Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2016

Οι εγωβοσκοί και οι εγωφωτογραφίες

egovoskos.jpg

Οι εγωβοσκοί και οι εγωφωτογραφίες

Κάθε πρωί, μόλις ξυπνήσει, ο εγωβοσκός βγάζει το εγώ του βόλτα.

Με κρύο ή με ζέστη, με λιακάδα ή συννεφιά, το εγώ του θα το σεργιανίσει μ’ ένα κουδούνι που βροντά.

Είναι ένα όμορφο εγώ, το καλύτερο εγώ του κόσμου.

Κι έτσι όπως το βγάζει βόλτα, με καμάρι και περηφάνια, σ’ όλον τον κόσμο το δείχνει με εγωφωτογραφίες ένα σωρό.

Είναι άξιος, πρόθυμος και στοργικός με το εγώ του ο εγωβοσκός.

Είναι εύκολος στις συντροφιές με άλλους εγωβοσκούς.

Είναι άνετος στις συνομιλίες και εύκολα παινεύει τα εγώ και τις εγωφωτογραφίες των άλλων εγωβοσκών.

Λέει πολλά καλά λόγια για κάθε εγώ που βλέπει σε μια εγωφωτογραφία.

Αλλά ποτέ, μα ποτέ, μην τον ρωτήσετε τι σκέφτεται να κάνει το εγώ που σέρνει κι αν το έχει για εκμετάλλευση, για το μαλλί, το γάλα ή για το κρέας του.

Θα γίνει εχθρός σας.


Τα αγαπάνε πολύ τα εγώ τους οι εγωβοσκοί και ποτέ δεν τα σφάζουν ούτε τα πουλάνε.

Μόνο τα φροντίζουν και τα απαθανατίζουν σε δεκάδες εγωφωτογραφίες.

Νομίζοντας ότι έτσι θα μείνουν για πάντα στην ιστορία των εγωβοσκών, αξιοθαύμαστοι και δημοφιλείς.

Έτσι νομίζουν οι εγωβοσκοί και γι’ αυτό πληθαίνουν οι εγωφωτογραφίες.

Εδώ τελειώνω αυτό το σημείωμα και πάω να βγάλω το δικό μου θαυμαστό εγώ μια βόλτα.

Έχει βρέξει και μυρίζει όμορφα το χώμα

iporta

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα