Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2017

ΟΙ ΑΝΕΜΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ

Φωτογραφία της Kate Minogianni.

Ένα πλοίο πλέει ανατολικά και ένα άλλο πλέει δυτικά Με τους ίδιους προσωπικούς για το κάθε πλοίο άνεμους να φυσούν. Είναι τα πανιά Και όχι οι θύελλες Που λένε ποιο δρόμο να πάνε. Όπως οι άνεμοι της θάλασσας είναι και οι τρόποι της μοίρας, Καθώς ταξιδεύουμε στην ζωή μας. Είναι η ψυχή Που αποφασίζει τον στόχο της, και όχι η ηρεμία της διαμάχης.
- Ella Wheeler Wilcox
«Όταν η μοίρα μας δίνει ένα λεμόνι, ας προσπαθήσουμε να φτιάξουμε λεμονάδα» - Dale Carnegie
«Όταν ήμουν νεότερη, πράγματα συμβαίναν στην ζωή μου που με έκαναν να αναρωτιέμαι αν ήταν σύμπτωση ή ήταν μοίρα; Και τώρα, καθώς τα χρόνια έχουν περάσει, ακλόνητα πιστεύω στην μοίρα – τα πάντα συμβαίνουν για κάποιο λόγο» - Catherine Pulsifer

«Είμαι ο αφέντης της μοίρας μου. Είμαι ο καπετάνιος της ψυχής μου» - William Ernest Henley
«Εφ’ όσον επιμένουμε στην επιδίωξη του βαθύτερου πεπρωμένου μας, θα συνεχίσουμε να εξελισσόμαστε. Δεν μπορούμε να επιλέξουμε την ημέρα ή την στιγμή πότε θα ανθίσουμε πλήρως. Αυτό συμβαίνει στην εποχή του» - Denis Waitley
«Ο Θεός σε έφτιαξε όπως είσαι με σκοπό να σε χρησιμοποιήσει όπως Εκείνος σχεδίασε» - S.C. McAuley
«Συχνά λέω, το μόνο πράγμα που στέκεται ανάμεσα σε μένα και το μεγαλείο είμαι εγώ» - Woody Allen



Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα