Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2017

Η πέρδικα κι η κουκουβάγια


Παραμύθια τής Κύθνου
Η πέρδικα κι η κουκουβάγια
Μιά φορά βγάλαν απόφαση τα πουλιά να ανοίξουνε σχολείο, για να μαθαίνουν τα παιδιά τωνε γράμματα. Ένα πρωϊ λοιπόν, που όλοι οι μαθητές ήτανε στο σκολειό, η κουκουβάγια έβαλε λίγο φαϊ μέσα σ’ ένα καλαθάκικαι κίνησε να ταϊσει το παιδί της. 
Εκεί που πήγαινε, τη συνοπάντηξε η πέρδικα.
-«Για πού το’ βαλες, κουκουβάγια;»
-«Πααίνω στο σκολειό, να δώσω λίγο φαγάκι στο παιδάκι μου.»
-«Μιά και πας, στάσου να πάρεις κι από μένα λίγο ψωμάκι, να φάει και το δικό μου το παιδί.»
-«Μα δεν το γνωρίζω το δικό σου. Πώς να το βρώ;»
-«Α...μα είναι πολύ εύκολο να το βρείς: θα το καταλάβεις αμέσως, γιατί είναι το πιό όμορφο απ’ ούλα τα πουλάκια.»

Παίρνει η κουκουβάγια τοφαϊ, πααίνει στο σκολειό, ξανοίει από’δώ, ξανοίει από’κεί, μα της φαίνουνταν απ’ ούλα τα παιδιά πιό όμορφο το δικό της, γι’ αυτό κι έφερε πίσω το φαί τής πέρδικας.
Στο δρόμο που στρεφόντανε, τής’πάντηξε ξανά η πέρδικα.
-«Ίντα’καμες, κουκουβάγια; Το τάϊσες το παιδάκι μου;»
-«Μου πες να δώσω το φαϊ στο πιό ωραίο παιδί. Ε....επειδή το πιό όμορφο είναι το δικό μου, πάρε πίσω το ψωμί σου.»




Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα