Κυριακή, 16 Απριλίου 2017

ΧΡΙΣΤΟΣ – ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ ΛΥΤΡΑ ΑΝΤΙ ΠΟΛΛΩΝ – Η ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΩ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΣΩΣΕΙ? ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΑΦΑΙΡΕΙ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ, ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΔΙΝΩ ΑΥΤΗΝ – ΕΞΟΥΣΙΑ ΕΧΩ ΝΑ ΤΗ ΔΩΣΩ ΚΑΙ ΕΞΟΥΣΙΑ ΕΧΩ ΝΑ ΤΗ ΛΑΒΩ ΠΑΛΙ

Φωτογραφία του χρήστη Φίλοι του Παραμαχάνσα Γιογκανάντα SRF διαλογισμός Κρίγια Γιόγκα, η Αφύπνιση.

ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ
«Διότι εγώ δίνω την ψυχή μου, για να λάβω αυτήν πάλι. Ουδείς αφαιρεί αυτήν απ’ εμού, αλλά εγώ δίνω αυτήν από μόνος μου. Εξουσία έχω να δώσω αυτήν, και εξουσία έχω πάλι να λάβω αυτήν. Ταύτην την εντολήν έλαβα παρά του Πατρός μου» (κατά Ιωάννη Ι:17-18).

«Ο Υιός του ανθρώπου δεν ήρθε για να υπηρετηθεί, αλλά για να υπηρετήσει, και να δώσει τη ζωή του λύτρα για πολλούς» (κατά Ματθαίο Κ:20-28).

Ο Χριστός, λίγο πριν οδηγηθεί στη σταύρωση, είπε: «Ή νομίζεις ότι δεν μπορώ τώρα να παρακαλέσω τον Πατέρα μου, και θα στήσει αμέσως κοντά μου περισσότερες από δώδεκα λεγεώνες αγγέλων? Πώς όμως θα εκπληρωθούν οι γραφές ότι έτσι πρέπει να γίνει?». – Κατά Ματθαίο ΚΣΤ:53-54.

Οι ισχυροί θεραπευτές, όπως ο Ιησούς, μπορούν μόνο να εξαφανίσουν τα αποτελέσματα του κακού κάρμα σ’ έναν άνθρωπο σύμφωνα με τις αρχές που διέπουν τις διεργασίες του νόμου της αιτίας και του αποτελέσματος. Αν κάποιος, για παράδειγμα, με λανθασμένη διατροφή έχει μέσα στο σώμα του ένα φορτίο τοξινών, μπορεί να πάρει ένα αντίδοτο φάρμακο που θα δημιουργήσει μια νέα αιτία μ’ ένα αποτέλεσμα που μπορεί να καταστρέψει την τοξικότητα στον οργανισμό του. Έτσι και ο Ιησούς, με την ισχυρή συνειδητότητά του, μπορούσε με ποικίλα μέσα να εξουδετερώσει τα δυσμενή αποτελέσματα λανθασμένων πράξεων του παρελθόντος που αποκτήθηκαν και συσσωρεύτηκαν από ανθρώπους που έσφαλαν. Κανείς όμως, ούτε ακόμα κι ένας Ιησούς, δεν μπορεί να παραβεί τον νόμο της αιτίας και του αποτελέσματος που δημιουργήθηκε από τον Θεό. Οι αποφάσεις της Φύσης πρέπει να αντισταθμίζονται σε είδος ή με μια δίκαιη ανταλλαγή. Ορισμένοι μηχανισμοί του νόμου του κάρμα μπορούν να αποτελέσουν αντικείμενο χειρισμού με τη σοφία ενός Δασκάλου, καθώς επίσης και με διορθωτικά ή ανακουφιστικά μέτρα που λαμβάνονται από τον πάσχοντα –όπως η προσευχή, η έντονη αγάπη για τον Θεό, η πίστη, ο διαλογισμός γιόγκα, η συνειδητή κατεύθυνση της ζωικής δύναμης με τη δύναμη της θέλησης– για να ελαχιστοποιήσουν ή να εξαλείψουν αντίξοα αποτελέσματα λανθασμένων πράξεων του παρελθόντος. Σε ακραίες περιπτώσεις ενός βαθιά εδραιωμένου κάρμα, ή σε ανταπόκριση στη λατρευτική πίστη και στη δεκτικότητα ενός ικέτη, ή για να επισπεύσει την πνευματική εξέλιξη ενός μαθητή, ένας Δάσκαλος μπορεί να πάρει πάνω του μια καρμική κατάσταση ενός πιστού, ή ένα μέρος της, και να υποστεί στο δικό του σώμα τα αποτελέσματα.



Έτσι ο Ιησούς μπορούσε να σταματήσει το επικείμενο αποτέλεσμα μιας κακής πράξης με το να λάβει πάνω του τις συνέπειες αυτής της πράξης, απαλλάσσοντας τον άνθρωπο από την ενοχή του για την παράβαση. Για να απεικονίσω την αρχή αυτή με απλούς όρους, ας υποθέσουμε ότι ένα αδύναμο άτομο που ονομάζεται Γιάννης έκανε έναν πιο ρωμαλέο γνωστό του να θυμώσει, ο οποίος τότε σήκωσε το χέρι του να χτυπήσει τον Γιάννη. Ξαφνικά όμως μπαίνω ανάμεσα στον Γιάννη και στο καλά κατευθυνόμενο χτύπημα, γλυτώνοντας τον Γιάννη απ’ αυτό. Εγώ, καθώς είμαι δυνατότερος, μπορεί να αισθανόμουν το χτύπημα σε πολύ λιγότερο βαθμό, ή και καθόλου.

Με τον ίδιο τρόπο, όταν οι λανθασμένες πράξεις έχουν καταδικάσει έναν άνθρωπο να υποφέρει σύμφωνα με τον νόμο της αιτίας και του αποτελέσματος, μια ισχυρή ψυχή όπως ο Ιησούς μπορούσε να εκτρέψει τον όλεθρο και να τον εξουδετερώσει αφήνοντας τη δύναμή του να ξεσπάσει μέσα στο δικό του σώμα. Μερικοί άγιοι είναι γνωστό ότι παίρνουν στο δικό τους σώμα τις πραγματικές αρρώστιες άλλων, κι έτσι αυτοί που υποφέρουν ανακουφίζονται. Αυτό δεν σημαίνει ότι κάποιος πρέπει να υποφέρει για να θεραπεύσει μέσω του πνευματικού νόμου. Μόνο εξαιρετικά ασυνήθιστοι θεραπευτές και Δάσκαλοι, όμοιοι με τον Χριστό, γνωρίζουν την ιερή μέθοδο με την οποία μπορούν να επιβαρυνθούν με τις σωματικές, νοητικές, ή πνευματικές παθήσεις των άλλων και να τις εξαντλούν μέσα στο δικό τους σώμα. Ο σκοπός ενός παγκόσμιου σωτήρα ή γκουρού είναι να θεραπεύσει την ανθρωπότητα από τα τρίπτυχα δεινά της. Το σωματικό του όργανο, έχοντας ήδη εκπληρώσει τον σκοπό του να εκφράσει τη συνειδητοποίηση του Θεού, χρησιμοποιείται μετά για χάρη της λύτρωσης άλλων με οποιουσδήποτε τρόπους έχουν τα περισσότερα πλεονεκτήματα για τον πιστό.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ειπώθηκε για τον Ιησού ότι έδωσε τον εαυτό του ως λύτρα για πολλούς. Πήρε πάνω του τις αμαρτίες των μαθητών του και πολλών άλλων ψυχών και άφησε το σώμα του να σταυρωθεί.

Είχε τη δυνατότητα να σωθεί προσευχόμενος στον Θεό: «Ή νομίζεις ότι δεν μπορώ να παρακαλέσω τον Πατέρα, και θα στήσει κοντά μου περισσότερες από δώδεκα λεγεώνες αγγέλων? Πώς όμως θα εκπληρωθούν οι Γραφές ότι έτσι πρέπει να γίνει?». Ειδικά παίρνοντας πάνω του τις συνέπειες του κάρμα των μαθητών του μέσω της θυσίας του, αυτοί εξυψώθηκαν σε υψηλό βαθμό πνευματικότητας και έγιναν ικανοί να λάβουν το Άγιο Πνεύμα, το οποίο αργότερα κατέβηκε πάνω τους, βαφτίζοντάς τους με τη θεϊκή συνειδητότητα και τον θεϊκό συντονισμό, για να συνεχίσουν και να διαδώσουν την αποστολή του Ιησού. Είτε σε σώμα είτε σε πανταχού παρόν Πνεύμα, η λυτρωτική χάρη ενός παγκόσμιου σωτήρα ή ενός γκουρού που συνειδητοποίησε τον Θεό παραμένει η ίδια, εισακούοντας κάθε ταπεινή ικεσία μιας δεκτικής καρδιάς.

Άσχετα με την ασθένεια κάποιου ή την ευλογία της θεραπείας, ο μόνος τρόπος με τον οποίο μπορεί να καταστραφεί οριστικά όλο το ανεπιθύμητο κάρμα είναι η επαφή με τον Θεό. Το σώμα είναι πρόσκαιρο. Υποχρεωτικά θα πρέπει να χαθεί όταν έρθει το πλήρωμα του χρόνου του. Ο νους είναι εύκαμπτος, και με μια ισχυρή θέληση μπορεί να συνηθίζει πολλές από τις επιθέσεις του περιβάλλοντός του. Ωστόσο κι αυτός επηρεάζεται από τις πλάνες της αυταπάτης. Η έσχατη θεραπεία που πρέπει να επιδιώκεται είναι η ελευθερία από τη μεταδοτική ασθένεια της πνευματικής άγνοιας, της ατονίας της έκφρασης της ψυχής, η οποία είναι η αιτία όλων των άλλων δεινών. Αν κάποιος αφαιρέσει με τον διαλογισμό και την επαφή με τον Θεό την ασθένεια της άγνοιας που περιορίζει την ψυχή, τότε αυτόματα οι νοητικοί και σωματικοί καρμικοί καταναγκασμοί χάνουν κι αυτοί την επιρροή τους. Στο βασίλειο της συνειδητότητας του Θεού, η δεσποτική δύναμη του καρμικού νόμου –η οποία λειτουργεί μόνο ως μια διορθωτική κατευθυντήρια δύναμη στην παρουσία της αυταπάτης– δεν εξυπηρετεί πλέον κανέναν σκοπό και διαλύεται μέσα στη Σοφία.

Γι’ αυτό ο Ιησούς προειδοποίησε: «Ζητάτε πρώτα τη βασιλεία του Θεού (καταστρέψτε την αυταπάτη) και όλα τα άλλα (η εκπλήρωση όλων των προσευχών του ανθρώπου, συμπεριλαμβανόμενων και εκείνων για τη θεραπεία του σώματος, του νου και της ψυχής) θα σας προστεθούν (ως κληρονομικό δικαίωμα καθώς είστε παιδιά του Θεού)». 


– Παραμαχάνσα Γιογκανάντα




Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα