Τρίτη, 8 Αυγούστου 2017

Ναι, είναι θαύμα το πώς επιζούμε ακόμα σαν έθνος με τόση βλακεία...Η θαυματουργή εικόνα του Χριστού που χτυπιέται μόνη της στην Καβάλα



Συγκεκριμένα, στην Ιερά Μονή της Μεταμορφόσεως του Σωτήρος των Νικητών Καβάλας η οποία είναι «ένα ακόμη ταπεινό εργαστήρι της προσευχής, μια πραγματική όαση μέσα στη σημερινή υλόπνικτη εποχή μας» σύμφωνα με λόγια ντόπιων πιστών, υπάρχει η εικόνα της Μεταμόρφωσης του Σωτήρος Χριστού, η οποία σύμφωνα με τους κληρικούς αλλά και τους πιστούς  χτυπιέται μόνη της και κάνει και θόρυβο.


Το ιδιαίτερο και το πιο βασικό χαρακτηριστικό της εικόνας, σύμφωνα πάντα με τους πιστούς, είναι το θαυμαστό γεγονός της κινητικότητάς της. Σε ώρες απροσδιόριστες και κυρίως κατά την πανήγυρή της, όταν οι χιλιάδες πιστοί την μεταφέρουν με ευλάβεια και σεβασμό κατά τη διάρκεια της λιτανείας της ή την κρατούν στα χέρια τους κατά την ακολουθία του «Άγιασμού» και της «Παρακλήσεως», τότε η εικόνα παρουσιάζει θαυμαστά κινητικά σημεία «χτυπάει», όπως λένε οι Χριστιανοί.

Η πιο σύντομη δημιουργία κράτους στην ιστορία. Η νέα χώρα διαλύθηκε σε λίγε ώρες και το σήμα της ήταν το πράσινο χρώμα και ο ήλιος!


Η πιο βραχύβια χώρα στην αφρικανική ήπειρο ήταν η Δημοκρατία του Μπενίν στη Νιγηρία. 

Δημιουργήθηκε το 1967 κατά τη διάρκεια του νιγηριανού εμφυλίου πολέμου για λιγότερο από ημέρα. Η χώρα των λίγων ωρών, δεν έχει σχέση με τη σημερινή Δημοκρατία του Μπενίν, πρώην βασίλειο της Δαχομέης.

Ο εμφύλιος πόλεμος στη Νιγηρία ήταν μία βίαιη και αιματηρή διαμάχη που ξεκίνησε το 1967 και τελείωσε το 1970. Αφορμή ήταν η επιθυμία της φυλής Ίγκμπο να ανεξαρτητοποιηθεί και να φτιάξει την Δημοκρατία της Μπιάφρα, στα ανατολικά της χώρας. Οι στρατιωτικές τους δυνάμεις κατέλαβαν περιοχές στα κεντροδυτικά της χώρας.


Χάρτης της Δημοκρατίας της Μπιάφρα (1967-1970)

5 πεποιθήσεις και συνήθειες που πρέπει να εγκαταλείψουμε


Η υψηλότερη κατανόηση περιέχει από μόνη της την καθοδήγηση και τη δύναμη που χρειαζόμαστε και μας οδηγεί στο να εγκαταλείψουμε κάποιες παλιές πεποιθήσεις και συνήθειες.

1. Τα αισθήματα αμφισβήτησης του εαυτού 

Τα αισθήματα αμφισβήτησης του εαυτού γεννιούνται όταν ταυτιζόμαστε με την ιδέα ότι αυτό που νιώθουμε για τον εαυτό μας εξαρτάται από αυτό που νιώθουν οι άλλοι για μας.Ας εγκαταλείψουμε την αμφιβολία για τον εαυτό μας. Δημιουργεί μόνο εξάρτηση από άλλους που δεν μπορούν να κάνουν τίποτε για να αντιμετωπίσουν τη δική τους έλλειψη αυτοπεποίθησης. Η ανεξαρτησία είναι αυτοπεποίθηση.

2. Την ισχυρογνωμοσύνη 

Η ισχυρογνωμοσύνη γεννιέται από την ταύτιση με την ιδέα πως επειδή μπορούμε να εντοπίσουμε το λάθος, αυτό μας τοποθετεί πάνω από τη δυνατότητα να κάνουμε λάθη.Ας εγκαταλείψουμε την ισχυρογνωμοσύνη.

3. Την αυτολύπηση και τα αισθήματα μετάνοιας

Η αυτολύπηση και τα αισθήματα μετάνοιας γι' αυτά που συνέβησαν στο παρελθόν, γεννιούνται από την ταύτιση με την ιδέα ότι θα μπορούσαμε να έχουμε πράξει διαφορετικά. Αν μπορούσαμε να το κάνουμε, θα το είχαμε κάνει. Ας εγκαταλείψουμε τη μετάνοια. Μας δεσμεύει με το παλιό επίπεδο ζωής μας, με την εποχή που είχαμε άγνοια, και μας εμποδίζει να ζήσουμε στο νέο επίπεδο σήμερα που γνωρίζουμε καλύτερα κάποια πράγματα.

Ο ρόλος του οσιομάρτυρα τελειώνει πάντα με δάκρυα

Ο ρόλος του οσιομάρτυρα τελειώνει πάντα με δάκρυα
Ο ρόλος του οσιομάρτυρα φαίνεται πολύ ωραίος και ευγενής από απόσταση, αλλά από κοντά είναι χάλια. Αν έχεις ζήσει ποτέ με έναν οσιομάρτυρα ή αν έχεις δοκιμάσει και ο ίδιος να τον παραστήσεις, τότε ξέρεις πόσο άσχημος και οδυνηρός μπορεί να γίνει. Με το ρόλο του οσιομάρτυρα, κανείς δεν κερδίζει αληθινά. Όλοι χάνουν. Η θυσία έχει να κάνει με απώλεια και τελειώνει πάντα με δάκρυα.
Η θυσία δεν είναι βιώσιμη λύση. Δε λειτουργεί ποτέ πραγματικά. Κάθε επιτυχία είναι προσωρινή. Μπορείς να χειριστείς μια κατάσταση για λίγο, αλλά τελικά το κόστος είναι υπερβολικά υψηλό για όλους. Κάθε φορά που μπαίνεις στον πειρασμό να το παίζεις οσιομάρτυρας, διάβαζε τις παρακάτω δέκα σκέψεις για τη θυσία. Ελπίζω ότι θα αλλάζεις γνώμη.
1. Η θυσία προέρχεται από το εγώ. Το εγώ είναι η περιορισμένη σου αντίληψη για τον εαυτό σου. Είναι μια σκέψη διαχωρισμού και έλλειψης. Η θυσία είναι μια «μικρή ιδέα» και αποτελεί ένδειξη ότι δε σκέφτεσαι με ολόκληρο το νου σου.
2. Δεν υπάρχει καμιά ανάγκη για θυσία. Ο ρόλος του οσιομάρτυρα είναι ένας ρόλος που πάντα απονέμεται από σένα. Η θυσία δεν είναι ποτέ δικαιολογημένη, επειδή υπάρχει πάντα ένας καλύτερος τρόπος.
3. Με τη θυσία όλοι χάνουν. Αν χάνεις εσύ, τότε χάνουν όλοι. Στην πραγματικότητα, δεν υπάρχει χάνω/κερδίζεις στις σχέσεις. Ο μόνος λόγος να μην το πιστέψεις αυτό είναι να εξακολουθείς να πιστεύεις ότι είσαι χωρισμένος απ’ όλους.
4. Η θυσία δεν είναι αγάπη. Μοιάζει με αγάπη, αλλά δεν μπορεί να είναι, επειδή, όταν θυσιάζεσαι ή το παίζεις μικρός ή χάνεις σκόπιμα, δε δίνεις πραγματικά τον εαυτό σου. Όταν δίνεις τον εαυτό σου χωρίς όρους, δε χάνεις ποτέ.

Γεωλόγοι δίνουν νέα στοιχεία για την αιτία της μεγαλύτερης εξάλειψης ειδών του κόσμου



Μια μελέτη από έναν ερευνητή στο College of Arts and Sciences του Πανεπιστημίου των Συρακουσών, προσφέρει νέα στοιχεία για το τι θα μπορούσε να έχει πυροδοτήσει την πιο καταστροφική εξάλειψη ειδών του κόσμου, πριν από περίπου 252 εκατομμύρια χρόνια. Τα στοιχεία της έρευνας του James Muirhead(επί τω έργω στην εικόνα), από το Τμήμα Επιστήμης της Γης, δημοσιεύθηκαν στο Nature Communications με συνυπογράφοντες τους εμπλεκόμενους στην έρευνα Seth Burgess, γεωλόγο και Samuel Bowring, καθηγητή γεωλογίας στο MIT. Τα ευρήματα υποστηρίζουν ότι η διαμόρφωση των διεισδυόντων πυριγενών πετρωμάτων, γνωστών ως (παρείσακτες) κοίτες ή sills (είναι παράλληλες προς τη στρώση των περιβαλλόντων πετρωμάτων), πυροδότησε μια σειρά από γεγονότα που έφεραν την Πέρμια γεωλογική περίοδο στο τέλος της. Στη διαδικασία, περισσότερα από 95% των θαλασσίων ειδών και 70% των ειδών της ξηράς, εξαφανίστηκαν.
«Υπήρξαν πέντε κύριες μαζικές εξαφανίσεις από τότε που η ζωή εμφανίστηκε στη Γη, περισσότερο από 600 εκατομμύρια χρόνια πριν», αναφέρει ο Burgess, ο οποίος μελετά τη συνάφεια ηφαιστειακών και τεκτονικών διαδικασιών. «Τα περισσότερα από αυτά τα γεγονότα αποδόθηκαν, σε διαφορετικούς καιρούς, σε εκρήξεις ηφαιστείων και επιδράσεις αστεροειδών. Επανεξετάζοντας το χρονισμό και τη σύνδεση μεταξύ της κίνησης του μάγματος (magmatism), της κλιματικής αλλαγής και της εξαφάνισης, έχουμε δημιουργήσει ένα μοντέλο που εξηγεί τι πυροδότησε την μαζική εξάλειψη των ειδών στο τέλος της Πέρμιας περιόδου».
Κεντρικό σημείο στη μελέτη τους είναι μια ευρεία πυριγενής περιοχή στη Ρωσία που ονομάζεται Σιβηρικές Παγίδες. Εκτεινόμενη σε περισσότερο από σχεδόν 1,3 εκατομμύρια τετραγωνικά χιλιόμετρα, η βραχώδης ακριτική αυτή περιοχή ήταν ο τόπος ενός εκατομμυρίου περίπου ετών τρομερής ηφαιστειακής δραστηριότητας. Σε αδρές γραμμές, επίπεδα ηφαίστεια πιθανώς απελευθέρωσαν σημαντικούς όγκους λάβας, τέφρας και αερίου, ενώ αύξανε σε επικίνδυνα επίπεδα το διοξείδιο του άνθρακα και του μεθανίου στο περιβάλλον. Όμως αυτό είναι μέρος μόνο της ιστορίας.

Δεν Γουστάρεις Τα Δανεισμένα Χαμόγελα Για Να Δείχνεις Ότι Δεν Σου Λείπει

Ονομάζουμε ουσίες ναρκωτικά, ενώ θα μπορούσαν άνετα αυτά τα ναρκωτικά ν’ αντιπροσωπεύουν και ανθρώπους. Νιώθεις εξάρτηση μ’ εκείνο το πρόσωπο που μόλις το βλέπεις νιώθεις ήρεμη. Νιώθεις ότι εξαρτιέσαι από εκείνον που το μόνο που σου προκαλεί είναι ένα μεγάλο κενό. Και αυτό, γιατί λείπει. Λείπει από εσένα, από τη ζωή σου, από την ρουτίνα σου και από όλες τις στιγμές σου. Έχεις το συναίσθημα της εξάρτησης και όταν αυτό αφορά εκείνον κάνει τα πράγματα ακόμα πιο χειρότερα. Ξέρεις, αυτή είναι η χειρότερη μορφή εξάρτησης. Να τρελαίνεσαι μακριά του και να γνωρίζεις ταυτόχρονα ότι δεν σου ανήκει πλέον. Ούτε αυτός, αλλά ούτε και οι στιγμές σας. 
Πέφτεις. Λυγίζεις. Σου λείπει και νιώθεις ότι δεν υπάρχει ουσία μακριά του. Περνάς τα βράδια σου με την σκέψη του. Λιώνεις τσιγάρα στον τοίχο και σκέφτεσαι ότι ο πόνος σου αξίζει, γιατί έτσι νιώθεις. Βάζεις τον εαυτό σου σε μία διαδικασία όπου ακόμα και αν τρελαίνεσαι σε κάνει να νιώθεις αυτό. Δεν θέλεις να ξεχάσεις. Γεμίζεις με όλα εκείνα τα αρνητικά συναισθήματα και η ψυχή σου σκοτεινιάζει τόσο, που κάθε σκιά μέσα σου παίρνει την μορφή του. Ξυπνάς κάθε πρωί και φοβάσαι ότι θα πάει χαμένη άλλη μία μέρα μακριά του. Ζεις με τα φαντάσματα των σκιών του. 

Πριν γίνεις άγιος, γίνε άνθρωπος..


Πριν γίνεις άγιος, γίνε άνθρωπος…
Πες μια ζεστή καλημέρα στο διπλανό σου.
Μάθε να πίνεις ένα καφέ με τον άνθρωπό σου.
prin-gineis-agios-konanos-man-woman-hands-love-red-nails.500
Χαμογέλα στο γείτονα.
Κοίταξε την καινούργια μπάλα του παιδιού σου.
Πες έναν έπαινο στην κορούλα σου που γύρισε απ’ το σχολείο.
Δώσε ένα φιλί στη γυναίκα σου για το μουσακά και το σπυρωτό πιλάφι.
Χάιδεψε τον άντρα σου που έχει πονοκέφαλο απ’ τις σκοτούρες.
Δώσε κανα ψιλό στο φτωχό.

Μπορεί να είσαι μάγειρας, θα υπάρχει όμως δημιουργικότητα. (OSHO)



Δεν χρειάζεται να πας σε κανένα σχολείο για να μάθεις δημιουργικότητα. Το μόνο που χρειάζεται, είναι να πας μέσα σου και να βοηθήσεις το εγώ να διαλυθεί. Μην το υποστηρίζεις, μην το δυναμώνεις και μην το τρέφεις. Κι όποτε το εγώ δεν υπάρχει, όλα είναι αληθινά, όλα είναι όμορφα. Και τότε, ό,τι συμβαίνει, είναι καλό.
Εγώ δεν λέω ότι όλοι σας θα γίνετε Πικάσο και Σαίξπηρ, δεν λέω αυτό. Κάποιοι από σας θα γίνετε ζωγράφοι, κάποιοι από σας θα γίνετε τραγουδιστές, κάποιοι από σας θα γίνετε μουσικοί, κάποιοι θα γίνετε χορευτές, μα δεν είναι εκεί το θέμα. Κάθε ένας από σας θα γίνει δημιουργικός με το δικό του τρόπο. Μπορεί να είσαι μάγειρας, θα υπάρχει όμως δημιουργικότητα. Ή μπορεί να καθαρίζεις τους δρόμους, θα υπάρχει όμως δημιουργικότητα.
Δεν θα υπάρχει πλήξη. Θα γίνεις επινοητικός και εφευρετικός σε μικρά πράγματα. Ακόμη και το καθάρισμα θα είναι ένα είδος προσευχής. Έτσι, ό,τι κι αν κάνεις τότε, θα έχει τη γεύση της δημιουργικότητας. Και δεν χρειαζόμαστε πολλούς ζωγράφους. Αν όλοι το γυρίσουν στη ζωγραφική, τότε η ζωή θα γίνει πολύ δύσκολη! Δεν χρειαζόμαστε πολλούς ποιητές. Χρειαζόμαστε και κηπουρούς επίσης, χρειαζόμαστε και αγρότες επίσης και χρειαζόμαστε κάθε είδους ανθρώπους. Κάθε άνθρωπος όμως θα είναι δημιουργικός. Αν είναι διαλογιστικός και χωρίς εγώ, τότε ο Θεός αρχίζει να ρέει περνώντας από μέσα του. Ανάλογα με τις ικανότητες κάθε ανθρώπου, ανάλογα με τις δυνατότητες κάθε ανθρώπου, ο Θεός αρχίζει να παίρνει μορφές και τότε τα πάντα είναι καλά. 

Κουίζ: Δολοφονία ή αυτοκτονία – Παρατηρείστε προσεκτικά τη φωτογραφία και βρείτε τη λύση



Μια γυναίκα κείτεται νεκρή. Στο χέρι της κρατάει ένα όπλο. Κανείς δεν μπορεί να πει με σιγουριά αν πρόκειται για αυτοκτονία ή για δολοφονία…

Εσύ μπορείς να λύσεις τον γρίφο; Δες με προσοχή τη φωτογραφία από τον τόπο που βρέθηκε η γυναίκα, εξέτασε όλα τα δεδομένα, δες με προσοχή όλα τα στοιχεία και δώσε τη δική σου απάντηση! Ήταν τελικά φόνος ή αυτοκτονία και γιατί;

[Συμβουλή: Περισσότερα από ένα στοιχεία συνηγορούν στη σωστή απάντηση. Στο κάτω μέρος του άρθρου βρίσκεται η απάντηση]

Μισθοί & τιμές στην Αρχαία Αθήνα



Μερικές φορές αναρωτιέσαι γιατί η ιστορία μας δεν παρέχει την τιμή που αξίζει στους κλασσικούς Έλληνες οικονομολόγους που έγραψαν και αυτοί τη δική τους λαμπρή ιστορία στον πλανήτη μας.

Ένας από αυτούς ήταν και ο Θεογένης (482-397π.χ.), οικονομολόγος, τραπεζίτης, έμπορος και στη συνέχεια βιομήχανος και εφοπλιστής, ο οποίος ίδρυσε τον 5ο αιώνα π.χ. μια από τις πρώτες Ελληνικές πολυεθνικές εταιρείες (σήμερα υπάρχει άραγε καμμία;) από την Ιωνία και τον Εύξεινο Πόντο μέχρι την Αφρική και την Γαλατία με έδρα το ναυπηγείο του στο τότε λιμάνι του Πειραιώς.


Μερικές αναφορές για τον Θεογένη κάνουν οι Αριστοφάνης στα εδάφια Vesp 1183 και Αν 1127, ο Ξενοφών στα Hell 1.3.13.4. και 2.3.2.8., καθώς και ο Εύπολης στα 3, 7.9 και 4, 92.2. Ενώ ο ίδιος ο Θεογένης έγραψε την ιστορία της ζωής του, που σήμερα είναι ξεχασμένη σε κάτι "χαμένους παπύρους".

Από τα κείμενα του Θεογένη μπορούμε να μορφοποιήσουμε γνώμη και να καταλαβαίνουμε τα οικονομικά της εποχής εκείνης. Το νομισματικό σύστημα της Αρχαίας Αθήνας κατά την εποχή του είχε σαν νόμισμα βάσεως την Αττική δραχμή που είχε περιεκτικότητα σε ασήμι 4,36 γραμμάρια μέχρι και 983 τοις χιλίοις.

Υπήρχαν την εποχή εκείνη η δραχμή (Σχόλια στο Λουκιανό 1, 21.25.10 Αττική δραχμή), το δίδραχμο, το τετράδραχμο και το δεκάδραχμο. Εκατό δραχμές μας έκαναν μία μνα. Οι 60 μνες μας έκαναν ένα τάλαντο, ενώ το ένα τάλαντο ισοδυναμούσε με 6.000 δραχμές (Σχόλια στον Αισχύνη 1, 1.113.6 τριάκοντα μνών το ήμισυ του ταλάντου. οβολός, δραχμή έξ οβολοί μνά Ρ δραχμαί. τάλαντον Ξ μναι, και στα σχόλια στον Λουκιανό 1, 21.25.10 η μνά δε είχεν η Αττική δραχμάς Ρ, ως φησί Πολυδεύκης, και στα σχόλια στον Αριστοφάνη 14, 194.1 ότι η δραχμή έξ οβολοί εισίν η δε μνά εκατόν δραχμαί το δε τάλαντον ογδοήκοντα μναί και ο στατήρ τι νόμισμα, και στα σχόλια στον Αισχύνη 1, 107.7 ην δε η μνά σταθμού τε ομού και νομίσματος όνομα, ώσπερ και το τάλαντον, ο μέντοι οβολός οκτώ χαλκούς είχεν, επ' εννέα ωσανεί έλεγεν επί μια και ημισεία εκατοστή, ει γε οι έξ οβολοί ποιούσι μίαν δραχμήν, ήτις δραχμή εκατοστή έστι της μνάς)

Έξι οβολοί μας έκαναν μια δραχμή (σχόλια στον Αριστοφάνη 12, 177,1 η δραχμή δε, έξ οβολών ).

Πρόκλος: Οι πέντε τρόποι γνώσης των όντων


1. Δοξασία
Αρχικώς λοιπόν θα αναφέρουμε ότι όπως εξηγεί ο Πρόκλος, στο «Περί πρόνοιας και ειμαρμένης και του εφ ημί, 27 – 32», η γνώση που οι παλαιοί συνήθιζαν να αποδίδουν πρώτη στις ψυχές που αρχίζουν να καθαίρονται ήταν : η δοξασία [δόξα], που χαρακτηρίζει όσους μέσα από την εμπειρία τους εκπαιδεύονται στις πράξεις, και όσους ξεκινούν να απελευθερώνονται από τα ανθρώπινα και να ασχολούνται με τα όντως Όντα. Γιατί και η εκπαίδευση είναι κάθαρση της αμετρίας των παθών, και πολύ περισσότερο η πορεία από τη μετριοπάθεια στην απάθεια, όταν η λογική θέλει ακόμα να συμπάσχει, αλλά με μέτρο, και αποτινάσσει όλα τα δεσμά των παθών.


2. Εικασία
Η επόμενη μορφή γνώσης, υψηλότερη, ξεκινάει από κάποιες αρχές που εκλαμβάνονται ως δεδομένες [εικασίες], γνωρίζει τις αιτίες και καταλήγει πάντα στα αναγκαία συμπεράσματα. Τέτοιος είναι ο συλλογισμός που ξεκινώντας από αναπόδεικτες αρχές ανακάλυψε την αριθμητική και τη γεωμετρία, οι οποίες είναι ανώτερες από την γνώση που στηρίζεται μόνο στην δοξασία, επειδή αυτές συλλογίζονται και καταλήγουν σε συμπεράσματα ξεκινώντας από αναπόδεικτες αρχές. Επειδή όμως σταματούν στις δικές τους αρχές παραλείπουν τις υψηλότερες αιτίες αυτών των αρχών, για αυτό λοιπόν αποδεικνύουν ότι υπολείπονται από την τελειότατη γνώση.

3. Διαλεκτική
Ανεβαίνοντας σε ένα ανώτερο επίπεδο, βρίσκεται η τρίτη μορφή γνώσης που ανεβαίνει μέχρι το ανυπόθετο Ένα μέσα από όλα τα είδη, διαιρώντας κάποια, αναλύοντας κάποια άλλα, δημιουργώντας πολλά από το ένα και ένα από τα πολλά. Αυτή την γνώση ο Σωκράτης στην Πλατωνική «Πολιτεία, 534.e» την ονομάζει διαλεκτική ή διάνοια και την τοποθετεί πριν την νόηση –  την όρισε δε ως το «επιστέγασμα των μαθηματικών – θριγκὸς τοῖς μαθή μασιν ἡ διαλεκτικὴ», ενώ στην «Επινομίδα, 992.a» την αποκαλεί κοινό δεσμό τους – «δεσμὸς γὰρ πεφυκὼς πάντων τούτων εἷς ἀναφανήσεται διανοουμένοις». Γιατί από αυτή και ο γεωμέτρης και οποιοσδήποτε άλλος επιστήμονας θα πάρει την θεωρία για τις δικές του αρχές, θεωρία η οποία ξαναενώνει τις πολλές αρχές που διαιρέθηκαν από την μία αρχή των πάντων. Ότι το Ένα υπάρχει σε όλα τα όντα και ότι αντιστοιχεί στο σημείο της γεωμετρίας, στη μονάδα της αριθμητικής και στο πιο απλό στοιχείο κάθε επιστήμης, το αποδεικνύει κάθε επιστήμη παράγοντας από το απλό στοιχείο της όσο εμπίπτουν στον τομέα της. Όμως καθένα από αυτά τα απλά στοιχεία λέγεται και είναι μια συγκεκριμένη αρχή, ενώ η αρχή όλων των όντων είναι η γενική αρχή. Και μέχρι αυτό ανεβαίνει η ύψιστη των επιστημών.

Έφυγε από τη ζωή η Αρλέτα

Την τελευταία της πνοή σε ηλικία 72 ετών άφησε πριν από λίγο η γνωστή τραγουδοποιός Αρλέτα.
Η Αρλέτα νοσηλευόταν τους τελευταίους μήνες στην εντατική του νοσοκομείου «Αγία Όλγα», καθώς είχε υποστεί εγκεφαλικό επεισόδιο παράλληλα με έμφραγμα.
«Ήδη έχω κερδίσει τρεις φορές τον «κύριο» που λέγεται θάνατος, τι να πω, νομίζω ότι μάλλον έχουν σωθεί οι φορές μου. Το ότι ζω αυτή τη στιγμή μάλλον είναι θαύμα», είχε πει η ίδια σε συνέντευξή της στον Νοέμβριο του 2016..
Τον θάνατό της ανακοίνωσε μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της στο facebook, η αγαπημένη της φίλη και γνωστή επίσης τραγουδοποιός Σάννυ Μπαλτζή, αφιερώνοντάς της ένα συγκινητικό μήνυμα

ΠΥΡ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑ



ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΥΡ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑ

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΥΡ; Η ΚΑΘΑΡΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ; ΚΑΙ Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ;
ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΝΑ ΜΑΘΩ;

ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΛΟΓΟΣ!!

ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΦΩΤΕΙΝΟΣ ΝΟΥΣ ΚΑΙ Ο ΑΔΙΑΙΡΕΤΟΣ ΦΩΤΕΙΝΟΣ ΛΟΓΟΣ!!

ΑΡΧΕΤΥΠΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΑΝΑΓΑΘΕΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΡΧΕΤΥΠΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΤΟΥ ΠΥΡ-ΦΩΤΟΣ

Ο ΦΩΤΕΙΝΟΣ ΝΟΥΣ ΕΧΕΙ ΠΑΝΑΓΑΘΟ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΠΑΝΑΓΑΘΕΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ
ΦΩΤΕΙΝΟΣ ΝΟΥΣ-ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΠΑΝΑΓΑΘΟ ΦΩΤΕΙΝΟ ΑΡΧΕΤΥΠΟ ΠΝΕΥΜΑ

ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΦΩΣ!! ΝΟΥΣ ΛΟΓΟΣ ΠΝΕΥΜΑ.

....

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΝΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ;
Ο ΑΓΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΝΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ!!

ΔΗΛΑΔΗ Ο ΝΟΥΣ ΤΗΣ ΑΡΜΟΝΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΤΙΘΕΤΩΝ ΠΟΥ ΕΝΩΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟ ΔΟΧΕΙΟ ΤΗΣ ΥΛΗΣ-ΣΚΟΤΟΣ
ΚΑΙ ΟΙ ΤΕΛΕΙΕΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΡΜΟΝΙΑΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΕΝΕΡΓΟΥΝ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΥΛΗ ΜΕ ΑΡΜΟΝΙΑ!! ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΠΤΑ ΟΥΡΑΝΩΝ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΟΝΤΑ


ΘΕΛΕΤΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ; ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΥΡ;

Ρόδι - Tο Μυστικιστικό Φρούτο

Σχετική εικόνα

Το ρόδι είναι το μυστικιστικό φρούτο των Ελευσίνιων Μυστηρίων.  Τρώγοντάς το, η Προσερπίνα (1)  δεσμεύεται στο Βασίλειο του Πλούτωνα. Ο καρπός εκφράζει  εδώ την αισθησιακή ζωή την οποία, άπαξ και κάποιος δοκιμάσει, στερείται προσωρινά της αθανασίας. Επίσης, εξαιτίας  του μεγάλου αριθμού των σπόρων του, το ρόδι χρησιμοποιείται συχνά για να συμβολίσει την  φυσική γονιμότητα. Για τον ίδιο λόγο, ο Jacob Bryant  στην Αρχαία Μυθολογία του σημειώνει ότι οι αρχαίοι αναγνώριζαν  σε αυτό το φρούτο ένα κατάλληλο έμβλημα της Κιβωτού του Κατακλυσμού, το οποίο περιείχε τους σπόρους για τη νέα φυλή του ανθρώπου. Στα Αρχαία Μυστήρια  το ρόδι επίσης θεωρείται ένα θεϊκό σύμβολο με τόσο ιδιάζουσα σημασία, ώστε  η αληθινή εξήγησή του δεν μπορεί να αποκαλυφθεί.  Έχει χαρακτηριστεί από το Καβειρους (2) "το απαγορευμένο μυστικό." Πολλοί Έλληνες θεοί και θεές απεικονίζονται κρατώντας τον καρπό ή το λουλούδι του ροδιού στα χέρια τους, προφανώς για να δηλώσουν ότι είναι δωρητές της ζωής και της αφθονίας. Μπροστά από τον Ναό του Σολομώντα, πάνω από τις στήλες  Jachin και Boaz είχαν τοποθετηθεί κιονόκρανα με απεικόνιση ροδιού (3). "
Manly Hall -  Secret Teachings of All Ages

1. Στη ρωμαϊκή μυθολογία, η Προσερπίνα είναι η αντίστοιχη θεότητα της Περσεφόνης στην ελληνική μυθολογία, ενώ ο Πλούτωνας ο αντίστοιχος θεός  Άδης.
2. Οι Κάβειροι ήταν θεότητες αρχαίας μυστηριακής λατρείας η οποία πρωτοεμφανίστηκε στη Λήμνο, την Ίμβρο, τη Σαμοθράκη και τη Θήβα.
3. Γι αυτό το λόγο συναντάμε το ρόδι και στις Τεκτονικές Στοές. 

Ο Ρυθμικός Χορός - Alan Watts

Αποτέλεσμα εικόνας για Ο Ρυθμικός Χορός - Alan Watts


Ο Άνθρωπος χορεύει, το Λουλούδι χορεύει, η Μέλισσα χορεύει, η Καμηλοπάρδαλη χορεύει. Και αυτό είναι που συμβαίνει. Είναι 'φεστιβάλ'. Κατάλαβες; Αυτός ο κόσμος είναι ένα μεγάλο φεστιβάλ. -Άλαν Γουότς

28 χρήσεις αντικειμένων που θα σας λύσουν τα χέρια!


Απλά αντικείμενα που χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητά μας μπορούν σίγουρα να έχουν παραπάνω από μία χρήσεις.
Στο βίντεο που ακολουθεί θα βρείτε λύσεις που θα κάνουν τα μικρά καθημερινά σας προβλήματα να μοιάζουν παιχνίδι.
Δείτε το βίντεο:

Όσκαρ Ουάιλντ: Ο αφοσιωμένος φίλος

Υπόθεση του κειμένου: Ο μικρούλης Χανς νιώθει ευτυχισμένος φροντίζοντας τον κήπο του και έχοντας ως καλύτερο φίλο του έναν πλούσιο μυλωνά. Ο μυλωνάς όμως εκμεταλλεύεται τον αφελή Χανς, που τον υποχρεώνει να του κάνει διάφορες δουλειές και ο ίδιος δεν του προσφέρει τίποτα παρά μόνο θεωρίες για τη φιλία. Ένα βράδυ με κακοκαιρία, ο μυλωνάς στέλνει τον Χανς χωρίς φανάρι να ειδοποιήσει το γιατρό, γιατί το παιδί του αρρώστησε και ο Χανς στο γυρισμό πνίγηκε. Στην κηδεία ο μυλωνάς έμεινε τελείως ασυγκίνητος, αν και ήταν ο ίδιος υπεύθυνος για το τραγικό ατύχημα.
img10_11
Κάποιο πρωί, ένας γέρος Νεροπόντικας ξεμύτισε από τη φωλιά του. Είχε δυο λαμπερά μάτια σαν χάντρες και σκληρά γκρι μουστάκια, ενώ η ουρά του έμοιαζε περισσότερο με τρυπάνι. Τα παπάκια που κολυμπούσαν στη λίμνη έμοιαζαν με σμήνος κίτρινων καναρινιών, ενώ η μητέρα τους, που ήταν ολόλευκη με κόκκινα πόδια, τα μάθαινε πώς να κολυμπούν στο νερό με το κεφάλι ψηλά.
«Δεν θα σας δεχθούν ποτέ στην υψηλή κοινωνία, αν δεν μάθετε να κολυμπάτε με το κεφάλι ψηλά», έλεγε συνεχώς η μητέρα τους, δείχνοντάς τους πώς να το κάνουν σωστά.
Αλλά τα παπάκια δεν της έδιναν καμία σημασία. Ήταν τόσο μικρά και δεν καταλάβαιναν καν τη σημασία του να είναι κανείς μέλος της κοινωνίας.
«Τι ανυπάκουα παιδιά!», είπε ο γέρος Νεροπόντικας. «Τους αξίζει πραγματικά να πνιγούν».
«Αυτό που λες δεν είναι σωστό», αποκρίθηκε η μαμά Πάπια. «Ο καθένας πρέπει να κάνει μια αρχή και οι γονείς πρέπει να έχουν υπομονή».
«Α, εγώ δεν καταλαβαίνω τίποτα από αισθήματα γονιών», είπε ο Νεροπόντικας. «Δεν είμαι βλέπεις, οικογενειακός τύπος. Εδώ που τα λέμε, δεν παντρεύτηκα ποτέ και ούτε σκοπεύω να το κάνω. Καλή είναι η αγάπη, αλλά η φιλία είναι καλύτερη. Και μάλιστα, δεν ξέρω τίποτα σε ολόκληρο τον κόσμο που να είναι τόσο ευγενικό ή σπάνιο όσο μια πιστή φιλία».
«Και ποιες πιστεύεις ότι είναι οι υποχρεώσεις ενός πιστού φίλου;» ρώτησε ένας πράσινος Σπίνος που καθόταν σε μια ιτιά και άκουγε τη συζήτηση.
«Ναι, αυτό ακριβώς θέλω να μάθω κι εγώ», είπε η Πάπια και κολύμπησε μέχρι την άκρη της λίμνης με το κεφάλι ψηλά, ώστε να δίνει και το καλό παράδειγμα στα παιδιά της.
«Τι χαζή ερώτηση!» φώναξε ο Νεροπόντικας. «Αυτό που περιμένω από τον πιστό μου φίλο είναι να είναι πλήρως αφοσιωμένος σ’ εμένα φυσικά».
«Κι εσύ τι θα δώσεις γι’ αντάλλαγμα;» ρώτησε το μικρό πουλάκι, ταλαντευόμενο σ’ ένα ασημένιο δαχτυλίδι και χτυπώντας τα μικρά φτερά του.
«Δεν σε καταλαβαίνω», απάντησε ο Νεροπόντικας.
«Θα σου διηγηθώ μια ιστορία για να καταλάβεις τι εννοώ», απάντησε ο Σπίνος.

Ο πλανήτης Νιμπίρου, η έκλειψη ηλίου, ο αριθμός 33 και η Αποκάλυψη του Ιωάννη - Ο τελευταίος Αύγουστος στην Γη; (βίντεο)



Σύμφωνα με τα όσα ισχυρίζονται οι υπέρμαχοι μιας αρκετά παλιάς θεωρίας 
συνωμοσίας που θέλει τα πάντα να τελειώνουν σε λιγότερο από τρεις εβδομάδες ο κόσμος όπως τον γνωρίζουμε δεν θα είναι ίδιος τον Σεπτέμβριο.

Η θεωρία συνδυάζει την ύπαρξη ενός μυθικού πλανήτη, ονόματι Νιμπίρου ή Πλανήτη X με... αποσπάσματα της Βίβλου, δημιουργώντας ένα κοκτέιλ καταστροφολογίας που έχει πείσει αρκετούς εύπιστους (κυρίως Αμερικανούς) ότι το τέλος πλησιάζει.

Εδώ και αρκετά χρόνια, οι υπέρμαχοι της θεωρίας προβλέπουν ότι η σύγκρουση του συγκεκριμένου πλανήτη με τη Γη θα οδηγήσει στο τέλος του κόσμου. Η νέα εξέλιξη που τους γεμίζει σιγουριά ότι η μεγάλη στιγμή πλησιάζει είναι η μεγάλη έκλειψη ηλίου που θα σημειωθεί στις 21 Αυγούστου και θα ορατή μόνο στο βόρειο ημισφαίριο και κυρίως σε περιοχές της Γαλλίας και των ΗΠΑ.

Η σπανιότητα του φαινομένου (τελευταία φορά που οι Αμερικανοί είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν ολική έκλειψη ηλίου ήταν το 1991) σε συνδυασμό με την τελείως αυθαίρετη ερμηνεία της Βίβλου από τους ορισμένους συνωμοσιολόγους, έχουν πείσει αρκετούς αφελείς ότι η έκλειψη αποτελεί προάγγελο της επικείμενης σύγκρουσης του Νιμπίρου με τη Γη.

Χαρακτηριστική είναι η εξήγηση που δίνει στην Daily Star ένας από τους προαναφερόμενους συνωμοσιολόγους, ο «Χριστιανός νουμερολόγος και ερασιτέχνης παρατηρητής των αστεριών» David Meade: «Η μεγάλη αμερικανική έκλειψη της 21ης Αυγούστου αποτελεί έναν τεράστιας σημασίας προάγγελο. Όταν η έκλειψη ξεκινήσει στις 21 Αυγούστου, η ανατολή του ήλιου θα είναι σκοτεινή, όπως προβλέπει ο Ησαΐας. Το φεγγάρι θα είναι το αποκαλούμενο στις γραφές "μαύρο φεγγάρι". Αυτά τα φαινόμενα συμβαίνουν κάθε 33 μήνες. Στη Βίβλο, το θεϊκό όνομα Ελοχίμ εμφανίζεται 33 φορές στην Γένεση.

Ὁ κόσμος μου εἶναι τὸ δημιούργημά μου

Αὐτὸ ποὺ εἶμαι σήμερα εἶναι ἀποτέλεσμα δικῶν μου ἀποφάσεων, ἐπιλογῶν, διαφωνιῶν, στραβοπατημάτων, λαθῶν, ἐπιτυχιῶν.
Αὐτὸ ποὺ εἶμαι σήμερα εἶναι ἡ εἰκόνα ὅλων τῶν βημάτων μου, τῶν συναισθημάτων μου, τῶν ὀπισθοχωρήσεών μου…
Αὐτὸ ποὺ εἶμαι σήμερα δὲν τὸ δημιούργησε κάποιος ἄλλος, παρὰ μόνον ἐγώ.
Ναί, ὁπωσδήποτε σαφὴ καὶ οὐσιαστικὸν ῥόλο ἔπαιξε ἡ οἰκογένειά μου, οἱ δάσκαλοί μου, οἱ φίλοι μου ἀλλὰ σὲ κάθε περίπτωσιν, ἀπὸ τότε ποὺ ἀπέκτησα τὸ δικαίωμα τοῦ ἀποφασίζειν γιὰ τὸν ἑαυτόν μου, ἐγὼ ἀνελάμβανα τὴν εὐθύνη γιὰ τὶς ὅποιες μου ἀποφάσεις…
Καὶ κατ’ ἐπέκτασιν ἐγὼ αἰσθανόμουν χαρὰ ἤ θλίψιν γιὰ τὸ ἀποτέλεσμα ποὺ ἔφερναν αὐτὲς οἱ ἐπιλογές μου.
Ὅλα τὰ λάθη μου, ὅλα τὰ σωστά μου, ὅλες οἱ σχέσεις μου, ὅλες οἱ θλίψεις μου, ὅλες οἱ χαρές μου, ὅλες οἱ ἀνασφάλειές μου, ὅλες οἱ ἐπιτυχίες μου, ὅλες οἱ ἀποτυχίες μου καὶ ὅλα τὰ συναισθήματά μου εἶναι ἀποτέλεσμα δικῶν μου ἐπιλογῶν καὶ κατ’  ἐπέκτασιν ἔχω τὴν ἀπόλυτον εὐθύνη τῆς σημερινῆς μου εἰκόνος.
Οὐδέποτε μοῦ ἄρεσε νὰ μὲ κουβαλοῦν… Οὐδέποτε μοῦ ἄρεσε νὰ μὲ ὁρίζουν… Οὐδέποτε μοῦ ἄρεσε νὰ ἀποφασίζουν ἄλλοι γιὰ τὴν δική μου ζωή…

Αν οι γυναίκες κυβερνούσαν τον κόσμο


Είναι μια μητριαρχική κοινωνία η λύση στα προβλήματά μας
Μετάφραση από τον Ζάχο Σκαφίδα
Έχω μόλις επιστρέψει από την Κρήτη, όπου επισκέφθηκα το αρχαίο παλάτι της Κνωσού και το αρχαιολογικό μουσείο στο Ηράκλειο, όπου εκτίθενται χιλιάδες από τα αντικείμενα και έργα τέχνης της αρχαίας Κρήτης.
Το πιο εντυπωσιακό πράγμα σχετικά με τον πολιτισμό της αρχαίας Κρήτης (ή Μινωικού πολιτισμού, όπως συχνά αποκαλείται) είναι το πώς είναι οι επιφανείς γυναίκες. Βρίσκονται παντού στη μινωική τέχνη, σε αγγεία, τοιχογραφίες και ειδώλια (μικρά πέτρινα αγάλματα). Παρουσιάζονται σαν ιέρειες, θεές, χορεύτριες και να μιλούν σε κοινωνικές εκδηλώσεις, με όμορφα φορέματα με τα στήθη τους γυμνά. Υπάρχει μια εντυπωσιακή τοιχογραφία με μια όμορφη ντυμένη γυναίκα που περιβάλλεται από μια ομάδα ημίγυμνων ανδρών χορευτών.
Είναι σαφές ότι - όπως πολλοί αρχαιολόγοι έχουν συμφωνήσει -  αυτή ήταν μια κοινωνία στην οποία οι γυναίκες είχαν πολύ υψηλές θέσεις?  Τουλάχιστον τόσο υψηλές όσο οι άνδρες.
Ορισμένοι αρχαιολόγοι πιστεύουν ότι οι Μινωίτες λάτρευαν μια θεά, και ότι οι γυναίκες ήταν οι κύριοι θρησκευτικοί ηγέτες. Οι γυναίκες σίγουρα δεν ήταν καταπιεσμένες - που προφανώς έδινε πλήρη και ενεργό ρόλο σε κάθε πτυχή της ζωής. Ως αποτέλεσμα, ορισμένοι αρχαιολόγοι έχουν χαρακτηρίσει την αρχαία Κρήτη ως μητριαρχική κοινωνία.
Αυτό που είναι επίσης εντυπωσιακό για το έργα τέχνης και οι διακοσμήσεις είναι οι όμορφες φυσικές εικόνες παντού - πολύχρωμες και ζωντανές εικόνες από λουλούδια,  πουλιά,  ψάρια και  άλλα ζώα, μαζί με  όμορφα σύμβολα και μοτίβα. Αυτά φάνηκαν να γεμίζουν κάθε κομμάτι της κεραμικής και σε κάθε χώρο στον τοίχο, εκφράζοντας μια βαθιά σχέση με τη φύση και την αίσθηση της ιερότητας της. Το σύνολο του πολιτισμού φαινόταν να έχει μια ατμόσφαιρα χαράς και της ελαφρότητας, της έλλειψης καταπίεσης και του φόβου.

Η γλώσσα του Θεού




  "Τα μαθηματικά είναι η γλώσσα με την οποία ο Θεός έχει γράψει το σύμπαν." -Galileo Galilei
Μετάφραση σχόλια από το Ζάχο Σκαφίδα

"Η Φιλοσοφία της φύση είναι γραμμένη σε αυτό το εξαιρετικό βιβλίο που παρόμοιο δεν έχει ξαναγραφτεί - εννοώ το σύμπαν - αλλά δεν μπορούμε να το καταλάβουμε, αν πρώτα δεν μάθουμε τη γλώσσα και κατανοήσουμε τα σύμβολα με τα οποία είναι γραμμένο. Το βιβλίο είναι γραμμένο σε μαθηματική γλώσσα και τα σύμβολα είναι τρίγωνα, κύκλοι και άλλα γεωμετρικά σχήματα, χωρίς τη βοήθεια των οποίων είναι αδύνατο να κατανοήσει κάποιος μια λέξη από αυτό, χωρίς την οποία κάποιος περιπλανιέται μάταια μέσα από ένα σκοτεινό λαβύρινθο ".   - Galileo Galilei
"Αν γνωρίζατε  μόνο το μεγαλείο των αριθμών 3, 6 και 9, τότε θα είχατε ένα κλειδί για το σύμπαν." - Nicola Tesla
Η γλώσσα του Θείου Αρχιτέκτονα
Οι μύθοι της δημιουργίας πολλών παραδόσεων περιγράφουν το σύμπαν ως έργο ενός Θεϊκού αρχιτέκτονα που χρησιμοποιεί "την ιερή γεωμετρία" να ξεδιπλώνει τις διαστάσεις ενός όμορφου σύμπαντος, σοφά σχεδιασμένου σε κάθε πτυχή του, και να διέπεται ακριβώς από τις αναλογίες των γεωμετρικών σχημάτων και τις διαδικασίες της φύσης.
 
Η γλώσσα του Θεού είναι η μαθηματική γλώσσα των αριθμών, οι αναλογίες και  η (ιερή) γεωμετρία.
«Όπως πάνω, έτσι κάτω" - τα λόγια αυτά κυκλοφορούν σε όλους τους απόκρυφους και μαγικούς κύκλους, και προέρχονται από τα Ερμητικά κείμενα. Η ιδέα για πρώτη φορά αναφέρθηκε στο Σμαραγδένιο πίνακα του Ερμή του Τρισμέγιστου , σύμφωνα με τα λόγια "Αυτό που είναι κάτω αντιστοιχεί σε αυτό που είναι πάνω, και αυτό που είναι πάνω, αντιστοιχεί σε αυτό που είναι κάτω, ολοκληρώνει το θαύμα της Ολότητας του Ενός "

Ολόκληρο το σύμπαν (συμπεριλαμβανομένου του ηλιακού μας συστήματος, καθώς και τα άτομα, το DNA και οι μορφές- ζωής) αποκαλύπτει τα μυστικά της ισορροπίας, το ρυθμό, το ποσοστό και την ενότητα στην πολυμορφία, τη φράκταλ διασύνδεση των τμημάτων μεταξύ τους και με το σύνολο. Αυτή η αρμονία εκφράζεται από ορισμένους αριθμούς "κλειδία": την ακολουθία Φιμπονάτσι  ή Φ, το π και το "e".
Στα Μαθηματικά, οι Αριθμοί Φιμπονάτσι είναι οι αριθμοί της παρακάτω ακέραιης ακολουθίας:  0 1 1 2 3 5 8 13 21 34 55 89 144 233 377 610 987 1597 2584 4181 6765
Ένα απλό αριθμητικό μοτίβο, γνωστό ως Σειρά Fibonacci , βρίσκεται στην καρδιά της θαυμάσιας αρχιτεκτονικής σχεδίασης της ζωής και της ανάπτυξης.
Αυτές οι λίγες εξισώσεις είναι οι "σπόροι" του Θεού το  "το μεγάλο σχέδιο"  (το "δακτυλικό αποτύπωμα" του Θεού):

Ξέρεις ποιος πραγματικά είσαι;…

www.anavathmisi.com
Είσαι ισχυρός …
όταν πάρεις τη θλίψη σου και της διδάξεις να χαμογελάει.
Είσαι γενναίος …
όταν θα ξεπεράσεις τον φόβο σου, και βοηθήσεις τους άλλους να κάνουν το ίδιο.
Είσαι ευτυχισμένος … 
όταν βλέπεις ένα λουλούδι, και είσαι ευγνώμων για αυτή την ευλογία.
Είσαι τρυφερός … 
όταν ο δικός σου πόνος, δεν τυφλώνει τον πόνο των άλλων.
Είσαι σοφός …
όταν ξέρεις τα όρια της σοφίας σου.
Είσαι αληθινός … 
όταν παραδέχεσαι ότι υπάρχουν φορές, που κοροϊδεύεις τον εαυτό σου.
Είσαι ζωντανός …
όταν η αυριανή ελπίδα σημαίνει περισσότερα για εσένα, απ’ ότι το χθεσινό λάθος.
Είσαι μεγάλος … 
όταν ξέρεις τι είσαι, αλλά όχι αυτό που πρόκειται να γίνεις.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα