Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2019

Αυτοθυσία

selfsacrifice

Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα όπως αυτοθυσία! Φαντάζομαι ότι Εγώ μπορώ να θυσιάσω τον Εαυτό Μου για κάτι, αλλά Εγώ μπορώ μόνο να τον θρέψω, να τον συνεχίσω, να τον δυναμώσω
Κάποιοι σκληροί άνθρωποι αδιαφορούν για νεογέννητα ζωάκια, τα βάζουν σε σακούλες σκουπιδιών και τα βάζουν στα σκουπίδια και μετά κάποιος αρκετά ευαίσθητος τα ελευθερώνει και τα φροντίζει. 
Όμως τα ζωάκια μπορούν να έχουν αρκετές ανάγκες και ο ελευθερωτής θέλει να τις καλύψει όλες, νιώθει ότι είναι πιο σημαντική η δική τους ευημερία από την δική του. 
Ο ελευθερωτής αρχίζει να πιέζει τον εαυτό του, να τον κακοποιεί (με παρόμοιο τρόπο που πριν κακοποιήθηκαν τα νεογέννητα), αρκεί να τους προσφέρει ό,τι τους χρειάζεται.
Η ευαισθησία του ελευθερωτή στο δράμα των νεογνών είναι κάτι και η μετέπειτα προσκόλληση στην ιδέα της αυτοθυσίας για χάρη των ελευθερωμένων ζώων είναι κάτι τελείως άλλο. 

Στο τέλος του ταξιδιού ο ελευθερωτής με έκπληξη ανακαλύπτει -αν υπάρχει μια κάποια ευαισθησία και ειλικρίνεια-  ότι συνεχίζει την βία των σκληρών αδιάφορων ανθρώπων, μόνο που έχει αλλάξει το αντικείμενο της βίας. Πριν ήταν τα νεογνά, τώρα είναι ο ίδιος.
Μπορώ να θυσιάζομαι για να συμπαρασταθώ στον φίλο, στον εραστή, να θυσιάζομαι για τους πρόσφυγες, να θυσιάζω τον χρόνο μου για τα μικρά παιδιά, να θυσιάζομαι για το παιδί μου ή για το γατί μου. Αν υπάρχει ένας Εαυτός που θυσιάζεται, τότε η βία που γέννησε την ανάγκη για τη θυσία διαιωνίζεται!
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα