Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2016

1. Απολλώνιος Τυανεύς - Η σοφία της απλότητας


(...) Ο βασιλιάς τού είπε πως χαίρεται κι αγάλλεται για την άφιξή του περισσότερο από το αν είχε όλα τα πλούτη των Ινδών και των Περσών και ότι θα τον φιλοξενήσει στο παλάτι. Ο Απολλώνιος τότε είπε: «Αν εγώ, βασιλιά, όταν θα ερχόσουν στην πατρίδα μου, τα Τύανα, σου ζητούσα να κατοικήσεις μαζί μου, θα το έκανες ευχαρίστως;» «Σίγουρα», απάντησε, «αν επρόκειτο για σπίτι που θα μπορούσε να υποδεχθεί με λαμπρότητα εμένα, τους συνοδούς και τους σωματοφύλακές μου».
«Ο ίδιος λόγος ισχύει και για μένα», είπε΄
«γιατί αν κατοικήσω σε σπίτι μεγαλύτερο απ' όσο χρειάζομαι, δεν θα περάσω καλά, διότι η υπερβολή ενοχλεί τους σοφούς περισσότερο απ' ό,τι εσάς οι στερήσεις. Ας με φιλοξενήσει λοιπόν κάποιος απλός άνθρωπος που έχει όσα εγώ και θα έρχομαι σε σένα όποτε θέλεις».

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα