Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου 2017

Κουράστηκα

της Λουκίας Πέτρου
Κουράστηκα να περιμένω
Στο σύννεφο μου να αναμένω
Πότε, το χέρι σου θα απλώσεις
Για ένα λεπτό να με λυτρώσεις
Κουράστηκα να σε προσμένω
Κι όλο στάσιμη να μένω 
Κουράστηκα να μη μπορώ 
Αυτά που ήθελα, να ζω
Κουράστηκα να με κουράζεις 
Και πάντα πίσω να με βάζεις
Εγώ, στο πλάι σου ποθώ 
Να είμαι και να περπατώ

Για αυτό κακία δεν κρατώ
Και φεύγω, πριν σε βαρεθώ
Δε φταις εσύ που δεν μπορείς 
Αυτά που θέλω, να μου πεις
Σε άλλο σύννεφο θα πάω 
Γιατί εμένα μ’ αγαπάω
Κι ούτε λεπτό δε σου χαρίζω 
Εμένα πια δε χαραμίζω…
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα