Τρίτη 13 Φεβρουαρίου 2018

Μικρές αληθινές ιστορίες...της καθημερινότητας!!!!

























Ένα από τα δυσκολότερα πράγματα σήμερα είναι να βρεις καλούς συνεργάτες!!! Ανθρώπους με όρεξη για δουλειά και φιλοδοξία να πετύχουν σε αυτό που  κάνουν!!!! Έχω ξεκινήσει αρκετά πράγματα…. διαπιστώνοντας  πως  είναι αδύνατον να προχωρήσουν….αν δεν είμαι σε θέση να τα διεκπεραιώσω εξ ολοκλήρου μόνη μου!!!!!

Μην σου φαίνεται εγωιστικό….δυστυχώς είναι πέρα για πέρα αληθινό!!!!

Ενώ η συνεργασία ξεκινά με ενθουσιασμό και υποσχέσεις... σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα ναυαγεί διότι ο άλλος κουράζεται από τους απαιτητικούς ρυθμούς, όπως υποστηρίζει και εγκαταλείπει την προσπάθεια!!!!
Το ωραιότερο δε…. είναι πως κατηγορεί εμένα!!!  Ζητάω λέει παραπάνω από όσα αντέχει κάθε φορά….αφού παθιάζομαι με την δουλειά….επειδή θέλω να έχει γρήγορα αποτελέσματα!!!!    

Πες μου τώρα εσύ…πως θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά;

Δουλειά μιας ημέρας….να την κάνει σε ένα μήνα…επειδή  ξύπνησε ένα πρωί και θυμήθηκε…. πως έχει κάποια αναπάντητα υπαρξιακά ερωτήματα... τα οποία πρέπει να τα λύσει εδώ και ΤΩΡΑ για να συνεχίσουμε;;;;
Ή, μήπως να περιμένω αδιαμαρτύρητα μέχρι να λάβει απάντηση στο μήνυμα που έστειλε σε μια άγνωστη στο Facebook….. και την σκέφτεται όλη μέρα;;;;;;   

Άντε και συμπάσχω στο «δράμα» που περνάει ένα εικοσιτετράωρο…δύο…τρία!!!!
Πάνω στην εβδομάδα όμως… με τα νεύρα τσατάλια…..αναμένοντας την συνδρομή του να προχωρήσει η δουλειά….δεν πρέπει να εκφράσω την απορία μου η γυναίκα…τι θα γίνει με την περίπτωση;;;; Αν δηλαδή δεν αρέσουμε στην εν λόγω κυρία…..να ξεχάσουμε το ενδεχόμενο…. να δουλέψουμε για τον επόμενο χρόνο;;;;; Πως το βλέπει;;;

Τότε γίνομαι άδικη……σκληρή….γιατί δεν κατανοώ, λέει…πως όταν τα ανθρώπινα αισθήματα έχουν πληγωθεί….είναι αδύνατον να λειτουργήσει!!!!

Συγκρατούμαι να του απαντήσω όπως πρέπει….γιατί  βλέπεις δεν μου το επιτρέπουν η ευγένεια και η αγωγή μου….οπότε περιορίζομαι σε ένα…. «Πλάκα μου κάνεις;;;» που τώρα τελευταία…. το λέω περισσότερες φορές από το «Καλημέρα»!!!!!!

Οι εξηγήσεις που ακούω κάθε φορά….. με ξεπερνούν κατά πολύ!!!! 
Ενώ πιστεύω πως τα έχω δει  όλα πια σε αυτή την ζωή…..πάντα βρίσκεται κάποιος  να με διαψεύσει!!!! 
Η εφευρετικότητα δε των δικαιολογιών για να καλυφτεί η απίστευτη τεμπελιά...με κάνει να αναρωτιέμαι πολλές φορές...ποιος από τους δυο ...είναι ο συγγραφέας!!!!!
Ούτε ο μουσακάς φταίει που πεθύμησε ξαφνικά η έγκυος γυναίκα του... ακατάλληλη μέρα και δεν ολοκληρώθηκε εργασία σε συγκεκριμένο χρόνο......Ούτε το άσχημο όνειρο που τον «συντάραξε»……με αποτέλεσμα να μην του αφήνει μυαλό να δουλέψει διότι μυαλό…δεν είχε ποτέ...δυστυχώς!!!!!

Αν παραπονιέται  κάποιος πως δεν βρίσκει δουλειά….απαγορεύεται να πετάει τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται γιατί τότε.... είναι θύμα του εαυτού του...όχι της οικονομικής κρίσης!!!!!

Κάτι που πρέπει να γίνει ΣΗΜΕΡΑ…είναι αδιανόητο να το αφήνει για ΑΥΡΙΟ…..επειδή τον κάλεσαν φίλοι για ποτό….που σημειωτέον θα το κεράσουν….επειδή είναι άνεργος!!!!!!!

Αδυνατώ να αντιμετωπίσω αυτή την «λογική»!!!!

Όταν ξεκίνησα το μπλόγκ…δύο άτομα μου είπαν προχώρα!!!! Οι υπόλοιποι πίστευαν πως θα αποτύχω…φροντίζοντας μάλιστα να μου το υπενθυμίζουν… καθημερινά με την συμπεριφορά τους...και το λέω χωρίς καμια υπερβολή!!!!!

ΑΔΙΑΦΟΡΗΣΑ πλήρως και αφοσιώθηκα με αδιαπραγμάτευτη επιθυμία να πετύχω αυτό που ήθελα!!!!! Δεν μπορώ να σου περιγράψω πόσο κόπο…και μόχθο κατέβαλλα!!!! 
Ατελείωτα ξενύχτια!.... Να κλείνουν τα μάτια μου…και να ρίχνω νερό στο πρόσωπο μου να ξυπνήσω…γιατί έπρεπε να τελειώσει η δουλειά στην ώρα της!!!! 
Για έξοδο…ούτε λόγος!!! 
Δεν υπήρχε χρόνος για τέτοιες «πολυτέλειες»!!!! 
Στιγμή όμως δεν παραπονέθηκα….. αφού ήταν ο μοναδικός τρόπος να τα καταφέρω!!!! 
Με την βοήθεια του Θεού στάθηκα στα πόδια μου και πίστεψε με... τώρα εργάζομαι ακόμα περισσότερο για να τα προλάβω όλα!!!!! 
Αποκλείεται να χτίσεις κάτι δικό σου…..χωρίς να κοπιάσεις!!!! Και αν συμβεί κατά τύχη….πρέπει να ασχοληθείς...αλλιώς σύντομα θα το χάσεις!!!!   

Μου λέει ο άλλος...είναι παράλογο να δουλεύεις τόσες ώρες...δεν κουράζεσαι;;;;;
Τι να με κουράσει… αυτό που αγαπάω;;;;

Ενώ εκείνος βρίσκει λογικό να κάθεται... περιμένοντας να κερδίσει στο Στοίχημα για να δει άσπρη μέρα!!!! 
Αν μιλήσω…γίνομαι κακιά και απαιτητική γιατί βλέπεις…. έχω το «ελάττωμα» να θέλω αποτέλεσμα σε ότι κάνω….. οπότε κάπου εκεί…..τελειώνει η όποια συνεργασία με συνοπτικές διαδικασίες!!!

Να σου πω την αλήθεια...στην αρχή στεναχωριόμουν….μα ύστερα από τόσες φορές που το βίωσα ειδικά τελευταία…..προσπερνώ πλέον γρήγορα…όταν βλέπω πως δεν υπάρχει διάθεση…να πάει ο άλλος ένα βήμα παρακάτω!!!!  
Δεν στέκομαι πια στα προσόντα που μπορεί να έχει!!!! Τελείως άχρηστα…….αν βαριέται που ζει!!!! Δεν βοηθούν πουθενά!!!!

Διατηρώ όμως την αισιοδοξία πως κάποια στιγμή….θα βρω έναν άνθρωπο να κατανοεί το αυτονόητο!!!!
Οποιοδήποτε όνειρο  για να πραγματοποιηθεί…. πρέπει να το αγαπήσεις… χωρίς όρια!!!!!!!


Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα