Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2016

Κι αυτός δεν είναι ο δρόμος

post-305

Βασικά, πρόκειται για μια αλλαγή στάσης η οποία θ’ αρχίσει να εμφανίζεται από την ημέρα που θ’ ανακαλύψω (θ’ ανακαλύψω) ότι μπορώ να θεραπεύσω την ανταγωνιστική και άθλια επαφή μου με τον κόσμο.

Η αποτίμηση της ζωής γίνεται με βάση τη διαδρομή


Όχι με το πού έφτασε κανείς.


Η αποτίμηση της ζωής γίνεται με βάση το πέρασμά μου


Όχι με το πόσα κατάφερα να μαζέψω στο δρόμο.


Το πόσα μάζεψα είναι θέμα ματαιοδοξίας – να ευχαριστήσω τη μαμά, να γίνω κάποιος, να διακριθώ.


Κι αυτός δεν είναι ο δρόμος.



Ο δρόμος δεν είναι να ικανοποιήσουμε όσους θα ήθελαν να γίνουμε τούτο ή τ’ άλλο.


Ο δρόμος των παιδιών μου δεν είναι να ευχαριστήσουν εμένα, που θέλω να γίνουν τουλάχιστον έξυπνα, πλούσια, πετυχημένα, όμορφα και τυχερά (λογικό, αφού ο παππούς μου έλεγε: «Χίλιες φορές να είσαι πλούσιος και υγιής, παρά φτωχός και άρρωστος…» Σπουδαία και αδιαμφισβήτητη αλήθεια!)


Αν αποβλέπουμε μόνο στο αποτέλεσμα, δεν πρόκειται να καταφέρουμε σχεδόν τίποτα.


Η επιδίωξη του αποτελέσματος και μόνο, δεν έχει νόημα. 


Κρίνοντας από το αποτέλεσμα, φτάνει κανείς σε λάθος συμπεράσματα για την πραγματικότητα.

Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ
ΧΟΡΣΕ ΜΠΟΥΚΑΪ


lecturesbureau

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα