Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2016

ΤΟ ΕΞΩ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΘΡΕΠΤΗΣ ΤΟΥ ΜΕΣΑ



" Φως Είμαι,  Ειρήνη Είμαι,  Μακαριότητα Είμαι"

"Δεν Είμαι ούτε μέσα ούτε έξω"
"Είμαι Αυτό που Είναι πέρα από το μέσα και το έξω"

"Αγνή Συνειδητότητα Είμαι"
πάντοτε Ειρηνική και Ευδαιμονούσα"

ΤΟ ΕΞΩ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΘΡΕΠΤΗΣ ΤΟΥ ΜΕΣΑ (τα δυο ειναι ενα)

Οτι βλεπεις μεσα σου αυτο βλεπεις και εξω σου. Αν βλεπεις φως και αγαπη μεσα σου, θα βλεπεις φως και αγαπη σε ολα οσα βλεπεις εξω σου.

Και αυτο γιατι το μεσα και το εξω δεν υπαρχει, ειναι μια ψευδαισθηση του εγωικου νου. 

Το μεσα και τα υποτιθεμενα εξω ειναι ολα μεσα στο νου σχηματισμενα. Οι σκεψεις ειναι ο νους, τα πραγματα του κοσμου ειναι ο νους.

Και ο νους εμφανιζεται μεσα στην συνειδητοτητα και φωτιζεται απο αυτη. Η ίδια η συνειδητότητα αν και παραμένει αμετάβλητη εμφανίζεται σαν όλα τα φαινομενικά μέσα και έξω. Οποτε και τα δυο (τα υποτιθεμενα μεσα και εξω) προερχονται και φωτιζονται απο τη μοναδικη και χωρις δευτερη συνειδητοτητα ή Θεος. 

Οποτε αν νοιωθεις το φως και την αγαπη του Θεου μεσα σου αυτο το φως και η αγαπη θα αγκαλιαζει και τα φαινομενικα εξω σου.

Ο Θεος, το μεσα, το εξω ειναι Ενα, αιωνια Υπαρξη, αγνη Συνειδητοτητα, απειρη ευδαιμονια και αυτο Εισαι!


Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα