Κυριακή, 5 Φεβρουαρίου 2017

Μην τον Πάρεις Ξανά (και ξανά και ξανά…) Τηλέφωνο!


Όλοι έχουμε ερωτευτεί, οι σχεδόν όλοι, και είναι ο έρωτας που κρύβεται πίσω από συγκινητικά γράμματα όπως αυτό του πρόξενου προς την αγαπημένη του Υβόν: «Πως είναι δυνατόν να διανοηθεί κανείς πως μπορεί να μου μιλήσει για σένα; Δε φαντάζεσαι τη θλίψη της ζωής μου… Χωρίς εσένα πεθαίνω.
Για τ’ όνομα του Θεού, Υβόν, γύρνα πίσω σε μένα, άκουσε με, είναι κραυγή, γύρνα πίσω σε μένα, Υβόν, έστω και για μια μέρα…»στο «Κάτω από το ηφαίστειο», είναι ο έρωτας που δεν θα ολοκληρωθεί όταν ο Humphrey Bogart αποχαιρετάει την Ingrid Bergman υπενθυμίζοντας της ότι «θα έχουν για πάντα το Παρίσι» (στο φιλμ Casablanca). είναι το αβέβαιο μέλλον του έρωτα τους που δημιουργεί την πλοκή στον Ρωμαίο και την Ιουλιέτα, και πως το μαγικό φίλτρο του έρωτα δημιουργεί τους πιο παράφορους και απρόσμενους έρωτες όπως αυτόν του Τριστάνου και της Ιζόλδης (στην όπερα του Wagner).

Το σινεμά συχνά προσπάθησε να απεικονίσει μέσα από την μαγεία του όλο το φάσμα του έρωτα, από την κρυφή προσδοκία και τον πόθο που σιγοκαίει και όπως ομολογεί η Πηνέλοπε Κρουζ «Μόνο ο ανεκπλήρωτος έρωτας είναι ρομαντικός (“Vicky, Christina, Barcelona”), στον παράνομο έρωτα δίχως αύριο (“Breathless”), σ’ αυτόν που ζήσαμε από παιδιά “The way we were”, σ’ αυτόν που προκαλεί μια μικρή “Lolita”, στον ερώτα στο χώρο του γραφείου συνοδευόμενο με σεξουαλική παρενόχληση όπου η Demy Moor ¨απαιτεί» να αναζωπυρωθεί το πάθος της με το τωρινό της υφιστάμενο στο «», μέχρι τον επίμονο, παρανοϊκό έρωτα της Glen Glose που δεν δέχεται το τέλος της σχέσης στη «Ολέθρια σχέση».

Όσο ο έρωτας κρατάει όλα είναι καλά και ρόδινα, όταν όμως έρχονται τα σύννεφα στη σχέση, τα δεν ξέρω, δεν νιώθω καλά, θέλω να μείνω μόνος, τότε αρχίζουν οι κλυδωνισμοί. Ερχόμαστε αντιμέτωποι με τον εαυτό μας, ζυγιζόμαστε με τις αντοχές μας και τη ματαίωση των προσδοκιών, συχνά υπερβολικών. Αν ακουμπήσεις και ελπίσεις πως όλη σου η ευτυχία εξαρτάται από ένα και μόνο πρόσωπο, τότε μετά το τέλος της σχέσης δεν χάνεις μόνο τον σύντροφο σου, αλλά και όλες σου τις ελπίδες ότι μπορείς να συνεχίσεις να ζεις όμορφα και ευτυχισμένα και χωρίς αυτόν.

Δεν χρειάζεται κάθε μεγάλος έρωτας να έχει και ένα δράμα, όμως δεν έχουμε πάντα επίγνωση των ασυνείδητων προβόλων και αναγκών μας. Τι γίνεται λοιπόν όταν η σχέση τελειώνει και εσύ δεν μπορείς με τίποτα να κρατηθείς και να ΜΗΝ ΤΟΥ ΞΑΝΑΤΗΛΕΦΩΝΗΣΕΙΣ.

Θα μπορούσαμε να αναλύουμε για ώρες τα ασυνείδητα κομμάτια που καθορίζουν ποιους ερωτευόμαστε, καθώς και γιατί από κάποιους ανθρώπους δεν μπορούμε να ξεκολλήσουμε. Να ψάξουμε να βρούμε τις ταυτίσεις που αφορούν κυρίως τους γονείς μας και πως μάθαμε να συνδεόμαστε με τους άλλους καθώς επίσης και με ποιον  τρόπο αισθανόμαστε ασφαλείς μέσα σε μια σχέση. Όμως αυτά είναι καλύτερα να αναλύονται στον ιδιωτικό χώρο μιας συνεδρίας με έναν ψυχολόγο.

Ας δούμε πρακτικά τι κάνουμε και μας κρατάμε δέσμιους στο παρελθόν και πως μπορούμε  να μην πέσουμε στις παγίδες του εαυτού μας:

ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΣΟΥ

 

Ας θυμηθούμε την σοφία του Dr Wayne Dyer που μας υπενθυμίζει να αναλογιζόμαστε την ζωή μας και να μιλάμε στην ψυχή μας όταν χρειαζόμαστε καθοδήγηση.

«Κοιτάξτε την ζωή σας προς τα πίσω στις κρίσιμες στιγμές, σε σημεία καμπής όταν ζήσατε κάποιο είδος κορυφαίας εμπειρίας και στραφήκατε προς μια νέα κατεύθυνση. Σκεφτείτε την ψυχή σας και τι πραγματικά σημαίνει να υποκινείστε από τις εσωτερικές σκέψεις σας, αντί να χρησιμοποιείτε κάποιο τεχνητό, εξωτερικό βαρόμετρο ως οδηγό της ζωής σας. Οι προαγωγές είναι ωραίες. Οι αυξήσεις στον μισθό είναι φυσικά ευπρόσδεκτες. Ένα χρυσό ρολόϊ είναι ένα καλό σύμβολο μιας μακράς και αφοσιωμένης ζωής. Ένας βαθμός σε ένα πτυχίο, ένα τρόπαιο, και τόσα άλλα είναι όλα εξωτερικοί δείκτες. Δεν απαλύνουν ούτε ικανοποιούν την ψυχή σας. Η ψυχή σας δεν είναι πεπερασμένη – δεν έχει μορφή – ούτε αρχή ή τέλος. Έχει ανάγκη την επέκταση, την εξέλιξη, να αποφεύγει την εττικετοποίηση ή την διαμερισματοποίηση.

Κάθε κίνηση που έκανα στη ζωή μου ήταν προς την κατεύθυνση της μεγαλύτερης ελευθερίας που μου έδινε την δυνατότητα να αποφασίζω για τον εαυτό μου, πού να είμαι κάθε ημέρα, τι να φορώ, πώς να μιλάω, πώς να προχωρήσω με το γράψιμο μου. Αυτά ήταν ωθήσεις από την ψυχή μου – το εσωτερικό αόρατο μέρος μου που είναι άπειρο, και, ως εκ τούτου, αναζητά πάντα την επέκταση. Μείνετε σε επαφή και τιμάτε το κάλεσμα που αισθάνεστε βαθιά μέσα σας. Αν το αγνοήσετε, θα καταλήξετε να αισθάνεστε φυλακισμένος μέσα στο ίδιο σας το σώμα και στον ιδιωτικό κόσμο σας. Η ψυχή σας είναι δυστυχισμένη όταν περιορίζεται, ή εττικετοποιείται, ή της λένε τι μπορεί ή δεν μπορεί να κάνει.

Λεμόνι, ευεργετικό για απώλεια βάρους


 

Αν θέλετε να χάσετε βάρος, αλλά σας ενοχλεί η ξινίλα του, σας προτείνω μια συνταγή με λεμόνι.
Στύβετε ένα ολόκληρο λεμόνι και κρατάτε το χυμό στην άκρη.
Σε αντικολλητικό τηγάνι, ρίχνετε δυο ευμεγέθη κομμάτια τυρί Μετσοβόνε .

 

Τα τηγανίζετε -χωρίς λάδι, για να αποφύγετε τις πρόσθετες θερμίδες-και μόλις αρχίζει το τυρί να λειώνει, ρίχνετε το χυμό του λεμονιού.



Το τυρί πρέπει να κολυμπάει στο λεμόνι. Διαφορετικά, κάντε ένα σαγανάκι και μη συνεχίσετε να διαβάζετε παρακάτω.

Στη συνέχεια δυναμώνετε την φωτιά, για να κάνετε, τυρί και λεμόνι, ένα ενιαίο κολλώδες χαρμάνι.

Ήλιος και η σύνδεσή του με το νησί της Ρόδου

 Αποτέλεσμα εικόνας για ΑΠΟΛΛΩΝ ΦΑΕΘΩΝ ΦΟΙΒΟΣ, ή ΗΛΙΟΣ ΥΠΕΡΙΩΝ

1. Καταγωγή

Ο Ήλιος ήταν γιος των Τιτάνων Υπερίονος και Θείας (ή Θέιας).1 Στον Όμηρο και τον Ησίοδο παρουσιάζεται ως ο θεός Ήλιος που ταξιδεύει γύρω από τη Γη και ελέγχει τις διαδικασίες απονομής δικαιοσύνης και τις όποιες παρατυπίες συμβαίνουν.2 Συχνά θεωρούνταν ότι καθώς ταξίδευε με το άρμα του έφερνε φως στη Γη. Κάθε πρωί, την αυγή, ξεκινούσε από τον ωκεανό στην Ανατολή, διέσχιζε τον ουρανό με το άρμα του, που το έσερναν τέσσερα πανέμορφα άλογα –Λάμπος, Αίθωψ, Αίθων και Φλέγων–, και τελείωνε το ταξίδι του το βράδυ στη Δύση.3 Κατά τη διάρκεια της νύχτας ο Ήλιος επέστρεφε στο παλάτι του στην Ανατολή μέσα σε ένα χρυσό κύπελλο.4 Λεπτομέρειες του ρόλου του θεού Ήλιου εμφανίζονται στη μυθολογία, τη λογοτεχνία, την ποίηση και την τέχνη. Η ταύτισή του με τον Απόλλωνα είναι γνωστή από τον 5ο αι. π.Χ., αλλά πολύ αργότερα έγινε ευρέως αποδεκτή.5 Στη ρωμαϊκή μυθολογία ο Ήλιος ονομαζόταν Sol.6

Ο Ήλιος ήταν ο πατέρας ορισμένων σημαντικών μυθικών προσώπων. Με τη γυναίκα του, την Ωκεανίδα Περσηίδα, απέκτησαν τρία διάσημα παιδιά7 –την Κίρκη, την Πασιφάη και τον Αιήτη–8, καθώς και άλλες δύο θυγατέρες, τη Φαέθουσα και τη Λαμπετή (ή Λαμπετία).9 Είχε ένα γιο με την Κλυμένη, το Φαέθοντα, ο οποίος κάποτε, έχοντας την άδεια του πατέρα του, διέσχισε τον ουρανό με το άρμα εκείνου.10 Ο νέος, μη γνωρίζοντας πώς να ελέγξει τα άλογα, σκοτώθηκε πέφτοντας από το άρμα.11 Ο θεός είχε πολυάριθμες σχέσεις με άλλες γυναίκες με αποτέλεσμα να έχει αποκτήσει πολλά παιδιά, τα οποία αποκαλούνται στη μυθολογία και τη λογοτεχνία Ηλιάδες.

1.1 Σύνδεση με άλλες παραδόσεις

Σύμφωνα με μια παράδοση, ο Ήλιος κατάγεται από την Αία, την πατρίδα της μαγείας12 και των επικίνδυνων μαγισσών, όπως η Μήδεια.13 Ορισμένοι παραλληλισμοί εμφανίζονται ανάμεσα στην ελληνική μυθολογία και τις ανατολικές παραδόσεις αναφορικά με τον Ήλιο : τα χρυσόμαλλα δέρατα έπαιζαν σημαντικό ρόλο στη γιορτή Purulli των Χετταίων, όπου εορταζόταν το Νέο Έτος, ενώ ο Ιάσων ανέλαβε να φέρει το χρυσόμαλλο δέρας από την Αία, τη χώρα του Ήλιου. Αία είναι το όνομα της συζύγου του Ήλιου στη θρησκεία των Χετταίων και των λαών της Μεσοποταμίας.14 Στην ινδοευρωπαϊκή μυθολογία ο Ήλιος εμφανίζεται από κάποιο Μυστηριώδες Πέραν και εξαφανίζεται σε αυτό ή είναι υποχρεωμένος να διασχίζει τη νύχτα τον Κάτω Κόσμο.15 Ο Gilgamesh (Γκιλγκαμές) ταξιδεύει διαμέσου ενός τεράστιου τούνελ σε ένα διάτρητο βουνό και πέρα από τη θάλασσα «κατά μήκος της οδού του Ήλιου»,16 σε μια χώρα όπου είναι δυνατό κανείς να βρει την αθανασία. Σε αυτές τις περιοχές υπάρχει πληθώρα ζώων. Στο φανταστικό χώρο των Χετταίων συχνά συναντά κανείς αναφορές στα κοπάδια του βασιλείου του θεού Ήλιου. Επιπλέον, η παρουσία τους είναι συχνή στην ελληνική μυθολογία, όπου τοποθετούνται είτε κοντά στα όρια του κόσμου είτε κοντά στην είσοδο σε έναν άλλο, χαρακτηριστικά μη ανθρώπινο κόσμο. Για παράδειγμα, τα κοπάδια του Ήλιου στην Ελλάδα εντοπίζονται στο Ταίναρο,17 όπου βρίσκεται η διάσημη είσοδος στον Κάτω Κόσμο, ή στην Απολλωνία,18 στο σημείο συνάντησης της οδού που ξεκινά από τους Υπερβορείους –το λαό του Απόλλωνα που κατοικεί πέρα από τα όρια του γνωστού κόσμου– με τον ελληνικό κόσμο. Η πρώτη αναφορά στα κοπάδια του Ήλιου βρίσκεται στη δωδέκατη ραψωδία της Οδύσσειας. Εικάζεται ότι οι ρίζες και αυτής της παράδοσης εκτείνονται χρονικά πέρα από την εμφάνιση και διαφοροποίηση της γλώσσας και του πολιτισμού των Σουμερίων ή των Ινδοευρωπαίων ή των λαών της Μεσογείου.

Ο ΚΕΜΑΛ ΑΤΑΤΟΥΡΚ ΔΕΝ ΑΝΗΚΕ ΣΤΟΥΣ ΣΕΙΡΙΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΤΗΛΘΑΝ ΣΤΗΝ ΓΗ ΟΥΤΕ Ο ΜΩΑΜΕΘ ΗΤΑΝ ΕΝΣΑΡΚΩΜΕΝΟΣ ASTHAR

Φωτογραφία του Nicos Kastanias.


Τα κυριότερα σημεία της συνέντευξης του Cobra στην Τουρκική Ομάδα PFC στις 2 Φεβρουαρίου 2017

Ο ΚΕΜΑΛ ΑΤΑΤΟΥΡΚ ΔΕΝ ΑΝΗΚΕ ΣΤΟΥΣ ΣΕΙΡΙΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΤΗΛΘΑΝ ΣΤΗΝ ΓΗ ΟΥΤΕ Ο ΜΩΑΜΕΘ ΗΤΑΝ ΕΝΣΑΡΚΩΜΕΝΟΣ ASTHAR 

- Οι Ιησουίτες και η CIA είναι αυτοί που βρίσκονται πίσω από τις τρομοκρατικές επιθέσεις στην Τουρκία

- Η τρομοκρατική επίθεση στο Reina Night Club στην Κωνσταντινούπολη ήταν προειδοποίηση προς τον Ερτογάν

- Δεν μεταφέρθηκαν πυρηνικά όπλα στην Ρουμανία από την βάση του Ιντσιρλίκ
- Ορισμένοι θερμοκέφαλοι στρατηγοί και όχι οι ίδιες οι ΗΠΑ είναι αυτοί που ετοιμάζονταν για πόλεμο με την Ρωσία

- Μέρος της παράδοσης των Σούφι και των Shams του Ταμπρίζ είναι κοινή παράδοση και των δύο. Όμως οι Σούφι έχουν τη δική τους Μυστηριακή Σχολή αλλά δεν είναι δίδυμες ψυχές με τους Shams του Ταμπρίζ 

- Οι δομές στο Gobekli Tepe χτίστηκαν από έναν πολιτισμό που επέζησε της καταβύθισης της Ατλαντίδας

- Μερικές από τις σήραγγες που υπάρχουν κάτω από την Ανατολία και που εκτείνονται πέραν αυτής, χρησιμοποιούνται από Θετικές Ομάδες Αντίστασης και μερικές από τους Ερπετοειδείς. Τα βαθύτερα στρώματα των σηράγγων αυτών, χρησιμοποιούνται από τους Αγκαρθιανούς

- Μια μυστική υπόγεια στρατιωτική βάση που υπήρχε κοντά στην Ισπάρτα, έχει εκκαθαριστεί από τις Δυνάμεις του Φωτός. 

Ο ΥΠΕΡΙΩΝ ΑΠΟΛΛΩΝ ΚΑΙ Η ΑΥΡΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ



"Η κάθοδος του στην Γαία αποσκοπούσε στη δημιουργία του συνδέσμου των ανθρώπων με την Βάση της Δημιουργίας, τον πνευματικό και τον αστρικό κόσμο των ουρανών.

- Δημιούργησε την Αύρα του ανθρωπίνου σώματος από επτά ενεργειακά σώματα, από την αβρογενή ενέργεια που εξέπεμπε η μορφή του και τα οποία ενσωμάτωσε στο υλικό σώμα με πυράκτωση του αναλίσκοντος πυρός που περιέβαλλε το σώμα του.

Η Αύρα είναι ένα αόρατο ενεργειακό προστατευτικό κέλυφος του ανθρωπίνου σώματος που το καθιστά απρόσβλητο από τις κλιματικές αλλαγές και τις ασθένειες και αποτελεί το μέσον της ασφαλούς επικοινωνίας με την Βάση της Δημιουργίας.

Μέσα στο αβρογενές περίβλημα του ανθρωπίνου σώματος, τοποθετήθηκαν οι πληροφορίες των άστρων, οι μνήμες όλων των προηγουμένων ενσαρκώσεων, καταχωρήθηκαν όλα τα αιθερικά αρχεία με όλες τις συμπαντικές πληροφορίες, καθώς και οι ιδιότητες του ψυχοπνευματικού κόσμου των ανθρώπων. Αυτά τα αρχεία μπορεί ο κάθε άνθρωπος να τα αποκωδικοποιήσει με την μύηση, ή να τα διαβάσει όταν αποκτήσει πρόσβαση σε αυτά και να σταθμίσει έτσι τα αποτελέσματα των ενεργειών του στον υλικό κόσμο.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα