Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2016

Το εγώ προσελκύει όλα τα επώδυνα φαινόμενα και τα βάσανα στον εαυτό του

Αποτέλεσμα εικόνας για Το εγώ προσελκύει όλα τα επώδυνα φαινόμενα και τα βάσανα στον εαυτό του


Το εγώ είναι σαν ένας μαγνήτης που έχει πέσει σε ένα μάτσο με καρφιά - κάθε καρφί θα προσελκυσθεί σε αυτόν. 

Το εγώ προσελκύει όλα τα επώδυνα φαινόμενα και τα βάσανα στον εαυτό του. 

Η έλλειψη εγωισμού είναι μια κατάσταση απόσπασης. 

Όταν το εγώ διαλυθεί, το άτομο δεν θα ενδιαφέρεται για την ευτυχία ή τη δυστυχία του.


 Αυτή είναι μια υπέρτατη συνειδητοποίηση, καθώς ο Αληθινός Εαυτός είναι πέρα από κάθε σωματική, συναισθηματική και νοητική συνθήκη.

-Τορκόμ Σαραϊνταριάν


The Art of Teaching 


elenastral

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα