Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2019

Διαλογιζόμενοι με το σώμα

body meditation1

– Αν θες πες μου την άμεσή σου εμπειρία από το σώμα.
– Τι εννοείς το “σώμα”;
– Βέβαια, απο τοσοοο βασικα πραγματα πρεπει να ξεκινησουμε. Πολυ καλα κανεις που ρωτας!
– Ναι… δεν κατάλαβα την ερώτηση και προτίμησα να ρωτήσω
– Τι ειναι το σώμα, σύμφωνα με την άμεση, άμεση εμπειρια σου? Την εμπειρια δλδ, που δεν εχει νοθευτει απο σκεψη.. αν κλεισεις τα ματια σου και μεινεις ακινητη.. τι εμπειρια εχεις απο σώμα;
– Χμ… προσπαθώ να καταλάβω ποια είναι η απάντησή μου σε αυτήν την ερώτηση… και δεν είμαι σίγουρη… Έχω περάσει από διάφορα στάδια… Θέλεις να μου πεις… εσύ… σε σχέση με την δική σου εμπειρία;
– Αμέ, θα το δοκιμάσω τώρα. Κλείνω τα μάτια μου και κάθομαι αναπαυτικά.
– Ωραία
– Και περιμένω να δω τι θα νιώσω. Επανερχομαι σε 1′
….
– Λοιπόν, ένιωσα μια αίσθηση δόνησης εκει που είθισται να ονομάζουμε “μάτια”. Καθόμουν οκλαδόν και ένιωσα αίσθηση πίεση σε αυτό που είθισται να ονομάζουμε “αστράγαλο”… και μια αίσθηση αφής σε αυτό που ονομάζουμε δάχτυλα. Μετά εστίασα την προσοχή μου στον αυχένα και ένιωσα μια αίσθηση μουδιάσματος εκεί.. αυτά.. αισθήσεις
– Το έκανα και εγώ μέσα στο ίδιο λεπτό. Θέλεις να σου πω;
– Ναι, μόνο θέλω να προσθέσω ότι όλες αυτές οι αισθήσεις περιγράφηκαν έτσι για να γίνουν κάπως κατανοητές. Όλες οι αισθήσεις που περιγράφηκαν δεν συνέβησαν σε διαφορετικά σημεία, συνέβησαν Εδώ.

– Ωραία. Εγώ ήμουν επίσης οκλαδόν και ένιωσα βάρος στους ώμους, σφίξιμο στο σαγόνι και κάπως στο πρόσωπο. Και το κεφάλι μου να βουίζει
– Συμφωνείς ότι όλα αυτά ήταν αισθήσεις;
– Ας τις πούμε αισθήσεις
– Εννοώ τα βίωσες όλα αυτά ως αισθήσεις;
– Ναι…
– Επίσης θα ήταν ωραίο να δεις αν μια από τις αισθήσεις που περιέγραψες συνεβησε καπου και μια άλλη κάπου αλλού ή αν όλες συνέβησαν εδώ.. πάλι χωρίς η σκέψη να μπει στο παιχνίδι, γιατί η σκέψη θα τα περιγράψει κάπως όπως το κάναμε παραπάνω.. ώμοι, αυχένας, μάτια κλπ κλπ.
– Ναι
– Ναι!; Και εσύ τα ένιωσες όλα σαν να συνέβησαν Εδώ;
– Το Εδώ και το Τώρα δεν μου είναι πάντα εύκολα… Αλλά στην συγκεκριμένη στιγμή θα έλεγα πως τα ένιωσα στο Εδώ.
– Χαχαχα, πολύ ωραία, η άμεση εμπειρία μου από σώμα είναι αυτό.. αισθήσεις.. πουθενά στην άμεση εμπειρία μου δεν υπάρχει ένα σώμα με ένα κεφάλι, δύο χέρια, δύο πόδια, ένα κορμί, μύτη, αυτιά φτιαγμένα από ύλη..
– Ωραίες οι αισθήσεις! Καταλαβαίνω τι εννοείς…
– Αν τώρα κοιτάξω σε ένα καθρέφτη θα δω μια εικόνα.. αυτή η εικόνα είναι πάλι μια αίσθηση, οπτική, αυτή τη φορά. Αν μπει η σκέψη για να την περιγράψει θα πει “είναι ένα σώμα με κεφάλι, δύο πόδια κλπ” αλλά στην πραγματικότητα πρόκειται μόνο για μια αίσθηση που συμβαίνει Εδώ.
– Ακολουθώ-Παρακολουθώ όσα λες… μια χαρά…
– Ααα ένα άλλο πολύ όμορφο είναι να δεις ότι όλες οι αισθήσεις είναι ουσιωδώς άγνωστες, πριν τις αγγίξεις η σκέψη.. αν θες πασπάτεψε τη μπλούζα σου με τα δάχτυλα και νιώσε ό,τι νιώθεις.. και πες μου αν είναι κάτι γνωστό αυτό που νιώθεις (αν δεν μπει η σκέψη να πει τα δικά της)
– Χαχαχαχαααααα… Αυτήν την στιγμή μόλις ήρθε η γατούλα μου εδώ και είναι επάνω μου… Άλλες αισθήσεις αυτές
– Ναι τέλεια! Τα πάντα θαρρώ ότι είναι άγνωστα. Δεν υπάρχει βαρεμάρα, επανάληψη, ρουτίνα.. η σκέψη μεταφράζει το άγνωστο σε γνωστά πράματα
– Γενικά δεν είμαι άνθρωπος της βαρεμάρας… κάποιες συνήθειες όμως μου αρέσουν… Η ρουτίνα έχει και τα καλά της καμιά φορά… Σε βοηθάει και για τα άγνωστα…
– Δεν το περιγράφω ως καλό ή ως κακό.. απλώς ισχυρίζομαι ότι οι αισθήσεις είναι άγνωστες και όταν η σκέψη τις αγγίζει τις κάνει γνωστές
– Ναι, ναι, έχεις δίκιο… Έτσι κι αλλιώς, η σκέψη προσπαθεί να περιγράψει με τον τρόπο της…
– Ναι, ο τρόπος της είναι το γνωστό
– Ενώ οι αισθήσεις είναι άλλο… Η σκέψη προσπαθεί να κάνει τις αισθήσεις πιο… απτές και κατανοητές…
– Ναι… απλώς πολλοί υποφέρουν από βαρεμάρα, βαριούνται τη δουλειά τους, τη γυναίκα τους, το σπίτι τους, το μέρος που ζουν, το φαγητό τους – νομιζω οτι αυτό συμβαίνει διότι η σκέψη ανάγει τα πάντα σε κάτι γνωστό.
– Ναι… ναι… υπάρχει βαρεμάρα σε αρκετούς ανθρώπους… Κι εγώ πιστεύω πως κάθε στιγμή είναι καινούρια… κι αν είσαι στην στιγμή… τίποτα δεν είναι… πώς να το πω… βαρετό…
– Ναι!

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα