπινη φυλή. Ο σκοπός των ακόλουθων ασκήσεων είναι να αντιστρέψουμε την διαδικασία γήρανσης και του θανάτου. Ο σκοπός είναι πραγματικά μία κατεύθυνση που έχει δοθεί σε εμάς από αυτούς που έχουν ήδη καταφέρει το επίπεδο της αθανασίας. Είναι οι γνωστοί σε εμάς ως οι Μεγάλοι Δάσκαλοι (Μύστες) ή η Πνευματική Ιεραρχία. Μας ζητούν να θεραπεύσουμε την γήρανση και την εμπειρία του θανάτου που συμβαίνει αυτή την στιγμή στον πλανήτη Γη. Όλα έχουν την εποχή τους και σαν σύνολο, περνάμε στην εποχή όπου η ανθρώπινη εμπειρία θα γευτεί τι σημαίνει να είσαι αθάνατος. Η αθανασία είναι το φυσικό ή θεϊκό μας επίπεδο. ‘Έχουμε την εμπειρία της γήρανσης ή του θανάτου μόνο επειδή πιστεύουμε ότι πρέπει. Ευτυχώς οι ασκήσεις που δίνονται θα σας δώσουν έναν εύκολο τρόπο για να αλλάξετε αυτό το πιστεύω. 

Πρώιμη βοτανική


                                                 

Η δημιουργία της βοτανικής επιστήμης οφείλεται, ίσως αποκλειστικά, στους αρχαίους Έλληνες φιλόσοφους. Τα πρώτα ελληνικά συγγράμματα που πραγματεύονται επιστημονικά περί φυτών ήταν αυτά των ριζοτόμων, των φαρμακοπωλών καθώς και τα των γεωπόνων και γεωργών, οι οποίοι μπορούν να θεωρηθούν ως εκπρόσωποι της εφαρμοσμένης βοτανικής.

Σημαντικότερος μεταξύ των πρώτων ριζοτόμων υπήρξε ο Διοκλής ο Καρύστιος (330 π.Χ.). Αυτός ήταν γιατρός και συγγραφέας πολλών αξιόλογων ιατρικών έργων. Ως ριζοτόμος, συνέγραψε το "Ριζοτομικόν". Θεωρείται το αρχαιότερον φαρμακογνωστικό έργο και πηγή όλων των φαρμακολόγων. Σ'αυτό περιγράφονται τα φυτά, η ιατρική τους χρήση, τα συνώνυμα και ο τρόπος κατά τον οποίον πρέπει να ξεριζώνονται. Από τα συγγράμματα του Διοκλή διασώθηκαν αποσπάσματα, θεωρείται δε ότι αυτά χρησιμοποιήθηκαν ως πρότυπα γιά τα έργα του Θεόφραστου, του Διοσκουρίδη και του Πλινίου.

Μια ιστορική επιστολή του Francis Crick …για την ανακάλυψη του DNA


                                    

Πρόκειται για την επιστολή που έγραψε ο Francis Crick το 1953 στον δωδεκάχρονο τότε γιο του, λίγες μέρες μετά την ανακάλυψη της διπλής έλικας του DNA.
«… o Jim Watson και εγώ κάναμε μάλλον μια πολύ σημαντική ανακάλυψη. Κατασκευάσαμε ένα μοντέλο για την δομή του δεσ-οξυ-ριβο-νουκλεϊκού οξέος (διάβασέ το προσεκτικά) που ονομάζεται D.N.A. [...] Όταν γυρίσεις σπίτι θα σου δείξω το μοντέλο. [...] Με άλλα λόγια πιστεύουμε ότι ανακαλύψαμε τον μηχανισμό αντιγραφής από τον οποίο η ζωή προέρχεται από τη ζωή».

Μάθετε τους κανόνες της τιμωρίας και ανακαλύψτε τα όρια του παιδιού σας

3D5831FD901A42AA71B285C1D8FBE764Στα παιδιά, οι τιμωρίες λειτουργούν όπως τα φάρμακα: συχνά βοηθούν, δημιουργούν όμως και παρενέργειες…
Οι τιμωρίες είναι το πιο δύσκολο κεφάλαιο της διαπαιδαγώγησης των παιδιών.
Κανείς δεν μπορεί να προβλέψει τι επιπτώσεις θα έχει στην ψυχή ενός παιδιού μια σωματική τιμωρία (ένα σκαμπίλι, ένα τράβηγμα του αυτιού κλπ.), αλλά και μια ηπιότερη τιμωρία, όπως το μάλωμα, ο περιορισμός στο δωμάτιο, η αποβολή από το παιχνίδι ή η αφαίρεση κάποιων «προνομίων» που του έχετε παραχωρήσει.

ΕΞΩ Ο ΚΟΥΤΣΟΦΛΕΒΑΡΟΣ!

                                                

Όπως αναφέρει ο Καθηγητής της Λαογραφίας Γεώργιος Μέγας σε παλιότερα χρόνια, σε διάφορες περιοχές, στα χωριά οι κάτοικοι αποπέμπαμε τον Φλεβάρη και χαιρετούσαν το τέλος του χειμώνα και υποδέχονταν τον ερχομό της άνοιξης.

«ΗΧΕΙΣΤΕ ΣΑΛΠΙΓΓΕΣ»!


«ΗΧΕΙΣΤΕ ΣΑΛΠΙΓΓΕΣ»!
«ΗΧΕΙΣΤΕ ΣΑΛΠΙΓΓΕΣ»!
Δεν γίνεται να πνίγουμε τις αιώνιες αξίες του Ελληνα χαζεύοντας τον «Σουλεϊμάν  τον Μεγαλοπρεπή» και διαβάζοντας τις «Πενήντα αποχρώσεις του γκρί»!.. Δεν γίνεται να ξεχνάμε ότι σαν σήμερα, στις 28 Φλεβάρη του 1943, σύσσωμη η υπόδουλη Αθήνα, ψάλλοντας τον  εθνικό ύμνο, αποχαιρετούσε στο Α΄ νεκροταφείο τον εθνικό ποιητή Κωστή Παλαμά, με  τους Γερμανούς κατακτητές, να παρακολουθούν έντρομοι αυτή την πρωτόγνωρη βουβή αντίσταση….

Τα Ψυχολογικά Αίτια Των Ασθενειών



Ο αλφαβητικός κατάλογος των ασθενειών έχει με το Νο 1 τις πιθανές αιτίες των αρνητικών σκέψεων

που δημιουργούν την ασθένεια και με το Νο 2 το νέο πρότυπο σκέψης για την θεραπεία και την υγεία :

Α

Αγκώνας
  1. Αντιπροσωπεύει την αλλαγή κατευθύνσεων και την αποδοχή νέων εμπειριών.
  2. Δέχομαι με ευκολία τις νέες εμπειρίες κι ακολουθώ νέες κατευθύνσεις και αλλαγές.
Άγχος
  1. Καμιά εμπιστοσύνη για τη ροή και την εξέλιξη της ζωής.
  2. Αγαπώ και αποδέχομαι τον εαυτό μου και εμπιστεύομαι την εξέλιξη της ζωής. Είμαι ασφαλής.

Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ



Ο καθένας μας έχει ένα όνομα . Μπορεί να νομίζουμε ότι τα ονόματα είναι αναγνωριστικοί ήχοι ή απλές ετικέτες κοινωνικής ταυτότητας , αλλά τα ονόματα κρύβουν μια έμφυτη δύναμη .
Συνήθως αποκτούμε τα ονόματα από το όνομα του παππού ή της γιαγιάς μας . Έχετε σκεφτεί γιατί ? Μα γιατί ενδόμυχα γνωρίζουν οι γονείς μας , χωρίς ίσως να το αντιλαμβάνονται , ότι παίρνοντας το όνομα του παππού , θα πάρουμε και τα χαρακτηριστικά του , που τόσο θαύμαζαν .Μην ξεχνάτε ότι ο παππούς είναι ο πατέρας του γονέα και επομένως πρότυπο του .

ΟΛΑ ΟΣΑ ΞΕΡΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ


Παρατηρώ γύρω μου τον κόσμο και βρίσκω ότι έχει ένα σημαντικό πρόβλημα . Είναι λίγο βαρετός . Όλοι οι άνθρωποι κάνουν συνεχώς τα ίδια , γι αυτό τελικά όλοι βαριούνται . Είναι βέβαια και θέμα παιδείας . Όλοι ξέρουν τα ίδια , πάνω κάτω , πράγματα , βλέπουν τις ίδιες εκπομπές στην τηλεόραση , μιλούν συνέχεια για το παρελθόν τους . Σχεδόν κανείς δεν ασχολείται με τίποτα ενδιαφέρον .

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΥΣΤΙΚΗ


Ο κόσμος που ζούμε είναι γεμάτος μυστικά . Εσύ είσαι γεμάτος μυστικά . Μυστικά που ούτε εσύ ο ίδιος δεν τα γνωρίζεις . Ονειρεύεσαι τα βράδια και όταν ξυπνάς έχεις ξεχάσει το όνειρο για να διαφυλάξεις το μυστικό . Μιλάς και δεν λες την αλήθεια για να μην αποκαλυφθεί το μυστικό σου .
Κρύβεις το σημάδι που έχεις στο σώμα σου για να το κρατήσεις μυστικό .
Και έχεις την αφέλεια να πιστεύεις ότι η άποψη που σου πλασάρουν είναι η αλήθεια.
Όχι , φίλε μου . Την αλήθεια την κρύβουν , όπως ακριβώς την κρύβεις κι εσύ .

Ο Φοίνικας


«Εκ Της Τέφρας Αναγεννώμαι» («από την στάχτη αναγεννιέμαι»). Τα αρχικά αυτής της ρήσης έφεραν τα πρώτα μετάλλια του Τάγματος του Φοίνικα της Ελλάδας (1926-1935), που απονέμεται μέχρι και σήμερα στους Έλληνες που ανυψώνουν το γόητρο της Ελλάδας σ’όλο τον κόσμο (καλλιτέχνες, λογοτέχνες, επιστήμονες, κλπ).


Ένας Φοίνικας υπήρξε το λάβαρο των μεγάλων προσωπικοτήτων της ελληνικής επανάστασης του 1821, μεταξύ των οποίων και του Αλέξανδρου Υψηλάντη, υποδηλώντας την ελπίδα και λαχτάρα των Ελλήνων για αναγέννηση του ελληνικού κράτους.

Μετά την νικηφόρα λήξη της Επανάστασης, ο Φοίνικας υπήρξε το έμβλημα του νεοσύστατου ελληνικού κράτους και τα πρώτα νομίσματα που κόπηκαν τότε, από τον Ιωάννη Καποδίστρια, ονομάστηκαν ‘φοίνικες’ και έφεραν τον Φοίνικα στην μια τους όψη. Έτσι, συμβολίστηκε η αναγέννηση του ελληνικού έθνους, μετά τα τετρακόσια σκοτεινά χρόνια της Τουρκικής κατοχής.

Η Σβάστικα




Η σβάστικα είναι ένα εξαιρετικά ισχυρό σύμβολο. Μπορεί να έχει γίνει ευρέως γνωστό από τους Ναζί, οι οποίοι το χρησιμοποιούσαν ως σύμβολο την περίοδο που σφάγιαζαν χιλιάδες ανθρώπων, αλλά αιώνες πριν είχε θετική σημασία. Ποια είναι λοιπόν η ιστορία αυτού του συμβόλου; Στην εποχή μας αντιπροσωπεύει το καλό ή το κακό;

Η σβάστικα είναι ένα αρχαίο σύμβολο το οποίο χρησιμοποιούταν για πάνω από 3000 έτη. Προχρονολογείται ακόμα και του αρχαίου αιγυπτιακού συμβόλου Ανκ. Τεχνουργήματα όπως αγγειοπλαστική και νομίσματα από την αρχαία Τροία αποδεικνύουν ότι η σβάστικα ήταν ένα κοινό εν χρήσει σύμβολο πολύ πίσω στο 1000 π.Χ.

ΠΑΝΟΠΤΙΚΟΝ














Ο Ilya Prigogine ακολούθως επισημαίνει ένα συμπέρασμα που διανοίγει μια νέα ατραπό στον τρόπο σκέψης των φυσικών επιστημών:

«Να ποια φαίνεται να είναι η πικρή αλήθεια: η αμείλικτη και αμετάκλητη αποσύνθεση του σύμπαντος, όπως το ξέρουμε, ολοένα και επιβεβαιώνεται΄ η οργάνωση, που στηρίζει κάθε διατεταγμένη δραστηριότητα, από τους ανθρώπους μέχρι τους γαλαξίες, σιγά-σιγά αλλά αναπόφευκτα καταρρέει και ακόμα είναι δυνατό να την πλήξει η ολική βαρυτική κατάρρευση και να τη ρίξει στη λήθη- η εντροπία, από ένα σημείο και ύστερα, κυριεύει…»

ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. ΕΙΣΤΕ ΤΑ ΑΠΟΜΗΝΑΡΕΙΑ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ, ΟΙ ΡΑΓΙΑΔΕΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΡΑΓΙΑΔΕΣ!!!



ΕΧΟΥΝΕ ΚΑΤΑΝΤΗΣΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ ΠΕΡΙΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΚΑΙ ΞΕΡΕΤΕ ΓΙΑΤΙ? 

ΓΙΑΤΙ ΜΕΝΕΤΕ ΕΚΕΙ ΑΠΡΑΚΤΟΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΧΕΣΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΟΔΟΠΑΤΟΥΝ, ΝΑ ΣΑΣ ΦΤΥΝΟΥΝ, ΝΑ ΣΑΣ ΤΑΙΖΟΥΝ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ, ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΛΟΓΑΡΙΑΖΟΥΝ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΤΕ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ,

 ΕΣΕΙΣ ΠΟΥΔΩΣΑΤΕ ΤΟ ΦΩΣ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ. ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΜΩΡΕ ΚΑΙ ΚΛΑΙΤΕ ΑΔΙΑΚΟΠΑ ΤΗΝ ΜΟΙΡΑ ΣΑΣ? 

Έρωτας ίσον λιγότερη κριτική


Μια μαγνητική τομογραφία του εγκεφάλου μπορεί να φανερώσει αν μια ερωτική σχέση θα διαρκέσει. Αυτό ανακάλυψαν ερευνητές που “διάβασαν” το μυαλό ανθρώπων την περίοδο που βρίσκονταν στην 
αρχή του δεσμού τους. Μελέτησαν εγκεφάλους ερωτευμένων ζευγαριών και παρατήρησαν ότι 
κάθε φορά που ο ένας σκεφτόταν τον άλλο, ο εγκέφαλος παρουσίαζε έντονη ηλεκτρική 
δραστηριότητα. Αυτή η εγρήγορση δίνει πληροφορίες για το μέλλον της σχέσης.

To Ελληνικό Παρατηρητήριο ρίχνει φως στο αρχαίο αστέρι


Planetary-nebula-KjPn8


Οι αστρονόμοι καθόρισαν την απόσταση και την ιστορία ενός αινιγματικού αστρικού συστήματος, και ανακάλυψαν ότι μπορεί να είναι ένα δυαδικό αστέρι σε απραξία μέσα σε ένα εξωτικό νεφέλωμα.

Από Royal Astronomical Society, Ηνωμένο Βασίλειο
 

Αρίσταρχος-τηλεσκόπιο
Μια εικόνα από την περίφραξη του νέου τηλεσκοπίου 2,3-m Αρίσταρχος που βρίσκεται στο Αστεροσκοπείο Χελμού. / /Π. Μπούμης, Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών
Συνεχίζοντας μια παράδοση που εκτείνεται πίσω περισσότερο από 25 αιώνες, οι αστρονόμοι  χρησιμοποίησαν το νέο, 2,3-meter, τηλεσκόπιο Αρίσταρχος που βρίσκεται στο Αστεροσκοπείο Χελμού στα βουνά της Πελοποννήσου στην Ελλάδα για να καθορίσει την απόσταση και την ιστορία ενός αινιγματικού αστρικού συστήματος, ανακαλύπτοντας ότι μπορεί  να είναι ένα δυαδικό σε  απραξία αστέρι μέσα σε ένα εξωτικό νεφέλωμα.