Τετάρτη 2 Μαΐου 2018

Γιατί;

Φωτογραφία του Dimitris Nomikos.


Αφού γεννήθηκα όμορφος, γιατί θα πρέπει η κοινωνία να μου δείξει τι είναι ομορφιά, ώστε να χαλάσω αυτό που είμαι, για να γίνω αυτό που μου δείχνουν;

Αφού γεννήθηκα πλήρης, με όλα τα εφόδια έτοιμα μέσα μου, γιατί θα πρέπει να κατακτήσω εξωτερικούς τίτλους ώστε να θεωρηθώ πλήρης, αλλά ουσιαστικά να αισθάνομαι ανεκπλήρωτος;


Αφού γεννήθηκα έτοιμος, αγαπώντας όλους και χωρίς να διαχωρίζω, γιατί θα πρέπει να εκπαιδευτώ την ατομικότητα και το διαχωρισμό θωρακίζοντας τη ζωή μου από ότι δεν μοιάζει με εμένα;


Αφού γεννήθηκα κάτω από έναν ήλιο που φωτίζει τα πάντα, γιατί να με κάνουν να πιστεύω ότι ο ήλιος για μένα έχει βγει;


Αφού γεννήθηκα χωρίς τσέπες, γιατί το μέτρο που με ζυγίζουν είναι το πόσο μεγάλες είναι οι τσέπες μου;



Αφού γεννήθηκα γνωρίζοντας το προσωρινό μου, γιατί προσπαθούν να με πείσουν να συμπεριφέρομαι λες και θα είμαι αιώνιος;


Αφού γεννήθηκα συνεργάτης της ζωής, πως γίνεται να συμπεριφέρομαι σαν ανταγωνιστής της;


Αφού γεννήθηκα, με όλες μου τις αισθήσεις έτοιμες να ρουφήξουν την κανονικότητα, το φυσιολογικό, τη ροή, την έκταση της ζωής, το θαύμα της δημιουργίας, και την απεραντοσύνη των αιώνιων κανόνων, πόση προσπάθεια γίνεται από όλους γύρω για να μην ζω!


Dimitris Nomikos

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα