Πέμπτη 19 Οκτωβρίου 2017

Μακριά απ’ τον παλιό μου εαυτό

της Μαρίας Βασιλάκη
Το ηλιοβασίλεμα ξάπλωσε στα κρυστάλλινα νερά της θάλασσας 
Για λίγο, να ξαποστάσει και όλων των ειδών τα χρώματα έκαναν την εμφάνισή τους
Βιολετί, μωβ, πορτοκαλί, ροζ…
Vintage μελωδίες ηχούν προσδίδοντας έναν πιο ατμοσφαιρικό τόνο στο απόγευμα
Ένα ζευγάρι κοιτά τη θάλασσα και ονειροπολεί
Τα σύννεφα χορεύουν το δικό τους βαλς ηρεμώντας κάθε έναν που τ’ αντικρίζει
Ο ορίζοντας, διάφανος μπορείς να δεις μέχρι πέρα, τα βουνά, το τέλος της θάλασσας, τη ζωή…
Σήμερα ξημέρωσε μια άλλη μέρα για μένα. Σαν κάτι μέσα μου να άλλαξε. 
Αποφάσισα να εκτιμώ τη ζωή, να δράττομαι των στιγμών της απλών ή μη, να αναπνέω ελπίδα.
Οι σκοτεινοί τόνοι του ουρανού αποπνέουν κάτι μυστηριακό κι εγώ απλά περπατώ.
Μακριά απ’ τον παλιό μου εαυτό
Τόσο καιρό έψαχνα για κάτι μη γνωρίζοντας ακριβώς το τι.
Τελικά, το βρήκα.
Ήταν τόσο καιρό μέσα μου.

Ήταν η διάθεσή μου για αλλαγή, για αναθεώρηση της ζωής
Ήταν το ότι είχα πάψει να ακούω αυτή την εσωτερική φωνή και έκανα τα πάντα για να ξεφύγω μακριά της 
Μα με βρήκε
Η αλλαγή, όσο δύσκολη φαινομενικά κι αν μοιάζει, είναι εφικτή
Αρκεί να θέλουμε και να αντέξουμε να δούμε μέσα μας.
Μετά όλα είναι πιο απλά.
Αυτή η πόλη μοιάζει με θολό τοπίο.
Τόσα φώτα, τόσες ζωές
Τόσοι άνθρωποι, τόση δυστυχία
τόσο συσσωρευμένο άγχος 
Τόσος χρόνος κι όμως τόση άσκοπη και αλόγιστη χρήση του
Άνθρωπέ μου τι σπατάλη χρόνου κάνεις προκειμένου να αποφύγεις τον ίδιο σου τον εαυτό,
φοβούμενος αλήθειες και πόνο.
Μα όσο παλεύεις να φύγεις μακριά τόσο η ψυχή σου λυγίζει
Τόσο το μέσα σου φωνάζει και κάποια στιγμή ξεσπά
Και σου λέει «Φτάνει, αρκετά».
Η ζωή είναι ένα δώρο. Πάψε να την ξοδεύεις στο τίποτα.
Να είσαι θετικός απέναντί της κι απέναντι στον εαυτό σου. Να προσπαθείς.
Όταν όλα είναι εναντίον σου εσύ να λες «Εγώ θα τα καταφέρω»
Να πεισμώνεις, να λυσσάς για τη ζωή.
Αυτή είναι, δεύτερη δεν θα έχεις.
Να κυνηγάς τα όνειρά σου -όποια κι αν είναι αυτά-.
Να σε ακούς, να σε προσέχεις. Γιατί στο τέλος μόνο εσένα θα έχεις.
Να σε βρεις κι ας χαθείς.
Μόνο έτσι αξίζει να περιπλανηθείς.


fwords

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα