Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2016

Η δύναμη των λέξεων «μπορώ», «τώρα», «έχω», «είμαι»!

il_570xN.304291451
– Όσες φορές και αν έχω προσπαθήσει να μετρήσω πόσες σκέψεις περνάνε από το μυαλό μου καθημερινά, δεν τα καταφέρνω. Οπότε καταλήγω στο συμπέρασμα πως είναι αμέτρητες, όπως και τα αστέρια, όπως οι κόκκοι της άμμου.
– Μπορεί να αδυνατείς να μετρήσεις τις σκέψεις σου, αλλά μπορείς να τις ελέγξεις!
– Ενδιαφέρον, ακούγεται!
– Ενδιαφέρον Είναι!
– Εξήγησέ μου, σε παρακαλώ.
– Κάνεις αμέτρητες σκέψεις καθημερινά. Αυτό το παίρνουμε ως δεδομένο. Οι σκέψεις σου είναι ενέργεια. Ενέργεια που φτάνει εκεί ψηλά, σε Εμάς! Στο Σύμπαν! Εμείς, όπως ήδη γνωρίζεις είμαστε εδώ για να σε βοηθάμε να υλοποιείς τις επιθυμίες σου. Είμαστε εδώ δίπλα σου να συν – δημιουργήσουμε μαζί σου τα Θαύματα σου! Γιατί, στο έχω ξαναπεί. Ο μοναδικός Δημιουργός της ζωής σου είσαι Εσύ!
Φαντάσου επίσης τι συμβαίνει όταν αυτές οι σκέψεις, γίνονται λόγος!
Όταν σκέφτεσαι αρνητικά, όταν μιλάς αρνητικά, δημιουργείς και την αντίστοιχη πραγματικότητα, λόγω της ενέργειας που απελευθερώνεις στο Σύμπαν.
Το ίδιο ακριβώς ισχύει όταν σκέφτεσαι και μιλάς θετικά.
Οπότε διάλεξε! Τι προτιμάς;

– Πώς τα καταφέρνεις πάντα και με κάνεις να σου απαντώ με τον ίδιο τρόπο..
Μα εννοείτε πως διαλέγω και προτιμώ το δεύτερο.
– Ωραία. Συνεχίζω. Δώσε βάση
Εκεί πάνω καταγράφονται τα πάντα. Ανάλογα με την δύναμη και την βαρύτητα που δίνεις στο κάθε τι που λες ή σκέφτεσαι υλοποιείται και η αντίστοιχη πραγματικότητά σου. Καλά ως εδώ;
– Ναι.
– Ωραία! Άρα δώσε προσοχή σε όλα όσα σκέφτεσαι και ενδεχομένως λες. Δώσε προσοχή τι λέξεις χρησιμοποιείς όταν μιλάς.
– Έχει σημασία?
– Φυσικά! Για παράδειγμα, πως ξεκινάς την πρότασή σου όταν θες κάτι;
– Χμμμ… Θέλω…
– Ξέρεις τι απάντηση θα λάβεις ξεκινώντας μία πρόταση με την λέξη θέλω;
– Ωχ… όχι… τι;
– Θέλεις!
– … Ναι, θέλω!
– Ναι. Θέλεις! Θα το συνεχίσουμε για πολύ ώρα αυτό το παιχνίδι;
– Αμάν! Τώρα κατάλαβα. Το θέλω είναι απλά μία επιθυμία. Μέσα του δεν κρύβει καμία δράση.
– Ακριβώς! Άρα, το σωστό είναι να λες “έχω”, “είμαι”. Όταν λες θέλω υγεία, θέλω αφθονία, θέλω ένα σπίτι, το Σύμπαν σου απαντάει και σου λέει: “Ωραία. Θέλεις. Και;”
Όταν όμως λες “έχω υγεία“, “είμαι υγιής“, “έχω αφθονία“, “είμαι ευτυχισμένος“, ολόκληρο το Σύμπαν ενεργοποιείται για να υλοποιήσεις όλα αυτά, στον κόσμο που ζεις. Επίσης, όταν λες έχω, είμαι, δηλώνεις πως έχεις Πίστη πως όλα αυτά όντως τα έχεις ήδη στη ζωή σου. Η Πίστη, όπως έχουμε ξαναπεί, ανοίγει τις Πύλες των Θαυμάτων.
– Πραγματικά είναι συναρπαστικό. Αλλά να ρωτήσω κάτι; Τι συμβαίνει όταν θα πω έχω, και μέσα μου κάτι μου πει.. μα, δεν έχεις…
– Αυτό προέρχεται από τους φόβους και τον κατώτερο σου εαυτό. Έχουμε πει τι κάνεις σε αυτές τις περιπτώσεις. Θυμάσαι;
– Ναι. Θυμάμαι!
– Επίσης, όταν λες έχω υγεία στο εδώ και το “Τώρα“, δίνεις μεγαλύτερη ενέργεια. Λέγοντας την λέξη τώρα, δηλώνεις πως είσαι έτοιμος να το λάβεις. Εξάλλου μόνο το τώρα υπάρχει. Και το τώρα που ζεις, βασίζεται σε όλα αυτά που έχεις ήδη δηλώσει.
Όταν λες “μπορώ“, σημαίνει πως αυξάνεις την αυτοεκτίμησή σου. Πως νιώθεις δυνατός, και άξιος για να τα καταφέρεις. Πως πιστεύεις σε εσένα.
– Πραγματικά είναι εκπληκτικό
– Ναι είναι. Βέβαια ευτυχώς που υπάρχει μία ‘χρονοκαθυστέρηση’ και δεν υλοποιούνται όλα όσα λες επί τόπου. Φαντάζεσαι τι θα είχε γίνει με όλα αυτά τα αρνητικά που σκέφτεσαι και λες καθημερινά;
– Μμμ… Ναι! Είμαι τυχερός άνθρωπος!
– Γελώντας μου είπε… Ναι! Είσαι!
– Σε ευχαριστώ! Σε αγαπώ!
– Και εγώ σε αγαπώ! Από πάντα και για πάντα!
Αγάπη και Φως
Αγγέλων Φως
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα