Κυριακή, 21 Αυγούστου 2016

Σχεδόν γυμνή είσαι πιο ερωτική

Η γυναίκα πρέπει να είναι σαν μια καλή ταινία τρόμου: όσο περισσότερο χώρο αφήνει για τη φαντασία μας, τόσο καλύτερα. 
Άλφρεντ Χίτσκοκ
Αν ο Θεός δεν είχε πλάσει τα στήθη των γυναικών, δεν ξέρω αν θα είχα γίνει ζωγράφος.
Pierre-Auguste Renoir
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ήταν αργά το βράδυ, λίγο πριν αρχίσουμε τα μαζέματα στη δουλειά, για να κλείσουμε. Κάτσαμε με τον Στέλιο να πάρουμε μια ανάσα. Το φεγγάρι ολόγιομο, με λίγα σύννεφα να προσπαθούν να καλύψουν τη γύμνια του.
– Μ’ αρέσει πιο πολύ έτσι, είπε ο Στέλιος. Που το κρύβουν λιγάκι τα σύννεφα κι εμφανίζεται απ’ τη μια μεριά, απ’ την άλλη, που φαίνεται έτσι από πίσω τους.
Ήταν πράγματι σαν μια γυναίκα που προσπαθούσε να μας σαγηνεύσει. Να φοράει ένα διάφανο φόρεμα κι από μέσα του να φεγγίζουν οι καμπύλες της, πλούσιες και γόνιμες. Κι ύστερα έριχνε λιγάκι τη τιράντα του λευκού σουτιέν κι άφηνε να φανεί η αριστερή θηλή της (υπάρχει μια πεδιάδα της Σελήνης που λέγεται Θάλασσα της Γονιμότητας).
Ή σήκωνε το νεφελώδες φόρεμα, αποκαλύπτοντας τα στρογγυλά γόνατα, τους δυνατούς παραλληλόγραμους μηρούς και το τρίγωνο. Μόνο για μια στιγμή, όσο προλαβαίνει να δει το μάτι. Μετά έκρυβε πάλι τα θέλγητρά της.
Κι αυτό το παιχνίδι την έκανε πιο όμορφη, πιο ποθητή.
~~
Ο ερωτισμός είναι πρωτίστως εγκεφαλικός.
Αυτό ισχύει πολύ περισσότερο για τις γυναίκες, που είναι πιο πολύπλοκες. Όμως και οι άντρες, όσο κι αν έχουν κατηγορηθεί για πεζότητα, σαγηνεύονται απ’ αυτό που δεν βλέπουν, το κρυφό.
Μια εντελώς γυμνή γυναίκα, ακόμα κι αν έχει τέλειο σώμα και αναλογίες, δεν είναι τόσο ερωτική όσο μια γυναίκα που φοράει κάτι.

Η φιλοσοφία σήμερα: παιδεία και κοινωνία

Ας δούμε καταρχήν σε τι συνίσταται η σχέση φιλοσοφίας – παιδείας – κοινωνίας, σε ποιο βαθμό πραγματώνεται σήμερα και τι θα μπορούσε να γίνει στο μέλλον. Δυστυχώς θα πρέπει να ξεκινήσω από τη διαπίστωση ότι σήμερα η σχέση αυτή διέρχεται μια κρίση. Αποτελεί πλέον κοινό τόπο ότι η εποχή μας χαρακτηρίζεται από μια σοβαρή ένδεια φιλοσοφικής παιδείας και μια απαξίωση της φιλοσοφίας και των ανθρωπιστικών σπουδών
readinggirl
H εποχή μας χαρακτηρίζεται από μια σοβαρή ένδεια φιλοσοφικής παιδείας και μια απαξίωση της φιλοσοφίας και των ανθρωπιστικών σπουδών
Αυτό είναι συνέπεια της επικράτησης του τεχνοκρατικού πολιτισμού, όπου το βάρος πέφτει στην εκπαίδευση και όχι στην παιδεία με την αρχαία σημασία, έτσι όπως πραγματωνόταν στην Ακαδημία του Πλάτωνα και στο Λύκειο του Αριστοτέλη, τις δύο μεγάλες εστίες παιδείας στην αρχαιότητα, οι οποίες μπορούν άλλωστε να θεωρηθούν ως τα πρώτα πανεπιστήμια του, δυτικού τουλάχιστον, κόσμου.
Και το ερώτημα είναι: Αφού έχουμε πίσω μας μια τέτοια παράδοση, γιατί λείπει τόσο έντονα σήμερα η φροντίδα για την παιδεία, για τη διαμόρφωση συνειδήσεων με ηθικές αξίες, με αίσθημα δικαίου, με δημοκρατικά ιδεώδη; Γιατί τείνει να χαθεί αυτό που θα έπρεπε κυρίως να χαρακτηρίζει τα πανεπιστήμιά μας, τα οποία θα πρέπει να είναι, κατά κύριο λόγο, φορείς κριτικής σκέψης και συντελεστές ηθικής τελείωσης του ανθρώπου; Αυτό αποτελεί ένα σοβαρό πρόβλημα για το εκπαιδευτικό μας σύστημα σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, από το δημοτικό έως το πανεπιστήμιο. Πώς θα μπορούσαμε λοιπόν να το θεραπεύσουμε;

Ο ΔΙΩΓΜΟΣ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ





Ο έρωτας δεν εκφράζεται με δύο ή τρεις τρόπους. Ο τρόπος του κάθε ανθρώπου να εκφράση την ερωτική του διάθεση είναι μοναδικός, όπως τα δακτυλικά του αποτυπώματα, και επομένως δεν χωράει σε στερεότυπα. Ο έρωτας είναι το στοιχείο εκείνο της ανθρωπίνης ιδιαιτερότητος που περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο δεν μπορεί να προσαρμοσθή σε κάτι που δεν είναι, χωρίς να διαστραφή. Η κλωνοποίηση του έρωτα είναι από τους πιο απάνθρωπους βιασμούς της ανθρωπίνης φύσεως που ταλαιπώρησε και ταλαιπωρεί απερίγραπτα τους ανθρώπους και εμεδοθεύθη με τα πιο εγωιστικά, τα πιο χαμερπή και τα πιο εγκληματικά κίνητρα...

Εμεδοθεύθη και προάγεται από ανθρώπους που κατέχονται από ένα τόσο μεγάλο πάθος για εξουσία ώστε να κάνουν οτιδήποτε και οσονδήποτε απάνθρωπο για να την αποκτήσουν˙ και πραγματικά στο διωγμό εναντίον του έρωτα έχουν διαπραχθή τα μεγαλύτερα και ειδεχθέστερα εγκλήματα, έχουν γίνει οι μεγαλύτερες απάτες και έχουν ειπωθή τα περισσότερα, τα πιο αναίσχυντα και τα πιο εγωιστικά ψέματα, με τα οποία κάποιοι άνθρωποι δεν δίστασαν να παραδώσουν τους συνανθρώπους τους, και ιδιαίτερα τους νέους, στα πιο φρικτά βασανιστήρια για να εξασφαλίσουν για τον εαυτό τους προνόμια, όπως άνεση, πλούτο, πολυτέλεια, εξουσία, ακόμη και τη θεοποίηση τους από τον όχλο.
Στο διωγμό εναντίον του έρωτα έχουν σπαταληθή ανόητα και έχουν θυσιασθή οι ζωές και οι δημιουργικές δυνάμεις των περισσοτέρων ανθρώπων. Την ερωτική καθαρότητα δεν την εξασφαλίζει ο τρόπος της ερωτικής εκφράσεως αλλά το κίνητρό της. Επομένως κανένα εξωτερικό σχήμα, όσο κι αν φαίνεται ιερό, δεν εξασφαλίζει την ερωτική καθαρότητα, αφού η εγωκεντρική διάθεση και τα εγωκεντρικά κίνητρα μπορούν να υπάρχουν μέσα σε οποιοδήποτε σχήμα. Την ερωτική ακαθαρσία τη δημιουργεί κάθε απόπειρα βιασμού της φύσεως του έρωτα και η φύση του έρωτα βιάζεται όταν ο έρωτας χρησιμοποιείται για να εξυπηρετήση σκοπιμότητες, να εξασφαλίση προνόμια ή να αποδείξη κάτι.

5. Δικαίωμα στο λάθος

1. Βαδίζοντας στην ζωή

2. Αλήθειες και ψέματα

4. Εγωισμός




Οι άνθρωποι προσανατολίζονται ανάλογα με τις διαστάσεις του χώρου που γνωρίζουν. Όμως ο σοφός υπερβαίνει το χώρο αποκαλύπτοντας την Απεραντοσύνη πέρα από τον χώρο.

***

«Οι άνθρωποι είναι εγωιστές και κακοί». Αλλά κι αυτό που λέμε κι αυτό μέσα από τον εγωισμό λέγεται. Τελικά πρέπει να αποδεχόμαστε και το καλό και το κακό. Είναι η ζωή που ζυγίζει και κρίνει κι αποδίδει δίκαιο, εμείς δεν μπορούμε να προσθέσουμε τίποτα. Σιωπηλά πρέπει να αποδεχόμαστε αυτό που συμβαίνει.

***

Ο θάνατος είναι τελείως φυσικός, σχεδόν γλυκός, για όποιον δεν έχει προσκολλήσεις στην ζωή. Όμως για εκείνον που δένεται με την ζωή και τα αντικείμενα ο αποχωρισμός είναι μια βασανιστική διαδικασία και μια βαθιά τραυματική εμπειρία για τα πιστεύω και τις ελπίδες του.

***

Από όλα τα μέρη της πόλης καλύτερο είναι… η εξοχή, έξω από την πόλη. Ίσως επειδή οι άνθρωποι σπανίζουν και δεν μολύνουν την ατμόσφαιρα με τις σκέψεις τους, δεν κομματιάζουν τον χώρο με τις δραστηριότητές τους, υπάρχει μόνο ηρεμία κι οι θόρυβοι της ζωής.

Τα επτά «θανάσιμα αμαρτήματα» των επενδύσεων

post-agores-C

Όπως στη ζωή, έτσι και στις επενδύσεις κάποια λάθη μπορεί να αποδειχθούν καταστροφικά. Δεν θα ήταν υπερβολή να ισχυριστεί κάποιος ότι η κρίση του 2007 -2008, αλλά και η σημερινή εγχώρια και διεθνής κατάσταση οφείλονται σε μεγάλο βαθμό σε σφάλματα αξιωματούχων των κυβερνήσεων και ανώτατων τραπεζικών στελεχών και άλλων χρηματοοικονομικών οργανισμών.

Η πολυπλοκότητα της λειτουργίας του χρηματοοικονομικού συστήματος και των παραγόντων που επηρεάζουν τις αγορές, καθώς και η ασύμμετρη πληροφόρηση οδηγούν τους μικροεπενδυτές σε αλλεπάλληλα σφάλματα και πολλές φορές σε συντριπτικές απώλειες. Ως εκ τούτου, ο εντοπισμός, η καταγραφή, αλλά και η αντιμετώπιση αυτών των σφαλμάτων, σε συνδυασμό με μια πειθαρχημένη, ξεκάθαρη και μακροχρόνια στρατηγική, είναι δυνατόν να αποβούν ιδιαίτερα αποτελεσματικά για την εκπλήρωση των επενδυτικών στόχων των νοικοκυριών.
Ο κ. Mark Pankin (2005) εντόπισε τα επτά πιο σημαντικά σφάλματα που διαπράττουν οι μικροεπενδυτές: το συναίσθημα (emotion), την αποδιοργάνωση (disorganization), τη μυωπία (myopia), την ανυπομονησία (impatience), την απληστία (greed), την αλαζονεία (arrogance) και τη δειλία (cowardice).

Συναίσθημα: Το συναίσθημα αποτελεί τη βάση για πολλά σφάλματα κι αμαρτήματα, και παρουσιάζεται με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους. Ο φόβος κι η απληστία, δύο γνωστά συναισθήματα, κατευθύνουν σε μεγάλο βαθμό την επενδυτική συμπεριφορά. Ακόμη ένα συμπεριφορικό σφάλμα είναι η προσκόλληση σε μια μετοχή ή ένα Αμοιβαίο Κεφάλαιο. Θα πρέπει να τονιστεί ότι ο φόβος κι η απληστία εκφράζονται εντονότερα όταν η αγορά βρίσκεται σε ακραίες καταστάσεις (όπως αυτή που βιώνουμε σήμερα), με αποτέλεσμα οι επενδυτές να αγοράζουν στις υψηλότερες τιμές και να πωλούν στις χαμηλότερες. Αυτή είναι μία τυπική συμπεριφορά τόσο των μετόχων όσο και των μεριδιούχων μετοχικών Α/Κ. Δυστυχώς, όσες επενδυτικές επιλογές υποκινούνται από τα συναισθήματα δεν έχουν συνήθως τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Πρόεδρος των Φιλιππίνων προς ΟΗΕ: «Πόσο ηλίθιοι και άχρηστοι είστε;»


Cover-Image34
O Πρόεδρος των Φιλιππίνων απειλεί με αποχώρηση από τον ΟΗΕ και προτείνει σύσταση νέου οργανισμού

Ο Πρόεδρος των Φιλιππίνων, Rodrigo Duterte, στράφηκε ενάντια του ΟΗΕ την Κυριακή 21/8 μετά τις κατηγορίες ότι δεν κάνει κάτι για να σταματήσει τους σκοτωμούς από τον πόλεμο των ναρκωτικών.
Ο Guardian γράφει, μάλιστα, ότι ο Duterte απείλησε ότι οι Φιλιππίνες θα φύγουν από τον ΟΗΕ και θα καλέσει την Κίνα και άλλα κράτη να σχηματίσουν έναν νέο οργανισμό.
Δύο εμπειρογνώμονες σε θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων του ΟΗΕ προειδοποίησαν την περασμένη εβδομάδα τη Μανίλα να σταματήσει τις εκτελέσεις και τους σκοτωμούς που έχουν κλιμακωθεί από τη μέρα που ο Duterte ανήλθε στην εξουσία, υποσχόμενος να καθαρίσει τον τόπο από τα ναρκωτικά.
Περίπου 900 ύποπτοι διακινητές ναρκωτικών έχουν σκοτωθεί από τις 9 Μαΐου 2016, οπότε και κέρδισε τις εκλογές.
O Duterte αρνήθηκε ότι η κυβέρνησή του είναι υπεύθυνη και το βράδυ της Παρασκευής σε συνέντευξη τύπου στη γενέτειρά του, τη Davao, είπε ότι οι θάνατοι δεν είναι δουλειά της αστυνομίας και κάλεσε τους εμπειρογνώμονες του ΟΗΕ να κάνουν την έρευνα.
«Θα αποδείξω στον κόσμο ότι είστε πολύ ηλίθιοι ως εμπειρογνώμονες»,ανέφερε χαρακτηριστικά, λέγοντας ότι δεν πρέπει να μετράμε μόνο τον αριθμό των θανάτων που σχετίζονται με τα ναρκωτικά, αλλά και πόσες αθώες ζωές χάνονται από τα ναρκωτικά.
Δεν θα εκπληρώσω την εντολή μου ανησυχώντας για τα κόκκαλα των εγκληματιών που συσσωρεύονται
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα