Τετάρτη 27 Δεκεμβρίου 2017

Τα 10 χαρακτηριστικά μιας ισχυρής προσωπικότητας!



1. Λαμβάνω υπόψη μου την άποψη των άλλων, αλλά παίρνω εγώ τις τελικές αποφάσεις στη ζωή μου.
2. Είμαι γενικά γνώστης των συναισθημάτων, των σκέψεων, των αναγκών και των «θέλω» μου.
3. Επιτρέπω στους άλλους να αισθανθούν και να σκεφτούν διαφορετικά σε σχέση με μένα.
4. Συμπάσχω με τους άλλους αλλά να δεν φτάνω στο σημείο να «κουβαλήσω» τα βάρη των προβλημάτων τους.
5. Έχω ξεκάθαρη άποψη σχετικά με τις προτεραιότητες και επιλογές μου και με άλλο τόσο ξεκάθαρο τρόπο μπορώ να τις εκφράσω.

6. Αναλαμβάνω την ευθύνη του αποτελέσματος των επιλογών μου.
7. Απολαμβάνω την παρέα των άλλων με τον ίδιο τρόπο που απολαμβάνω τις στιγμές που είμαι μόνος μου.
8. Είμαι ελαστικός, ανοιχτός σε εναλλακτικές λύσεις και μπορώ να ελιχθώ όταν τα πράγματα δεν πηγαίνουν έτσι όπως τα έχω σχεδιάσει.
9. Παίρνω θέση για μένα ή τους άλλους όταν βρίσκομαι αντιμέτωπος με καταστάσεις αδικίας.
10. Αισθάνομαι ελεύθερος να κάνω πράγματα που επιθυμώ και απολαμβάνω, νιώθω άξιος και υπερήφανος που μπορώ να κάνω πράγματα χρήσιμα για τον εαυτό μου.
Πηγή: drjuliehanks.com
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα