Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου 2017

Οι περισσότεροι άνθρωποι συγχέουν την αγάπη με την προσδοκία

Φωτογραφία του χρήστη 7 Ομόκεντροι Κύκλοι Αυτογνωσίας.

Σε συνδυασμό με την αγάπη, ο πόλεμος είναι ένα σημαντικό συστατικό στοιχείο της ολότητας και της ευζωίας επίσης. Τις περισσότερες φορές χρειάζεστε μια γερή σύγκρουση στη σχέση σας. Η διαμάχη και ο ανταγωνισμός είναι απαραίτητα για την ανάπτυξη. Δεν είμαστε εδώ για να έχουμε μόνο ειρήνη- είμαστε εδώ για να βιώσουμε και τις δύο πλευρές του νομίσματος της ζωής. 

Επομένως, αν έχετε διαμάχες στη σχέση σας, μην σκεφτείτε: «Ωχ! Η σχέση μου έχει αποτύχει». Όχι, ωριμάζει! Σας προκαλεί, σας κάνει να εξετάσετε τον εαυτό σας. Κάθε φορά που παρατηρείτε και διερευνάτε τον εαυτό σας, κάθε φορά που αλλάζετε τις πεποιθήσεις σας και τον τρόπο με τον οποίο χειρίζεστε τα πράγματα και μαθαίνετε πώς μπορείτε να κατακτήσετε την τέχνη της επικοινωνίας σύμφωνα με τις αξίες του άλλου ανθρώπου, ωριμάζετε.

Έχετε προσπαθήσει ποτέ να αλλάξετε κάποιον κρατώντας επιθετική στάση; Τι συμβαίνει όταν λέτε: «Κοίτα, έχω δίκιο κι έχεις άδικο. Ή θα αλλάξεις και θα γίνει όπως το λέω ή έξω από την πόρτα»; Όσο πιο ανυποχώρητοι και κάθετοι είστε τόσο πιο ανυποχώρητος γίνεται και ο άλλος, με αποτέλεσμα να δημιουργείται πόλωση. Όταν δε πεισμώνετε και οι δυο, φτάνετε σε αδιέξοδο. 



Αν όμως πείτε: «Αυτό που βλέπω σε σένα είναι ένα κομμάτι του εαυτού μου. Το έχω μέσα μου και με το να μου το υποδεικνύεις μου δίνεται μια ευκαιρία να εκτιμήσω ένα κομμάτι του εαυτού μου που δεν έχει αγαπηθεί. Όταν με κάνεις να γίνομαι πιο διαλλακτικός και ταπεινός, αυτό είναι προς όφελός μου. Ήμουν πολύ αλαζονικός- σε σέβομαι και σε εκτιμώ γιατί είσαι ο δάσκαλός μου». Τότε έχετε πάει στο κέντρο. Και τι θα συμβεί τότε στον άλλο; θα έρθει κι εκείνος στο κέντρο• εάν είστε ειλικρινείς από τα βάθη της καρδιάς σας, τότε δεν μπορεί να αντισταθεί.


Η αγάπη δεν μπορεί να απορριφθεί, ενώ η προσδοκία αναμφισβήτητα μπορεί. Οι περισσότεροι άνθρωποι συγχέουν την αγάπη με την προσδοκία. Δεν μπορείτε να αποφύγετε το να έχετε προσδοκίες και συγκεκριμένες απόψεις, το να μένετε όμως κολλημένοι σε αυτές σταματά την ωρίμανσή σας.


«Βιώνοντας την υπέρβαση» Dr. John Demartini





Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα