Δευτέρα 11 Δεκεμβρίου 2017

ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΧΑΡΙΣΕ ΤΗ ΖΩΗ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΦΕΡΩ

Αγαπώ τον εαυτό μου


Αποτέλεσμα εικόνας για Αγαπώ τον εαυτό μου

Αγαπώ τον εαυτό μου και του δίνω την προσοχή μου
για να είναι υγιής, χρήσιμος, ευτυχής…
 

Αγαπώ τον  εαυτό μου και του δίνω ΑΞΙΑ και ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ…

Αγαπώ τον εαυτό μου και τον μεταχειρίζομαι σαν ένα χρήσιμο εργαλείο, που μου χάρισαν, για να κάνω καλή χρήση και να χαίρομαι κι όχι να λυπάμαι ή να πονάω! ΠΡΟΣΕΧΩ  ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ, ΤΟΝ ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΝΩ ΘΕΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ για να μπορώ να ζω ευχάριστα και σωστά! 

ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΛΥΠΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΝΟΙ.ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΧΑΡΙΣΕ ΤΗ ΖΩΗ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΦΕΡΩ,
απλά κουβαλάω τους πόνους μου από ΑΓΝΟΙΑ και ΜΟΝΟ!



Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα