Σάββατο, 1 Οκτωβρίου 2016

Εξαφανίστε τους μαύρους κύκλους στο "λεπτό"!



Θέλετε να εξορίσετε τους κύκλους κάτω από τα μάτια σας; Εφαρμόστε μαϊντανό.
Ο μαϊντανός είναι πλούσιος σε βιταμίνη Κ, μια θρεπτική ουσία που, όταν εφαρμόζεται τοπικά, μειώνει τη ροή του αίματος στην περιοχή, ένα βασικό παράγοντα στη διαμόρφωση των κύκλων.


Για να αντεπιτεθείτε, δοκιμάστε αυτή τη συνταγή μία φορά την εβδομάδα:


1 μικρή χούφτα φρέσκο ​​μαϊντανό
2 κουταλιές της σούπας γιαούρτι

Σύσκεψη των Αρχηγών Ενόπλων Δυνάμεων της Κοινοπολιτείας Ανεξαρτήτων Χωρών για ενδεχόμενο ελληνοτουρκικού πολέμου!

EKTAKTO: Σύσκεψη των Αρχηγών Ενόπλων Δυνάμεων της Κοινοπολιτείας Ανεξαρτήτων Χωρών για ενδεχόμενο ελληνοτουρκικού πολέμου!

Το ενδεχόμενο ελληνοτουρκικού πολέμου ανέλυσαν σε έκτακτη σύσκεψη οι αρχηγοί των ενόπλων δυνάμεων των χωρών ΚΑΚ που κάποτε απάρτιζαν την ΕΣΣΔ στην Αγία Πετρούπολη.
Η αναφορά του ρωσικού τύπου στο θέμα ήταν εκτενέστατη και απασχόλησε έντονα το Κρεμλίνο και την Ρωσία διότι πολύ απλά από τα Στενά και το Αιγαίο διέρχονται όλα τα πλοία ανεφοδιασμού των ρωσικών δυνάμεων στην Συρία.
Σε περίπτωση πιθανής πολεμικής εμπλοκής Ελλάδος και Τουρκίας , ο θαλάσσιος αυτός δρόμος θα «κλείσει», και μόνο αεροπορικώς θα εκτελούνται οι μετακινήσεις από την Ρωσία στην Συρία, κοστίζοντας όμως πολύ σε χρήμα και κόπο.
Η συνεδρίαση είχε ιδιαίτερα φορτισμένο χαρακτήρα και ενώ είχε κύριο θέμα γενικά την «τρομοκρατία», εκεί μέσα χώρεσαν τα πάντα, ακόμη και το ενδεχόμενο μιας πιθανής σφοδρής ελληνοτουρκικής διενέξεως , ελέω Ερντογάν και των απίστευτων δηλώσεων του περί « ριξίματος της Τουρκίας» στην συνθήκη της Λωζάνης το 1923, η οποία» παίζει» από χθες στα πρώτα θέματα στην Ρωσία .

Πώς ερμηνεύονται οι δηλώσεις Ερντογάν για τη Συνθήκη της Λοζάνης

Σάββα Καλεντερίδη 

  • Ο Μουσταφά Κεμάλ το 1930, πρόεδρος της Τουρκικής Δημοκρατίας, επτά χρόνια μετά τη Συνθήκη της Λοζάνης, έχοντας δεξιά του τον Ισμέτ Ινονού
Για τους περισσότερους Τούρκους, η Συνθήκη της Λοζάνης αποτελεί τη «συμβολαιογραφική πράξη» ίδρυσης του τουρκικού κράτους και της Τουρκικής Δημοκρατίας και κανείς μέχρι τώρα, πολιτικός ή ιστορικός, δεν διανοήθηκε ποτέ να την αμφισβητήσει συνολικά.

Το έκανε ο πρόεδρος της Τουρκίας Ταγίπ Ερντογάν, μιλώντας στην 27η Σύνοδο των προέδρων των κοινοτήτων (μουχτάρηδων) στο Προεδρικό Μέγαρο.
Ο Ερντογάν στη δήλωσή του αμφισβήτησε ότι η Συνθήκη της Λοζάνης ήταν μια νίκη της Τουρκίας, όπως παρουσιάζεται από τους κεμαλιστές, και για να δικαιολογήσει τη θέση του αυτή αναφέρθηκε στα νησιά του Αιγαίου, τα οποία, κατά την άποψή του, ήταν τουρκικά και κακώς παραχωρήθηκαν στην Ελλάδα με την εν λόγω συνθήκη.

Τούρκοι γιορτάζουν τη Συνθήκη της Λοζάνης εκεί όπου υπογράφηκε (φωτ. αρχείου: EPA / Fabrice Coffrini, 2005)
Όσον αφορά την επίθεση στους κεμαλιστές, απομυθοποιώντας τον Μουσταφά Κεμάλ και τον Ισμέτ Ινονού (συντονιστής από την Άγκυρα ο πρώτος, διαπραγματευτής στη Λοζάνη ο δεύτερος), ο Ερντογάν επιχειρεί δυο πράγματα. Το πρώτο είναι η αποδυνάμωση και η άσκηση πίεσης στην κεμαλική αντιπολίτευση, εν όψει εσωτερικών εξελίξεων και αναφερόμαστε στη μετεξέλιξη της Τουρκίας σε Προεδρική Δημοκρατία, με αυξημένο το ρόλο του Ερντογάν.
Το δεύτερο είναι πιο σύνθετο. Ο Ερντογάν και οι συν αυτώ, θεωρούν την εμφάνιση των Νεοτούρκων και στη συνέχεια του Μουσταφά Κεμάλ και των κεμαλιστών στο πολιτικό προσκήνιο της Τουρκίας, ως μια συνομωσία σκοτεινών κύκλων εις βάρος του τουρκικού έθνους και τη δημιουργία του νέου τουρκικού κράτους στα σημερινά σύνορα της Τουρκίας, ως ένα φέρετρο στο οποίο έθαψαν και φυλάκισαν την μεγάλη Οθωμανική Αυτοκρατορία.

Πότε κι από ποιόν κτίστηκαν τα ιταλικά κτήρια της Ρόδου!

Ο Στάμος Παπασταματίου, δίνει τις πληροφορίες από το πλούσιο αρχείο του
Πότε κι από ποιόν κτίστηκαν  τα ιταλικά κτήρια της Ρόδου!

Πώς θα ήταν η Ρόδος αν δεν είχε τα ιταλικά κτήριά της; Ρητορικό το ερώτημα!

Οι Ιταλοί κατακτητές έκαναν τη Ρόδο ομορφότερη, αυτό δεν μπορείς παρά να τους το αναγνωρίσεις. Ροδίτες δούλεψαν για να τα χτίσουν, αλλά οι αποφάσεις ήταν δικές τους και οι σχεδιασμοί.

Άλλωστε σήμερα δεν μας ενδιαφέρει η πατρότητα των κτηρίων, αλλά το ότι υπάρχουν κι οι σύγχρονοι πολλές φορές δεν έχουν τη δυνατότητα ούτε να τα συντηρήσουν! Εδώ είν΄ το θέμα.

Όπως επίσης και το ότι οι Ιταλοί έφτιαξαν Γκολφ, στη Ρόδο του 1930, κι η Ρόδος του 2016 δεν έχει. Αλλά αυτή είναι μια ιστορία που θα την πούμε μια άλλη φορά.

Ο Στάμος Παπασταματίου, αρχιτέκτονας με κουλτούρα ιταλική και γνώσεις, έχει εξαιρετικό αρχείο που αφορά την ιστορική μας κληρονομιά. Του ζήτησα να δούμε ένα- ένα τα κτήρια της πόλης. Πότε χτίστηκαν κι από ποιόν.

Τις τελευταίες μέρες ήρθε και πάλι το θέμα στην επικαιρότητα!
ΕΡ.  Οι Ιταλοί  φαίνεται ότι προχώρησαν αμέσως με την άφιξή τους σε καίριες παρεμβάσεις, που έδιναν εκτός των άλλων και το δικό τους χρώμα και αισθητική στο νησί!
Το αρχιτεκτονικό έργο τόσο σε επίπεδο κτηρίων όσο και σε πολεοδομικές και χωροταξικές επεμβάσεις και σχέδια, το οποίο παρήχθη κατά την περίοδο της ιταλικής κατοχής, είναι εντυπωσιακό σε μορφολογία, πληρότητα και όγκο. Εμείς εδώ σήμερα θα μιλήσουμε μόνο τεχνικά, χωρίς να εξετάσουμε κανένα άλλο παράγοντα: εθνικό, οικονομικό ή άλλο. Οι Ιταλοί, στην αρχή προσπάθησαν να πείσουν ότι ήρθαν ως ελευθερωτές. Μετά τους καλάρεσε η Ρόδος, ήταν μια πολύ καλή βάση για να ελέγχουν όλη την Ανατολική Μεσόγειο.
ΕΡ.  Ποιό ήταν το πρώτο που έκαναν και άνοιξαν το δρόμο για μεγάλες παρεμβάσεις στις χρήσεις γης και στην αρχιτεκτονική;
Είναι χαρακτηριστικό ότι όλες οι αποικίες οι Ιταλικές, (Αβησσυνία, Λιβύη και άλλες) ανήκαν στο υπουργείο Αποικιών της Ιταλίας, ενώ η Δωδεκάνησος ήταν αυτόνομη διοικητικά, υπαγόταν στο υπουργείο Εξωτερικών της Ιταλίας και λεγόταν «Governo dele Isole Italiane Dell Egeo», δηλαδή Κυβέρνηση των Ιταλικών Νήσων του Αιγαίου. Από την πρωτη στιγμη της κατοχής , με διάταγμα  του στρατηγού Porta της 28/4/20 η περιοχή γύρω από τα τείχη της παλιάς πόλης κηρύσσεται “zona monumentale” δηλαδή «μνημειακή ζώνη» με αποτέλεσμα τον ασφυκτικό έλεγχο οποιασδήποτε κατασκευής και άλλης διακαιοπραξίας καθώς και δικαιωμα απαλλοτρίωσης.Ο πρώτος πολιτικός διοικητής δε ο Μάριο Λάγκο, ήταν ένας ικανότατος διπλωμάτης ο οποίος έβγαλε ένα διάταγμα (11 Απριλίου 1924) με το οποίο γινόταν δυνατό να διαταχθούν  απαλλοτριώσεις όλων των εκτάσεων και των κτηρίων τα οποία σχεδόν στο σύνολό τους είχαν Τούρκοι στην κατοχή τους. Σύμφωνα με αυτό το διάταγμα όλες οι εκτάσεις γύρω από τα τείχη της Ρόδου, απαλλοτριώθηκαν για λόγους κοινής ωφέλειας.
ΕΡ. Ισχύει ότι το κέντρο της πόλης ήταν ένα απέραντο νεκροταφείο κατά την Οθωμανική κατοχή;

Φλούδες λεμονιού για τη θεραπεία των ποδιών σας

Οι φλούδες του λεμονιού μπορούν να χρησιμοποιηθούν απευθείας πάνω στις φτέρνες ή να τριφτούν για χρήση ως απολεπιστικό. Και οι δύο θεραπείες πρέπει να εφαρμόζονται όλη τη νύχτα για δώσουν τα καλύτερα αποτελέσματα.




Τείνουμε να ξεχνάμε πόσο σκληρά δουλεύουν τα πόδια μας και συχνά αμελούμε να τους προσφέρουμε τη φροντίδα και την προσοχή που αξίζουν. Όλοι θα πρέπει να κάνουν περισσότερα για τη φροντίδα του δέρματός τους προκειμένου να το διατηρούν υγιές και να προλαμβάνονται οι μολύνσεις.
Πόδια απαλά και με ωραία εμφάνιση σημαίνει τήρηση σωστής υγιεινής και προσωπικής περιποίησης, ειδικά όταν θέλετε να φορέσετε ανοιχτά παπούτσια.
Δυστυχώς, πολλοί άνθρωποι δεν γνωρίζουν πώς να φροντίσουν σωστά τα πόδια τους ή τι να κάνουν αν παρουσιαστούν προβλήματα. Αυτό τείνει να οδηγεί σε ενοχλήσεις και σε προβλήματα όπως οι κάλοι, οι σκασμένες φτέρνες και οι μυκητιάσεις.
Ευτυχώς υπάρχουν μερικές εντελώς φυσικές θεραπείες για την καταπολέμηση αυτών των προβλημάτων και την αποκατάσταση και αναζωογόνηση των ποδιών σας στη στιγμή. Ανάμεσα σε αυτές τις θεραπείες βρίσκουμε τις φλούδες λεμονιού, τις οποίες οι περισσότεροι άνθρωποι πετούν ενώ αυτές διαθέτουν μερικές από τις μεγαλύτερες ωφέλειες για τα πόδια σας.
Σήμερα στο ιστολόγιό μας θα εξηγήσουμε τις θετικές επιδράσεις που θα έχουν στην υγεία των ποδιών σας και θα σας δείξουμε πώς να τις χρησιμοποιείτε.
Είστε έτοιμοι να δοκιμάσετε αυτή την εντελώς φυσική θεραπεία;
Φλούδες λεμονιού για υγιή πόδια

Η κάθαρση, ο νους, η ψυχή και το Εν κατά τον ΠλωτΙνο

Του Κλείτου Ιωαννίδη Θρησκειολόγου-Καθηγητή Φιλοσοφίας


Αποτέλεσμα εικόνας για Πλωτίνου

Η νοσταλγία της επιστροφής Ηκάθαρση για τον Πλωτίνου προϋ- ποθέτει την απομάκρυνση από το εσωτερικό του ανθρώπου κάθε στοι- χείου ξένου προς το Ένα, το Ον, που είναι επέκεινα των όντων και «ἐπέκεινα τῆς οὐσίας, πρεσβείᾳ τε καὶ δυνάμει», όπως πολύ επιγραμματικά μας είπε ο Πλάτων στην Πολιτεία. Το Εν, είναι ταυτόσημο με το Πλατωνι- κό Αγαθό, την πηγή της ζωής και την πρώτη αιτία όλων των όντων.


Στη διαλεκτική πορεία προς την πηγή κάθε πράγματος, το υπέρτατο Αγαθό, ο άν- θρωπος, ξαναβρίσκει τη χαμένη του ύπαρξη, το χαμένο του εαυτό. Πρόκειται για απογύμνωση από ό,τι και όσα δεν είναι το Εν, ώστε να ενοικήσει εντός του ανθρώπου η αιώνια πραγματικότητα και η παρουσία του Ενός1. Η επανεύρεση του απολεσθέντος εαυτού παίρ- νει τη μορφή της επιστροφής στον οίκο του ου- ράνιου πατρός, του αιωνίου εραστού της ψυχής. Γι’ αυτό και η κάθαρση στην Πλωτινική γλώσσα συνοδεύεται από την ισχυρή επιθυμία του γυρι- σμού στην πατρική εστία, τη ρίζα της ανθρώπινης ύπαρξης και ουσίας, την ίδια τη φύση και το είναι των όντων και των πραγμάτων2.


Ο Πλωτίνος μεταφράζει σε όρους ζωής και νο- σταλγίας επιστροφής τον Πλατωνικό ορισμό του Τιμαίου ότι ο άνθρωπος είναι «φυτόν οὐράνιον», το οποίο έχει τις ρίζες του στον ουρανό και όχι στη γη. Πιστός σύμμαχος του νοσταλγού και ζητητού του αιωνίου θα παραμείνει ο νους, ο κυβερνήτης της ψυχής. Η μεταστροφή του όμματος, του βλέμ- ματος της ψυχής, προς τη νοητή πραγματικότητα, κατά σταθερό και αδιάλειπτο τρόπο, θα της επιτρέ- ψει να βρει την οδό της σωτηρίας από όλα όσα την εμποδίζουν από την αληθινή θέα των υπερβατών.


Η μόνιμη εγκατάσταση της ψυχής στην υπερβα- τική πραγματικότητα του νου, σημαίνει γι’ αυτήν απελευθέρωση από το φαινομενικό κόσμο του φθαρτού αισθητού γίγνεσθαι3. Ύπαρξη στραμμένη προς την εξωτερικότητα, έστω κι αν αγωνίζεται σπασμωδικά και στιγμιαία για τα ένδον της ψυχής, δεν έχει καμιά δυνατότητα ν’ αντικρύσει την αλήθεια του νοητού κάλλους.


Το είναι της ψυχής εγκαθιδρύεται στην πρωτογενή, την πρώτη και πρωταρχική νοητή τάξη, μόνον όταν απομακρυνθεί από τις συνάφειες, τις πράξεις, τις επι- θυμίες, τα πάθη, τις μνήμες και κάθε άλλου είδους προσκόλληση και συγχρονισμό με τον πρόσκαιρο και περαστικό, σωματικό, γήινο και υλικό κόσμο.


Για τον Πλωτίνο ο άνθρωπος που προσκολλάται στα εξωτερικά φαινόμενα είναι επιπόλαιος και χαμένος. Και γι’ αυτή του την κατάσταση εξορίας από τον παράδεισο του υπερτάτου Αγαθού είναι εξ ολοκλήρου υπεύθυνος, εξαιτίας του τρόπου της ζωής που επέλεξε.

Μιλάμε στον ενικό ή στον πληθυντικό;

Μιλάμε στον ενικό ή στον πληθυντικό;

Γιατί σήμερα, χρησιμοποιούμε τόσο πολύ τον πληθυντικό αριθμό; Από ευγένεια και σεβασμό ή από συνήθεια; Συχνά, απευθυνόμαστε σε "έναν" άνθρωπο που η γλώσσα τον μετατρέπει σε "πολλούς". Ισχύει πως ο ενικός αριθμός προϋποθέτει συναναστροφή, τριβή και οικειότητα;
Παρατηρώντας διάφορα είδη συζητήσεων, δεν είναι λίγες οι φορές, που ακόμα και μεγάλοι άνθρωποι απευθύνονται σήμερα, στον πληθυντικό αριθμό, σε άτομα που είναι ηλικιακά μικρότερά τους. Στο μυαλό των περισσότερων από εμάς, ο ενικός έχει συνδεθεί με την αγένεια, ενώ ο πληθυντικός με την ευπρέπεια. Κάθε φορά που γνωρίζουμε έναν άνθρωπο, ανεξάρτητα από το εάν αποπνέει από το πρώτο λεπτό εμπιστοσύνη και οικειότητα, πρέπει για τους "τύπους" να του μιλήσουμε στον πληθυντικό για να μην παρεξηγηθούμε. 
Αυτό συμβαίνει κυρίως, γιατί η χρήση του πληθυντικού θεωρείται πως τηρεί τον σεβασμό, κρατάει αποστάσεις "ασφαλείας" και ακολουθεί τους κανόνες “σωστής” συμπεριφοράς. Ο ενικός από την άλλη, απαιτεί εξοικείωση για να χρησιμοποιηθεί. Το ερώτημα που προκύπτει είναι πότε πρέπει να χρησιμοποιούμε τον ενικό και πότε τον πληθυντικό; Και αν "πρέπει", τότε ποια είναι τα όρια ανάμεσά τους και γιατί δεν γίνεται να είμαστε το ίδιο ευγενικοί, επιλέγοντας τον ενικό; 

Αεί (ο) Θεός (ο μέγας) γεωμετρεί (Πλάτων) – ο πανάρχαιος π

post-462


  • Ο Πλούταρχος αναφέρει στο έργο του Ερωτήσεις “Πῶς Πλάτων ἔλεγε τόν θεόν ἀεί γεωμετρεῖν.”Από αυτή τη φράση προκύπτει ο μνημονικός κανόνας “Αεί ο Θεός ο μέγας γεωμετρεί” όπου ο αριθμός των γραμμάτων δείχνει το αντίστοιχο ψηφίο του αριθμού π, με προσέγγιση 5 δεκαδικών ψηφίων (3,14159).

  • Αεί = 3
  • ο = 1
  • Θεός = 4
  • ο =1
  • μέγας = 5
  • γεωμετρεί = 9

Σε νεότερους χρόνους, αποδίδεται ότι την συμπλήρωσε ο καθηγητής Μαθηματικών στο Πανεπιστήμιο Αθηνών Ν. Χατζιδάκης (1872-1942),έχει χρησιμοποιηθεί μεγαλύτερη πρόταση για περισσότερα ψηφία “Αεί ο Θεός ο Μέγας γεωμετρεί, το κύκλου μήκος ίνα ορίση διαμέτρω, παρήγαγεν αριθμόν απέραντον, καί όν, φεύ, ουδέποτε όλον θνητοί θα εύρωσι”. 
το οποίο αντιστοιχεί στην παρακάτω δεκαδική προσέγγιση του π
3,1415926535897932384626.

Παρατηρούμε  ότι στο παραπάνω τετράστιχο ο Νικόλαος Χατζηδάκης επέκτεινε περίτεχνα την γνωστή φράση του Πλάτωνος «Αεί ο Θεός γεωµετρεί» και δηµιούργησε αυτό το αριστοτέχνηµα στο οποίο προσπαθεί να περιγράψει τον αριθµό π. Αξίζει να αναφερθεί ότι ο Πλάτων έτρεφε µεγάλη εκτίµηση προς τα Μαθηµατικά και αναγνωρίζοντας την µεγάλη εκπαιδευτική αξία των Μαθηµατικών και ιδιαίτερα της Γεωµετρίας είχε γράψει στην είσοδο της Ακαδηµίας την επιγραφή: «Μηδείς αγεωµέτρητος εισίτω…».

Ο αριθμός π ( ή η σταθερά του Αρχιµήδη) είναι μια μαθηματική σταθερά οριζόμενη ως ο λόγος της περιφέρειας προς τη διάμετρο ενός κύκλου, ενώ με ακρίβεια οκτώ δεκαδικών ψηφίων είναι ίση με 3,14159265. Ο λόγος  αυτός είναι σταθερός και ανεξάρτητος από το μέγεθος του κύκλου. Για παράδειγμα, αν ένας κύκλος έχει διπλάσια διάμετρο, αυτός θα έχει και διπλάσια περιφέρεια, διατηρώντας το λόγο  σταθερό.

Ο π είναι ένας άρρητος αριθμός, κάτι που σημαίνει ότι δεν μπορεί να εκφραστεί ακριβώς ως λόγος δύο ακεραίων (όπως 22/7 ή άλλα κλάσματα που χρησιμοποιούνται συνήθως για την προσέγγιση του π)· κατά συνέπεια, η δεκαδική απεικόνιση δεν τελειώνει ποτέ και ποτέ δεν εγκαθίσταται σε μια μόνιμη και επαναλαμβανόμενη παράσταση. (Το 1767 ο Γιόχαν Χάινριχ Λάµπερτ απέδειξε ότι ο π είναι άρρητος αριθµός)

Τα ψηφία φαίνεται να εμφανίζονται με τυχαία σειρά, αν και δεν έχει ανακαλυφθεί ακόμη κάποια απόδειξη για αυτό. Ο π είναι ένας υπερβατικός αριθμός, δηλαδή δεν αποτελεί ρίζα ενός μη-μηδενικού πολυωνύμου με ρητούς συντελεστές ( όπως αποδείχτηκε το 1882 από τον Ferdinand von Lindemann). Αυτό έχει ως συνέπεια ότι ο π δεν είναι κατασκευάσιμος αριθμός, δηλ. δεν μπορεί να κατασκευαστεί με κανόνα και διαβήτη. Κατά συνέπεια είναι αδύνατο να τετραγωνίσουμε τον κύκλο, που σημαίνει ότι δεν μπορούμε με κανόνα και διαβήτη να κατασκευάσουμε ένα τετράγωνο που να έχει εμβαδό ίσο προς το εμβαδό του δεδομένου κύκλου (το αρχαίο πρόβλημα του τετραγωνισμού του κύκλου με κανόνα και διαβήτη).

Οι παλαιότερες γραπτές προσεγγίσεις του π βρίσκονται στην Αίγυπτο και τη Βαβυλώνα, απέχουν ένα τοις εκατό από την πραγματική αξία. Στη Βαβυλώνα, ένας δίσκος της χρονολογείται το 1900–1600 π.Χ. έχει μια γεωμετρική δήλωση που, κατ’επέκταση, αντιμετωπίζει τον π ως 25/8 = 3.1250. Στην Αίγυπτο, ο Πάπυρος Rhind , χρονολογείται γύρω στο 1650 π.Χ., αλλά έχει αντιγραφεί από ένα έγγραφο που χρονολογείται το 1850 π.Χ. έχει ένα τύπο που την αντιμετωπίζει την σταθερά π ως (16/9)2 ≈ 3.1605.

Φορτωμένο πρόγραμμα: πώς προάγεται η ευεξία της ψυχής;

Φορτωμένο πρόγραμμα: πώς προάγεται η ευεξία της ψυχής;

Μετά από μία περίοδο έντασης και υπερέντασης με ελάχιστο ελεύθερο χρόνο και πολλές υποχρεώσεις, πώς μπορούμε να επαναφέρουμε την ηρεμία της ψυχής μας, ή ποιες καθημερινές δραστηριότητες μπορούν να μας ηρεμήσουν;
Μία σειρά από επιστημονικές μελέτες μας ενημερώνει πώς μπορούμε να διαχειριστούμε τον ελεύθερο χρόνο στην καθημερινότητά μας, μέσω δραστηριοτήτων οι οποίες προάγουν την ευεξία της ψυχής και δεν επιφέρουν επιπλέον κούραση. Ποιες είναι αυτές;

Κλείνουμε το τηλέφωνο και τις έξυπνες συσκευές

Φορτωμένο πρόγραμμα: πώς προάγεται η ευεξία της ψυχής;
Οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν τα τηλέφωνά τους περισσότερο από 10 ώρες την ημέρα αισθάνονται πιο νευρικοί και ανήσυχοι κατά τη διάρκεια του ελεύθερου χρόνου τους, από εκείνους που χρησιμοποιούν τα τηλέφωνά τους περίπου 3 ώρες ημερησίως. Αυτό είναι το συμπέρασμα από πρόσφατη μελέτη η οποία πραγματοποιήθηκε από το Kent State University. Οι ερευνητές λένε πως οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν πολύ τα κινητά τους, αισθάνονται υποχρεωμένοι να μένουν συνδεδεμένοι συνεχώς, κάτι που τους προκαλεί άγχος, ακόμη και όταν διασκεδάζουν.

Βγάζουμε φωτογραφίες

Φορτωμένο πρόγραμμα: πώς προάγεται η ευεξία της ψυχής;
Σε καμία περίπτωση δεν επιθυμούμε να ζήσουμε μία ζωή μέσα από τις οθόνες. Ωστόσο το χόμπι της φωτογραφίας και όχι το χόμπι των selfie μας κάνει να αισθανόμαστε καλύτερα. Ειδικότερα, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα της Προσωπικότητας και Κοινωνικής Ψυχολογίας, οι άνθρωποι που συμμετείχαν σε σχετικό πείραμα και κλήθηκαν να τραβούν φωτογραφίες, ανέφεραν πως απόλαυσαν τις δραστηριότητες στις οποίες έλαβαν μέρος, καθώς ενεργοποιούνταν περισσότερο η συμμετοχή στην εμπειρία. Μερικά “κλικς” παραπάνω μπορούν να βοηθήσουν την ευεξία της ψυχής μας.

Εντυπωσιακό βίντεο με τον σχηματισμό κεραυνών σε αργή κίνηση

Εντυπωσιακό βίντεο με τον σχηματισμό κεραυνών σε αργή κίνηση
Ένα εντυπωσιακό βίντεο που καταγράφει το σχηματισμό καταιγίδων σε αργή κίνηση, δημιούργησε ο ερευνητής Tom Warner με τη βοήθεια της κόρης του.
Αφού κατέγραψαν το φυσικό φαινόμενο την ώρα που οδηγούσαν, το επεξεργάστηκαν ώστε να φαίνεται σε αργή κίνηση, χαρίζοντας μας τη δυνατότητα να αντικρύσουμε το μεγαλείο και τη δύναμη της φύσης την στιγμή που δημιουργούνται οι κεραυνοί στον νυχτερινό ουρανό.

ΕΠΙΦΥΣΗ -ΥΠΟΦΥΣΗ - ΑΙΘΕΡΑΣ - ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ο ΝΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΗΝ ΨΥΧΗ






Ο ΝΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ
ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΝ 
(ΤΟΝ ΛΟΓΟ) ΤΗΝ ΨΥΧΗ

Ξέρετε τι σημαίνει αυτό;
Ο Ερμής Τρισμέγιστος μας λέει ότι ο Άνθρωπος από Φως έγινε Νους, και από Ζωή (Λόγος) έγινε ψυχή
.
Ο Νους είναι Ουσιωδώς όμοιος με τον Λόγο (Αδιαίρετοι).

Άρα ο Νους, είναι τα μάτια του θνητού και διττού πνεύματος που μπορεί να δει την ψυχή δηλαδή την Ζωή ως εικόνα.
Το πνεύμα να δει την ψυχή!! την Ζωή
Διότι ο Νους είναι ο Λόγος.

Άρα η ανυπαρξία για την οποία μας μιλά ο Αριστοτέλης είναι το πνεύμα και η ύλη. Το ίδιο ακριβώς μας λέει και ο Ερμής Τρισμέγιστος.



Από το Αγαθό φως του ήλιου εκπέμπονται προς εμάς οι Αιθερικές συχνότητες του Αγαθού φωτός, τις οποίες η λογική του σώματος μας υποδέχεται και σωματοποιεί, μέσα από τις χημικές διεργασίες της ηλεκτρομαγνητικής ενέργειας που έχει και παράγει το σώμα μας.

Η Αιθερική ηλιακή ακτινοβολία του ήλιου, φτάνει στο επίπεδο της διανόησης και νόησης του Λόγου εδώ σε εμάς, μέσω της επίφυσης που εκλύουν κάποια σωματικά μας όργανα.

Ενώ μέσω της υπόφυσης κάποια άλλα σωματικά όργανα των ανθρώπων υποδέχονται και επεξεργάζονται μόνον την ηλεκτρική και ηλεκτρομαγνητική ενέργεια που δεν εκπέμπεται από το αιθερικό φως του ήλιου, και την μεταφράζει ο εγκέφαλος μας ως αποκλειστικά υλιστική πραγματικότητα και λογική.

Δηλαδή έχουμε δύο επίπεδα νόησης, το ένα είναι δέκτης του Αιθερικού φωτός, (Επίφυση), και ο άλλος δέκτης είναι ο δέκτης του ενεργειακού ηλεκτρομαγνητικού θνητού διττού πεδίου.(Υπόφυση).


Όλα είναι νοητά, αυτός είναι ο πρώτος νόμος. Άρα όλα όσα ζούμε είναι εικονικά.
Απλά εδώ ενδυθήκαμε την ύλη και το πνεύμα.

Η Ελληνική γλώσσα είναι μοναδική!




Η ελληνική γλώσσα δεν είναι τυχαία… Χτίστηκε πάνω στα μαθηματικά, και αυτό που ελάχιστοι ακόμα ξέρουν είναι ότι κάθε λέξη στην ελληνική έχει μαθηματικό υπόβαθρο.


Τα γράμματα στην Ελληνική γλώσσα δεν είναι στείρα σύμβολα. Όρθια, ανάποδα με ειδικό τονισμό, αποτελούσαν το σύνολο των 1620 συμβόλων που χρησιμοποιούνταν στην Αρμονία (Μουσική στα νεοΕλληνικά). Η πιο σημαντική τους ιδιότητα είναι ότι το κάθε γράμμα έχει μια αριθμητική τιμή/αξία, κάθε γράμμα είναι ένας αριθμός, οπότε κατ επέκταση και κάθε λέξη είναι ένας αριθμός.


Μια τεράστια γνώση κλειδωμένη-κωδικοποιημένη μέσα σε λέξεις λόγω της μαθηματικών τιμών που έχουν. Ένας από τους Πρωτοπόρους επί του θέματος ήταν ο μέγιστος Πυθαγόρας. Οι αριθμοί, τα σχήματα, η αρμονία και τα άστρα έχουν κάτι κοινό, έτσι αντίστοιχα τα μαθηματικά (αριθμοί) η γεωμετρία (σχήματα) η αρμονία(μουσική) και η αστρο-νομία (αστήρ=α-χωρίς- στήριγμα + φυσικοί νόμοι που τα διέπουν) ήταν αδελφές επιστήμες κατά τον Πυθαγόρα, που με την συγκεκριμένη σειρά που αναφέραμε ήταν η σκάλα για την εξέλιξη (=εκ του έλικος, DNA) του νου-ψυχής προς τον Δημιουργό. 

Έναν Δημιουργό που δημιούργησε βάσει αυτών των τεσσάρων επιστημών. 

27 σύμβολα-αριθμοί με αριθμητική αξία συνθέτουν το Ελληνικό Αλφάβητο, 3 ομάδες από 9 σύμβολα-αριθμούς η κάθε ομάδα, με άθροισμα κάθε ομάδας 45, 450, 4.500.

ΑΛΦΑ = 1+30+500+1= 532 =>5+3+2= 10 => 1+0= 1

ΕΝ = 5+50 = 55 => 5+5 = 10 => 1+0= 1

ΟΜΙΚΡΟΝ = 70+40+10+20+100+70+50= 360, όσες και οι μοίρες του κύκλου

Για να είμαστε σε θέση να κατανοήσουμε τα νοήματα των εννοιών των λέξεων της Αρχαίας Ελληνικής γλώσσης πρέπει πρωτίστως να γνωρίζουμε κάποια πράγματα για την ίδια την Ελληνική γλώσσα.

Η αρχαία ελληνική γλώσσα είναι η μοναδική η οποία δεν είναι βασισμένη στο ότι κάποιοι απλά καθίσαν και συμφώνησαν να ονομάζουν ένα αντικείμενο «χ» ή «ψ» όπως όλες οι υπόλοιπες στείρες γλώσσες του κόσμου. Η Ελληνική γλώσσα είναι ένα μαθηματικό αριστούργημα το οποίο θα προσπαθήσουμε να προσεγγίσουμε.

Η αρχή των πάντων είναι το ίδιο το Ελληνικό Αλφάβητο 

(το οποίο φυσικά δεν το πήραμε από κάποιον άλλον όπως θα δούμε παρακάτω διότι εκ των πραγμάτων δεν γίνεται). 

Τι συμβαίνει με τους γονείς που κακοποιούν και παραμελούν τα παιδιά τους;


της Βικτωρίας Πολύζου, σύμβουλος ψυχικής υγείας
Το φαινόμενο της κακοποίησης και παραμέλησης των παιδιών είναι διαχρονικό και παγκοσμίως γνωστό, ενώ εκδηλώνεται με διάφορες μορφές. Είναι άμεσα συνδεδεμένο με πολιτισμικούς και κοινωνικούς παράγοντες και εξαρτάται άμεσα από πρότυπα τα οποία η κοινωνία επιβάλλει στους γονείς σχετικά με τους τρόπους ανατροφής, πειθαρχίας και συμπεριφοράς των παιδιών. Κατά τους επικρατέστερους ορισμούς ως ̈παιδική κακοποίηση ̈ ορίζεται η άσκηση σωματικής ή ψυχολογικής βίας στο παιδί.
Την κακοποίηση, δυστυχώς, δεν την κάνουν μόνο τα ορατά σημάδια στο σώμα ενός αθώου παιδιού. Στην περίπτωση της σεξουαλικής κακοποίησης, για παράδειγμα, το συμβάν δεν μπορεί να γίνει αμέσως αντιληπτό. Αλλά και πολλές άλλες περιπτώσεις αμέλειας μπορούν να χαρακτηριστούν επιλήψιμες.

Ένα σημαντικό ποσοστό παιδιών ηλικίας 8-12 ετών κακοποιούνται σωματικά – σεξουαλικά και στις περισσότερες περιπτώσεις ο θύτης είναι κάποιο από τα άτομα του οικογενειακού περιβάλλοντος, ενώ το προφίλ των οικογενειών υψηλού κινδύνου είναι: μονογονεϊκές οικογένειες, φτωχές σχέσεις γονιού – παιδιού, αυστηρό περιβάλλον, απουσία μητέρας ή παρουσία πατριού, κατάχρηση αλκοόλ από μέλος της οικογένειας, ιστορικό σωματικής – σεξουαλικής κακοποίησης σε τουλάχιστον έναν από τους δύο γονείς. Για κάποιους επιστήμονες υγείας, το τοξικό περιβάλλον στο οποίο μεγαλώνει π.χ. το παιδί ενός αλκοολικού πατέρα υπονοεί κακοποίηση, επειδή επιβαρύνει τον συναισθηματικό του κόσμο.
Οι αναγνωρισμένες μορφές κακοποίησης είναι οι εξής:

Ψέματα, μια τέχνη με θύτες και θύματα. Γιατί πιστεύουμε στα ψέματα και πώς αποκαλύπτεται η αλήθεια;


της Βικτωρίας Πολύζου, συμβουλευτικής ψυχοθεραπεύτριας

Κάθε μέρα, χρόνια τώρα ζούμε ένα μεγάλο ψέμα και παρόλο που είναι κραυγαλέο τελικά το πιστεύουμε. Αγόμαστε και συμπεριφερόμαστε από αυτό και ας θέλουμε να δούμε την αλήθεια. Το κακό είναι ότι την παθαίνουμε το καταλαβαίνουμε αλλά κάποιο άλλο ψέμα αντικαθιστά το προηγούμενο και πάλι την ξαναπατάμε. Τι άραγε φταίει; Εμεις που δεν βλέπουμε την αλήθεια ή ο ψεύτης που ξέρει να την κρύβει και να κάνει έτσι την δουλειά του; 
Είμαστε πολύ επιρρεπείς στο ψέμα, ιδιαίτερα αν είναι ωραίο και μας βολεύει και η αλήθεια είναι πικρή και πολλές φορές ασύλληπτη. Γιατί άραγε;

Ο Γκαίμπελς είχε πει ότι όσο πιο τερατώδες είναι ένα ψέμα τόσο πιο εύκολα γίνεται πιστευτό.Το μεγάλο ψέμα, πρώτη φορά επινοήθηκε από τον Αδόλφο Χίτλερ στην αυτοβιογραφία με τίτλο « ο Αγώνας μου» το 1925, έγινε γνωστό από τον Ιωσήφ Γκέμπελς, υπουργό προπαγάνδας του Γ΄ Ράιχ. Η ιδέα ήταν απλή: Πες μια"μπαρούφα Η Ψέμα" όσο μεγαλύτερη/o τόσο καλύτερα όσο πιο συχνά και ο περισσότερος κόσμος θα την αποδεχθεί σαν αλήθεια.

Η κολακεία είναι το μεγαλύτερο όπλο στα χέρια του ψεύτη. Λέει η πωλήτρια «με το σώμα που έχετε, δεν υπάρχει ρούχο που να μην δείχνει υπέροχο επάνω σας». Η πελάτισσα θα ντραπεί να φύγει χωρίς να αγοράσει κάτι. Λέει ο υποψήφιος «ο ελληνικός λαός είναι έξυπνος, έντιμος και ξέρει να αγωνίζεται για το δίκιο του», και ο ψηφοφόρος ψωνίζει με κλειστά τα μάτια. Ύστερα του σερβίρει ό, τι ψέμα να’ ναι και ο ψηφοφόρος το πιστεύει. Διότι, εκείνος που κατάλαβε πόσο έξυπνος και σπουδαίος είναι, δεν μπορεί να λέει ψέματα. Από εκεί και πέρα θα πιστέψει οτιδήποτε τον κάνει να αισθάνεται καλά.



Bέβαια όσο εύπιστος και αν είναι κάποιος, έρχονται στιγμές που μέσα του γεννιούνται υποψίες. Ειδικά όταν ο ίδιος άνθρωπος τον κοροϊδέψει δεκάδες φορές. Όταν όμως του συμβεί αυτό, κάνει ό, τι περνά από το χέρι του για να αποδιώξει τις υποψίες. Γιατί;

Γιατί, αν αρχίσει να εξετάζει τα στοιχεία και τα επιχειρήματα, υπάρχει πιθανότητα να του αποδείξουν πως κακώς πίστευε αυτό το άτομο τόσο καιρό. Πως του έλεγε συνεχώς ψέματα. Η διαχείριση αυτής της αποκάλυψης είναι μεγάλος μπελάς και το ξέρει. Ας πάνε, λοιπόν, στην ευχή οι ενδείξεις και οι αποδείξεις. Δεν θέλει να ζήσει τη δυσάρεστη κατάσταση της διάψευσης των προσδοκιών. Δεν θέλει να παραδεχτεί πως εξαπατήθηκε. Θα συνεχίσει να πιστεύει τον απατεώνα. Ακριβώς όπως μία γυναίκα που εξαρτάται οικονομικά από τον σύζυγό της, θα πιστεύει κάθε φορά πως ο άντρας της ήταν σε επαγγελματική συνάντηση και δεν θα βλέπει τα κοκκινάδια στα ρούχα του.

Πού απαγορεύεται η μετενσάρκωση χωρίς… κρατική άδεια;



Εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο πιστεύουν στη μετενσάρκωση. Ότι δηλαδή η ψυχή δεν πεθαίνει με τον θάνατο του σώματος, αλλά αναγεννιέται σε νέο σώμα.
Όσοι ασπάζονται αυτή τη θεωρία, υποστηρίζουν ότι ένας άνθρωπος έχει ζήσει άπειρες προηγούμενες ζωές και θα συνεχίσει να ζει και επόμενες.
Η ιδέα της μετενσάρκωσης είναι κυρίαρχη σε αρκετές θρησκείες, κυρίως της Ινδίας, ενώ ήταν μέρος και της φιλοσοφίας του Πυθαγόρα. Μάλιστα σε κάποιες θρησκείες πιστεύεται πως, όταν ένας άνθρωπος πεθαίνει, εκτός από την μετενσάρκωσή του σε άνθρωπο, υπάρχει περίπτωση να αναγεννηθεί σαν ζώο, έντομο ή ακόμα και φυτό – ανάλογα με τις πράξεις που διέπραξε στη ζωή του. Αυτό κάποιοι το ονομάζουν μετεμψύχωση.

Η απαγόρευση στη «Στέγη του Κόσμου»

Το ξύπνημα της Δύναμης!

e989b7b527a249dea4c073983d47bbcc.jpg
Γράφει η Βασιλική Κριεκούκη

Η Γνώση είναι δύναμη (?)(!)…. Και η Άγνοια ευτυχία (!) (?)…
Τι επιλέγεις και για τι αναρωτιέσαι;
Θυμάσαι πότε η δύναμη σου σε εγκατέλειψε; Όταν έχασες μια μάχη; Όταν η ζωή σου πήρε ότι θεωρούσες δεδομένο; Όταν σε πρόδωσαν; Όταν σε εγκατέλειψαν;
Μήπως όμως σε εγκατέλειψες εσύ και από τότε ψάχνεις μάταια να κατηγορήσεις κάποιον για να απαλύνεις τον πόνο σου;
Το κενό όμως που προκαλεί ο πόνος δεν γεμίζει, όποιος και αν αποφάσισες ότι σου φταίει! Και όταν καταλήξεις με μεγάλη βεβαιότητα στον υπεύθυνο απώλειας της δύναμης σου, τότε θα νιώσεις πιο μόνος από ποτέ! Χαμένος μέσα στον κόσμο της μοναξιάς νιώθοντας πως σε έχει εγκαταλείψει ακόμα και ότι μέχρι σήμερα πίστευες. Και μόνο μια ερώτηση έχει απομείνει να τρεμοπαίζει στα χείλη σου…
«Πόσο θα αντέξω ακόμα;»
Και τότε μια κραυγή ξεχύνεται από το βάθος σου που κάνει τον κόσμο σου να σείεται! Μια κραυγή που σπάει το θόρυβο του μυαλού και της καρδιάς δημιουργώντας μια ρωγμή από την οποία αναβλύζει σιωπή που σαν εκκωφαντικός ψίθυρος σου λέει…
ΣΗΚΩ! ΑΚΟΥΣΕ! ΘΥΜΗΣΟΥ!

Ο γιος της πέθανε το 2013. 3 χρόνια μετά, αυτό το κoρίτσι της λέει να πατήσει το κουμπί στο αρκουδάκι…



Το 2013, η Heather έζησε έναν εφιάλτη που κανένας γονείς δεν πρέπει να βιώσει. Ο γιος της Lucas ήταν μόλις 7 μηνών όταν πέθανε κάτω από την επίβλεψη της babysitter του. Χωρίς να θέλει άλλη μητέρα να περάσει τον ίδιο πόνο που πέρασε εκείνη, πήρε μια πολύ δύσκολη και ανιδιοτελή απόφαση.

Δώρισε τα όργανα του γιου της σε τρεις άλλους ανθρώπους που τα χρειαζόντουσαν. Μία από αυτούς, της οποίας η ζωή σώθηκε χάρη στον Lucas, ήταν ένα τετράχρονο κοριτσάκι με το όνομα Jordan, που έχει περάσει αρκετά χρόνια μέσα στα νοσοκομεία, λόγω προβλημάτων με την καρδιά της.

Στη συναισθηματικά φορτισμένη συνάντηση που θα δείτε, η Heather συναντάει τη Jordan και την οικογένειά της. Χρησιμοποιώντας ένα στηθοσκόπιο, κατάφερε να ακούσει την καρδιά του γιου της να χτυπάει ξανά. Επίσης η Jordan της έκανε δώρο ένα αρκουδάκι που περιέχει μία ηχογράφηση της καρδιάς του γιου της,

Καλύτερα ένας ονειροπόλος κυνηγός παρά ένας συμβιβασμένος ανθρωπάκος.


Δύσκολη νύχτα και πάλι.
Όσο και να στριφογυρνάς στο κρεβάτι, όσους ανθρώπους κι αν συγχωρήσεις, όσες συγγνώμες κι αν ζητήσεις, ο ύπνος σου χαμογελάει ειρωνικά κι απομακρύνεται. Από εκείνα τα βράδια που το σώμα ζητάει απεγνωσμένα να ξεκουραστεί αλλά το μυαλό αρνείται κατηγορηματικά. Οι ανάσες βαριές. Οι αναστεναγμοί ίσως να είναι και περισσότεροι. Το μόνο που διακόπτει τη βραδινή σιγή είναι ο δυνατός χτύπος της καρδιάς.
Η αιτία γνωστή και μη εξαιρετέα. Έpωτας. Το μοναδικό αντίδοτο; Ξενύχτι στην ταράτσα με τους κολλητούς. Εκεί ανάμεσα στη δεύτερη με τρίτη μπύρα και καθώς χάζευα τα αστέρια ακούω το χαρακτηριστικό «Ξέχνα το φίλε, χαμένη υπόθεση. Μην κυνηγάς το άπιαστο».
Όμως, ποιος ορίζει την έννοια του άπιαστου; Ποιος καθορίζει τι είναι δυνατό και τι αδύνατο; Ποιος ξέρει τις δυνατότητές σου καλύτερα από εσένα;
Η απάντηση είναι μία. Κανένας.
Έχω κουραστεί να βλέπω ανθρώπους συμβιβασμένους. Φοβήθηκαν να διεκδικήσουν κάποτε αυτό που τους άξιζε και αρκέστηκαν στα ψίχουλα που τους προσέφεραν. Έτσι εθίστηκαν στις ψεύτικες ανθρώπινες σχέσεις. Και το χειρότερο απ’ όλα; Τους αρέσει η κάλπικη ζωή τους.
Ύπουλο πράγμα το ψεύτικο. Λειτουργεί σαν υποκατάστατο και σου δίνει την ψευδαίσθηση της πληρότητας. Πιστεύεις ότι έχεις επιτύχει όλους σου τους στόχους. Αλλά έρχεται η στιγμή που γυρνάς πίσω και βλέπεις τις ταφόπλακες των ονείρων σου που ο ίδιος τοποθέτησες. Κάθε χρόνο μαζί με τα κεράκια των γενεθλίων σου έσβηνες και τα όνειρά σου.
Κι όλα αυτά γιατί δίστασες να κυνηγήσεις αυτό που κάποιοι άλλοι χαρακτήρισαν ως άπιαστο. Πείστηκες ότι ήταν πάνω από τις δυνατότητές σου και παρέδωσες τα όπλα. Σήκωσες λευκή σημαία δίχως να το σκεφτείς. Όμως, τώρα αναθεώρησες και συνειδητοποίησες ότι μάλλον υποτίμησες τον εαυτό σου. Θέλεις να διεκδικήσεις αυτά που αξίζεις. Γι’ αυτό σήκω από τον καναπέ σου και πάρε τα όπλα σου, που δεν είναι άλλα από την αποφασιστικότητά και τη θέλησή σου. Το κυνήγι ξεκινάει.

Μαύρη Σελήνη : Ένα Μυστηριακό Φαινόμενο

Μαύρη Σελήνη
Ακόμα ένα πανέμορφο θέαμα πρόκειται να συμβεί απόψε – αν και δεν θα μπορέσουμε να το δούμε- με πληθώρα συμβολισμούς και νοήματα. Η Μαύρη Σελήνη, είναι ένα γεγονός που συμβαίνει συχνά στον ουρανό μας, ο συμβολισμός της δε είναι πολύ μεγάλος.
Όπως έχουμε αναφερθεί η Σελήνη από τους αρχαίους πολιτισμούς είχε θεοποιηθεί, ενώ σταδιακά κατέληξε να να συμβολίζει την θηλυκή υπόσταση. Στο πιο πνευματικό επίπεδο, η Σελήνη συμβολίζει το ασυνείδητο, την ενσυναίσθηση, την φαντασία, την ίδια την μεταφυσική.
Μαύρη Σελήνη και Ιουδαισμός
Ο προσδιορισμός “μαύρη” από αρκετούς πολιτισμούς της προσδίδει μια αρνητική πτυχή. Έτσι, απο την ιουδαϊκή μυθική παράδοση η lilithΜαύρη Σελήνη κατέληξε να είναι συνώνυμο της  θεότητας Λίλιθ, και έτσι ολόκληρο το ουράνιο σώμα αποτέλεσε τον πλήρη συμβολισμό της γυναίκας, η δυαδική της υπόσταση του καλού και του κακού. Λόγω της Λίλιθ, η αντίθεση αυτή κατέληξε να αφορά κυρίως την σεξουαλικότητα του γυναικείου φύλου με ό,τι συνεπάγεται. Φυσικά, οτι θεωρήθηκε κακό για το γυναικείο φύλο, θεωρήθηκε ακόμα μεγαλύτερο για το ανδρικό μιας και ένας από τους σκοπούς της σκοτεινής θεότητας ήταν ο ευνουχισμός των ανδρών. Έτσι η Λίλιθ μαζί με όλα τα υπόλοιπα αντιπροσώπευσε την απελευθέρωση των σαρκικών παθών, αλλά και της τέλεσης οποιασδήποτε άνομης πράξης χωρίς να υπάρξει κάποια ποινή ή τιμωρία. Αποτέλεσε δηλαδή ταύτιση της πλήρης ασυδοσίας και ανομίας.
Λόγω αυτού του θρησκευτικού παραλληλισμού για αρκετούς το φαινόμενος αποτελεί προάγγελο μεγάλων κακών, ειδικά μιας και η φετινή Μαύρη Σελήνη συνδυάζεται με ένα άλλο φαινόμενο, εξίσου δυσοίωνο, αυτό του δαχτυλιδιού της φωτιάς. Το δαχτυλίδι της φωτιάς πρόκειται για μια έκλειψη Ηλίου. Καθώς η Σελήνη μπαίνει ανάμεσα στη Γη και τον Ήλιο αφήνοντας έναν λεπτό δακτύλιο να διαφαίνεται.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα