Πέμπτη, 3 Νοεμβρίου 2016

Περιμένεις ενημέρωση από το ίντερνετ; Θα περιμένεις πολύ… (ΜΕΡΟΣ 1ο)

A journalist looks at the new Google logo at his work station in Washington, DC on September 1, 2015. Google on Tuesday refreshed its logo to better suit mobile devices that are supplanting desktop computers when it comes to modern Internet lifestyles. Google's logo keeps its four-color scheme but shifts to a soft sans-serif font. The company is also replacing the well-known blue lower case "g" icone with an upper-case "G" combining blue, green, red and yellow colors. The 17-year-old Internet company is keen to follow users of its online products onto new generations of Internet-linked devices such as smartphones, tablets, and watches.AFP PHOTO / EVA HAMBACH        (Photo credit should read EVA HAMBACH/AFP/Getty Images)


 Τα περιθώρια στενεύουν για την ανεξάρτητη εναλλακτική ενημέρωση. Facebook, Google, You Tube έχουν ήδη ξεκινήσει να “γουστάρουν” ή όχι κάποια σάιτ.
Φυσικά τα… “γούστα” τους διαμορφώνονται ανάλογα με τα γούστα της Αμερικάνικης πολιτικής και των μυστικών υπηρεσιών της και λιγότερο από τις δικαιολογίες που προφασίζονται
Στο σημερινό άρθρο (Μέρος 1ο), θα σας παρουσιάσουμε τον πλέον… “δημοκρατικό” τρόπο με τον οποίο η Google χειρίζεται την ενημέρωση σας, ή ακόμα και την επιχείρηση σας. Και σε επόμενο άρθρο, θα σας δείξουμε πως όλα όσα αναφέρονται στο αμερικάνικο άρθρο, δεν είναι “θεωρίες συνωμοσίας”, αλλά γεγονός, που βιώνουμε εδώ και καιρό στο πετσί μας, μόνο που… τελευταία έχει παραγίνει!
Σύμφωνα, λοιπόν, με το usnews.com, η Google έχει διάφορες μαύρες λίστες και μεθόδους να σας εξαφανίσει από το διαδίκτυο. Από τον τίτλο του μεγαλύτερου “κατασκόπου” του διαδικτύου, τώρα κερδίζει επάξια εκείνον του μεγαλύτερου λογοκριτή του κόσμου!
Η εταιρεία διατηρεί τουλάχιστον εννέα διαφορετικές μαύρες λίστες που επηρεάζουν τη ζωή μας. Όταν οι εργαζόμενοι ή οι αλγόριθμοι της Google αποφασίσουν να εμποδίσουν την πρόσβασή μας σε πληροφορίες σχετικά με μια είδηση, πολιτικό υποψήφιο ή μια επιχείρηση, η Google μπορεί να καθορίσει την τύχη τους, ακόμα και να κάψει ολόκληρες επιχειρήσεις.


Ποιες είναι οι 9 μαύρες λίστες

1. Η μαύρη λίστα αυτόματης συμπλήρωσης

Αυτή είναι μια λίστα από λέξεις και φράσεις που εξαιρούνται από τη δυνατότητα αυτόματης συμπλήρωσης στη γραμμή αναζήτησης του Google. Η γραμμή αναζήτησης προτείνει αμέσως πολλαπλές επιλογές αναζήτησης, όταν πληκτρολογείτε λέξεις όπως “δημοκρατία” ή “καρπούζι”, αλλά παγώνει όταν πληκτρολογείτε βλαστήμιες, και, κατά καιρούς, έχει παγώσει, όταν οι άνθρωποι πληκτρολογήσουν λέξεις όπως “torrent”, “bisexual” και “πέος”. Η μαύρη λίστα αυτόματης συμπλήρωσης μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για να “προστατεύσει ή να δυσφημήσει” πολιτικούς υποψηφίους, όπως πρόσφατα αναφέρθηκε για να “προστατεύσει” την Χίλαρι Κλίντον.

2. Η μαύρη λίστα Google Maps

Αυτή η λίστα είναι λίγο πιο ανατριχιαστική. Οι κάμερες του Google Earth και το Google Maps έχουν φωτογραφήσει το σπίτι σας για να το βλέπουν όλοι. Αν δεν σας αρέσει, “απλά μετακομίστε”, είπε ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της Google, Eric Schmidt . Η Google διατηρεί επίσης έναν κατάλογο τοποθεσιών που είναι είτε μαύρες ή θολές στις εικόνες της. Μερικές είναι πιθανώς στρατιωτικές εγκαταστάσεις, κάποιες κατοικίες πλουσίων και… κάτι άλλο, που η Google δεν λέει.

3. Η μαύρη λίστα του YouTube

Η οποία ανήκει στην Google, που κάποτε κυνηγούσε και καλά για πνευματικά δικαιώματα. Έβαζες ένα τραγούδι σαν υπόκρουση και σου έκοβαν αυτομάτως το βίντεο ή σε προειδοποιούσαν. Οι χρήστες έγιναν πιο προσεκτικοί, αλλά και η Google πιο ευρηματική: “Το περιεχόμενο σας δεν είναι φιλικό για διαφήμιση” – μπαμ! Πάρ’ το κάτω το βίντεο! Το YouTube επίσης μερικές φορές συναινεί στις λογοκρισία κατόπιν απαιτήσεων των ξένων κυβερνήσεων. Πιο πρόσφατα, σε αντάλλαγμα για την ανατροπή μιας τριετούς απαγόρευσης στο YouTube στο Πακιστάν, συμφώνησε να επιτρέψει στην κυβέρνηση του Πακιστάν να καθορίσει ποια βίντεο επιτρέπει να ανεβαίνουν.

4. Η μαύρη λίστα του λογαριασμού Google

Μερικά χρόνια πριν, η Google ενοποίησε μια σειρά των προϊόντων της – το Gmail, το Google Docs, το Google+, το YouTube, το Google Wallet και άλλα – έτσι ώστε να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλα αυτά μέσα από ένα λογαριασμό σας Google. Εάν όμως παραβιάσετε (σύμφωνα με την Google πάντα) τους όρους χρήσης της υπηρεσίας, τότε θα μπείτε στην συνεχώς αυξανόμενη λίστα των ανθρώπων που είναι αποκλεισμένοι από τους λογαριασμούς τους, πράγμα που σημαίνει ότι θα χάσετε την πρόσβαση σε όλα αυτά τα διασυνδεδεμένα προϊόντων.
Κι επειδή σχεδόν κανείς δεν έχει διαβάσει ποτέ αυτή τη χρονοβόρα, νομικίστικη συμφωνία, κάποιοι είναι παθαίνουν σοκ όταν ξαφνικά είναι αποκλεισμένοι, εν μέρει επειδή η Google διατηρεί το δικαίωμα να “σταματήσει την παροχή υπηρεσιών σε σας … ανά πάσα στιγμή.” Και επειδή το Google, μία από τις μεγαλύτερες και πλουσιότερες εταιρείες στον κόσμο, δεν έχει κανένα τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, η επαναφορά μπορεί να είναι δύσκολη. (Δεδομένου, ωστόσο, ότι όλες αυτές οι υπηρεσίες συλλέγουν προσωπικές πληροφορίες για να πωλούν σε διαφημιστές, χάνοντας κανείς το λογαριασμό του στη Google έχει κριθεί από μερικούς ότι τελικά μπορεί να είναι ευλογία!)

5. Η μαύρη λίστα Ειδήσεων

Η Google είναι τώρα η μεγαλύτερη συλλέκτης ειδήσεων στον κόσμο, παρακολουθώντας δεκάδες χιλιάδες πηγές ειδήσεων σε περισσότερες από τριάντα γλώσσες και, πρόσφατα, προσθέτοντας χιλιάδες μικρές, τοπικές πηγές ειδήσεων στην απογραφή της.
Επίσης, απαγορεύει επιλεκτικά πηγές ειδήσεων κατά το δοκούν. Το 2006, η Google είχε κατηγορηθεί για τον αποκλεισμό των συντηρητικών πηγών ειδήσεων που είχε να κάνει με κριτική του Ισλάμ, ενώ τον Δεκέμβρη του 2014, μετά από ένα νέο νόμο στην Ισπανία, που ήθελε να χρεώνει την Google για την αντιγραφή περιεχομένου από τις ισπανικές πηγές ειδήσεων, η Google απέσυρε ξαφνικά την υπηρεσία ειδήσεων της από την Ισπανία, η οποία οδήγησε σε μια άμεση πτώση κυκλοφορίας των ισπανικών ειδήσεων.
Φυσικά, το ίδιο ακριβώς κάνει και σε μεμονωμένα σάιτ, τα οποία ή δεν “γουστάρει” για δικούς της λόγους, ή έχει πάρει εντολές άνωθεν να εξαφανίσει από τη μηχανή εύρεσης της με τους αλγόριθμους.

6. Η μαύρη λίστα του Google AdWords

Εδώ τα πράγματα χειροτερεύουν. Περισσότερο από το 70 τοις εκατό των $ 80 δισ. ετήσιων εσόδων της Googleπροέρχονται από τις διαφημίσεις της υπηρεσίας AdWords υπηρεσία του. Ο τρόπος που λειτουργεί είναι απλός: Οι επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο υποβάλουν προσφορά για το δικαίωμα να χρησιμοποιούν ορισμένες λέξεις-κλειδιά σε σύντομο διαφημιστικό κείμενο που συνδέονται με τις ιστοσελίδες τους. Όταν οι χρήστες κάνουν κλικ στις συνδέσεις, αυτές οι επιχειρήσεις πληρώνουν την Google. Αυτές οι διαφημίσεις εμφανίζονται στις ιστοσελίδες Google.com άλλα και σε περισσότερους από ένα εκατομμύριο ιστότοπους.
Το πρόβλημα εδώ είναι ότι αν ένα στέλεχος της Google αποφασίσει ότι η επιχείρησή σας ή η βιομηχανία σας δεν “πληροί” τα “ηθικά” πρότυπα της εταιρείας, τα απαγορεύει από το AdWords. Και υπάρχουν αρκετές τέτοιες περιπτώσεις. Δίκαια ή άδικα, ποιος είναι σε θέση να κρίνει;
Τον Μάιο του 2016 η Google έβαλε στη μαύρη λίστα μια εταιρεία δανείων για να “προστατέψει” τους “φτωχούς” καταναλωτές που καίγονται για χρήματα. Ωστόσο κάποιοι μίλησαν για υποκρισία, αφού οι διαφημίσεις τραπεζών δεν απαγορεύονται και θεωρήθηκε η κίνηση της ως ανταγωνιστική.
Ενώ η Google ισχυρίζεται ότι “κρατά ηθική στάση“, για παράδειγμα, η απαγόρευση των διαφημίσεων από εταιρείες που υπόσχονται γρήγορη απώλεια βάρους, το 2011, η Google έφαγε ένα επιβλητικό πρόστιμο $ 500 εκατ. από το Υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ για το γεγονός ότι εν γνώσει της επέτρεψε καναδικές εταιρείες φαρμάκων να πουλήσουν για χρόνια παράνομα φάρμακα στις ΗΠΑ  μέσω του συστήματος AdWords, και αρκετοί κρατικοί δικηγόροι γενικά πιστεύουν ότι η Google συνέχισε να συμμετάσχει σε παρόμοιες πρακτικές από το 2011 – οι έρευνες βρίσκονται σε εξέλιξη.

7. Η μαύρη λίστα του Google AdSense.

Εάν η ιστοσελίδα σας έχει εγκριθεί από το AdWords, μπορείτε να εγγραφείτε στο Google AdSense, ένα σύστημα στο οποίο η Google τοποθετεί διαφημίσεις για διάφορα προϊόντα και υπηρεσίες στην ιστοσελίδα σας. Όταν οι χρήστες κάνουν κλικ σε αυτές τις διαφημίσεις, η Google σας πληρώνει. Εάν τα πάτε καλά με την κυκλοφορία του ιστοχώρο σας, μπορείτε να κάνετε αρκετά χρήματα το χρόνο προβάλλονται οι διαφημίσεις AdSense – φτάνει να… δουλεύετε όλη μέρα σαν σκλάβος του ίντερνετ και να επιδοτείτε στο σπορ του clickbait!
Εν τω μεταξύ, η Google κερδίζει με τη χρέωση των επιχειρήσεων από τις διαφημίσεις σας. Αυτό αντιπροσωπεύει περίπου το 18 τοις εκατό των εσόδων της Google. Ωστόσο, έχουν σημειωθεί αρκετά κρούσματα, όπου όταν ο δικαιούχος του ιστότοπου “έχει λαμβάνειν” από τις διαφημίσεις της υπηρεσία AdSense, ξαφνικά να μένουν στα κρύ του λουτρού απλήρωτοι και χωρίς κανένα λόγο ή εξήγηση.
Σύμφωνα με το WebProNews, έχουν «συσσωρευθεί μηνύσεις» κατά της Google, από τις εταιρείες που ανεξήγητα έμειναν απλήρωτες την τελευταία στιγμή από το AdSense λίγο πριν από μεγάλες πληρωμές που τους οφείλονταν, σε ορισμένες περιπτώσεις με τόσο υψηλό ποσό, όπως $ 500.000!

8. Η μαύρη λίστα της μηχανής αναζήτησης

Η πανταχού παρούσα μηχανή αναζήτησης της Google έχει όντως γίνει η πύλη προς σχεδόν όλες τις πληροφορίες, το χειρισμό 90 τοις εκατό της αναζήτησης στις περισσότερες χώρες. Η Google “ψάχνει” περισσότερα από 45 δισεκατομμύρια ιστοσελίδες και είναι ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής της Bing της Microsoft, με μόλις 14 δισεκατομμύρια.
Η κυριαρχία της Google στην αναζήτηση είναι ο λόγος για τις επιχειρήσεις -μεγάλες και μικρές- που ζουν με τον συνεχή «φόβο της Google», όπως το έθεσε ο Mathias Döpfner, διευθύνων σύμβουλος της Axel Springer, ο μεγαλύτερος εκδοτικός όμιλος ετερογενών δραστηριοτήτων στην Ευρώπη, σε μια ανοικτή επιστολή προς τον Eric Schmidt το 2014. Σύμφωνα με τον Döpfner , όταν η Google έκανε μια από τις συχνές προσαρμογές σε αλγόριθμος αναζήτησης, μια από τις θυγατρικές της εταιρείας του μειώθηκε δραματικά στην κατάταξη αναζήτησης και έχασε το 70 τοις εκατό της κυκλοφορίας της μέσα σε λίγες ημέρες.
Φανταστείτε τι μπορεί να συμβεί στο ιστολόγιο ενός απλού μπλόγκερ; Ενός… “ενοχλητικού” μπλόγκερ;
Οι άνθρωποι της Google μπορούν να σας “εξορίσουν” σε κάποιο άγνωστο ιντερνετικό νησί, (90 τοις εκατό των κλικ πάνε στους συνδέσμους στην πρώτη σελίδα) ή να εξαφανιστείτε πλήρως από το ευρετήριο.
Αυτού του είδους οι χειρισμοί, όχι μόνο μπορούν να καταστρέψουν τις επιχειρήσεις, αλλά επηρεάζουν επίσης απόψεις, στάσεις, πεποιθήσεις και συμπεριφορές ανθρώπων όπως αποδεικνύει η έρευνα σχετικά με την Το αποτέλεσμα χειραγώγησης της μηχανή αναζήτησης.
Αυτό είναι και η πιο επικίνδυνη από όλες τις μαύρες λίστες της Google – η λίστα της «απομόνωσης».

9. Η λίστα καραντίνα

Θυμίζει την κλασική ταινία του 1951 “Όταν η γη σταματήσει,” (“The Day the Earth Stood Still”) όπου εξωγήινες φυλές κατάφεραν να επέμβουν στο σύνολο του ηλεκτρικού ρεύματος της γης για 30 λεπτά ακριβώς.
Στις 31 Ιανουαρίου, 2009, η Google μπλόκαρε την πρόσβαση σε σχεδόν ολόκληρο το διαδίκτυο για 40 λεπτά. Αυτό σημαίνει η σιωπή εκατομμυρίων ιστολοσελίδων ανά των κόσμο. Ημέρα Αποκάλυψης για το διαδίκτυο.
Με ένα πάτημα του κουμπιού, η εταιρεία μπορεί να διαλύσει μια ή περισσότερες εταιρείες, να αποκρύψει μια πληροφόρηση, να χειραγωγήσει εκλογικά αποτελέσματα, να κάνει τη νύχτα-μέρα και να σωπάσει εκατομμύρια φωνές ανά τον κόσμο. Ποιος έδωσε τέτοιες εξουσίες σε αυτή την εταιρεία – φοροφυγά;


Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα