Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2019

Αγάπη, έρωτας, εγωισμός





Αν η αγάπη και ο έρωτας είναι τα πιό εγωιστικά πράγματα στον κόσμο, τότε γιατί αγαπάμε κι ερωτευόμαστε? 

Για τους εαυτούς μας και μόνο? 

Αγαπάμε για να έχουμε το συναίσθημα της αγάπης κι ερωτευόμαστε για να έχουμε αντίστοιχα το συναίσθημα του έρωτα. 

Οκ, εμένα δε μου ακούγεται και πολύ δίκαιο άσχετα αν έτσι είναι στην πραγματικότητα.
Έχω δει ανθρώπους να αγαπάνε άλλους, για να γεμίσουν το κενό που νοιώθουν στην αγάπη. 

Έχω δει ανθρώπους να ερωτεύονται άλλους, για να γεμίσουν το κενό που νοιώθουν στον έρωτα. 

Έχω δει ανθρώπους που νοιώθουν την αγάπη και τον έρωτα να τους έχουν εγκαταλείψει, να ψάχνουν κάπου να τα αναπληρώσουν.
Οι ίδιοι άνθρωποι, αγαπάνε και όταν πάρουν όση αγάπη χρειάζονται, φεύγουν χωρίς κανέναν λόγο. 

Οι ίδιοι άνθρωποι, ερωτεύονται και όταν πάρουν όσο έρωτα χρειάζονται, φεύγουν χωρίς κανέναν λόγο. 

Και οι ίδιοι άνθρωποι που νοιώθουν την αγάπη και τον έρωτα να τους έχουν εγκαταλείψει, τα εγκαταλείπουν κι αυτά μετά από κάποιο καιρό γιατί δεν έχουν μάθει να ζουν με αυτά.

Λογικό συμπέρασμα να φεύγουν αν βρήκαν κάτι άλλο για να αγαπήσουν κι ερωτευτούν, αλλά όταν η αγάπη και ο έρωτας που άφησαν πίσω τους, μείνει με την απορία, την απογοήτευση και το θυμό?

Με έχουν εγκαταλείψει αλλά δεν θα πάψω να ψάχνω αγάπη κι έρωτα στα φθαρμένα απ'τους περαστικούς μονοπάτια. Κι εσύ αν μάθεις πώς σε ψάχνω, δώσε μου ένα σημάδι για να σε βρω...

smalllifebigtimes

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα