Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2016

Αγάπη εν ελευθερία

post-447

Ο έρωτας και η ελευθερία είναι δύο δώρα της ζωής που θα έπρεπε να πηγαίνουν μαζί, αν και δυστυχώς δε γίνεται έτσι πάντα. Πολλά καβγαδάκια ζευγαριών έχουν ως υπόβαθρο την ψευδή πίστη ότι ο ένας είναι κτήμα του άλλου.
Λάθος.
Αντίθετα προς αυτή την περιοριστική πλευρά των ζητημάτων της καρδιάς, ο ποιητής Ζακ Πρεβέρ, εμπνευστής του εμβληματικού «Ζήτω η ελευθερία, προπαντός η δική μου», λέει σε τούτο το ποίημα για την αγάπη εν ελευθερία:
Πήγα στο πανηγύρι των πουλιών
κι αγόρασα πουλιά
για σένα
αγάπη μου
Πήγα στο πανηγύρι των λουλουδιών
κι αγόρασα λουλούδια
για σένα
αγάπη μου

Πήγα στο πανηγύρι των σιδερικών
κι αγόρασα αλυσίδες
βαριές αλυσίδες
για σένα
αγάπη μου
Κι έπειτα πήγα στο πανηγύρι των σκλάβων
και σ’ έψαξα
μα δε σε βρήκα
αγάπη μου



ΣΑΙΞΠΗΡ
ΑΛΛΑΝ ΠΕΡΣΥ
Εικόνα: ‘Dream’ ψηφιακή σειρά έργων της Natalie Shau, καλλιτέχνισας από το Vilnius της Λιθουανίας (https://natalieshau.carbonmade.com/)


Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα