Σάββατο, 14 Ιανουαρίου 2017

Ένα Υπόγειο Τούνελ χτίζεται κάτω από το Στόουνχετζ

Στόουνχετζ

Το Βρετανικό Τμήμα Μεταφορών ανακοίνωσε μεγάλα σχέδια μεταμόρφωσης της Λεωφόρου Α303. Αυτή η λεωφόρος είναι που περνά δίπλα από το διάσημο Μνημείο του Στόουνχετζ.
Τα σχέδια αφορούν την βελτίωση της κίνησης στην περιοχή καθώς και την εμφάνιση αλλά και αίσθηση του μνημείου, χτίζοντας ένα τούνελ κάτω από το Μεγαλιθικό μνημείο. Όμως πολλοί Ιστορικοί, Αρχαιολόγοι και λάτρεις της Αρχαίας Ιστορίας έχουν σοκαριστεί από αυτή την πρόταση, αφού θεωρούν πως το Τούνελ θα προκαλέσει ζημιές και πανικό σε άγνωστα αρχαιολογικά μνημεία που ίσως βρίσκονται τριγύρω.

«Η ΚΥΠΡΟΣ ΚΕΙΤΑΙ ΜΑΚΡΑΝ»

ΚΥΠΡΟΣ 1974

Ένα πραγματικοί αξιόλογο κείμενο για την Κύπρο και το Κυπριακό, από ένα δεδηλωμένο αριστερό, που βάζει πολλά πράγματα στην «θέση» τους.
«Μετά από μια “συγκρατημένα επιτυχή” συνδιάσκεψη για το Κυπριακό στη Γενεύη, όπως μας διαβεβαίωσε η ηγεσία Ελλάδας και Κύπρου, το όλο ζήτημα παραπέμφθηκε στα “τεχνικά κλιμάκια”. Θα μου πείτε, τι μας ενδιαφέρει εμάς; Η Κύπρος κείται μακράν, έλεγε ο “εθνάρχης” Καραμανλής την εποχή που ο τουρκικός Αττίλας αλώνιζε στην Κύπρο με τις πλάτες του ΝΑΤΟ, αλλά και της δικής του κυβέρνησης.
Από τότε ο ελληνικός λαός έπρεπε να πειστεί ότι η Κύπρος δεν τον αφορά άμεσα. Άλλο Ελλάδα κι άλλο Κύπρος. Άλλο οι Έλληνες κι άλλο οι Κύπριοι. Άλλωστε οι μεγάλοι προστάτες μας, οι Βρετανοί, το είχαν εξιχνιάσει το όλο θέμα από πολύ νωρίς. Οι Κύπριοι μπορεί να είναι ελληνόφωνοι και Ορθόδοξοι στη συντριπτική τους πλειοψηφία, αλλά “ανθρωπολογικώς” δεν είναι Έλληνες. Έτσι είχε αποφανθεί η αποικιοκρατική τους “επιστήμη” κι αυτό δίδασκαν στα μαθητόπουλα της Κύπρου.
“Ο πληθυσμός της νήσου Κύπρος είναι Κύπριοι διαφορετικής φυλής [απ’ ότι οι Έλληνες],” διαβεβαίωναν οι εκπρόσωποι της βρετανικής αποικιοκρατίας τη Βουλή των Κοινοτήτων στις 15 Νοεμβρίου 1920. Λίγα χρόνια αργότερα επέβαλαν το πρώτο αποικιακό Σύνταγμα του 1925 στην Κύπρο που για πρώτη φορά επίσημα διαχώριζε τις δυο κοινότητες.
Βλέπετε, οι Κύπριοι στη συντριπτική τους πλειοψηφία δεν πείστηκαν ποτέ ότι είναι διαφορετικής ράτσας από τους Έλληνες και συνέχισαν να διεκδικούν την Ένωση. Κι έτσι οι Βρετανοί επινόησαν τις δυο κοινότητες και φρόντισαν να δημιουργήσουν σε κάθε ευκαιρία και με κάθε τρόπο τριβές αναμεταξύ τους, ώστε να δικαιολογούν την δική τους αποικιακή κυριαρχία στο νησί.

Σκόπια: Η αναγνώριση του ονόματος από την Αθήνα θα σημάνει την αναγνώριση της πολιτιστικής γενοκτονίας των ψευδομακεδόνων




Πολιτιστική γενοκτονία στην αιγαιακή Μακεδονία, είναι το άρθρο στη  σλαβική ιστοσελίδα  των Σκοπίων


Ιανουάριος 14, 2017. 19:34.

«Η αναγνώριση του ονόματος «Μακεδονία» στα Σκόπια, από την Αθήνα,  θα σημάνει την αναγνώριση της πολιτιστικής γενοκτονίας των ψευδομακεδόνων (Σλάβων-Βουλγάρων) στην Ελλάδα», γράφει σε άρθρο του,  ο συντάκτης Γιοβάν Χριστόφσκι , στη σλαβική ιστοσελίδα «mkd».



Το άρθρο που έχει τίτλο «Πολιτιστική γενοκτονία στη αιγαιακή Μακεδονία», δηλαδή στην πραγματική Μακεδονία,  αναφέρεται στην έννοια της πολιτιστικής γενοκτονίας των ψευδομακεδόνων (Σλάβων-Βουλγάρων) κατά τις πρώτες δεκαετίες της απελευθέρωσης της Μακεδονίας από τον τουρκικό ζυγό.



Την ίδια εποχή, κατά την οποία οι Σλάβοι της Μακεδονίας διατείνονταν ότι είναι βουλγαρικής καταγωγής όπως επιστημονικά προσπάθησε να αποδείξει ο Βούλγαρος Ατανάς Τοντόροφ Ισικάροφ-Атанас Тодоров Ишикаров (1868- 1937).



«Τότε η Βουλγαρία», γράφει το άρθρο στην  ιστοσελίδα ‘mn.mk’, της 11ης Ιανουαρίου 2017, «για να αποδείξει (o Ισικάροφ ) ότι οι ψευδομακεδόνες είναι Βούλγαροι και η Μακεδονία είναι περιοχή της Βουλγαρίας προέβη σε μια σειρά ερευνών στη Μακεδονία (την απελευθερωμένη τότε Μακεδονία)  στις οποίες αναφέρονται οι ψευδομακεδόνες ως Βούλγαροι. 

«Αυτός που θα μπει εδώ θα μου κάνει την τιμή, αυτός που δεν θα μπει θα μου προσφέρει ευχαρίστηση»



Βασίζουμε την αυτοεκτίμησή μας στην εικόνα που έχουν οι άλλοι για μας, κι αυτό ακριβώς μας καλεί ο Νίτσε να καταπολεμήσουμε με το παράδειγμα του ποιητή. Όποιος δεν εξαρτά την ευτυχία του από την εξωτερική επιδοκιμασία βρίσκεται πάντα στην καλύτερη κατάσταση.
Ωστόσο, τούτος ο μύθος από τον κλασικό των ανεκδότων φωτίζει την αντίθετη θέση: των ανθρώπων εκείνων που νιώθουν να μην τους καταλαβαίνει ο περίγυρός τους και σκέφτονται ότι σε κάποιο άλλο περιβάλλον θα τους εκτιμούσαν.
Διηγείται ότι μια μέρα η κουκουβάγια συνάντησε την τρυγόνα, η οποία τη ρώτησε:
«Πού πας;»
«Μετακομίζω ανατολικά» είπε η κουκουβάγια.
«Γιατί;» ρώτησε η τρυγόνα.

Προσοχή στην ύπουλη εγκεφαλική ασθένεια που μοιάζει με γρίπη


Εγκεφαλίτιδα είναι η φλεγμονή του εγκεφάλου. Οι ιογενείς λοιμώξεις είναι η πιο κοινή αιτία αυτής της πάθησης.

Η εγκεφαλίτιδα μπορεί να προκαλέσει γριππώδη συμπτώματα, όπως πυρετό ή σοβαρή κεφαλαλγία (πονοκέφαλος). Μπορεί επίσης να προκαλέσει σύγχυση στην σκέψη και τη λήψη αποφάσεων, επιληπτικές κρίσεις, ή προβλήματα με τις αισθήσεις και την κίνηση.
Ωστόσο, σε πολλές περιπτώσεις η εγκεφαλίτιδα εκδηλώνεται μόνο με ήπια συμπτώματα που μοιάζουν με εκείνα της γρίπης ή ακόμα και χωρίς καθόλου συμπτώματα.
Οι σοβαρές περιπτώσεις εγκεφαλίτιδας, αν και είναι σχετικά σπάνιες, μπορεί αποδειχτούν απειλητικές για τη ζωή του ασθενούς. Επειδή η πορεία εξέλιξης της κάθε μίας περίπτωσης εγκεφαλίτιδας μπορεί να είναι απρόβλεπτη, είναι σημαντικό να γίνει εγκαίρως η διάγνωση και να ξεκινήσει η θεραπεία.
Συμπτώματα
Οι περισσότεροι άνθρωποι με ιογενή εγκεφαλίτιδα είτε δεν έχουν καθόλου συμπτώματα ή έχουν συμπτώματα που μοιάζουν με εκείνα μιας ήπιας γρίπης, όπως τα παρακάτω:
  • Πονοκέφαλος
  • Πυρετός
  • Πόνοι στους μυς ή τις αρθρώσεις
  • Κόπωση ή αδυναμία
Οι σοβαρές περιπτώσεις απαιτούν άμεση ιατρική φροντίδα. Πρόσθετες ενδείξεις και συμπτώματα της σοβαρής εγκεφαλίτιδας μπορεί να περιλαμβάνουν τα ακόλουθα:

Μύθος: Ένα παραμύθι ή μία ιστορία





Η γεωπολιτική ανάλυση απαιτεί, μεταξύ άλλων, γνώση της ιστορίας και των κοινωνιολογικών δεδομένων της περιοχής που αναλύεται. Η μυθολογία αποτελεί ένα τμήμα αυτής της διαδικασίας, αφού προέρχεται από τις ρίζες των κοινωνιών και αποτυπώνει το "συλλογικό DNA" αυτών.


Γράφει ο Γεώργιος Αϊβαλιώτης
Αναλυτής γεωστρατηγικής και γεωπολιτικής ασφάλειας 



Από την εποχή του Ηρόδοτου μέχρι σήμερα έχουν περάσει χιλιάδες χρόνια, τα οποία χωρίζονται από τους ερευνητές σε διάφορες περιόδους, ωστόσο ολόκληρο αυτό το διάστημα ονομάζεται εποχή της Ιστορίας. Πριν τον «πατέρα της ιστορίας», όπως τον αποκάλεσε πρώτος ο Κικέρωνας, υπήρχε ένα άλλο ακόμα μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, το οποίο ονομάζεται προϊστορία. Η διαφορά ανάμεσα στις δύο περιόδους είναι πως στην ιστορία υπάρχει γραπτή καταγραφή των γεγονότων και ακριβή μεταφορά των πληροφοριών του ιστορικού από γενιά σε γενιά, ενώ στην προϊστορία έχουμε τη μεταφορά του γεγονότος από στόμα σε στόμα το οποίο οδηγεί στην προφορική παράδοση. Κατά αυτό τον τρόπο, όπως είναι φυσιολογικό, κάποιες λεπτομέρειες χάνονται ή και μεταφέρονται με τον τρόπο που τις αντιλαμβάνεται ο αφηγητής της ιστορίας με αποτέλεσμα το γεγονός, δηλαδή η απάντηση του ΤΙ, να μη μπορεί να συνδυαστεί με τις απαντήσεις των ΠΟΥ, ΠΩΣ, ΠΟΤΕ, ΠΟΙΟΣ, ΓΙΑΤΙ.

Παρόλα ταύτα η ανάγκη του ανθρώπου να μεταφέρει σημαντικά γεγονότα του προσωπικού και κοινωνικού βίου του δεν εμφανίστηκε ξαφνικά μαζί με τη γραφή, αντιθέτως προϋπήρχε αυτής και μπορούμε να πούμε ότι εμφανίζεται με τη δημιουργία των πρώτων κοινωνικών ομάδων και την ανάγκη θωράκισης της συλλογικότητας αυτών από τις αντίστοιχες «αντίπαλες» ομάδες με τις οποίες ανταγωνίζονταν για τον έλεγχο της περιοχής τους. Η ανάγκη μεταλαμπάδευσης των κοινωνικών αξιών και των συλλογικών και προσωπικών γνώσεων του ανθρώπου από γενιά σε γενιά, «πατάει» πάνω στην πρωταρχική ανάγκη της διαιώνισης και στο βασικό ερώτημα της προέλευσης της ανθρώπινης ύπαρξης.

Λόγω αυτής της ανάγκης δημιουργήθηκε ένα μέσο, μία μορφή προφορικής παράδοσης, η οποία διέδιδε το γεγονός στο χώρο και το χρόνο. Όπως γίνεται αντιληπτό -και προαναφέρθηκε- η απόσταση του χωρόχρονου από το σημείο τέλεσης του συμβάντος επηρέαζε την ιστορία ως προς τη γνώση ορισμένων λεπτομερειών, τις οποίες ο αφηγητής αναγκαζόταν να συμπληρώνει με φανταστικά στοιχεία, στα οποία πρωταγωνιστούσαν δαίμονες, θεοί ή οτιδήποτε θα άγγιζε το υποσυνείδητο και το συναίσθημα του ανθρώπου. Σε αυτό το πλαίσιο λοιπόν γεννήθηκε ο μύθος, ο οποίος αποτελούσε τη μορφή «ιστορίας» για τις προϊστορικές κοινωνίες.

Μύθος ή παραμύθι;

Λίγο πρό τοῦ τέλους μποροῦμε νά παραιτηθοῦμε;

Λίγο πρό τοῦ τέλους μποροῦμε νά παραιτηθοῦμε;Τὸ δύσκολον στὴν ζωή μας παραμένει τὸ ἐὰν μποροῦμε νὰ δεσμευθοῦμε, ἔως τέλους, γιὰ ὁποιονδήποτε σκοπό μας.
Τὸ «τέλος» ὅμως οὐδέποτε μᾶς γνωστοποιεῖται ἀπὸ τὴν …ἀρχή.
Ὅταν θέτουμε ἕναν στόχο οὐδέποτε γνωρίζουμε τὸ ἐάν, πῶς καὶ πότε τὸν πλησιάζουμε. Ἀρκεῖ νὰ τὸν διατηροῦμε μέσα μας ζωντανό, γιὰ νὰ γεμίζουμε ἐνέργεια καὶ νὰ ἐξακολουθοῦμε νὰ πορευόμεθα.
Ὅταν ἔχει παρέλθει ἀρκετὰ μεγάλο χρονικὸ διάστημα ἀπὸ τὴν στιγμὴ τῆς ἐκκινήσεώς μας, δίχως ὅμως νὰ διαφαίνεται ξεκάθαρα τὸ πόσο κοντά, ἢ ὄχι, εὑρισκόμεθα, ἀναφορικῶς μὲ τὸν σκοπό μας, τότε ἀρχίζει ἡ κόπωσις.
Καὶ ἡ κόπωσις εἶναι ὁ χειρότερος σύντροφος γιὰ  κάθε μας ἐπιλογή, ἀπόφασιν ἢ ἀκόμη καὶ γιὰ τὸ ἐὰν θὰ ἐξακολουθήσουμε τὴν πορεία μας, ἐὰν δὲν προλάβουμε νὰ τὴν ἀναγνωρίσουμε καὶ νὰ τὴν …ἐκμεταλλευθοῦμε!!!
Ἡ κόπωσις μπορεῖ νὰ εἶναι σωματική, συναισθηματικὴ ἢ πνευματική. Κάθε φορὰ ποὺ ἐμφανίζεται ὅμως δὲν πρέπει νὰ μᾶς ξαφνιάζῃ, διότι, ἐὰν γνωρίζουμε πὼς πράγματι ὁ σκοπός μας ἀξίζει κάθε θυσία, τότε εἶναι πάντα εὐπρόσδεκτος, ἐφ΄ ὅσον δίχως της ἀδυνατοῦμε νὰ ἐπανασυνταχθοῦμε, νὰ ἐπανατοποθετηθοῦμε, νὰ ἀναγνωρίσουμε τὰ σημεῖα ἐκεῖνα ποὺ λαθέψαμε καὶ νὰ ἐπανεκκινήσουμε ὅλες τὶς διαδίκασίες, μὰ ἐμᾶς πρῶτα καὶ κύρια.

Τα… ‘αξιόπιστα’ ΜΜΕ και η παγωμένη αλεπού!



Ο Πόλεμος της Πληροφόρησης, κοινώς InfoWar, δεν είναι πρόσφατος, ειδικά στην διαδικτυακή εποχή. Τώρα όμως που βγαίνουν και τα βαριά όπλα από μεριάς του κατεστημένου, αναμενόμενη είναι η ανταπόδοση πυρών!

Συστημικά ΜΜΕ μαζί με Facebook και Google ψάχνουν να βρουν ένα τρόπο να κρίνουν και να αποφασίζουν ποια είδηση είναι ψευδής ή εμπεριέχει υπερβολή, ώστε να την επισημαίνουν με flag για τον καημένο ανυποψίαστο αναγνώστη που έχει (κατά αυτούς) μυαλό κουκούτσι και τα καταπίνει όλα αμάσητα.
Με αυτόν τον τρόπο, βλέποντας συνέχεια flags στα αγαπημένα τους εναλλακτικά sites ή γύρω από ένα θέμα, πιστεύουν ότι τα ΜΜΕ σιγά σιγά θα ανακτήσουν τη χαμένη τους αξιοπιστία.
Μια απλή και αθώα είδηση για μια παγωμένη αλεπού, κάνει το γύρω του διαδικτύου με μια ποικιλία πληροφοριών -από το που βρέθηκε, από ποιον βρέθηκε, πως πάγωσε και γιατί.
Σύμφωνα με το Πρώτο Θέμα, πλάι στη διαφήμιση της Εθνικής Τράπεζας που πληρώνουμε ΕΜΕΙΣ όλοι, η αλεπού πάγωσε γιατί: Η κακοκαιρία δεν έκανε την εμφάνισή της μόνο στην Ελλάδα δημιουργώντας τεράστια προβλήματα, αλλά πλήττει ολόκληρη την Ευρώπη.
Χιόνια και χαμηλές θερμοκρασίες είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του καιρού με το φωτογραφικό φακό να έχει καταγράψει μερικές εντυπωσιακές εικόνες από τη Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο όπως μια παγωμένη… αλεπού!

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΗΣ… ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΤΑ ΔΙΔΑΞΕ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑ 6ο

Όπως είδαμε στα προηγούμενα μαθήματα ο αριθμός ΕΝΝΕΑ (9) είναι ένας σημαντικός αριθμός και γι’ αυτό βλέπουμε ότι και οι Μούσες είναι κι αυτές πράγματι ΕΝΝΕΑ. Και είναι ΕΝΝΕΑ…. διότι ο Δίας κοιμήθηκε με τη Μνημοσύνη… για εννέα συνεχόμενες ημέρες… κι έτσι δημιουργήθηκαν οι ΕΝΝΕΑ Μούσες.


Η Μνημοσύνη λοιπόν ήταν κόρη της Γαίας και του Ουρανού και η μητέρα των Μουσών από τον Δία… και η ίδια η λέξη ΜΝΗΜΟΣΥΝΗ… σε μία αυθαίρετη ερμηνεία μου… που μου ήρθε μόλις τώρα στο μυαλό… βλέποντας τα γράμματα… Μ-Ν-Η-Μ-Ο-Σ-Υ-Ν-Η είναι:
Μ= Είναι η Μήτηρ… δηλαδή η Μητέρα// Ν= που ναίει… δηλαδή κατοικεί// Η= ήτορ… δηλαδή στην καρδιά μας ή στο πυκνό πνεύμα μας μέσω παραστάσεων// Μ=μάθησιν… για μάθηση// Ο=ομηρέω… δηλαδή ορατή στο γήινο χώρο// Σ= σημείωσις… δηλαδή ώστε να σημειώνουμε με παλινδρομικές κινήσεις τη χάραξη της γραφής// Υ= υγρά… μέσω των υγρών και κοίλων στοιχείων// Ν= ναίουσα… για να αναπτύξουμε το Νού μας// Η= Ηλίου…. μέσω του Φωτός Ηλίου… εις το διηνεκές.
Μνημοσύνη…. είναι η Μητέρα που κατοικεί μέσα στην καρδιά μας, όπου μέσω παραστάσεων μαθαίνουμε στο ορατό φως τη χάραξη της γραφής-γνώσης μέσω των υγρών στοιχείων… αναπτύσσοντας το Νου μας… δια φωτός του Ηλίου-Απόλλωνος.
(Να διευκρινίσω ότι η ανάλυση των γραμμάτων θα γίνει στα παρακάτω μαθήματα αναλυτικά ένα ένα… και μέχρι τώρα θα δούμε περιμετρικά τη δομή και τις εκφάνσεις της Ελληνικής Αλφαβήτου… ώστε να συλλάβουμε το γενικότερο νόημα.)
Έτσι λοιπόν η Μνημοσύνη είναι χρήσιμη για εμάς τους ανθρώπους… για να περάσουμε και τα εννέα στάδια των συλλήψεων…. και αυτό θα γίνει μέσω των Πιερίδων Μουσών. Μουσαγέτης είναι ο ίδιος ο… Απόλλων.
Εμείς όμως οι Νέο-Έλληνες εντυπωσιαζόμαστε αρκετά από το Ελληνικόν Πάνθεον και ειδικά από το μυθικό βουνό Όλυμπος και τους Ολύμπιους θεούς και ξεχνάμε ή δεν δίνουμε καν σημασία στις Πιερίδες Μούσες. Πράγματι ερχόμενος κάποιος προς τον Όλυμπο εκστασιάζεται από το ίδιο το μυθικό όρος… και τους Ολύμπιους θεούς… παραβλέποντας τα Πιέρια όρη και τις Πιερίδες Μούσες. Η επισκεψιμότητα εξάλλου είναι φανερή ανάμεσα στα δύο όρη…. όπου στον Όλυμπο συρρέουν εκατοντάδες κόσμος…!

ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΓΧΩΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΣΟΥ… ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ! (Μέρος Γ)

Το Τραύμα της Αναξιότητας Δημιουργεί Αδυναμία
Χρειάζεστε ακόμα την γονική συναίνεση, την αποδοχή, την επικύρωση ή την άδεια να αισθάνεστε άξιοι; Αν ναι, καλύπτετε συμπεριφορές που δεν ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των γονιών σας;
Η δυναμική αυτή είναι αρκετά συνηθισμένη στους περισσότερους ενήλικες, αλλά υπάρχει ένα τεράστιο κόστος που συνεπάγεται, επειδή κάθε φορά που καταπιέζετε την αυθεντική έκφραση σε αντάλλαγμα για την έγκριση ή την αποδοχή, για παράδειγμα, χωρίς να το θέλετε παραδίνετε τη δύναμή σας. Στην πραγματικότητα, είναι αδύνατο να περιμένετε από τους γονείς σας να καλύψουν τις συναισθηματικές ανάγκες σας και να σας κάνουν να νιώσετε άξιοι χωρίς να τους δώσετε τη δύναμή σας.
Κατά συνέπεια, η σχέση βασίζεται σε δυσλειτουργικά δυναμικά όπου παραμένετε ένα ανίσχυρο παιδί που είναι ευάλωτο να πληγωθεί. Αυτό, όχι μόνον σας κάνει επιρρεπείς στη γονική κριτική, σας κάνει επίσης ευάλωτους στη χειραγώγηση μέσω της ενοχής και της υποχρέωσης.
Αν και η επίρριψη ευθυνών είναι μια φυσική αντίδραση στην αδυναμία, στην πραγματικότητα λέει στον υποσυνείδητο νου σας ότι ο γονιός που κατηγορείτε έχει δύναμη πάνω σας, και, ως εκ τούτου, η επίρριψη ευθυνών διαιωνίζει περισσότερη αδυναμία. Πράγματι, δεν θα μπορέσετε να θεραπεύσετε τα συναισθηματικά τραύματα σας ή να συγχωρήσετε τους γονείς σας εφ’ όσον τους κατηγορείτε ότι σας κάνουν να αισθάνεστε αδύναμοι και ανάξιοι. Αυτός είναι ο λόγος που η ανάληψη της ευθύνης του εαυτού είναι η θεραπεία, και, στην πραγματικότητα, η ευθύνη για τον εαυτό σας είναι το μόνο πράγμα που μπορεί να λύσει τα προβλήματά σας.
Ευθύνη για τον εαυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να κατέχετε την άνευ όρων αξία σας και πρέπει να πάρετε πίσω τη δύναμή σας αφήνοντας την προσδοκία οι γονείς σας να ικανοποιούν οποιαδήποτε από τις συναισθηματικές ανάγκες σας, και αυτό περιλαμβάνει, επίσης, απελευθερώνοντας την ανάγκη για συγγνώμη, αναγνώριση, ή τιμωρία.

ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΓΧΩΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΣΟΥ… ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ! (Μέρος B)


Υπευθυνότητα Πριν Από την Συγχώρεση
Δεν υπάρχει τρόπος να το αποφύγετε, εφ’ όσον κατηγορείτε ή μεταφέρετε την ευθύνη με οποιοδήποτε τρόπο, δίνετε στους άλλους την δύναμη να σας πληγώνουν, και εφ’ όσον δίνετε στους άλλους την δύναμη να σας πληγώνουν, θα πληγώνεστε. Ως εκ τούτου, ο μόνος τρόπος για να αποφύγετε την συναισθηματική βλάβη είναι εγκαταλείποντας την κατηγόρια και παίρνοντας την πλήρη ευθύνη για κάθε συναίσθημα που βιώνετε, αλλά δεν έχει νόημα να αναλάβετε την ευθύνη αν δεν ξεσκεπάσετε επίσης τα δυναμικά πίσω από τα προβλήματα της παιδικής ηλικίας. Ως εκ τούτου, για να κάνετε τον εαυτό σας απρόσβλητο στο συναισθηματικό κακό, πρέπει να εντοπίσετε την κρυμμένη αιτία των τραυμάτων της παιδικής ηλικίας, και από τη στιγμή που το κάνετε, θα σας δείξω πώς να την γιατρέψετε τώρα.
Κατανοώντας την Αληθινή Φύση των Συναισθηματικών Τραυμάτων
Συχνά μπερδεύουμε ένα συναισθηματικό τραύμα με το γεγονός ή την εμπειρία που προκάλεσε το τραύμα, αλλά το πραγματικό τραύμα δεν είναι η κατάσταση ή η περίσταση. Ένα συναισθηματικό τραύμα είναι η αποδυναμωτική πεποίθηση που υιοθετήσαμε ως απάντηση στην εμπειρία. Χωρίς να χρειάζεται να αναλύσουμε τις λεπτομέρειες, στον πυρήνα του το συναισθηματικό τραύμα είναι κυριολεκτικά πάντα η αναξιότητα, και, στην πραγματικότητα, η αναξιότητα (ή υπό όρους αξία) είναι το επίκεντρο οποιοδήποτε άλλου συναισθηματικού τραύματος.
Όλα τα παιδιά έχουν συναισθηματικές ανάγκες που πρέπει να ικανοποιηθούν για να αισθάνονται ότι αξίζουν την αγάπη και τη ζωή. Οι ανάγκες αυτές περιλαμβάνουν την επιδοκιμασία, την αποδοχή, την εκτίμηση, την κατανόηση, την επικύρωση, τον σεβασμό, κλπ. Αν και τα παιδιά απαιτούν να ικανοποιούνται όλες οι συναισθηματικές τους ανάγκες, μια συναισθηματική ανάγκη σχεδόν πάντα ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες, και επειδή αυτή είναι συνήθως η ανάγκη που ικανοποιείται λιγότερο, είναι η συναισθηματική ανάγκη που έχει μεγαλύτερη σχέση με την αξία, και, ως αποτέλεσμα, γίνεται η Πρωταρχική Συναισθηματική Ανάγκη του παιδιού.

ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΓΧΩΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΣΟΥ… ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ! (Μέρος Α)

Επιφανειακά, το να συγχωρήσετε τους γονείς σας (ή οποιονδήποτε άλλον) μπορεί να φαίνεται ασήμαντο, αλλά το να συγχωρήσετε την μητέρα ή τον πατέρα σας είναι στην πραγματικότητα το καλύτερο πράγμα που μπορείτε να κάνετε για την ποιότητα της ζωής σας. Ακόμα και χαμηλής ποιότητας γονική επίπληξη και δυσαρέσκεια διαιωνίζουν έναν κύκλο συναισθηματικού πόνου και ταλαιπωρίας που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις ενήλικες σχέσεις σας, τα οικονομικά, και τη συνολική ευημερία, κυριολεκτικά εμποδίζοντας την αγάπη, την αφθονία, και την ευτυχία που επιθυμείτε και αξίζετε.
Αν δεν έχετε καμία σύγκριση, μπορεί να μην παρατηρήσετε το ποσόν της ενέργειας που χρειάζεται για να κρατιέστε σε μια συναισθηματική πληγή ή ακόμα και μια μικρή μνησικακία, αλλά το να κρατιέστε από τον θυμό, την αγανάκτηση, ή από οποιαδήποτε μορφή εχθρότητας απαιτεί τεράστια ποσότητα της ενέργειας της δύναμης της ζωής και η ενέργεια αυτή δεν επιστρέφεται.
Δεκαετίες οργής και αγανάκτησης μπορούν να κόψουν χρόνια από τη ζωή σας, και εσείς ούτε καν θα το γνωρίζετε. Σκεφτείτε το σαν να ρίχνετε χαρτονομίσματα εκατοντάδων δολαρίων στην τουαλέτα κάθε μέρα, εκτός του ότι η ενέργεια της δύναμης της ζωής είναι απείρως πιο πολύτιμη από όλα τα χρήματα του κόσμου.
Ο Κύκλος του Πόνου
Αν δεν επουλώσουμε τα τραύματα της παιδικής ηλικίας και στη συνέχεια να συγχωρέσουμε τους γονείς μας, μένουμε συναισθηματικά κολλημένοι στην ηλικία των πρώτων πληγών μας, και επειδή αυτό μας αναγκάζει να επαναλαμβάνουμε τον κύκλο του πόνου, συνεχίζουμε να βιώνουμε μια ενήλικη έκδοση των πληγών της παιδικής ηλικίας.

"Ο Μίδας με τα γαϊδουρινά αυτιά και πώς ρίζωσαν τα λόγια"

Φωτογραφία του χρήστη The Mythologists.
Μια ιστορία για το Μίδα, που την αναφέρει ο Απολλώνιος, προκειμένου να αποδείξει πως ο βασιλιάς της Φρυγίας, γνωστός για την ικανότητά του να μετατρέπει σε χρυσάφι ο,τιδήποτε άγγιζε, καταγόταν από το γένος των Σατύρων.
Κάποτε, σ'ένα μουσικό αγώνα με τον Πάνα και τον Απόλλωνα,ο Μίδας, ως κριτής,δε συμφώνησε με την απόφαση των υπολοίπων κριτών να δώσει τη νίκη στον Απόλλωνα, κι ο θεός της μουσικής του «χάρισε» ένα ζευγάρι αυτιά γαϊδάρου για να ακούει καλύτερα !!!!!!!!
Ο Μίδας ντρεπόταν και έκρυβε τα αυτιά μ’ένα σκουφί. Το μυστικό του γνώριζε μόνο ο κουρέας του,που όμως, επειδή δεν άντεξε, πήγε σ' ένα χωράφι, έσκαψε ένα λάκκο, ψιθύρισε την ιστορία και τον σκέπασε με χώμα.
Όμως στο χώμα φύτρωσαν καλάμια, που με το φύσημα του ανέμου, διέδωσαν το μυστικό του Μίδα! ...κι έτσι όλοι μάθανε για το πάθημά του.
Τίποτε δεν μένει κρυφό, φίλοι μου!...και οι τοίχοι έχουν αυτιά, με την εχεμύθεια τελικά να αποδεικνύεται μια από τις μεγαλύτερες αρετές!
Κι αυτό μάς το διδάσκει μια απλή ιστοριούλα της Μυθολογίας μας, που βρίσκουμε σε παραλλαγή και σ'ένα λαϊκό παραβολικό παραμύθι της πατρίδας μας.
Οι ρίζες του χάνονται στα βάθη του χρόνου!

Οι τρεις πιο αποτελεσματικές τακτικές για να πραγματοποιήσετε τους στόχους της νέας χρονιάς

Ποια είναι τα εμπόδια που μπορούμε να προβλέψουμε ώστε να προγραμματίσουμε τη δράση μας;
Ποια είναι τα εμπόδια που μπορούμε να προβλέψουμε ώστε να προγραμματίσουμε τη δράση μας;
Επιμέλεια – Μετάφραση: Ελεάνα Πανδιά, Επικοινωνιολόγος, MA, υπ. διδάκτωρ Παντείου Πανεπιστημίου
Της Christine Carter
Γνωρίζετε ήδη ότι οι περισσότεροι από τους μισούς ανθρώπους που βάζουν στόχους στην αρχή κάθε χρονιάς, τους εγκαταλείπουν μέχρι τον Ιούνιο. Μην επιτρέψετε στον εαυτό σας να γίνετε ένας από αυτούς.  Υιοθετήσετε τις παρακάτω προτάσεις που βασίζονται σε ανάλογες έρευνες για να επιμείνετε  ως την  πραγματοποίηση των στόχων σας.
  1. Αντιμετωπίστε την απόφασή σας ως μέρος της καθημερινότητάς σας και όχι ως στόχο
Οι στόχοι για το 2015 μπορεί να αφορούν στην απώλεια βάρους, στην εκκαθάριση και στην τακτοποίηση κάποιου χώρου στο σπίτι σας ή στην εύρεση εργασίας.  Όλοι αυτοί  οι στόχοι είναι θεμιτοί και άξιοι προσοχής και απαιτούν την επιστράτευση πολλών και διαφορετικών τακτικών προσαρμογής που αυξάνουν την πιθανότητα αποτυχίας.
Η υιοθέτηση μιας συμπεριφοράς με τρόπο που να γίνει συνήθεια μπορεί αυτόματα να σας βοηθήσει να κατορθώσετε να επιτύχετε τους λιγότερο μεγαλόπνοους στόχους σας. Για παράδειγμα αποφασίστε να τρώτε ένα μήλο κάθε απόγευμα στη θέση ενός μπισκότου ή  καθιερώστε ένα δεκάλεπτο κάθε βράδυ στην τακτοποίηση ενός συρταριού ή μιας ντουλάπας, ή στείλτε ένα επαγγελματικό e-mail για δημόσιες σχέσεις κάθε πρωί  πριν φύγετε για τη δουλειά.
Προκειμένου να εγκαταστήσετε μια συνήθεια, χρειάζεται να υπάρξει κάτι άλλο που να σας φέρνει στο μυαλό αυτή την καινούργια συμπεριφορά- κάτι σύνηθες και σταθερό που θα σας υπενθυμίζει ότι είναι ώρα να κάνετε αυτό που έχετε πει ότι θα κάνετε. Ένα ξυπνητήρι μου θυμίζει κάθε πρωί την ώρα για το διαλογισμό μου κάθε μέρα την ίδια ώρα.
Αν θέλετε να εισάγετε μια δραστηριότητα στη ζωή σας αλλά όχι σε καθημερινή βάση συνδυάστε τη με μια άλλη δραστηριότητα που κάνετε περιοδικά. Για παράδειγμα, το να θέλετε να κάνετε yoga δυο φορές την εβδομάδα  δεν αποτελεί συνήθεια. Είναι μέρος της λίστας των αποφάσεων που έχετε πάρει αλλά αν δεν υπάρξει μια υπενθύμιση θα δυσκολευτείτε να την ενσωματώσετε στην καθημερινή σας ρουτίνα. Αν λοιπόν, θέλετε να «στριμώξετε» την εξάσκηση της yoga στο πρόγραμμά σας δυο φορές την εβδομάδα τότε θα ήταν σκόπιμο να πείτε : «Θα κάνω την εξάσκησή μου αφού αφήσω τα παιδιά στην προπόνηση κάθε Τρίτη και Πέμπτη απόγευμα».
  1. Θεωρήστε την καινούργια σας συμπεριφορά ανταμοιβή και μην περιμένετε να ανταμείψετε τον εαυτό σας όταν πετύχετε κάποιον μακροπρόθεσμο στόχο

Η θεωρία των παιγνίων, το δίλημμα του φυλακισμένου και πώς εφαρμόζεται καθημερινά



της  Βικτωρίας Πολύζου, σύμβουλος ψυχικής υγείας, μαθηματικός

"Η ζωή πρέπει να παρθεί ως παιχνίδι" ΠΛΑΤΩΝ

Στην προσπάθειά του ο άνθρωπος, να μπορέσει να ελέγξει καταστάσεις και στην  ακόμη καλύτερη περίπτωση  να τις προβλέψει, εδραιώθηκαν τρόποι και συστήματα, που οδήγησαν στην διαμόρφωση τομέων της επιστήμης, αλληλοεξαρτώμενων συνήθως, όπως φαίνεται και στην περίπτωση των Μαθηματικών, της  Στατιστικής και της Θεωρίας Πιθανοτήτων.
Μέγιστης σημασίας τάση-ανάγκη  στην εποχή μας, αναδείχτηκε, η δυνατότητα πρόβλεψης των αντιδράσεων -ενεργειών εμπλεκόμενων μερών, με ανταγωνιστικά ενδιαφέροντα, σε ένα περιβάλλον που δέχεται μεγαλύτερο αριθμό και ποικιλία επιρροών.
Έτσι για άλλη μια φορά, αποδεικνύεται ότι τα Μαθηματικά κάποια στιγμή καταλήγουν να γίνονται εφαρμοσμένα, δηλαδή δίνουν λύσεις στην καθημερινή μας ζωή, και στην προκειμένη περίπτωση θα εξετάσουμε με ποιο τρόπο γίνεται αυτό, μέσα από τον νέο εξελισσόμενο κλάδο της Θεωρίας παιγνίων, που έδωσε μέχρι στιγμής δύο Βραβεία Νόμπελ, και μια διεθνή βράβευση, στους θεράποντες της.





Τι είναι η θεωρία παιγνίων
H θεωρία παιγνίων ξεκίνησε ουσιαστικά το 1928, όταν ο ουγγρικής καταγωγής μεγάλος μαθηματικός John von Neumann δημοσίευσε το θεμελιώδες θεώρημα «μηδενικού αθροίσματος» στο οποίο η απώλεια ενός παίκτη είναι ίση με το κέρδος ενός δεύτερου. Στη συνέχεια αναπτύχθηκε από τον ίδιο τον von Neumann σε συνεργασία με τον Oskar Morgenstern, όταν το 1944 δημοσίευσαν τη "Θεωρία Παιγνίων και Οικονομική Συμπεριφορά " για να μελετήσουν ανθρώπινες αλληλεπιδράσεις, όπου το καλύτερο που μπορεί να πετύχει κανείς εξαρτάται από το τι θα κάνει ο αντίπαλος.

4. ΕΓΩ ΛΑΓΝΕΙΑΣ - ΤΟ ΕΓΩ ΤΗΣ ΜΑΓΓΑΝΕΙΑΣ (Το Μυστήριο της Χρυσής Άνθισης - α μέρος)

ΕΓΩ ΛΑΓΝΕΙΑΣ
Αποτέλεσμα εικόνας για ΕΓΩ ΛΑΓΝΕΙΑΣ
Λόγω του ότι, κατά την περασμένη εποχή των Ιχθύων, η Καθολική Εκκλησία περιόρισε υπερβολικά την ηθική ζωή των ανθρώπων με πολλαπλές απαγορεύσεις, δεν μπορεί να προκληθεί έκπληξη που ο ίδιος ο Σατανάς, σαν ζωντανή ενσάρκωση των ισχυρότερων ζωικών επιθυμιών, απασχόλησε με ξεχωριστό τρόπο την φαντασία των ανθρώπων εκείνων που, υπάρχοντες μέσα στην ελεύθερη κοινωνία, πίστεψαν ότι ήταν υποχρεωμένοι σε μια ιδιαίτερα ενάρετη ζωή.
Έτσι και σύμφωνα με την αναλογία των αντιθέτων, ήταν απαιτούμενο τόσο πολύ έντονα, ακριβώς από το υποσυνείδητο, που βρίσκεται μέσα στον καθημερινό νου, όταν οι ενστικτώδεις ενέργειες (κάποτε καταπιεσμένες) ή η ώθηση απαιτούσαν λίγη ή πολλή δράση.
Αυτή η τρομακτική επιθυμία για την δράση, ήξερε να αυξάνει κατά τέτοιον τρόπο την σεξουαλική λίμπιντο, που σε πολλές χώρες κατέληξε σε ένα σαρκικό φρικτό εμπόριο με το κακό.
Ο σοφός Waldemar λέει στο κείμενο το ακόλουθο:
«Μέσα στο Hessimont δέχθηκαν επίσκεψη οι μοναχές -όπως το αναφέρει ο Wyer, ο γιατρός του δωματίου του Clewe- από ένα Δαιμόνιο που τις νύχτες ορμούσε σαν μια δίνη αέρος μέσα στην κρεβατοκάμαρα και ηρεμώντας ξαφνικά, έπαιζε την κιθάρα τόσο θαυμάσια, που οι μοναχές έμπαιναν στον πειρασμό να χορέψουν.
Μετά πηδούσε με μορφή σκυλιού στο κρεβάτι μιας από αυτές, για την οποία επίσης υποψιαζόντουσαν ότι είχε καλέσει η ίδια τον Κακό. Ως εκ θαύματος δεν τους πέρασε από το μυαλό να φέρουν την υπόθεση αυτή στα χέρια της Ιεράς Εξέτασης».
Αναντίρρητα προκύπτει ότι εκείνο το Δαιμόνιο μεταμορφωμένο σε φλογερό σκύλο σαν την φωτιά, ήταν ένα Εγώ λαγνείας και μετά το παίξιμο της κιθάρας χανόταν στο σώμα της αφέντρας του που κείτονταν στο κρεβάτι της.
Καημένη μοναχή, των προγονικών σεξουαλικών παθών πολύ ισχυρά καταπιεσμένων, πόσο είχε υποφέρει.
Έκπληξη! Η σεξουαλική δύναμη αυτής της δυστυχισμένης αναχωρήτριας αντί να δημιουργήσει δαιμόνια μέσα στο κοινόβιο, θα μπορούσε να είχε εξαλείψει με το δόρυ του Έρωτα τις απωθημένες κτηνωδίες, αν είχε ακολουθήσει τον δρόμο του Τέλειου Γάμου.
Ο γιατρός της κάμαρας Wyer περιγράφει μετά μία περίπτωση που παρουσιάζει την «Ερωτομανία» των καλογριών της Ναζαρέτ, στην Κολωνία.
«Αυτές οι μοναχές είχαν υποστεί, κατά την διάρκεια πολλών χρόνων όλων των ειδών βασανισμούς του διαβόλου• όταν κατά το έτος 1564 έγινε μεταξύ τους μία σκηνή ιδιαίτερα τρομακτική. Είχαν ριχτεί στην γη στην ίδια στάση της σαρκικής δράσης και κρατούσαν τα μάτια κλειστά και όσο καιρό γινόταν αυτό έτσι παρέμειναν». Τα κλειστά μάτια δείχνουν εδώ χωρίς αμφιβολία την σεξουαλική δράση με το δαιμόνιο. την αυτο-συνουσία. δηλαδή εννοείται η συνουσία με το Εγώ της λαγνείας προβαλλόμενο έξω από το υποσυνείδητο.

Η πίεση αποκαλύπτει το φύλο του μωρού

Η αρτηριακή πίεση της μητέρας μπορεί να προβλέψει το φύλο του μωρού πριν καν τη σύλληψή του.

Η ΠΙΕΣΗ του αίματος που έχει μια γυναίκα προτού μείνει έγκυος, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως δείκτης πρόγνωσης για το φύλο που του μωρού που θα γεννήσει, σύμφωνα με μια νέα καναδο-κινεζική επιστημονική έρευνα. Γυναίκες με υψηλή πίεση τείνουν να γεννήσουν αγόρια, ενώ με χαμηλή κορίτσια.
Είναι η πρώτη φορά που επιστήμονες ισχυρίζονται ότι είναι δυνατή μια τέτοια πρόβλεψη με βάση την αρτηριακή πίεση και μάλιστα μήνες πριν γεννήσει μια γυναίκα. Γι’ αυτό, άλλοι επιστήμονες εμφανίσθηκαν επιφυλακτικοί κατά πόσο κάτι τέτοιο είναι εφικτό.
Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον ενδοκρινολόγο δρα Ραβί Ρατνακαράν του Νοσοκομείου του Όρους Σινά του Τορόντο, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο αμερικανικό περιοδικό για θέματα υπέρτασης American Journal of Hypertension, μελέτησαν 1.411 γυναίκες, κατά μέσο όρο 26 εβδομάδες προτού μείνουν έγκυες, οι οποίες τελικά γέννησαν 739 αγόρια και 672 κορίτσια.

Εκθαμβωτικές στήλες φωτός πάνω από τον Καναδά (Βίντεο)

Ένα φαινόμενο, παρόμοιο με το Βόρειο Σέλας, παρουσιάστηκε πρόσφατα πάνω από το παγωμένο Οντάριο στον Καναδά.

Οι έγχρωμες στήλες φωτός στο Οντάριο ήταν αρκετά εντυπωσιακές. Photo: Leeanna McLean. Πηγή: Supplied
ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 12 Ιανουαρίου 2017, στις 5:26 το απόγευμα, παρουσιάστηκαν πάνω από την πόλη North Bay στο Οντάριο του Καναδά, τεράστιες κάθετες στήλες φωτός που ένωναν τον έναστρο ουρανό με τη γη. Το μοναδικό φυσικό φαινόμενο θαύμασαν και φωτογράφησαν οι κάτοικοι της περιοχής.
Σύμφωνα με μαρτυρίες, είχε προηγηθεί εμφάνιση των παράξενων φώτων στις 1:30 το πρωί της 6ης Ιανουαρίου, πάλι στο Οντάριο, όπου η θερμοκρασία είχε πέσει στους –18 βαθμούς Κελσίου.
Σύμφωνα πάντως με τη NASA, το φαινόμενο εμφανίζεται όταν επίπεδοι κρύσταλλοι πάγου, που συνήθως αιωρούνται ψηλά στην ατμόσφαιρα της Γης, κατεβαίνουν προς το έδαφος. Όταν αυτοί οι κρύσταλλοι δεχτούν φως από πηγές που βρίσκονται πάνω ή κοντά στο έδαφος, παράγουν εκθαμβωτικές στήλες γνωστές ως «φωτεινοί πυλώνες», καθώς οι ακτίνες του φωτός διαθλώνται μέσα από μικροσκοπικά κρύσταλλα πάγου.

ΤΟ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ ΚΑΙ Η ΜΟΙΡΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ





Ο αριθμός ένα συμβολίζει μια νέα αρχή, που συμπίπτει με την καινούρια χρονιά το 2017 .
Ξέρω ότι το 1 (ένα) συμβολίζει μια καινούρια αρχή στη ζωή μας, και το παρελθόν μας λογικά πρέπει να διαγράφεται και να μην μένουμε πλέον προσκολλημένοι στο όποιο παρελθόν μας.


Τώρα τι ρόλο μπορεί παίζει το πεπρωμένο πάνω στην νέα αρχή; 


Πιστεύω ότι με την παρατήρηση που θα κάνουμε μόνοι μας στην ροή αυτής της νέας χρονιάς που σηματοδοτεί την νέα αρχή ενός καινούριου κύκλου στον κόσμο και την ζωή μας, θα αποκομιστούν και θα αναδειχτούν τα ανάλογα αποτελέσματα, τα οποία θα αναδείξουν την όποια αλήθεια σχετικά με το αν ισχύει το πεπρωμένο και αν είναι το κυρίαρχο στη ζωή μας, σε συνδιασμό με την ελεύθερη επιλογή μας πάνω σε αυτή τη νέα βάση δεδομένων του όποιου πεπρωμένου μας το οποίο οδηγεί η μοίρα. 

Από την άλλη υπάρχει το άλλο δεδομένο που λέει ότι μόνοι μας δημιουργούμε το πεπρωμένο μας, αλλά το αποκλείω, διότι κανένας άνθρωπος δεν γεννιέται επί ίσους όρους με όλους τους υπόλοιπους συνανθρώπους του, άρα κάποιος άλλος καθορίζει το πεπρωμένο δηλαδή τα γεγονότα στη ζωή μας μέσα από τα οποία εμείς μόνοι μας με τις δικές μας επιλογές θα σχεδιάσουμε την μοίρα μας στο ταξίδι της ζωής στον κτιστό κόσμο.

 Διότι έχει μεγάλη διαφορά τα γεγονότα στη ζωή μας να δημιουργούνται από το πεπρωμένο κι εμείς απλά να επιλέγουμε, απ'ότι να δημιουργούμε μόνοι μας το πεπρωμένο με την δημιουργό αρχή μας αφού είμαστε δημιουργοί.

ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΨΥΧΕΣ ΤΟΝ ΛΟΓΟ; ??





ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΨΥΧΕΣ ΤΟΝ ΛΟΓΟ; ??

Και όπως έχει δηλώσει και ο Νίτσε αποδεδειγμένα σε κάθε περίοδο της εξέλιξης ο δυτικοευρωπαϊκος πολιτισμός προσπάθησε να απελευθερώσει τον εαυτό από τους Έλληνες.

Η προσπάθεια αυτή είναι διαποτισμένη με βαθύτατη δυσαρέσκεια γιατί οτιδήποτε αν δημιουργούσαν φαινομενικά πρωτότυπο και άξιο θαυμασμού έχανε χρώμα και ζωή στην σύγκριση του με το Ελληνικό μοντέλο, συρρικνωνοταν και κατέληγε να μοιάζει με φθηνό αντίγραφο, με καρικατούρα!!! Έτσι ξανά και ξανά μια οργή ποτισμένη με μίσος ξεσπάει εναντίον των Ελλήνων. Αλλά όλα τα δηλητήρια του φθόνου της ύβρεως του μίσους έχουν αποδειχθεί ανεπαρκή να διαταράξουν την υπέροχη ομορφιά αυτού του μικρού αλαζονικού Έθνους!!!

ΚΙ ΕΔΩ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΕΡΩΤΗΜΑ:
ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΘΕΪΚΗ ΟΥΣΙΑ ΟΥΣΙΩΔΩΣ ΟΜΟΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟ ΙΔΕΑΤΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΙΟΣ ΜΕ ΤΟ ΘΕΟ;

Μ' ΑΓΑΠΑ, ΔΕΝ Μ' ΑΓΑΠΑ...



Έχετε αναρωτηθεί κάποια φορά τι είναι αυτό που μπορεί να φταίει και δεν λαμβάνουμε αγάπη, ή τουλάχιστον όχι όση θα θέλαμε, από τις καθημερινές διαπροσωπικές μας σχέσεις;


Έχετε σκεφτεί πότε αγαπάμε και πότε δεν αγαπάμε κάποιον; Επειδή αυτό το θέμα με απασχολούσε ιδιαίτερα, έκατσα και έκανα μια λίστα για να δω πότε αγαπάω και πότε δεν αγαπάω κάποιον και ανακάλυψα σπουδαία πράγματα!!!! Φυσικά η λίστα δεν είναι πλήρης, αν καθόμουνα θα έγραφα και άλλα πράγματα, αλλά νομίζω στην παρούσα φάση αρκούν.
ΠΟΤΕ ΑΓΑΠΑΩ ΚΑΠΟΙΟΝ?:
● όταν μου προσφέρει ασφάλεια.
● Όταν μου δίνει αυτό που χρειάζομαι.
● Όταν μου δίνει ευχαρίστηση.
● Όταν με συμπαθεί.
● Όταν συμφωνεί μαζί μου.
● Όταν με χρειάζεται.
● Όταν με υπακούει.
● Όταν ανήκει στην οικογένειά μου, στην ομάδα μου, στο κόμμα μου, στην χώρα μου, στην θρησκεία μου.
ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΓΑΠΑΩ ΚΑΠΟΙΟΝ?

Η κάθε σχέση μία «οντότητα» που εκπέμπει μία συχνότητα.



Κάθε μας σχέση είτε φιλική, είτε συντροφική, είτε επαγγελματική, είτε οικογενειακή είναι μία «οντότητα». Δηλαδή είναι σαν να λέμε ένα τρίτο άτομο, το οποίο συνδυάζει στοιχεία και από τις δύο μεριές.
Αυτή η «οντότητα» ανατροφοδοτείται και από τις δύο μεριές, δηλαδή και από τα δύο πρόσωπα της σχέσης.
Ανάλογα με το τι θα ανατροφοδοτούμε την οντότητα αυτή, θα δημιουργούνται και ανάλογες υποδομές είτε για ευλογία, είτε για προστριβές.


Η «οντότητα» αυτή ανατροφοδοτείται και από τις δύο μεριές ανάλογα με το «ποσοστό» που αναλογεί στον καθένα.  Σε μία φιλική σχέση για παράδειγμα η ανατροφοδότηση αντιστοιχεί σε ένα 50% στην κάθε μεριά. Αυτό το 50% το ορίζουν οι φίλοι μεταξύ τους, όταν εκφράζονται με αγάπη, ειλικρίνεια και κατανόηση. Κατανόηση για το τι μπορεί η κάθε πλευρά να δώσει για αυτό το 50%.  Οι φίλοι είναι για τον κάθε ένα από μας μία σημαντική «περιουσία», καθώς συνήθως νιώθουμε περισσότερο άνετα μαζί τους και επιλέγουμε να τους εκφράσουμε περισσότερα εσωτερικά μας κομμάτια. Οπότε αυτό το 50% που αντιστοιχεί στον καθένα, για την «οντότητα» της σχέσης, θα «γεμίζει» σύμφωνα με αυτά που μπορεί η κάθε μεριά,  να δώσει.
Στις συντροφικές σχέσεις τα ποσοστά ως την «οντότητα» αλλάζουν, μεταβάλλονται ανάλογα.

Μερικές Σκέψεις για το Σύστημα των Αριθμών

Αποτέλεσμα εικόνας για Η έννοια των αριθμών στην αρχαία Ελλάδα
Η έννοια των αριθμών στην αρχαία Ελλάδα δεν είχε την έννοια που δίνουμε σήμερα στα αραβικά ψηφία. Στην πραγματικότητα ελλείψει δεκαδικού συστήματος και συστήματος θέσεων στις πράξεις (έλλειψη του μηδέν) η αριθμητική στην αρχαία Ελλάδα είναι κάτι που μας είναι παντελώς άγνωστο. Μιλούμε όλοι για την σημασία των Αριθμών και επικαλούμαστε τον Πυθαγόρα και μετά δείχνουμε πράξεις με το δεκαδικό αριθμητικό σύστημα που εφευρέθηκε από τους Ινδούς. Πράγματα δηλαδή άσχετα μεταξύ τους.
Η αριθμοσοφία των αρχαίων είχε πιο πολύ να κάνει με τους ήχους και τη γλώσσα παρά με τις πράξεις για να βρούμε τον γενέθλιο αριθμό ή κάτι τέτοιο. Και ναι μεν όλοι οι αρχαίοι λαοί ενστικτωδώς αντιστοιχούσαν τη μονάδα στην κάθετη ή πλάγια γραμμή, όμως δεν ίσχυε το ίδιο για το δύο ή το τρία.
Για σκεφτείτε μερικές συνάφειες.
Εν (ήχος ν), Μονάδα (ήχος Μν) συνδέονται για κάποιο λόγο με τη μονάδα. Ο παλμός του ν ηχεί στον εγκέφαλο και συνδέεται με τη νοητική αρχή.
Δεν είναι μόνο στα ελληνικά αυτό. One λένε οι εγγλέζοι, eins οι Γερμανοί, odun οι Ρώσοι, uno οι Ιταλοί και οι Ισπανοί.
Το δύο από την άλλη συνδέεται με το Δ ή το d ή παρεμφερείς ήχους (zwei, due, duo, dβa μερικές αντιστοιχίες). Το Δ μεταφέρει την προσοχή από τον ήχο μέσα στο εγκεφαλικό ηχείο στα δόντια. Έχουμε δηλαδή την πρώτη εκδήλωση. Αξίζει να αναφέρουμε και το υ βέβαια ως δεύτερη αναφορά, ως κλασσικό σύμβολο κυπέλου, υποδοχής, θηλυκού στοιχείου.

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΗΣ… ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΤΑ ΔΙΔΑΞΕ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑ 5ο Ανακεφαλαίωση

Ας δούμε τι μάθαμε έως τώρα και στα τέσσερα μαθήματα.
Όλα αυτά που είδαμε έως τώρα… είναι απλές διαπιστώσεις και δεν έχουν στόχο απλά να μας πείσουν για κάτι… αλλά στόχο έχουν τα μαθήματα αυτά… να μας κάνουν ν’ αρχίσουμε να ψάχνουμε… πρώτα τον εαυτό μας… και κατόπιν να μελετήσουμε όσο καλύτερα μπορούμε… τη γλώσσα μας.

Βλέποντας και αναλύοντας με μια πρώτη ματιά τον παραπάνω πίνακα με την Ελληνική Αλφάβητο είδαμε και διαπιστώσαμε… ότι μόνον τυχαία δεν είναι τα γράμματα, αλλά κατ’ επέκταση και η Ελληνική μας Γλώσσα. Δεν είναι απλά ότι η Γλώσσα μας έχει τις περισσότερες λέξεις διεθνώς… αλλά είναι ότι… η Ελληνική μας Γλώσσα είναι πλούσια σε νοήματα και εκφράζει αυτό που εννοεί. Φυσικά επειδή υπάρχουν πολλές έννοιες για κάθε λέξη… η δυσκολία είναι ότι οφείλουμε να τις ξέρουμε… αλλά και να τις χρησιμοποιούμε αντίστοιχα με το σωστό τρόπο και τη σωστή στιγμή. Πολλές φορές εμείς οι Έλληνες…. αδυνατούμε να συνεννοηθούμε μεταξύ μας… διότι απλά για την ίδια λέξη…. χρησιμοποιούμε άλλη έννοια ο καθένας μας. Ο άλλος… μπορεί να εννοεί μια άλλη έννοια, κάτι άλλο… και μέχρι να γίνει αυτό αντιληπτό… μπερδεύουμε στο τέλος…. τα μπούτια μας.
Είδαμε ότι η Ελληνική Γλώσσα… έχει μία δομή και μάλιστα μία μαθηματική δομή… αφού όλα γύρω μας εξάλλου είναι μαθηματικά και εκφράζονται με μαθηματικές έννοιες. Άρα το πάντρεμα γραμμάτων και αριθμών μας φέρνει μια ισορροπία… για να αντιλαμβανόμαστε καλύτερα το γίγνεσθαι. Διαπιστώσαμε ότι η Ελληνική Γλώσσα και ειδικά η Ελληνική Αλφάβητος έχει θέαση τον αριθμό ΕΝΝΕΑ (9)… κι αυτό είναι μία αρχή… που πρέπει πάντα να θυμόμαστε.
Η Ελληνική Γλώσσα μας μιλάει… και η Ελληνική Αλφάβητος μας προσκαλεί να την εξερευνήσουμε…. απλά και μόνον μελετώντας την. Ας πούμε ότι αυτά τα μαθήματα είναι ένα κίνητρο… για ν’ ανοίξουμε κάποια βιβλία… που θα μας ανοίξουν για βρούμε τους πνευματικούς μας ορίζοντές….!
Η Ελληνική Αλφάβητος… και κατ’ επέκταση… η Ελληνική Γλώσσα διαπιστώνουμε ότι:
Έχει μαθηματική υποδομή.
Έχει αριθμό θέασης στο γράμμα θ-ήτα και τον αριθμό 9.
Έχει νοημοσύνη.

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΗΣ… ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΤΑ ΔΙΔΑΞΕ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑ 4ο

Όσο προχωράμε πιο βαθιά…. στη μυστική χώρα της αριθμολογίας και κάνουμε την πρόσθεση του συνόλου των 27 αριθμών που αναλογούν δηλαδή…. στα 24 γνωστά μας γράμματα του Ελληνικού Αλφαβήτου καθώς και των 3 γραμμάτων-αριθμών που δεν εκπροσωπούνται στο σύγχρονο αλφάβητο, θα συναντήσουμε το άθροισμα:4995 (1+2+3+4+5+6+7+8+9+10+20+30+40+50+60+70+80+90+100+200+300+400+500+600+700+800+900).
Προσθέτοντας λοιπόν τα στοιχεία που αποτελούν το άθροισμα 4995 έχουμε: 4+9+9+5=27… διαπιστώνουμε ότι οι αριθμοί που χρησιμοποιήσαμε…. έχουν 27 σύμβολα-γράμματα… όσα είναι τα γράμματα της Αλφαβήτου συν τα 3 κρυφά.
Από την άλλη βλέπουμε επίσης ότι:2+7=9…. μας δείχνει τον αριθμός 9 της θέασης.
Εάν πάλι επιχειρήσουμε να πολλαπλασιάσουμε τα στοιχεία που αποτελούν το άθροισμα 4995… διαπιστώνουμε περίτρανα ότι η περίπτωση της απλής σύμπτωσης δεν υφίσταται πλέον διότι: 4Χ9Χ9Χ5=1620 και φυσικά έχουμε:1+6+2+0=9… αριθμός θέασης και 1620=1000Φ (όπου Φ … είναι ο χρυσός αριθμός 1,62). Αυτό μας το δεικνύει βέβαια και ο αριθμός 1620=ΓΛΑΥΚΩΠΙΣ ΑΘΗΝΗ.
Εάν πάλι διαιρέσουμε το άθροισμα 4995 με το σύνολο των αριθμών που το αποτελούν… δηλαδή το 27 (4995:27=185)… όπου ο αριθμός 185 αντιστοιχεί στον λεξάριθμο… ΓΡΑΜΜΑ=185.
Εάν πάλι πάρουμε την αξιόπιστη μέθοδο του Χρυσού Αριθμού Φ (Φ=1,62), καθώς και με τη μέθοδο του Λόγου π (π=3,14): 4995ΧΦ=8091,9 8+0+9+1+9=27… βλέπουμε και πάλι τον αριθμό 27 και 4995Χπ=15684,3 1+5+6+8+4+3=27 και πάλι ο αριθμός 27.
Εάν θα επιχειρήσουμε την πρόσθεση της φυσικής προόδου των 27 αριθμών που έχουμε κάνει ανάλογη χρήση καταλήγοντας στο άθροισμα 378 (1+2+3+4+5+6+7+8+9+10+11+12+13+14+15+16+17+18+19+20+21+22+23 +24+25+26+27)….και 3+7+8=18 και 1+8=9…. Πάλι ο αριθμός θέασης 9.
Εάν πάλι κάνουμε τον πολλαπλασιασμό των στοιχείων που αποτελούν το άθροισμα της πιο πάνω πρόσθεσης δηλαδή… το 378, δηλαδή… θα έχουμε: 3Χ7Χ8=168….ήτοι: ΑΙΞ ΑΜΑΛΘΕΙΑ=168.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα