Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2018

Σε ένα σκοτάδι θα με βρεις

 


της Βάσιας Καλαϊτζόγλου
Ψάξε με μέσα στα απρόσμενα όνειρα σου, εκεί που το υποσυνείδητο σου ταράζει τον ύπνο σου και χάνεις τον έλεγχο κάθε σκέψεων σου! Κι όταν τα όνειρα σου θα είναι σκοτεινά και αν δεν τα βλέπεις Παλι εμένα θα ψάχνεις Κι αν τα βλέφαρα σου μένουν ακόμα ανοιχτά πάλι εμένα θα αναζητάς Κι όταν το χαμόγελο σου θα εμφανίζεται στις στιγμές σου πάλι γύρω σου θα κοιτάζεις Και όταν ακούς το όνομα μου ανήσυχος θα με ψάχνεις καθώς ανατριχιάζεις στην ιδέα πως η μορφή μου θα εμφανιστεί μπροστά σου Και όταν γνωστή φωνή ακούσεις ίσως πίσω από κάποιο πρόσωπο δικό σου να με βλέπεις Και αν τις νύχτες σου μοιραστείς εμένα θα φαντάζεσαι Και αν λίγο καταφέρεις να ξεχαστείς θα περάσω από το μυαλό σου για να πάρω ό,τι μου ανήκει και να φύγω! Και όταν το ποτήρι σου θα γεμίσεις θα ξεχειλίζει από αναμνήσεις που θα φοβάσαι να θυμηθείς 


   
Κι όταν το τσιγάρο σου θα σβήνεις μέσα στον καπνό που προεκτείνοντας το χέρι σου θα διαλύσεις, οι στιγμές μας θα καρφιτσώνονται στο δικό μας καμβά Και όταν στα τραγούδια σου για αγάπη θα αναφέρεις θα σκοτεινιάζεις χαμογελώντας Κι όταν στο πλήθος από τη σκηνή θα κοιτάζεις θα προσμένεις να φανώ
Κι όταν σε ξένες αγκαλιές θα πλαγιάζεις για να γεμίσεις το κενό σου Μην αναφέρεις εμάς, μην μιλήσεις, κρύψε το πόσο θα ήθελες να ήσουν εδώ, πάρε αγκαλιά το υποκατάστατο και ονειρέψου αυτό το αν που ποτέ δεν καταφέραμε να διώξουμε Ονειρέψου αυτό το σκοτάδι που με βλέπεις Και το φως που χαράζει τη διαδρομή μας Ύστερα χαμογέλα για όλα εκείνα που υπήρξαν ανάμεσα σε εσένα και σε εμένα Και όταν θα θες να τα μοιραστείς κλείσε τα μάτια και έλα, θα σε περιμένω στα δικά μου σκοτάδια εκείνα που φωτίζονται μόνο τις φορές που περιμένω.

 fwords

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα