Σάββατο 13 Ιανουαρίου 2018

Ψινάκης για Πανούση: «Βon voyage Θεά μου…» (pic)



Με συγκινητικό τρόπο και πάντα με το προσωπικό του στυλ αποχαιρέτησε τον Τζίμη Πανούση ο Ηλίας Ψινάκης, ο οποίος θυμήθηκε τη τελευταία φορά που βρέθηκε σπίτι του με τον εκλιπόντα. 
«Τζιμάκο μου αυτή είναι η τελευταία μας φωτογραφία σπίτι μου που πεθάναμε στο γέλιο και η χυλόπιτα που μου έριξες για το «Ελλάδα έχεις ταλέντο». Το Show που μου πρότεινες να κάναμε φέτος δεν το βλέπω…Δεν πειράζει…Κάθε εμπόδιο για καλό… Θα το κάνουμε «επάνω» όταν έρθω να σας βρω με το καλό, με “κοινό” όλους τους καλούς, ταλαντούχους φίλους μας που μας γουστάρουν και τους γουστάρουμε!!! Μέχρι τότε φίλησε τους μου όλους και κάνε τους να πεθάνουν στα γέλια όπως μόνο εσυ ξερεις…!!! Bon Voyage (σ.σ καλό ταξίδι) Θεά μου…!!!», έγραψε χαρακτηριστικά στο Instagram ο δήμαρχος Μαραθώνα.

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα