Τετάρτη, 30 Νοεμβρίου 2016

WSJ: Αυτό είναι το σχέδιο ελάφρυνσης του ελληνικού χρέους ως το 2060


European Stability Mechanism Managing Director Klaus Regling attends the Asian Financial Forum in Hong Kong January 13, 2014 file photo. REUTERS/Tyrone Siu

Τι αναφέρει η εμπιστευτική πρόταση του ESM, σύμφωνα με πληροφορίες που μεταδίδει η εφημερίδα

Τη μείωση του δημόσιου χρέους της Ελλάδας ως ποσοστό επί του ΑΕΠ κατά 21,8 εκατοστιαίες μονάδες το 2060 προβλέπουν προτάσεις του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Σταθερότητας (ESM), που θα παρουσιασθούν στο Eurogroup της 5ης Δεκεμβρίου, αναφέρει δημοσίευμα της Wall Street Journal. Το δημοσίευμα επικαλείται εξασέλιδο έγγραφο του ΕΜΣ, με ημερομηνία 25 Νοεμβρίου, που περιήλθε σε γνώση της εφημερίδας.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, το έγγραφο του ESM περιγράφει μέτρα τα οποία θα μπορούν να ληφθούν βραχυπρόθεσμα για τη μείωση του ελληνικού χρέους, όπως η επέκταση της χρονικής διάρκειας και το «κλείδωμα» του επιτοκίου ορισμένων δανείων, ώστε να προστατευθεί η Ελλάδα από μελλοντικές αυξήσεις των επιτοκίων. Τα μέτρα αυτά θα εφαρμοσθούν από τώρα έως το τέλος του ελληνικού προγράμματος στα μέσα του 2018.

«Αυτό είναι έγγραφο εργασίας, που δεν έχει ακόμη εγκριθεί από τους υπουργούς Οικονομικών της Ευρωζώνης. Το έγγραφο έρχεται μετά την εντολή που δόθηκε στον ESM (από τους υπουργούς Οικονομικών της Ευρωζώνης) στις 25 Μαΐου να επεξεργασθεί για τον βραχυπρόθεσμο ορίζοντα ένα πρώτο σύνολο μέτρων για τη βελτίωση της βιωσιμότητα του ελληνικού χρέους», δήλωσε εκπρόσωπος Τύπου του ΕΜΣ. O ίδιος σημείωσε ότι ο διευθύνων σύμβουλος του ΕΜΣ, Κλάους Ρέγκλινγκ, θα παρουσιάσει τις προτάσεις στο Eurogroup της 5ης Δεκεμβρίου. Αξιωματούχοι της Ευρωζώνης αναμένουν ότι οι προτάσεις θα εγκριθούν από το Eurogroup, αναφέρει το δημοσίευμα.

Μαυρο-μαγική πολιτική φαρμακοβιομηχανίας «κατά της ψωρίασης» (Στάμος Στίνης)

του Στάμου Στίνη
 Psoriasi Cover
Πολλά έχουν ειπωθεί για την «σκοτεινή» πολιτική των φαρμακοβιομηχανιών, οι οποίες στην προσπάθειά τους να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη τους δεν διστάζουν να «ενισχύουν» οικονομικά τους γιατρούς για να προβαίνουν σε υπερ-συνταγογράφηση, να χρηματοδοτούν «στημένες» έρευνες και πολυτελή ιατρικά συμπόσια και να επινοούν νέες ασθένειες προκειμένου να ανοίξουν την αγορά του φαρμάκου σε νέες κατηγορίες «ασθενών» και να σπρώξουν σε αυτές τα προϊόντα τους.
Αλλά και οι διαφημιστικές καμπάνιες των φαρμακευτικών εταιριών κινούνται συχνά μέσω της στρατηγικής διασποράς του φόβου, προσπαθώντας να αναμοχλεύσουν και να εκμεταλλευτούν τα πιο ταπεινά και αρνητικά ένστικτα του target group στο οποίο απευθύνονται.
Με απλά λόγια, πολλές διαφημίσεις είναι καθαρά μαυρο-μαγικού χαρακτήρα, επιχειρώντας να χειραγωγήσουν τον αποδέκτη τους μέσω του τρόμου και της ανασφάλειας.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα-σοκ τέτοιας «σκοτεινής» πολιτικής marketing αποτελεί πρόσφατη εκστρατεία μεγάλης φαρμακοβιομηχανίας που διακινεί σκεύασμα κατά της ψωρίασης. Με κεντρικό μήνυμα «Ζήτα από τον Δερματολόγο σου καθαρό δέρμα» και με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ψωρίασης (29η Οκτωβρίου), η εν λόγω εταιρία κυκλοφόρησε δύο μεγάλες αφίσες που δεσπόζουν σε στάσεις λεωφορείων και άλλων μέσων μαζικής μεταφοράς.

Η ευτυχία είναι απόφαση

20 γνωρίσματα των ανθρώπων, που έχουν αποφασίσει να είναι ευτυχισμένοι
 Hapiness
1. Εκτιμούν την ζωή
Είναι ευγνώμονες που ξυπνούν κάθε πρωί. Αναπτύσσουν μία παιδική αίσθηση θαυμασμού για τη ζωή και εστιάζουν στην ομορφιά της κάθε στιγμής. Δεν παίρνουν τίποτε ως δεδομένο – προσπαθούν να αδράξουν την κάθε στιγμή και αγνοούν τις μικρές αναποδιές.

2. Διαλέγουν τους φίλους τους σοφά
Περιτριγυρίζονται από άλλους χαρούμενους, θετικούς ανθρώπους που μοιράζονται τις αξίες, την ηθική και τους στόχους τους. Ανθρώπους που τους ενθαρρύνουν να κυνηγήσουν τα όνειρά τους και να αξιοποιήσουν τις δυνατότητές τους. Φίλους που τους αγαπούν και τους αποδέχονται για αυτό που είναι και που είναι εκεί όταν χρειάζονται ένα χέρι βοηθείας.

3. Είναι ανεκτικοί
Αποδέχονται και σέβονται τους άλλους για αυτό που είναι και για την κατάσταση στην οποία βρίσκονται. Προσεγγίζουν τους συνανθρώπους τους με καλοσύνη και γενναιοδωρία. Βοηθούν όταν μπορούν, χωρίς να προσπαθούν να αλλάξουν τον άλλον.

4. Μαθαίνουν συνεχώς
Ενημερώνονται για ότι έχει να κάνει με την καριέρα και τα ενδιαφέρονται τους και δοκιμάζουν συνεχώς νέα, και πολλές φορές τολμηρά, εγχειρήματα που κεντρίζουν το ενδιαφέρον τους.

5. Εστιάζουν στην λύση, όχι στο πρόβλημα
Αντί να βουλιάξουν στην αυτολύπηση, με το που έρχονται αντιμέτωποι με ένα πρόβλημα, καταπιάνονται με το να βρουν λύση. Δεν αφήνουν τις αντιξοότητες να επηρεάζουν την διάθεσή τους και εστιάζουν στην καλή πλευρά των όποιων προβλημάτων –  βλέπουν κάθε εμπόδιο σαν μία ευκαιρία να κάνουν μία αλλαγή προς το καλύτερο. Άλλωστε, ουδέν κακόν αμιγές καλού!

Πλανητικές Τιτανομαχίες: ο Όμηρος προειδοποιεί η Ατλαντίδα θυμίζει.

~Ηλεκτρομαγνητικά φαινόμενα καταστροφής και η διάσωση της ανθρωπότητας~

της Areti Ω
Καθώς η διάδοση των ενεργειακών μεθόδων ίασης και η κατανόηση της ηλεκτρομαγνητικής δομής του ανθρώπινου σώματος (μέσω της αύρας και των μεσημβρινών που διατρέχουν το φυσικό σώμα, όπως ακριβώς συμβαίνει και με τον πλανήτη μας) διαδίδονται πλέον σε όλο τον κόσμο, παράλληλα με τις νέες επιστημονικές παρατηρήσεις και διαπιστώσεις που προσφέρουν ένα νέο, ολιστικό μοντέλο κατανόησης του ηλεκτρομαγνητικής φύσης του σύμπαντος, όλο και περισσότεροι άνθρωποι είναι σε θέση να αποκρυπτογραφήσουν διαστάσεις των διασωθέντων μύθων και πετρογλυφικών και να ανα-συνθέσουν την αληθινή αιτία δημιουργίας αυτών: να προειδοποιήσουν τις μελλοντικές γενιές…
Μπορεί οι Ιερές γραφές και παραδόσεις να συμφωνούν στο μέγεθος των πραγματικών κατακλυσμιαίων γεγονότων που έπληξαν κάποτε ολόκληρο τον πλανήτη, ωστόσο η μοιρολατρική διάσταση που τις χαρακτηρίζει, μαζί με την εμβόλιμη “βιβλική ενοχή του ανθρώπου” που -κατά τη χριστιανική κυρίως παράδοση- στάθηκε αιτία της κοσμικής ανισορροπίας και καταστροφής που απλώθηκε πάνω στον πλανήτη, καθιστά πολύ δύσκολη έως αδύνατη την κατανόηση της αληθούς αιτίας των γεγονότων, με βάση την λογική. Αντίθετα μάλιστα αντί να στηρίζουν τον άνθρωπο προς την κατεύθυνση μιας φυσικής ζωής σε αρμονία με το όλον, τον φορτώνουν με αδιόρατα βάρη και τον παραλύουν, έχοντας τοποθετήσει στους ώμους του ένα αόριστο σφάλμα-αμαρτία.
Ίσως βέβαια να εμπεριέχεται και σε τούτο το σημείο κάποια αλήθεια. Δηλαδή, αν δούμε την ιστορία της ανθρωπότητας επί της Γαίας με μια εντελώς διαφορετική από την καθιερωμένη ματιά, όπου ο σημερινός “τεχνοκρατικός” κυρίως πολιτισμός, δεν αποτελεί το ζενίθ των ανθρώπινων πολιτισμών… Ίσως πράγματι διακρίνουμε ίχνη που φανερώνουν πως σε κάποιο μακρινό παρελθόν οι άνθρωποι είχαν δημιουργήσει πολιτισμούς που γνώριζαν τη χρήση των δυνάμεων της φύσης και ξεπέρασαν κάποια “όρια” (μόνοι τους ή με την επίδραση τρίτων), τα οποία προκάλεσαν την ενεργειακή ανισορροπία του πλανήτη μας και κατ’ επέκταση να ήταν εκείνοι οι “αυτουργοί” μιας αλυσίδας καταστροφών…
Ωστόσο τούτο προσδίδει στον άνθρωπο ιδιότητες και δυνατότητες πολύ μεγαλύτερες από εκείνες που πραγματικά επιδρούν πάνω του: δυνάμεις συμπαντικές και πλανητικές, που έχει αποδειχτεί πως τον επηρεάζουν και τον διαμορφώνουν. (Μεταξύ άλλων η ίδια η δραστηριότητα του ήλιου, η οποία επιδρά όχι μόνον πάνω στον άνθρωπο ατομικά, αλλά και γεωγραφικά προσδίδοντας ιδιομορφίες σε πολιτισμούς ανάλογα με το γεωγραφικό τους πλάτος… πχ. διαφορά χαρακτήρα μεσογειακών λαών σε σχέση με λαούς της βόρειας Ευρώπης που είναι πιο συντηρητικοί και “κλειστοί”. Μια τέτοια μελέτη παρέχουν διάφοροι σύγχρονοι επιστήμονες, όπως πχ ο Ton Eddy της ΝΑΣΑ, που κατέγραψε την άνοδο και κατάρρευση ανθρώπινων πολιτισμών σε συνάρτηση με τη δράση του ήλιου. Ωστόσο ακόμη και εδώ δεν θα πρέπει να ξεχνάμε πως και ο ήλιος τροφοδοτείται ενεργειακά από το κέντρο του γαλαξία μας και δεν είναι “αυτόνομος”.)

Το DNA ΔΕΝ καθορίζει τη μοίρα μας!




Άκρως ενδιαφέρουσα η εμφάνιση της μελέτης στο HARVARD GAZETTE με τίτλο DNA is not destiny.

 Στο σύντομο σχετικό σχόλιο του ο δημοσιογράφος Χρήστος Μουσουλιώτης γράφει: 

“Το DNA ΔΕΝ καθορίζει τη μοίρα μας”, τονίζει ο Sekar Jathiresan καθηγητής στην Ιατρική Σχολή τού Χάρβαρντ και διευθυντής στο Γενικο Νοσοκομείο Μασαχουσέτης, ύστερα από έρευνα κατά την οποία εξετάστηκαν 55.000 άνθρωποι για 20 χρόνια για να βρουν εάν η γονιδική προδιάθεση θα ρύθμιζε τη ζωή ή το θάνατό τους από καρδιά. 

Τελικά βρέθηκε ότι το DNA το “βουλώνει” και δεν εκφράζονται τα άρρωστα γονίδια όταν υπάρχει υγιής τρόπος ζωής. 

Φαντάσου να έβαζαν μέσα στο σακουλάκι των υπολογισμών τους την επίδραση των συγκινήσεων! 

Εάν έβαζαν και τον παράγοντα θωράκιση, (που μπορεί να είναι μια χρόνια συστολή στην περιοχή τού στήθους), τότε μάλλον θα συμπέραναν ότι η θεωρία τού DNA (που μας αρρωσταίνει), είναι ένα ακόμα παραμύθι με πολύ χρήμα στην ουρά..." 

Το Μυστηριώδες Αίνιγμα του Αριθμού 23

Αίνιγμα του Αριθμού 23

Το 1977 το περιοδικό Fortean Times αναδημοσίευσε ένα άρθρο του Robert Anton Wilson σχετικά με το μαγικό και μυστηριώδες  Αίνιγμα του Αριθμού 23. Ο Wilson που είχε πεθάνει νωρίτερα εκείνο τον χρόνο, είχε ενθουσιαστεί με τον αριθμό 23 και τις πραγματικές ή φανταστικές συγχρονικότητες που σχετίστηκαν με αυτά τα ψηφία.
231Φυσικά ο Robert Anton Wilson όπως ανέφερε στο άρθρο «μυήθηκε» στο Αίνιγμα του Αριθμού 23 από τον William S. Burroughs. Σύμφωνα με τα λεγόμενά του, ο Burroughs γνώριζε έναν Καπετάνιο ονόματι Clark στην Τανγκέρη του 1960, ο οποίος καυχιόταν πως στα 23 χρόνια της ναυτικής του περιπλάνησης δεν είχε ούτε ένα ατύχημα. Την ίδια ημέρα, το πλοίο του Clark  ενεπλάκη σε ένα δυστύχημα που σκότωσε τόσο τον ίδιο, όσο και όποιον ταξίδευε στο ίδιο κατάστρωμα. Ακόμη περισσότερο, ενώ ο Burroughs σκεφτόταν το παράδειγμα της τραγικής ειρωνίας που επεφύλασσαν οι θεοί για τον Καπετάνιο, ένα μήνυμα από το ραδιόφωνο ανακοίνωνε την πτώση ενός αεροπλάνου στην Φλώριντα των Η.Π.Α. Κατά μία τραγική σύμπτωση (;), ο Πιλότος ονομαζόταν Clark και η πτήση είχε τον αριθμό 23. Έκτοτε ο Burroughs ξεκίνησε να συλλέγει τις παραδοξότητες που σχετίζονταν με το Αίνιγμα του Αριθμού 23.
Τι συμβαίνει τελικά με το Αίνιγμα του Αριθμού 23;

Η ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΔΙΧΑΣΜΟΥ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ «ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ» ΜΑΣ





Ας ζητήσουμε λοιπόν ένα ελάχιστο παράδειγμα: Ας υποθέσουμε ότι τρεις Νεοέλληνες αποφασίζουμε, από αγάπη για τον τόπο και μόνο, δίχως καμιά προσωπική υστεροβουλία, να αποδυθούμε σε ένα κοινό έργο. Όχι στο χώρο της πολιτικής, για νάναι απλούστερο το παράδειγμα. Αποφασίζουμε να φτιάξουμε ένα επιστημονικό ή εκπαιδευτικό ή ερευνητικό έργο, που θα βοηθήσει στην προαγωγή του πνευματικού επιπέδου και στην πολιτιστική ανάπτυξη του τόπου...

Ενίσχυση οικονομική δεν μπορούμε να περιμένουμε από το φτωχό μας κράτος. Οι ξένοι όμως προσφέρονται να βοηθήσουν. Ξέρουμε καλά ότι το ενδιαφέρον τους δεν είναι εντελώς ανυστερόβουλο. Αποβλέπουν σε κάποια προβολή της πολιτιστικής τους ανωτερότητας και της γενναιοδωρίας τους. Αλλά αυτή η υστεροβουλία τους δεν μας πειράζει, τη δεχόμαστε σαν κανόνα του παιχνιδιού. Άλλους όρους δεσμευτικούς δεν μας βάζουν. Εξασφαλίζουμε λοιπόν την χορηγεία τους και ξεκινάμε.

Πιστεύω, ότι οι ξένοι αποφεύγουν να μας δεσμεύσουν από την αρχή, γιατί προβλέπουν με μαθηματική ακρίβεια την εξέλιξη της δικής μας συνεργασίας. Μέσα σε ελάχιστο χρόνο ο ένας από τους τρεις συντρόφους θα ζητήσει οπωσδήποτε τη βοήθειά τους για να εξουδετερώσει ή να υποσκελίσει τους υπόλοιπους δυο συνεργάτες του˙ και γιατί αυτό; 

Αστρονομία – Γαλαξίας: Μερικά στοιχεία για τη θέση και την κίνηση του Ήλιου μας σε σχέση με τον Γαλαξίας μας

20161130_solar_system300x340
Οι πλανήτες στο ηλιακό μας σύστημα περιφέρονται γύρω από τον Ήλιο. Μια περιφορά οριοθετεί την έννοια του ενός έτους. Στο μεταξύ, το ηλιακό μας σύστημα στην ολότητά του – ο Ήλιος μας με την οικογένειά του τους πλανήτες, τα φεγγάρια, τους αστεροειδείς και τους κομήτες – περιφέρεται γύρω από το κέντρο του Γαλαξία μας. Ο Ήλιος μας και το ηλιακό μας σύστημα, κινείται με περίπου 800.000 χιλιόμετρα την ώρα σε αυτή την τεράστια τροχιά. Έτσι σε 90 δευτερόλεπτα, για παράδειγμα, όλοι κινούμαστε κάπου 20.000 χιλιόμετρα σε τροχιά, γύρω από το κέντρο του γαλαξία μας.
Ο Γαλαξίας μας είναι ένα τεράστιο σύνολο. Ακόμη και με αυτή την απίστευτη ταχύτητα, ο Ήλιος κάνει κατά προσέγγιση 225 με 250 εκατομμύρια χρόνια για να συμπληρώσει μια περιφορά γύρω από το κέντρο του Γαλαξία. Αυτό το χρονικό διάστημα – η χρονική διάρκεια που οριοθετεί μια περιφορά μας γύρω από το κέντρο του Γαλαξία – μερικές φορές αποκαλείται ένα «κοσμικό έτος».
Ευκαιρία για να ξεκαθαριστούν οι έννοιες τις οποίες χρησιμοποιούμε για την απόδοση των δυο φαινομένων που περιγράφονται εδώ, αλλά και εμφανίζονται σε κάθε κείμενο πού αναφέρεται στο κινήσεις ουρανίων σωμάτων, όπως πλανήτες, ήλιοι, γαλαξίες κλπ.. Τα δυο διαφορετικά φαινόμενα αποδίδονται με τους όρους περιστροφή και περιφορά.
Ο όρος περιστροφή αποδίδει το φαινόμενο της κίνησης ενός σώματος, εφόσον θεωρείται στερεό, ή τμήματος σώματος, εφόσον αυτό μπορεί να θεωρηθεί ρευστό, γύρω από ένα άξονα [μια σειρά σημείων ακίνητων] που διατρέχει το ίδιο το σώμα. Για παράδειγμα, η Γη περιστρέφεται [γύρω από τον άξονά της] με σταθερό ρυθμό [χρονική διάρκεια 24 ώρες]. Από την άλλη μεριά ο Ήλιος περιστρέφεται [γύρω από τον άξονά του], αλλά όχι με σταθερό ρυθμό σε όλη την επιφάνειά του. Οι κινήσεις των τμημάτων του δείχνουν ότι ο Ήλιος περιστρέφεται στην περιοχή του ισημερινού του [χρονική διάρκεια 27 ημερών] και διαφορετικά στους πόλους του [χρονική διάρκεια 31 ημέρες].
Ο άλλος όρος, η περιφορά, αποδίδει το φαινόμενο της κίνησης ενός σώματος ως όλο γύρω από ένα κέντρο – ένα άλλο σώμα. Αποδίδει την κυκλική ή την κυκλοειδή κίνηση κάποιου σώματος με επιστροφή του στην αρχική του θέση. Η Γη, για παράδειγμα, περιφέρεται γύρω από τον Ήλιο, ενώ ο Ήλιος περιφέρεται [μαζί με το ηλιακό του σύστημα] γύρω από το κέντρο του Γαλαξία μας.

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ "ΕΙΔΑΝ" ΠΩΣ ΤΑ ΦΥΤΑ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΟΞΥΓΟΝΟ

Μια διεθνής ομάδα επιστημόνων, μεταξύ των οποίων ένας Έλληνας, κατόρθωσε να παρακολουθήσει με περισσότερη λεπτομέρεια από κάθε άλλη φορά στο εσωτερικό των φυτών τη διαδικασία με την οποία κάνουν φωτοσύνθεση και παράγουν οξυγόνο.   Τα φυτά χρησιμοποιούν το φως του ήλιου για να αποσπάσουν διοξείδιο του άνθρακα από την ατμόσφαιρα και να το μετατρέψουν σε βιομάζα. Παράλληλα, διασπώντας το νερό, παράγουν το οξυγόνο που αναπνέουμε. Μέχρι τώρα, η διαδικασία αυτή δεν είχε αποκαλύψει τα μοριακά μυστικά της πλήρως στους επιστήμονες.
photosynthesis«Ξεκλειδώνοντας» τα μυστικά της φωτοσύνθεσης, οι επιστήμονες ελπίζουν ότι θα κάνουν σημαντική πρόοδο στο πεδίο της τεχνητής φωτοσύνθεσης και της παραγωγής ανανεώσιμων πηγών ενέργειας
Οι ερευνητές από τις ΗΠΑ, τη Γερμανία, τη Βρετανία και τη Σουηδία, με επικεφαλής τον Γιούνκο Γιάνο του Εθνικού Εργαστηρίου Λόρενς Μπέρκλεϊ του αμερικανικού Υπουργείου Ενέργειας, χρησιμοποίησαν τον αμερικανικό επιταχυντή SLAC για να "δουν» τη φωτοσύνθεση επί το έργον. Στην ερευνητική ομάδα συμμετείχε ο Δημοσθένης Σοκαράς, απόφοιτος του ΕΜΠ (2010) και ερευνητής σήμερα του επιταχυντή SLAC του Πανεπιστημίου Στάνφορντ της Καλιφόρνια.

4. ΤΟ ΑΙΤΙΑΤΟ, ΤΟ ΑΣΤΡΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ – ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΒΟΗΤΟ «ΛΟΓΟ» – ΟΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΕΝΟΣ ΕΛΑΧΙΣΤΟΥ ΛΑΘΟΥΣ – ΙΔΟΥ Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ

Αποτέλεσμα εικόνας για Έτσι, ο Ιωάννης συνοψίζει: «Σ’ αυτόν (τον Λόγο) ήταν ζωή, και η ζωή ήταν το φως των ανθρώπων (κατά Ιωάννη Α:4).

(Υπενθυμίζω ότι ο Ιησούς είπε «Θα ανοίξω το στόμα μου και θα πω μυστικά κρυμμένα από καταβολής κόσμου, που ΔΕΝ ΗΞΕΡΑΝ ΟΥΤΕ ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΣ» και σας έγραψα ότι όποιος διαβάσει τα λόγια του (και κυρίως με την ερμηνεία της εκκλησίας), δεν βλέπει ΟΥΤΕ ΕΝΑ «μυστικό κρυμμένο από καταβολής κόσμου». Και όμως, ΤΑ ΕΙΠΕ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ, κανείς όμως δεν τα κατάλαβε.)
Στην αρχή ήταν ο Λόγος, και ο Λόγος ήταν με τον Θεό, και Θεός ήταν ο Λόγος. Αυτός ήταν στην αρχή με τον Θεό.
Τα πάντα μέσω αυτού έγιναν, και χωρίς αυτόν δεν έγινε ούτε ένα το οποίο έγινε.
Σ’ αυτόν ήταν ζωή, και η ζωή ήταν το φως των ανθρώπων. (Κατά Ιωάννη Α:1-5)

Είχαμε πει στην ανάρτηση 3: 

Το Πνεύμα ως το νοήμων Άγιο Πνεύμα, δημιουργική Δόνηση Ομ, μετασχηματίζεται σε ύλη αλλάζοντας τις συχνότητες της συμπαντικής δημιουργικής δόνησης. Η Συμπαντική Νοημοσύνη γίνεται συμπαντική νοήμων κίνηση, ή δόνηση της συνειδητότητας, η οποία μεταβάλλεται σε συμπαντική ενέργεια. Η νοήμων συμπαντική ενέργεια μετατρέπεται σε ηλεκτρόνια και άτομα. Τα ηλεκτρόνια και τα άτομα μετατρέπονται σε μόρια αερίων, όπως είναι τα συμπαντικά νεφελώματα. Τα νεφελώματα, μάζες διάχυτης αέριας ύλης, μετατρέπονται σε νερό και στερεά ύλη. Ως Συμπαντική Δόνηση, όλα τα πράγματα είναι ένα· όταν όμως η Συμπαντική Δόνηση σταθεροποιείται («παγώνει») σε υλική μορφή, τότε γίνεται τα πολλά – συμπεριλαμβανομένου και του ανθρώπινου σώματος, το οποίο είναι ένα μέρος αυτής της ποικιλόμορφα διαχωρισμένης ύλης.

ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ

Αυτή η μεταμόρφωση του Πνεύματος μέσω της δημιουργικής δόνησης του Αγίου Πνεύματος –που λαμβάνει χώρα μέσα σε μια σχετικά μικροσκοπική σφαίρα του Απείρου– παράγει μια τριαδική δημιουργία: έναν ιδεατό ή αιτιατό κόσμο των λεπτότερων δονήσεων της συνειδητότητας, των σκέψεων ή ιδεών του Θεού που αποτελούν την αιτία της δημιουργίας όλων των μορφών και των δυνάμεων. Έναν αστρικό κόσμο φωτός και ζωικής δύναμης, δονητικής ενέργειας, την πρώτη συμπύκνωση που περιβάλλει τις αρχικές ιδεατές νοητικές συλλήψεις, και τον υλικό κόσμο των χονδροειδών ατομικών δονήσεων της ύλης. Αυτοί οι κόσμοι επικάθονται ο ένας πάνω στον άλλον, ο πιο χονδροειδής εξαρτώμενος από τον πιο λεπτοφυή, και οι τρείς μαζί τελικά εξαρτώμενοι από τη μοναδική στήριξη της θέλησης και της συνειδητότητας του Θεού.
Όπως στον μακρόκοσμο του σύμπαντος, έτσι και στον μικρόκοσμο του ανθρώπου υπάρχουν τρία αλληλοεξαρτώμενα σώματα. Η ψυχή του ανθρώπου «φορά» αυτά τα τρία καλύμματα που χρησιμεύουν ως όργανα μέσω των οποίων το ενσαρκωμένο πνεύμα μπορεί να αντιληφθεί, να κατανοήσει και να αλληλεπιδράσει με τη δημιουργία του Θεού. Το πολύ λεπτό πρώτο κάλυμμα της ψυχής, το οποίο την εξατομικεύει από το Πνεύμα, είναι καθαρή συνειδητότητα· συντίθεται από σκέψεις ή ιδέες του Θεού, οι οποίες δημιουργούν τα άλλα δύο περιβλήματα. Έτσι, αναφέρεται ως αιτιατό σώμα. 
Αυτές οι αιτιατές ιδέες εκπέμπουν μια μαγνητική δύναμη φωτός και νοήμονος ενέργειας, την οποία έχω ονομάσει ζωητρόνια, τα οποία σχηματίζουν το αστρικό σώμα του ανθρώπου. Το αστρικό σώμα των ζωητρονίων είναι καθ’ εαυτό η ζωική ενέργεια που δίνει δύναμη σε όλες τις αισθήσεις και τις λειτουργίες του υλικού σώματος. Το υλικό σώμα είναι απλώς μια χονδροειδής υλοποίηση των αιτιατών ιδεών που ενεργοποιούνται από τη ζωή και την ενέργεια του αστρικού σώματος, και προικίζεται με συνειδητότητα, αυτό-επίγνωση και νοημοσύνη από το αιτιατό σώμα. Όλες αυτές οι δονητικές εκδηλώσεις του μακρόκοσμου και του μικρόκοσμου προέρχονται από τη Δόνηση του Αγίου Πνεύματος και την υπερβατική συνειδητότητα του Θεού.
Έτσι, ο Ιωάννης συνοψίζει: «Σ’ αυτόν (στον Λόγο) ήταν ζωή, και η ζωή ήταν το φως των ανθρώπων (κατά Ιωάννη Α:4).

4 ποτά που θα σας βοηθήσουν να καθαρίσετε τα νεφρά σας και να φιλτράρετε την κυκλοφορία του αίματος!

Οι τοξίνες επηρεάζουν τη λειτουργία των νεφρών και του ήπατος. 
Για να αποτραπεί μια τέτοια εξέλιξη, θα πρέπει να ακολουθούμε έναν υγιεινό τρόπο ζωής και να δίνουμε ιδιαίτερη προσοχή στο τι τρώμε.
Τα νεφρά μας είναι πολύ ευαίσθητα στην κατανάλωση τροφίμων και ποτών. Έτσι, σε αυτό το άρθρο, αποφασίσαμε να σας παρουσιάσουμε μια σπιτική θεραπεία που θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε τη λειτουργία των νεφρών σας. 
Πρέπει να προστατεύουμε τα νεφρά μας, ώστε να μπορέσουμε να εξαλείψουμε όλες τις τοξίνες, καθώς και την περίσσεια των υγρών από το σώμα μας.
εδώ-είναι-4-ποτά-ότι-θα-βοήθεια-you-καθαρίσει-σας-νεφρά-και-φίλτρο-σας-αίμα-ρεύμα


  • Πράσινος χυμός που θα σας βοηθήσει να καθαρίσετε τα νεφρά σας
Αυτός ο χυμός είναι γεμάτος από θρεπτικά συστατικά και αντιοξειδωτικά και είναι πολύ αποτελεσματικός στην εξάλειψη των τοξινών. 

Είναι σημαντικό να χρησιμοποιήσετε αυτά τα λαχανικά: σπανάκι, λάχανο, κολοκυθάκια, μαϊντανό, μαρούλι, καρότο, αγγούρι και σέλινο

Όσον αφορά τα φρούτα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πορτοκάλια, αχλάδια, τα ροδάκινα, ανανάδες και μήλα

Συνδυάστε όλα τα συστατικά σε ένα μπλέντερ και πιείτε το ρόφημα αμέσως.
Εδώ είναι άλλη μια συνταγή που θα σας βοηθήσει να καθαρίσετε τα νεφρά σας και το σώμα σας!
Συστατικά:

βιολογικό μηλόξυδο
φρέσκα λεμόνια

Φιλτραρισμένο νερό


Προετοιμασία και χρήση: Ανακατέψτε τα υλικά πολύ καλά. Πίνετε αυτό το χυμό για 4 ημέρες και θα σας βοηθήσει να καθαρίσετε το σώμα και τα νεφρά σας από τις τοξίνες.

ΜΙΧΑΗΛ ΑΓΓΕΛΟΣ (Michelangelo): Η ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ!



«Αν ήθελε κανείς να εξαγριώσει τον Μικελάντζελο, δεν είχε παρά να τον αποκαλέσει ζωγράφο.
Ο ίδιος θεωρούσε τον εαυτό του γλύπτη»

O Μιχαήλ Άγγελος γεννήθηκε στις 6 Μαρτίου 1475 στο Καπρέζε στην Ιταλία (κωμόπολη 60 χλμ  από τη Φλωρεντία που στις μέρες μας  προς τιμή του λέγεται, Καπρέζε Μικελάντζελο). Γιός του Λοντοβίκο ντι Λιονάρντο ντι Μπουοναρότι Σιμόνι και της Φραντσέσκα ντι Νέρι ντι Μινιάτο ντελ Σέρα.  Η οικογένεια Μπουοναρότι καταγόταν από παλιά φλωρεντινή αριστοκρατική οικογένεια και κατά το παρελθόν έχει καταλάβει σημαντικά αξιώματα, απολαμβάνοντας σχετική οικονομική ευημερία. 
Η οικονομική κάμψη φαίνεται να ξεκινάει στα μέσα του 15ου αιώνα. Το 1474  ο πατέρας του διορίζεται  τοποτηρητής στην περιοχή του Αρέτσο, πρώτα στην πόλη Κιούζι κι έπειτα στο Καπρέζε, όπου γεννιέται ο δεύτερος γιός του, που παίρνει το όνομα του αρχάγγελου Μιχαήλ. Ο Μιχαήλ Άγγελος είχε άλλα 4 αδέρφια ενώ στην γέννα του τελευταίου, η μητέρα του πέθανε (1481).
Η οικογένεια (ο πατέρας του με όλα τα αδέλφια του Μικελάντζελο) μετακομίζει στο Σετινιάνο, κοντά στη Φλωρεντία, και ο πατέρας του εμπιστεύεται την ανατροφή του μικρού Μιχαήλ Αγγέλου σε μια παραμάνα, γυναίκα λιθογλύπτη. Είναι το μόνο παιδί που δεν πήρε μαζί του! Σε εκείνο το περιβάλλον ο μικρός Μιχαήλ Άγγελος βάζει τα θεμέλια του για την αγάπη του στη γλυπτική.  Ο πατέρας του, ίσως ζηλεύοντας που αγαπούσε ο μικρός την τέχνη του ανθρώπου που ζούσε μαζί του και ήταν κατά ένα τρόπο σαν πατέρας του, είτε επειδή δεν εκτιμούσε τους καλλιτέχνες, είτε  προσβλέποντας στη μελλοντική βοήθεια των γιων του, αντιστέκεται στην αυθόρμητη κλίση του Μικελάντζελο  προς το σχέδιο (ενίοτε και δίνοντας του ξύλο) και τον στέλνει να σπουδάσει υπό την καθοδήγηση ενός Φλωρεντινού ζωγράφου.
Το 1487 ωστόσο, συμφωνεί  να πάει μαθητευόμενος στο εργαστήριο  του Ντομένικο Γκιρλαντάγιο στη Φλωρεντία. Ο Ντομένικό τότε είχε αναλάβει ένα από τα πιο μεγάλα έργα: τη διακόσμηση του Παρεκκλησίου Τορναμπουόνι, στη Σάντα Μαρία Νοβέλα. Στο εργαστήριο του Γκιρλαντάγιο, ο νεαρός Μιχαήλ Άγγελος μαθαίνει την τεχνική της νωπογραφίας και εξασκείται στο σχέδιο. Όμως, η υφολογική του εξέλιξη είναι ανεξάρτητη από τον συμβατικό χαρακτήρα της ζωγραφικής του Γκιρλαντάγιο. Η γραμμικότητα του μικρού δεν είναι τόσο εκλεπτυσμένη, βάζει πολλές ανθρώπινες μορφές σε κάθε σκηνή κτλ. Ευέξαπτος όντας ο Μικελάντζελο, διαφωνούσε συνεχώς και έντονα με τον δάσκαλο του. Άλλοι λένε ότι έφυγε σύντομα από τη σχολή, άλλοι μετά από 3 χρ. Το σίγουρο είναι πως αυτός ο δάσκαλος τον έκανε να μισήσει την ζωγραφική το ίδιο όσο τον δάσκαλο του και να  θεωρήσει ανώτερη τη γλυπτική που αγαπούσε όσο αγαπούσε τον άνθρωπο που τον μεγάλωσε. 
"Παναγία της Σκάλας" 1491

Σαν καλλιτέχνης πάντως υπήρξε επι της ουσίας αυτοδίδακτος. Μόνο ότι αγαπάμε είμαστε ανοιχτοί να το δεχθούμε και να το μάθουμε. Η κατάρτιση του αποκτήθηκε μελετώντας κυρίως τα αρχαία ελληνικά αγάλματα και τα έργα των Τζίοττο και Μασάτζιο. Τα σχέδιά του τότε αναπαράγουν μεμονωμένες μορφές σε πλάγια όψη από νωπογραφίες των παραπάνω καλλιτεχνών, όπου  φαίνονται  η έντονη προσωπικότητά του και η  κλίση του στη γλυπτική. Μαζί με το φίλο του ζωγράφο Francesco Granacci, ξεκινά να επισκέπτεται τον Κήπο των Μεδίκων (1490-92),. Εκεί υπήρχε μεγάλη συλλογή από αρχαία και πιο σύγχρονα γλυπτά. Την εποπτεία τους έχει αναλάβει ένας μαθητής του Ντονατέλο, ο γλύπτης Τζοβάνι ντι Μπερτόλντο. Ο Μικελάντζελο εκτιμούσε πολύ αυτά τα ονόματα. Εκεί θα έχει την ευκαιρία να γνωρίσει τον επιφανή άρχοντα της Φλωρεντίας, τον Λορέντσο των Μεδίκων (κατά κόσμο «Μεγαλοπρεπή»)   που τον έβαλε στην αυλή του και έτρωγε στο τραπέζι του αλλά γνώρισε και όλη την πνευματική ελίτ της εποχής. Ποιητές και ουμανιστές του Αναγεννησιακού πολιτισμού. Συνδέθηκε φιλικά με τους νεοπλατωνιστές Μαρσίλιο Φιτσίνο, Κριστόφορο Λαντίνο, Πίκο ντελα Μιράντολα και τον ποιητή Άντζελο Πολιτσιάνο. 

Είμαι 74 ετών και δεν μπορούσα ούτε καν να περπατήσω! Αφού άρχισα αυτήν τη θεραπεία οι αρθρώσεις και τα οστά μου έγιναν 20 χρόνια νεότερα! Τώρα, μπορώ να περπατώ ακόμα και να τρέχω! Αυτό έχει αλλάξει τη ζωή μου! Δοκιμάστε την και δεν θα το μετανιώσετε! 100% φυσικά!

Είμαι 74 ετών και δεν μπορούσαν ούτε να περπατήσει!  Τότε άρχισα να προετοιμάσει αυτό και μου αρθρώσεις και τα οστά είναι 20 χρόνια νεότεροι!  Τώρα, μπορώ να περπατήσω και να τρέξουν ακόμη!  Αυτό άλλαξε τη ζωή μου!  Δοκιμάστε το και δεν θα το μετανιώσετε!  Είναι 100% φυσικό!

Αυτή είναι η ιστορία μίας γυναίκας ηλικίας 74 ετών  που δεν ήταν καν σε θέση να περπατήσει. 

Κατόπιν, άρχισε να χρησιμοποιεί μια εντελώς φυσική θεραπεία με απίστευτα αποτελέσματα: τώρα μπορεί να περπατήσει άνετα, ακόμα και να τρέξει. 


Ο πόνος στα οστά είναι αρκετά συνηθισμένος για τους μεσήλικες και ιδιαίτερα για τους ηλικιωμένους. 


Ωστόσο, όταν οι νέοι άνθρωποι αντιμετωπίζουν πόνο στα οστά, θα πρέπει να τον λαμβάνουν σοβαρά υπόψη.


Παρ 'όλα αυτά, δεν χρειάζεται να πανικοβάλλεστε, καθώς θα σας παρουσιάσουμε μια φυσική θεραπεία που θα σας βοηθήσει να καταπολεμήσετε αυτόν τον πόνο. 

ΣΚΕΠΤΟΜΟΥΝ, ΑΠΛΑ, ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ… ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ


• Όσο πιο σκληρά εργάζεσαι, τόσο πιο τυχερός γίνεσαι.
• Μπορείς να «συνεχίσεις να συνεχίζεις» πολύ μετά αφού νομίζεις ότι δεν μπορείς.
• Ή εσύ ελέγχεις την στάση σου ή αυτή ελέγχει εσένα.
• Το χρήμα είναι ένας άθλιος τρόπος για να προοδεύσεις.
• Η πραγματική φιλία συνεχίζει να μεγαλώνει – ακόμα και με την μεγαλύτερη απόσταση.
• Επειδή κάποιος δεν σε αγαπά με τον τρόπο που εσύ θέλεις να σε αγαπά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν σε αγαπά με τον καλύτερο τρόπο που μπορεί.
• Το περιβάλλον και οι καταστάσεις μας μπορεί να έχουν επηρεάσει το ποιοι είμαστε, αλλά είμαστε απόλυτα υπεύθυνοι για το τι γινόμαστε.
• Οι άνθρωποι για τους οποίους ενδιαφερόμαστε στην ζωή μας περισσότερο φεύγουν από τη ζωή μας γρήγορα.
• Το να βγάζεις τα προς το ζην δεν είναι το ίδιο με το να φτιάχνεις μια ζωή.
• Έχω ακόμα πολλά να μάθω.
Του Lewis Timberlake
«Πρέπει να είσαι ή πρώτος, ή ο καλύτερος, ή διαφορετικός» - Loretta Lynn
«Όλα τα ζώα, εκτός από τον άνθρωπο, γνωρίζουν ότι η κύρια υπόθεση στη ζωή είναι να την απολαμβάνουν». - Samuel Butler

Μήπως τελικά ζούμε στο δικό μας κόσμο;

Η μάχη των 2 κόσμων.

Στη σημερινή κοινωνία όλα μοιάζουν να συμβαίνουν τόσο γρήγορα γύρω μας, που συχνά καταλήγουμε να έχουμε τον έλεγχο μόνο για το 50% αυτών που λέμε και κάνουμε – καμιά φορά ούτε τόσο. Δυστυχώς όμως, αυτοί οι ρυθμοί πολλές φορές κοστίζουν στη σχέση μας, και ως επέκταση και στον εαυτό μας.
Πόσοι καυγάδες και πόσες παρεξηγήσεις έχουν ξεπηδήσει από το πουθενά, μόνο και μόνο από σφάλμα επικοινωνίας ή ένταση της στιγμής! Έχουμε ποτέ όμως αναρωτηθεί, αν ο σύντροφος μας στις διενέξεις μας μοιράζεται την ίδια οπτική με εμάς για αυτά που συμβαίνουν και λέγονται;
Και αν ναι, τότε γιατί υπάρχει διαφωνία και εκνευρισμός ανάμεσα σε δυο ανθρώπους που μοιράζονται την ίδια οπτική γωνία; Αν πάλι ο καθένας βλέπει τα πράγματα διαφορετικά από την πλευρά του, τότε τι είναι αυτό που προκαλεί αυτήν τη διαφοροποίηση, και ακόμη πιο σημαντικό: Πώς θα καταφέρουμε να επικοινωνήσουμε πραγματικά με τον άνθρωπό μας, αν όντως για κάθε τι που μας κάνει να βγάζουμε σπίθες από τα μάτια, εμείς δεν μπορούμε να δούμε την πλευρά του – πόσο μάλλον να καταλάβουμε το πως αισθάνεται…

Η δύναμη της ερμηνείας

Είναι προσωπική μου γνώμη πως η αρχή του κακού βρίσκεται στις ερμηνείες – και προσέξτε, δεν θα πω ‘λαθεμένες’ ερμηνείες, γιατί η κάθε ερμηνεία αντιπροσωπεύει τον της στιγμής κόσμο του καθενός, και έτσι δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως λάθος ή σωστή.
Ο καθένας μας λοιπόν ερμηνεύει οτιδήποτε του συμβαίνει καθημερινά με το δικό του τρόπο, και οι ερμηνείες που δίνει στα γεγονότα συνήθως έχουν τη βάση τους σε προσωπικές εμπειρίες και προσωπικά δεδομένα. Αυτή όμως είναι και η φυλακή μας, το ότι κάνουμε ερμηνείες για το τι συμβαίνει χωρίς να επικοινωνούμε με τον άλλον, και εκείνος με την σειρά του αν δεν έχει επικοινωνήσει με εμάς βγάζει τα δικά του συμπεράσματα.

ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ O ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΚΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΘΟΣ;





Το κακό ή το καλό είναι η έλλειψη του Αγαθού, διότι σ'αυτόν τον υλικό κόσμο το Αγαθό είναι ανύπαρκτο. 

Σε έναν κόσμο όπου
τα πάντα μεταβάλλονται μέσα από την αντίθεση, την γέννηση και την φθορά, την ζωή και τον θάνατο, τα αντίθετα συναισθήματα και αισθήσεις, όπου στα πάντα επικρατούν οι ανάγκες του σώματος, διότι το σώμα εκδηλώνει την ζωή, είναι πολύ εύκολο να αποδειχτεί ότι αυτός ο κόσμος δεν δημιουργήθηκε για λογικά νοήμων όντα, αλλά μόνον για όντα άλογα, δίχως λογική, τα οποία είναι ανίκανα να κατανοήσουν τι είναι η ζωή και ο θάνατος, ώστε να ζουν την κάθε τους στιγμή στο τώρα δίχως να κατανοούν το μέλλον το παρόν το παρελθόν.

Ο άνθρωπος όμως, είναι το μόνο νοήμων είδος ζωής, κάτι που περιπλέκει την κατάσταση, σχετικά με το ποιος δημιούργησε αυτόν τον κόσμο, αφού ενώ προγνωρίζει ο δημιουργός του τα πάντα, θέλησε να υποδεχτεί την ζωή στον μη λογικό κόσμο ένα λογικό ον όπως ο άνθρωπος. 
Για ποιον λόγο λοιπόν να το κάνει αυτό; ειδικά από την στιγμή που προγνώριζε ο δημιουργός ότι τα όμοια με τον δημιουργό νοήμων όντα θα ενδυόταν την δίχως λογική φύση;

Το πιο φυσιολογικό θα ήταν να ζούμε στον μη λογικό και θνητό κόσμο προγνωρίζοντας την αληθινή μας αθάνατη φύση, με αποτέλεσμα να μην μας οδηγούν οι ανάγκες, αλλά ο αληθινός μας λογικός εαυτός.

Δύο τινά μπορεί να συμβαίνουν:
Πρώτον ότι κάποιες "αθάνατες θεότητες" γεννήθηκαν με προδιαγεγραμμένη μοίρα δίχως δική τους ελεύθερη επιλογή, για να επιφέρουν την ζωή στην θνητή δημιουργία με θνητά μη λογικά όντα.

Ο ΝΟΥΣ ΘΕΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΡΜΗ



Επειδή πολλά έχουν ειπωθεί από πολλούς σχετικά για το Θεό, μίλα μου και διασαφήνισε με, Κύριε.


Άκουσε λοιπόν παιδί μου πως έχει ο Θεός και το σύμπαν.
Πρώτος είναι ο Θεός, δεύτερη η αιωνιότητα, τρίτος ο κόσμος, τέταρτος ο χρόνος, και τελευταίο το γίγνεσθαι.
Ο Θεός δημιουργεί την αιωνιότητα, η αιωνιότητα δημιουργεί τον κόσμο, ο κόσμος δημιουργεί το χρόνο, και ο χρόνος το γίγνεσθαι

Κάτι σαν ουσία του Θεού, αποτελεί το Αγαθό, το Ωραίο, η ευδαιμονία, η σοφία.
Της αιωνιότητας η όμοια ουσία  είναι του κόσμου η τάξη. 
Του Χρόνου η όμοια ουσία είναι η μεταβολή.
Του δε γίγνεσθαι η όμοια ουσία είναι η ζωή και ο θάνατος.

Ενέργεια του Θεού αποτελεί ο Νους και η ψυχή.
Ενέργεια της αιωνιότητας αποτελεί η σταθερότητα (αιωνιότητα) και η αθανασία.
Ενέργεια του κόσμου αποτελεί η αποκατάσταση και ανταποκατάσταση των αστέρων.
Ενέργεια του γίγνεσθαι αποτελεί η ποιότητα κι η ποσότητα.

Η αιωνιότητα υπάρχει μέσα στο Θεό, ο κόσμος μέσα στην αιωνιότητα, ο χρόνος μέσα στον κόσμο, το δε γίγνεσθαι μέσα στον χρόνο.
Πηγή των πάντων είναι ο Θεός.
Ουσία των πάντων είναι η αιωνιότητα.
Ύλη των πάντων (τα τέσσερα στοιχεία από πυρ και πνεύμα) είναι ο κόσμος.

Για τα ερωτικά χρονογραφήματα που κοσμούν τους τοίχους της Πομπηίας


Μερικά από τα ερωτικά χρονογραφήματα που κοσμούν τους τοίχους της Πομπηίας
Αποκατάσταση τοιχογραφιών στην Πομπηία στα «Λουτρά των προάστειων » αναδεικνύει ρωμαϊκές ερωτικές τοιχογραφίες
Ο καθηγητής Massimo Osanna, Έφορος του Αρχαιολογικού Χώρου της Πομπηίας, αποφάσισε να δώσει στους επισκέπτες  την ευκαιρία να επισκεφθούν τις πρόσφατα ανακαινισμένο Λουτρά και να δούνε τις ερωτικές τοιχογραφίες τους κατά την περίοδο των διακοπών των Χριστουγέννων 


Μερικά από τα ερωτικά χρονογραφήματα που κοσμούν τους τοίχους της Πομπηίας 
 Τα Λουτρά των προαστίων είναι ένα  μεγάλο  συγκρότημα με θέρμες της εποχής των  Ιουλίων -Κλαυδίων βρίσκεται αμέσως έξω από τα τείχη της πόλης, κοντά στην είσοδο της Porta Marina.

ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΡΜΗ ΤΟΝ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟ



ΘΩΘ ΤΩΝ ΑΙΓΥΠΤΙΩΝ, ΕΡΜΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΕΡΜΗΣ Ο ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΛΑΩΝ. ΚΟΙΝΕΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΑΡΑΔΟΧΕΣ ΚΑΙ ΚΟΣΜΟΓΟΝΙΑ

Γράφει ο  Γεώργιος Βαξεβανίδης

Αυτό είναι το θέμα μας γι' απόψε. Και σχετίζεται με τις κοινές θεολογικές παραδοχές της αρχαιότητας στην Ελλάδα και στην Αίγυπτο και την κοσμογονία.
Είναι αλήθεια ότι ορισμένοι παραξενεύθηκαν γιατί επέλεξα να σας παρουσιάσω ένα θέμα που χαρακτηρίζεται εξαιρετικά δύσκολο. Κι αυτό γιατί αναφέρεται στο θολό τοπίο της μυθολογίας και άπτεται μιας ολόκληρης γκάμας επιστημών, όπως, η κοσμολογία, η προϊστορία, η αρχαιολογία, η θεολογία και άλλες. Και ακόμη γιατί έχουν γραφτεί γι' αυτό δεκάδες χιλιάδες προσεγγίσεις από επιστήμονες και ειδικούς μελετητές, πολλές από τις οποίες και αλληλοσυγκρούονται.

Εκ προοιμίου λοιπόν πρέπει να τονίσω ότι ερέθισμα γι' αυτή την επιλογή μου υπήρξαν τρεις λόγοι, τους οποίους θεωρώ σημαντικούς.
Πρώτον: Γιατί καταδεικνύει τις προαιώνιες σχέσεις των Ελλήνων με τους Αιγυπτίους.
Δεύτερον: Γιατί αναφέρεται σε πολλές, περίπου κοινές, όπως προείπα, θεολογικές παραδοχές των δύο λαών της αρχαιότητας.
Τρίτον: Γιατί ένα μέρος των τότε παραδοχών, κυρίως ως προς τη Δημιουργία, γίνεται αποδεκτό και από τη σύγχρονη επιστημονική κοινότητα.

Θα μου επιτρέψετε εισάγοντας το θέμα να κάνω μια αναδρομή στο χρόνο και στα γενεσιουργά αίτια της εμφάνισης των θεών και όσων θα σας εκθέσω στη συνέχεια. Όλα ξεκινούν από την εποχή που τα έντονα φυσικά φαινόμενα προκαλούν το δέος των ανθρώπων. Αυτό εξελίσσεται με την πάροδο των χιλιετιών σε θεοποίηση της φύσης και των εκδηλώσεών της. Όσο όμως αναπτύσσεται ο νεοφλοιός του εγκεφάλου, οι άνθρωποι περνούν εξελικτικά σε φάση αναζήτησης υπερβατικών δυνάμεων. Δυνάμεων, που καθώς πιστεύουν, ρυθμίζουν τη ζωή τους και τα του Σύμπαντος.




Ο φόβος του θανάτου, εξ άλλου, γεννά στην τότε ανθρωπότητα την ελπίδα ότι η ζωή δεν σταματά στη γήινη εγκαταβίωση αλλά συνεχίζεται και πέραν αυτής. Κι αυτό γιατί η θνητότητα και η φθορά του σώματος είναι εμφανής. Σηματοδοτεί ένα τέλος. Μια κατάσταση που ενστικτωδώς δεν είναι αποδεκτή από τον άνθρωπο. Δημιουργείται έτσι η ελπίδα και αυτή εδραιώνει βαθμηδόν την πίστη για την ύπαρξη αθάνατης ψυχής, η οποία αποχωρίζεται από το σώμα κατά τη στιγμή του θανάτου και ανέρχεται προς το υπερβατικό. Εκεί όπου υπάρχει αθανασία και κυριαρχούν οι θεοί, που όπως πιστεύουν, θα κρίνουν τις πράξεις του ανθρώπου στη γη.
Θα ακολουθήσει μια μακραίωνη εξελικτική πορεία στις ανθρώπινες παραδοχές ως προς την αθανασία της ψυχής και την κυρίαρχη παρουσία των Θεών. Και στη διάρκειά της η λατρεία αποκτά τύπους και ισχυροποιείται η πίστη για ζωή μετά το θάνατο. Αλλά…...Το να θελήσει κανείς να παρακολουθήσει αυτή την πορεία είναι ουτοπικό. Ψήγματα μόνον περιέρχονται σε γνώση μας από την ερμηνεία των μύθων και από τα ευρήματα των αρχαιολόγων στους λατρευτικούς χώρους, όπως είναι οι ναοί, οι βωμοί, τα νεκροταφεία αλλά και από τα κτερίσματα.

Ας έρθουμε τώρα στις παραδοχές Ελλήνων και Αιγυπτίων, που αποτελούν και το κύριο θέμα μας.

Ξυπνάς τα πρωινά;


"Ξυπνάω το πρωί για την δουλειά, τρέχω σαν τρελός να ετοιμαστώ
Βρίζω μέσα στο αμάξι όταν βρω κίνηση στον δρόμο
Πηγαίνω στην δουλειά....όλοι τρέχουμε από δω από κει
Σαν να μας κυνηγάνε.....
Το αφεντικό τον κυνηγά το ρολόι
Να προλάβει όσες περισσότερες παραγγελίες
Για να βγάλει περισσότερα λεφτά.... Νομίζει!
Και μετά σπίτι να ξεκουραστώ λίγο.....
Ίσως κάτι μου ξεφεύγει, αλλά δεν το βλέπω σωστό όλο αυτό... Να ζούμε όλοι μέσα στο άγχος, την αγωνία, τον φόβο για το υπόλοιπο της ζωής μας..."

Όμως, οι σκέψεις αυτές φεύγουν γρήγορα, γίνονται καπνός. Γυρνάνε ξανά και ξανά στο νου αλλά τίποτα δεν αλλάζει, τίποτα διαφορετικό δεν γίνεται.

Γιατί το δέχεσαι ως φυσιολογικό! Γιατί σχηματίζεις τις απόψεις και τις σκέψεις σου από τα ποσοστά που αντιλαμβάνεσαι γύρω σου. Έτσι ξυπνάς και κοιμάσαι με τον ίδιο τρόπο, βαρεμένα ζεις, δύσκολα αντιμετωπίζεις τη μέρα, με τεράστια προσπάθεια φοράς τις μάσκες που θα σε εντάξουν στους "φυσιολογικούς". Και χάνεις πολλή ενέργεια...δημιουργείς αρρώστιες, γεμίζεις με τοξίνες...για τα οποία έπειτα, αναζητάς θεραπείες.

Τα Σαββατοκύριακα, οι διακοπές, οι αργίες είναι η σωτηρία σου...για να αντέξεις, για να μπορείς να περιμένεις, για να συνεχίζεις να κυνηγάς το όνειρο...

"Κάποια μέρα θα φύγω...θα πάω σε άλλη χώρα, θα βρω την κατάλληλη δουλειά, θα χωρίσω, θα έχω χρήματα, θα βρω την κατάλληλο σύντροφο, θα, θα, θα..." Σαν πολιτικός ακούγεσαι, όμως δεν το αντιλαμβάνεσαι...

ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ 'ΝΟΥΣ' ΚΑΙ 'ΜΗ-ΝΟΥΣ'.

Αποτέλεσμα εικόνας για ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ 'ΝΟΥΣ' ΚΑΙ 'ΜΗ-ΝΟΥΣ'.

Ο νους σου κάνει συνεχώς προβολές, προβάλλει τον εαυτό του. Ο νους σου επεμβαίνει συνεχώς στην πραγματικότητα, της δίνει χρώμα, σχήμα και μορφή, που δεν είναι δικά της. Ο νους σου δεν σου επιτρέπει ποτέ να δεις εκείνο που υφίσταται΄ σου επιτρέπει να δεις μόνο εκείνο που θέλει να δει.
Μόλις πριν από είκοσι χρόνια, οι επιστήμονες πίστευαν ότι τα μάτια μας, τα αυτιά, η μύτη και οι άλλες αισθήσεις, καθώς και ο νους, δεν ήταν παρά μόνο ένα άνοιγμα προς την πραγματικότητα, γέφυρες προς την πραγματικότητα. Αλλά μέσα σε είκοσι χρόνια, στα τελευταία είκοσι χρόνια, άλλαξε ο όλος τρόπος κατανόησης. Λένε τώρα ότι οι αισθήσεις και ο νους μας δεν αποτελούν αληθινά ένα άνοιγμα προς την πραγματικότητα αλλά ότι μας προφυλάσσουν από αυτή. Μόνο το δύο τοις εκατό τής πραγματικότητας περνά από αυτούς τους φύλακες και μπαίνει μέσα σου΄ το ενενήντα οκτώ τοις εκατό τής πραγματικότητας μένει απέξω. Και το δύο τοις εκατό που φτάνει σε σένα και στην ύπαρξη σου δεν είναι πια το ίδιο΄ αναγκάζεται να περάσει από τόσα πολλά εμπόδια, αναγκάζεται να συμμορφωθεί με τόσα πολλά πράγματα, ώστε μέχρι να φτάσει ως εσένα, δεν είναι πια το ίδιο.
Διαλογισμός σημαίνει ότι βάζεις το νου στην άκρη έτσι ώστε να μην αναμειγνύεται πλέον στην πραγματικότητα σου και να μπορείς να βλέπεις τα πράγματα έτσι όπως είναι. Γιατί αναμειγνύεται ο νους; Γιατί τον νου τον δημιουργεί η κοινωνία. Είναι ο πράκτορας της κοινωνίας μέσα σου΄ δεν βρίσκεται στην υπηρεσία σου, να το θυμάσαι! Είναι δικός σου ο νους, αλλά δεν είναι στην υπηρεσία σου΄ συνομωτεί εναντίον σου. Τον έχει προγραμματίσει η κοινωνία΄ η κοινωνία έχει εμφυτεύσει πολλά πράγματα μέσα του. Είναι δικός σου νους, αλλά δεν λειτουργεί πια ως υπηρέτης σου΄ λειτουργεί ως υπηρέτης της κοινωνίας.

Ο ΦΟΒΟΣ ΤΗΣ ΤΡΕΛΑΣ, ΤΟΥ ΟΡΓΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ

fovos-thanatou

Καθώς δουλεύω με τους ανθρώπους, τρεις φόβοι εμφανίζονται σε αυτούς συνεχώς. Είναι ο φόβος μήπως τρελαθούν, ο φόβος να αφεθούν κατά τον σεξουαλικό οργασμό και ο φόβος τού θανάτου. Μπορείς σε παρακαλώ να το σχολιάσεις αυτό;
Έχει πράγματι μεγάλη σημασία, είναι υπαρξιακή η ερώτηση. Με αυτούς τους τρεις φόβους έχει ζήσει η ανθρωπότητα επί χιλιάδες χρόνια. Δεν είναι προσωπικοί φόβοι, είναι συλλογικοί. Προέρχονται από το συλλογικό ασυνείδητο.
O φόβος της τρέλας υπάρχει σε όλους, για τον απλό λόγο ότι δεν έχει επιτραπεί στην ευφυΐα τους να αναπτυχθεί. Η ευφυΐα είναι επικίνδυνη για τα επενδεδυμένα συμφέροντα. Επί χιλιάδες λοιπόν χρόνια, κόβουν τις ίδιες τις ρίζες της ευφυΐας.
Στην Ιαπωνία, έχουν ένα δέντρο, και θεωρείται μεγάλη η τέχνη, είναι όμως απλώς δολοφονία. Τα δέντρα είναι ηλικίας τετρακοσίων, πεντακοσίων ετών και έχουν ύψος έξι ίντσες. Γενεές κηπουρών τα έχουν φροντίσει. Η τεχνική είναι ότι βάζουν τα δέντρα σε μια γλάστρα χωρίς πυθμένα. Τους κόβουν λοιπόν συνεχώς τις ρίζες. Δεν επιτρέπουν στις ρίζες τους να μπουν στη γη. Και όταν δεν επιτρέπεις στις ρίζες να πάνε βαθύτερα, το δέντρο γερνάει απλώς και δεν μεγαλώνει ποτέ. Είναι περίεργο το φαινόμενο όταν βλέπεις αυτό το δέντρο. Φαίνεται αρχαίο, όμως έχει απλώς γεράσει, γεράσει, γεράσει, αλλά δεν έχει μεγαλώσει ποτέ. Δεν έχει ανθίσει ποτέ, δεν έχει δώσει ποτέ καρπούς.
Και αυτή ακριβώς είναι η κατάσταση τού ανθρώπου. Είναι κομμένες οι ρίζες του. Ο άνθρωπος ζει σχεδόν ξεριζωμένος. Πρέπει να γίνει ξεριζωμένος, ώστε να μπορέσει να εξαρτηθεί από την κοινωνία, από τον πολιτισμό, από τη θρησκεία, από το κράτος, από τους γονείς, από τους πάντες. Αναγκάζεται να εξαρτηθεί. Δεν έχει ρίζες ο ίδιος. Μόλις συνειδητοποιήσει ότι δεν έχει ρίζες, νιώθει ότι αρχίζει να τρελαίνεται, να χάνει τα λογικά του. Χάνει κάθε του στήριγμα, πέφτει σε ένα σκοτεινό λάκκο... γιατί οι γνώσεις του είναι δανεισμένες, δεν είναι δικές του. Το ότι τον σέβονται είναι κάτι το δανεισμένο. Ο ίδιος δεν έχει κανένα σεβασμό για την ίδια του την ύπαρξη. Όλη του η προσωπικότητα είναι δανεισμένη από κάποια πηγή΄ από το πανεπιστήμιο, την εκκλησία, το κράτος. Ο ίδιος δεν έχει τίποτα δικό του.
Για σκέψου έναν άνθρωπο που ζει μέσα σε ένα μεγάλο παλάτι με ό,τι μπορεί κανείς να φανταστεί για πολυτέλειές του. Και ξαφνικά κάποια μέρα τον κάνεις να συνειδητοποιήσει ότι το παλάτι δεν του ανήκει, ούτε κι αυτές οι πολυτέλειες τού ανήκουν. Ανήκουν σε κάποιον άλλον που θα έρθει τώρα και εσένα θα σε πετάξουν έξω. Θα τρελαθεί.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα