Τετάρτη 9 Αυγούστου 2017

Γιὰ νὰ βαδίσω στὸ αὔριο, πρέπει νὰ τιμήσω τὸ …ἐχθές!

Πόσο ἀντιφατικό μᾶς ἀκούγεται κάτι τέτοιο;
Κι ὅμως…
Ὅλα αὐτὰ ποὺ ἀποφασίζω σήμερα, γιὰ τὸ αὔριο, βασίζονται σὲ γνώσεις, ἐμπειρίες, ἐπιλογὲς τοῦ ἐχθές μου.
Ἡ κρίσις μου, ἡ ἀντίληψίς μου, ἡ ὅποια συνειδητότης μου εἶναι ἀποτέλεσμα ἐχθεσινῶν ἐπιλογῶν κι ἀποφάσεων.
Τί λοιπόν σκέπτομαι γιά τό αὔριο;
Αὐτὸ ποὺ σκέπτομαι, ὀνειρεύομαι, προγραμματίζω εἶναι ἀποτέλεσμα τῆς ἔως σήμερα διαδρομῆς μου.

Ὀφείλω λοιπόν, μὲ ὅλες μου τὶς δυνάμεις, νὰ εὐχαριστῶ καὶ νὰ εὐγνωμονῶ τὸ ἐχθές μου, τὶς ἐμπειρίες μου, τὰ παθήματά μου, διότι δίχως αὐτὰ δὲν θὰ ἤμουν αὐτὸ ποὺ εἶμαι σήμερα. Ἀκόμη κι ἐὰν ὐπάρχουν ἄνθρωποι ποὺ μὲ πόνεσαν, μὲ τσάκισαν ἤ μὲ κατέστρεψαν, ὀφείλω νὰ τοὺς εὐχαριστήσω, διότι δίχως αὐτοὺς δὲν θὰ μποροῦσα σήμερα νὰ γνωρίζω αὐτὰ ποὺ γνωρίζω καὶ νὰ εἶμαι αὐτὸ ποὺ εἶμαι.
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα