Τρίτη, 7 Νοεμβρίου 2017

Η Nutella παραδέχεται ότι άλλαξε κρυφά τη συνταγή



Σε μία… σοκαριστική αποκάλυψη προχώρησε η εταιρεία παραγωγής της Nutella, απογοητεύοντας τα εκατομμύρια λάτρεις της.
 
Συγκεκριμένα, η εταιρεία αναγκάστηκε να παραδεχτεί ότι άλλαξε κρυφά την φόρμουλα που χρησιμοποιούσε, μετά από αποκάλυψη του κέντρου προστασίας καταναλωτών Αμβούργου, στο Facebook.

Με τη νέα συνταγή, αυξήθηκε το ποσοστό ζάχαρης από το 55,9% στο 56,3%, καθώς και το ποσοστό σκόνης γάλακτος από το 7,5% στο 8,7%, με σκοπό η Nutella να έχει πιο ελαφριά και γλυκιά γεύση.

Εικόνες Αποκάλυψης στη Γερμανία: Δεκάδες νεκρά πουλιά έπεσαν από τον ουρανό

Οι κάτοικοι μέτρησαν τουλάχιστον 46 πουλιά πεθαμένα στον δρόμο – Τρόμος στους θρησκόληπτους – Αντιπαράθεση για τα πιθανά αίτια

Μάρτυρες εικόνων που παραπέμπουν στα κείμενα της Αποκάλυψης του Ιωάννη, έχουν γίνει τα τελευταία 24ωρα οι κάτοικοι μίας μικρής και ήρεμης πόλης στη Γερμανία, καθώς δεκάδες πουλιά έπεσαν νεκρά στο έδαφος από τον ουρανό, προκαλώντας τρόμο στους προπληπτικούς και συζητήσεις επί συζητήσεων για όλα τα πιθανά σενάρια.

Πώς οι άνθρωποι πασχίζουν να αποκτήσουν την ευτυχία και να κρατήσουν μακριά τον πόνο. | Μέρος Β’ (S. FREUD)



Όπως η ικανοποίηση μίας ενόρμησης είναι ευτυχία, έτσι γίνεται και η αιτία μεγάλου πόνου, όταν ο εξωτερικός κόσμος μας αφήνει να υποφέρουμε, μας αρνείται τον κορεσμό των αναγκών μας. Μπορεί λοιπόν κάποιος να ελπίζει ότι θα απελευθερωθεί από ένα μέρος του πόνου επενεργώντας πάνω σε αυτές τις ορμικές διεγέρσεις. Αυτό το είδος άμυνας έναντι του πόνου δεν επιτίθεται πλέον στο μηχανισμό των αισθήσεων αλλά προσπαθεί να εξουσιάσει τις ενδότερες πηγές των αναγκών. Με ακραίο τρόπο αυτό συμβαίνει εξουδετερώνοντας τις ενορμήσεις, όπως διδάσκει η ανατολική φιλοσοφία και εφαρμόζει η μέθοδος της γιόγκα. Εάν αυτό πετύχει, τότε κάποιος θα έχει σίγουρα παραιτηθεί και από κάθε άλλη δραστηριότητα (θα έχει θυσιάσει τη ζωή), θα έχει αποκτήσει με άλλα λόγια μόνο την ευτυχία της ηρεμίας. Τον ίδιο δρόμο ακολουθεί κάποιος και με πιο μετριοπαθείς στόχους, όταν επιδιώκει μόνο την εξουσία επί της ορμικής ζωής. Οι κυρίαρχες ψυχικές αρχές τότε υπόκεινται στην αρχή της πραγματικότητας. Εδώ δεν παραιτούμαστε με κανέναν τρόπο από την πρόθεση της ικανοποίησης- μία ορισμένη προστασία από τον πόνο επιτυγχάνεται με το ότι η μη ικανοποίηση των ενορμήσεων που βρίσκονται υπό έλεγχο δε γίνεται τόσο οδυνηρά αισθητή όσο αυτή των αδέσμευτων. Εδώ υπάρχει όμως μία αναντίρρητη μείωση της πιθανής απόλαυσης. Το αίσθημα της ευτυχίας από την ικανοποίηση μίας μη δεσμευμένης από το Εγώ ορμικής διέγερσης είναι ασύγκριτα πιο έντονο από αυτό του κορεσμού μίας χαλιναγωγημένης ενόρμησης. Η γοητεία των διαστροφικών παρορμήσεων, ίσως και κάθε απαγορευμένου γενικά,
βρίσκει εδώ μία οικονομική εξήγηση.
Μία άλλη τεχνική της άμυνας έναντι του πόνου χρησιμοποιεί τις μεταθέσεις της λίμπιντο που επιτρέπει ο ψυχικός μας μηχανισμός, μέσω των οποίων η λειτουργία του κερδίζει τόσο μεγάλη ελαστικότητα. Το πρόβλημα που πρέπει να λυθεί συνίσταται στη μεταφορά των στόχων της ενόρμησης με τέτοιον τρόπο που να μη μπορούν να πληγούν από την άρνηση του εξωτερικά κόσμου. Η μετουσίωση των ενορμήσεων μας δίνει τη βοήθεια της. Κάποιος καταφέρνει περισσότερα όταν γνωρίζει πώς να αυξήσει επαρκώς το κέρδος από ηδονή από τις πηγές της ψυχικής και διανοητικής εργασίας. Η μοίρα δεν μπορεί τότε να πειράξει κάποιον παρά ελάχιστα. Η ικανοποίηση τέτοιου είδους, όπως η χαρά του καλλιτέχνη για τη δημιουργία, για την αποτύπωση των εικόνων της φαντασίας του, αυτή του ερευνητή για την επίλυση προβλημάτων και για τη γνώση της αλήθειας, έχουν μία ιδιαίτερη ποιότητα, την οποία σίγουρα κάποια μέρα θα μπορούμε να χαρακτηρίσουμε μεταψυχολογική.

Πώς οι άνθρωποι πασχίζουν να αποκτήσουν την ευτυχία και να κρατήσουν μακριά τον πόνο | Μέρος Α’ (S. FREUD)




Η ζωή, όπως μας έχει επιβληθεί, είναι πολύ δύσκολη για εμάς, μας φέρνει πολύ πόνο, πολλές απογοητεύσεις και πολλά άλυτα προβλήματα. Για να την αντέχουμε, δεν μπορούμε να στερηθούμε κάποια μέσα ανακούφισης («Δε γίνεται χωρίς βοηθητικές κατασκευές» μας λέει ο Theodor Fontane). Υπάρχουν ίσως τριών ειδών τέτοια μέσα: ισχυροί περισπασμοί, που μας κάνουν να υποτιμούμε την αθλιότητά μας, υποκατάστατες ικανοποιήσεις, που τη μειώνουν, και ναρκωτικές ουσίες, που μας κάνουν να μην την αντιλαμβανόμαστε. Κάποιο από αυτά τα είδη μάς γίνεται απαραίτητο. Ο Βολταίρος εννοεί τους περισπασμούς, όταν βάζει τον Candide του να δίνει στο τέλος τη συμβουλή να καλλιεργούμε τον κήπο μας. Ένας τέτοιος περισπασμός είναι και η επιστημονική δραστηριότητα. Οι υποκατάστατες ικανοποιήσεις, όπως τις προσφέρει η τέχνη, είναι απέναντι στην πραγματικότητα αυταπάτες, δε δρουν όμως σε λιγότερο βαθμό ψυχικά χάρις στο ρόλο που έχει η φαντασία στην ψυχική ζωή. Οι ναρκωτικές ουσίες επηρεάζουν το σώμα μας, αλλάζουν το χημισμό του.
Το ερώτημα σχετικά με το σκοπό της ανθρώπινης ζωής έχει τεθεί αμέτρητες φορές· δεν έχει ποτέ έως τώρα δοθεί μία ικανοποιητική απάντηση, ίσως και να μην επιδέχεται καθόλου κάτι τέτοιο. Κάποιοι από αυτούς που έθεσαν το ερώτημα πρόσθεσαν: εάν αποδεικνυόταν ότι η ζωή δεν έχει κανέναν σκοπό, τότε θα έχανε κάθε αξία. Αλλά αυτή η απειλή δεν αλλάζει τίποτε. Μοιάζει μάλλον να έχει κάποιος το δικαίωμα να απορρίψει την ερώτηση.
Η προϋπόθεσή της φαίνεται να είναι εκείνη η ανθρώπινη αλαζονεία, από την οποία έχουμε ήδη δει τόσες άλλες εκδηλώσεις. Για το σκοπό της ζωής των ζώων δε συζητούμε, όταν ο προορισμός τους δεν είναι να υπηρετούν τους ανθρώπους. Μόνο που ούτε αυτό είναι βάσιμο, διότι πολλά ζώα ο άνθρωπος δεν μπορεί να τα αξιοποιήσει αλλιώς πέρα από το να τα περιγράφει, να τα ταξινομεί και να τα μελετά, και αμέτρητα είδη ζώων δεν έχουν ούτε και αυτή τη χρήση, καθώς έζησαν και εξαφανίσθηκαν προτού τα δει ο άνθρωπος.
Στρεφόμαστε έτσι σε ένα λιγότερο απαιτητικό ερώτημα: τι αφήνουν οι ίδιοι οι άνθρωποι μέσω της συμπεριφοράς τους να φανεί ως σκοπός και πρόθεση της ζωής τους, τι απαιτούν από τη ζωή και τι θέλουν να επιτύχουν σε αυτή. Η απάντηση εδώ είναι εύκολη: επιδιώκουν την ευτυχία, θέλουν να γίνουν και να παραμείνουν ευτυχισμένοι. Αυτή η επιδίωξη έχει δύο πλευρές, ένα θετικό και έναν αρνητικό στόχο: θέλει από τη μία πλευρά την απουσία πόνου και δυσαρέσκειας και από την άλλη πλευρά την εμβίωση δυνατών αισθημάτων ηδονής. Υπό στενότερη έννοια, η λέξη «ευτυχία» αναφέρεται μόνο στη δεύτερη πλευρά. Αντίστοιχα με αυτόν το διαχωρισμό των στόχων ξεδιπλώνεται και η δραστηριότητα των ανθρώπων προς δύο κατευθύνσεις, ανάλογα με το αν προσπαθεί να πραγματοποιήσει τον ένα ή τον άλλο στόχο κυρίως ή και αποκλειστικά.

Δείτε τι Συμβαίνει στο Σώμα σας Όταν δεν Αλλάζετε το Στρώμα σας

Δείτε τι Συμβαίνει στο Σώμα σας Όταν δεν Αλλάζετε το Στρώμα σας

Ο περισσότερος κόσμος συνηθίζει να αλλάζει τα σεντόνια και τις μαξιλαροθήκες περίπου 1 φορά ανά 2 εβδομάδες ή 1 φορά τον μήνα. Με το στρώμα, από την άλλη μεριά, πολύ λίγες νοικοκυρές ασχολούνται και αυτό γιατί δεν είναι εύκολο να το καθαρίσουν μόνες τους και επιπλέον είναι ακριβό στην αντικατάστασή του.
Ο μικροβιολόγος Philip Tierno από το Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης αναφέρει πως τα τελευταία 25 χρόνια βάζει προστατευτικό στρώματος για έναν πολύ σοβαρό λόγο:
«Γνωρίζετε πώς η ρωμαϊκή αυτοκρατορία έχει ταφεί με την πάροδο του χρόνου, και όλα αυτά τα ερείπια είναι τώρα αρκετά μέτρα κάτω από το έδαφος και πρέπει να ανασκαφούν; Με παρόμοιο τρόπο, συντρίμμια που βρίσκονται μέσα και πάνω στα στρώματα-ειδικά στο εσωτερικό- συσσωρεύονται.»
Φροντίστε να χρησιμοποιείτε πάντα προστατευτικό στρώματος, πάνω από το στρώμα σας και κάτω από το σεντόνι σας.
«Όταν είστε στο κρεβάτι δημιουργείτε κυτταρικά συντρίμμια τα οποία συλλέγονται μεταξύ του σεντονιού και του στρώματός σας. Αυτά χρησιμεύουν ως τροφή για ακάρεα σκόνης. Τα ακάρεα τρώνε ανθρώπινο ιστό. Και αφαιρούν και εκκρίνουν ουσίες και στη συνέχεια πεθαίνουν. Και αυτό είναι μέρος των αλλεργιογόνων που συλλέγουν. Επιπλέον, όταν είστε ξαπλωμένοι στο κρεβάτι έχετε σωματικές εκκρίσεις όλων των τύπων.»

Τέσσερις συμβουλές, για να μην αρρωσταίνουμε…


Γράφει ο Δρ. Χρυσόστομος Μαυροθαλασσίτης

Τέσσερις ημέρες. Ναι τόσες ημέρες απαιτούνται για να εισχωρήσουν τα αιφνίδια ψυχοτραυματικά γεγονότα στο υποσυνείδητο και να μας καταστρέψουν. Τι εννοώ όμως αιφνίδια ψυχικά τραύματα ;  Κάτι αναπάντεχο που μας βρίσκει απροετοίμαστους, μας συγκλονίζει τόσο ώστε δεν μπορέσαμε να το χωνέψουμε, λόγω του αιφνιδιασμού που μας προκάλεσε. Είναι η συμπεριφορά της πλήρους υποταγής απέναντι σε υπέρμετρο φόβο. Είναι κατ΄ άλλους η θεωρία ή το δόγμα του φόβου.

Άρα τι πρέπει να κάνουμε ; Η απάντηση έχει δύο σωστές λύσεις. Ας πούμε ότι κάποιος μας στεναχώρησε πολύ τη μέρα που πέρασε. Ή αλλιώς θέλετε να σκεφτούμε ποιος μας έβγαλε πιο βαθιά το μάτι την μέρα που πέρασε; Ποιος δηλαδή μας έκανε το μεγαλύτερο κακό; Ωραία τώρα θα φανταστούμε ότι του απλώνουμε μια τεράστια αγκαλιά και τον βάζουμε μέσα της. (θεωρία της αγάπης) Τι θα γίνει ; (ζάχαρη στο νερό). Μα φυσικά θα εξαφανιστεί.

Δεν θα τον ξανασυναντήσουμε ποτέ πια στον δρόμο μας. Αυτό μπορούμε να το κάνουμε και αναδρομικά. Γυρίστε κάποιους μήνες ή κάποια χρόνια πριν. Βρείτε ένα ψυχοτραυματικό γεγονός. Ένα γεγονός που δεν μπορέσατε να το υποβαθμίσετε (θεωρία της υποβάθμισης) μοιράζοντας το με κάποιον άλλο, ή δεν μπορέσαμε να το αγαπήσουμε για να εξαφανιστεί.

Ξέρετε ότι το τυχαίο αυτό γεγονός σας κρατά αλυσοδεμένους σε αυτή τη χρονική περίοδο; Έχετε κρυσταλλωθεί εκεί μαζί του. Σκύψτε από πάνω του. Αγκαλιάστε το. Η δύναμη της αγάπης σας θα το εξαφανίσει.

Ποτέ δεν θα ρωτάτε γιατί. Γιατί εγώ που δουλεύω περισσότερο βγάζω λιγότερα χρήματα, από αυτόν που δουλεύει λιγότερο από μένα. Γιατί να μην είμαι ψηλός και ωραίος; Γιατί να μου συμβεί εμένα αυτό.

Γιατί, γιατί ατέλειωτα γιατί. Από αύριο ότι κακό και να σας συμβεί μη ρωτήσετε ποτέ γιατί. Όταν ρωτάμε γιατί δημιουργούμε ένα πολύ υπερτροφικό εγώ, που θα μας καταστρέψει. Ακόμα κι αν πατήσετε ένα αγκάθι μην ξεχάσετε να του πείτε ευχαριστώ.

Είστε ασφαλείς μέσα στην επίγνωση των φόβων σας



Ο ψευδής εαυτός, και ό,τι τον απαρτίζει, 
είναι από τη φύση του μηχανικός.

Αποτελείται από σκονισμένες αναμνήσεις,
ενσωματωμένες συνήθειες,
αρχαίους φόβους,
επανεμφανιζόμενες αμφιβολίες,
οικείες απολαύσεις
και πολλές άλλες αντιδράσεις
μιας ατέλειωτης ποικιλίας.

Με λίγα λόγια, ο ψευδής εαυτός
δεν είναι πραγματικά ζωντανός.

Κάθε επίμονη προσπάθεια από μέρους σας
για να βγείτε από τον ψευδή εαυτό σας,
φέρνει μαζί της σωρεία σκέψεων και συναισθημάτων
που βιάζονται να σας υποδείξουν
όλους αρνητικούς τρόπους με τους οποίους
δεν μπορείτε να επιτύχετε κάτι τέτοιο:
"Αποκλείεται.
Γιατί να προσπαθήσεις;
Παραείναι δύσκολο."

Αγάπη: Θυσία ή ισοτιμία;


Αγάπη: Θυσία ή ισοτιμία;
Ακόµα και αυτοί που πιστεύουν ότι θα κατακτούσαν την ευτυχία βρίσκοντας τον κατάλληλο άνθρωπο µπορεί να εγκαταλειφθούν µέσα σε µια δυστυχισµένη σχέση λόγω µιας αίσθησης καθήκοντος προς τους συντρόφους τους, τα παιδιά τους ή το θεσµό του γάµου.
Πιστεύουν, λανθασµένα, ότι η θυσία είναι συνώνυµη µε την αρετή και δεν αντιλαµβάνονται ότι µένοντας για το χατίρι του άλλου θα οδηγηθούν και οι δύο σε απογοήτευση και δυστυχία. Με την πάροδο του χρόνου, αυτός που θυσιάζεται θα δυσφορεί µε το σύντροφό του επειδή του στερεί το νόηµα ή την ευχαρίστηση που θα έβρισκε αλλού.
Ο σύντροφός του, από την άλλη µεριά, θα είναι δυστυχισµένος ξέροντας ότι µένει µαζί του επειδή νιώθει υποχρέωση και όχι επειδή το επιθυμεί, και αυτός µε τη σειρά του θα χάσει οποιοδήποτε νόηµα ή ευχαρίστηση αντλούσε από τη σχέση.
Ακόµα και µέσα σε µια σχέση που οι σύντροφοι αγαπιούνται και θέλουν να είναι µαζί, η ευτυχία µπορεί να υπονοµευτεί από την πεποίθηση ότι η θυσία είναι συνώνυµη της αγάπης -ότι όσο µεγαλύτερη η θυσία, τόσο βαθύτερη η αγάπη.
Είναι σηµαντικό να γνωρίζουµε ότι το να σταθούµε στο πλευρό του συντρόφου μας όταν αυτός µας χρειάζεται δεν αποτελεί θυσία.
Όταν αγαπάµε κάποιον, συχνά αισθανόµαστε ότι βοηθώντας τον βοηθάµε τους εαυτούς µας. Όπως σηµειώνει ο Ναθάνιελ Μπράντεν: «Αυτός είναι ο µεγάλος προσδιορισµός της αγάπης: ότι το ατοµικό µας συµφέρον επεκτείνεται ώστε να συµπεριλάβει το σύντροφό µας».

Ὅλα μὲ χαρὰ νὰ συμβαίνουν…

Ὅλα μὲ χαρὰ νὰ συμβαίνουν...Διότι ἐὰν δὲν συμβαίνουν ἔτσι, δὲν ἔχουν καὶ νόημα.
Ἀκόμη κι αὐτὰ ποὺ φαίνονται, μὲ μίαν πρώτη ματιὰ κουραστικά, ἐπίπονα, ἀμφισβητούμενα, ἀξίζει πράγματι τὸν κόπο νὰ δοκιμάσουμε νὰ τὰ βιώσουμε μὲ ἄλλην ματιά. Νὰ τὰ …ἀπολαύσουμε.
Ὅσο μποροῦμε… Νὰ προσπαθοῦμε νὰ ἐντοπίζουμε τὸ ὄμορφο καὶ τὸ διαφορετικό, στὸ κάθε τί…
Καὶ σίγουρα, ἐὰν τὸ ἐπιτύχουμε, ἀκόμη καὶ ὅταν ὅλες οἱ συνθῆκες εἶναι δυσμενεῖς, θὰ μπορέσουμε νὰ βγοῦμε ἀπὸ τὴν κάθε μας ἐμπειρία κατὰ κάτι τὶς δυνατότεροι, σοφότεροι καὶ τελικῶς… 
…μὲ μεγαλυτέρα ἐπίγνωσιν τῶν πάντων.

Το πάθος και μόνο δεν αρκεί για να πετύχεις.



Το πρόβλημα του να ακολουθήσεις το πάθος σου, είναι ότι μόνο το 20% των ανθρώπων έχουν μόνο ένα πάθος στη ζωή τους. Όλοι οι υπόλοιποι έχουν αρκετά πράγματα με τα οποία είναι παθιασμένοι, οπότε είναι δύσκολο να επικεντρωθούν σε ένα.
Ο μύθος ότι υπάρχει ένα πάθος στο οποίο θα αφιερώσουμε όλη μας τη ζωή, έχει οδηγήσει πολλούς ανθρώπους να πιστεύουν ή ότι είναι αναίσθητοι και δεν παθιάζονται με τίποτα ή ότι έχουν χάσει τη μοναδική τους ευκαιρία να ζήσουν μια γεμάτη και διασκεδαστική ζωή.
Οι έρευνες, όμως, λένε ότι το πάθος για κάτι, δεν υπάρχει απλά μέσα μας, από τη φύση μας. Δεν είναι θέλημα της μοίρας. Είναι κάτι που το αναπτύσσουμε και το καλλιεργούμε.
Οι κορυφαίοι αυτού του κόσμου, δεν ξύπνησαν μια μέρα και αποφάσισαν να ακολουθήσουν το πάθος τους. Η ιστορίες τους δείχνουν ότι το πάθος τους εξελίχθηκε μέσα από τη σκληρή δουλειά, την επιμονή τους και την εξέλιξη των φυσικών ή επίκτητων ταλέντων τους.
Με άλλα λόγια, ο Στιβ Τζομπς δεν ξύπνησε στα 22 του και είπε θα αλλάξω τον κόσμο με την τεχνολογία. Μάλλον ανακάλυψε αρχικά ότι ήταν καλός στον προγραμματισμό, και στη συνέχεια, ότι του άρεσε να βρίσκει λύσεις σε πολύπλοκα προβλήματα. Αυτή η απόλαυση, του έδωσε το κίνητρο να ασχοληθεί με πιο δύσκολα πράγματα πάνω στον προγραμματισμό και έτσι εξασφάλισε την εξέλιξή του πάνω στην τεχνολογία.

Η «Τετραφάρμακος» του Επίκουρου

Ο Επίκουρος είναι ένας από τους πιο γνωστούς αρχαίους Έλληνες Φιλοσόφους, ο οποίος μάλιστα ίδρυσε και δική του σχολή, τον περίφημο «Κήπο του Επίκουρου» που βρισκόταν ανάμεσα στο Δίπυλον και στην Ακαδημία Πλάτωνος.
Δίδαξε για 35 χρόνια, έχοντας πάντοτε σαν πρότυπο στην ζωή του, όπως όλοι οι πραγματικοί Φιλόσοφοι, την Ησυχίακαι την Λιτότητα.

Ένα από τα πιο γνωστά σημεία της Φιλοσοφίας του Επίκουρου είναι η γνωστή «ΤΕΤΡΑΦΑΡΜΑΚΟΣ» δηλαδή τέσσερα φάρμακα που μπορούν να απαλλάξουν τον άνθρωπο από τις αγωνίες και τις αναζητήσεις του ως προς τα μεταφυσικά θέματα που τον απασχολούν διαχρονικά.


Το συγκεκριμένο απόσπασμα μας το έχει διασώσει ο επικούρειος φιλόσοφος Φιλόδημοςστο βιβλίο του «Προς Σοφιστάς» IV 10-14
Η ΤΕΤΡΑΦΑΡΜΑΚΟΣ είναι ένα εξαιρετικά μικρό και περιεκτικό κείμενο που σε μία μόλις σειρά, αναφέρεται στις σημαντικότερες φιλοσοφικές δραστηριότητες του ανθρώπου, προκειμένου να καταφέρει να προσδώσει στην ζωή του το πραγματικό της νόημα και να εκπληρώσει τον λόγο της ύπαρξής του. 


Τα θέματα αυτά είναι η φύση του ΘΕΟΥ, η αναπόφευκτη ύπαρξη του ΘΑΝΑΤΟΥ, η αντιμετώπιση της διπολικής λειτουργίας, που προσπαθεί να βρει μία ισορροπία ανάμεσα στο ΑΓΑΘΟΝ και το ΔΕΙΝΟΝ.


Επανα|φόρτιση ...



Καθώς πλησιάζουμε στις 11/11, καθημερινά αντιλαμβανόμαστε την ανάγκη να διατηρήσουμε την ενέργειά μας στα υψηλότερα επίπεδα που έχουμε την δυνατότητα, με οποιονδήποτε εφικτό και λειτουργικό τρόπο. 

Η αλλαγή που βιώνουμε όμως με καταιγιστικούς ρυθμούς και που γίνεται αντιληπτή σωματικά, συν/αισθηματικά και διανοητικά, είναι ιδιαίτερα απαιτητική και δεν μας αφήνει πολλά διαθέσιμα αποθέματα, όσο κι αν προσπαθούμε μέσω της τροφής και της ξεκούρασης να τα συντηρήσουμε. 

Ο σωματικός μας φορέας περνάει δια πυρός και σιδήρου, είτε το καταλαβαίνουμε αυτό σε όλη του την έκταση είτε όχι. Όλα αλλάζουν μέσα μας και η μεταμόρφωσή μας δεν πρόκειται ν`αφήσει ούτε την εξωτερική όψη μας απαράλλαχτη καθώς τα κύτταρά μας ανυψώνουν το συχνοτικό τους πρότυπο και αναγκαστικά συμπαρασύρουν ολόκληρο τον οργανισμό που δομούν. Σε μερικά χρόνια θα κοιτάζουμε παλιές φωτογραφίες και δεν θα μας αναγνωρίζουμε.

Όπως έχει προταθεί σε προηγούμενες αναρτήσεις, το σπουδαιότερο σημείο για να σταθεί κανείς σε αυτή την περίοδο, είναι η μη αντίσταση.

Χρειάζεται ψυχική δύναμη για ν`αφεθεί κανείς και να παρασυρθεί από τα διαδοχικά κύματα που έρχονται να μας μεταμορφώσουν και ν`αναδείξουν τους αυθεντικούς εαυτούς μας.

Χρειάζεται πίστη για να μην ξεχνάει κανείς κάθε φορά που ένα κύμα πέφτει με ορμή επάνω του ότι και αυτό είναι ένα τμήμα του ψυχικού προγράμματος που ο ίδιος οργάνωσε για τον εαυτό του σε αυτή την ενσάρκωση.

Ζανέ Μπαρέ: Η Πρώτη Γυναίκα που Περιέπλευσε την Γη


  Το 1766, ο Γάλλος θαλασσοπόρος Λουί Αντουάν ντε Μπουγκενβίλ, αναχωρεί με το πλοίο Μπουντέζ από το λιμάνι της Βρέστης για να πραγματοποιήσει τον πρώτο Γαλλικό περίπλου της Γης στην Ιστορία. Όταν τον Απρίλιο του 1768 έφτασε στο νησί της Ταϊτής (στην σημερινή Γαλλική Πολυνησία), άρχισαν να διαδίδονται φήμες πως στο πλοίο Ετουάλ, το οποίο ενσωματώθηκε στην αποστολή όταν το Μπουντέζ είχε φτάσει στην Βραζιλία, υπήρχε μια γυναίκα. Μετά από έρευνα του Μουγκενβίλ, ανακαλύφθηκε πως ο βοηθός ενός βοτανολόγου με το όνομα Ζαν Μπαρέ, στην πραγματικότητα ήταν γυναίκα που την έλεγαν Ζανέ Μπαρέ. 

   Η Ζανέ Μπαρέ γεννήθηκε το 1740 από μία φτωχή οικογένεια της Γαλλίας. Από νεαρή ηλικία, άρχισε να ασχολείται με τα βότανα μαθαίνοντας τις θεραπευτικές τους ιδιότητες, ώστε να βοηθά όσους το είχαν ανάγκη. Σε ηλικία περίπου είκοσι ετών, καθώς μάζευε βότανα, συνάντησε τον βοτανολόγο Φιλίπ ντε Κομερσόν. Ο Κομερσόν, βλέποντας το ενδιαφέρον της και διακρίνοντας τις γνώσεις της για την βοτανολογία, την προσέλαβε στο σπίτι του ως οικονόμο και παράλληλα ως βοηθό του. Μετά από λίγο καιρό, η γυναίκα του Κομερσόν πέθανε και η Ζανέ αναπλήρωσε την θέση της αποκτώντας και ένα παιδί μαζί του. Όταν η Γαλλική Κυβέρνηση του πρότεινε να ηγηθεί μιας αποστολής βοτανολόγων που θα έκαναν τον γύρο του Κόσμου για να ανακαλύψουν νέα βότανα, εκείνος συμφώνησε. Ήθελε όμως να έχει μαζί του και την Ζανέ την οποία χρειαζόταν τόσο για να τον βοηθήσει στις έρευνες του, όσο και για να τον φροντίζει καθώς η υγεία του ήταν επιβαρυμένη. Η συμμετοχή των γυναικών όμως σε ναυτικές αποστολές, απαγορευόταν αυστηρά. Έτσι, η Ζανέ μεταμφιέστηκε σε άνδρας με το όνομα Ζαν και ακολούθησε τον Κομερσόν ως βοηθός του στο πλοίο Ετουάλ.

Ο Τομ Ντιλόνγκ των “Blink 182” και οι εξωγήινοι (Βίνεο)

Ο κιθαρίστας και τραγουδιστής των “Blink-182” Τομ Ντιλόνγκ αποχώρησε από το συγκρότημα για να ασχοληθεί με τους εξωγήινους και την τεχνολογία τους.

Ο κιθαρίστας και τραγουδιστής των “Blink-182” Τομ Ντιλόνγκ, συνθέτης του τραγουδιού «Οι εξωγήινοι υπάρχουν». Image: Supplied
«ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ είναι γιγαντιαίο και έχει ζωή παντού». Αυτή είναι η πεποίθηση του Τομ Ντιλόνγκ, τραγουδιστή και κιθαρίστα του ροκ συγκροτήματος “Blink-182”, ο οποίος αποχώρησε από τη ζωή του rock star πριν από δύο χρόνια για να αφοσιωθεί στην έρευνα των UFO και του Αγνώστου που μας περιβάλλει.
Αν και μπορεί να φαίνεται σαν παράξενη ή ανόητη κίνηση ν’ αφήσει πίσω του μια επιτυχημένη καριέρα μουσικής, ο Ντιλόνγκ δήλωσε ότι δεν είχε άλλη επιλογή ύστερα από την συνάντηση που είχε με αξιωματούχους της αμερικανικής κυβέρνησης.
Μιλώντας στο “The Joe Rogan Podcast”, ο Ντιλόνγκ αποκάλυψε ότι όλα άρχισαν όταν έλαβε ένα μυστηριώδες μήνυμα στο ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο που του ζητούσε να συναντήσει κάποιους κυβερνητικούς αξιωματούχους δίπλα στο Πεντάγωνο, μια συγκεκριμένη μέρα και ώρα.
«Κάποιος σε πολύ υψηλό επίπεδο έκλεισε την πόρτα, με κοίταξε στα μάτια και μου είπε: “Εντάξει, θα σε συστήσω σε κάποιον”. Το πρόσωπο αυτό ερχόταν στο Σαν Ντιέγκο κατόπιν εντολών από έναν στρατηγό».

Γιατί δεν μπορούμε να σταματήσουμε τις άσχημες σκέψεις

Έχετε πιάσει τον εαυτό σας να κάνει ανεπιθύμητες σκέψεις που δεν μπορείτε να σταματήσετε; Η επιστήμη έχει τώρα μια εξήγηση γι’ αυτό.

Υπάρχει λόγος που δεν μπορούμε να σταματήσουμε να σκεφτόμαστε δυσάρεστα και οχληρά πράγματα. Πηγή: News Media
ΕΧΕΤΕ ποτέ αναρωτηθεί γιατί το μυαλό σας συνεχίζει να επιστρέφει σ’ εκείνη την ανεπιθύμητη σκέψη που θέλετε να διώξετε από τη θύμησή σας; Σαν αποτέλεσμα ολόκληρη η ψυχή σας, ολόκληρο το είναι σας γεμίζει δυσθυμία, επειδή αυτή η δυσάρεστη σκέψη εξακολουθεί να τριβελίζει το μυαλό σας, σαν έμμονη ιδέα.
Ο λόγος για τον οποίο δεν μπορείτε να σταματήσετε να σκέφτεστε κάτι δυσάρεστο είναι επειδή ο εγκέφαλός σας δεν διαθέτει ένα συγκεκριμένο χημικό στοιχείο που επιτρέπει να καταστέλλετε τις ανεπιθύμητες σκέψεις.
Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξε μια πρόσφατη επιστημονική έρευνα, την οποία διενήργησε ο καθηγητής Μάικλ Άντερσον και οι συνεργάτες του στο Πανεπιστήμιο του Σύδνεϋ.
Οι ερευνητές μελέτησαν την περιοχή στο εμπρόσθιο μέρος του εγκεφάλου που είναι γνωστή ως προμετωπιαίος φλοιός – περιοχή που παίζει καθοριστικό ρόλο στον έλεγχο των ενεργειών και των σκέψεών μας.

Φτιάξτε Μόνοι σας τα πιο Στιλάτα Αφρικάνικα Μαξιλάρια

Φτιάξτε Μόνοι σας τα πιο Στιλάτα Αφρικάνικα Μαξιλάρια

Τα υφάσματα εκφράζουν τη μοναδικότητα κάθε τόπου και μπορούν ακόμα και να αποτελέσουν ταυτότητα για κάποια μέρη του κόσμου. Κουβέρτες από το Μαρόκο, κιλίμια από την Τουρκία και… τα διάσημα υφάσματά Μπογκολάν από το Μάλι της Δυτική Αφρικής.
Το μπογκολάν είναι το πιο γνωστό ύφασμα της Αφρικής και οι ρίζες του μας γυρνάνε πίσω στον 12ο αιώνα, όταν πρωτοεμφανίστηκε. Στη γλώσσα του Μάλι λέγεται «bògòlanfini και ο όρος αποτελείται από 3 λέξεις. Bogo σημαίνει «γη» ή «λάσπη», lan σημαίνει «μαζί» και fini «σημαίνει» ύφασμα. Όπως ίσως ήδη υποθέσατε πρόκειται υφάσματα που δημιουργούνται παραδοσιακά με βαφή λάσπης.
Μπογκολάν
H «μόδα» αυτή αποτελεί μία από τις τελευταίες τάσεις της διακόσμησης που έχει ξεσηκώσει το Pinterest.
Σήμερα, τα μπογκολάν είναι η εθνική περηφάνια του Μάλι. Ωστόσο φαίνεται πως η «μόδα» αυτή δεν περιορίζεται στην Αφρική, αλλά αποτελεί και μία από τις τελευταίες τάσεις της διακόσμησης που έχει ξεσηκώσει το Pinterest. Φυσικά, δεν μιλάμε για τα παραδοσιακά υφάσματα που είναι χειροποίητα και φτιάχνονται στην Αφρική (των οποίων η διαδικασία δημιουργίας είναι ολόκληρη τέχνη) αλλά για ένα παρόμοιο εικαστικά αποτέλεσμα που συναντάμε σε υφάσματα και μαξιλάρια στα μοντέρνα σπίτια.
Δείτε, λοιπόν, πως μπορείτε να φτιάξετε πανέμορφα Μπογκολάν μαξιλάρια μόνοι σας και να τα εντάξετε στη διακόσμηση του δικού σας σπιτιού.

Μηλόπιτα με σφολιάτα

Μηλόπιτα με σφολιάτα
Υλικά

Για την μηλόπιτα

1 φύλλο σφολιάτα
4 μήλα κόκκινα-πράσινα
2 κ.σ. ζάχαρη
1 κ.σ. βούτυρο λιωμένο

Για την κρέμα αμυγδάλου

100 γραμ. αλεσμένη αμυγδαλόψιχα
100 γραμ. άχνη ζάχαρη
100 γραμ. βούτυρο σε θερμοκρασία δωματίου
2 πρέζες κανέλα
1 μεγάλο αυγό
λίγες σταγόνες υγρή βανίλια
2 κ.σ. μαρμελάδα βερίκοκο
1 κ.σ. κονιάκ

Μην αφήνετε κανέναν και τίποτα να σας εκνευρίσει.

Αποτέλεσμα εικόνας για Είστε μια εικόνα του Θεού

Είστε μια εικόνα του Θεού. Θα έπρεπε να συμπεριφέρεστε σαν θεοί. 

Τι συμβαίνει όμως? 

Το πρώτο πράγμα που κάνετε το πρωί είναι να εκνευρίζεστε και να παραπονιέστε: «Ο καφές μου είναι κρύος!». 

Τι πειράζει? 

Γιατί να ενοχλείστε από τέτοια πράγματα? 

Να έχετε εκείνη την αταραξία του νου μέσω της οποίας να είστε απόλυτα ήρεμοι, απαλλαγμένοι από τον θυμό. 

Μαθαίνοντας την εγκράτεια απέναντι στο φαγητό ή το γλυκό

Γράφει ο Ζουμπανέας Ευάγγελος - Διαιτολόγος Διατροφολόγος

Μαθαίνοντας την εγκράτεια απέναντι στο φαγητό ή το γλυκό
Μια πρόσφατη δημοσίευση στο περιοδικό NewScientist μιας μελέτης που πραγματοποιήθηκε από ψυχολόγους του Πολιτειακού Πανεπιστήμιου της Φλόριντας ανέφερε ότι κάθε φορά που ένας άνθρωπος μπαίνει στη δοκιμασία να αντισταθεί σε ένα πειρασμό τότε εξαντλεί και ένα μέρος από την αποθηκευμένη του δύναμη για εγκράτεια.

Για παράδειγμα ένας άνθρωπος που ακολουθεί ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα διατροφής και μπαίνει συχνά στον δίλημμα αν θα ενδώσει στον πειρασμό να φάει ή να μη φάει ένα γλυκό και να σπάσει τη δίαιτά του τότε κάθε φορά εξαντλεί και λίγο από τα αποθέματα της εγκράτειάς του. Όσο πιο συχνά μπαίνει σε ανάλογους πειρασμούς τόσο πιο σίγουρο είναι ότι σύντομα θα απαλλαγεί από τις αναστολές του. Οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι «κάθε φορά που εξασκούμε τον αυτοέλεγχό μας χρησιμοποιούμε λίγη από την αποθηκευμένη δύναμη θέλησης και απαιτείται κάποιος χρόνος ώσπου να συμπληρωθούν και πάλι τα αποθέματα».

Ίσως έτσι εξηγείται το γεγονός ότι οι περισσότεροι άνθρωποι που ακολουθούν για πρώτη φορά ένα υποθερμιδικό πρόγραμμα διατροφής συνήθως το εφαρμόζουν με μεγαλύτερη συνέπεια ενώ κάθε επόμενη προσπάθεια καθίσταται ολοένα και πιο δύσκολη. Στην ίδια μελέτη οι ερευνητές κατέληξαν και σε ένα άλλο συμπέρασμα. Τα άτομα τα οποία είχαν καταναλώσει ένα φυσικό χυμό λίγη ώρα πριν την επικείμενη διαδικασία «άσκησης αντίστασης» παρουσίασαν πολύ μεγαλύτερη ικανότητα εγκράτειας από τα άτομα που δεν είχαν καταναλώσει τίποτα ή που είχαν καταναλώσει κάποιο ρόφημα με υποκατάστατο ζάχαρης.

Λόγια και χρόνια χαμένα

Λόγια και χρόνια χαμένα
Τα λόγια και τα χρόνια τα χαμένα θυμάμαι κάθε βράδυ τέτοια ώρα, εκεί γύρω στις δέκα προς έντεκα. Την ώρα που τα μεσάνυχτα έρχονται και δεν ξέρεις αν θα μείνεις ξύπνιος μέχρι το πρωί ή αν θα σε πάρει ο ύπνος μπροστά από την οθόνη σε μισό λεπτό. Συνήθως εμένα μου συμβαίνει το πρώτο, ξύπνιος μέχρι το πρωί, τις πρώτες του ώρες, ενώ από τα μεσάνυχτα και μετά σκέφτομαι και θυμάμαι. Θυμάμαι ατέλειωτα λόγια από πολλούς και χρόνια πολλά που πέρασαν. Και τα δυο χαμένα, τόσο τα λόγια όσο και τα χρόνια.

Και τα μεσάνυχτα επιμένουν.

Λόγια από γύρω-γύρω ανθρώπους που νοιαζόντουσαν τότε για εσένα και σου έλεγαν να κάνεις το ένα αλλά να αφήσεις το άλλο, λόγια από την κάποια που ήταν δίπλα σου και την πίστεψες για κανένα δίωρο και μετά την ξέχασες, λόγια από ένα αδερφό που βρήκε ένα καλύτερο ώμο να κλάψει και πλέον δεν σου μιλάει. Λόγια που είπες, λόγια που είπε, λόγια που είπα εγώ όπως λέει και ένα κομμάτι της νεολαίας. Τόσα λόγια από δώθε και από κείθε τα χρόνια περνάνε και περιέχουν το νόημα όσων ακούστηκαν και ειπώθηκαν.

Αοριστολογώ επίτηδες για να δοθεί η έμφαση στο πρώτο κομμάτι του κειμένου που είναι τα λόγια, αν είναι ανούσια ή όχι κρίνεται από τον δέκτη στην αρχή κι από τον πομπό στο τέλος. Ο δέκτης θα νιώσει από το ξεκίνημα πως διδάσκεται και παίρνει ενώ ο πομπός θα ικανοποιηθεί στο τέλος από το αποτέλεσμα που έφεραν όσα μετέδωσε/συμβούλεψε/είπε. 

7 Απίστευτες Γνώσεις για την Αυτοπειθαρχία και πως να τις Αξιοποιήσεις



Απλά εργαλεία για να αποκτήσεις αυτοπειθαρχία
Πόσο αποτελεσματική μπορεί να γίνει η αυτοπειθαρχία και πως μπορεί να σε βοηθήσει στην εξέλιξη σου;
Μερικές φορές πονάει, αλλά το να αλλάξεις συνήθειες που σε κρατάνε πίσω και να εντάξεις νεότερες, αφού έχεις καταλήξει ότι χρειάζεσαι κάτι διαφορετικό, είναι κομμάτι μιας πετυχημένης διαδικασίας.
Όταν αναφερόμαστε στην πειθαρχία: Είναι το αποτέλεσμα συγκεκριμένου τρόπου σκέψης και μπορεί να έχει εγκατασταθεί από διάφορους παράγοντες.
Ενώ εμπλουτίζουμε την λέξη όταν αναφερόμαστε στην αυτοπειθαρχία: Είναι το αποτέλεσμα συγκεκριμένου τρόπου σκέψης που εγκαθιστά ο καθένας στο εαυτό του ξεχωριστά.
Τι σου αρέσει πιο πολύ; Ποιος θα ήθελες να είναι αυτός που θα καθορίζει το αντικείμενο που σκέφτεσαι;
Σε ένα πλάνο ανάπτυξης και εξέλιξης η αυτοπειθαρχία είναι ένα χαρακτηριστικό κλειδί.
Παρακάτω, σου παρουσιάζονται κάποιοι τρόποι για να την αναπτύξεις
7 Απίστευτες Γνώσεις για την Αυτοπειθαρχία και πως να τις Αξιοποιήσεις
#1 Γνώρισε τον Εαυτό σου

7 Απίστευτες Γνώσεις για την Αυτοπειθαρχία και πως να τις Αξιοποιήσεις
Στην γνώση με αυτοπειθαρχία, επεξεργαζόμαστε την πληροφορία που λαμβάνουμε ώστε να την αποθηκεύσουμε και να την χρησιμοποιήσουμε όταν χρειαστεί.
Επιλέγεις τι θα μάθεις και που θα δώσεις την προσοχή σου και θα συγκεντρωθείς.
Έχει να κάνει με τι πραγματικά θέλεις.
Ο τρόπος που σκέφτεσαι φανερώνει ολόκληρη την προσωπικότητα σου και όταν η αυτοπειθαρχία αρχίζει να φανερώνει τα πρώτα αποτελέσματα, θα γνωρίσεις τον εαυτό σου ξανά από την αρχή.
Σου προσφέρει αυτοεκτίμηση και την αίσθηση ότι μπορείς να καταφέρεις πράγματα που ούτε καν φανταζόσουν.
Μπορεί να είναι δύσκολο να μάθεις τις πραγματικές σου δυνατότητες αλλά αξίζει την προσπάθεια.

Η πιο αφράτη ομελέτα


Μια απλή, αφράτη ομελέτα μπορεί να είναι ένα υπερ-τέλειο γεύμα, υπερ-τέλεια μαγειρεμένο!
Υλικά
βούτυρο
λίγο αλάτι
80γρ. τσενταρ
Διαδικασία
Χωρίζουμε τους κρόκους από τα ασπράδια σε δυο μπολ.
Στο μπολ με τα ασπράδια ρίχνουμε λίγο αλάτι και «χτυπάμε» καλά μέχρι να αφρατέψουν. 
Χτυπαμε και τους κρόκους στο άλλο μπολ καλά μέχρι να αφρατέψουν και αυτοί.

Έριχ Φρομ: «Εγώ είμαι πραγματικά εκείνος που επιθυμεί όλα αυτά;»

Έριχ Φρομ: «Εγώ είμαι πραγματικά εκείνος που επιθυμεί όλα αυτά;»
Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα του ανθρώπου είναι ότι δεν κάθεται να σκεφτεί αν οι σκοποί που επιδιώκει είναι κάτι που επιθυμεί ο ίδιος. Στο σχολείο θέλει να πάρει καλούς βαθμούς, σαν μεγάλος θέλει να επιτύχει όσο γίνεται περισσότερο, να κερδίσει χρήματα, να αποκτήσει κύρος, να αγοράσει καλύτερο αυτοκίνητο, να κάνει ταξίδια κ.λπ.
Όταν όμως μέσα σε αυτή την εντατική δραστηριότητα σταματήσει για να σκεφτεί, στο μυαλό του μπορεί να γεννηθεί το εξής ερώτημα: Αν πετύχω αυτή τη νέα δουλειά, αν αγοράσω αυτό το καλύτερο αυτοκίνητο, αν κάνω αυτό το ταξίδι, τι βγαίνει; Προς τι όλα αυτά;
Εγώ είμαι πραγματικά εκείνος που επιθυμεί όλα αυτά; Δεν επιδιώκω κάποιο σκοπό, που υποτίθεται πως θα με κάμει ευτυχή, που όμως μου ξεφεύγει μόλις φτάνω στην επιτυχία του;
Τα ερωτήματα αυτά, όταν εγείρονται, δημιουργούν φόβο, γιατί θέτουν επί τάπητος την ίδια τη βάση πάνω στην οποία στηρίζεται όλη η δραστηριότητα του ανθρώπου, η γνώση του για το τι επιθυμεί. Οι άνθρωποι τείνουν για τον λόγο αυτό να απαλλαγούν όσο συντομότερα γίνεται από αυτές τις ενοχλητικές σκέψεις. Αισθάνονται να τους ενοχλούν αυτά τα ερωτήματα γιατί έχουν κουραστεί ή νιώθουν αποθάρρυνση – και συνεχίζουν να επιδιώκουν τους σκοπούς που πιστεύουν πως είναι δικοί τους.

Όσο μεγαλύτερη και πιο συμμετρική είναι η αύρα...


Αποτέλεσμα εικόνας για αύρα

Όσο μεγαλύτερη και πιο συμμετρική είναι η αύρα στο σώμα, τόσο πιο υγιές είναι το άτομο. 

Μια αύρα που είναι περιορισμένη και ακανόνιστη σε σχέση με το σώμα σημαίνει ότι υπάρχουν προβλήματα στο σώμα, τα συναισθήματα ή το νου. 

Οι γυναίκες είναι πιο πιθανό να τραβήξουν το βύσμα στο γάμο τους από τους άνδρες

Μια μελέτη από το Πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν έδειξε ότι οι γυναίκες έχουν διπλάσιες από τις πιθανότητες από τους άνδρες να τερματίσουν το γάμο τους και να καταθέσουν διαζύγιο.

Η έρευνα περιελάμβανε 355 ετεροφυλόφιλα ζευγάρια και τους ακολούθησε για περίοδο 16 ετών. Οι γυναίκες ανέφεραν υψηλότερα επίπεδα έντασης κατά την έναρξη των γάμων τους από τους άνδρες, αλλά οι σύζυγοι τους ανέφεραν υψηλότερες αυξήσεις τάσης καθώς ο γάμος συνεχίστηκε. 



Για μερικές συζύγους, η αυξημένη ένταση ήταν περισσότερο θέμα για αυτές, αν οι σύζυγοι τους είχαν χαμηλά επίπεδα έντασης με την πάροδο του χρόνου.  

Η επικεφαλής συγγραφέας Kira Birditt, από το Ινστιτούτο Κοινωνικών Ερευνών του Πανεπιστημίου του Michigan, εξήγησε σε μια δήλωση ότι όταν οι σύζυγοι έχουν χαμηλά επίπεδα έντασης, θα μπορούσαν να σχετίζονται με την έλλειψη επενδύσεων στη σχέση τους. «Μπορεί να πιστεύουν ότι είναι περιττό να αλλάξουν ή να προσαρμόσουν τη συμπεριφορά τους», είπε.

Τα ζευγάρια που συμμετείχαν στην έρευνα, ερωτήθηκαν κατά τη διάρκεια του πρώτου, δεύτερου, τρίτου, τέταρτου, έβδομου και δέκατου έκτου έτους γάμου. Η μελέτη περιελάμβανε επίσης δεδομένα από το Πρόγραμμα των Πρώιμων Χρόνων του Γάμου .

Οι σύζυγοι και οι σύζυγοι αμφισβητήθηκαν για τις εμπειρίες τους από τη δυσαρέσκεια και τον ερεθισμό τον προηγούμενο μήνα και πώς ένιωσαν μετά από διαφωνίες, μάχες και επιχειρήματα. Η Birditt σημείωσε ότι ίσως οι σύζυγοι είχαν "ρεαλιστικές προσδοκίες" για τη δέσμευσή τους, ενώ οι σύζυγοι είχαν "πιο ιδεαλιστικές προσδοκίες για τις συζύγους".

Το 2015, μια παρόμοια μελέτη , στην οποία συμμετείχαν περισσότερα από 2.000 ζευγάρια, διαπίστωσε ότι σχεδόν το 70% των διαζυγίων ξεκίνησαν από γυναίκες. Ωστόσο, το ίδιο αποτέλεσμα δεν παρατηρήθηκε όσον αφορά τη διάλυση των μη-συζυγικών σχέσεων. Ο επικεφαλής συγγραφέας αυτής της μελέτης, Μάικλ Ρόζενφιλντ, καθηγητής κοινωνιολογίας στο πανεπιστήμιο του Στάνφορντ, δήλωσε ότι ίσως οι συζύγοι είναι πιο πιθανό να τερματίσουν τους γάμους τους εξαιτίας των χαμηλότερων επιπέδων ποιότητας σχέσεων.

Σοφός

Φωτογραφία του χρήστη Mooji Greek.

Μπορεί να είσαι ο πιο φτωχός άνθρωπος σε όρους υλικού πλούτου
και ωστόσο να είσαι ένας πρωταθλητής σ' αυτή τη ζωή. 


Στα αρχαία χρόνια, λέγεται, ότι ακόμα και οι βασιλιάδες και οι αυτοκράτορες
υποκλίνονταν στα πόδια ενός αναλφάβητου σοφού. 


Ένας βασιλιάς δεν υποκλίνεται σε κανέναν εκτός από τον Θεό, 
άρα πρέπει να είναι σοφός αρκετά για να γνωρίζει
σε ποιου τα πόδια υποκλίνεται,
ή τουλάχιστον αναγκάζεται από κάποια δύναμη
να βάλει το κεφάλι του σ' αυτά τα πόδια. 


Η αναζήτηση των ανθρώπινων όντων για μεγαλεία
βασίζεται σε ανθρώπινες έννοιες και κατορθώματα. 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα