Παρασκευή 29 Δεκεμβρίου 2017

ΨΑΧΝΕΙ ΑΝΤΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΡΕΒΕΓΙΟΝ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ



Είστε από εκείνους που δεν έχετε κανονίσει που θα κάνετε ρεβεγιόν πρωτοχρονιάς; 

Σας την σπάσει η πολυκοσμία που παρατηρείται στα μαγαζιά, όπου ο ένας είναι πάνω στον άλλον; 

Θέλετε να σας βρει το νέο έτος δίπλα σε μία σταρ της εγχώριας ερωτικής βιομηχανίας;

Η λύση βρέθηκε και την προσφέρει η Έλενα Χατζή… 

Η Ελληνίδα πορνοστάρ της Sirina με αρκετές ταινίες στο ενεργητικό της, όπως «οι επιθυμίες μιας καυτής κυρίας» και «όταν ο άντρας μου πήγε για ψάρεμα», ξεκίνησε έναν διαγωνισμό, προκειμένου να ευχαριστήσει τους θαυμαστές της που την στήριξαν στα πρώτα βήματα που έκανε στον χώρο.

Μέσα από αυτόν λοιπόν, θα βγουν 5 τυχεροί που θα υποδεχθούν μαζί της το 2018, σε ένα φιλικό -όπως ξεκαθαρίζει- ρεβεγιόν…

Aναλυτικά η ανάρτησή της…


Αγαπητοί μου φίλοι . Θέλω η φετινή Πρωτοχρονιά να είναι πολύ ξεχωριστή , για μενα και για τους διαδικτυακους φιλους μου . Γι αυτό αποφάσισα να κάνω έναν διαγωνισμό. Θέλω να περάσω την παραμονή της Πρωτοχρονιάς με 5 θαυμαστές μου, που με στηριξαν απο τα πρωτα μου βηματα.

Περιμένω λοιπόν τα μηνύματά σας!

Ξεκαθαρίζω , για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις , ότι πρόκειται για Πρωτοχρονιάτικο ρεβεγιόν στο σπίτι μου, καθαρά φιλικό . Περιμένω λοιπόν όλους τους ενδιαφερόμενους , για να επιλέξω μεταξύ αυτών… Καλή χρονιά σε όλους με υγεία !

ΥΓ. Για <<ευνόητους λόγους>> καταλαβαίνετε ότι τα ονόματα των νικητών, δεν θα ανακοινωθούν δημόσια….

Αυτό το καθαρά φιλικό δεν το κατάλαβα ….. 


Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα