Δευτέρα 9 Μαΐου 2016

Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΜΑΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ

Φυλακτά, φαρμακεία, επικλήσεις πνευμάτων,
κατάδεσμοι, καταπασσαλεύσεις



Όπως φαίνεται από τις μαρτυρίες των πηγών, η μαγεία δεν ήταν άγνωστο φαινόμενο στην αρχαία Ελλάδα. Πληροφορίες για την ελληνική μαγεία βρίσκει κανείς στα κείμενα του Ομήρου. Επίσης, ο μυστηριακός θεός Διόνυσος - Ζαγρεύς ήταν συνδεδεμένος με την ερωτική μαγεία. Από την καρδιά του παρασκευάστηκε ερωτικό φίλτρο, που δόθηκε στη Σεμέλη, μιά θνητή, που επιθυμούσε να δει τον εραστή της, Δία, στην πρωτογενή του μορφή. Τα «επιφάνεια» του θεού ήταν συντριπτικά και την εκμηδένισαν. Ακόμη, μορφές όπως η Εκάτη, ο Ερμής, ο Ορφέας και η Μήδεια, αλλά και υπερφυσικές ιδιότητες των θεών, θετικές ή αρνητικές, επιβεβαίωναν την ευρύτατη πίστη τής ελληνικής φαντασίας στη δύναμη της μαγείας.
Όμως, παρά το γεγονός, ότι η γοητεία, τα μαγικά και οι επικλήσεις πνευμάτων υπήρχαν στην ελληνική αρχαιότητα, οι έλληνες τα αντιμετώπιζαν με επιφύλαξη και απόδειξη γι΄ αυτό αποτελεί το γεγονός, ότι οι δύο διάσημες μάγισσσες Κίρκη και Μήδεια ήταν ξένες, η μία Λιγγυστίς, η άλλη από την Κολχίδα και η θεά των φαντασμάτων και της μαγείας Εκάτη προερχόταν από την Καρία. Είναι, επίσης, χαρακτηριστικό της αρχαιότητας, ότι η μαγεία και η μαγγανεία συνιστούν γυναικείες ενασχολήσεις και όλες οι μάγισσες είναι αφοσιωμένες στην Εκάτη.
Οι θεοί του Ολύμπου ήταν ωραιότεροι, ισχυρότεροι και ακμαιότεροι από τον άνθρωπο, αλλά γεννημένοι όπως αυτός και σχετικά όμοιοί του. Τα κύρια χαρακτηριστικά τους ήταν η αιώνια νεότητα και η αθανασία. Σιγά-σιγά άρχισαν να προβάλλονται κι άλλες θεότητες, που ως τώρα ανήκαν στον κατώτερο χώρο τής λαϊκής πίστης, όπως η Εκάτη. Η Εκάτη με την ακολουθία της αποτελούσαν αναμφίβολα ένα αρχαϊκό δημιούργημα θρησκευτικής φαντασίας, που όμως, δεν αναφέρεται ποτέ στην ομηρική ποίηση. Η λατρεία της άρχισε ως περιορισμένη και τοπική, εξελίχθηκε αργότερα σε επίσημη τελετή τής πόλης και τελικά ο Ησίοδος την εξυμνούσε σχεδόν ως αρχηγό όλων των θεών. Η Εκάτη ήταν μιά υποχθόνια θεά. Είχε σχέση με τη θεά Εστία, που ήταν η Γη, η πηγαία ουσία και αίτια των πάντων και την παμπάλαια λατρεία των ψυχών στην εστία του σπιτιού. Πιστευόταν μάλιστα, ότι η ίδια η Εκάτη κατοικούσε στο βάθος τής εστίας, όπου την τιμούσαν μαζί με τον υποχθόνιο Ερμή, το ανδρικό αντίστοιχό της, και τους («εφεστίους») σπιτικούς πατρογονικούς θεούς. Ήταν, επίσης, η κυρία των ψυχών, οι οποίες είχαν ακόμη δεσμούς με τον επάνω κόσμο, παρούσα στους τόπους κατοικίας των νεκρών, τούς τάφους, και τη λατρεία τους.
Παράλληλα, ιδιαίτερη βαρύτητα απέκτησε η θεωρία του Ησιόδου, που έλεγε, ότι, όταν η πρώτη γενιά των θνητών, που γεννήθηκαν μαζί με τους θεούς πέθανε, κλείστηκαν αυτοί στη γη, ονομάστηκαν χθόνιοι δαίμονες και έγιναν επιστάτες και φύλακες των ανθρώπων. Έτσι, υποβαθμίστηκε και η έννοια του δαίμονα και έγιναν οι δαίμονες τα ενδιάμεσα όντα ανάμεσα στους θεούς και τους ανθρώπους, που κατείχαν την υπερφυσική δύναμη και μ΄ αυτήν επενέβαιναν στην ανθρώπινη Ζωή. Οι Έλληνες άρχισαν να πιστεύουν, ότι η δύναμη ενυπήρχε και σε αντικείμενα, όπως φυλακτά ή αγάλματα.

ΚΛΕΑΝΘΗΣ Ο ΑΣΣΙΟΣ - ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΩΣ ΖΩΝΤΑΝΗ ΥΠΑΡΞΗ ΚΑΙ Η ΣΥΜΠΛΕΥΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΩΣ ΥΨΙΣΤΗ ΑΡΕΤΗ






Ο Κλεάνθης ο Άσσιος (από την Άσσο της Τρωάδος330 π.Χ. - 232 π.Χ.) ήταν αρχαίος Έλληνας στωικός φιλόσοφος. Υιός του Φανίου, υπήρξε μαθητής, επί 19 ολόκληρα έτη, και, εν τέλει, διάδοχος του Ζήνωνα, ως ο δεύτερος κατά σειρά δάσκαλος της Αρχαίας Στοάς. Πρώην πυγμάχος αθλητής, έφθασε στην Αθήνα γύρω στο έτος 282, με μόνον 4 δραχμές στο πουγκί του, όπου σπούδασε Φιλοσοφία υπό τον κυνικό Κράτητα αλλά κυρίως υπό τον Ζήνωνα επί 14 πλήρη έτη, όντας υποχρεωμένος, κατά την παράδοση, να κερδίζει τα προς το ζην με νυκτερινή εργασία αρτεργάτου ή άντληση ύδατος για λογαριασμό ενός κηπουρού. Λέγεται ότι οι Αθηναίοι πολίτες, παρατηρώντας ότι ήταν υγιής και δυνατός και παρευρίσκετο ανελειπώς στις παραδόσεις του Ζήνωνος, παρά το ότι δεν είχε φανερούς οικονομικούς πόρους, τον παρέπεμψαν στον Άρειο Πάγο, κατά τα νόμιμα της πόλεως, ώστε να εξηγήσει από πού αντλούσε τα προς το ζην. Όταν κατέθεσαν υπέρ του ο κηπουρός για λογαριασμό του οποίου αντλούσε νερό και η γυναίκα στον αλευρόμυλο και φούρνο της οποίας εργαζόταν, οι δικαστές συγκινήθηκαν σε τέτοιον βαθμό για την αφοσίωσή του στην Φιλοσοφία, ώστε ψήφισαν να του χορηγηθούν τιμής ένεκεν δέκα μναι από το ταμείο της πόλεως (ο Ζήνων, δεν του επέτρεψε ωστόσο να δεχθεί το χρηματικό βραβείο).

Ο Κλεάνθης ήταν άνθρωπος μεγάλης σωματικής ρώμης (κάποιοι τον αποκαλούσαν «Δεύτερο Ηρακλέα») και εξαιρετικά πνευματώδης (απάντησε κάποτε σε κάποιον που τον είχε αποκαλέσει «γάιδαρο» ότι μόνον αυτός θα μπορούσε να σηκώσει το.. σαμάρι του Ζήνωνος). Υπήρξε μία αξιοσέβαστη προσωπικότητα, πλήρης πνευματικότητος και λέγεται μάλιστα ότι, στα βαθιά του γεράματα, σε ηλικία 99 ετών, ήταν αυτός ο ίδιος που έδωσε τέλος στη ζωή του, παύοντας να λαμβάνει οποιαδήποτε τροφή όπως πιθανόν και ο δασκαλός τού, Ζήνων, (πολύ αργότερα, η Ρωμαϊκή Σύγκλητος έστησε προς τιμήν του φιλοσόφου αυτού, ένα άγαλμά του στην ιδιαιτέρα πατρίδα του, Άσσο). Τον διεδέχθη μετά από 32ετή σχολαρχεία ο μαθητής του Χρύσιππος από τους Σόλους.

Η φιλοσοφία του

Η φιλοσοφική δραστηριότητα του Κλεάνθους είχε συντηρητικά χαρακτηριστικά, καθώς δεν ανέπτυξε τις διδασκαλίες του Ζήνωνος, αλλά απλώς τις διεφύλαξε πιστά. Ο διάδοχος του Ζήνωνος δημιουργεί απλώς υποκατηγορίες στην στωική τριχοτόμηση της Φιλοσοφίας, θέτοντας την Διαλεκτική και Ρητορική υπό την Λογική και απλώνοντας την Ηθική με την πρόσθεση της Πολιτικής (μελέτη των Ηθικών Αρχών του βίου και των συντακτικών Αρχών της Πολιτείας) και την Φυσική με την πρόσθεση της Θεολογίας. Ο Κλεάνθης προσυπογράφει τις θέσεις του δασκάλου του, ότι το κάθε ανθρώπινο ον οφείλει να έχει στη ζωή του τον ίδιο ανώτερο και ηθικό προορισμό, να επιδιώκει τον ίδιο σκοπό του «ομολογουμένως ζην» και να λαμβάνει την ίδια αμοιβή, απλώς τα μέσα και οι διαδρομές προς την επίτευξη του σκοπού είναι διαφορετικά από άνθρωπο σε άνθρωπο, αν και από την Φύση έχουν διανεμηθεί κατά δίκαιο και αμερόληπτο τρόπο. Η Φύση δεν κάνει διακρίσεις, παραγκωνισμούς και αδικίες αλλά για όλους ισχύουν οι ίδιοι νόμοι και όλοι είναι τέκνα της ιδίας Αρχής. Δικό του δρόμο ο Κλεάνθης ακολούθησε μόνο στην αξιολόγηση του Ηλίου (αντί του Αιθέρος) ως Ηγεμονικού του Κόσμου, στην Κοσμογονία και την Ηθική του. Σε αυτόν ανάγεται η (διευρυνθείσα εν σχέσει προς τον Ζήνωνα) διατύπωση - έκφραση για το «Τέλος», κατά την οποία ο στωικός πρέπει να ζει σε απόλυτη εσωτερική συμφωνία (ομολογία) προς την Φύση, προσέθεσε δε στον όρο του Ζήνωνος το «τήι Φύσει», βελτιώνοντάς τον σε «ομολογουμένως τήι Φύσει ζήν».

Το άγγιγμα του πνεύματος

Ο κόσμος είναι μυστηριώδης. Τόσο πολύ, που τον αποδεχόμαστε όπως μας περιγράφεται και επιλέγουμε(;) να τον βλέπουμε αποσπασματικά , και,  κυρίως, κάτω από συνθήκες. Αυτό το ονομάζουμε κόσμο του γνωστού.

Για κάποιους  φτάνει η στιγμή που αυτός ο κόσμος δεν τους ικανοποιεί, τους φαίνεται ψεύτικος και εφήμερος. Ίσως διαισθάνονται ότι η ευτυχία, που κάθε άνθρωπος επιθυμεί, δεν μπορεί να βρεθεί σ’ αυτόν τον ασταθή κόσμο.

Αρχίζουν τότε να αναζητούν το αληθινό, το «όντως ον»με διάφορους τρόπους. Ίσως αρχίζουν να αντιλαμβάνονται ότι η νέα θεώρηση του κόσμου θα βασίζεται στην άμεση ενορατική εμπειρία και όχι σε κάποιες διανοητικές ερμηνείες της πραγματικότητας. Ίσως θελήσουν να ακολουθήσουν ένα μονοπάτι της καρδιάς. Τότε είναι η κατάλληλη στιγμή. Τότε μπορεί να νιώσουν το άγγιγμα του Πνεύματος. Και θα το αναγνωρίσουν μόνο αν έχουν ορθάνοιχτα τον νου και την καρδιά τους.

Δεν είμαστε μόνοι. Στο βάθος της ύπαρξής μας φωλιάζει  ένας φωτεινός πυρήνας, έτοιμος να πλημμυρίσει με φως το είναι μας. Είναι ο ίδιος σπινθήρας που άναψε μέσα στην καρδιά του Γκοτάμα Βούδα και γέμισε με φως τον κόσμο. Τότε ήταν που ο Βούδας αναφώνησε:-«Ορθάνοιχτα άνοιξαν οι πύλες του αθάνατου. Όποιος έχει αυτιά, ας ακούσει προσεκτικά για να θεμελιώσει την πίστη του!».

Ο Πεισίστρατος και οι… χήνες

post-199

Η μητέρα του Πεισίστρατου και η μητέρα του Σόλωνα ήταν εξαδέλφες. Ο ίδιος ο Πεισίστρατος ήταν πάμπλουτος, ωραίος άνδρας, φοβερός ρήτορας και βεβαιωμένα ανδρείος, καθώς είχε διακριθεί σε μια μάχη των Αθηναίων με τους Μεγαρείς. Βρέθηκε επικεφαλής των «διακρίων», των χωρικών και εργατών που κατοικούσαν στις «άκρες» της Αττικής και μάχονταν για την ανακατανομή της γης. Αντίπαλοί τους ήταν οι «πεδινοί», στους οποίους συνασπίζονταν οι πλούσιοι γαιοκτήμονες, ουσιαστικά αυτοί που είχαν περισσότερο πληγεί από τη νομοθεσία του Σόλωνα, και οι «παράλιοι», οι έμποροι φανατικοί υποστηρικτές του Σόλωνα.
Αν και πλούσιος, ο Πεισίστρατος το έπαιζε προστάτης του λαού. Εμφανίστηκε στην Εκκλησία του Δήμου, έδειξε ένα τραύμα του και κατήγγειλε ότι τον χτύπησαν «οι εχθροί του λαού». Για την προστασία του ζήτησε να προσλάβει μερικούς σωματοφύλακες. Εξάδελφός του ο Σόλων, τον ήξερε και από την καλή και από την ανάποδη. Υποψιάστηκε αμέσως ότι το τραύμα προερχόταν από αυτοτραυματισμό. Σηκώθηκε και είπε:
«Άνδρες Αθηναίοι, είμαι πιο φρόνιμος από μερικούς και πιο γενναίος από άλλους: Πιο φρόνιμος από εκείνους που δεν βλέπουν τον δόλο του Πεισίστρατου και πιο γενναίος από τους άλλους που τον βλέπουν αλλά δεν τολμούν να μιλήσουν».

15ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΕΙ ΧΑΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΩΝ ΜΑΓΙΑ

Εικόνα για το αποτέλεσμα ειδήσεων



Ένας 15χρονος Καναδός ανακαλύπτει μία χαμενη πολιτεια των Μαγια και καταπλήσσει τη διεθνή επιστημονική κοινότητα

Ανακαλυφθηκε χαμενη πολιτεια των Μαγια από 15χρονο

Ενας 15χρονος Καναδός από το Κεμπέκ ανακάλυψε μία χαμένη πολιτεία των Μάγια εφαρμόζοντας τη θεωρία του που θέλει τον πολιτισμό αυτόν να επιλέγει την τοποθεσία όπου θα οικοδομήσει τις πόλεις του με βάση το σχήμα των αστερισμών, σε έναν συσχετισμό που κανείς επιστήμονας δεν είχε σκεφτεί μέχρι σήμερα.
 Προκαλώντας τον θαυμασμό της διεθνούς επιστημονικής κοινότητας, ο Ουίλιαμ Γκαντουρί από το Κεμπέκ, παθιασμένος με τον πολιτισμό των Μάγια, ανέλυσε 22 αστερισμούς για να διαπιστώσει ότι εάν συνέδεε επάνω στον χάρτη τα επιμέρους αστέρια των αστερισμών, έπαιρνε ένα σχήμα που αντιστοιχούσε στις τοποθεσίες 117 πολιτειών των Μάγια.
Με βάση αυτή τη θεωρία ανέλυσε στη συνέχεια τον 23ο αστερισμό, που περιλαμβάνει τρία αστέρια και δύο μόνο πόλεις των Μάγια στον χάρτη. Σύμφωνα με τη θεωρία, θα έπρεπε, κατά συνέπεια, να υπάρχει και μία 118η πολιτεία του αρχαίου πολιτισμού σε μία απομακρυσμένη και χωρίς πρόσβαση περιοχή της χερσονήσου του Γιουκατάν στο Μεξικό.

ΔΥΟ ΕΙΔΗ ΑΝΑΖΗΤΗΤΩΝ – ΟΠΟΙΟ ΕΙΔΟΣ ΚΙ ΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΘΕΟ – Ο ΠΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΘΗΜΑ – ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΕΤΣΙ – Η ΣΩΣΤΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΒΑΣΑΝΑ

Αποτέλεσμα εικόνας για μικρό γατάκι το μεταφέρει η μαμά γάτα



Υπάρχουν δύο είδη αναζητητών: αυτοί που είναι σαν το μωράκι της μαϊμούς κι αυτοί που είναι σαν γατάκι. Το μωράκι – μαϊμού είναι γαντζωμένο στη μαμά του. Αλλά όταν αυτή πηδάει αυτό μπορεί να πέσει. Το μικρό γατάκι το μεταφέρει η μαμά γάτα και είναι ικανοποιημένο όπου το βάζει. Το γατάκι έχει απόλυτη εμπιστοσύνη στη μαμά του. Είμαι πιο πολύ σαν αυτό. Δίνω όλη την ευθύνη στη Θεϊκή Μητέρα (μια όψη του Θεού). Όμως για να διατηρήσει κάποιος αυτή τη νοοτροπία χρειάζεται μεγάλη δύναμη θελήσεως. Σε όλες τις συνθήκες –υγεία και αρρώστια, πλούτη ή φτώχεια, λιακάδα ή σκοτεινά σύννεφα– το συναίσθημά σας πρέπει να παραμένει αδιατάρακτο. Ακόμα κι αν δοκιμάζεστε από σκληρά βάσανα, μην αναρωτιέστε γιατί η Θεϊκή Μητέρα σας έβαλε σ’ αυτή τη θέση. Έχετε πίστη ότι Εκείνη ξέρει καλύτερα. Μερικές φορές μια φαινομενική καταστροφή μπορεί να γίνει μια κρυμμένη ευλογία για σας.
Η μελαγχολία δεν είναι παρά η σκιά του χεριού της Θεϊκής Μητέρας που το εκτείνει θωπευτικά. Μην το ξεχνάτε αυτό. Μερικές φορές, όταν η Θεϊκή Μητέρα πρόκειται να σας χαϊδέψει, πριν σας αγγίξει προβάλλεται μια σκιά από το χέρι Της. Γι’ αυτό όταν έρχονται προβλήματα, μη νομίζετε πως σας τιμωρεί. Το χέρι Της, που ρίχνει πάνω σας τη σκιά του, έχει μια ευλογία για σας καθώς σας προσεγγίζει για να σας φέρει πιο κοντά σ’ Εκείνη.

ΜΗΝ ΕΙΣΤΕ ΦΛΥΑΡΟΙ – ΧΑΝΕΤΕ ΤΟΝ ΜΑΓΝΗΤΙΣΜΟ ΣΑΣ


"Αν θέλετε να διαθέτετε μαγνητισμό, μην μιλάτε πάρα πολύ. Μην είστε φλύαροι. Η φλυαρία διασκορπίζει τον μαγνητισμό σας. Είναι επίσης επικίνδυνο, γιατί αυτοί που μιλούν πάρα πολύ στο τέλος καταλήγουν πάντα να λένε λανθασμένα πράγματα. Αυτές οι μικρές λέξεις που βγαίνουν από το κανόνι του στόματος έχουν τη δύναμη να διαλύσουν αυτοκρατορίες· ή, αν προέρχονται από έναν σοφό, να φέρουν ειρήνη. Το άτομο που μιλά πολύ σκέφτεται ρηχά και έχει πολύ λίγο μαγνητισμό. Όταν όμως ένας συνήθως σιωπηλός σοφός μιλήσει, οι άνθρωποι ακούν.
Μόλις δύο ή περισσότεροι άνθρωποι βρεθούν μαζί, όλοι θέλουν να ακουστούν και κανένας δεν θέλει να ακούσει. Μάθετε να ακούτε περισσότερο, να κάθεστε ήσυχα και να απολαμβάνετε την παρέα των άλλων.
Όταν μιλάτε, να δίνετε όλη σας την προσοχή στον άνθρωπο με τον οποίο μιλάτε και να μιλάτε λογικά. Όταν μιλάτε με την ψυχή σας, όλοι θα θέλουν να ακούσουν. Η δύναμη όλου του κόσμου και της αλήθειας του Θεού θα βρίσκεται πίσω από τις λέξεις σας. Θα αλλάζετε τους άλλους με τα λόγια σας. Αυτό είναι μαγνητισμός.

Η πραγματική τρομοκρατία

σχόλιο από εμάς: Ποιος θα προστατεύσει τους "πολίτες" από τους ίδιους τους "φύλακές τους" και από τους "δαίμονες", που και οι μεν και οι  παίρνουν εντολές από τα ίδια διευθυντήρια; Μα ποιος άλλος μπορεί να τους προστατεύσει, και τελικά να τους ελευθερώσει, εκτός από τους ίδιους τους εαυτούς τους...

Η πραγματική τρομοκρατία

 
«Θα πρέπει να χτυπάμε αθώους πολίτες, τον απλό λαό, γυναίκες, παιδιά, ανθρώπους άσχετους από πολιτικές ιδιότητες. Αυτή είναι η τακτική που θα επιτρέψει στις Αρχές να επιβάλλουν καθεστώς έκτακτης ανάγκης». 
[Πηγή: Οδηγίες της Gladio του «Μυστικού Στρατού» του ΝΑΤΟ... Εφημ. La Repubblica]

 
του Λεωνίδα Χ. Αποσκίτη*
 
 
Στις 22 Μαρτίου (3/22 στον αμερικανικό τρόπο γραφής) άλλη μια false-flag «τρομοκρατική» επιχείρηση χτύπησε τις Βρυξέλλες όπου, σύμφωνα με το μόττο του δήμου της πόλης, βρίσκεται «η καρδιά της Ευρώπης». Ο αριθμός 3/22 (322) φιγουράρει στο έμβλημα της αμερικανικής μυστικής εταιρείας Skull and Bones που, μετά τον Μπους, έγινε ευρέως γνωστή για τις ισχυρές διασυνδέσεις της με την CIA και το underground κατεστημένο της πολιτικής και οικονομικής Ολιγαρχίας.
Πολλές θεωρίες συνωμοσίας συνδέουν επίσης τα μέλη της με το σκάνδαλο Γουώτεργκαίητ, την εισβολή στον Κόλπο των Χοίρων ή ακόμη και με την δολοφονία του Κέννεντυ.
Η ημερομηνία 3/22 είναι επίσης το αποκορύφωμα των τριών ημερών της παγανιστικής Εορτής της Pelusia, οπότε γινόταν ...«η επίκληση της Ίσιδας», μιας από τις σημαντικές ημερομηνίες στο «μαγικό» ημερολόγιο.
Γνωστή ως Navigium Isidis ή Isidis Navigium ήταν μια ετήσια αρχαία ρωμαϊκή θρησκευτική γιορτή προς τιμήν της θεάς Ίσιδας... Ο Joseph Campbell, ο Αμερικανός συγγραφέας που είναι γνωστός περισσότερο για την εργασία του στην συγκριτική μυθολογία, κάνει έναν παραλληλισμό μεταξύ της Αιγύπτιας θεάς Ίσιδας και της θηλυκής θεότητας της Σουμερίας, Ιστάρ... «θεάς της γονιμότητας, του πολέμου και της σεξουαλικότητας». (http://en.wikipedia.org/wiki/Ishtar)
Πάμε τώρα παρακάτω: στην ίδια πηγή βλέπουμε ότι η Ιστάρ «λατρευόταν ιδιαίτερα στο βασίλειο της Ασσυρίας στην Άνω Μεσοποταμία (σημερινό βόρειο Ιράκ, βορειοανατολική Συρία και νοτιοανατολική Τουρκία)»... 

Πώς να ζητάς συγγνώμη: τα 6 στοιχεία μίας σωστής απολογίας

Πώς να ζητάς συγγνώμη: τα 6 στοιχεία μίας σωστής απολογίας
Σύμφωνα με την επιστήμη, υπάρχουν 6 στοιχεία τα οποία μπορούν να συνθέσουν μια αποτελεσματική απολογία. Τα δύο σημαντικότερα είναι να αναγνωρίζουμε το λάθος μας και να προσφερόμαστε να διορθώσουμε το πρόβλημα.
Μελέτη η οποία πραγματοποιήθηκε από ερευνητές του Fisher College of Business του Ohio State University και του Eastern Kentucky University, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι μία απολογία αποτελείται από 6 στοιχεία και όσα περισσότερα από αυτά συμπεριλάβει κανείς όταν λέει "συγγνώμη", τόσο πιο πιθανό είναι η μεταμέλειά του να γίνει αποδεκτή. Μάλιστα, δύο από αυτά είναι τα πιο σημαντικά.
Ο επικεφαλής της μελέτης και καθηγητής μάνατζμεντ και ανθρώπινων πόρων, Roy Lewicki, όπως σημειώνεται σε δελτίο τύπου του Ohio State University, δήλωσε σχετικά: “Μία απολογία κάνει πραγματικά δουλειά, αλλά θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι πληροί όσα περισσότερα από τα έξι βασικά συστατικά της είναι δυνατόν”.

Τα 6 στοιχεία που κάνουν μια απολογία αποτελεσματική

Για να καταλήξουν στα συμπεράσματά τους, τα οποία δημοσιεύονται στο τεύχος Μαΐου του επιστημονικού περιοδικού Negotiation and Conflict Management Research, οι ερευνητές πραγματοποίησαν δύο έρευνες, στις οποίες εξέτασαν πώς αντιδρούσαν 755 ενήλικες σε μία απολογία.

Φασκόμηλο και δενδρολίβανο για τα γκρίζα μαλλιά!



Ο λόγος που αποκτούμε λευκές τρίχες δεν είναι πάντα η ηλικία. Καθώς πρόκειται για οξυγόνο που εισχωρεί στην τρίχα μπορεί απλά να φταίει η κληρονομικότητα, η διατροφή ή το άγχος.
Βράστε αρκετή ποσότητά τους σε ένα κατσαρολάκι και έπειτα κρατήστε το μείγμα στο ψυγείο.

40.000 τόνοι σολομού και 8.000 τόνοι σαρδέλες έχουν πεθάνει κατά μήκος των ακτών της Χιλής από την αρχή του 2016

Τουλαχιστον 40.000 τονοι σολομου και 8.000 τονοι σαρδελας εχασαν τη ζωη τους κατα μηκος των ακτων του Ειρηνικου στη Χιλη, ως αποτελεσμα των μυστηριωδων κοκκινων παλιρροιων που προκαλουνται; απο το ακραιο κλιματικο φαινομενο Ελ Νινιο.

Το 12% της ετήσιας παραγωγής σολομού της Χιλής πέθανε στην περιοχή του Los Lagos, ενώ οι σαρδέλες μαζικά έχασαν τη ζωή τους κοντά στις εκβολές του ποταμού Queule.

κόκκινη παλίρροια σαρδέλες Χιλή σολομό πεθαίνουν-off, τα ψάρια πεθαίνουν-off, Χιλή μάζα ψάρια πεθαίνουν-off, κόκκινη παλίρροια σκοτώνει εκατομμύρια των ψαριών στη Χιλή, γιατί τα ψάρια πεθαίνουν στη Χιλή, Χιλή ο σολομός και οι σαρδέλες πεθαίνουν-off
Ένα τεράστιο ποσό νεκρών σολομών και σαρδελών συσσωρεύονται στις ακτές του Ειρηνικού της Χιλής από τις αρχές του τρέχοντος έτους, λόγω της επίδρασης του κλιματικού φαινομένου, γνωστό ως Ελ Νίνιο.
κόκκινη παλίρροια σαρδέλες Χιλή σολομό πεθαίνουν-off, τα ψάρια πεθαίνουν-off, Χιλή μάζα ψάρια πεθαίνουν-off, κόκκινη παλίρροια σκοτώνει εκατομμύρια των ψαριών στη Χιλή, γιατί τα ψάρια πεθαίνουν στη Χιλή, Χιλή ο σολομός και οι σαρδέλες πεθαίνουν-off
Οι τελευταίοι μαζικοί θάνατοι σαρδελών συνέβησαν στο τέλος της προηγούμενης εβδομάδας κατά μήκος της ακτής La Araucanía .

Γιγαντιαία ρωγμή συνεχίζει να διευρύνεται στην πόλη Logan της κεντρικής Πενσυλβάνια!

Πριν από λιγες εβδομαδες, αυτη η γιγαντιαια ρωγμη φαινόταν να ειναι περιπου 30 εκ. Στις 28 Απριλίου 2016, διευρυνθηκε σε περιπου 3 μετρα πλατος και περιπου 4,5 μετρα σε βαθος. Μπορείτε να το φανταστείτε αυτό; Η ρωγμη συνεχιζει να αυξανεται κατά 5 εκ. την ανα ημερα στην επιφανεια. Μετακινειται το βουνο ή η ρωγμη στην πραγματικοτητα συνδεεται με μετακινησεις της πλακας κατω απο την επιφανεια;



γιγαντιαία ρωγμή Logan δήμος Πενσυλβάνια, γιγαντιαία ρωγμή Logan δήμος Πενσυλβάνια δύναται 2016, γιγαντιαία ρωγμή Logan δήμος Πενσυλβάνια βίντεο, slide λόφο Logan δήμος ετησίως, μεγάλη ρωγμή Logan δήμος δύναται 2016 βίντεο
Μια μεγάλη ρωγμή έχει σχηματιστεί μέσα στο έδαφος, σε μια ευρεία περιοχή στην Logan Township της Κομητείας Blair County στην Κεντρική Πενσυλβάνια.

Μεγαλώνει καθημερινά στην πλαγιά ενός λόφου πίσω από μερικά καταστήματα και οι υπεύθυνοι υπάλληλοι δεν έχουν ενδείξεις πως το έδαφος άρχισε να μετακινείται.

Η ιστορία δύο φίλων



Σε ένα μεγάλο ινδιάνικο χωριό ζούσαν δυο φίλοι, ο Σάσκε και ο Χάκε. Ο
πρώτος, που ήταν γιος του αρχηγού της φυλής, ήταν πάντα ντυμένος με
ωραία ρούχα και ακριβά μοκασίνια. Ο άλλος ήταν ορφανός, ζούσε με η γιαγιά
του και τα ρούχα του ήταν τόσο φτωχικά που τα άλλα αγόρια της ηλικίας τον
απόφευγαν.


Όχι όμως και ο Σάσκε, που πίστευε ότι όσο πιο πλούσιος είναι κάποιος,
τόσο πιο πολύ άδειος μπορεί να είναι σε αισθήματα. Τελικά ο Χάκε κέρδισε
την τιμή να είναι ο καλύτερος φίλος του και, σύμφωνα με το έθιμο της φυλής,
μπορούσε να μένει στη σκηνή του φίλου του.


Οι δυο νέοι ήταν αχώριστοι, σπάνια μπορούσες να δεις τον έναν χωρίς
σε λίγο να αντικρίσεις και τον άλλο. Έπαιζαν μαζί, κυνηγούσαν μαζί,
κοιμόντουσαν στην ίδια σκηνή.


Όταν μεγάλωσαν αρκετά, ήρθε η εποχή να διαλέξει καθένας την
κοπέλα που θα παντρευόταν –και στο σημείο αυτό ο ένας βοηθούσε όσο
μπορούσε τον άλλο να κατακτήσει την καρδιά της αγαπημένης του.


Ο Σάσκε ερωτεύτηκε το «ΌμορφοΦτερό», την κόρη του γιατρού της
φυλής. Ήταν πολύ ωραία κοπέλα και όλοι οι νέοι έκαναν τον παν να
κερδίσουν την καρδιά της. Άλογα φορτωμένα με ακριβά δέρματα έφταναν
στην σκηνή της. Και πάντα έφευγαν απείραχτα -μια ένδειξη ότι η κοπέλα δεν
δεχόταν τα δώρα και, συνεπώς, απόρριπτε την πρόταση του νέου. Το ίδιο
συνέβαινε και με τα δώρα του Σάσκε –η κοπέλα του τα επέστρεφε, γιατί ήταν
πολύ ερωτευμένη με κάποιον άλλον, τον καλύτερο φίλο του, τον Χάκε.


Ο Σάσκε, που συνήθως ήταν χαρούμενος και όλο γέλιο, είχε αρχίσει να
μελαγχολεί, καθώς έβλεπε ότι η αγαπημένη του δεν ανταποκρινόταν στα
αισθήματά του.


Κάποιο βράδυ είχαν δει μαζί την κοπέλα και όταν έφυγαν για να
γυρίσουν στη σκηνή τους, η καρδιά του Σάσκε ήταν βαριά.


— Τι σου συμβαίνει, κόντα (φίλε); τον ρώτησε ο άλλος. Είσαι τόσο
μελαγχολικός που μου ματώνεις την καρδιά.


— Θα σου πω αύριο, του είπε εκείνος. Απόψε η καρδιά μου παλεύει με
το μυαλό μου.


Την άλλη μέρα βγήκαν για κυνήγι και σκότωσαν ένα ελάφι. Καθώς
κάθισαν να ξεκουραστούν ο Σάσκε είπε στον Χάκε:


— Φίλε μου, για είκοσι χρόνια είσαι ο πιο αγαπημένος άνθρωπος στη
ζωή μου. Δεν έχω αδελφό και είσαι ο αδελφός μου. Δεν έχω αδελφή και είσαι
η αδελφή μου. Ο μεγάλος έρωτάς μου, το «ΌμορφοΦτερό», χθες μου είπε ότι
δεν αγαπάει εμένα, αλλά εσένα και θέλει να σε παντρευτεί. Μου είπε ακόμα
ότι, κάθε φορά που τη συναντούσες, δεν της μιλούσες για σένα, αλλά
προσπαθούσες να την πείσεις πόσο ευτυχισμένη θα ήταν αν παντρευόταν
εμένα. Τώρα που το «ΟμορφοΦτερό» θα γίνει αδελφή μου, γυναίκα του
αδελφού μου, έχω αποφασίσει να μείνω ανύπαντρος για πάντα, γιατί δεν
πρόκειται ποτέ να αγαπήσω γυναίκα όσο αγάπησα αυτή. Απόψε θα στείλω το
ελάφι που σκοτώσαμε στη σκηνή της, όχι για μένα, αλλά για τον αδελφό μου.

Ο απαλός καθαρισμός συκωτιού και χολής



Ο απαλός καθαρισμός συκωτιού και χολής

Η εύκολη αποτοξίνωση του ήπατος και της χολής

Ο απαλός καθαρισμός συκωτιού γίνεται καθημερινά. Μπορείτε να τον κάνετε για μία εβδομάδα, μετά την επόμενη εβδομάδα να κάνετε καθαρισμό νεφρών και μετά να το ξανακάνετε. Μερικά άτομα, όπως ένας άντρας που εξάλειψε την άνοια με καθαρισμό εντέρου, έκανε τον καθαρισμό συκωτιού για πάνω από 40 ημέρες χωρίς να σταματήσει καθόλου.
 Για να κάνετε σωστά τον απαλό καθαρισμό συκωτιού και χολής, ξεκινήστε κάνοντάς το με αδειανό στομάχι κάθε πρωί μόλις σηκωθείτε.
Η αναλογία είναι για ένα άτομο. Χρησιμοποιήστε 250 γραμμάρια χυμό εσπεριδοειδών. Τα φρέσκα είναι καλύτερα. Στύψτε τα πορτοκάλια και προσθέστε το χυμό ενός λεμονιού εάν είστε γενναίοι.

ΤΟ ΑΓΑΘΟ ΔΙΤΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ

ΤΟ MATRIX ΕΙΝΑΙ ΔΙΤΤΟ ΤΟ ΚΑΛΟ - ΚΑΚΟ / ΤΟ ΔΙΤΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ /
ΠΟΥ ΦΕΡΕΙ ΠΑΝΩ ΤΟΥ ΤΗΝ ΑΡΜΟΝΙΑ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΝΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ
ΓΙ'ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΘΟ ΔΙΟΤΙ ΟΛΑ ΖΟΥΝ ΣΕ ΑΡΜΟΝΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ

Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΟΜΩΣ;

ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΠΟΤΕ ΤΟ ΘΝΗΤΟ
ΑΛΛΑ ΔΡΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑ ΩΣ ΘΝΗΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ-ΚΑΚΟΥ
ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΘΝΗΤΟΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΤΤΟ ΚΟΣΜΟ







Oi άνθρωποι δεν είναι ικανοί να σπάσουν τα δεσμά τους, το φράγμα του καλού-κακού

Γιατί να τοποθετήσετε σκόρδο κάτω από το μαξιλάρι σας τη νύχτα;

Πολλοί διατροφολόγοι συμφωνούν ότι το σκόρδο είναι μία από τις πιο υγιεινές τροφές στον πλανήτη. Δηλαδή, το σκόρδο είναι φορτωμένο με υγιείς θρεπτικές ουσίες και παρέχει πολλά οφέλη για την υγεία του ανθρώπου.
Οι γιατροί συμβουλεύουν να καταναλώνουμε το σκόρδο κάθε μέρα για την πρόληψη και τη θεραπεία διαφόρων προβλημάτων υγείας, όπως:  πρόληψη και θεραπεία της φαλάκρας, καθαρισμό των αρτηριών και του αίματος, κατά ηπατικών προβλημάτων και ασθενειών, ανακούφιση από τα συμπτώματα του κρυολογήματος και της γρίπης, είναι εξαιρετικά χρήσιμο και σε άλλα αναπνευστικά προβλήματα, κλπ
Αυτή η γυναίκα βάζει σκόρδο κάτω από το μαξιλάρι Κάθε νύχτα του γιου της.  Θα κάνετε το ίδιο όταν Μάθετε γιατί ...
Το σκόρδο χρησιμοποιείται εδώ  και χιλιάδες χρόνια . Για παράδειγμα, οι Αιγύπτιοι μασούσαν ωμό σκόρδο για τις ισχυρές αντιβιοτικές και θεραπευτικές του ιδιότητες ενώ κατασκεύαζαν τις πυραμίδες.
Η Αλλισίνη είναι η πιο ισχυρή ένωση που βρίσκεται στο σκόρδο. Είναι ενδιαφέρον το γεγονός ότι μπορείτε να αυξήσετε τα οφέλη της από τη σύνθλιψη του σκόρδου. Από την άλλη πλευρά, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι θα την καταστρέψετε με το μαγείρεμα. Επειδή πρέπει να συνθλιβεί το σκόρδο, αφήστε το για 15 λεπτά και στη συνέχεια φάτε το. Προκειμένου να εξαλειφθεί η έντονη οσμή, μπορείτε να προσθέσετε λίγο φυτικό λάδι και μαϊντανό.
Γιατί να τοποθετήσετε σκόρδο κάτω από το μαξιλάρι σας;

Είσαι επιστήμονας; Πες μου για τον χρόνο!!!

6017ffdb8b31d5ec01a0cba2c92ef
Δεν είναι απαραίτητο να είσαι ειδικός… Ούτε και επιστήμων… Αρκεί να είσαι παρατηρητικός!!!
Ποιός από εμάς δεν πήρε είδηση την έννοια του χρόνου αυτές τις γιορτές; Και ποιός δεν έχει εμπειρίες της φοβερής του ελαστικότητας στην διάρκεια της ζωής του;
Θυμηθείτε φίλοι μου, γιατί αξίζει τον κόπο…
Είσαι χαρούμενος, αισιόδοξος και ευτυχισμένος; Περνάς καλά; Είσαι ερωτευμένος; Είσαι σε διακοπές; Είσαι υγιής και γεμάτος ενέργεια; Μήπως πετάς και στα σύννεφα;
Τι αίσθηση του χρόνου έχεις;
Δεν είναι σαν να περνάει υπερβολικά γρήγορα; Μήπως τρέχει ο ριμάδης και δεν προλαβαίνεις να απολαύσεις κι άλλο αυτές τις όμορφες στιγμές; Πού πας καλέ μου χρόνε; Μας ρώτησες εμάς που φεύγεις;
Είσαι λυπημένος, απαισιόδοξος και δυστυχής; Αισθάνεσαι χάλια; Βαριέσαι που ζεις; Μήπως είσαι άρρωστος; Πονάς και αυτός ο πόνος δεν έχει τελειωμό;
Τι αίσθηση του χρόνου έχεις;

Ποια είναι η καλύτερη θρησκεία;

Σ’ ένα συνέδριο που πραγματοποιήθηκε το 2010 με θέμα τη θρησκεία και την ελευθερία, στο οποίο μετείχαν αντιπρόσωποι απ’ όλες τις θρησκείες του κόσμου, συνέβη το εξής:

Ένας προοδευτικός θεολόγος από τη Βραζιλία πλησίασε τον Δαλάι Λάμα και τον ρώτησε:

– Σεβασμιότατε, ποιά είναι η καλύτερη θρησκεία;

Εκείνος του χαμογέλασε και κοιτάζοντάς τον ίσια στα μάτια, του είπε:

– Η καλύτερη θρησκεία είναι εκείνη που σε πάει πιο κοντά στον θεό… εκείνη που σε κάνει καλύτερο άνθρωπο.

– Και τι είναι εκείνο που με κάνει καλύτερο άνθρωπο;

– Καθετί που σε κάνει:

  • πιο συμπονετικό

  • πιο ευαίσθητο

  • πιο αμερόληπτο

  • πιο αγαπητικό

  • πιο ανθρωπιστή

  • πιο υπεύθυνο

  • πιο ηθικό

Η θρησκεία που σε κάνει τέτοιο άνθρωπο είναι η καλύτερη θρησκεία για σένα.

Και ο σεβάσμιος συνέχισε:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα