Τρίτη 31 Οκτωβρίου 2017

Το σύμπαν και οι μυστικές αποστολές του..



Το σύμπαν και οι μυστικές αποστολές του..


Το πρόβλημά μου
ήταν πάντα να μη
ξεφεύγω από τα όρια.

Αυτή η γαμημένη πειθαρχία
μου στέρησε πολλά.
Μου στέρησα πολλά.

Δεν ακροβατούσα
ποτέ στα άκρα.
Είχα τις ισορροπίες μου.

Μα θα ήθελα
να μην είμαι φτιαγμένη έτσι.

Να ζήσω για μια στιγμή
χωρίς να σκέφτομαι
τις συνέπειες.

Να σταθώ γυμνή
απέναντι στους φόβους μου.

Να μη ξέρω τι να κάνω
με τον εαυτό μου.

Να αφεθώ
περισσότερο.

Μα όλα είναι αλλιώς
για κάποιο λόγο.

Το σύμπαν και 
οι μυστικές αποστολές του..


Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα