Σάββατο, 29 Δεκεμβρίου 2018

7 σημάδια ότι ολόκληρη η ζωή σας πρόκειται να αλλάξει ριζικά


Το σύμπαν πάντα μας στέλνει σημάδια είτε τα βλέπουμε είτε όχι. 

Όταν κάτι πρόκειται να αλλάξει, τείνουμε να το αισθανόμαστε ακόμα και αν δεν μπορούμε να το προσδιορίσουμε ακριβώς. 

Η ζωή σας θα έχει κάθε είδους στροφές και ανατροπές. 

Καθώς οι ενέργειες θα αλλάζουν πράγματα μέσα σας η ζωή σας θα αρχίσει να γίνεται διαφορετική. 

Το να γνωρίζετε τα σημάδια θα σας βοηθήσει πολύ όταν πρόκειται να συναντήσετε κάποιο.
Δεν θα είναι όλες οι αλλαγές εύκολες ή θετικές αλλά όλες θα σας ωθήσουν προς τα εκεί που πρέπει να βρίσκεστε. 

Η ζωή λειτουργεί με τους πιο μυστήριους τρόπους και πρέπει να το θυμάστε αυτό ό, τι και αν συμβαίνει. 

Είτε βλέπετε επαναλαμβανόμενους αριθμούς είτε συναντάτε περισσότερα ζώα απ΄ότι συνήθως, τα σημάδια θα είναι σαφή και θα τα δείτε. 

7 σημάδια ότι ολόκληρη η ζωή σας πρόκειται να αλλάξει ριζικά 

ΤΟ ΒΑΘΥΤΕΡΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ

Η εικόνα ίσως περιέχει: φωτιά, νύχτα και κεριά

Να εξασκείστε στην τέχνη της σιωπής. Όταν σας κυνηγούν οι τίγρεις της στενοχώριας, της ασθένειας και του θανάτου, το μόνο σας άδυτο είναι ο εσωτερικός ναός της σιωπής.

Ο βαθιά πνευματικός άνθρωπος ζει μέρα νύχτα σε μια ήρεμη εσωτερική σιωπή μέσα στην οποία ούτε οι απειλητικές στενοχώριες ούτε καν ο θόρυβος της συντριβής κόσμων που καταρρέουν δεν μπορεί να εισβάλει. Αυτοί που μπαίνουν σ’ αυτόν τον ναό της σιωπής μπορούν να κοινωνούν με άλλες ψυχές που προσκυνούν τον Θεό. Καταλαβαίνουν τη συζήτηση των λουλουδιών και όλων των ζωντανών πλασμάτων.

Όσο πιο πολύ είστε σιωπηλοί, τόσο πιο πολλή ευτυχία θα βρείτε. Το πόσο μεγάλη χαρά περιμένει να ανακαλυφθεί στη σιωπή πίσω από τις πύλες του νου σας, καμία ανθρώπινη γλώσσα δεν μπορεί να περιγράψει. Πρέπει όμως να πείσετε τον εαυτό σας. Πρέπει να διαλογίζεστε και να δημιουργείτε αυτό το περιβάλλον. Αυτοί που διαλογίζονται βαθιά νιώθουν μια υπέροχη εσωτερική ησυχία. Αυτή η ακινησία μέσα σας πρέπει να διατηρείται ακόμα κι όταν είστε με άλλους ανθρώπους. Αυτά που μαθαίνετε με τον διαλογισμό, να τα κάνετε πράξη με δραστηριότητα και συζήτηση. Μην αφήνετε κανέναν να σας αποσπάσει απ’ αυτήν την ήρεμη κατάσταση. Να παραμένετε γαλήνιοι. 

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΠΙΣΤΕΥΕ ΣΤΟ ΚΑΡΜΑ? – ΝΑΙ!! – ΤΟ ΕΙΠΕ ΕΥΘΕΩΣ ΚΑΙ ΣΑΦΩΣ??

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, στέκεται και γένι

ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ: Ήταν δε εκεί κάποιος άνθρωπος που έπασχε από ασθένεια τριάντα οκτώ χρόνια. Όταν τον είδε ο Ιησούς να είναι κατάκοιτος, και ήξερε ότι ήδη πάσχει από πολύ καιρό, λέει προς αυτόν: «Θέλεις να γίνεις υγιής?».
Αποκρίθηκε προς αυτόν ο ασθενής: «Ναι, Κύριε».
Λέει προς αυτόν ο Ιησούς: «Σήκω, πάρε το κρεβάτι σου και περπάτα». Και αμέσως έγινε ο άνθρωπος υγιής και πήρε το κρεβάτι του και περπατούσε.
Μετά απ’ αυτά, τον βρίσκει ο Ιησούς στον ναό, και είπε προς αυτόν: «Ιδού, έγινες υγιής. ΜΗΝ ΑΜΑΡΤΑΝΕΙΣ ΠΛΕΟΝ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΣΥΜΒΕΙ Σ' ΕΣΕΝΑ ΚΑΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ». (Κατά Ιωάννη Ε)

Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΑΧΑΝΣΑ ΓΙΟΓΚΑΝΑΝΤΑ
Ο Ιησούς εννοούσε σαφώς ότι οι επιπτώσεις της αμαρτίας, όπως και οι ανταμοιβές της αρετής, δεν προέρχονται από άγνωστες αιτίες ή από προσταγή τού Θεού, αλλά είναι το αποτέλεσμα των ανθρώπινων λανθασμένων ή ορθών πράξεων, του νόμου της αιτίας και του αποτελέσματος, ο οποίος κυβερνά τη ζωή του ανθρώπου. Οι άνθρωποι που δεν διάγουν μια επιστημονικά ορθή ζωή, αποδίδουν την καλή τύχη και την κακοτυχία σ’ ένα ανεξιχνίαστο, ιδιότροπο πεπρωμένο. Αυτός ο ΠΑΡΑΛΟΓΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΣΚΕΨΗΣ, μ’ έναν περίεργο τρόπο, φαίνεται ότι ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΠΑΡΗΓΟΡΙΑ ΜΕΣΩ ΜΙΑΣ ΑΠΑΤΗΛΗΣ ΑΙΣΘΗΣΗΣ ΑΝΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑΣ.

Αυτή η παρανόηση θα πρέπει να αποκηρυχθεί θαρραλέα και να αντικατασταθεί από τη σοφία. Αντί να θρηνεί κάποιος τη μοίρα του και να κατηγορεί το πεπρωμένο, θα πρέπει να υιοθετήσει σωστή συμπεριφορά με διάκριση, που θα αμβλύνει και θα εξουδετερώσει τις επιπτώσεις των φαύλων πράξεων του παρελθόντος.

ΧΡΙΣΤΟΣ – ΜΗΝ ΚΡΙΝΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΡΙΘΕΙΤΕ – ΜΗΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΙΤΕ – ΣΥΓXΩΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΓΧΩΡΕΘΕΙΤΕ – ΑΥΤΑ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΤΗ ΓΛΙΤΩΣΟΥΜΕ?

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο

«Μην κρίνετε και δεν θα κριθείτε. Μην καταδικάζετε και δεν θα καταδικαστείτε. Συγχωρείτε, και θα συγχωρηθείτε. Δίνετε, και θα δοθεί σ’ εσάς. Διότι με το ίδιο μέτρο με το οποίο μετράτε, θα αντιμετρηθεί σ’ εσάς» (κατά Λουκά ΣΤ:37-38, Ομιλία επί Τόπου Πεδινού).
Όποια κρίση κι αν εκφέρει κάποιος, την ίδια θα προσελκύσει στον εαυτό του. Σ’ αυτήν την περικοπή ο Ιησούς διατυπώνει με σαφήνεια ότι ο μηχανισμός της αιτίας και του αποτελέσματος του καρμικού νόμου είναι μια μορφή ηθικής απειλής για εκείνους που εκθέτουν ανελέητα τα σφάλματα των άλλων, αφού και τα δικά τους σφάλματα παρόμοια θα βγουν στο φως του σκληρού εξονυχιστικού ελέγχου.
Με το ίδιο πνεύμα με το οποίο κάποιος κρίνει τους άλλους, ο θεϊκός νόμος κρίνει τον επικριτή – το κίνητρο, καθώς και η πράξη καθ’ εαυτήν, αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της εξίσωσης της αιτίας και του αποτελέσματος.
Η τιμωρία ή η ανταμοιβή δεν απονέμονται από τον Θεό ως πράξη εκδίκησης ή ιδιαίτερης εύνοιας. Τα καλά και τα φαύλα αποτελέσματα είναι η αντανακλαστική έκβαση των καλών και των κακών πράξεων. 
Εφόσον ούτε ακόμα και ο Θεός δεν κρίνει τις πράξεις κανενός, έχοντας αναθέσει αυτήν την ενέργεια στον αμερόληπτο νόμο του κάρμα, με ποιο δικαίωμα οι μικρόμυαλοι άνθρωποι θεωρούν ότι μπορούν να το κάνουν αυτό? 

ΠΟΙΟΙ ΗΤΑΝ ΟΙ «ΜΑΓΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΗ»? – ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΗ?? – ΚΥΡΙΩΣ, ΠΟΙΟ «ΑΣΤΕΡΙ» ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ;

Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα, ουρανός, νύχτα και φύση

ΠΟΙΟΙ ΗΤΑΝ ΟΙ «ΜΑΓΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΗ»? – ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΗ?? – ΚΥΡΙΩΣ, ΠΟΙΟ «ΑΣΤΕΡΙ» ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ, αφού ένα αστέρι, όσο λαμπερό κι αν είναι, ΔΕΝ μπορεί να δείξει μια επακριβή θέση, όπως αυτή της φάτνης, αφού μάλιστα έλαμπε ΚΑΙ την ημέρα?
ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ: Και αφού γεννήθηκε ο Ιησούς στη Βηθλεέμ της Ιουδαίας επί των ημερών του Ηρώδη του βασιλιά, ιδού, μάγοι (στα Αγγλικά η λέξη «μάγοι» μεταφράστηκαν με τη λέξη «σοφοί», δείτε παρακάτω) από την ανατολή ήρθαν στα Ιεροσόλυμα, λέγοντας: «Πού είναι ο γεννημένος βασιλιάς των Ιουδαίων? Διότι είδαμε το αστέρι του στην ανατολή και ήρθαμε να τον προσκυνήσουμε» (κατά Ματθαίο Β:1).
ΠΑΡΑΜΑΧΑΝΣΑ ΓΙΟΓΚΑΝΑΝΤΑ: Οι θρύλοι αφθονούν γύρω από το προσκύνημα των «τριών σοφών από την Ανατολή» στο βρέφος Ιησού. Η Ρωμαϊκή Εκκλησία τίμησε τους Σοφούς αυτούς με τον τίτλο των βασιλιάδων, βασιζόμενη στην παράγραφο ΟΒ:10 των Ψαλμών που σχετίζεται με τον μελλοντικό ερχομό του Μεσσία: «Οι βασιλείς Θαρσείς και των νησιών θα προσφέρουν προσφορές, οι βασιλείς της Αραβίας και της Σεβά θα προσφέρουν δώρα». Οι βασιλιάδες αυτοί αγιοποιήθηκαν από την Εκκλησία και αναγνωρίστηκαν ως Γκασπάρ, Μελχιώρ και Μπαλτάζαρ. Οι Σοφοί θεωρήθηκε ότι ήταν τρεις τον αριθμό, αντίστοιχοι των προσφορών των τριών δώρων που αναφέρονται στην Καινή Διαθήκη: χρυσός, λιβάνι, και μύρο.
Η λατρεία των Σοφών έχει πολύ περισσότερη σημασία από απλώς μια πρόσθετη σκηνή φαντασμαγορίας που αναγνώριζε την άγια γέννηση. Ήταν η προσδιοριστική σφραγίδα που έθεσε ο Θεός στη ζωή του Ιησού, η οποία στο μέλλον θα χαρακτήριζε την αποστολή και το μήνυμά του – μια υπενθύμιση ότι ο Ιησούς γεννήθηκε στην Ανατολή, ένας Ανατολίτης Χριστός. Και ότι οι διδασκαλίες του έφεραν την επίδραση του ανατολικού πολιτισμού και των εθίμων του.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα