Κυριακή, 24 Δεκεμβρίου 2017

Δένδρα με ψυχή, ιερά, προστατευόμενα…

Παραδόσεις για δένδρα βαρυήσκιωτα  
Κι ας γείρει ο πόθος σου βαρύς σαν ήσκιος καρυδιάς (Σεφέρης)
Δέντρα καρπερά και άκαρπα, γερά και ευπαθή, όμορφα, ευωδιαστά, καλοήσκιωτα αλλά  και βρωμερά  ή βαρυσήσκιωτα, δέντρα που βλαστάνουν και θάλλουν από ξερά κλαδιά, δέντρα  αειθαλή και φυλλοβόλα, ευθυτενή και σκυφτά, αυχμηρά και βελούδινα, δάση σιωπηλά και μοναχικά, βαθειά ριζωμένα στη γη από την οποία τρέφονται και  ζουν. Οι ιδιότητες των δέντρων και των καρπών τους έχουν δημιουργήσει γενικότερα πολλές δοξασίες και παραδόσεις, στην προσπάθεια των ανθρώπων να δώσουν εξήγηση. Η συκιά, η καρυδιά, η ακακία με τους βαρείς χυμούς που διατρέχουν τις φλέβες τους δημιουργούν ήσκιο βαρύ και ανθυγιεινό.
Στοιχειωμένα δέντρα
Εις το χωριό της Λέκας ευρίσκονται πολλά πλατάνια, μεγάλα και φουντωτά, αλλά κανείς δεν τολμά να βάλει επάνω τους πελέκι ή πριόνι. Μια φορά ηθέλησε ένας γεωργός να κόψει έν’ από τα πλατάνια, αλλά το στοιχειό του δέντρου τον εσκότωσε» (Ν. Γ. Πολίτου, Παραδόσεις, τ. Α΄, 1904, σ. 177, αρ. 323).
«Τα μεγάλα και παλαιά δέντρα είναι στοιχειωμένα, και οι άνθρωποι αποφεύγουν να κάθωνται πολλήν ώρα αποκάτω σ’ αυτά, ή να κοιμώνται στον ήσκιο των, για να μην πάθουν. Και όταν κόβουν κανένα απ’ αυτά οι ξυλοκόποι και το ιδούν πως γέρνει να πέσει, πέφτουν προύμυτα καταγής και δε βγάνουν μιλιά, για να μην τους εννοήσει η ψυχή του δέντρου, όταν θα βγαίνει, πως είναι εκεί, και καθώς είναι αγαναχτισμένη τους λαβώσει. Και στον κορμό στη μέση όταν κόβουν βάνουν μια πέτρα για να εμποδιστεί να μην έβγει με ορμή η ψυχή του δέντρου. Τι αλλιώς θα τους κάμει κακό και θα τους κοψομεσιάσει και θα έχουν δυνατούς πόνους στη μέση» » (Ν. Γ. Πολίτου, Παραδόσεις, τ. Α΄, 1904, σ. 177-178, αρ. 324).

Serial killers: Η ανθρώπινη φύση στα χειρότερά της (Μέρος 1ο)


Serial killers

We, serial killers, are your sons, we are your husbands, we are everywhere.
And there will be more of your children dead tomorrow.
(μτφρ. Εμείς, οι κατά συρροή δολοφόνοι, είμαστε οι γιοι σας, είμαστε οι σύζυγοί σας, είμαστε παντού. Και αύριο θα είναι κι άλλα παιδιά σας νεκρά). 
Ted Bundy. 
Λένε πως υπάρχει μία λεπτή διαχωριστική γράμμη ανάμεσα στη λογική και την τρέλα. Πως οποιοσδήποτε άνθρωπος μπορεί να ξεφύγει από τα λογικά πλαίσια και να προβεί σε απρόβλεπτες πράξεις, αν του συμβεί κάτι συνταρακτικό στη ζωή του, και βιώσει ένα σοκ. Πράγματι, έχουμε δει περιπτώσεις, που άνθρωποι απόλυτα συνετοί οδηγήθηκαν στο έγκλημα σε μια στιγμή έκρηξης ή ανάγκης (π.χ. σε περίπτωση αυτοάμυνας). Υπάρχει όμως, και μία άλλη -σαφώς πιο επικίνδυνη-  κατηγορία δολοφόνων, που τα κίνητρα τους είναι πολύ πιο σκοτεινά και δύσκολα τα κατανοεί κανείς, αν δεν σκέφτεται με τον ίδιο τρόπο. Είναι οι άνθρωποι που αντλούν κάποιου είδους ιδιαίτερη ευχαρίστηση από τη δολοφονία και γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο δε μπορούν ποτέ να σταματήσουν στο πρώτο τους θύμα. Πρόκειται για τους κατά συρροή δολοφόνους ή serial killers. Κατά συρροή δολοφόνος θεωρείται ο δράστης, ο οποίος διαπράττει περισσότερα από ένα εγκλήματα (ανθρωποκτονίες) σε διαφορετικούς χρόνους. Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα serial killer είναι ο Zodiac, ο οποίος έσπειρε τον τρόμο στην Καλιφόρνια, στα τέλη της δεκαετίας του 1960 και στις αρχές της επόμενης.

Η ψυχολογία των Χριστουγέννων

η ψυχολογία των χριστουγέννων
Πολλοί άνθρωποι βλέπουν το marketing ως μια μορφή χειραγώγησης, κυρίως κατά την περίοδο των γιορτών όπως είναι τα Χριστούγεννα, το Πάσχα αλλά και εορταστικών ημερών όπως την γιορτή της μητέρας ή του πατέρα ή του Αγίου Βαλεντίνου. Αντίθετα όμως, οι αρχηγοί του marketing δεν προσπαθούν απλά να εξαπατήσουν τον κόσμο, αλλά γνωρίζουν ότι είναι πολύ πιο εύκολο να κατανοήσουμε και να δουλέψουμε με έμφυτες ανθρώπινες ατέλειες.
Με βάση μεγάλο εύρος ψυχολογικών και κοινωνικών ερευνών, οι έμποροι έχουν την δυνατότητα να κάνουν τους ανθρώπους να αγοράζουν αρκετά πράγματα, χωρίς να σκέφτονται πολύ καθαρά τους λόγους που θέλουν να αγοράσουν κάτι. Το να μην κάνουμε συνέχεια βαθιές σκέψεις είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για εξοικονόμηση ενέργειας του εγκεφάλου, καθώς μας επιτρέπει να ανταποκρινόμαστε στις ψυχολογικές μας προδιαθέσεις, στους κοινωνικούς κανόνες και στις γενικές γνωστικές ατέλειες.
Μερικές από τις παρακάτω τεχνικές που χρησιμοποιούνται στο χώρο του Marketing μπορούν ενδεχομένως να οδηγήσουν σε αγορές χωρίς σκέψη.

Το φαινόμενο της σπανιότητας

Η θεωρία της σπανιότητας αναφέρει ότι αν σκεφτούμε πως κάτι είναι σπάνιο ή ότι είναι διαθέσιμο μόνο για μικρό χρονικό διάστημα, το μυαλό μας θα δώσει περισσότερο βάρος σε αυτό. Έτσι , λοιπόν, τα Χριστούγεννα είναι μια σύντομη προθεσμία, οπότε είμαστε περιορισμένοι στην ελευθέρια μας να καθυστερήσουμε την απόφαση μιας αγοράς.
Το συγκεκριμένο φαινόμενο επηρεάζει την ικανότητα μας να σκεφτόμαστε καθαρά κατά την λήψη αποφάσεων και επιταχύνει την αντιληπτή φαινομενικότητα μιας προσφοράς. Αναλυτικότερα, μας κάνει να αισθανόμαστε ότι αν δεν συμμετάσχουμε στο τελετουργικό των Χριστουγέννων, θα χάσουμε μια σημαντική κοινωνική εμπειρία. Στην Μελβούρνη, για παράδειγμα, υπάρχει η ετήσια προώθηση του “shop the city” την πρώτη εβδομάδα του Δεκεμβρίου, όπου οι μεγάλες εταιρίες λιανικής πώλησης προσφέρουν εκπτώσεις διαθέσιμες μόνο για μια μέρα. Με τον ίδιο τρόπο, πολλά καταστήματα προσφέρουν «δώρα» μόνο για τα Χριστούγεννα σε «εκπτώσεις» (γεγονός που διπλασιάζει το φαινόμενο της σπανιότητας). Όλα αυτά ωθούν τον κόσμο να ανταποκριθεί στο φαινόμενο της σπανιότητας, κάνοντας τον βιώνει την ανάγκη να αγοράσει πράγματα που κανονικά θα αγνοούσε.

ΕΠΙΤΙΜΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΤΗΝ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΤΩΝ ΔΗΜΙΩΝ



Προκαλεί ανατριχίλα το όνομα Μπέρια. Εκτός ορίων βασανιστής, έπινε αίμα ανθρώπινο. Και μανιώδης βιαστής γυναικών. Παντρεμένος με καλλονή μάλιστα, λέγεται την πιο όμορφη γυναίκα της Γεωργίας. Ταπείνωνε και κακοποιούσε σεξουαλικά θεατρίνες, χορεύτριες, αθλήτριες. Όποιες έβρισκε μπροστά του με την υποψία, με τη δικαιολογία ότι ήταν εχθρός του κομουνιστικού καθεστώτος.
Ο Λαβρέντι Πάβλοβιτς Μπέρια, περί αυτού ο λόγος, ήταν το Νο 2 στην σταλινική Σοβιετική Ένωση. Ο αρχηγός των μυστικών υπηρεσιών του κράτους. Ο γαμάω. Ο σκοτώνω. Ο υπεύθυνος των στρατοπέδων εργασίας των αντιφρονούντων, των εσωκομματικών αντιπάλων του συμπατριώτη του, επίσης Γεωργιανού, Ιωσήφ Στάλιν.
Το ένα αρχικάθαρμα έγινε δίδυμο με το άλλο αρχικάθαρμα στο όνομα του λαού και του κομουνισμού. Το ντουέτο του Μεγάλου Τρόμου. Του Μαύρου Θανάτου. Των Γκούλαγκ.

Η Μοναξιά


«Αν αισθάνεσαι μοναξιά όταν είσαι μόνος, έχεις κακή παρέα.»
Jean-Paul Sartre, 1905-1980, Γάλλος φιλόσοφος

Μοναξιά
…Να της βάλω και πανιά
Για ταξίδι τελευταίο…

Παίρνω μονάχα δυο στίχους από το λαϊκό άσμα του Πάριου «Πιο καλή η μοναξιά». Η σφοδρή επιθυμία κάθε ψυχής που την ταλανίζει η μοναξιά. Να εξαφανισθεί από προσώπου γης, μια και καλή και ποτέ να μην γυρίσει.
Συναίσθημα βαρύ η μοναξιά, που αλλιώς την ορίζουμε κι αλλιώς τη βιώνουμε. Έννοια, η οποία δηλώνει την κατάσταση στην οποία είμαστε αποκομμένοι και αποστασιοποιημένοι από τους άλλους, με αποτέλεσμα την έλλειψη κοινωνικών σχέσεων και συναναστροφών. Λόγω της χαμηλής αυτοπεποίθησης τα άτομα οδηγούνται στη δυστυχία της μοναχικής ζωής που προκαλεί πολλά σωματικά και ψυχικά προβλήματα, όπως αρτηριακή πίεση, Αλτσχάιμερ, κατάθλιψη, αϋπνία κλπ ή καθιστά το άτομο επιρρεπές στις εξαρτήσεις όπως το κάπνισμα, το ποτό και οι ναρκωτικές ουσίες.

Η έλλειψη ανθρώπων με τους οποίους να μοιραστεί τα προβλήματα του, τις σκέψεις ή τις ανησυχίες τους, είτε γιατί η μοναξιά προέρχεται από αυτόν τον ίδιο, είτε από τους άλλους, διαλύει και συνθλίβει τον ψυχικό του κόσμο προκαλώντας ανεπανόρθωτη βλάβη.

Υπάρχουν ορισμένοι που λόγω της οικογενειακής καταπίεσης ή μιας τραυματικής βιωματικής εμπειρίας δυσκολεύονται να ενταχθούν εύκολα στο κοινωνικό σύνολο και να αντιμετωπίσουν με άνεση τους υπόλοιπους χαρακτήρες. Επίσης, κάποιο πρόβλημα που έχει να κάνει με την εξωτερική εμφάνιση του ατόμου, δημιουργεί συμπλέγματα και μειωμένη αυτοεκτίμηση, δημιουργώντας του την πεποίθηση ότι οι άλλοι θα τον απορρίψουν ή θα τον περιγελάσουν. Γι’ αυτό και θα προτιμήσει να παραμείνει κλεισμένος στο φρούριο της μοναξιάς του, ενώ θα μπορούσε να έχει όμορφες και ανεπανάληπτες στιγμές με τους άλλους, να γελάσει, να χαρεί και να γευτεί μοναδικές στιγμές.

Από την άλλη πλευρά υπάρχει και η ακούσια μοναξιά, που επιβάλλεται από τρίτους. Ο κοινωνικός και φυλετικός ρατσισμός, οδηγεί τα άτομα στη μοναξιά με το έτσι θέλω και στην περιθωριοποίηση, εξυπηρετώντας συμφέροντα ορισμένων. Με αυτό τον τρόπο τα ανθρώπινα δικαιώματα καταπατούνται. Το χρώμα του σώματος ή το επίπεδο μόρφωσης π.χ. αφήνει πολλές φορές άτομα έξω από την παρέα. ‘Η η οικονομική δύναμη εμποδίζει στο να αναγνωριστούν οι πραγματικές αξίες αυτού που έχουμε απέναντι μας. Γιατί οι περισσότεροι δυστυχώς τείνουν να πιστεύουν ότι τα διπλώματα και το χρήμα αυξάνουν την αξία των ανθρώπων.

Το ''τέρας'' της λίμνης Βαν στην Τουρκία και μια αναπάντεχη ανακάλυψη



Η λίμνη Βαν είναι η μεγαλύτερη λίμνη στην Τουρκία. Βρίσκεται στο ανατολικό άκρο της χώρας, στην επαρχία Βαν. Είναι αλμυρή, αλκαλική λίμνη, στην οποία εκρέουν πολυάριθμα μικρά ρέματα που κατεβαίνουν τα βουνά που την περιτριγυρίζουν. Η λίμνη Βαν είναι μια από τις μεγαλύτερες ενδορεϊκές λίμνες στο κόσμο. Το σημείο στο οποίο εξέρεαν τα νερά της έφραξε από μια ηφαιστειακή έκρηξη του Νεμρούτ στο Πλειστόκαινο.
Αν και η λίμνη Βαν βρίσκεται σε υψόμετρο 1.640 μέτρων με δριμείς χειμώνες, δεν παγώνει εξαιτίας της πολύ μεγάλης περιεκτικότητας σε αλάτι, με εξαίρεση το βόρειο ρηχό τμήμα.

Η λίμνη Βαν έχει μήκος 119 χιλιόμετρα και εμβαδόν 3.755 τετραγωνικά χιλιόμετρα. Το μέγιστο βάθος που έχει καταγραφεί είναι 451 μέτρα, ενώ το μέσο βάθος της είναι 171 μέτρα. Η επιφάνεια της λίμνης βρίσκεται σε υψόμετρο 1.640 μέτρων πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας. Οι ακτογραμμές έχουν μήκος 430 χιλιόμετρα.Το δυτικό τμήμα της λίμνης είναι βαθύτερο, μια μεγάλη λεκάνη με βάθος μεγαλύτερο από 400 μέτρα που βρίσκεται ανάμεσα στο Τατβάν και το Αχλάτ. Οι ανατολικοί βραχίονες της λίμνης είναι πιο ρηχοί. Ο νοτιοανατολικός βαθαίνει σταδιακά και έχει μέγιστο βάθος 250 μέτρα στο σημείο που ενώνεται με την υπόλοιπη λίμνη, ενώ ο βορειοανατολικός (Ερκίς) είναι πιο ρηχός, με μέσο βάθος 50 μέτρα.


Σύμφωνα με τους κατοίκους της περιοχής στον πυθμένα της κατοικεί ένα ''τέρας'' παρόμοιο με αυτό της  λίμνης Λοχ Νες, στην Σκωτία. Στην Τουρκία είναι γνωστό ως ''Van Gölü Canavarı“ ή πιο απλά ως το τέρας της λίμνης Βαν. Το 1997, ένα νεαρό αγόρι τράβηξε ερασιτεχνικό βίντεο στο οποίο υποτίθεται ότι φαίνεται το τέρας και η ιστορία αυτή, από τοπική σύντομα έγινε παγκόσμια είδηση. Από τότε, άνω των 1000 ατόμων έχουν δηλώσει ότι συναντήθηκαν „τετ α τετ“ με το τέρας και όλοι τους επέζησαν μετά την συνάντηση αυτή για να μπορέσουν να αφηγηθούν αυτή την απίστευτη περιπέτεια.

Αυτές Είναι οι 3 Τροφές που δεν Πρέπει Ποτέ να Ξαναζεστάνετε!

Αυτές Είναι οι 3 Τροφές που δεν Πρέπει Ποτέ να Ξαναζεστάνετε!


Το ξαναζεσταμένο φαγητό έχει γίνει μέρος της καθημερινότητάς μας μιας και δεν είναι καθόλου εύκολονα τρώμε πάντα φρεσκομαγειρεμένο φαγητό. Ποιες είναι, όμως, οι τροφές που δεν πρέπει να ξαναζεσταίνονται ποτέ;

Οι 3 τροφές που ακολουθούν, αν δεν αποθηκευτούν σωστά και ξαναζεσταθούν τότε μπορεί τρώγοντάς τες να πάθετε τροφική δηλητηρίαση.

Μανιτάρια 

Τα μανιτάρια συνδέονται περισσότερο με τα ζώα παρά με τα φυτά λόγω του ότι ανήκουν στο βασίλειο των μυκήτων. Αποτελούν εξαιρετική πηγή βιταμίνης Β και πρωτεϊνη. Τα μανιτάρια, λοιπόν, πρέπει να τα τρώτε φρεσκομαγειρεμένα και να μην τα αφήνετε για την επόμενη μέρα. Αν παρόλα αυτά σας έχουν μείνει μερικά μανιτάρια, φάτε τα κρύα ή βγάλτε τα από το ψυγείο νωρίτερα και φάτε τα σε θερμοκρασία δωματίου.
τροφές
Τα μανιτάρια δεν ξαναζεσταίνονται.

Πατάτες 

Οι πατάτες πρέπει να αποθηκεύονται σωστά έτσι ώστε να αποφύγετε τον κίνδυνο να πάθετε τροφική δηλητηρίαση. Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να αποθηκεύσετε τις πατάτες σας στο ψυγείο χωρίς να τις αφήσετε να κρυώσουν σε θερμοκρασία δωματίου. Διαφορετικά μπορεί να αναπτύξουν ένα σπάνιο βακτήριο αρκετά επικίνδυνο. Μετά το μαγείρεμα, λοιπόν, βάλτε τις πατάτες σας κατευθείαν στο ψυγείο.
τροφές
Μην ζεστάνετε δεύτερη φορά πατάτες.

Το Νησί των Χριστουγέννων



   Στον Ανατολικό Ινδικό Ωκεανό, περίπου διακόσια ναυτικά μίλια (370 χλμ.) νοτιοδυτικά των ακτών της Ιάβα, βρίσκεται το Νησί των Χριστουγέννων. Η γεωγραφική του έκταση, είναι όσο περίπου το νησί της Κέας των Κυκλάδων (135 χλμ2). Από την ονομασία του και μόνο, θα μπορούσε κανείς να φανταστεί πως το νησί αυτό σχετίζεται με τις γιορτές των Χριστουγέννων. Η πραγματικότητα όμως, είναι κάπως διαφορετική. Στις 31 Δεκεμβρίου του 1600, ιδρύθηκε η Αγγλική (μετέπειτα Βρετανική) Εταιρία των Ανατολικών Ινδιών με σκοπό την είσοδο των Άγγλων στο Ασιατικό εμπόριο στο οποίο μέχρι το 1580 μονοπωλούσαν οι Πορτογάλοι μέσω της διαδρομής του Ακρωτηρίου της Καλής Ελπίδας. Όταν ιδρύθηκε η εταιρία, οι Πορτογαλία είχε προσαρτηθεί στην Ισπανία, έτσι ώστε η αναφερόμενη ιστορικά και ως Ιβηρική Ένωση, να έχει τον απόλυτο έλεγχο του Ασιατικού εμπορίου, τόσο μέσω του Ακρωτηρίου της Καλής Ελπίδας όσο και μέσω του Πορθμού του Μαγγελάνου. Οι Άγγλοι, όπως και οι Ολλανδοί με τους οποίους είχαν κοινό εχθρό την Ισπανική Αυτοκρατορία, άρχισαν να υποσκάπτουν τα εμπορικά συμφέροντα της Ισπανίας παρεισφρέοντας στο Ασιατικό εμπόριο και καταλαμβάνοντας σταδιακά πολλές από τις αποικίες των Ιβήρων. 

   Από το 1601, τα πλοία της Αγγλικής Εταιρίας των Ανατολικών Ινδιών, άρχισαν να διασχίζουν τον Ινδικό Ωκεανό μέσω του Ακρωτηρίου της Καλής Ελπίδας, ιδρύοντας το 1603 την πρώτη τους αποικία στην Ασία, στις δυτικές ακτές της Ιάβα. Το Μπαντάμ. Από τότε, τα ταξίδια των Άγγλων μεταξύ της Αγγλίας και της Ιάβα, ήταν τακτικά. Σε κάποιο από εκείνα τα ταξίδια, γίνεται η πρώτη αναφορά για ένα μικρό νησί που βρίσκεται νοτιότερα της Ιάβα, από τον Άγγλο θαλασσοπόρο Ρίτσαρντ Ρόου. Κατά τον διάπλου του από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας προς τον Πορθμό Σούντα που χωρίζει την Ιάβα από την Σουμάτρα, ο Ρόου, πλέοντας μερικά μίλια νοτιότερα από την καθιερωμένη πορεία, στις 3 Φεβρουαρίου του 1615 εντόπισε το νησί χωρίς να το προσεγγίσει. Η επόμενη αναφορά για το νησί, έρχεται είκοσι οχτώ χρόνια μετά. Ο Άγγλος Ουίλιαμ Μάινορς με το πλοίο Βασίλισσα Μαίρη, εντόπισε το νησί στις 25 Δεκεμβρίου του 1643, ανήμερα της γιορτής των Χριστουγέννων. Λόγω της ημέρας, ο Μάινορς έδωσε στο νησί το σημερινό του όνομα, Νησί των Χριστουγέννων. Το νησί, καταγράφεται για πρώτη φορά σε χάρτη το 1666 από τον Ολλανδό Πίετερ Γκόος, με την αγνώστου προελεύσεως ονομασία “Μόνι” που μάλλον δόθηκε από κάποιον Ολλανδό θαλασσοπόρο που επίσης εντόπισε το νησί σε κάποιο ταξίδι του από την Ολλανδία προς την Μπατάβια. 

ΑΛΚΥΩΝ ΠΛΕΙΑΔΕΣ - Ειδήσεις από όλον το κόσμο για τον μήνα Νοέμβρη - Δεκέμβρη (Ντοκιμαντέρ)


Σιωνισμός, Ιερουσαλήμ, Παλαιστίνη, Ιράν, κυβερνοεπιθέσεις, ΑΤΙΑ

Τα βίντεο Αλκυών Πλειάδες είναι ειδήσεις από όλον τον κόσμο με την μορφή μηνιαίου ντοκιμαντέρ για τον μήνα που πέρασε (Νοέμβρη - Δεκέμβρη). 

Οι πηγές του ποικίλουν από ειδησεογραφικά μέσα, παρουσιαστές, ερευνητές, συνεντεύξεις ειδικών και άλλες. Περιλαμβάνονται θέματα όπως κοινωνικά, πολιτικά, οικονομικά, διαστημικά, συνωμοσίες, ΑΤΙΑ, φυσικές καταστροφές, περίεργα φαινόμενα κτλ. 

Τα συμβατικά ΜΜΕ σιωπούν για τα περισσότερα από αυτά είτε τα διαστρεβλώνουν είτε τα περνάνε σε "ψιλά γράμματα". 

Η σειρά μεταφράζεται στις ακόλουθες γλώσσες επίσης: Ισπανικά - Αγγλικά - Πορτογαλικά - Γερμανικά - Γ­αλλικά - Ιταλικά - Ιαπωνικά - Ρωσικά για να ενημερώνεται όλος ο κόσμος στο που οδηγείται και από ποιους!!!

Άρης ~ Κρόνος σε Κρίσιμες Μοίρες* Μείνε στο Κέντρο σου*








23. 12. 2017





Ο Κρόνος βρίσκεται σε Κρίσιμη


Μοίρα, στην 0,24΄του Αιγόκερω,


(όλες οι Μηδενικές Μοίρες των Παρορμητικών


είναι Κρίσιμες*)





Ο Κρόνος σε Κρίσιμη Μοίρα*


Τι θέλει να πει ο Ποιητής;


Όλα τα Θέματα του Κρόνου


υπόκεινται αυτήν την στιγμή σε Κρίση*


Ποιά είναι τα Θέματα του Κρόνου;


Δομή, Σκελετός, Βάση, 

Σπονδυλική Στήλη,

Ιεραρχεία, Πατέρας, 

Εξουσία, Καθήκον,

Εργασία, Έργο, 

Αγνότητα, Καθαρότητα,

Χρόνος, Ηλικιωμένοι Άνθρωποι, 

Στέρηση, Δοκιμασία, 

Βραβεία, Αναγνώριση, Τιμές,

Κάρμα, Ψυχρότητα, 

Περιορισμός, Μοναξιά,

Ενοχή, Κρατημένη Αναπνοή,

Δέρμα, Οστά, Δόντια, 

Όρια, Πειθαρχία,

Σεπτότητα, Ιερότητα, 

Σκοπός, Προσήλωση,

Κορυφή, Γη, Εκδηλωμένη Ύλη,

Προσκύνημα, Τελετουργία,

Νηστεία, Ασκητισμός, 

Πένθος, Αυτοέλεγχος,

Υπομονή, Καρτερικότητα, 

Πρακτική Ικανότητα,

Περίσκεψη, Κρανίο, 

Καθαρός Νούς,

Κρίση, Επίκριση, Διάκριση, 

Λογική, Συγκέντρωση,

Μυαλό Ορθό, 

Σοφία*




Αν... λέω αν... 

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ: Ποιος γιορτάζει; Τι; Την γέννηση; Ή την απόλυτη πνευματική κατάπτωση;

Αποτέλεσμα εικόνας για ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ: Ποιος γιορτάζει; Τι; Την γέννηση; Ή την απόλυτη πνευματική κατάπτωση;
Έχουμε λοιπόν αυτή την ειδική κάστα ανθρώπων που λέγονται πιστοί. Ευσεβείς, θρησκόληπτοι, αιρετικοί, ταπεινοί και λοιπά θεοσεβούμενα. Ή πιο καλά θεοφοβούμενα. Έχουμε όμως και τους άλλους, τους ακριβώς αντίθετους. Όλους όμως τους έχουμε σαν τέκνα του Θεού. Του μεγαλύτερου δικτάτορα επί στερεώματος.
Δεν πιστεύω να διαφωνεί κανείς. Ο Θεός δεν έχει να κάνει τίποτα με την δημοκρατία και τα  λοιπά φιλελεύθερα καθεστώτα. Άν ήταν δημοκράτης ο Θεός, τις εντολές θα τις είχε δώσει προς συζήτηση. Και κατόπιν του διαλόγου, προς ψήφιση. Μέσα απο κάποια μορφωτική επιτροπή της βουλής των ανθρώπων. Όμως ο Θεός τις παρέδωσε σαν εντολές, επιταγές και διαταγές. Έγραψε στ’αρχίδια του τον οποιονδήποτε κοινωνικό διάλογο. Έγινε δηλαδή Φράνκο και Μουσολίνι ο Θεός. Δεν έγινε Παπανδρέου και Παπαρήγα και Καραμανλής. Διέταξε.
Τι έκανε ο άνθρωπος; Το ποίμνιο; Άσχετο. Και για τον Θεό και για τον άνθρωπο. Και οι δύο πορεύονται σε παράλληλους δρόμους. Που θα συναντηθούν σίγουρα στην απειρία του θανάτου. Όπως όλα τα παράλληλα που τέμνονται εκεί.
Δεν πέτυχε ο Θεός με την δικτατορία και τις εντολές. Το ποίμνιο καθώς εξελίσσεται άρχισε να σκέφτεται. Έμαθε και λίγο γεωμετρία. Το αξίωμα– το μη αποδεικνυόμενο δηλαδή – που αποτελεί θεμέλιο λίθο για την οποιανδήποτε επιστήμη, το ήθελε αλλιώς. Το ήθελε θεώρημα. Δηλαδή το ήθελε να το αποδείξει. Ή πιο καλά να το του αποδείξουν. Την πάτησε ο Θεός, την πάτησε και ο άνθρωπος. Μετά την πάτησε και το κράτος και τέλος την πάτησε και η οικογένεια. Την πάτησε και η κοινωνική συμβίωση και ο πολιτισμός. Ειδικά στην Ελλάδα που η ασυδοσία  δεν αμφισβητεί μόνο σωστά κείμενα θεωρήματα.  Αμφισβητεί και αξιώματα.
Δεν μπόρεσε λοιπόν ο Θεός να πετύχει τίποτα με τη λογική του ποιμνίου. Και γύρισε το δίσκο. Θεός είναι ό,τι θέλει κάνει. Τον έβαλε στο συναίσθημα. Στην κόντρα δηλαδή. Και μάλιστα όχι ισορροπημένη κόντρα. Όχι δίπολο. Το δίπολο είναι λογική – παραλογισμός. Το συναίσθημα είναι άλλη παράμετρος. Κάτι σαν εξωτερικό μαγνητικό πεδίο που τον μαγνήτη τον κάνει οτι θέλει.
Άνθρωπε, αφού δεν καταλαβαίνεις απλά εβραϊκά, θα στο πω αγαπησιάρικα. Εκεί που υποφέρεις. Κανείς δεν μπορεί να κουλανδρίσει το συναίσθημα. Το συναίσθημα είναι δύναμη ανώτερη της λογικής. Η λογική είναι αποτέλεσμα γνώσης και εμπειριών. Το συναίσθημα είναι στο ένστικτο, στην φύση και στην υποχρέωση της επιβίωσης. Όποτε η επιβίωση γίνεται ξανά ανάγκη, πάει περίπατο η λογική. Και η σκέψη. Και η δικαιοσύνη. Και όλες οι υπόλοιπες κοινωνικές παπαριές.

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ, Ο ΜΗΝΑΣ ΓΕΝΝΗΣΗΣ ΤΩΝ ΘΕΩΝ





Διερωτηθήκαμε ποτέ αν τα Χριστούγεννα αποτελούν αποκλειστικά γιορτή των χριστιανών ή αν δεν είναι τίποτε άλλο παρά αντιγραφή θρύλων και ιστοριών, ηθών και εθίμων παλαιότερων λαών και θρησκειών;

Αντιλαμβανόμαστε ότι το ερώτημα αυτό μπορεί να σοκάρει πολλούς.

Ή μπορεί ορισμένοι να κάνουν και πονηρές σκέψεις ως προς τους σκοπούς αυτού του ερωτήματος.

Όπως και να έχει όμως, η απάντηση στο ερώτημα είναι καταφατική.
Ο χριστιανισμός προκειμένου να φανεί πιο οικείος προς τους λαούς στους οποίους επιβλήθηκε (πολλές φορές δια της βίας)[1], αναπροσάρμοσε θρύλους και παραδόσεις των θρησκειών τις οποίες εκτόπισε.

Ο Ιησούς δεν γεννήθηκε Δεκέμβριο
Παρά τα όσα μπορεί να πιστεύουν οι περισσότεροι, η ημερομηνία γέννησης του Ιησού είναι άγνωστη. Το μόνο σίγουρο είναι πως δεν γεννήθηκε τον μήνα Δεκέμβριο.
Με βάση τα όσα περιγράφονται στην Καινή Διαθήκη[2] ο Χριστός θα πρέπει να γεννήθηκε φθινόπωρο ή άνοιξη.

Ο ευαγγελιστής Λουκάς καταγράφει ότι: «Στην ίδια εκείνη περιοχή υπήρχαν και μερικοί βοσκοί που διανυκτέρευαν στην ύπαιθρο και φύλαγαν βάρδιες στο κοπάδι τους»[3].
Σε καμιά περίπτωση οι βοσκοί θα διανυκτέρευαν στο ύπαιθρο μέσα στη βαρυχειμωνιά αλλά σε πιο ήπιες εποχές όπως είναι το φθινόπωρο και η άνοιξη[4].
Ο Λουκάς μας δίνει και το στοιχείο ότι εκείνη την περίοδο γινόταν απογραφή πληθυσμού. Εκείνες τις εποχές δεν γίνονταν απογραφές κατά τη χειμερινή περίοδο λόγω δυσκολιών στη διακίνηση του πληθυσμού προκειμένου να μεταβεί στο χώρο καταγωγής του.

Αρχικά δεν γιορτάζονταν τα Χριστούγεννα

Αλεξάνδρα Ευθυμιάδου-Γρίβα: ΕΜΒΟΛΙΑ - ΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ - ΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ ΔΕΝ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΟΥΤΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΟΥΤΕ ΙΣΟΒΙΑ ΑΝΟΣΙΑ - ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ

Αποτέλεσμα εικόνας για ΕΜΒΟΛΙΑ

Αλεξάνδρα Ευθυμιάδου-Γρίβα
ΕΜΒΟΛΙΑ: ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΙΑΤΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ
Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ CDC ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΩΝ ΕΜΒΟΛΙΩΝ (Πλήρης)
ΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ ΔΕΝ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΟΥΤΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΟΥΤΕ ΙΣΟΒΙΑ ΑΝΟΣΙΑ
Κατατέθηκε στο Δ.Σ. του Ιατρικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης στις 27-11-2017 (Αρ. Πρωτ. 5703/Γ) 

«Όπως ορίστηκε και καθιερώθηκε με νόμο, η δημόσια έκφραση ιδεών που στρέφονται ενάντια στην πίστη αποτελεί αίρεση. Σύμφωνα με τις εξηγήσεις του Gratians Dectetum,[1] η πραγματική αιτία της αναγωγής της αίρεσης σε έγκλημα ήταν η τάση του αιρετικού να προτιμάει τις δικές του ιδέες από τις ιδέες εκείνων που είναι αρμόδιοι να εκφράζονται πάνω σε θέματα πίστης. Συνεπώς, η αίρεση δεν ήταν παρά μια μεγάλη προδοσία που στρεφόταν κατά της θεϊκής παντοδυναμίας και εκδηλωνόταν με παρέκκλιση από την πίστη που καθόριζε ο Παπισμός».
Walter Ullman, The Individual and Society in the Middle Ages (σ. 37)
Decretum Gratiani  (γνωστό και ως Decretum:)  συλλογή νόμων (Canon) που συντάχθηκε τον 12ο αιώνα από έναν νομικό που ήταν γνωστός ως Gratian.  Αποτελεί το πρώτο μέρος της συλλογής έξι νομικών κειμένων, που χρησιμοποιήθηκε ως Νομικός Κώδικας της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίαςμέχρι τις 19 Μαΐου 1918, οπότε και αντικαταστάθηκε από τον Code of Canon Law (Codex Iuris Canonici) επί Πάπα Βενέδικτο XV.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ
Μέρος 1. ΓΙΑ ΜΙΑ «ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ-ΜΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ»
  1. ΑΠΟ ΝΟΜΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΕΙΝΑΙ ΑΒΑΣΙΜΗ
  2. ΑΠΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΤΡΗΤΗ
  3. ΑΠΟ ΗΘΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΑ
  4. Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΗΘΙΚΗ ΕΠΙΤΑΓΗ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ
  5. ΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ
Μέρος 2. ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ
  1. ΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ
        Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ CDC ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΩΝ ΕΜΒΟΛΙΩΝ (ΠΛΗΡΗΣ)
  1. ΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ ΔΕΝ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΟΥΤΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΟΥΤΕ ΙΣΟΒΙΑ ΑΝΟΣΙΑ
ΕΠΙΛΟΓΟΣ

ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ

Με την παρούσα δεν αποσκοπώ στο να απαντήσω στην άκρως ιδιότυπη και αυτο-αναιρούμενη «καταγγελία-μη καταγγελία» του Δ.Σ. του Ιατρικού Συλλόγου Κοζάνης (πράγμα για το οποίο, άλλωστε, δεν έχω καμιά νομική υποχρέωση), αλλά στο να κάνω χρήση της ευκαιρίας που μου δίνει, ώστε:
1) Να γνωστοποιήσω τις απόψεις μου για τα εμβόλια στον Ιατρικό Σύλλογο Θεσσαλονίκης (του οποίου είμαι μέλος), ο οποίος, λόγω της τοπογραφικού του στίγματος, είναι σε πλεονεκτικότερη θέση από την άποψη της επαφής του με τις θεωρούμενες ως εγκυρότερες πηγές ενημέρωσης, όπως «Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων» (CDC) των ΗΠΑ, το «Ευρωπαϊκό Κέντρο Πρόληψης και Ελέγχου Νόσων» (ECDC) της Ευρωπαϊκής Ένωσης και άλλα.
2) Να κοινοποιήσω τον (υπό μετάφραση) φάκελο αυτής της υπόθεσης:
▪ στην «Ευρωπαϊκή Ιατρική Εταιρεία» (European Medical Association)
▪ στην «Επιτροπή περιβάλλοντος, δημόσιας υγείας και ασφάλειας των τροφίμων» και στην «Επιτροπή Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων» του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου,
▪ στους προέδρους των πολιτικών ομάδων του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, και
▪ σε όποια άλλη αρχή ή θεσμικό όργανο ή φορέα κρίνω σκόπιμο.
3) Να δημοσιοποιήσω τον φάκελο αυτής της υπόθεσης μέσω του διαδικτύου και, ιδιαίτερα μέσω των (συστημικών και μη) ιστοσελίδων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, με τις οποίες συνεργάζομαι εγώ, ο σύζυγός μου Κλεάνθης Γρίβας, νευρολόγος-ψυχίατρος και η κόρη μου Μαρία-Μυρτώ Γρίβα, ειδική παθολόγος (όλοι μέλη του ΙΣΘ).
4) Να εκδώσω τον φάκελο αυτής της υπόθεσης (πιο αναλυτικό, πιο εκτενή και δεόντως συμπληρωμένο με πλήθος αποδεικτικών στοιχείων) σε μορφή βιβλίου, πράγμα για το οποίο έχω ήδη συνεννοηθεί με μεγάλο ελληνικό εκδοτικό οίκο.
Με την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος από ποινική και αστική άποψη
Θεσσαλονίκη 27 Νοεμβρίου 2017
Αλεξάνδρα Ευθυμιάδου-Γρίβα
Ειδική παθολόγος

 Μέρος 1. ΜΙΑ «ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ-ΜΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ»

Η αυτο-αναιρούμενη «καταγγελία-μη καταγγελία» του  Ιατρικού Συλλόγου Κοζάνης εναντίον μου (την οποία αντέγραψε και επανέλαβε μια συντεχνιακή ένωση με την επωνυμία «Ένωση Ελλήνων Ελευθεροεπαγγελματιών Παιδιάτρων Αττικής», η οποία αυτοπροσδιορίζεται ως "μη-κερδοσκοπικό σωματείο", και η οποία, εκτός από συντεχνιακή είναι, μάλλον, και «πολεμοχαρής», εάν κρίνω από δημοσίευμά της με τίτλο «Πόλεμος εναντίον των [ανύπαρκτων]αντιεμβολιαστών»http://www.docmed.gr/e-el-ped-att-3/ στις 1/6/2017), είναι έκθετη από άποψη νομική, επιστημολογική, ουσιαστική και ιστορική.

1. ΑΠΟ ΝΟΜΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΕΙΝΑΙ ΑΒΑΣΙΜΗ

1) ΕΠΕΙΔΗ στρέφεται ευθέως ενάντια στο θεμελιώδες συνταγματικό δικαίωμά μου να εκφράζω ελεύθερα τους στοχασμούς μου προφορικά, γραπτά και δια του τύπου, σύμφωνα με το άρθρο 14, παρ. 1 του Συντάγματος, που ορίζει ότι: «Καθένας μπορεί να εκφράζει και να διαδίδει προφορικά, γραπτά και δια του τύπου τους στοχα­σμούς του τηρώντας τους νόμους του Κράτους».

2) ΕΠΕΙΔΗ πρόκειται για μια άκρως ιδιότυπη αυτό-αναιρούμενη «καταγγελία-μη καταγγελία», δεδομένου ότι δεν περιγράφειεπακριβώς ΚΑΜΙΑ καταγγελλόμενη πράξη (όπως ορίζει ο νόμος). Διότι είναι προφανές ότι η Δήλωση του καταγγέλλοντοςότι:
«Ο Ιατρικός Σύλλογος Κοζάνης καταδικάζει απερίφραστα δημοσιεύματα που στρέφονται άμεσα ή έμμεσα ενάντια του Εθνικού Προγράμματος Εμβολιασμών προκαλώντας σύγχυση και αμφιβολίες στην κοινωνία»:

α) Δεν αποτελεί ακριβή περιγραφή ΠΡΑΞΗΣ του καταγγελλόμενου, αλλά Ομολογία Πίστης ή Θέση του καταγγέλλοντος, που δηλώνει μ’ αυτό τον τρόπο τον προσανατολισμό του. Και,

β) Εμφανίζει τον καταγγέλλοντα ως υπερασπιστή του «Εθνικού Προγράμματος Εμβολιασμών», ενός συμβουλευτικού οργάνου της Πολιτείας το οποίο, σημειωτέον, δεν επιβάλλει την υποχρεωτικότητα των εμβολιασμών.

2. ΑΠΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΤΡΗΤΗ

Αυτή η ιδιότυπη «καταγγελία-μη καταγγελία» με την καταληκτική (και αποκαλυπτική) παράγραφό της: 
«Παρακαλούμε, για δικές σας ενέργειες ώστε να διασφαλιστεί η κοινά αποδεκτή επιστημονική θέση για τη διενέργεια εμβολιασμών, όπως αυτή ορίζεται από τα θεσμοθετημένα όργανα της Πολιτείας»:

1) Προσπαθεί να μεταθέσει τον έλεγχο μιας επιστημονικής πρότασης ή θεωρίας από το πεδίο της αντιπαράθεσης επιχειρημάτων (με βάση την επιστημολογική επιταγή του «ελέγχου της αλήθειας»στο πεδίο των διοικητικών παρεμβάσεων (που δεν έχουν καμιά σχέση με τον «έλεγχο της αλήθειας»), παράγοντας συνειρμούς με τις μεθόδους που χαρακτηρίζουν ολοκληρωτικά καθεστώτα, στα οποία η επιστημονική «αλήθεια» κρίνονταν από διοικητικά όργανα υπό τον έλεγχο των υπηρεσιών ασφαλείας (όπως τα SS και η NKVD/GPU).

2) Αγνοεί ή αποκρύπτει εντέχνως το γεγονός ότι στην επιστήμη «δεν υπάρχουν κοινά αποδεκτές επιστημονικές θέσεις». Υπάρχουν δυνατότητες για αντίκρουση των (εδραιωμένων) θέσεων, από την εξέλιξη των οποίων επιβεβαιώνεται ή απορρίπτεται η ορθότητα μιας επιστημονικής θεωρίας. Εάν δεν συνέβαινε αυτό, η ιατρική, π.χ., θα είχε καθηλωθεί στην «εποχή των αφαιμάξεων».
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα